4. december 2018

Københavns Kommune: Sig fra – ‘Hvorfor kiggede du bare væk, da de råbte sorte svin efter mig’

‘Sig fra – Søg hjælp – Anmeld det’, lyder det i seneste anti-diskriminationskampagne fra Københavns Kommune. Jeg husker 2010-kampagnen ‘Tror du muslimer be’r om blå øjne’, og virkeligheden er stadig det eneste der ikke tages hensyn til i de her kampagner. Blandt de mange former for diskrimination nævnes forskelsbehandling grundet i ‘politisk orientering’, men der er aldrig fokus på den rutinemæssige politisk-motiverede hetz mod For Frihed. At råbe skældsord efter Islamkritikere- og modstandere er ikke desto mindre en hadefuld forbrydelse.

(Foto: Snaphanen/Facebook)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/96869/trackback

32 Comments »

  1. Frank Jensens rådne hus klarer alle problemer. Nøjagtigt som Angela Merkels bundestag gør. Ingen problemer her! Passér gaden.

    Kommentar by Nielsen — 4. december 2018 @ 10:52

  2. Hvis der er nogen, der er diskriminerende og racistiske her i landet er det muhamedanerne! Det står højt og tydeligt i deres sorte bog, som ikke er ændret i 1400 år. Jeg læser i for tiden “The History of Jihad” og muhamedanernes historie er et langt blodigt spor af henrettelse, ydmygelse og undertrykkelse af befolkningerne i alle de lande, de erobrede!muhamedanere skal slet ikke være her. De skal være i muhamedanerland, og det er ikke Danmark eller Europa! Desuden kunne de levere de kristne lande tilbage, som de har erobret og sige undskyld!- Forbyd koranen!

    Kommentar by va sawva — 4. december 2018 @ 11:29

  3. Det hele er vendt på hovedet. Sygt system.

    Kommentar by Elegia — 4. december 2018 @ 11:32

  4. Slikke Frank, den underfrankerede overbetalte klovn for Københavns kommune er en usund person for Danmark, med hans leflen for de indavlede retarderede kriminelle korandyrkende terrorister, København ligner Svenske Malmø hvor afbrænding, mord osv. er hverdag, slikke Frank er en af de uduelige politikere der underminerer Danmark, han burde spærres inde sammen med Rita Rits in Paris, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 4. december 2018 @ 11:43

  5. Islamister skal diskrimineres, de skal holdes væk, de skal forbydes, de skal mobbes, de skal ikke med til min fødselsdag- tag hjem!

    Kommentar by Hul igennem? — 4. december 2018 @ 11:51

  6. Var det mig, der var overborgmester, så skulle der stå: “Siger du FRA, når sorte svin sparker små, danske børn i ryggen, eller brækker næsen på dem??” Føj for den lede da! For en gang klamt Stockholmsyndrom!

    Var det mig, der var lærer, så skulle spanskrøret svinges: Misdæderne skulle, én efter én, stå foroverbøjet oppe foran hele klassen, med rumpen bar, og så skulle spanskrøret svinges, til der flød blod! Bagefter 4 timer i skammekrogen.

    Dengang jeg gik i skole, noget, som efterhånden forekommer at være 200 år siden, den syge udvikling taget i betragtning, da var det andre tider. Jeg blev selv engang sat i skammekrogen, og det overlever man nok. Men en hidsig lærer, også en smuule alkoholiseret, gav engang en dreng så meget hiv i ørerne, at det ene øre desværre gik lidt fra. Så meget behøver man jo ikke gøre, men man burde indføre korporlig afstraffelse – og latinundervisning, samt morgensalmesang og Fadervor – det sidste havde vi også på min skole i 1970’erne: Alle skulle stå pænt og synge i hallen! Se, dét var tider….

    Kommentar by Kuffar — 4. december 2018 @ 12:04

  7. Hvorfor fanden er Bingo Frank i øvrigt ikke blevet fyret på grund af hans #metoo-sag?

    For et par år siden, havde Bingo Frank som bekendt sin tunge og andre kropsdele inde i en sekretær til en julefrokost.

    Peter Aalbæk måtte forlade sin stilling i Zentropa, og han havde vist kun fremvist sin lille pjort til en piccoline…

    Kommentar by Revisoren — 4. december 2018 @ 12:07

  8. Sorte er generelt nogle svin

    Kommentar by Jack Nille — 4. december 2018 @ 12:27

  9. Håber det er fake news. Men det er det desværre nok ikke. Men måske burde det være en oprindelige dansk pige på plakaten, for det er vel hende de råber luder efter

    Kommentar by Anders Nielsen — 4. december 2018 @ 12:31

  10. “Hvorfor kiggede du bare væk da de råbte danskersvin efter mig.”
    Hvem husker ikke “en fremmed er en ven du endnu ikke har mødt.”
    Disse latterlige kampagner.

    Kommentar by Jeronimus — 4. december 2018 @ 12:32

  11. Kommentar til “Emmagad” nr, 4
    Mudderkastning og nedladende ord er bare spildt energi og giver en fejlagtig og forkert selvforståelse af egen kraft og status.

    Så derfor brug venligst ikke din energi på mudderkastning; men på seriøse idlæg.

    Ved seriøst sprogbrug kan du meget nemmere overbevise andre, at du har ret.

    P.S. Den rigtige Emma Gad ville benytte billig mudderkastning.

    Kommentar by Oppenheimer fan — 4. december 2018 @ 12:33

  12. Merethe Riisagaer starter en undersøgelse af vold i skolerne.

    Det er spild af penge.
    Alle ved hvor problemet ligger, men der kommer ingen holdbar løsning

    Kommentar by k.m. — 4. december 2018 @ 12:37

  13. Nummer 10.
    Så i din verden gør slikke Frank det godt som skatteydernes tjener? og korandyrkere har den rigtige kultur at berige Danmark med, forbyd islam i Danmark, hverken slikke Frank eller korandyrkere kan leve op til den rigtige Emma Gad.

    Kommentar by emmagad — 4. december 2018 @ 12:40

  14. 12:33/12:40 Det er spild af tid at diskutere mere. Diskussionen var jo også allerede forbi, da Glistrup havde vundet, og staten som den dårlige taber den var, smed ham i fængsel ved at lave en lov imod ham.

    Kommentar by Jack Nille — 4. december 2018 @ 12:44

  15. Den anklagede kvinde forulemper Frank svin Jensen og hans landsforræder slam i islamisk stat-københavn har igen byttet om på virkeligheden, for i stort set alle tilfælde af dårlig opførsel så er det muslim-islamister som fx Berat som sagde “‘ora-fucking-le,’” til et par danskere som intet havde gjort, og muslim-islamisterne var tilmed ved at dræbe de to danskere. Men intet nyt, sådan har det været i de sidste ca. 40 år i Mohammedanmark.

    I mange år var der i Tåstrup malet dansker svin i gang tunellen under s-tog stationen, og intet blev gjort ved det svineri.

    Og igen for nylig har der været et stort islamist-muslimsk knivstikkeri i Flansborg, og denne gang midt i et stort shoppingcenter i centrum af byen.

    Kommentar by Piphans — 4. december 2018 @ 13:01

  16. @10 Oppenheimer fan
    Det lyder mere som at du er fan af landsforræderne fra Venstre og deres is-kriger lars svindler løkke.

    Kommentar by Piphans — 4. december 2018 @ 13:07

  17. VIRKELIGHEDEN ER at nærmest ingen danskere ville råbe sorte svin efter negerpigen på plakaten. Virkeligheden er at det er 1OO gange mere almindeligt at migranter omtaler danske piger og kvinder som ludere, og at de råber grimme ting efter danskere, eller overfalder dem. Virkeligheden er at i dagens Danmark bliver danskerne DISKRIMINERET af systemet, på alle mulige negative måder. Både mht. boliger, jobs, pensioner, velfærd, sundhed, penge og meget andet behandles danskerne nu som 3. rangs borgere i deres eget land.

    Både Venstre, Socialkammeraterne, Konservative og de Radikale mv. nærer en indædt foragt for det danske folk. Det kommer bl.a. til udtryk ved at ingen af disse partier har taget danskernes parti overfor de invaderende horder fra Afrika og Arabien. Tværtimod ser man passivt til, mens Lars Lusk forbereder at sige JATAK til Merkels Marrakech-traktat, som er en social atombombe og krigserklæring mod Europa og Danmark.

    Da danskerne indtil nu har fundet sig i alt, regner politikerne med at de kan nedværdige, udplyndre, fordrive, udskifte og etnisk udrense danskerne uden modstand af nævneværdig betydning.

    CHRISTIANSBORG FØRER SAMME politik som de svenske kommunister, feminister og gak-gak humanister, som er i gang med et rædsels- og udryddelses-regime. Bare se hvad der sker i Malmø og mange andre byer derovre. Det ligner folkemords-politik.

    Snaphanen, den korte avis, 24nyt.dk og black pigeon fortæller hårrejsende nyheder om hvad der sker i Europa og Danmark i denne tid.

    Kommentar by Ole Jensen — 4. december 2018 @ 13:08

  18. Kun en stærk fører i stil med Glistrup som kan rejse en folkestorm mod ødelæggelsen af fædrelandet, er nu vort eneste håb!

    Kommentar by Rodina — 4. december 2018 @ 13:41

  19. @17
    Migranter er muhamedanere på jihad!

    Kommentar by va sawva — 4. december 2018 @ 13:42

  20. Hvis man vender plakaten om, står der med småt allernederst i højre hjørne, at man ikke kan anmelde diskrimination imod hvide, eller bare diskrimination udført af brune/sorte.

    Det ville nemlig ikke se godt ud, rent statistisk, hvis folk begyndte at rapportere om den diskrimination de oplever dagligt. Især ikke hvis man medtager grovheden.

    Men det ville være på sin plads at man fx anmeldte, hvis en migrant får anvist lejlighed før man selv gør, alene qua migrant. Eller anmeldte at kommunen betaler taxaen for den muslimske nabos yngel – men ikke for dine, der bare må cykle. Eller når skolen suspenderer din dreng men giver den brune dreng han var oppe at toppes med, et frikort.

    Og så videre.

    Kommentar by Quark — 4. december 2018 @ 15:36

  21. Kampagnens ofre er først og fremmest brune, anden-etniske, homoseksuelle og kvinder. Hvem hører ikke til disse kategorier? Hvide, vestlige, heteroseksuelle mænd.

    Er der nogen tvivl om, hvilken tankegang og ideologi der ligger bag?

    Kommentar by BE — 4. december 2018 @ 16:01

  22. Må jeg foreslå, at de kvinder, som ved de kommende kommunale julefrokoster, udsættes for overborgmester Frank Jensens liderlighed; benytter Københavns Kommunes egen klagevejledning. Se vedhæftede link.

    https://stemplet.kk.dk/sites/stemplet.kk.dk/files/uploaded-files/raadgivning_mv.pdf

    Kommentar by T. Flodur — 4. december 2018 @ 16:02

  23. såån nogle rundøjede blegansigter ska ikke råbe neger efter sorte, selvom det er en pænere latinsk betegnelse for sort……især ikke når krænkere ingen selvironi har. :-)

    Kommentar by Michael Unna — 4. december 2018 @ 16:03

  24. Hvad med alle de kvinder der bliver kaldt ludere, bare fordi de er frie uden tørklæde på? Skal man også anmelde det til kommunen? ?????. Den har jo ikke andet at tage sig til end at tage det op :-)

    Kommentar by Michael Unna — 4. december 2018 @ 16:05

  25. En perkerunge kalder min ene søn for kartoffel. Kan jeg anmelde det?

    Kommentar by DS — 4. december 2018 @ 16:53

  26. Det er langt mere almindeligt at høre “danske svans”, “danske luder” end det andet.
    Gloserne om vores folk kan vel høres hver lørdag aften i byen.

    Kommentar by Rasmus — 4. december 2018 @ 17:23

  27. Det budskab er en hån mod danskerne. Den gør mig virkelig vred.Det er utroligt at Københavns Kommune med deres dyre reklamebureau ikke fatter, at deres reklame skaber vrede.

    Kommentar by Birgitte — 4. december 2018 @ 17:32

  28. Det er jo korttidshukkommelsen, den er gal med hos de fjolser, der bønner op hér. De snakker og røven går, om trediverne og “sidste gang” vi så racehad mod en bestemt gruppe mennesker. Hvis I nu undlod at fyre den fede hele dagen lang, ville I have kunnet erindre Libanon, Balkan og den løbende etniske udrensning af kristne i mellemøsten, med kristne kastet overbord fra hullede gummibåde. Og den daglige omvendte racisme vendt mod værtslandene,fra de mest intollerante væsner på jord. Muhammeds lystige svende.
    Hvem helvede har initieret det her plakatsvineri. Er det dig “Slikke”?
    Så lover jeg, vi nok skal knibe en plads til dig på en af ladvognene. Så Kbh’s overborgmester kan blive standsmæssigt kørende.
    Nu siger VI nemlig fra.

    Kommentar by White knight — 4. december 2018 @ 17:37

  29. 2742 bekymrer sig, resten er muligvis ligeglade.
    https://valg.oim.dk/valg/digitale-vaelgererklaeringer

    Kommentar by Lider af danskhed — 4. december 2018 @ 17:54

  30. 17:54
    Ja, ved aktiv fortrængning.
    Møder det desværre på daglig basis.
    Det er som om, det er uundgåeligt. Eller hugget i granit som landssviger, straksopbremsnings, jeg vil ikke være statsmedister, dværgen ville formulere det.

    Kommentar by White knight — 4. december 2018 @ 22:04

  31. “Hvorfor kiggede du bare væk, da de råbte “fascist”, “racist”, “xenofob”, “homofob” efter mig?”

    Jeg ville jo bare gerne bevare min nation, mit folk og min kultur …

    Kommentar by HN3 — 4. december 2018 @ 22:37

  32. Vi ved jo godt allesammen, hvem som bragte os hertil, så det kan ikke komme som den store overraskelse, at de ikke vil ændre kurs. Dette er hvad de hele tiden ønskede for os. At vi skulle dø.

    Kommentar by Jack Nille — 5. december 2018 @ 01:58

RSS feed for comments on this post.