21. november 2018

Madprogram med Lotte Svendsen, vinprogram med Claus Bryld, boligprogram med Sanne Søndergaard

Selvom jeg holder fra mig P1, er det næsten umuligt at undgå venstreekstremister. De er overalt. Når man tænder for Radio24syvs madprogram, så er gæsten filminstruktør Lotte Svendsen. Når man tænder for samme kanals vinprogram, så er gæsten historieprofessor Claus Bryld. På DR1 er AK47’er mod borgerskabet helt ukontroversielt.

‘Bearnaise er Dyrenes Konge’ med Lotte Svendsen, 14. november 2018.

“Hun kæftede op i det BZatte hus og blandt Unge Vilde kunstnere, og solidaritetsturen til Nicaragua endte skandaløst, men en dag skete noget, som gjorde hende femogtyve år ældre. Vi spiser på Selma.

‘Flaskens Ånd’ med Claus Bryld, 20. oktober 2018.

“Historieprofessoren Claus Bryld er opkaldt efter naziføreren Frits Clausen, som han tit sad på skødet af som barn. Både hans far og hans fire farbrødre var nazister, og det har præget hele hans liv og tankevirksomhed. Selv blev han radikalt venstreorienteret, og med tiden har han draget den konklusion, at også gode mennesker gør frygtelige ting. Vin: 2016 Ch. Villa Bel-Air, Graves.

(Cubansk revolutionsromantik i ‘Kender du typen?’ med Sanne Søndergaard, DR1, 19. november 2018)

Oploadet Kl. 03:11 af Kim Møller — Direkte link15 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/96562/trackback

15 Comments »

  1. Statsradiofoni er en realitet.

    Kommentar by Nielsen — 21. november 2018 @ 05:04

  2. Finansieret af dig.

    Kommentar by Nielsen — 21. november 2018 @ 05:05

  3. Jeg mener stadig, at samtlige medarbejdere skal for en folkedomstol og dømmes til døden, hvis jeg er dommer.

    Desværre skal folket åbenbart udsættes for meget mere, før de fatter det.

    Kommentar by Jack Nille — 21. november 2018 @ 07:18

  4. Kinesisk vandtortour….et lille dryp i panden der bare bliver ved og ved til man bryder sammen

    Kommentar by redneck — 21. november 2018 @ 07:28

  5. Jeg kom tilfældigvis også for skade at se “Kender du typen” med Sanne Søndergaard, da jeg var hjemme hos nogen som absolut ville se det lort. Jeg bemærkede det samme billede. Hjemme hos Sanne er det udtryk for livsstil. Hos en anden ville det være udtryk for fascisme eller det, der er værre. Programmet er noget nær det værste holdningsmanipulerende bræk, som DR leverer. Det er dog på sin vis interessant, for det er ekstremt selv-selekterende, dvs. både programvært, livsstils-“eksperter” (vorherrebevares) og husvært er håndplukkede fra det samme snævre ekkokammer, og netop derved afspejler det helt tydeligt DRs sande karakter.

    Kommentar by JMR HH Jr — 21. november 2018 @ 07:46

  6. Kommunister i gamle dage vidste vel ikke bedre, og der var helt sikkert mange gode og ordentlige personer imellem. Men hvordan kan man nu om dage blive så afstumpet, at man støtter en ideologi som har myrdet over 1OO millioner mennesker??? Det er jo idag alménviden.

    Kommentar by Ole Jensen — 21. november 2018 @ 08:20

  7. Kommunisternes masseudryddelse af deres medborgere er blevet ‘romantik’. Gulag og glemsel.

    Claus Bryld flygtede med sin nazistiske familie til Nordsjælland fra København som 5-årig af frygt for frihedskæmpernes hævn ved befrielsen den 4 maj 1945. Videre til Fårhuslejren. Her lod Claus Brylds nazistiske familie med sønnen sig for at undgå frihedskæmpernes hævn frivilligt internere i den nyoprettede Fårhus lejr(den tidligere Frøslev lejr) for danske nazister. Dermed undgik de den henrettelse ved standret som frihedkæmpere havde tiltænkt dem. De havde muligvis skånet den 5-årige Claus?

    Kommentar by A-mad — 21. november 2018 @ 09:10

  8. Claus Bryld er venstreradikal og kommer fra en lang række af venstreradikale, det må være genetisk. Jeg bliver mere og mere overbevist om at vi er langt mere styret af vores gener end vi har fået at vide og tror.

    Kommentar by Helmuth Kohl — 21. november 2018 @ 09:15

  9. Claus Bryld er venstreradikal og kommer fra en lang række af venstreradikale, det må være genetisk. Jeg bliver mere og mere overbevist om at vi er langt mere styret af vores gener end vi har fået at vide og tror.

    Kommentar by Helmuth Kohl — 21. november 2018 @ 09:15

  10. “Hej Lotte, vil du ikke være med i mit program? I øvrigt, tak for i lørdags, det var en super middag”.

    Kommentar by Bastardo — 21. november 2018 @ 10:59

  11. Jeg har ikke set Dansk fjernsyn i årevis, og er tilsyneladende kun gået glip af en radikalt stigende venstreorienteret hjernevask.
    Nåh, ja, og så X-Factor og Danser med Stjernerne..

    Kommentar by Kimski — 21. november 2018 @ 11:02

  12. Jeg er dog meget skuffet over, at feministen Sanne Søndergaard ikke denne gang fremviste sine røde pubeshår for den undrende pøbel…

    Kommentar by Revisoren — 21. november 2018 @ 12:33

  13. Til forsvar for “Flaskens ånd” skal det dog siges, at der også er borgerlige gæster, og at værten (Poul Pilgaard) efter eget udsagn aldrig har stemt længere til venstre end Socialdemokratiet og nu opfatter sig selv som konservativ (uden at være partimedlem).

    Kommentar by Thomas — 21. november 2018 @ 14:31

  14. Det er meget sjovt, at når Claus Bryld bliver aggressiv ekstremist – så tror han, han gør det modsatte af sin far :) Det er meget typisk, og meget enfoldigt.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 21. november 2018 @ 18:19

  15. Lotte Svendsen er slyngveninde med forstadsfruen Johanne Schmidt Nielsen.

    Så nu står den på (vegansk?) bearnaisesauce ude i millionvillaen i Valby…

    Kommentar by Revisoren — 21. november 2018 @ 19:41

RSS feed for comments on this post.