20. november 2018

Mediemord: Tidl. bandeleder og Radio24syv-vært Nedim Yasar, død efter gårsdagens skudattentat i NV

I dag udkommer Nedim Yasars meget omtalte bog om sin kriminelle fortid, men han blev skudt efter en bogreception i går, og TV2 News har lige fortalt, at han netop er afgået ved døden. Han er fast vært på Radio24syv-magasinet ‘Politiradio’, som et levende bevis på Exitprogrammets succes. Jeg skal ikke spekulere nærmere om, hvorvidt det lykkedes Nedim Yasar at komme helt ud af miljøet, men blot konstatere, at han i modsat fald ikke ville være den første der kombinerer karrierevejene.

En historie fra TV2.dk – Nedim Yasar sagde farvel til bandelivet: Jeg ser mig stadig over skulderen

“På tirsdag udkommer en bog om Nedim Yasar, der måtte kappe alle bånd, da han forlod bandemiljøet.

– Gå hele vejen, for du kommer aldrig til at fortryde det igen. Sådan siger den tidligere bandeleder Nedim Yasar til TV 2.

På tirsdag udkommer ‘Rødder – en gangsters udvej’ om hans kriminelle karriere, blandt andet som leder af banden ‘Los Guerreros’ – og hans vej ud af bandemiljøet. Nu vil han gerne bane vejen for andre, der gerne vil forlade bandelivet. …

– Jeg har haft beskyttet adresse lige siden, og jeg er blevet rykket rundt under exit-programmet, siger Nedim Yasar, der fortæller, han stadig kigger sig over skulderen i dagligdagen.”

(Radio24syv’s Nedim Yasar og integrationsminister Inger Støjberg, 16. juni 2018; Foto: Twitter)

Oploadet Kl. 10:59 af Kim Møller — Direkte link80 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/96544/trackback

80 Comments »

  1. Exitprogrammet virker! Han er død.

    Kommentar by Henrik Petersen — 20. november 2018 @ 11:05

  2. Han er vel mere et bevis på at man netop ikke kan slippe ud, hvilket der er noget poetisk retfærdighed i. Live by The sword, die by the sword.

    Kommentar by FrafaldenModerat — 20. november 2018 @ 11:07

  3. Et fotografi af ham og hele hans bande …

    Kommentar by Jack Nille — 20. november 2018 @ 11:29

  4. De to kærligheds duer på billedet koster skatteborgerne kassen, den ene er her dog ikke mere, men det er titusindvis af han slags stadigvæk, indavlede retarderede kriminelle korandyrkende terrorister og deres venner, medierne, politikerne, politiet og retssystemet der fører sagerne til tops til glæde og gavn for diverse advokater, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 20. november 2018 @ 11:33

  5. Det er åbenbart livsfarligt at være ansat på Radio24syv.

    I forrige uge døde radioværten Louise Hart af en aggressiv kræftsygdom, og nu er denne her “forhenværende” bandeleder blevet pløkket.

    Hvem er den næste i køen?

    Kommentar by Revisoren — 20. november 2018 @ 11:33

  6. I aften vil jeg åbne en god flake vin for af fejre perkersvinets død.

    Kommentar by dan.c — 20. november 2018 @ 11:35

  7. Gerningsmanden er nok en af de andre mange rollemodeller, som får krammere af vores naive politikere.

    Nu sætter Pape Poulsen ind mod butikstyverier. Hip,hip hurra hvor går det godt.

    Kommentar by k.m. — 20. november 2018 @ 11:35

  8. Julen er reddet.
    Nu er der een mindre.
    Åh hvor Inger Støjsender krammes.

    Kommentar by Sindsro — 20. november 2018 @ 11:36

  9. dagens soltrålehistorie

    Kommentar by per simonsen — 20. november 2018 @ 11:37

  10. David Trash har mistet en kernevælger…

    Kommentar by Revisoren — 20. november 2018 @ 11:37

  11. Det må jo være Mette Thiesen og racisterne i nye borgerlige …
    “»Det er jo fuldstændig vanvittigt, at han opfordrer til vold. Han skriver jo reelt, at han vil fryde sig ove at se andre kaste æg på mig. Det er en mand, der samtidig har lovet bod og bedring over for samfundet,« siger Mette Thiesen, der nu er gået til politiet med sagen.

    Nedim Yasar fortryder imidlertid ingenting af det, han har skrevet, selv om det, der ifølge ham selv skulle opfattes som satirisik, tydeligvis er blevet taget noget mere alvorligt.

    »Mette Thiesen og resten af Nye Borgerlige har talt ned til muslimer lige siden partiet blev dannet. Lige meget hvad jeg siger eller skriver, lyder deres svar, at jeg er en islamist, der skal smides ud af Danmark,« siger han.”

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 20. november 2018 @ 11:39

  12. http://www.uriasposten.net/archives/91975

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 20. november 2018 @ 11:40

  13. At regeringens (kvindelige) ministre deltager i fest og romantiske komsammender med arabiske og afrikanske bandeledere og bandemedlemmer kan vel efterhånden ikke forbavse nogen. Kys og kram er jo ofte en del af den danske hygge.

    (Se you tube/black pigeon: Why women destroy families, nations and civilizations)

    Kommentar by Ole Jensen — 20. november 2018 @ 11:50

  14. Kanhænde man ikke burde kaste smuds på den afdøde, men tænk om der på ens gravsten stod: Han kunne bruges af Løgnepressen®

    Kommentar by Voldposten — 20. november 2018 @ 11:50

  15. Skal der være støttekoncert med Outlandish? (Husk skudsikker vest)

    Kommentar by Revisoren — 20. november 2018 @ 11:54

  16. Herfra raekker det ikke til meget mere end : “Naa…”

    Kommentar by krassisten — 20. november 2018 @ 11:59

  17. Retsstatens exit-program.

    Er dette mord ikke et bevis på, at alle de tiltag stat og kommuner med IKKE virker. Det offentlige bruger mange ressourcer på exit-programmer, gade medarbejdere, ghetto rydninger, konferencer om integrations problemer. Jeg ved ikke om jeg kan glæde mig over dette drab, fordi som en af mine venner endag stillede et spørgsmål’hvad sker der den dag banderne holder op med at skyde hinanden, men vender pistolerne en anden vej’.Vi kan konstatere at statens vold-monopol er bort eroderet. Jeg bor selv på Nørrebro, og ser hver dag de omkring cruisende biler med 3-4 unge indvandere i.
    Jeg tror, at vi mere skal se banderne som det mobiliserings potential, som moskerne kan benytte til at holde tag i flokken og samtidig undergrave det danske samfund. Sandheden er nok, at LTF er ved at konsolidere sig, og der med etablere en mod-magt til politiet.
    Mvh.
    Historyman

    Kommentar by Historyman — 20. november 2018 @ 12:05

  18. Herligt eksempel på medier der ukritisk efterplaprer hinanden. BT, EB, TV2 News, Politiken osv. Den dårlige undskyldning er, at alting skal gå så hurtigt. Men det er der jo ingen der forlanger, og medierne varedeklarerer i hvert fald aldrig deres overskrifter som “hurtige”. Mon ikke de fleste foretrækker gennemarbejdede og sande nyheder?

    Nedim Yasar er ikke afgået ved døden. I hvert fald ifølge politiet, der har dementeret.

    Kommentar by DavidK — 20. november 2018 @ 12:06

  19. Shuaib Khan er netop blevet dømt til udvisning af Danmark!

    Sikken dejlig dag det er i dag…

    Kommentar by Revisoren — 20. november 2018 @ 12:09

  20. ÆV nu siger de han ikke er død alligevel?
    https://ekstrabladet.dk/112/politi-tidligere-bandeleder-og-radiovaert-ikke-doed/7403228

    Burde man ikke give bandemedlemmerne skydetræning i offentligt regi? De er åbentlyst dårlige til at ramme

    Kommentar by redneck — 20. november 2018 @ 12:21

  21. Undskyld, det ovenstående er skrevet ud fra opfattelse at Nedim Yasar var død. Men jeg mener stadigvæk at analysen holder.
    Mvh.
    Historyman

    Kommentar by Historyman — 20. november 2018 @ 12:22

  22. Den hyggelige bandefest med ministre og andre kriminelle foregår vel i Christiansborg-lokaler? Eller hvor er fotoet taget? Måske i et bandetilholdssted?

    Kommentar by tp — 20. november 2018 @ 12:36

  23. Nu forstår man lissom bedre at alle Løkkes og Inger Støjbergs stramninger kun har været symbolske. Man skal jo helst ikke genere sine venner og kæledegger.

    Kommentar by tp — 20. november 2018 @ 12:56

  24. Hvorfor ønskede politiet at holde ham i live?
    https://ekstrabladet.dk/112/politi-radiovaert-nedim-yasar-er-doed/7403296

    Kommentar by tavsen — 20. november 2018 @ 13:01

  25. Nå, her kl. 13 er manden nu alligevel død……hold da kæft hvor det kører på skinner for politiet…

    Kommentar by kent — 20. november 2018 @ 13:01

  26. Ifølge Politiken kl. 13:00 er han afgået ved døden. Kilden er Københavns Politi.

    One down….

    Kommentar by Henrik Petersen — 20. november 2018 @ 13:07

  27. “Grab them by the pussy”

    Det gælder nu også for Inger Støjberg. Hvem havde forudset at facaden krakelerede, og bag den hårde skal ville vise sig en fuldblods batikheks, der uden kamp opgiver alt forsvar og hæmningsløst lader sig opsluge af et arabisk kønshormon. Intet under at hun har fuld fart mod Marakech med skriveklar blæk. Mer vil have mer, velvidende at hundredevis af hendes medsøstre står længselsfuldt klare med åbne arme, i håb om snarlig forløsning af årtiers indestængte hungrende behov.

    And when you’re a star, they let you do it. You can do anything. Grab them by the pussy. You can do anything.” D. Trump

    Kommentar by Mon dog ! — 20. november 2018 @ 13:08

  28. Jeg ber for, at han må overleve, så han ikke bare bliver ekspederet til helvede! Han er faktisk en fyr, som forsøger at ændre sit liv (pædagogstuderende), og såvidt jeg husker fra interviewet med ham på news lørdag aften, sagde han, at han gerne vil være en god far for sit barn. Om han har et barn, eller venter et nu, det fik jeg ikke helt fat i.

    Jeg kender kristne fra Iran, som har vendt sig fra islam og er blevet kristne, og jeg kan sige, at det er herlige folk. De har et mod og en overstrømmende omsorg til andre mennesker, selvom de også lever livet farligt – pga deres konversion.

    Kommentar by Kuffar — 20. november 2018 @ 13:14

  29. > Revisoren 12:09

    Khan er vist forlængst rejst til Spanien eller noget. Dér er nok også lidt hyggeligere end i Pakistan.

    For så vidt angår den afdøde Rollemodel kan man vel glæde sig over, at bandemiljøerne nu – langt om længe – har lært at ramme.
    Banderne har ellers udmærket sig ved i årevis at skyde ved siden af, ramme tilfældige forbipasserende og kun yderst sjældent hinanden.

    Lige dér er der en stor forskel til HA/Bullshit/Bandidos rockerkrigen way back: De ramte faktisk, når de skød.

    Kommentar by Henrik Petersen — 20. november 2018 @ 13:17

  30. Nå, det var åbenbart bare et veludført reklamefremstød for bogen…

    # hr. Petersen

    Rockerne støbte også hinanden ind i cement, når en fjende skulle ryddes af vejen…

    Kommentar by Revisoren — 20. november 2018 @ 13:22

  31. Retsstatens endeligt, først som tragedie,derefter som farce.

    I forbindelse med det ovenstående 21) og 17) mener jeg, at politiets evne til find ud af om folk er døde, eller bare kvæstede, understreger selve problemet.
    Det minder om Monty Python sketch om;’den døde paragøje’. Hvor køberen af papegøjen påstår, at den er død, mens sælgere fastholder at den bare sover.
    Mvh.
    Historyman

    Kommentar by Historyman — 20. november 2018 @ 13:25

  32. > tp 12:36

    Gætter på, fotoet er fra Folkemødet på Bornholm, hvor afslutningsdagen var 16. juni. Hvilket også kunne forklare de teltklædte kulisser og den afslappede atmosfære.

    Kommentar by Henrik Petersen — 20. november 2018 @ 13:39

  33. Det handler i bund og grund om, at når man er muslim, så er man først død, når imamen siger det. Hvad en læge siger om hjernedødskriterier spiller ingen rolle for en muslim.

    De måtte derfor vente på, at imamen havde tid til at komme. Ganske enkelt.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 20. november 2018 @ 13:58

  34. Så er han vist endelig død. Endnu en sejr for banderne, de bestemmer hvem der dør og hvem der lever

    Allahu Akbar motherfuckers!

    Kommentar by redneck — 20. november 2018 @ 14:03

  35. Det bliver interessant at se, hvor mange af de muhamedanerleflende politikere og andre kendisser, der kommer med til begravelsen.

    Jeg er en islamofobisk racist, en kulturkristen ateist og en nationalkonservativ liberalist, og jeg siger : “UD MED LORTET!!”

    muhamedanere skal være i muhamedanerland.

    Alle muhamedanere tilbage til muhamedanerland, hvor de hører til.

    Der bliver ikke fred og ro i Danmark og Europa, før alle muhamedanere er tilbage i muhamedanerland.

    HERUT!

    Kommentar by va sawva — 20. november 2018 @ 14:12

  36. > Carlo Di Napoli II 13:58

    “Hvad en læge siger om hjernedødskriterier spiller ingen rolle for en muslim.”

    Næh, og hvad er så forskellen på en levende og en død muslim….?

    Kommentar by Henrik Petersen — 20. november 2018 @ 14:13

  37. Hvem vil egentlig “hoppe af” hvis Danmark ikke kan tage sig af dem?Vores retssystem et totalt ubrugeligt overfor disse indvandrer/flygtninge kulturer,mobbere forstaar kun modvold,men det fatter de saa meget hurtigt,krystere som de er.

    Kommentar by dunk — 20. november 2018 @ 14:16

  38. Det begynder at komme tættere på dem derovre i speltbyen. I ligger som i har redt.

    Kommentar by Flaskeposten — 20. november 2018 @ 14:16

  39. Hurra en mindre af slagsen, men hvis han ikke var død skulle nok have PET beskyttelse.

    Kommentar by IES — 20. november 2018 @ 14:26

  40. Mon Charlotte nåede at give muhammedaneren et stort kram, inden han kreperede?

    Kommentar by Revisoren — 20. november 2018 @ 14:33

  41. Den gennemhullede muhammedaner skal nok begraves ved siden af Krudttønde-Omar.

    Ved begravelsen skal Outlandish synge “I Danmark er jeg født”, og David Trash holde tale…

    Kommentar by Revisoren — 20. november 2018 @ 14:53

  42. Han er ikke død, det er en del af hans exitprogram, han får ny identitet og plastikkirurgi, og så har landets ledelse en grund til at skærpe overfor banderne og øge indsatsen, værsgo at betale.

    Kommentar by Anonym — 20. november 2018 @ 14:56

  43. 24. tavsen.
    Hvorfor ønskede politiet at holde ham i live?

    Jo så har politiet en fin rollemodel.
    Men det har politiet ikke, for han er oppe ved de vingede smågrise.
    (Jomfruerne) 72 stk, er klar til bedækning.

    Kommentar by Sindsro — 20. november 2018 @ 14:58

  44. Hvis nu man var rigtig snedig, så tog man en perkeruniform på, og lidt skosværte i ansigtet, og tog resten af banden på billedet ud, så skal i ellers se, at perkerne skulle retur til perkien lige pludselig.

    Kommentar by Jack Nille — 20. november 2018 @ 15:10

  45. Den højeste pris, den ultimative exit, hellere døde end røde, hellere borte end sorte. Nu kan det være nok. Vi må stå sammen. Et farvel er et goddag. End tidligere bandit dør i et bandeopgør. Han var aktiv til det sidste. Det kan vi lære af. Allesammen. Han var et forbillede for os alle. Håbet dør med ham, men vi lever videre. Ævl og kævl, selvmodsigelser og perspektiv. Det kan vi lære noget af. Vi må være opmærksomme, men vi må også tilgive. Han var for ung til at blive gammel, men erfaren nok til at sige fra. Det er aldrig for sent – før nu. Halleluja! Idiotien længe leve! Vi giver aldrig op!

    Kommentar by tilfældig — 20. november 2018 @ 15:57

  46. HVEM SKADER I GRUNDEN DANMARK MEST? Muslimerne eller politikerne. Ja, foreløbig har politikerne været de værste, hvad angår døde og sårede, som kan tælles i tusindvis. Men selvfølgelig vil de blive indhentet og overhalet!!! Men indtil videre fører de over migranterne og migrantbanderne.

    Kommentar by tp — 20. november 2018 @ 15:59

  47. En død rotte.
    Mine tanker går til ofrene for hans kriminalitet.

    Kommentar by XXXXX — 20. november 2018 @ 16:02

  48. Skønno at se justitshomoen Søren Dumpap hændervridende.
    En presset mand. (En diætist vil sikkert hævde: “Det går den rigtige vej, Dumpap!” Kiloene rasler jo af!)
    Vi andre vil mene, det er så bedragerisk at høre vores slanke justitsbøsse stå med ansigtet i bekymrede folder – tilpasset lejligheden – og taler om det tragiske drab på exit-perlen. Det kliger dundrende hult.
    Svarer til man begræder et trafikoffer – samtidig med, man er ved at pakke kufferten, for at tage til et møde om, helt at ophæve fartbegrænsningerne i EU.
    Smukt ikk’?

    Kommentar by White knight — 20. november 2018 @ 16:28

  49. Han får vist en rigtig kendisbegravelse:
    http://fightthepowerwithfreespeech.blogspot.com/

    Hvem mon skal bære??

    Kommentar by va sawva — 20. november 2018 @ 17:01

  50. Det er underligt, at politiet ikke har haft tid til at beskytte manden selvom de vidste, han var truet på livet. Butikstyverier har de heller ikke tid til. Derimod havde de tid til at sætte hele Danmark i undtagelsestilstand for at beskytte en iraner, som var truet. Underlig prioritering.

    Kommentar by Ole Madsen — 20. november 2018 @ 17:23

  51. Familieforholdene er et stk boligforeningshaj + en madlaver, dertil kommer en skov af krimisøskende… De bliver hældt ud fra (Mjølnerparken) paradiset bla.a. pga ham Shuab, men resten af familien er også tæt på fælles hjemrejse til Pakiland.

    Kommentar by Hul igennem? — 20. november 2018 @ 18:46

  52. Det fantastiske er, at udvisning af de kriminelle udlændinge ikke er med i værktøjskassen hos politikerne, når de drøfter, hvad der kan gøres.
    Alt imens kommer der bare flere ind i landet.

    Kommentar by Menig 442 — 20. november 2018 @ 19:29

  53. Nå, han var ellers en kommende pædagog og børnepasser. Ja, så er det jo trist for børnene at han er død. Han kunne ellers være blevet endnu et smukt eksempel på at stats-systemet er meget bedre til at passe og opdrage børn, end de der forældre og familier som jo næsten aldrig er dygtige eller kloge nok.

    Kommentar by tp — 20. november 2018 @ 19:33

  54. Ja, de to arabere (eller afrikanere?) som sparkede en 11-årig dansk dreng ned, fordi han brugte sin cykelklokke da de to bøller gik på cykelstien, bliver selvfølgelig heller ikke udvist.

    Kommentar by tp — 20. november 2018 @ 19:37

  55. Der er gangsta-tilværelsen med hurtige biler og penge og danske piger. Og så kan man blive en form for medie-darling-kendis – bare fordi man så småt begynder at opføre sig normalt.

    Hvor er det modbydeligt at overvære.

    Kommentar by BE — 20. november 2018 @ 19:41

  56. Det behøver han så ikke gøre mere…altså, kigge sig over skulderen i dagligdagen. Det er så to positive ting ved hele historien, allerede dér.

    Kommentar by Kimski — 20. november 2018 @ 21:08

  57. 1 down, 200000 to go.

    Kommentar by Bastardo — 20. november 2018 @ 21:13

  58. Og LTF-lederen er “udvist” i 6 år (enhver udvist kan i praksis rejse ind i Danmark og bo her, som det passer ham). Det er en god dag for Løkke, der bekæmper banderne. En dårlig dag for danskerne, fordi man lukkede dem ind, lader dem blive og stadig lukker flere ind.

    Kommentar by Inshallah — 20. november 2018 @ 21:28

  59. @58….6års udvisning var det samme den slovakiske advokat fik for at lange en håndmad ud til Papes loverboy….. joeh, vi slår hårdt ned på forbrydere her til lands…. i hvert fald når de forbryder sig mod elitens chokoladestænger

    Kommentar by redneck — 20. november 2018 @ 22:15

  60. Godt at DR kunne fortælle os, at det her slet ikke er et problem, der følger af indvandringen, men derimod et “bandeproblem”. Derfor havde de valgt at interviewe en tidligere Bandidos-rocker. Så vi ikke fik forkerte tanker …

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 20. november 2018 @ 22:39

  61. Bestyrelsesmedlem af det Radikale Venstre i Roskilde, en tidligere rockerpræsident, tuder på TV over muslimernes (og andre kriminelles) selvsanitering…

    https://www.dr.dk/nyheder/indland/tidligere-rockerpraesident-mord-paa-nedim-var-unoedvendigt-og-uovervejet

    Nu mangler vi bare at et af genierne Løkke, Jensen eller Støjberg får overtalt Frank ‘klam’ Jensen, eller en anden hjernelam sosse-borgmester, til at opkalde en plads eller et hovedstrøg efter den ex-kriminelle (?) præmieperker.

    Vi lever i absurde tider, så muligheden skal ikke afskrives…!!!

    Kommentar by Polka — 20. november 2018 @ 23:54

  62. Tænk at fryde sig over en død mand, der prøvede ændre sit liv. Alle mennesker begår fejl, det er en del af vores natur. Han gjorde en forskel. Det er nemt og sidde og spille hadefuld bag en skærm, men prøv kig ind af, hvilken forskel har du gjort?

    At ændre livsmønster kan være svært for mange, men at prøve og ændre gamle vaner og bruge dem til at rykke andre individer mod en fornuftig løbebane er stort og svært. Igen, hvilken forskel har du gjort? At dømme og fryde sig over et tabt lig som blev taget på den mest kujon agtige måde, er hadefuldt! Had skaber had!

    En krig kan kun stoppe ved, at finde fredens vej! Vi burde alle lære af nadim og søge væk fra dårlige vaner og mod nye sunde og fornuftige vaner, som gør en forskel i samfundet!

    Det er smukt og tilgive, men nemt og hade og skabe splittelse og racisme.
    Tag den nemme løsning eller den svære vej? Nadim tog den svære vej og prøvede at komme ud af noget lort han selv havde rodet sig ud i.

    Lort som måske skyldes dårlige forhold i barndommen, ressource svage forældre osv. Men skal vindmølle ham for det? Eller huske ham for, at prøve- at bryde den socialearv?

    Kommentar by Forgiefan — 21. november 2018 @ 00:19

  63. Er der noget jeg har misset komplet?
    Ved dagens møde i Højesteret hvor sagen om udvisningen af Shuab baba di dab blev stadfæstet, var hele den tyrkiske eller var det pakistanske musik tilstede iført LTF outfit.
    Er det ikke blevet forbudt??!!
    Og i fald: Hvorfor fanden blev affaldet ikke fejet væk?
    Det skortede jo ikke ligefrem på “Kling’er og Klang’er” i området.

    Kommentar by White knight — 21. november 2018 @ 01:09

  64. # Forgiefan 00.19……. Når folk forsvarer kriminelle migranter og snakker om barndom og racisme mv., så véd man at det i 9 af 10 tilfælde drejer sig om en radikal pladderhumanist.

    Kommentar by Ole Jensen — 21. november 2018 @ 03:10

  65. Egentligt ret nemt med islamister; lige så snart man kradser lidt i den tilstræbt pæne overflade, så sprøjter det op med psykopatopførsel, svindel, bedrag, pædofili og dyremishandling..
    Hende sharialuderen fra Vollsmose m piksutterlæberne er samtidig hæler, medvirkende til pædofili og dækker over en hel bande af momssvindlere og fødevareforgiftere m rottesliksforhandlere og socialnassere af værste skuffe.
    Slaskfede pædoaber med uklædelige savleskæg forfører halvdebilt kameldriveryngel til at tåge rundt i islams røvhul, mens de vifter med numsefingre, inden de skal hjem og melde sig på socialtaberlisten, igen.
    Det er selvfølgelig også så svært så svært, når man nægter at tale rent, nægter at tænke, og ikke kan ramme.
    Forhåbentlig er den korte men triste periode med islamforurening af Vesten , snart lige så slut som pesten i 1300.

    Underlegne vil altid uddø af indavl.

    Kommentar by Hul igennem? — 21. november 2018 @ 04:36

  66. Nok en solstrålehistorie. Og karma for skadedyret.

    Kommentar by Nielsen — 21. november 2018 @ 05:42

  67. 03:10 00:19 Han er perker.

    Kommentar by Jack Nille — 21. november 2018 @ 07:37

  68. Den dræbte ex(?) bandeleders kæreste står frem med hendes sorg. Hun hedder Emilie Riddersholm og en hurtig søgning viser hun er 19-20år og tidligere voldtægtsoffer
    https://www.bt.dk/voldtaget/unik-gennemgang-afsloerer-voldtaegtsofre-faar-smadret-deres-liv-efter-overgreb

    Mon det var sådan hun mødte sin bandekæreste?

    Kommentar by redneck — 21. november 2018 @ 10:31

  69. Forleden berettede Kim Møller om trafikdrabet på motorvejen til hvilket ingen medbilister havde resoekt for den afdøde; kære læsere af denne post, vær venlig at vise anstændighed!!!!!!

    Kommentar by Moth — 21. november 2018 @ 10:50

  70. Mon det var sådan hun mødte sin bandekæreste?
    redneck — 21. november 2018 @ 10:31

    Hun søgte måske beskyttelse i det miljø?

    Kommentar by tavsen — 21. november 2018 @ 11:18

  71. 1 nede – så mangler vi kun 999.999

    Kommentar by Jack Nille — 21. november 2018 @ 11:31

  72. @70 – Hun vælger i alt fald kærester i grupper af mænd der statistisk set har tilbøjelighed til voldtægt og generel kvindeundertrykkelse.

    Jeg forklejner ikke hendes sorg over at miste hendes kæreste. Men virker det ikke lidt påfaldende at have flere “ååh det er så synd for mig” artikler udgivet allerede som 20-årig? Da jeg var 20 rendte jeg rundt i grønt tøj og sløringscreme. Det var sikkert også synd for mig… men hvad fanden

    Kommentar by redneck — 21. november 2018 @ 11:46

  73. Den gennemhullede muhammedaners bog var skrevet i samarbejde med journalisten Marie Louise Toksvig.

    Marie Louise Toksvig er desuden vært på den kulturradikale Radio24syv, og er derudover ekskone til chefredaktøren på Ekstra Bladet; gammelkommunisten Poul Madsen.

    Jo jo, det hele hænger sammen…

    Kommentar by Revisoren — 21. november 2018 @ 12:03

  74. Hvorfor udnævnes sådan en person som helt?
    Som et eksempel?
    Jeg vil sgu hellere se generalie bladet og dømme derefter.
    Og ja, der er vel løn som forskyldt.

    Kommentar by P — 21. november 2018 @ 12:14

  75. Sædvanligvis finder jeg det ofte morsomt at læse kommentarer her på UP, men de fleste af ovenstående kommentarer er jo fuldstændigt langt ude, og man skulle tro, at folk her havde haft en personlig fejde med Nedim!?

    Hvordan hulen kan I fryde jer over netop hans død?? Jeg fatter det ikke! I er mange mænd, som bare sidder og fyrer sådan noget af, men GØR I noget?? Er I med til at kamptræne hemmeligt rundt omkring – til den kommende borgerkrig? Det er sørme da ikke en gæv type som Nedim, I skal give hug, og ja, det mener jeg, han var, for det er jo ikke nemt at fralægge sig både en vanartet muhammedansk, dårlig far – og den forkvaklede opdragelse, som muhammedanere giver deres afkom – og ovenikøbet forlade en kultlignende bandekultur. Nedim skulle have levet, og jeg finder det bunduretfærdigt og ondt, at et fejgt svin skulle dræbe ham!

    Fejlen ligger i, at dumme Danmark ikke kan finde ud af at smide bandemedlemmerne UD af DK, og strømmen af våben fra Balkan over Sverige, dén kan politiet ikke finde ud af at stoppe. ‘Tak’, ja ‘tusind tak’ til det lort, der hedder EU, med deres ‘åbne grænser’!! Åbne grænser og min bare… Merkel et al. skulle i hundehullet!

    Men hvad værre er: politikerne lader et stort antal, måske flere hundrede, isis-svin gå rundt i vore gader!! Hvad tror I, de venter på? I kan regne med, at der går halshuggere (af kristne, børn og kvinder) rundt på de københavnske gader, og Tyskland har jo også meldt, at ca. 600.000 af de indkommende perkere (2015) er pist ‘forsvundet’. Men råber I op overfor politikerne, som jeg fx ofte gør?? I skal til at bombardere dem med artikler og krav, og ja, som éen herinde skrev for nogle dage siden: Det er på høje tid, at vi gør som under WWII og uddeler flyers, fx med links til nogle af disse gode websites (UP, Snaphanen, barenakedislam, jihadwatch, thereligionofpeace.com, etc). Jeg vil gerne være med, og jeg kan sagtens sammensætte en flyer.

    Det er sørgeligt, at I verbalt sparker til en fyr som Nedim, som var kommet ud af en kriminel løbebane og læste til pædagog, og som blev skudt ned af en fej køter!

    Til jeres info, når I skriver: “Så er der een mindre”, vil jeg bare minde om, at der er et sted ml. 50-60 mio. muhammedanere i Europa. Det er ikke folk, som Nedim, som vi gerne vil have mindre af! Hvem tror I, vil komme til at kæmpe mod det muhammedanske rakkerpak i street-fights en dag? De bedste til dét vil jo netop være dém, som er hoppet af den onde kult.

    Når Løkke underskriver den vanvittige aftale (Kalergi-planen, hedder den vist), så kan jeg garantere, at DK bliver mål for hundredetusinder af afrikanere! Tro ikke på andet. Vi går mod to sikre ting: økonomisk kaos – og ond borgerkrig i Europa!

    Begynd at kamptræne!!

    Kommentar by Kuffar — 21. november 2018 @ 12:41

  76. > Kuffar 12:41

    Du kan have ret i din svada, i så fald fortryder jeg også visse af mine indlæg. Dog, en del af os, og samfundet i øvrigt, har vel knap så gode erfaringer med ‘rollemodeller’, hvilket man kan læse en del mere om andetsteds.

    At vi alle skal kamptræne løser næppe problemet, som er opstået via: A: Forbløffende formeringsevne og befolkningsoverskud hos arabere og afrikanere, B: Vidt åbne grænser, hvor Merkel og Löfven har et betydeligt personligt ansvar, samt C: En manglende evne hos de europæiske lande til effektive grænseværn og rettidig udsmidning af ikke-asylberettigede.
    Se på blandt andet Visegrad-landene og tænk over, jævnfør nedenstående, hvilke lande, der ikke underskriver nedennævnte.

    Gætter derfor på, at du i næstsidste afsnit tænker på Marrakech-aftalen, som den danske regering sammen med en række øvrige europæiske regeringer underskriver 10. december i år?

    Kommentar by Henrik Petersen — 21. november 2018 @ 16:54

  77. Er vores store nationaldigter Yahya Hassan på udgang fra spjældet?

    Kommentar by Revisoren — 21. november 2018 @ 18:59

  78. Hans død er jo trist og tragisk. Men jeg tror ikke på, de her “rollemodeller”. Som han påstod han ville være. Det er en perverteret vestlig tankegang om, at anger og tilsyneladende omvendelse sletter alt. Det er ligeledes en perverteret tankegang, at der er behov for nogen, der sådan rigtig har @prøvet det” og som nu sekundært lever af den kriminalitet, de tidligere udførte og samtidig kysser og klapper på ministre og kendte mennesker. Jo, jo, han havde fundet en ny vej til at kuppe de naive danskere,!inklusiv en ung dansk pige, som er bemærkelsesværdigt yngre end ham.

    Kommentar by Uno — 22. november 2018 @ 00:00

  79. Døden og feltmadrassen.

    Kommentar by Hul igennem? — 22. november 2018 @ 00:16

  80. Mon ikke Shuaib Khan bliver ansat som radiovært på Radio24syv?

    Kommentar by Revisoren — 22. november 2018 @ 09:29

RSS feed for comments on this post.