20. december 2018

Marrakesh-dobbeltdrab: Ene mistænkt er kendt islamist, alle fire svor troskab til Islamisk Stat, video?

Indicierne hober sig op, og personligt tror jeg vi ender med et islamistisk motiv. Alt tyder på at Louisa og Maren blev myrdet af islamister. Daily Mail nævner muligheden for et sexuelt motiv, men det hænger ikke sammen. To af tre eftersøgte, ligner prototypen på islamister, og den ene er kendt for at være ‘ekstremist’. Alle fire har ifølge norske VG sværget ‘troskap til terrororganisasjonen IS’, og de er ifølge TV2 News anholdt.

Fra Daily Mail – Police arrest remaining fugitives wanted for murder of two Scandinavian tourists found murdered in Morocco as witnesses tell how one victim ‘was decapitated’.

At least one of the suspected killers of two Scandinavian women on Morocco is an ‘extremist’, Moroccan authorities have confirmed. It raises fears that the gruesome double murder in the Atlas Mountains was an act of terror.

Local newspapers also released photographs of three out of four suspects, two of whom were pictured wearing skullcaps and heavy beards.

They were identified by their initials. ‘RA’, from the small village of Douar el Caïd, outside Marrakesh, was born in 1985 and works as a salesman, officials said. The second suspect, ‘AE’, a carpenter born in 1991, lives in the Azzouzia district of Marrakesh. The third, ‘OA’, born in 1993, lives in the Derb Zeroual neighbourhood of Marrakesh. No employment details were given.

Their motivation for the attack were unclear, officials said, but terrorism remains a strong line of enquiry. …

A video circulating on social media purporting to show the murder of one of the women is being analysed for authenticity, the statement said. …

Earlier, the man who discovered the bodies claimed one of the victims had been decapitated. The local resident, who asked not to be named for his own safety, said:

‘I saw the two bodies before the police arrived. One was outside the tent and the other inside. The one outside had been beheaded.’”

(Tre af de fire anholdte: ‘RA, ‘AE’ og ‘OA’; Foto: Marocco World News)

Opdate.

Denne post var online med den i Daily Mail omtalte video et par timer omkring midnat, natten til torsdag. To uafhængige læsere påpeger, at de har set videoen for år tilbage, og den ene dokumenterede med en lidt længere udgave af samme sekvens. Tretten sekunder, hvor man blandt andet ser det afskårne hoved foran et mørkegrønt telt, man ser en lodret væg, og kvindens hårfarve i andet lys. Hermed forsvinder min tro på autenciteten! Jeg beklager.

Den oprindelige video kan downloades her (1,2 mb). Den lidt længere video kan hentes her.

(Louisa og Marens mangefarvede telt, og det mørkegrønne telt i den lidt længere sekvens)

Oploadet Kl. 11:00 af Kim Møller — Direkte link76 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/97296/trackback

76 Comments »

  1. Hvad sagde jeg? Forbyd perkersvin og forbyd islam i Danmark og i hele verden.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 19. december 2018 @ 23:03

  2. Der er findes ikke islamister, politisk islam eller voldtaget islam. Der findes kun islam. – En muhamedaner er en muhamedaner!

    Kommentar by va sawva — 19. december 2018 @ 23:09

  3. Video klippet er fjernet men der ingen tvivl om at de er dræbt efter koranens foreskrifter, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 19. december 2018 @ 23:11

  4. Videoen er fjernet. Bedre om de skyldige i denne bestialske gerning blev fjernet.

    Kommentar by Jakob — 19. december 2018 @ 23:16

  5. -> Emmagad

    Tjek igen. Nu via Liveleak.

    Kommentar by Kim Møller — 19. december 2018 @ 23:16

  6. Danmark må straks tilbyde asyl. De risikerer sikkert både moderat fysisk pres og dårlige fængselsforhold, hvis de pågribes af de marokkanske myndigheder.

    Kommentar by DavidK — 19. december 2018 @ 23:28

  7. Islam er menneskehedens største problem.

    Kommentar by Dansk Stolthed — 19. december 2018 @ 23:37

  8. Hele det FN-leflende slæng der var samlet i Marrakesh, var sikkert velbeskyttet, på alle måder, mod iSlammets barske realiteter?
    Ja, de er vel fortsat så beskyttet, at slige overskrifter sorteres fra, inden de får den udvalgte MSM løgnepropaganda præcenteret?
    Realiteterne af Fandens Religion opdager de først den dag, hvor de selv må sande, at betegnelsen “urene” absolut ikke kan gradbøjes.

    Kommentar by M.S. Carstens — 19. december 2018 @ 23:37

  9. Det er en enormt trist sag, og ikke enestående. De medier, institutioner, organisationer og meningsdannere som evigt og altid dækker over eller forbigår problemerne med kulturen i den og lignende verdensdele er på sin vis medvirkende til at så mange af vores unge europæiske kvinder har et håbløst naivt forhold til verdens barske realiteter. Ophøjer deres moderlighed og empati til en universalistisk etik som stort set kun trives i deres egen civilisation.

    Kommentar by Anonym — 19. december 2018 @ 23:38

  10. Som jeg skrev i en anden tråd:

    Lidt bedre timing og så kunne Lars Løkke have haft kisterne med hjem i forsvarets challenger fly

    Kommentar by DS — 19. december 2018 @ 23:46

  11. Føj for satan!

    Jeg har ellers lige set Brødrene Price lave blodpølse i Lauras køkken i Korsbæk på DDR…

    Kommentar by Revisoren — 20. december 2018 @ 00:07

  12. Så fik de deres Darwin Award.

    Kommentar by Knud Madsen — 20. december 2018 @ 00:29

  13. Godt videoen er slettet her.
    Ved ikke og det er kilden eller Kim selv, men den burde ikke lægge her. Har set den og nej nej nej det er meget ubehageligt velvidende alt det man har hørt om pigerne. Lad helst vær med at dele tips og links til hvor man kan se den og nej det er meget ubehageligt og man må sgu selv finde det, hvis man ihh så bare gerne vil se den.
    LAD FOR GUDS SKYLD VÆR!

    Kommentar by Deus Vult — 20. december 2018 @ 00:30

  14. -> Deus Vult

    Videoen er ikke slettet, blot erstattet med Liveleak-embed. Jeg er ikke enig i din vurdering. Personligt synes jeg det er vigtigt, at få virkeligheden uden filter. Jeg slører billedet, og advarer mod at trykke. Synes egentligt det er godt nok. Videoen er en del af debatten, og ret beset et lynkursus i kulturforskelle.

    Kommentar by Kim Møller — 20. december 2018 @ 00:39

  15. Nu skal i ikke fortvivle for de muslimske mordere som savede halsen over på dumskeren, for de vil blive beskyttet af både EU, FN samt Venstre og de konservative bøsser samt deres landsforræderiske vælgere og der vil sikkert ikke gå lang tid inden vi ser bøsse pape og lars is-kriger løkke stå og omfavne disse prægtige muslimske mandfolk og kommende danskere.
    100.000.000.000.000,00 – 0 til islam.
    Nu mangler vi bare at tyrkerne igen myrder og voldtager uskyldige armenske kvinder og børn finansieret af tyskland og nu også af EUSSR og Mohammedanmark.

    Kommentar by Piphans — 20. december 2018 @ 00:41

  16. #13, Deus Vult: Virkeligheden er ond og ubarmhjertig. MSM burde i langt højere grad – bare en enkelt gang eller to – vise konsekvenserne af terror og andre “hændelser”. Eller følge op på nogle af de mange lemlæstede der har fået deres liv ødelagt, f.eks fra Manchester, Nice eller een af de andre steder. Dvs helt almindelig journalistik. Sker der en nedskæring på Finansloven render journalisterne straks ud og finder et “ansigt” de kan hænge deres historie op på. Det sker aldrig med terrorisme.

    Resultatet er, at terroren og islams væsen bliver en abstrakt størrelse man kan tale væk i abstrakte termer. Det bliver ikke konkret, ikke nærværende – fremmedgørende lakoniske oplysninger om dræbte og sårede, simple numre i en statistik – og så måske at geringsmændene er “radikaliserede”.

    Kommentar by DavidK — 20. december 2018 @ 00:48

  17. Barbarerne, underkastet stamme-ideologien islam går frit rundt i Løkke-Fondens afdeling af EUSSR.
    Han bugner af velvære og barbarerne har intet af frygte under regimet Løkke-Fonden.

    Hvornår skal der ryddes op?

    Kommentar by Iznogut — 20. december 2018 @ 00:51

  18. Ser ud til videoen er fjernet fra live leak..

    Kommentar by Jugiaz — 20. december 2018 @ 00:53

  19. Der bliver nok snart stablet en mindekoncert på benene med Outlandish som hovednavn.

    Forsangeren Isam B. er fra Marokko…

    Kommentar by Revisoren — 20. december 2018 @ 00:59

  20. @DavidK: Præcist, billeder af rygerkunger og rådne tænder skal på cigaretpakkerne som en præventiv foranstaltning, men det politikerne selv bærer ansvaret for skal gemmes væk! Jeg krydser fingrer for at en af de efterladte får nok og gør noget ved det, hver gang!

    Kommentar by Per — 20. december 2018 @ 01:15

  21. Nå forsøøøøøøøøøøren.

    islamister i marokko og i marakesh.. jeg er …………..

    stem NB til næste valg

    Kommentar by Bobby — 20. december 2018 @ 01:15

  22. vieoen er stadig på muslim love leake sammen med mange andre hals hugnings vieoer.

    viva islam

    DE fortstår hvordan riktig under holdning skal formidles. sammen med you tube. halshugninger er ok , bare ikke bare bryster.

    Kommentar by Bobby — 20. december 2018 @ 01:17

  23. “Rygerlunger” skulle der stå. Og ikke så snart lars løkke er landet fra at bedrage danmark på samme sted, taler han igen om “mørke kræfter”! https://ekstrabladet.dk/112/loekke-om-dobbeltdrab-det-fylder-mig-med-vrede-og-afsky/7446538

    DU ER DE MØRKE KRÆFTER LARS LØKKE!!!

    Kommentar by Per — 20. december 2018 @ 01:20

  24. ok jweg så video. jeg har lyst til at fucking fylde århus og odense med bly.

    Kommentar by Bobby — 20. december 2018 @ 01:25

  25. dwonloadet og spredt for alle vinde

    Kommentar by Bobby — 20. december 2018 @ 01:39

  26. Dette bliver i fremtiden intelligens mod kønsdrift.

    Kommentar by asegaard — 20. december 2018 @ 01:48

  27. Prøv at se hvad der står i Koranen:

    https://quran.com/47/4?translations=21,85,95,17,18,19,20,22,84,101

    Det er et forvarsel på, hvad vi har i vente – “tak”til Lars landsforræder!

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 20. december 2018 @ 02:17

  28. Kan der være tale om kidnapning og løse penge først?
    Men så havde Danmark og Norge nok betalt.

    Kommentar by P — 20. december 2018 @ 11:04

  29. Hvem fanden ser noget godt i disse halvhjerner, ??
    De unge piger valgte selv at rejse til Marokko, formentlig for at få dyresex, Så du kunne jo selv være skyld i at de fik en tæt nakkebarbering.

    Lars løkke er Danmarks farligste mand.

    Kommentar by Sindsro — 20. december 2018 @ 11:07

  30. De
    Der skulle have været er rette procedure, en skam at det ikke er det.

    Kommentar by Sindsro — 20. december 2018 @ 11:08

  31. Det er jo vores egen skyld.

    Det siger Rasmus Boserup efter Lars Løkke Rasmussens pressekonference på TV2 News ca. 8:40. Boserup er ikke overrasket, ham forventede at der ville komme angreb mod dansker, efter at Støjberg havde bragt annoncer i aviserne i mellemøsten og fordi vi har deltaget i krigene i Syrien og Irak, ligesom at den retorik der bruges i DK er skadelige.

    Hvorfor spørger TV2 News ikke Rasmus Boserup om han virkelig mener det, at det er Støjbergs skyld?

    Kommentar by Anders Nielsen — 20. december 2018 @ 11:13

  32. Jeg foreslår at ALLE møder op til Venstre møder rundt om inæandet til valget og viser billedet af den danske halshuggede kvinde.

    Kommentar by Venstrefløjen — 20. december 2018 @ 11:47

  33. Lærer alle børn ikke i folkeskolen om, hvor søde alle mennesker er, og udenfor fortsætter det 24×7 i TV og medier. De får ingen hjælp til at forstå noget og klare sig.

    Kommentar by AN — 20. december 2018 @ 11:47

  34. Videoens ægthed er nu bekræftet af danske myndigheder

    https://www.aljazeera.com/news/2018/12/denmark-authenticates-video-murder-scandinavian-morocco-181220100842730.html

    Kommentar by BB — 20. december 2018 @ 11:52

  35. En tragisk historie og min dybe medfølelse med pigerne og deres efterladte.

    Men når man som vantro færdes i Dar al-Islam, er en skæbne som den, de to piger mødte desværre en risiko, man løber. Af samme årsag kommer jeg aldrig til at sætte mine ben i et muslimsk land, heller ikke om det så kostede mig mit job eller ægteskab.

    Jeg så i øvrigt, at LLR igen er ude med den sædvanlige tågesnak om “mørke kræfter der vil os til livs”. Det er efterhånden patetisk.

    Islam er og bliver en forbryderisk terrorideologi, hvis stifter og “profet” selv var en notorisk massemorder, landevejsrøver og pædofil.

    Kommentar by Holger_Danske — 20. december 2018 @ 11:55

  36. Jeg tror Al Jeezera har overfortolket PET-udmeldingen. PET er lidt uklar, hvad også fremgår af TV2 News.

    “Danish intelligence services said they have authenticated a video showing the murder of one of two Scandinavian women in Morocco.

    “The PET (intelligence service) confirms that a video circulating on the internet shows the murder of one of the two women killed in Morocco,” the authorities said in a statement on Thursday.” (Al Jeezera)

    “‘PET kan bekræfte, at der på internettet har floreret en video som angiveligt viser drabet på en af de to dræbte kvinder i Marokko.’

    ‘Der er tale om en usædvanligt bestialsk sag om drab på to helt uskyldige unge kvinder.’

    ‘De marokkanske myndigheder har oplyst, at sagen efterforskes som terror. Videoen og den foreløbige efterforskning peger således ifølge de marokkanske myndigheder i retning af, at drabene muligvis kan relateres til terrororganisationen IS.’ …

    I en mail til Ekstra Bladet lyder det:

    ‘Baggrunden for dette er dels pågribelsen af en mistænkt person, som tilhører en ekstremistisk gruppe, dels en video, som har cirkuleret på sociale medier, der muligvis kan knyttes til drabene.'” (EB)

    Kommentar by Kim Møller — 20. december 2018 @ 12:08

  37. Vores statsmedister stiler op med ansigtet i alvorlige folder og lirer en ind studeret lektie af sig.
    Uden at nævne elefanten i rummet.
    Han kommer sgu lige dernede fra, hvor han solgte vort land til disse bestialske barbarer, som ikke burde have betegnelsen af at tilhøre den menneskelige race, men skadedyr som skal udryddes.
    Forræderiske hykler!
    Det var muslimer Lars, så fat det dog, “fredens religion” som er blevet
    “voldtaget”
    Nu har man så lige fundet et par marokkanere til lejligheden, hor de hælder vand ud af ørerne. Hvor patetisk.

    Kommentar by Finn A. Skov — 20. december 2018 @ 12:19

  38. Pigerne er jo ofre for den radikale løgne-propaganda i skolerne, i DR radio og tv, i aviserne, i klubberne og institutionerne om at “en kulturfremmed er en ven du endnu ikke har mødt”. Nu mødtes de så med dem, og det viste sig at disse fremmede ikke var spor venlige. Tværtimod var de bestialske, grusomme og morderiske.

    Og nu vil V, K, S og DF have en accelereret import af migranter fra Marokko, Somalia, Uganda, Congo, Pakistan og Afghanistan osv.

    Borgen er blevet et samlingssted for galninge og tosser.

    Kommentar by tp — 20. december 2018 @ 12:32

  39. Dumhed er den største dræber.

    Kommentar by XXXXX — 20. december 2018 @ 12:37

  40. Jeg undersøgte lige lidt, og fandt ud af, at Marokko har afskaffet dødsstraffen.
    (Ot: Selv for religionsfrafald).

    HVORFOR ALLAH ER DET SÅ, AT VI IKKE KAN SENDE Said Mansour HJEM?

    Kommentar by Bastardo — 20. december 2018 @ 12:42

  41. Vi må alle synge den danske sang, f.eks om den blonde pige, til morgensang, især skoler, sådan skal det bare være for at skelne hvem er imod os!!!!!!!!!!!!

    Kommentar by Moth — 20. december 2018 @ 12:43

  42. Atombombe til Marokko og også til et par andre islamiske lande, ja for fanden, smid et par brintbomber over hele Nordafrika, så er vi da af med dem.

    Kommentar by Jack Nille — 20. december 2018 @ 13:03

  43. @40 – Bastardo:

    Fordi det må vi ikke for frimurerlogen (Amnesty International), og hvis vore politikere vover at gøre indvendinger, er deres globalist-post (er) i fare, hvilket for enhver pris jo ikke må ske.

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 20. december 2018 @ 13:38

  44. De kan ikke lide vores racistiske sange – Ung blond pige – Halshugget

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 20. december 2018 @ 13:42

  45. https://ekstrabladet.dk/112/dobbeltdrabet-i-marokko-her-er-de-anholdte/7447099

    Det ligner 3 aber. Jeg har svært ved at linke dem sammen med homo sapiens. Der mangler et led.

    Kommentar by jrp — 20. december 2018 @ 13:51

  46. Gode muslimer, der følger muhammeds terrormanual:
    “Når lejlighed viser sig, så dræb de vantro når du pågriber dem.” Quran 9:5
    “Søg ikke efter fred med de vantro; halshug dem når du fanger dem.” Quran 47:4
    “Terroriser og halshug de som tror på andre skrifter end Koranen.” Quran 8:12

    -Men det har INTET med islam at gøre
    Jens Rohde

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 20. december 2018 @ 13:59

  47. I princippet kan det vel være ligegyldigt om den video er ægte eller ej. Vi ved jo allesammen godt hvad der er sket.

    Kommentar by kenneth — 20. december 2018 @ 14:16

  48. Videoen er her:

    https://theync.com/complete-video-adolescent-danish-decapitated-in-morocco.htm

    Vær dog forberedt på nasty pop-up og slige billeder.

    Kommentar by kent — 20. december 2018 @ 14:33

  49. Jeg har ikke så meget fidus til Marokkos politimyndigheder.

    Sagen skal hurtigst muligt afsluttes, så landets turistindustri ikke tager skade.

    Og så er det jo heldigt, at en af forbryderne efterlader sit id-kort tøt på gerningsstedet, og at fire mistænkeligt udseende mænd hurtigt pågribes andetsteds i landet.

    Jeg håber for sandhedens skyld, at dansk og norsk politi får adgang til eventuelle dna-spor og andre beviser.

    Kommentar by np — 20. december 2018 @ 14:36

  50. I denne tragiske situation er det allervigtigste, at vi bevarer roen og det kølige overblik og erkender, at denne ugerning intet med islam har at gøre: Islam er fredens religion. Det bekræftes til stadighed af islamiske lærde – og i endnu højere grad af europæiske statsmænd.

    Som historiens store detektiver må vi gennem deduktion finde frem til de virkelige gerningsmænd. Et af de afgørende spørgsmål er, om de arme pigers hoveder er forblevet på gerningsstedet. Er de ikke det, peger indicier på migranter – fra Oceanien, hvor der er en lang tradition for at samle på hoveder. Og så viser sagen, hvor ulyksagelig migration er – i dette tilfælde for Marokko.

    Lad os i denne alvorlige situation holde fast ved, at Profeten (fred være med ham), var en mild mand, der – i modsætning til W.C. Fields – holdt af børn og små hunde. Hans tilhængere prøver selvfølgelig efter bedste evne at efterleve dette forbillede.

    Kommentar by Jens Ellekær — 20. december 2018 @ 14:47

  51. Skulle gjerne sett de svina henge og dingle. På direkte tv. En langsom død. Det er det jeg ønsker for dem.

    Kommentar by Dødsstraff — 20. december 2018 @ 14:59

  52. De lokale savner motiv, idet de alene lever af turisme. De er i øjeblikket i oprør over, hvad der for deres eksistensgrundlag betyder en katastrofe. Så ja til, at det er udefrakomne. “Islamisme” er noget mærkeligt noget, så jeg holder mig til “udefrakomne”.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 20. december 2018 @ 15:00

  53. Du har ret DavidK 23:28. “Danmark må straks tilbyde asyl”. Ja, hvis det lykkes for morderne at flygte til Danmark, er de berettiget til asyl og livslangt ophold og forsørgelse :-(

    Først skal de vel dømmes ved en dansk domstol, da de ikke kan udleveres til Marokko, hvor de ikke kan være sikre på ikke senere at få dødsstraf? Ifølge ‘konventionerne’.

    Derefter skal de forsørges af danske skatteydere ifølge ‘konventionerne’.

    Måske skal de efter en dom afsone max 6-8 år(?), hvorefter de måske som tillægsstraf – fordi de ikke kan udvises – bliver dømt til at bo på øen Lindholm, hvor de frit kan tage færgen i land hver dag? (eller svømme eller sejle på luftmadras de få hundrede meter i land?). De kan så fortsætte med at myrde vantro danskere, hvis de stadig ønsker det.

    Hvad kan vi gøre? Jeg tror desværre, at vi må erklære undtagelsestilstand for at vi skal have en chanche for at vinde krigen mod den krigeriske islam.

    “Undtagelsestilstand er en retslig tilstand hvor normale love og rettigheder er sat ud af kraft på grund af omstændigheder der truer samfundets struktur eller eksistens. En undtagelsestilstand erklæres af den udøvende magt, dvs. regeringen eller af den militære øverstkommanderende.”(wiki)

    Kommentar by A-mad — 20. december 2018 @ 15:19

  54. Hvornår stiller Jens Rohde sig op og skriger: Det har ikke noget med Islam at gøre……

    Kommentar by Axl — 20. december 2018 @ 15:21

  55. “De lokale savner motiv, idet de alene lever af turisme.”

    For en hyrde er seksualdriften nok stærkere end loyaliten over for den lokale turistindustri.

    En terrorekspert undrer sig, da det tilsyneladende vil være første gang, at islamiske terrorister går efter kvinder som terrormål.

    Man overskrider et moralsk kodeks ved at bruge forbrydelser mod kvinder og børn i sin politiske kamp for islam. Men det kan naturligvis ikke udelukkes, at IS er parat til det.

    Kommentar by np — 20. december 2018 @ 15:28

  56. For en hyrde er seksualdriften nok stærkere end loyaliteten …

    Kommentar by np — 20. december 2018 @ 15:31

  57. Kommentar by kent — 20. december 2018 @ 14:33

    Har du sendt den til politikersvinene i FT?

    Kommentar by Black Watch — 20. december 2018 @ 15:52

  58. Kommentar by Black Watch — 20. december 2018 @ 15:52

    Det tror jeg sgu ikke de har tid til…..de er i fuld gang med at importere jihad-krigere til Danmark, så vi kan opleve sådanne sager her på tættere hold.

    Kommentar by kent — 20. december 2018 @ 16:04

  59. Hvad fanden Lars, nu har dine venner gjort det igen!?
    Satans til rotter skal man ikke lede længe efter for at finde. Pigerne havde nok været i live i dag, hvis venstrefløjen ikke havde så travlt med at hjernevaske de unge generationer til at tro på en løgn om det forbandet multikulturs pis. Håber det snart ender i et ragnarok, man kan dårligt trække vejret uden stanken af død fra Islam.

    Kommentar by Kim — 20. december 2018 @ 16:39

  60. Og som sædvanlig:
    Husk nu, at islam har ikke noget at gøre med islam !
    (fra en nyopfundet manglende tekst i nysprog i bogen 1984)

    Kommentar by Oppenheimer fan — 20. december 2018 @ 16:54

  61. Det er de” mørke kræfter” som LLR siger, hvornår skal boghandlerne tilbage til Marokko ?? Lad os minde LLR om dette.

    Kommentar by IES — 20. december 2018 @ 17:15

  62. Den lille fede forræder bamse gør alt for at holde sit ministerium ren for ordene ‘islam og muslimer’. På et eller andet tidspunkt lander problemet ‘islam’ på statsministeren bord og der er det nok for sent for landet.

    Kommentar by Jp — 20. december 2018 @ 17:16

  63. Umådeligt trist! Den danske sang var en ung blond pige..

    Kommentar by Jens — 20. december 2018 @ 17:22

  64. Femte kolonnen er her!- Spær dem dog inde, og smid dem ud!:
    http://fightthepowerwithfreespeech.blogspot.com/

    Kommentar by va sawva — 20. december 2018 @ 17:44

  65. Zenia Stampe: De har lært det i Danmark.

    Nårh nej…

    Kommentar by Revisoren — 20. december 2018 @ 19:29

  66. Til hvert et Venstre-møde kan folk passende vise deres utilfredshed med statsministeren. Gerne med billeder

    Kommentar by Venstrefløjen — 20. december 2018 @ 19:35

  67. De to piger fik måske savet hovedet af, da de formentlig var alt for gamle til skægabernes smag.

    Muhammedanere foretrækker som bekendt “kvinder” mellem 6 og 9 år…

    Kommentar by Revisoren — 20. december 2018 @ 19:55

  68. Dere hatere kan dra til helvete. Jeg vil bare vite om dette er riktig video eller om den er eldre som enkelte skriver..

    Kommentar by John — 20. december 2018 @ 20:02

  69. Islams vanvid i en nøddeskal. Det var nok desværre kun et spørgsmål om tid, før en dansker blev offer herfor på denne lede facon.

    Kommentar by LarsB — 20. december 2018 @ 20:59

  70. Lad os save hovedet af boghanderen fra Brønshøj som hævn… helt i koranens ånd

    Kommentar by redneck — 20. december 2018 @ 21:34

  71. Forbandede jalla’er. De er syge i bøtten.

    Kommentar by JohnL — 20. december 2018 @ 22:31

  72. Øje for øje tand for tand,!! Marokkanere i Dk er nu legitime mål for hævn, skide berbere deres bjerge sku nukes,det eneste positive fra Marokko er hash,resten er verdens røvhul!! El Arbagi fra Amager kalder Alle Danske for vantro kafirer/kuffar, de får førtidspension på opholdstilladelse og deres kællinger går hjemme pga de avler unger heletiden de vil ikke integreres, de sender penge til Marokko for deres overførselsindkomster og det står så i familiens navn,mange har hus dernede påtrods de Aldrig har lavet et håndtag!! Jeg kender de skide amazigher!! Hvordan ka i lade sådanne individer få ihoved og røv..?? De hader os og smiler Taqiyya til os!! Husk det,de siger een ting,men tænkerpå hvordan de ska overtage Dk som de bedre muslimer de mener de er…. “de vantro, er bedre muslimer end vi er”, citat Berber marokkaner aicha seamari gift med Mhamed El Arbagi og mor til fem unger selvfølgelig
    Hvordan ka DE tage på ferie hvert år til marocco for de penge de får af Danmark trods de ikke er Danske statsborgere?? Sådanne sku hjemsendes øjeblikkeligt!! Ahmed el arbagi dræbte en Dansk pige i starten af 1980’erne lige da de var kommet hertil, se hvad bare denne lortefamilie fra Amager har kostet hele Danmark..!! Hvordan kan vi være SÅ naive og Altfor bløde!! Nejtil migranter er et nejtil flere masse voldtægter og drab på os indfødte etnisk Danske gennem generationer!! Os fremfor DEM!! Til Lindholm med de fleste og flere af sådanne helt øde øer, de ska ikk engang ha færge!!
    Eneste færge er til deres hjemland, de sku smides udfra fly med en faldskærm under armen!! Farvel!!

    Kommentar by Kenny ritter von Husum und weissüberå — 21. december 2018 @ 12:38

  73. […] Link: http://www.uriasposten.net/archives/97296 […]

    Pingback by bunnytrash – Erna ønskes lynsjet og fjernet! — 21. december 2018 @ 17:38

  74. Panserne er begyndt true…

    Til TV 2 opfordrede politiinspektør Claus Birkelyng fra Rigspolitiets afdeling NC3 torsdag til, at personer, der modtager omtalte video, sletter den med det samme.
    – Får man videoen fra folk, man ikke kender, så synes jeg, man skal slette den og blokere disse mennesker. Får man den fra folk, man kender, så skal man slette den og tage kontakt til de mennesker og sige, at man synes, det er usmageligt og gøre opmærksom på, at det er strafbart, siger Claus Birkelyng.

    http://nyheder.tv2.dk/udland/2018-12-21-pet-drabsvideo-er-efter-alt-at-doemme-aegte?fbclid=IwAR37fhve-4TVUj3JsQNOTqoVkyDDixdqgX-T-AFijuB8M4c-tx-RvOE1qmU

    Kommentar by Michael Sjøberg — 21. december 2018 @ 19:14

  75. I noen nyhetsinnslag så kan du se en mørkere presenning? over teltet. Du kan også se en blå primus? samme som i videoen.

    Kommentar by wp — 25. december 2018 @ 01:24

  76. -> wp

    Se senere post om videoen.

    Kommentar by Kim Møller — 25. december 2018 @ 01:40

RSS feed for comments on this post.