7. december 2018

Alle imod Lindholm: Politiken nævner omtale i New York Times (skrevet af tidl. Politiken-journalist)

Kampen mod et udrejsecenter på øen Lindholm intensiveres i disse dage. Det er lige på kanten af menneskerettighederne, det bliver alt for dyrt, og naboerne er i øvrigt imod at placere flygtninge på denne her afsides beliggende ‘øde ø’. At det skulle være en øde ø er en sandhed med modifikationer, men sandheden betyder ikke så meget, når der mobiliseres imod den danske udlændingepolitik.

Som Rasmus Jarlov skarpt pointerer, så er medierne gået i selvsving. Visse artikler i udenlandske medier er sågar skrevet af danske journalister, specifikt nævnes Martin Selsøe Sørensen, der indtil fornyligt var korrespondent for Politiken, men nu freelancer for blandt andet New York Times. Politiken kan så berette om udlandets reaktion…

I skrivende stund fortæller de på TV2 News, at beslutningen om et udrejsecenter i Stege bugt kritiseres af FN. Nu mangler vi bare Bashy Quraishy, George Clooney og Pave Frants, så er hele pladen fyldt.

(Politiken, 3. december 2018: … Dansk asyl-ø skaber internationale overskrifter)

“Danske venstreorienterede medier har igen travlt med at henvise til opbakning fra udenlandsk presse imod Danmarks udlændingepolitik. Man skal bare være klar over, at mange af artiklerne i de udenlandske medier er skrevet netop af danske (formentlig venstreorienterede) journalister.

Her har en journalist ved navnet Martin Selsø fået bragt en historie i New York Times. Hvorefter Politiken skriver om, at New York Times har skrevet historien. Det er vist dét, man kalder en cirkulær reference.” (Rasmus Jarlov, 4. december 2018)

(New York Times, 3. december 2018: Denmark Plans to Isolate Unwanted Migrants on a Small Island)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/96938/trackback

17 Comments »

  1. Total ligegyldig hvad skuespillet mener, de har jo alle masker på. Problemet med at alle mennesker synes at de skal ytre sig er at man er tvunget til at høre på dem. Kriminelle på en ferieø tæt ved Møn med alt inklusive; Dante kaldte stadiet Limbo!!!! Måske bliver de tilgivet så hjemkomsten venter?

    Kommentar by Moth — 7. december 2018 @ 13:16

  2. Satanister. Lars Ulykke Lusk, Støjsenderen, Søren Paphovede alle 179, måske kan vi lige undtage Martin Henriksen, men resten er ikke andet end psykopatiske landsforrædere, som arbejder for vores destruktion, aktivt, bevidst og ubønhørligt, ufravigelige, determinerede – på at vi skal dø.

    Alle bør indse det. Det er den måde, vi vinder på ved at blive enige og sprede fakta.

    https://www.youtube.com/watch?v=jXeks7e_c8E

    Kommentar by Jack Nille — 7. december 2018 @ 13:22

  3. Jamen stammer ideen ikke fra andre landes fængsler på øer?!
    Alcatraz, singsing. Der er film om dem og fangerne på fortet.
    Og USA egen på Cuba.
    Er det da bedre at genåbne frøslev?

    Kommentar by P — 7. december 2018 @ 13:23

  4. >3 P

    Nu skal du ikke komme med dumme ideer. De skal ikke bo nær mig. ;)

    Og til dem der synes det er synd for de kommende øboere.
    Hvad med alle de danskere der bor på små øer hvortil sejltiden er over 20 minutter?
    Er det ikke synd for dem?

    Kommentar by Erik — 7. december 2018 @ 14:24

  5. De har tyvstjålet min ide Jeg har utallige gange skrevet at øen Lindholm i Stege Bugt har alle nødvendige faciliteter til håndtering af afviste asylansøgere

    Kommentar by Træt — 7. december 2018 @ 14:27

  6. Det her er jo gaslighting på globalt plan.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Gaslighting

    Kommentar by Realist — 7. december 2018 @ 15:32

  7. De venstreorienterede løgnemedier behøver såmænd ikke at rundsende deres ophidselse over, at de kriminelle UDVISTE på tålt ophold skal sendes til Lindholm, for det radikale rakkerpak har allerede inficeret ALLE nuværende folketingspartier så meget, at Lille Lars Landsforræder nu egenhændigt underskriver Danmarks undergang, med FNs Migrant Pagt, i næste uge (end ikke DF har nosser nok til at sige STOP) og derefter overgår de kriminelle UDVISTE på tålt ophold til status af “udsatte migranter” og de får dermed automatisk en ny forgyldt fremtid i Danmark, på vor regning.

    Kommentar by M.S. Carstens — 7. december 2018 @ 16:00

  8. En teltlejr midt inde på indlandsisen – nedkøling af deres iltre, morderiske gener og blod.

    Moslems – FUCK OFF.

    Kommentar by Iznogut — 7. december 2018 @ 17:04

  9. Fra off-topic

    https://jyllands-posten.dk/politik/ECE11053529/fn-lindholmplaner-er-meget-bekymrende/
    Læg udrejsecenteret ved FN–byen i Nordhavnen. ( Postnummer 2150 Nordhavn.)
    http://un.dk/da/om-fn-byen

    Kommentar by Peter Buch — 7. december 2018 @ 17:35

  10. Jamen tænk, er FN forargede og imod?!
    Svarer til; er Pave Svans katolik?
    Klart den muslimske rotterede UN er imod.
    Intet skal stå i vejen, for Umma’en. Hovedparten af FN landenes slet skjulte diabolske diskurs.
    Det udsagn, og de andre tossers udsagn, kan vi ikke bruge til en scheiß.
    Spørg en kriminel, om han hellere vil slippe for straf.
    Det er seriøsitet på det lav.
    George Clowney, er en ignorant, der blot har bondeanger over, at have i hoved og røv ift. alle de stakkels migranter.
    Så gør som Oscar Schindler: Gi’ hele lortet væk – eller luk ventilen George.

    Kommentar by White knight — 7. december 2018 @ 17:46

  11. 17:35
    2150 Nordhavn?
    Er du gal mand.
    Det ka’ risikere at tage 9% af udsigten fra de talende klassers arbejdsbord ved vinved, med udsigt over havneindløbet!
    Skal Hans Toft nu igen modtage rasende og frustrerede breve…nååhr nej, undskyld; Slikke Frank!
    Det er jo ikke sundudsigten fra Strandvejens sideveje der er i fare for at ryge sig en tur dennegang.

    Kommentar by White knight — 7. december 2018 @ 17:56

  12. Og tænk på huspriserne.
    Så tænk dog på huspriserne Hans Christian!! De vil jo styrtdykke i velhaverghettoen, hurtige en Danske Banks aktiekurs.

    Kommentar by White knight — 7. december 2018 @ 18:03

  13. Se lige “BALKANSK SYGDOM – nu har den spredt sig”. (øverste/seneste blog) Se mit indlæg som forklarer hvorfor Marrakech-pagten kan føre til KRIG i Europa.

    Kommentar by tp — 7. december 2018 @ 18:39

  14. Amerikanerne vil jo skide på NYT, ligesom vi vil skide på Politiken.

    Kommentar by Winged Hussar — 7. december 2018 @ 19:05

  15. Meget tyder på at ø-planen bare er valgflæsk. Den er begyndt at fuse ud. Flertallet af politikerne synes fast besluttet på at ødelægge Danmark.

    Kommentar by Bent Nielsen — 7. december 2018 @ 23:20

  16. Den berygtede væmligbo Mads Nygaard har ifølge Free Speech Blog planer om at etablere menneskesmugling fra Lindholm til fastlandet.

    Mon ikke den faktaresistente halalhippie kan få nogle gode fif fra den store menneskesmuglerdronning Gucci Helle?

    Uriasposten har tidligere blogget om, at Mads Nygaard er bolleven med den forhenværende journalist på TV-Avisen Tine Gøtzsche.

    Gøtzsche er i aften vært på programmet “Dansktoppen 50 år” på DR1.

    Jeg troede ellers at Dansktopmusik kun var for bøvede DF-typer?

    Kommentar by Revisoren — 8. december 2018 @ 12:31

  17. Det skarpeste ved Rasmus Jarlov, er hans sugerør i statskassen. Han minder om Uffe Elbæk med pæn frisure. Og dybest set vil de det samme.

    Kommentar by Nielsen — 8. december 2018 @ 22:57

RSS feed for comments on this post.