28. november 2018

Omfattende sag om moms- og skattesvindel: “45 af de 49 personer er af udenlandsk herkomst…”

Svindel her der og alle vegne, og naturligvis også i byggebrqnchen. Fra TV2 Online – 49 anholdt i sag om moms- og skattesvig.

“Politiets specialenhed Særlig Efterforskning Øst (SEØ) har anholdt 49 personer i en omfattende sag om moms- og skattesvig. Det oplyser politiet i en pressemeddelelse. …

Fire af de anholdte menes at være bagmændene til svindlen. Der er henholdsvis tale om tre danske statsborgere og en herboende fra Bosnien. Alle fire er fra byggebranchen, det siger Flemming Madsen, der er Politiinspektør hos SEØ til TV 2.

45 af de 49 personer er af udenlandsk herkomst, hvoraf flest af dem er fra Rumænien, og man har ransaget i alt 17 lokaliteter for at foretage anholdelserne.”

Oploadet Kl. 03:30 af Kim Møller — Direkte link29 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/96728/trackback

29 Comments »

  1. Jamen det har vi jo advaret om siden ideen med Schengen, og EU,s service direktiv kom på tegnebrættet…så det er jo ikke noget nyt. Hvad man måtte forvente. Hvor LO blev af aner jeg ikke, men det virker alt for dumt at de ikke for længst har bekæmpet det. Må være den sædvanlige Pamper logik der har gjort det. Støt SIAD. God onsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 28. november 2018 @ 07:25

  2. De røde fagforeninger er generelt ikke 5 potter pis værd.

    Her i huset slikker HK mest ledelsen i røven og bjæffer lidt op, når der sker nedskæringer og andre forringelser for deres medlemmer. Andet sker der ikke.

    Den røde fagbevægelse prioriterer åbenbart det nye internationale proletariat EUssr, frem for deres medlemmers interesser.

    Kommentar by Kurt — 28. november 2018 @ 07:46

  3. I fremtiden vil endnu flere indbyggere i Danmark have udenlandsk baggrund.

    I 2060 vil der være 867.258 ikkevestlige indvandrere eller efterkommere. Det viser en ny fremskrivning fra Danmarks Statistik. Tallet er i dag 493.468.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 28. november 2018 @ 07:48

  4. Hej Kim
    Kan stadigvæk kun smide kommentarer her men ikke under off topic:-(
    Er der andre der har samme problem?

    Kommentar by Hagmann — 28. november 2018 @ 08:01

  5. Her følger en liste over, hvordan folk fra forskellige lande klarer sig i prøven, som man kan tage to gange årligt. Tallet i procent angiver, hvor stor en andel af ansøgerne fra landet der består.

    * Somalia: 24 procent.

    * Irak: 25 procent.

    * Tyrkiet: 35 procent.

    * Afghanistan: 39 procent.

    * Bosnien-Hercegovina: 41 procent.

    * Pakistan: 45 procent.

    * Ukraine: 51 procent.

    * Polen: 67 procent.

    * Storbritannien: 88 procent.

    * Tyskland: 90 procent.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 28. november 2018 @ 08:14

  6. >4 Hagmann

    Jeg prøvede 4 gange i weekenden men intet kom frem

    Kommentar by Erik — 28. november 2018 @ 08:57

  7. # 7.41 De 45 rumænere er vel ikke bagmænd, men det er da et problem at vi danskere skal plages med storstilet løndumping. Hvorfor staver du ikke KMs navn rigtigt? Resten har du vist ret i.

    # 8.o1 off topic? Hvordan fungerer det her, når det fungerer?

    # 7.48 Hvis Marrakech pagten underskrives af regeringen, kan det gå meget hurtigere. Læs STATSMINISTEREN VIL RUINERE DANMARK hos Snaphanen. Kan man stole på Danmarks Statistik? Ikke helt tror jeg. Er det ikke dem der længe har påstået at indvandringen kun koster en brøkdel af hvad den virkelig koster?

    Se også LØKKE HAR UDPINT SUNDHEDSVÆSNET! (24nyt.dk)

    Kommentar by Ole Jensen — 28. november 2018 @ 09:08

  8. Nogle af mine indlæg kommer ikke op på OT…?

    Kommentar by Black Watch — 28. november 2018 @ 09:37

  9. @4, 6 og 8
    OT’s filter er til tider ekstremt aggressivt. Jeg skal ofte omformulere mine indlæg flere gange selvom jeg umiddelbart synes jeg bruger en proper tone.

    Kommentar by K — 28. november 2018 @ 09:44

  10. Jeg har aldrig troet på DS’s opgørelse af fremmede. Hvis vi tager som udgangspunkt, at hver 5. der starter i skolen i dag, er af fremmed herkomst, så er millionen overskredet før 2060. Selv ved total stop for indvandring, så vil de herboende med deres avl og barsel stadig true velfærden.

    Kommentar by Menig 442 — 28. november 2018 @ 09:49

  11. #4 Hagman

    Jeg har samme problem – men kun på den ene af to computere… på denne kan jeg sagtens smide OT-indlæg, på den anden kan jeg ikke.

    Kommentar by Quark — 28. november 2018 @ 09:55

  12. Det var vel nok supergodt, at vi fik ulandet Rumænien med i EU. Et af de største lande.
    Danmark ud af EU og FN. Nej til Marrakesh forræderiet.

    Kommentar by Bastardo — 28. november 2018 @ 10:37

  13. Ja, udvalget af rumænske ludere har heller aldrig været større…

    Kommentar by Revisoren — 28. november 2018 @ 10:55

  14. Det har kun taget ca 40 år at nå det nuværende antal indvandrere.

    Med blanding af øget indvandring og de herboendes fertilitet, vil der nærmere være over 2 millioner ikke-vestlige indvandrere om 40 år.

    Kommentar by k.m. — 28. november 2018 @ 10:57

  15. Aah ja , den graenseloese frie bevaegeligheds lykksaligheder .
    Tak til EU , og en taknemmelig tanke ogsaa til de skiftende daarlige undskyldninger for en regering , Danmark har frembragt , uden deres virke ville det have set skidt ud for “fagkraefter” fra det halve kontinent og resten af kloden med . Nu venter jeg i neglebidende spaending paa den siddende(endnu) regerings ageren vedr. migrant-pakten(med djaevelen?). Hvilken beslutning vil LLR i sin umaadelige visdom mande sig op til ? Hvad har den tyske Freie Deutsche Jugend Fräulein , a.k.a. Merkel , mon hvisket i Lars’smaa oeren?
    Naa , Schwamm darüber , lidt berigende bedrageri , det er jo kun fra portokassen , saa rummelig boer man vel vaere , og med alt det nye skatteyder-potentiale der er udsigt til , ser det rigtig godt ud i fremtiden . Taenk hvad der ikke kan blive raad til…

    Kommentar by krassisten — 28. november 2018 @ 11:27

  16. Det kan blive 2-3 MILLIONER MIGRANTER INDEN 3-5 ÅR hvis Marrakech traktaten underskrives af VKLA. Traktaten er iflg. Snaphanen en SOCIAL ATOMBOMBE mod Danmark og Europa.

    PS: Hvorfor er Danske Spil/tipstjenesten så dårligt ledet, at DS får bundkarakter i en forbrugerundersøgelse?

    Kommentar by tp — 28. november 2018 @ 11:33

  17. @tp 11:33 hvilken forbrugerundersøgelse placerer Danske Spil sidst?; har du et link? Og forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 28. november 2018 @ 11:38

  18. @ 15. Frau Marrakesh , ups,undskyld , Frau Merkel og sikkert osse LLR plus klakoerer vil have deres paa det toerre , hoejt haevet over enhver form for ansvarlighed . Deres sociale/demografiske atom-bunkere naar vel ogsaa at staa faerdige til tiden , og ellers er der jo en lang tysk tradition for at gaa paa aftaegt i Sydamerika , seneste eksempel :
    E. Honecker . Der kan sikkert blive plads til en lille tyk dansker ogsaa…

    Kommentar by krassisten — 28. november 2018 @ 11:45

  19. De sigtede rumænere er formentlig kun stråmænd, da deres intelligens cirka er på niveau med de masseimporterede negre…

    Kommentar by Revisoren — 28. november 2018 @ 11:49

  20. Kære @krassisten 11:45, jeg springer altid dine indlæg over fordi, du ikke anvender de danske bogstaver æøå; og hvorfor ikke?

    På både Mac og PC, på iOS og Android kan du vælge dansk tastatur med æøå, så kan jeg lokke dig til det, da jeg gerne vil kunne læse dine guldkorn fremadrettet?

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 28. november 2018 @ 11:50

  21. Næh dog, en bosnisk muslim sørger for omfattende svindel og inddrager rumænier (sikkert håndværkere, da muslimer ikke kan noget af værdi) i endnu et angreb på de-vantros-penge og værdier.

    Løkke-Fonden bugner.

    Kommentar by Iznogut — 28. november 2018 @ 12:09

  22. @ 18. Jeg takker for opmaerksomheden . Jeg er blevet lovet et dansk tastaur til jul , hvilket jeg ser frem til . Naar det er sagt , foregaar 99,9% af mine aktiviteter ved tastaturet i udlandet og paa andre sprog end dansk , saa hidtil har jeg ikke set ae , aa og oe paa dansk som nogen stoerre hindring ;-)

    Kommentar by krassisten — 28. november 2018 @ 12:16

  23. Rumænien viser sig igen igen, at være et 100% gennemført taskenspillerland.
    Har nogen nogensinde hørt om en regelret ‘mæner?
    Med tanke på hvormange stater der var, og er kommet til østpå, er det helt absurdt, det ALTID drejer sig om ‘gøjnere fra Nicolau C’s fallitbo. Sjældent, eller aldrig tjekker eller ungarere. Al-tid rumænere. Meget godt skuldret.
    De kom jo også kun med, ved at bøje reglerne for optagelse i EU.
    Endnu et anslag fra det Onde E(U)mperie for at destabilisere de alt for velfungerende lande mod nord?

    Kommentar by White knight — 28. november 2018 @ 12:30

  24. Hvis det et kort øjeblik, må være tilladt, at vi koncentrerer os om trådens emne: Omfattende sag om moms- og skattesvindel – Så er der et beløb kr. 440.000.000 som går igen hos de fleste MSM-operatører; Jeg må forstå det på den måde, at dette beløb er svindlens provenu(?)

    Nu er det sådan (med mindre man har et pengetræ) at hvis man skal unddrage skattevæsenet for kr. 440.000.000, så er der nogen, kunder for eksempel, som skal have indbetalt dette beløb til de selskaber som kontrolleres af svindlerne.

    Hvis vi nu regner lidt på det, så skal der en ganske stor omsætning til, for, at udløse kr. 440.000.000 i moms, svarende til en omsætning på mindst kr. 3.000.000.000, da man, for ikke at pådrage sig mistanke, jo ikke har kunnet unddrage sig hele moms-indbetalingen – Hvis det også drejer sig om svindel med tilbageholdt a-skat, så vil omsætning formentlig være noget mindre.

    Vi taler om 150.000 M2/eller 1.200 standardlejligheder – Hvem er det, som får udført byggerier i den størrelsesorden, af sortsmudskede mænd med store overskæg og hår mellem tænderne? – Selv om man fin-regner, og måske kommer frem til en lavere omsætning, så er der noget meget muggent ved denne sag.

    Det burde/kunne have været interessant, at følge sagens udvikling. Men glem det! – Når kuratorerne/advokaterne, har mæsket sig, og raget de dyre biler, m.m.m., til sig, så taber sagen momentum og ender som den berømte fis i hornlygten – Vær så sikker!?

    Kommentar by T. Flodur — 28. november 2018 @ 13:23

  25. Danmarksmesterskabt i voldskriminalitet for mænd: Guld til Somalia. Sølv til Libanon. Bronze til Syrien.

    Somaliske mænd indtager en flot førsteplads i statistikken over voldskriminalitet i Danmark.

    I en ny rapport fra Danmarks Statistik om indvandring i Danmark har somaliske mænd et “voldsindeks på 771”.

    Det betyder, at en somalisk mand bliver dømt for voldskriminalitet 7,71 gange så meget som en gennemsnitlig mand i Danmark.

    På en flot andenplads kommer libaneserne, der ofte er statsløse palæstinensere. Deres indeks for vold er 666.

    (En almindelig mand i Danmark er på 100 i indeks)

    Også Syrien klarer sig flot. De syriske mænd placerer sig på tredjepladsen, hvad vold angår. Syriske mænd ligger på indeks 552.

    Syriske mænd bliver altså dømt for voldskriminalitet 5,52 gange så meget som en gennemsnitlig mand i Danmark.

    (Kilde: Danmarks Statistik ’s rapport Indvandrere i Danmark 2018)

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 28. november 2018 @ 13:45

  26. #22 Krassisten.

    (alt+145) = æ
    (alt+155) = ø
    (alt+134) = å
    (alt+146) = Æ
    (alt+157) = Ø
    (alt+143) = Å

    Og
    (alt+225) = ß

    hvis du skulle få brug for det i udlandet.

    =/:-) Og dette er en smiley til dem, der tager sig selv for højtideligt.

    Kommentar by Jochop — 28. november 2018 @ 14:49

  27. ad. krassistens tastatur. Du skal bruge koder – se her.
    https://wensveen.wordpress.com/2012/03/28/typing-danish-characters-on-a-us-keyboard/

    Kommentar by Iznogut — 28. november 2018 @ 16:07

  28. Nå men, hvis alt går som det plejer her i Mohammedanmark, så er der snart store erstatninger på vej mod østperkerne fordi de danske dhimmistrissere forstyrrede dem i udførslen af deres sorte arbejde.
    Vi skal jo ikke støde hverken muslim-islamister eller østperkere i deres kriminalitet i Mohammedanmark.

    Kommentar by Piphans — 29. november 2018 @ 09:35

  29. # Piphans

    Ja, det gælder også de kæmpestore og ekstremt aggressive ludere fra Nigeria, som især slår deres folder på gaderne på Vesterbro.

    Engang imellem kører politiet væk med et læs af de kulsorte madammer, men morgenen efter så står de der igen…

    Kommentar by Revisoren — 29. november 2018 @ 19:00

RSS feed for comments on this post.