31. oktober 2018

All about The Don: Et par ord om Robert Bowers, Hebrew Immigrant Aid Society og… Donald Trump

En ikke-uvæsentlig del af samtlige nyheder om Donald Trump, kunne uden problemer vendes 180 grader. Når 46-årige Robert Bowers angriber en synagoge i Pittsburgh, så er det selvfølgelig et antisemitisk angreb, men den konkrete motivation får ikke megen fokus i medierne. Bowers sidste besked før attentatet var som følger.

HIAS likes to bring invaders in that kill our people. I can’t sit by and watch my people get slaughtered. Screw your optics, I’m going in..” (Robert Bowers, Trump/Jødehader)

HIAS står for ‘Hebrew Immigrant Aid Society’, og vi har således at gøre med en jødisk gruppe, der faciliterer masseindvandringen fra Mexico. De hjælper migranterne juridisk, fysisk ved grænsen, og foruden normal NGO-lobbyisme. Forleden samarbejdede de med ‘Anti-Defamation League’ (ADL), og vi har at gøre med en jødisk pendant til venstreradikale ‘Refugees welcome’: ‘Welcome the stranger. Protect the refugee’.

(Foto: Hias.org)

For tiden kæmper HIAS for ‘migrantkaravanen’. Tusindvis af honduranere, der samlet går mod nord for at komme ind i USA. Flere danske medier har nævnt HIAS, men den slags detaljer er helt ude af fokus. Intet kan forsvare endsige retfærdiggøre mord på uskyldige, men det ville nu alligevel være rart at høre mellemregningerne.

Fokus er her som altid på Donald Trump, for selvom gerningsmanden foragtede Trump, og Trumps datter er jødisk gift, så er det naturligvis Trumps retorik der er problemet. Han fører krig mod jøderne med hjælp fra hvide supremacister, der hader ham. Det værste i MSM matcher fuldt ud ‘Jew Question’-konspirationerne i cyberspace.

(Donald Trump ved Grædemuren, Jerusalem, 22. maj 2018; Foto: CNN)

Her til middag fortæller TV2 News om ‘Migrantkaravaner mod USA’ under overskriften: ‘Flere tusinde børn mangler lægehjælp’. Så er vi tilbage i sporet, og mon ikke det hele ender med at være Trumps skyld.

Oploadet Kl. 13:38 af Kim Møller — Direkte link106 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/96155/trackback

106 Comments »

  1. Måske er det på tide at nogen stiller spørgsmålet.-Hvorfor er hebræernee så opsatte på at få mexicanere til USA,samt muhamedanere til Europa?

    Måske skulle vi hjælpe alle palistinænserne med vende tilbage til deres land der er besat af hebræer forbryder staten.Gad vide hvad alle de hlælpsomme og tolerante hebræerere vil synes om det.

    Kommentar by dan.c — 31. oktober 2018 @ 14:12

  2. #1
    Håndfaste beviser, eller hold din kæft.

    Kommentar by Realist — 31. oktober 2018 @ 14:19

  3. Beklager Off-Topic Kim, men jeg synes ikke nye læsere skal have indtrykket, af at vi alle er antisemitter.

    Hvad er reglerne her?

    Kommentar by Realist — 31. oktober 2018 @ 14:20

  4. Dette er jo uhyre interessant, fordi en stor del af jøderne er med i Kaabalah kulten som igen er en del af den verdensomspændte frimurerloge, og så begynder der sig at danne et mønster, hvor der tydeligvis styres efter en agenda som hemmeligholdes for befolkningen og vore journalister er larmende tavse som graven.

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 31. oktober 2018 @ 14:24

  5. Reglerne er at alle må give deres kritiske mening også selvom jøderne skulle få en tur.

    Kommentar by Jan Huus — 31. oktober 2018 @ 14:37

  6. – Realist

    Det er ikke ulovligt at være forbenet jødehader, ej heller at ytre det her på siden. Jeg gider dog ikke debathærgere som går OT for at kickstarte gaskamrene i en post om Isfugle (overdrivelse fremmer forståelsen). Jeg erkender, at det gør visse posteringer ulæselige for den gennemsnitlige Urias-læser – det er ærgerligt, men jeg gider simpelthen ikke bruge mit liv på at gennemlæse alle indlæg i alle posteringer.

    Man kan bruge det positivt. Når ‘dan.c’ rabler om ‘hebræerne’, så ved man, at man uden problemer kan springe indlæg fra hans hånd over i al evighed fremover. Jeg er klar over, at jødehadende kommentarer kan bruges mod Uriasposten, men jeg synes heller ikke, at Uriaspostens modstandere skal have indflydelse på hvordan jeg moderere bloggen.

    Kommentar by Kim Møller — 31. oktober 2018 @ 14:48

  7. #4
    Jeg synes næsten alting er interessant, men hvor er de håndfaste beviser?
    Hvis konspirationen er så stor, så kan vi vel ikke undgå at der lækkes noget på et tidspunkt. Jeg har set nogle videoer på youtube om frimurerlogen, de er næsten lige så gode som UFO videoerne …

    #5
    Ja det kan jeg godt forstå.
    Men man kan ikke bare anklage et helt folk/religion, UDEN (gode) beviser.

    Hvis jeg kan få enhver uriaspost til at hænge sammen med mine flat earth teorier, og snakker udenom hver gang jeg skal sandsynliggøre det, så bliver vi alle trætte i hovedet.

    JQ konspirationer har:
    1. Ingen gode beviser.
    2. Ingen logik bag argumenterne.

    Men jeg skal nok holde MIN kæft fra nu af.

    Kommentar by Realist — 31. oktober 2018 @ 14:58

  8. #6 Kim
    Forstået. Jeg vil gøre mit bedste for at holde mig til emnet.

    Kommentar by Realist — 31. oktober 2018 @ 15:00

  9. Altså hør nu her. Idioter finder man i ALLE befolkninger. Selv i den danske. Men skal alle danskere betragtes som idioter, psykopater og landsforrædere, fordi der er nogle små radiGALE kliker som stort set består af tosser, afvigere og halvhjerner. Ville det være retfærdigt?

    Selvfølgelig er der også jøder der er skøre/dumme/pladderhumanister/nihilister. Men 9O-95% af jøderne er vist som vi andre. Jeg har truffet nogle stykker, og de virkede alle til at være venlige og normale folk, som man sagtens kunne have haft som gode naboer.

    Kommentar by tp — 31. oktober 2018 @ 15:05

  10. Det som Trump er udsat for, ligner hetz fra hans politiske konkurrenter og modstandere på venstrefløjen. Jeg tror at USA og Europa skal være glade for at det ikke var fru Clinton der vandt valget. Ellers kunne det være endt med en Merkel på begge sider af atlanterhavet.

    Kommentar by tp — 31. oktober 2018 @ 15:11

  11. Robert Bowers er en stor idiot, fordi han foretog en terror-forbrydelse mod uskyldige og tilfældige jøder, der sandsynligvis slet ikke har haft noget med sekten HIAS at gøre. Det svarer nok til hvis en terrorist plaffede nogle tilfældige mennesker ned i Ålborg, fordi en lille klub af tosser i Kbhvn havde irriteret ham.

    Kommentar by tp — 31. oktober 2018 @ 15:22

  12. Imponerende som ALT kan udlægges som Trump’s skyld.
    I sandhed en mægtig mand.
    Hillary ville sikkert fået kredit for den superlative sommer vi har haft i år. Sådan er bias.
    Jeg har altid opfattet jødernes forsvar for eksempelvis muslimerne, som det eneste anstændige at gøre. Selv med de konsekvenser vi ser allesteder. Vil de som evigt forfulgte føle det rigtigst, at forsvare ligemeget hvem i samme situation. Tydeligst eksemplificeret ved CD, da de stadig sad i folketinget.
    Der fan’me snart så mange konspirationsteorier, at det er til at blive vanvittig over. Vel vidende at virkeligheden ofte overgår fantasien.

    Kommentar by White knight — 31. oktober 2018 @ 15:31

  13. eneste anstændige at gøre, SET FRA DERES synspunkt.

    Kommentar by White knight — 31. oktober 2018 @ 15:33

  14. For tiden kæmper HIAS for ‘migrantkaravanen’. Tusindvis af mexicanere, der samlet går mod nord for at komme ind i USA.

    De fleste kommer nu fra Honduras (resten fra Nicaragua, El Salvador og Guatemala) …Det ville heller ikke rigtig give mening, hvis mexicanere skulle drage ind i og strande i Mexico :) Det forlyder i øvrigt at en ny “karavane” er under opsejling – det er jo blevet et helt projekt.

    Kommentar by DavidK — 31. oktober 2018 @ 15:49

  15. Alt er efterhånden Trumps skyld.

    I forhold til migrantkaravanen gør han det eneste rigtigt. Ingen fremmede skal kunne tiltvinge sig adgang til USAs eller andre suveræne staters territorium. Hvis de prøver, er det at betragte som en krigserklæring og bør imødegås af våbenmagt.

    Jeg køber heller ikke migranternes argumenter om, at de flygter fordi de er forfulgte. Deres situation er ikke væsentligt forskellige fra millioner af andre latinamerikaneres. Så ville have gjort holdt straks de nåede over grænsen til Guatemala eller Mexico. Nej, det er præcis de samme mekanismer, der lokker afrikanere og muslimer til Europa: jagten på en højere levestandard.

    Kommentar by Holger_Danske — 31. oktober 2018 @ 16:42

  16. #17 Michael Laudahn

    Musikken kommer fra en chip, diaspora-jøderne opererede ind i din hjerne, mens du sov. Du er nu en jødisk robot (Golem).

    Kommentar by np — 31. oktober 2018 @ 17:42

  17. Efter min mening er det ligegyldigt at tilhængerne af afrikanisering og islamisering bruger skældsord som racist, fascist eller islamofob mod dem de er uenige med. Det rokker ikke en millimeter ved at EUs og Merkels projekt gående ud på at omskabe Europa til en mellemting mellem Sovjet-unionen og Afrika, er en gigantisk trussel mod alle europæeres økonomi, velfærd, kultur, frihed, liv og fremtid. En trussel så frygtelig, at løgnagtige beskyldninger og fjollede skældsord ikke bør lamme os. Vi bør forstå at kun via klog og beslutsom modstand mod EUs og Merkels vanvids-projekt kan Europa undgå ragnarok.

    Kommentar by Michael N — 31. oktober 2018 @ 17:52

  18. # 9 Kommentar by tp
    Præcis… nøjagtig ligesom muhamedanerne, jeg har også mødt flere som virker normale og som sikket ville være gode naboer. Ergo er islam helt ufarlig….

    Kommentar by Danskeren — 31. oktober 2018 @ 18:04

  19. Rabbis Tell Trump He’s ‘Not Welcome’

    As President Trump plans to visit Pittsburgh and the Squirrel Hill neighborhood that was the cite of Saturday’s horrific shooting, a group of 11 rabbis have published an open letter condemning the president, saying he wouldn’t be welcome in Pittsburgh unless he “denounces white nationalism” and stops targeting minority groups, migrants and refugees – effectively laying the blame for the shooting at Trump’s feet.

    Taler for sig selv !!

    Kommentar by Danskeren — 31. oktober 2018 @ 18:07

  20. De får mad og vand og kørsel, selvfølgelig står der en eller anden Soros type bag

    Kommentar by BB — 31. oktober 2018 @ 18:15

  21. Begreber som “anti-semitisme”, “racisme”, “sexisme”, “homofobi” “xenofobi” etc. er opfundet af venstrefløjen, feminister og globalister for at udskamme og tilsvine hvide, heteroseksuelle, national-konservative mænd.

    Kommentar by HN3 — 31. oktober 2018 @ 18:38

  22. Nu har vi endelig fået stiftet PIAS-palestine immigrant aid soceity.

    Vores formand Shekel von Specterstein udtalte:

    “Israel has not yet learned how to be a multicultural society,so it is up
    to us Europeans to help Israel and the Jewish people to be a tolerant and multicultural society.In the beginning we will help all palestinians that
    have been without a country since 1948 to return to their homeland.Since Europeans is gonna be in the forefront in the of that tranformation,Europeans is going to be resented by Jews for doing so.
    But Jews have to understand,that the time of Israel as an ethocentric state,and Jewish supremacy is now coming to an end.

    Kommentar by dan.c — 31. oktober 2018 @ 18:50

  23. “Flere tusinde børn mangler lægehjælp.” Op i røven med de radikale galninge i mainstream medierne.
    Her uddeles der penge til de stakkels “flygtninge”.
    https://www.youtube.com/watch?v=LXLADVltQQA
    https://www.youtube.com/watch?v=L6lOnmGXNP0

    Kommentar by Hagmann — 31. oktober 2018 @ 19:14

  24. I følge Jerusalem Post har Alexander Soros en stor finger med i spillet. Han er med i bestyrelsen af den jødiske menighed i Pittsburg.

    Kommentar by Popeye — 31. oktober 2018 @ 19:23

  25. Det er Löfven’s skyld det hele..

    Kommentar by Hul igennem? — 31. oktober 2018 @ 19:48

  26. Egentligt uforståeligt at mange “nationale” har en så massiv berøringsangst over for jøder. Alle er de enige om, at et af de helt store problemer i forhold til det vanvid vi ser udspille sig i Europa, er mainstraim mediers manipulation, fortielser og direkte løgne. Alle er de enige om at det er tydeligt at MSM har en klar agenda gående ud på at smadre nationalstaterne. Når man så påpeger det helt banale fakta at MSM er ejet og kontrolleret af jøder, så skælder de “nationale” en ud for at være jødehader. Der findes i den vestlige verden 6 nyheds/underholdnings giganter der sidder suverænt på markedet, de 5.. FEM er jødisk ejet, den sidste er SONY. Der er mange der ryster på hovedet over nordkoreas befolkning hvoraf mange vitterligt mener at deres leder er en gud, men hjernevask er MEGET effektiv og nordkoreanere som flest er ikke hverken klogere eller dummere end os, de er bare blevet hjernevasket. Det er mange “nationale” her til lands også igennem hele deres liv.

    Kommentar by Danskeren — 31. oktober 2018 @ 19:51

  27. @ kim Møller rettelse

    Migrantkaravanen består ikke af mexicanere men af honduranere. Honduras ligger syd for Mexiko, men har de ikke villet søge asyl. Heller ikke de øvrige småstater på vej mod Mexiko har de villet søge asyl. De går altså igennem en række lande, hvor der er sikkert at være. Målet er USA.

    Kommentar by Rasmus — 31. oktober 2018 @ 19:56

  28. Hvad forstår bønder sig på agurkesalat. I disse identitetstider kan jo alle kalde sig jøder og rabbinere.

    For så læser man, at disse 11 “ledere”, “a group of community leaders” eller ligefrem kaldet rabbinere, eller som de selv kalder sig “Bend the Arc: Pittsburgh Steering Committee” tilsyneladende IKKE kendes af den synagoge, Tree of Life, som blev angrebet. Hvem er så denne mærkelige gruppe af venstreradikale aktivister, der blander sig? Og så længe de angriber Trump, så er det en god historie for medierne.

    Her er et godt bud:”On Bend the Arc’s main website: Alexander Soros, deputy chair of his father’s subversive, anti-American Open Society Foundations”

    http://www.thenewamerican.com/usnews/crime/item/30493-soros-son-runs-group-that-said-trump-not-welcome-in-pittsburgh

    Der er helt sikkert jøder, der er venstreradikale, og der er jøder, der er globalister, ligesom der er (alt for mange) danskere, der også er venstreradikale, og som er globalister.

    Kommentar by traveler — 31. oktober 2018 @ 20:15

  29. Pisseirriterende at skulle sætte konspirationsteoretikerne på plads når diverse ((folk)) hele tiden bekræfter dem.

    We Can Replace Them
    https://www.nytimes.com/2018/10/29/opinion/stacey-abrams-georgia-governor-election-brian-kemp.html

    1,000+ Rabbis Sign Letter In Support of Welcoming Refugees
    https://www.hias.org/1000-rabbis-sign-letter-support-welcoming-refugees

    Opinion As Pittsburgh Jews, We Will Mourn Our Dead by Mobilizing for Refugees
    https://www.haaretz.com/us-news/.premium-as-pittsburgh-jews-we-will-mourn-our-dead-by-mobilizing-for-refugees-1.6608928

    And on and on and on and…..

    Kommentar by Jake Sorensen — 31. oktober 2018 @ 20:37

  30. Kære Kim,
    Jeg er fuldstændig enig med din kommentar 31. oktober 2018 @ 14:48. Hvornår har jøder angrebet os vesterlændinge med flyvemaskiner, lastbiler, maskingeværer eller knive? Alle de jøder, jeg kender, er mine venner, og deres venskab er ikke altid berettiget, fordi det bunder i, at mine forældre og mange andre var med til at hjælpe jøder til Sverige i 1943. Jeg cyklede en gang fra Manhattan til Coney Island på en jødisk helligdag. Og jeg indrømmer, at jeg så mange mærkelige gestalter med slangekrøller, hat og støvler. Men så har jeg også set Amish-folket, som er ligeså mærkelige. Det betyder ikke, at jeg hader disse mennesker. Men jeg er meget kritisk overfor islam, fordi det har vist sig at være en meget voldelig ‘religion’.

    Kommentar by Ole Madsen — 31. oktober 2018 @ 20:46

  31. Var der overhovedet nogen kobling mellem synagogen og så det obskure HIAS?

    Kommentar by Lars Hartvig — 31. oktober 2018 @ 20:54

  32. Link til Ole Madsen:

    https://en.m.wikipedia.org/wiki/USS_Liberty_incident

    Kommentar by Hr. Snusk — 31. oktober 2018 @ 20:57

  33. Obummer: “Send ikke jeres børn til USA – de bliver sendt tilbage!”

    https://youtu.be/sjxay-XeSks

    Kommentar by Hodja — 31. oktober 2018 @ 21:00

  34. Obummer om illegale indvandrere:

    https://youtu.be/T7LGoHV3aKs

    Kommentar by Hodja — 31. oktober 2018 @ 21:01

  35. Hitlary om illegale børn: Send dem hjem.

    https://youtu.be/duHLzyx6ACk

    Kommentar by Hodja — 31. oktober 2018 @ 21:02

  36. Jeg kunne ikke rigtig forstå, hvorfor Trumph ikke var velkommen i Pittsbourg, men efter at have læst teksten på Bloggen, så har jeg da fået stof til en teori.

    Kommentar by Menig 442 — 31. oktober 2018 @ 21:08

  37. “If we are really interrested in doing any long term mobilization and change, then the jewish community has to take some kind of stand.”

    For de hvides lande skal pinedød fyldes med resten af verdens overskudsbefolkning.

    https://m.youtube.com/watch?v=LL4nqoM7nBM

    IsraAid er naturligvis også involveret:

    https://m.youtube.com/watch?v=xzpwar52vDc

    Kommentar by Hr. Snusk — 31. oktober 2018 @ 21:13

  38. “If we are really interrested in doing any long term mobilization and change, then the jewish community has to take some kind of stand.”

    For de hvides lande skal pinedød fyldes med resten af verdens overskudsbefolkning.

    ht tps://m.youtube.com/watch?v=LL4nqoM7nBM

    IsraAid er naturligvis også involveret:

    ht tps://m.youtube.com/watch?v=xzpwar52vDc

    Kommentar by Hr. Snusk — 31. oktober 2018 @ 21:15

  39. Danskeren 18:07
    Hvilket tilfælde rabbis minder og lyder som rabies.
    Just saying.

    Kommentar by White knight — 31. oktober 2018 @ 21:20

  40. Nu er der nogen her som vil have jøder til at være farligere end islamister, og man vil give dem skylden for EUs og Merkels planer om at afrikanisere Europa. Men for det første har jøderne ikke myrdet løs på de kristne i 1400 år i snesevis af lande, og for det andet er EU toppen og Merkel vel ikke jøder allesamen. De fleste er vel bare almindelige rødfascister. Merkel er ihvertfald. Nogle jøder er åbenbart pladderhumanister, men det viser jo blot at selv blandt jøder er der tåber. Ligesom man også kan støde på jyder der er åndssvage.

    Kommentar by Ole Jensen — 31. oktober 2018 @ 21:30

  41. @ 39 De har hakket løs på europæere i mere end 1400 år. F.eks.:
    Humanity is shocked at the recital of the horrid cruelties which they committed in the cities of Egypt, of Cyprus, and of Cyrene, where they dwelt in treacherous friendship with the unsuspecting natives;(1) and we are tempted to applaud the severe retaliation which was exercised by the arms of the legions against a race of fanatics whose dire and credulous superstition seemed to render them the implacable enemies not only of the Roman government, but of human kind.
    Edward Gibbon, The History Of The Decline And Fall Of The Roman Empire, Vol I kap. 16

    Kommentar by Jake Sorensen — 31. oktober 2018 @ 21:39

  42. Hos Snaphanen kan man nu læse om at det er med fuldt overlæg at EU og Vestens kommunister er gået i gang med at undergrave Europas civilisation, fred og sikkerhed. Men mon ikke det snarere er kommunisterne og socialisterne vi skal mistro og betragte som farlige? De har jo i dusinvis af lande begået terror og massemord. Og er det ikke rødradikale, skabsradikale og SF’ere som er mest ivrige efter at lade over 1OO millioner kulturfremmede fra Afrika flytte til Europa?

    De bloggere som nu har travlt med ar mistænkeliggøre jøderne, er måske i virkeligheden kommunister og lignende som søger at aflede opmærksomheden fra at EU er blevet et rødtotalitært foretagende. Som planlægger vanvittige tilstande i Europa…. for at snigløbe, undergrave og opløse nationerne.

    To gange tidligere har Europa været ramt af massemord. I 1914-18 og igen 1939-40. Nu kan det ske igen hvis ikke nationernes befolkninger siger fra overfor EU.

    Kommentar by tp — 31. oktober 2018 @ 21:59

  43. #39 “men for det første har jøderne ikke myrdet løs på de kristne i 1400 år”
    Øhem…nogensinde hørt om bolchevikkerne i Rusland? Den russiske revolution var ikke mere russik end Frankfurter skolen var tysk.80-85% af bolchevikkerne var jøder der genemførte massemord mod kristne og sprang titusindvis af kirke og klostre i luften.
    I nittentredverne var samtlige kommandanter for de berygtede GULAG arbejdslejre jøder.Det samme var ledelsen af det hemmelige politi NKVD,inklusive lederen Genrihk Yagoda.

    Kommentar by dan.c — 31. oktober 2018 @ 22:05

  44. @40 De lyder næsten lige så slemme som vikingerne, da de for alvor gik i gang med festlighederne:

    “In this year fierce, foreboding omens came over the land of the Northumbrians, and the wretched people shook; there were excessive whirlwinds, lightning, and fiery dragons were seen flying in the sky. These signs were followed by great famine, and a little after those, that same year on 6th ides of January, the ravaging of wretched heathen men destroyed God’s church at Lindisfarne.”

    “Pagans have desecrated God’s sanctuary, shed the blood of saints around the altar, laid waste the house of our hope and trampled the bodies of saints like dung in the streets.”

    Kommentar by traveler — 31. oktober 2018 @ 22:05

  45. ….Mon ikke det især er kommunisterne og pladderhumanisterne vi skal betragte som en trussel mod vores fremtid….

    Kommentar by tp — 31. oktober 2018 @ 22:10

  46. @42
    Ja, det gik lystigt for sig med de mange kommunistiske jøder i det tidlige Sovjets ledelse. F.eks. den kommunistiske jøde og leder af NKVD, Genrihk Yagoda, som fik udryddet andre kommunistiske jøder såsom lederne Zinoviev og Kamenev, inden han selv blev udryddet af Stalin, der også fik ram på jøden Trotsky og mange, mange andre jøder. Og hvad kan man heraf konkludere…?

    Kommentar by traveler — 31. oktober 2018 @ 22:29

  47. Nu kan man jo påstå hvadsomhelst. Var det så også jøderne der myrdede millioner af jøder i Tyskland, Polen, Frankrig, Holland og Rusland? Eller var det tyske SS-tropper der massehenrettede ved brug af sult, kulde, gaskamre, maskingeværer og galger? (Viser holocost ikke hvor magtesløse jøderne var?) Hvilke beviser er der for at morderne ikke var tyskere, men jøder? Hvordan kan vi vide at dan.c, Laudahn og lignende ikke er islamister, ekstremister eller historieløse venstrefløjsere?

    Kommentar by tp — 31. oktober 2018 @ 22:30

  48. @46 Muslimer slår også andre muslimer ihjel. Skal vi deraf konkludere at de ingen problemer har med vesterlændinge og kristne?

    Kommentar by Jake Sorensen — 31. oktober 2018 @ 22:34

  49. The caravan er bare endnu et eksempel på kampen mod de hvide. En af de organisationer, der overvåger såkaldt hate speech – Southern Poverty Law Center, under ledelse af Richard Cohen – deltager også. Hør denne repræsentant for organisationen sige:

    “The dispossession of white americans has been planned for awhile”

    https://m.youtube.com/watch?v=I2GB6MGiP1c

    Start evt. ca. 9:30, eller se hele videoen, hvor også ADLs rolle i undertrykkelsen af hvide menneskers ytringsfrihed bliver omtalt.

    Kommentar by Hr. Snusk — 31. oktober 2018 @ 22:37

  50. Er regeringens ministre, Lars Lusk osv. så også jøder? Er Marianne Helved,Zenia Stampe, So fie Carsen, Stine Bosse, Helle T-S, Mette F., Margrethe Auken osv. så også jøder? Er i virkeligheden alle politikere, journalister, bureaukrater, feminister og kriminelle jøder? Er også fynboerne jøder, osv., osv. Hvad med Laudahn og dan.c ? Er de også jøder?

    Kommentar by tp — 31. oktober 2018 @ 22:42

  51. Lad nu være med at spille dum tp.

    Kommentar by Hr. Snusk — 31. oktober 2018 @ 22:44

  52. Ang. kommunisme/marxisme, så var ideologiens fader, Karl Marx, jøde. Tzar Romanov med familie blev dræbt for at modsætte sig jødefamilien Rothscilds ønske om at drive bankvirksomhed i Rusland. Resultaterne kender vi desværre alt for godt.

    Kommentar by Hr. Snusk — 31. oktober 2018 @ 22:58

  53. Jake Sorensen mener “Muslimer slår også andre muslimer ihjel. Skal vi deraf konkludere at de ingen problemer har med vesterlændinge og kristne?”

    Muslimer er grusomme og voldelige mod andre muslimer, fordi de mener, at de ikke er korrekt muslimer. Ligeledes begrunder muslimer grusomheder mod vesterlændinge og kristne med, at de ikke er muslimer. Heraf kan vi konkludere, at vi har problemer med muslimer.

    De mange sovjet-kommunister med jødiske rødder slog hinanden ihjel, fordi de anklagede hinanden for ikke at være korrekte kommunister. Ligeledes var de grusomme mod andre ikke-kommunister, jøder såvel som ikke-jøder. Heraf kan vi konkludere, at man havde problemer med kommunister.

    Kommentar by traveler — 31. oktober 2018 @ 22:59

  54. Jagten på de skyldige er uendelig tidsfordriv. Hvis ikke det er Trump, der er den skyldige, så må det være jøderne.

    Kommentar by traveler — 31. oktober 2018 @ 23:06

  55. Hvorfra véd hr. Snusk at det var derfor at Lenin beordrede Zaren, konen og de tre unge døtre myrdet? (ligesom Lenin gjorde sig selv til massemorder overfor flere hundrede kvinder der fredeligt demonstrerede for større brødrationer. Lenin beordrede en rød milits til at dræbe dem alle)

    Kommentar by tp — 31. oktober 2018 @ 23:10

  56. Ungarn havde Matyas Rakosi(egl.Rosenfeld) kendt som `den skaldede morder`.
    Ved hjælp af det hemmelige politi AVO,der var næsten eksklusivt jødisk genenførte Rakosi/Rosenfeld et rent terrorvælde i Ungarn der evt.førte til oprøret i 1956.

    Og det er grunden til at lande som Rusland og Ungarn konstant ligges for had,fordi befolkniningen i de lande er klar over hvilket folkefærd der har
    lederrollen i NWO.

    Kommentar by dan.c — 31. oktober 2018 @ 23:16

  57. Mordet på zar-familien var bare een af kommunisternes utallige ugerninger. Læs selv om den. Fem uskyldige børn blev myrdet ved den lejlighed. Hvorfra véd dan.c at AVO var eksklusivt jødisk? Hvorfor skriver dan.c ligges hvor det hedder lægges? Hvem er ledere i NWO?

    Kommentar by tp — 31. oktober 2018 @ 23:26

  58. Iflg. historikere blev Zar-familien ikke myrdet pga. noget med Rothscild banken, som påstået af hr. Snusk, men af helt andre grunde. Man kunne også have ført familien til et mere sikkert sted, men Lenin var jo en hensynsløs lystmorder og massemorder.

    Kommentar by tp — 31. oktober 2018 @ 23:38

  59. Rothscildfamiliens vrede mod Tzarfamilien kan føres tilbage til Wienerkongressen i 1814, som var det første egentlige forsøg på at skabe NWO. På det tidspunkt havde Rothschildfamilien krammet på især det engelske imperium, men generelt hele vest- og centraleuropa. Alexander I modsatte sig planen, og gjorde sig dermed fortjent til Rothschilds hævn. At det reelt var Schiff der finansierede revolutionen i Rusland, 102 år senere, er mindre vigtig, da familierne Rothschild og Schiff havde kørt parløb, både økonomisk og gennem giftermål, gennem lang tid. De havde identiske interesser. Det lykkedes dem da også, ved et attentat i 1881, at dræbe Alexander II. Men først i 1918 lykkedes det at udradere Romanovfamilien endegyldigt.

    Kommentar by Hr. Snusk — 1. november 2018 @ 00:25

  60. @59 I denne uendelige selskabsleg om jødernes skyld, er vi nået til den russiske revolution i 1905. Her skal man lige præcisere, hvad Hr. Snusk skriver:

    Den rige jøde Schiff støttede økonomisk Kerenskys nye regering ved den demokratiske revolution i Rusland i 1905. Det var ud fra en forestilling om, at Kerenskys demokrati kunne bekæmpe anti-semitismen i Rusland – i modsætning til tzar-regimet

    Da Lenin og Trotskij senere overtog magten i november 1917, begyndte Schiff at bekæmpe kommunisterne økonomisk og begyndte at finansiere anti-bolsjevistiske grupper.

    Her må man desværre konkludere, at Schiffs støtte til Kerensky og anti-kommunisterne ikke var tilstrækkeligt.

    Kommentar by traveler — 1. november 2018 @ 00:54

  61. Korrektion – ikke 1905 men februarrevolutionen i 1917, som også havde et demokratisk mål for borgerlige og politiske rettigheder og et demokratisk valgt russisk parlament mv. Ærgeligt at det blev ødelagt af kommunisterne.

    Kommentar by traveler — 1. november 2018 @ 01:04

  62. MSM her hjemme og alle andre steder sige at der ikke kommer emigranter fra mellemøsten til USA’s grænse via Mexico.
    Her er beviset på at det kommer der, så har vor gode Trump har igen ret.

    https://youtu.be/afJGUmNHm1Y
    Migrants trying to enter the U.S. are trapped in Tijuana

    Kommentar by Sindsro — 1. november 2018 @ 01:37

  63. Internetguruen Stefan Molyneux fremturer med de samme eller lignenede argumenter og stråmænd der ofte fremføres af folk som traveller, k.m., tp, Santor og andre filosemitter og lommezionister her på Uriasposten.

    Fransk-canadieren Jean-Francois Gariépy fra YouTubekanalen “The Public Space” gør kort proces med dem alle sammen i videoen:

    JFG The Public Space – October 30, 2018 – Let’s Talk, Stefan – youtube.com/watch?v=mBWemkWfhT0

    Og Stefan Molyneux oprindelige video “The Truth About the Pittsburgh Massacre”

    youtube.com/watch?v=YtrFvqXamzw

    Eller klik på mit navn for at komme til Balder Blog hvor begge videoer er indlejret i den seneste postering. Her er også links til den Ortodoks Jødiske Luke Ford’s seneste blogposts og videoer der omhandler Pittsburgh massakren og de jødiske agendaer og aktivisme som har givet anledning til handlinger som disse. Det er i hvert fald forklaringen som Luke Ford giver. Især artiklen “Every Major American Jewish Organization Including The Orthodox Union And Agudath Israel Supports Immigration Amnesty” er interessant.

    I øvrigt bedes kritikere af påstandene om betydeligt jødiske aktivisme og propaganda til fordel for masseindvandring, homodyrkelse, feminisme etc. tænke på at disse ting ikke er påstande som “sølvpapirshatte” som Balder og Dan.C kører frem med; det er en (jødisk) tilståelsessag som i øvrigt har været kendt og dokumenteret i årtier. Så benægterne har intet ben at stå på, bortset fra at forsøge at censurere og latterliggøre dem som vover på at bringe budskabet videre.

    Kommentar by Balder — 1. november 2018 @ 02:17

  64. Man kan ikke bare skyde dem, man ikke kan lide. De skal bekæmpes med alle lovlige midler, hvilket POTUS Trump gør, hver eneste dag.

    Ending birthright apart from what is written in the Constitution.

    Kommentar by Iznogut — 1. november 2018 @ 02:25

  65. Fakta fra USA.

    https://www.youtube.com/watch?v=s64R5ZR_Lyg

    Kommentar by Iznogut — 1. november 2018 @ 02:30

  66. Det var dog en besynderlig kommentar, Kim Møller, jf citat:
    …”Når 46-årige Robert Bowers angriber en synagoge i Pittsburgh, så er det selvfølgelig et antisemitisk angreb, men den konkrete motivation får ikke megen fokus i medierne”…

    Den konkrete “motivation”…??? Ærlig talt: Er den særlig mere interessant her, end i alle mulige andre feje terorangreb, der alene går ud over titalt uskyldige mennesker ?

    Skulle der tilsvarende have været behov for at grave nøjere den “konkrete motivation” for alle mulige svinske terrorhandlinger, flestendels signeret åndsformørkede islamistiske terrorister, seneste årtier?

    Er det ikke netop samme “motvations-forståelse”, som du – med rette – i årevis har kritiseret i diverse MSM-medier, der ideligen har at prøve at “forstå” og bore i ?

    Så hvor er konsekvensen blevet af?

    Jo, der er altid grund til at forske lidt dybere i enhver bagvedliggende “motivation” også for diverse svinske terrorangreb. De hidrører i visse tilfælde fra vanvittig desperation over ekstreme overgreb begået af stormaget imod mod egen befolkning og egen familie.

    De hidrører dog i de seneste mange år kun fra et mørke, behersket af hadefuld idelogi.
    Således også forleden.Punktum !!!

    Manden var en hadefuld anti-semit, der var villig til på dén konto at myrde 11 uskyldige personer, herunder adskillige arme ældre. Den slags svineri fortjener ingen andre større kommentaren end blot ordet “foragt”.

    Jeg vil blæse på denne slyngel, terrorist og massemorders “motivationer”.

    At opportunistiske Trump, som sædvanlig, heller ikke engang kan finde ud af blot at sige: “Afskyeligt” taler da også for sig selv.

    Og at der pludselig her på Uriasposten er interesse i at “motivforske (læs relativere) højrefascistisk terror, rettet imod jøder, modsat hver gang det drejer sig om islamistisk terror, rettet mod komplet andre uskyldige civile, ja det kan da egengtligt kun betegnes som i det mindste både inkonsekvent, men måske også en pinlig og sær form for dobbeltmoral.
    Undskyld mig lige.

    Gentager: Jeg giver ikke en pind for en fej terrorists mulige “motiver” for med iskoldt blod at slå 11 uskyldige mennesker ihjel. Punktum – igen.

    Kommentar by spitfire1940 — 1. november 2018 @ 04:24

  67. @ Michael Laudahn,

    Bragesank og off-topic, konspiration.
    Forleden slog en simpel, morderisk slyngel og terrorist med iskoldt blod 11 uskyldige mennesker ihjel i en synagoge.

    Dét er vel sagens kerne her. At vågne op til, og fordømme? Tak !

    Kommentar by spitfire1940 — 1. november 2018 @ 04:54

  68. NB er RV ver. 1.1 – stemmespild. DF ville gøre same , hvis de havde mandater.
    Der skal 90 mandater til , det er DF mod resten og det har det alle dage været.
    Og nu lader I jer forføre.
    DF skal styrkes, det er den eneste vej.
    Forstår godt hvorfor DDR Tv medie giver hende så meget taletid , som ingen ikke folkevalgt i historien har fået.
    Men I har jo regnet den ud ikke ? Den med at tælle til 90….

    GEneration ID

    Kommentar by frank H. Hansen — 1. november 2018 @ 05:14

  69. – Spitfire

    Selvfølgelig hører gerningsmandens rationale med til historien, sådan rent journalistisk. Det er ikke at relativere.

    Kommentar by Kim Møller — 1. november 2018 @ 05:18

  70. Kim Møller,

    Som du kan se her på tråden er diskussionen (eller snarere konspirationerne og de mærkværdige undskyldninger, for ikke at kalde det både anti-semitisk, men derudover bare ofte torskedumt / plat / uvidende / konspiratiorisk), da lige ved at komme ud af kontrol…

    Jeg har altid forsvaret din gode moderation (=ingen moderation, stort set) og blot ladet folk selv læse og konkludere, indenfor Grundlovens vide rammer for ytringsfrihed.

    Dog vil jeg lige til sidst minde om gode gamle grænselandsmand og aktive anti-nazist, Karl Otto Meyer.
    Han sagde i et af mange bånd jeg har i mit “videotek”, flg. gode udsagn, altid værd at tænke over:

    …”Altså, man kan ikke ved lov forhindre folk i at være decideret dumme… og fornægte Holocaust og Auschwitz, MEN man både kan og skal omvendt altid være efter dem, aktivt, når de begår noget kriminelt og strafbart”…

    Forleden blev der i USA begået noget både noget groft Kriminelt og
    Strafbart. Det hedder “terror” ! Det bør man derfor være efter, uden “relativering”, just som Meyer sagde det, så fornuftigt.

    Jeg synes desværre at der her i tråden fra mange sider er blevet overskredet en grænse, mildt sagt hvad angår “relativersering / kynisme.
    Skræmmende…

    Vi har heldigvis Grundlovens vide rammer for ytringsfrihed for både Loke og Thor, også i denne tråd.

    Men da du er en egen autoritet inde på dette dit eget velbehøvelige site, ja, så ville det være rart at se samme dig selv træde lidt mere i karakter her,. Især overfor et par af de mest markante ytringer, som måske nok kunne anmeldes som “anti-semitiske”, for ikke at sige “racistiske”.

    Men da jegcsom du, ikke mener man grundlæggende skal begrænse selv “decideret dumme folks” meninger (jævnfør rare Meyer, ovenfor) , ejheller på tryk, ja så prædiker jeg aldrig for censur,

    Måske dog blot at den “Gamle Redacteuer” (det er dig:-) lige meldte dig selv nedenfor med et par fornuftige bemærkninger, inden dette her løber løbsk, og inden et par af os anmelder et par af ytringerne ovenfor som anti-semitiske og/eller racistiske.
    Tak! You are the Boss, og passer nok vanligt på dit eget site.

    Kommentar by spitfire1940 — 1. november 2018 @ 05:24

  71. Når godmennesker sværmer om de ‘moderate’ muhammedanere (‘vestens allierede’), så kunne vi pege på den kendsgerning, at fodfolket i deres hierarki aldrig kommer i modsætning til deres toplag. De er altså næppe allierede af os, men i en krisesituation må vi snarere regne med at ikke alene have de rabiate, men også de ‘moderate’ som fjender.

    Sådan er det altså i det muhammedanske parallelsamfund og dets hierarki. Og hvordan ser det ud med det jødiske parallelsamfund og dets hierarki? (Vi husker jo, at ingen af begge dele er assimileret.) Vel, har der været nogen der kom i modsætning til deres hierarkis toplag? Har nogen jøder gjort sig bemærket som vestens allierede, bortset fra gentaget ligegyldig, tom, kliché-agtig snak?

    Jeg mener: Du kan kun stole på de få, der faktisk ER assimileret og derfor hedder Jensen, Hansen & co og opfører sig sådan, dag ud, dag ind.

    Kommentar by Michael Laudahn — 1. november 2018 @ 05:55

  72. Det er værd at lægge mærke til, hvordan jødehadere altid bruger den bestemte flertalsartikel: der er joderNE, HebræerNE, der skrives om, ikke jøder eller hebræer
    Dermed udtaler man sig om ALLE jøder, ikke kun dem, der f.eks. støtter HIAS / flygtninge til USA
    Jeg er enig i at der er (for) mange jøder på venstrefløjen , men der er altså også mange på den konservative side, som ikke er tilhængere af ubegrænset indvandring til USA/ EU
    Dem hører du bare ikke om , for MSM altid fremhæver grupper som HIAS
    Det er rimeligt at kritisere f.eks. HIAS for gruppens holdning til flygtninge, men det er jo ikke anderledes end at kritisere f.eks. det radigale venstre for deres holdning

    Efter at den venstreekstremistiske gruppe “Bend the ARc”, som påstår at være jødisk, protesterede mod at Trump besøgte Pittsburg synagogen, kom synagogens rabbiner med en udtalelse til CNN og at Trump SELVFØLGELIG var velkommen !
    Den udtalelse er åbenbart blevet glemt af mange kommentatorer

    Det er helt urimeligt at beskylde alle jøder for at være tilhængere af ubegrænset indvandring.
    Kritiser dem, der har den holdning og KUN DEM

    Kommentar by realisten — 1. november 2018 @ 09:39

  73. Skifter man “jøde” ud med “muslim” i nogle af alle disse posts, så har du den gennemsnitlige Uriasposter i en enhver anden tråd, der omhandler islamiseringen af Danmark. Men det kan folk åbenbart ikke selv se.
    I er en flok ynkelige hyklere.
    Og inden nogen stikker mig flere beskyldninger i skoene (er før blevet kaldt landsforrædder og muslimlover for at påpege det samme), så lad det være sagt, at jeg er stærkt imod islam i Danmark. Jeg har heller ikke noget imod jøder generelt, men zionister kan dog pisse ad H til.

    Kommentar by K — 1. november 2018 @ 09:59

  74. spitfire1940 argumenterer ulogisk, da han/hun både støtter ytringsfriheden, men samtidigt truer med at anmelde ikke-ønskelige ytringer. Vedkommende er ikke sandhedsøger, men æstetiker.

    Balder, dan.c mv. popper hysterisk op som trold fra en æske hver gang ordet jøde nævnes. De er heller ikke sandhedsøgende, men er heller ikke på nogen måde æstetikere, men skruer historier sammen for at bevise jødens skyld.

    Hvor kommer disse jøde-fikserede mennesker fra. Michael Laudahn løfter selv sløret her “Jeg er aktuelt i en situation… hvor jeg er ligesom omringet af jøder” og beskriver en paranoia-verden med sit “stifte forvirring i værtslandet, for at forhindre at kritikerne formår at samle sig.”. Han befinder sig altså et sted, der intet har med den danske kontext at gøre.

    Balder skriver også i et sært angliseret sprog, og det gør dan.c også med f.eks. “terrorvælde i Ungarn der evt.førte til oprøret i 1956.” hvor evt. kun kan forstås som det engelske “eventually” plantet midt i en dansk sætning. Meget sært og typisk for stilen, hvor der skydes med spredehagl fra hele verdenshistorien for at bevise det eneste ene, som alt drejer sig om i deres verden, nemlig jødernes onde skyld. Triste liv kan man kun sige.

    Kommentar by traveler — 1. november 2018 @ 11:00

  75. Og så kommer den kommentar fra K I @73, som man længe har ventet på:

    “Skifter man “jøde” ud med “muslim” i nogle af alle disse posts, så har du den gennemsnitlige Uriasposter i en enhver anden tråd, der omhandler islamiseringen af Danmark. Men det kan folk åbenbart ikke selv se.”

    Jo, det kan folk godt se, for argumentationen er ikke sand. Muslimer ikke vore dages jøder. Det ved du udmærket godt.

    Men det er denne falske argumentation, der gør, at man kan få den tanke, at Balder, dan.c mv. i virkeligheden er venstreradikale provokatører.

    Kommentar by traveler — 1. november 2018 @ 11:09

  76. #73 K

    “Skifter man “jøde” ud med “muslim” i nogle af alle disse posts, så har du den gennemsnitlige Uriasposter i en enhver anden tråd, der omhandler islamiseringen af Danmark. Men det kan folk åbenbart ikke selv se.
    I er en flok ynkelige hyklere.”

    Det korte svar er, at jøderne og den jødiske kultur er en del af den danske kultur.

    Den danske kultur er en blanding af græsk, romersk, jødisk og kristen kultur.

    De Ti Bud og at hjælpe de svage er to eksempler.

    Islam er derimod vores modpol og fjende.

    Kommentar by np — 1. november 2018 @ 11:17

  77. I øvrigt synes jeg, at konspirationerne om et jødisk verdensherredømme her på tråden er dybt uoriginale.

    Det originale fupnummer findes her:

    https://da.wikipedia.org/wiki/Zions_Vises_Protokoller

    Kommentar by np — 1. november 2018 @ 11:24

  78. #76 skriver bla.”Islam er derimod vor modpol og fjende”

    Her finder vi så zionisternes egentlige dagsorden,og en af grundene til at de er den ledende kraft bag indvandringen.
    Zionisterne ønsker simpelthen at skabe kaos og helst borgerkrigslignende tilstande i Danmark og generelt i Europa.Vi har et for tilfælde med kommunismen.Da jøderne mistede grebet om kommunismen blev det stuerent at være anti-kommunist,selvfølgelig kun inde for de rammer de udvalgte havde udstukket.

    Enhver der hopper på den limpind, at nationale skal gå krig mod opimod 1.5 milliarder muhammedanere har brug for at tage sig sammen og vågne op.Alle er forhåbentlig klar over hvilke katastrofer de sidste 17 års krige har forekommet,og den uendelige “islamdebat” er ikke har andet formål end at skabe kaos,eller i bedste fald ingenting.

    Her er hvad en ægte national vil fremføre og mene om Islam:Islam er en fremmed kultur,den hører ikke til på Danernes Mark.Og det gør afrikanere sigøjnere mv.heller ikke.

    Kommentar by dan.c — 1. november 2018 @ 12:15

  79. #78 dan.c

    Du er ikke alene konspirationsteoretiker. Du benytter dig også af stråmænd som eksempelvis denne:

    “Enhver der hopper på den limpind, at nationale skal gå krig mod opimod 1.5 milliarder muhammedanere har brug for at tage sig sammen og vågne op.”

    Du er en gemen løgner, hvis du påstår, at jeg har givet udtryk for det.

    Det er lovgivning, som skal være midlet til, at Danmark kan genoprettes efter masseindvandringen af muslimer.

    Asylstop, udvisning efter første kriminelle handling, krav om selvforsørgelse, repatriering …

    Du kunne i øvrigt selv vågne op og begynde at lave mellerum efter punktum og komma. Din tekst ligner noget skrevet af en ordblind eller en hundredårig.

    Kommentar by np — 1. november 2018 @ 12:51

  80. 70 spitfire1940

    Luftwaffe 1945!?

    Kommentar by T. Flodur — 1. november 2018 @ 14:03

  81. Uanset hvilken holdning man har i jødespørgsmålet er det så ikke et STORT problem at: Jøderne sidder på stort alle medier som de nationale godt kan se er en af de helt store trusler imod vores civilisation ? OG Tech giganterne som er en alvorlig trussel imod den offentlige debat da de har de facto monopol og helt åbenlyst udøver censur imod alle der er imod globalisering, er ejet og kontrolleret af jøder ?

    Kommentar by Danskeren — 1. november 2018 @ 19:10

  82. #81 Danskeren:

    “Jøderne sidder på stort alle medier …”

    Det hænger så bare ikke sammen med, at samtlige medier er meget kritiske over for Israel og meget positive over for palæstinenserne og deres fantasi-krav om en palæstinesisk stat.

    Nej, problemet er den nationalt svage liberale ideologi, som udviklede sig i Vesten efter Sovjetunionens og Jerntæppets fald.

    Det store billede er, at de vestlige liberale står for fald. De svigtede det nationale. Overalt står de nationale og konservative på spring for at overtage magten og knuse de liberale og deres institutioner for at genopbygge nogle nye nationale og konservative.

    Nogle steder går det hurtigt, andre steder er det en langsommelig proces.

    De liberale lukkede muslimerne og islam ind i Europa. De nationalkonservatives opgave mange år frem er at invertere den proces.

    Muslimerne og islam skal ud af Europa. Men det skal ske på retstatens principper.

    Kommentar by np — 1. november 2018 @ 20:18

  83. @ T Flodur #80

    Mit Pseudonym, anvendt herinde skyldes en gæv norsk onkel, jeg indtil han døde, har været meget tæt på.

    Han sloges som en anden Winston Churcill “from his corner”, apropos Uriaspostens gode mantra – – og overlevede frem til 1945, som blot 5 ud af 50 oprindelige frivillige, i Royal Airforce.

    Heldigvis var han dermed med til at besejre nazisterne, inklusive deres forbandede “Luftwaffe” !

    Kommentar by spitfire1940 — 1. november 2018 @ 20:41

  84. En generel kommentar:

    De debattører der herinde bruger ordet “JødespørgsmålET”, burde måske lige tænke lidt over, at nøjagtigt samme iskolde semantik, dengang blev anvendt af nazisterne… ?

    Erstat det derfor gerne straks med begrebet “dansker-spørgsmålet”… =problemet??) SUK !

    De lyse hoveder herinde, der desuden stadig kan sin historie vil genkende den kolde parrallel:
    = Når en hel befolkning og/eller race bliver . åbenbart også Anno 2018(!) bliver omgjort til et “spørgsmål”? , ja så er der da noget riv-raskende galt.

    Jøderne som folk har heldigvis formået at overleve, trods “industrielt massemord i KZ”, signeret de nazistiske barbarer.

    Hvis et par enkelte “querköpfe” herinde stadig lider af besynderlige tilgange til historien, ja så trøster jeg mig med, at I repræsenterer et ekstremt lille segment.

    De fleste normale mennesker – også herhjemme – kan sin historie og tager derfor heldigvis, hver dag, stilling til ethvert svinsk overgreb mod uskyldige: Uanset race, religion og politisk observans.Tak !

    Kommentar by spitfire1940 — 1. november 2018 @ 20:56

  85. #63
    Er det en meta-kommentar? Der er ringe tilbage.

    Kommentar by Hul igennem? — 1. november 2018 @ 21:00

  86. 83 spitfire1940

    Positivt! – Udtryk dig kort! – Og prøv at lirke lidt mere med humoren, den besejrer alt!

    Kommentar by T. Flodur — 1. november 2018 @ 21:16

  87. #82 Kommentar by np
    Du snakker bare udenom. Jeg kommer med uomgængelige fakta. Jøderne sidder på mediemagten og pengemagten i den vestlige verden !!
    Dem der sidder på pengene og medierne bestemmer politikken.
    Så det handler i allerhøjeste grad om jødespørgsmålet.

    Kommentar by Danskeren — 1. november 2018 @ 21:24

  88. #84 Kommentar by spitfire1940

    Douglas Christies arbejde som advokat kom til at dreje sig om at forsvare andres ret til ytringsfrihed. Den største del af dette arbejde blev udført i retssalen, men han talte også og skrev artikler om vigtigheden af ytringsfrihed, og han var også grundlæggeren af Canadian Free Speech League. Da han selv var af skotsk oprindelse, henviste han ofte til de skotske frihedskæmpere i forbindelse med skotternes villighed til at ofre deres liv for lige netop friheden.

    Christie mente, at friheden var truet af et repressivt system. Den undertrykkende stat – i form af stiftere af undertrykkende love – har desuden «i langt de fleste tilfælde et villigt indstillet mediemaskineri som med dets enorme indflydelse, i god tid før en retssag, kan forberede offentligheden, inklusiv en potentiel jury, for at opnå det ønskede resultat». Christie argumenterede i størstedelen af sit liv konsekvent mod love som undertrykker det frie ord, og for individuel frihed. Han beskrev sit valg på følgende måde:

    Staten bliver mere og mere som George Orwells Big Brother. Den nye stats religion er nedskrevet i lovbøger og vil straffe alle kættere med bøder eller fængsel eller straffeskatter. Staten vokser, mens individet skrumper. Kreativiteten og selv sandheden er ved at blive kvalt. Nogen må stå op for friheden. Jeg har forsøgt at være den person. Jeg har med glæde forsvaret de dissidente som vover at protestere mod tyranniet. Jeg har lovet dem, at så længe jeg kan, så vil de ikke stå alene. Som dreng tog jeg samme valg: mod legepladsens bøller, og for deres ofre.

    Den første dissidente som Christie forsvarede i rollen som advokat, var læreren James Keegstra. Han mistede i 1983 sit job og sin lærerlicens, og blev anklaget for at have lært sine elever, at jøderne «skabte holocaust for at få sympati». Han talte også åbent om jødernes involvering i banksystemet. Christie forsvarede Keegstra helt op til Canadas højeste domstol, i en sag som fik meget opmærksomhed.

    Christie skulle senere forsvare flere forskellige personer, hvis frihed var truet. Han forsvarede Paul Fromm, som fik sparket fra sit job som lærer på grund af sin politiske aktivitet i fritiden, og journalisten Doug Collins, som blev stævnet af British Columbia Human Rights Tribunal for at have «benægtet holocaust» i sin spalte i avisen The Daily Victorian. Collins havde blandt andet beskrevet Hollywood-filmen «Schindlers List» som propaganda og kaldt den for Swindlers Wish.

    Ernst Zündel

    De største slag for sandhed og ytringsfrihed slog Douglas Christie under retssagen mod Ernst Zündel i 1985. Den jødiske professor Rudolf Vrba, forfatteren af Auchwitzprotokollen, og Raul Hilberg, «verdens fineste ekspert på holocaust», var blevet indkaldt af anklageren for at vidne mod historierevisionisten Zündel. Der for kunne netop disse to krydsforhøres af Douglas Christie. Retssagen, som varede i to måneder, blev historisk da holocaust for første gang blev debatteret åbent mellem holocaust-troende og revisionister, som anklager og forsvarer havde indkaldt i sagen.

    Under krydsforhøret fik Christie Rudolf Vrba, som havde skrevet et af de vigtigste dokumenter som taler for at holocaust skulle være sket, til at erkende, at han havde brugt «licentia poetarum» (digterens frihed) i skrivningen af sin bog. Han blev også tvunget til at erkende, at beviserne for eksistensen af gaskamre var noget Vrba havde «hørt fra andre».

    Rudolf Vrba

    Raul Hilberg erkendte til sidst, efter Douglas Christies grillning, at der ikke findes nogle tekniske beviser for at holocaust virkelig har hændt. Hilberg havde i sin «The Destruction of the European Jews», et standardværk for holocaust-forskning, hævdet at Adolf Hitler gav to ordre på udryddelse af jøder, men kunne under krydsforhøret overhovedet ikke bevise påstanden.

    Da professor Robert Faurisson, som assisterede Christie i retssagen, ville se disse påståede ordre, erkendte Hilberg at der ikke fandtes nogle.Hilberg holdt i stedet under Christies krydsforhør fast på standpunktet om, at holocaust var blevet gennemført uden en plan, central organisering eller budget, men at der i stedet hos tyskerne var blevet udviklet «en utrolig samstemt tankelæsning gennem et vidtstrakt bureaukrati»

    Douglas Christie lykkedes at få Ernst Zündel frikendt og hyldes nu af alle historierevisionister, og andre sandhedsforkæmpere, for hans engagement for ytringsfriheden. Selv om massemedierne fortsat kommer til at bære Raul Hilberg og Rudolf Vrba frem som «autoriteter», er der stadig flere som kommer til at høre om, hvordan deres påstande engang blev afsløret af en advokat ved navn Douglas Christie.

    Kan vi ikke snart blive fri for at høre mere om løgnehistorien om “holocaust” !!! Det er en løgn jøderne har skabt for at kunne køre på frihjul og undgå al kritisk analyse af deres adfærd.

    Kommentar by Danskeren — 1. november 2018 @ 21:37

  89. Står jødiske organisationer bag indvandringen til USA og Europa? Får mig virkelig til at tænke. Dybt skuffende, fra min side er det slut med støtte Israel, de kan sejle i deres egen sø.

    Kommentar by Per — 1. november 2018 @ 21:44

  90. Den anden dokumentar er The Leuchter Report, hvor den uafhængige gaskammer- og henrettelsesekspert, Fred Leuchter, fortæller om sine fund. Leuchter drog ned og undersøgte de påståede gaskamre, og kom frem til, at det var «galskab» blot at tro, at rummene kunne have været brugt til henrettelser af folk.

    I et interview fra 2001 siger Leuchter følgende:

    Jeg konstruerede og producerede henrettelsesudstyr her i USA til fængslerne som henretter forbrydere. Som et ekspertvidne vidnede jeg i flere domstole her i USA, og jeg var, og er fortsat, det eneste ekspertvidne som har fået tilladelse til at vidne i føderale domstoler, når der er tale om henrettelsesteknologi. Baseret på dette, blev jeg kaldt ind til at vidne i domstolen i Toronto, i Ernst Zündels anden retssag. I denne sammenhæng gav jeg information angående de påståede gasskamre i Auschwitz, Birkenau og Majdanek.
    Jeg blev sendt til Polen for at undersøge anlæggene. Jeg undersøgte de tre steder. Jeg udførte kriminaltekniske undersøgelser som blev testet i et kemisk laboratorium. Og slutresultatet blev, at ingen af anlæggene som jeg undersøgte havde nogen form for aflejring fra gassen … og der skulle være fundet store mængder af sådanne aflejringer, med tanke på de aflejringer som jeg fandt i aflusningskamrene.
    Når det kommer til anlæggene, var ingen af dem ifølge min vurdering i stand til at udføre gashenrettelser. Det ville have været som om man havde brugt sin stue til at henrette nogen … det havde endt med at personen havde dræbt sig selv, sin familie og den halve gaden udenfor.

    Resultatet af Leuchters prøver blev bekræftet da den tyske kemiker Germar Rudolf udførte lignende undersøgelser af «gaskamrenes» vægge, og fik samme resultat.

    Kommentar by Danskeren — 1. november 2018 @ 22:00

  91. #87 “Danskeren”

    Du kommer overhovedet ikke med nogen fakta. Det er kun de sædvanlige kedelige konspirationsteorier.

    Og dit næste #88 holocaustbenægtnende indlæg er bare copypaste:

    https://www.nordfront.dk/douglas-christie-advokaten-afsloerede-holocaust-eksperterne/

    Kommentar by np — 1. november 2018 @ 22:02

  92. Nordfront,som “Danskeren” citerer fra er i øvrigt en nynazistisk forening.

    Kommentar by np — 1. november 2018 @ 22:14

  93. Er det her ikke bare en form for debatsabotage? Hvis samme slags indlæg bredte sig på alle Uriaspostens debatter, ville nok 95-98% af læserne hurtigt falde fra.

    Kommentar by tp — 2. november 2018 @ 00:11

  94. Læs iøvrigt Antony Beevors bøger om 2. verdenskrig, hvor nazisterne angreb nabolandene med bomber, kanoner, maskingeværer og flammekastere. De startede med at lægge Warsawa og Rotterdam i Ruiner.
    Og de myrdede millioner af mennesker.

    Kommentar by tp — 2. november 2018 @ 00:14

  95. #90 Kommentar by np
    Hvis du gad at slå automat piloten fra og bruge bare lidt tid på at undersøge tingene ville du opdage at det er uigendrivelige fakta jeg fremlægger ! MEN det er selvfølgelig mere bekvemt at blive i løgnen og bare automatplapre “konspirationsterorier”.
    Vil du feks. benægte Zundel retssagen og resultatet af den ???
    Du er blevet hjernevasket, du opfører dig nøjagtigt som flertallet af danskerne der i 35 år skreg nazist eller racist efter alle der ytrede sig kritisk om multikultur og islam fordi de havde fået at vide af MSM og deres MSM styrede politikere at islam og multikultur var vidunderligt, og hvis man var uenig havde man et dårligt menneskesyn.

    Kommentar by Danskeren — 2. november 2018 @ 08:38

  96. #90 np
    Vil du kalde det konspirationsteori at 5 af de 6 nyheds/medie giganter der findes i vesten er ejet af jøder ? Eller at de to tech giganter, facebook og google der er en helt åbenlys trussel imod den offentlige debat da de har de facto monopol, med deres selvindrømmede censur, der rammer kritikere af globalisme, indvandring, multikultur og islam, er ejet af jøder ?
    HALLO… vågn dog op !

    Kommentar by Danskeren — 2. november 2018 @ 09:26

  97. @94
    Ja, man kan godt se fra Balders og dit sprogbrug, at I ikke har dansk som modersmål. Gælder måske også for dan.c.

    Men når folk formodentligt henter deres ideer fra mestendels amerikanske hjemmesider, kan man komme i tvivl, om det bare skyldes oversættelsen, eller om det vitterligt er fordi, I ikke har dansk som modersmål.

    Det er ikke for at hovere, men Grundtvig kan være værd at citere ”…har for modersmålet øre, har for fædrelandet ild…”

    Kommentar by traveler — 2. november 2018 @ 09:27

  98. Hovsa @94 blev fjernet…

    Kommentar by traveler — 2. november 2018 @ 11:11

  99. Hvis @94 var skrevet af Michael Laudahn, så har han aldrig lagt skjul på han er tysk systemkritiker. Hysterisk at bortcensurere ham fra debatten, da han skriver et fuldt forståeligt dansk og derfor ikke bidrager til ulæseligheden af kommentarsporet. Balder skriver helt klart som en person med dansk som modersmål, muligvis med enkelte anglisismer indblandet i sproget.

    Kommentar by perhag — 2. november 2018 @ 14:02

  100. #97.

    Jeg er såmænd pæredansk,selvom jeg har kendskab til flere lande.

    Til gengæld er der noget der tyder på at flere skribenter her har hebraisk som modersmål.

    Og så behøver man ikke at være national-socialist, hvilket jeg for en god ordens skyld ikke er,for at stille spørgsmål ved det såkaldte holocaust.(holocaustbenægter på ZOG sprog)

    Enhver kan vel sige sig selv at der er noget rivende galt når det er forbudt at diskutere og forske i en begivenhed som denne.

    Kommentar by dan.c — 2. november 2018 @ 14:39

  101. Der er vel ikke rigtig nogen grund til, at jøderne skulle være her i Danmark eller, at muslimerne skulle være her i betragtning af, at ingen af de 3 grupper af mennesker kan fordrage hinanden.

    Kommentar by Jack Nille — 2. november 2018 @ 15:16

  102. Hold da op skal da lige love for at denne tråd eksploderede.

    Sølvpapirsdiskussionen er nået et niveau hvor jeg selv tager hatten på, mon ikke i alle arbejder for redox?

    Det er bevist at de anvender falske profiler for at undergrave modstandere. De kan ikke lide jøder/Israel. De har ikke bedre at give sig til, udover at kaste med brorsten, ryge hash og dyrke konspirationsteorier.

    Er dette ikke en slags brorsten i debatten? Jeg gider ikke debattere jer, fordi i gang på gang taler udenom. Hver gang man påpeger en uoverensstemmelse, bliver man bombarderet med lavkvalitets youtube videoer eller sågår links/”copy paste” fra nazistiske websites (helt ærligt vi behøver jo ikke engang smide nazi-kortet, det klarer i selv). Dvs. i flytter hele tiden fokus istedet for at svare ærligt.

    Kommentar by Realist — 2. november 2018 @ 18:51

  103. Flere

    Balder er helt klart født og opvokset i Danmark – Han kommer (mit bedste gæt) oprindelig fra et område øst for den Jyske Højderyg: Kolding, Vejle, Horsens, men ikke nord for Århus og ikke Sønderjylland(?) – Det “høres” på syntaksen, at Balder gennem en hel del år har været bosat på Fyn og har læst fynske aviser – Bosat formentlig i en forstad til Odense (Bolbro, Tarup, Næsby)!? – Så kom ikke her!

    Kommentar by T. Flodur — 2. november 2018 @ 19:39

  104. #102 T. Flodur

    Det er et forsøg på humor, ikke også? …

    I kommentar #63 skriver “Balder”:

    “Så benægterne har intet ben at stå på, bortset fra at forsøge at censurere og latterliggøre dem som vover på at bringe budskabet videre.”

    “Not have a leg to stand on” er en engelsk talemåde:

    https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/not-have-a-leg-to-stand-on

    Det er det imidlertid ikke på dansk. Så den nynazistiske kommentator med navn efter den blonde, ariske gud er nok ikke “peardanish”.

    Og så gider jeg i øvrigt ikke at bruge mere krudt på udenlandske antisemitter, som forsøger at hidse danskerne op mod jøderne med deres uendelig fantasiløse konspirationsteorier.

    Kommentar by np — 2. november 2018 @ 21:01

  105. 103 np

    Kan bedsteforældrene/moderen have været engelsksprogede/Walisere? – Die Waliser wurden bereits während der Römerzeit als Britons (Briten) bezeichnet – Har vi fat i noget her?

    Kommentar by T. Flodur — 2. november 2018 @ 21:20

  106. #104 Kommentar by np
    Nu forholder det sig sådan at jeg faktisk selv har læst Winston Churchills “anden verdenskrig” der består af 6 bind. Churchill hadede nationalsocialister og var en af de 3 mænd på denne klode der havde det største kendskab til krigen i detaljer.
    HAN nævner PÅ INTET tidspunkt noget om gaskamre eller holocaust.
    Så kan alverdens taskenspillere, “historikere” eller “holocaust forskere” pakke sig bort.
    Tror du også på tandfeeen eller at det er storken der kommer med de små børn ?

    Kommentar by Danskeren — 3. november 2018 @ 08:59

RSS feed for comments on this post.

Leave a comment

Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Denne weblog er læst af siden 22. juni 2003.

 



 

Vælg selv beløb



Blogs


Meta
RSS 2.0
Comments RSS 2.0
Valid XHTML
WP






MediaCreeper