14. november 2018

Berlingske til folketingskandidaten Trads: Mener du at Socialdemokratiet bør isolere Dansk Folkeparti?

Han har skolet kommende journalister, redigeret statsstøttede dagblade, ageret ekspert i tv og radio, og set fra højre kan det kun gå fremad. Skulle David Trads blive valgt for Socialdemokraterne via kandidaturet i Egedal, så vil han få et chok af en anden verden. Ja, altså, hvis man forudsætter, at han har haft en egentlig holdning og ikke bare positionerede sig i en jagt på vellønnet rampelys. Alle alarmklokker ringer.

Sjældent kritisk interview i Berlingske – Trads kaldte Frederiksen for ‘levebrødspolitiker’. Mener han stadig det?

“I ‘Deadline’ i august 2015 sagde du: ‘Vi kan da i hvert fald sagtens tage lige så mange (asylsøgere red.), som svenskerne har taget (…) altså dobbelt så mange som på nuværende tidspunkt.’ Mener du stadig, at vi skal tage lige så mange asylansøgere, som Sverige gør? …

Du har udtalt, at der er ’smukt’, at de svenske borgerlige udelukker Sverigedemokraterna fra indflydelse, og at de danske borgerlige burde gøre det samme med DF. Mener du nu, at det ville være smukt, hvis Socialdemokratiet isolerede Dansk Folkeparti?

Tilbage i 2015 kaldte du i dit Radio24syv-program Pia Kjærsgaard for en ‘pøbel-dronning’. Mener du, at hun er en pøbel-dronning nu i 2018? …

I 2015 kaldte du Mette Frederiksen for ‘en typisk levebrødspolitiker’. Mener du stadig det? …

Du advarede i 2016 Mette Frederiksen mod at komme for tæt på Dansk Folkeparti – de to partier er i dag meget tætte. Mener du, at S og DF er for tætte på hinanden?

‘Nej. Socialdemokratiet og Dansk Folkeparti har nogle synspunkter, hvor de er meget tæt på hinanden. Det gælder eksempelvis på udlændingepolitikken, hvor de to partier har samarbejdet tæt. … Jeg mener ikke, at Socialdemokratiet er for tætte med DF. De samarbejder på de områder, hvor de kan blive enige.'”

(David Trads på Facebook, 11. november 2018)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/96417/trackback

26 Comments »

  1. De gamle røde pampere i Socialdemokratiet med Helle Degn i spidsen, mener at Trash er for “elitær”.

    Mon ikke vi snart ser den islamofile tosse prøve lykken i Klaus Riskærs nystartede parti?

    Kommentar by Revisoren — 14. november 2018 @ 11:38

  2. Han har vist stillet op før i Skanderborg Kredsen men kom ikke ind for Socialdemokratiet; vi skal forsøge at slippe af med vores nationale åg der siger vi er alle Socialdemokrater!!!

    Kommentar by Moth — 14. november 2018 @ 12:04

  3. Sikke en kolbøtte. Den fortjerner topkarakter i disciplinen øvelser på gulv.

    Tænk at gå fra at være kongen af perfide politiske kommentarer til levebrødspolitiker med uld i mund på mindre end et fingerknips.

    Det er kun en psykopat, der kan skifte identitet på den måde. Uden moralske skrupler. Stålfast i troen på, at han kan narre sine omgivelser.

    Tillykke med stemmetabet til Socialdemokratiet, hvis Trads’ kup lykkes.

    Kommentar by np — 14. november 2018 @ 12:05

  4. Davis Trads. Vat det ikke ham der naziløj en embedsmand, som var ansat af Tove Fergo???? Jo det var det jo. Løgn og bedrag er altid en god politisk vinkel i moralske sager, fra politisk korrekte med de rigtige meninger.…..Så ved vi det, hvis Sosserne byder ham velkommen. Støt SIAD.God onsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 14. november 2018 @ 12:06

  5. Hvad kan man ellers forvente af Rasmus Trads’ uægte søn?

    Kommentar by Revisoren — 14. november 2018 @ 12:10

  6. IRONI:
    ‘Stor ydmyghed’- det er jo nærmest synonymt med David Trads.

    Kommentar by Bastardo — 14. november 2018 @ 12:20

  7. På een måde cementerer David Trads politikernes totale mangel på moral og personlighed.

    På den anden side kan man også se David Trads seneste udtalelser som endnu et positivt tegn på at main stream politikerne nu indser indvandringens fatale konsekvenser. På samme måde som Sass Larsen, Tesfaye osv nu pludselig taler åbent om problemerne og mulighederne for at gøre noget ved dem.

    Selvom jeg er en gammel sur redneck vælger jeg det sidste perspektiv. Det er endnu en vintergæk der titter frem igennem det smeltende lag af politisk korrekt sne og vidner om et kommende “nationalt forår” hvor vi igen får retten til eget land

    Kommentar by redneck — 14. november 2018 @ 12:54

  8. David Trash er en utroværdig rødradikal kommunist/fascist og vejrhane/vendekåbe som skifter standpunkt alt efter hvordan vinden drejer.

    Kommentar by tp — 14. november 2018 @ 12:56

  9. Trads? Er det ikke ham hvor enhver form for fakta,fornuft og etik preller af på ham, på samme måde som personlig hygiejne preller af på Michael Moore?!

    Kommentar by Elvadatter — 14. november 2018 @ 13:10

  10. Desværre vil det nationale forår nok udeblive. Marrakech traktaten og Makronens og Lars Luskebuks plan om omfattende censur vil nærmere sikre en meget lang og meget kold isvinter, eller 1OO års nat, hvor massevis af europæere og danskere…..både billedlig og bogstavelig talt….. vil fryse ihjel. Se Snaphanen og black pigeon der kalder Merkel/Marrakech planen for “Europas dødsdom/dødsattest”.

    Kommentar by tp — 14. november 2018 @ 13:14

  11. Trads hva’ F….. er han her endnu,en temmelig kedelig type.

    Kommentar by dunk — 14. november 2018 @ 13:47

  12. Tre uselvstændige løgnhalse i partiafdelingen Egedal har lige skidt de lokale medlemmer lige ind i hovedet. De blev ikke spurgt.
    SoDe vil bittert fortryde at de er kommet slæbende med en Elbæktype.

    Kommentar by Hul igennem? — 14. november 2018 @ 15:41

  13. Det er noget af et selvmål, hvis Socialdemokraterne stiller ham op..

    Kommentar by Martin — 14. november 2018 @ 16:35

  14. Arh…tradslorten skal som nok komme i FT for S…sådan som hovedparten af vælgerne stadig vil stemme er han sikret.

    Folket vil bedrages og snotdumme som de er er hans sikret vores skattekroner på tinge.

    Kommentar by Black Watch — 14. november 2018 @ 17:01

  15. Efter min mening er David Trads den suværene farligste mand der ikke sidder i fængsel i DK. Han er kronisk løgner, tilsviner alle han ikke kan lide, at vore medier konstant stiller en mikrofon til rådighed for ham, er trist.

    Kommentar by Anders Nielsen — 14. november 2018 @ 17:32

  16. Herregud, Trads er noget, der ville påkalde mig en injuriesag, at sige. Desværre for Information tog det normalt begavede mennesker to år at opdage det, men så røg han også ud

    Kommentar by BB — 14. november 2018 @ 17:45

  17. https://www.dr.dk/tv/se/deadline/deadline-9/deadline-2018-11-13#!/06:18

    Trads var i Deadline i går aftes med med modparten – venstre folketingskandidat Anna Libak.

    Trads er simpelthen en noget så ækel tvetunget tølper.

    Kommentar by Thorbjørn — 14. november 2018 @ 18:02

  18. Som salig Mogens Camre fortale mig en hin eftermiddag hos Svend ude ved Mossø:”Jeg var socialdemokrat (S) fordi jeg blev valgt ad den vej – Jeg ville i Tinget”. “Det var dog et S med Danmark i hjertet i min tid”.

    Den bundrådne Trads bliver vel for filan ikke valgt ind for S? Så vil de sidste hæderlige danskere i S – liste A.

    Kommentar by Iznogut — 14. november 2018 @ 18:03

  19. Trads i folketinget. En idiot mere eller mindre gør ingen forskel, men min støtte til demokratiet er forlængst forsvundet.

    Kommentar by TT — 14. november 2018 @ 19:10

  20. Træls var gæst hos Lippert i dag på news.
    Her kom det frem at han tidligere har prøvet at blive opstillt for de radikale, “men det blev ikke til noget”.
    Nej, for de ville ikke have ham.
    Han er en vindbøjtel og søger bare noget opmærksomhed.

    Kommentar by Erik — 14. november 2018 @ 19:11

  21. Ifølge Free Speech Blog skal David Trads være hovedtaler, når Alternativet i aften holder stor fest i anledning af, at partiet har eksisteret i 5 år.

    Vi bør vel egentlig også sige tillykke med fødselsdagen til Gøglerpartiet, da underholdningen i de 5 år har været helt i top…

    Kommentar by Revisoren — 14. november 2018 @ 20:20

  22. Årets største joke.

    Kommentar by Jack Nille — 14. november 2018 @ 23:08

  23. Morten Uhrskov om David Trads.

    »David Trads var chefredaktør på Information i godt to år, men måtte gå af, efter avisens øvrige redaktører over for bestyrelsen havde krævet hans afgang. Han var af både redaktører og journalister blevet kritiseret kraftigt for ringe ledelse og utilregnelighed.«

    Allermest pjattet er jeg dog med citatet fra rapporten fra Bedriftssundhedstjenesten om avisens chefredaktør, der kort efter blev fyret. Vi tager det lige igen:
    »Chefredaktøren beskrives som iskold og uden empati, og hans lunefulde adfærd opleves som særligt ubehagelig, fordi det er uvist, hvilke spilleregler der gælder.«

    https://jyllands-posten.dk/debat/blogs/mortenjensen/ECE11004535/david-trads-beskrives-som-iskold-og-uden-empati-og-hans-lunefulde-adfaerd-opleves-som-saerligt-ubehagelig-fordi-det-er-uvist-hvilke-spilleregler-der-gaelder/

    Det kan blive ganske underholdende.

    Kommentar by Erik — 15. november 2018 @ 07:58

  24. Mærkeligt hvis Badutspringerpartiet og de Radikale ikke ville have denne landsskadelige storhykler. Det er da helt ubegribeligt.

    Kommentar by Bent Nielsen — 15. november 2018 @ 08:31

  25. Ak ja, David “Trash”. Det kan da vist ikke være i Sossernes interesse at entrere med denne slapper.

    Kommentar by Holger_Danske — 15. november 2018 @ 15:11

  26. For en gang skyld er jeg enig med Ekstra Bladet.

    I dagens avis kalder chefredaktør Karen Bro halalhippien David Trads for en “levebrødskommentator”.

    En ganske præcis betegnelse!

    Kommentar by Revisoren — 17. november 2018 @ 08:28

RSS feed for comments on this post.