25. december 2018

Tine og Iben ville til Marokko: Terrordrab skal ‘ikke få lov at gå ind og rykke ved vores menneskesyn’

Det værste er ikke at to pædagogstuderende, ikke er bange for at rejse rundt i Marokko. Det er farligt at leve, og hvis uheldet er ude, kan man dø på rigtig mange måder. Nej, det værste er, at modet udelukkende baseres på en urokkelig tro på almenmenneskelig godhed. Erfaringsimmunitet som filosofisk leveregel, så at sige. Fra BT.dk – Danske Tine og Iben i terrorramt Marokko: Vi vil ikke være bange.

“På trods af at det kun er få dage siden, 24-årige Louisa Vesterager Jespersen fra Grindsted og hendes 28-årige norske veninde Maren Ueland blev gjort til uskyldige dødsofre for et frygteligt og bestialsk terrorangreb begået mod dem på Toubkal, Nordafrikas højeste bjerg, er Tine Evers og Iben Bindslev Madsen ikke bange for deres sikkerhed i Marokko. …

‘Vi har været enige om, at vi skulle af sted… Vi var nødt til at tage det ind og finde ud af, hvad vi føler, og hvad det gør ved én, når der sker sådan noget. Og det er faktisk også en af årsagerne til, at vi nu er her: At selv om der er sket noget, der er så forfærdeligt, så skal det ikke få lov at gå ind og rykke ved vores menneskesyn og på dét at kunne rejse ud i verden og besøge Marokko og marokkanerne her,’ siger 43-årige Tine Evers fra Vejen.”

(Scene fra Pink Floyds The Wall, 1982)

Oploadet Kl. 18:23 af Kim Møller — Direkte link61 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/97459/trackback

61 Comments »

  1. De jagter åbenbart en Darwin Award!
    Skulle det lykkes for dem med denne award, vil der kun lyde en hånlatter fra min side.
    Det mest uhyggelige er, at sådanne gale typer kommer til at få indflydelse på andre folks uskyldige børns opdragelse.
    Den menneskelige dumhed er i sandhed monumental.
    Jeg var selv i 1985 på biltur på egen hånd i Marokko. Det var første, sidste og eneste gang jeg besøgte Muhamedanien.

    Kommentar by Knud Madsen — 25. december 2018 @ 18:48

  2. Endnu et par banale kvinder rejser ud i den store verden for at få bekræftet deres menneskesyn. Det giver en rar fornemmelse at kunne fortælle, når man kommer hjem, om alle de rare mennesker, man mødte. Vi er jo alle bare mennesker. Jeg foretrækker til enhver tid den klassiske, dannede og europæisk civiliserede turist, der roligt iagttager og suger indtryk til sig, men forankret i sin egen kultur også ved, at et menneske ikke bare er et menneske, og det må man altid tage sin forholdsregler imod. Men nu skal rejseriet åbentbart spejle, at en multikulturel verdensorden er ved at indfinde sig. Hvad disse typer ikke magter at indse, er, at man som turist er en pengemaskine. Der er intet altruistisk i det foretagende.

    Kommentar by Uno — 25. december 2018 @ 18:59

  3. Skal vi væde på at de kun holder sig til polen på hotellet og i værste fald, turist præget områder.

    Men held og lykke, jeg håber ikke lynet slår ned samme sted 2 gange.

    Kommentar by Jan Huus — 25. december 2018 @ 19:13

  4. De kan da bare byde deres udtrådte skræv til herboende barbarer

    Kommentar by Træt — 25. december 2018 @ 19:15

  5. PJW har en perlerække af gode eksempler på selvmorderiske tåber
    https://m.youtube.com/watch?v=IUXteUGhh7w&t=335s

    Kommentar by Lukket fest, skrid hjem — 25. december 2018 @ 19:33

  6. Selv i turistområder vil de to idioter mærke den toxiske maskulinitet, som kendetegner de spændende brune. Jeg ønsker ikke de to kvinder noget godt. De har ikke fortjent det.

    Øv. Tænk at sidde og skrive så ondt om sine danske søstre, men jeg kan ikke – og jeg vil ikke – blive ved med at håbe og tro, at de kommer til fornuft. Jeg har mødt danskere, som stivnakket har forsvaret muslimerne, selvom de selvsamme muslimer drev danskerne ud af bebyggelsen, med seksuelle krænkelser, trusler osv. Tænk på Mygind-syndromet…

    Årtiers indoktrinering og propaganda har virkelig sat nogle spor i vores kultur. Men målet er jo selvfølgelig også at smadre det bestående. Kulturradikalisme kaldet det.

    Kommentar by Hr. Snusk — 25. december 2018 @ 19:34

  7. Men det er vel heller ikke danske kvinders menneskesyn, inklusive dem selv, der skal rokkes ved. Kunsten består i at tage derned og rokke ved marokkanernes syn på kvinder.

    Det er også billigt, uintelligent og bevidner om umodenhed og nul kendskab til historie, menneskelig psyke og elementære instinkter, at komme med den totalt fordummende bedrevidende floskel, “bevidst ikke at ville være bange”. Den redder dig ikke hvis du står midt i situationen at du er ved at miste livet. Som alle der har set filmen med slagtningen af pigen i Marokko kan bevidne.

    Men hvad pokker, kællingen har jo også været gennem hele møllen med sit studie. Der er nok opnået konsensus i hendes venindegruppe, at ondskab bygger på et socialtkonstruktivistisk fundament. Vi får se til den tid.

    Et forslag her til sidst. Spar penge til hotel og overnat i det fri HELE perioden du er afsted, og afprøv gerne mændenes venlighed overfor ikke-muslimske kvinder. Du må da kunne et par scoretricks fra dine utallige fredagsbar drukture på studiet.

    Kommentar by Men dog! — 25. december 2018 @ 19:39

  8. Kvinder bruger sjældent hjernen til at danne deres meninger med

    Kommentar by Jack Nille — 25. december 2018 @ 19:42

  9. Men dog! “Men det er vel heller ikke danske kvinders menneskesyn, inklusive dem selv, der skal rokkes ved.”

    Nej, der skal ikke rokkes ved noget der. De unge kvinder ved alt, hvad der er værd at vide…

    Kommentar by Hr. Snusk — 25. december 2018 @ 19:43

  10. Måske de lige burde se Paul Watson’s seneste på YT først -> https://www.youtube.com/watch?v=IUXteUGhh7w

    (andet forsøg, du har ikke fixet vpn-problemerne endnu, ser jeg)

    Kommentar by Simplex — 25. december 2018 @ 20:13

  11. Landet vil være i højt beredskab nu, så det er nok det mest ufarlige tidspunkt at rejse rundt pt
    Det vil de 2 så vælge at fortolke som “der kan i se,det er ikke så farligt” når de kommer hjem.

    Lad mig komme med et rent gæt på at det er ca lige så farligt igen om få år, hvis man da skulle ønske at gentage overnatningen udenfor.

    Det ender vel med nogle velbevogtede resorter dernede, hvor folk så kan ligge på stranden og så tage basaren o.l med bevogtning.

    Kommentar by jønne — 25. december 2018 @ 20:18

  12. En af de ting som også får mig til at ryste på hovedet er den officielle forklaring på drabet fra Marokko og myndighederne dernede. En gadeavissælger er hjernen bag drabet- hvis jeg ikke har misforstået nyhederne. Altså en eller anden gadeavissælger er hjernen bag drabet. Han vidste åbenbart at de skulle derud, så han tog sine kammerater med, og så dræbte de dem, og svor troskab til Islamisk Stat- hvorfra han vidste de skulle hen eller andet melder historien ikke noget om…- hvem i alverden tror på den forklaring???..og Drabet sker lige efter vores yderst troværdige (sort humor)Statsminister i Maroko – Maraches har underskrevet en international aftale. Fabelagtig symbolsk handling fra IS side..Støt SIAD..Trods alt . God jul. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 25. december 2018 @ 20:37

  13. Tine og Iben ville til Marokko: Terrordrab skal ‘ikke få lov at gå ind og rykke ved vores menneskesyn’

    Nej vel: Men nu er der jo også mere sikkerhed, så det kan de to tøser nemt sige.
    Jeg ønsker dem ikke halshugget, men een eller anden form for kulturberigense er på sin plads her.

    Med deres menneskesyn ender de to tøser som Shariamadrasser.
    Jeg håber de bliver der nede i Marokko, så er vi fri for at fodre på deres yngel.

    Kommentar by Sindsro — 25. december 2018 @ 20:50

  14. Lse

    Kommentar by Sindsro — 25. december 2018 @ 20:50

  15. Alle børnene kom hjem fra Marokko. Undtagen Tine og Iben. De ville hellere blive hængende.

    Kommentar by Michael — 25. december 2018 @ 21:13

  16. Jeg kommer til at tænke på nogle kloge ord fra en kommentar på Hodjanernes Blog:

    “En fremmed er en fjende, som du skal afholde dig fra at møde”

    Danmark atter muhamedanerfrit!

    Kommentar by va sawva — 25. december 2018 @ 21:16

  17. Lad det blot blive sportsgren for de multikulturelle at bestige Dødens Bjerg i Marokko, f.eks. Jens Rohde.

    Efter det islamiske terrorangreb i Strasbourg kan det muligvis have en terapeutisk effekt på den noget groggy partihopper at råbe fra fra bjergets top: “Islam har ikke noget med islam at gøre.”

    Det skal nok få applaus fra den marokkanske turistindustri.

    Kommentar by np — 25. december 2018 @ 21:22

  18. De piger, der blev halshugget, var meget åbne piger, efter beskrivelserne. De var lette ar udpege for islamisterne. Det pinagtige for Marokko er jo, at de udmærket godt ved, at det kan være farligt at være kvinde på den måde som turist, pga. de syge islamister, der er overalt, men de har samtidig brug for indtægten. De vil aldrig kunne gøre andet end damagecontrol. Advarsler gives, men diskret. Og de fleste turister holder sig jo indenfor det, de rådes til. Så det går som regel ok. Folk får deres oplevelse med hjem. De to piger overhørte de advarsler, der var. Måske bliver de alligevel canary in the coalmine for mange danske unge piger, det er bare halvgamle pædagogstuderende.

    Kommentar by Uno — 25. december 2018 @ 21:22

  19. Der ikke fatter en brik

    Kommentar by Uno — 25. december 2018 @ 21:24

  20. #11 Michael Unna, det var virkelig også bemærkelsesværdigt, at den ene af gerningsmuhammederne havde tabt sit ID i forbindelse med halalslagtningen. Af alle de ting han kunne have tabt, så var det helt tilfældigt at det var ID-papirer. Så kunne de marokkanske myndigheder reagere hurtigt og effektivt…

    Minder mig om 9/11 hvor de sorte bokse var smadret til ukendelighed, men alligevel kunne de amerikanske myndigheder stolt fremvise et pas fra en af “flykaprerne”, fundet i ruinerne efter World Trade Center. Right!!!

    Kommentar by Hr. Snusk — 25. december 2018 @ 22:11

  21. Gadesælger i Marokko er nok ikke lige hvad jeg vil betegne som en typisk profession for en mastermind.

    Jeg ved man ikke skal forvente for meget af muhamedanere, men prøv at se billederne af de mistænkte, specielt ham de anser for hjernen bag angrebet ser decideret ud som en sinke!

    Tror desværre de Marokanske myndigheder bare har fundet nogle tilfældige småkriminelle og hængt dem op på mordet

    Kommentar by redneck — 25. december 2018 @ 22:17

  22. Nemlig redneck, det er tilfældige småkriminelle, men god tur til de naive kvinder, det er gak, gak.

    Kommentar by IES — 25. december 2018 @ 22:39

  23. Jamen det er jo en stor del af deres, længe udsøgte, selvberettigende oprejsning, i folkeideologiens “se mig agenda” og den lader man skam ikke gå fra sig på grund af et par bestialske halshugninger under tilbedelse til Fandens Religion.

    Jeg begynder mere og mere at fatte venstrefløjen og iSlamleflernes bevæggrunde:
    De er lige så lavtliggende i IQ, som den 1400 år gamle indavl i Fandens Religion har afstedkommet, men vil dog ikke gå rundt og skilte med det i form af konvertering, for under Fandens Religion kan de ikke opnå det sus af annerkendelse i folkeideologien, som de, i mangel af intelligent resonans, så indædt stædigt stræber efter.

    Ca. som devisen: Hellere overlader jeg mig og mine til Helvedet in real live, end jeg giver afkald på mit store håb, om en flig af rampelyset i livet.

    Ps. Alder ingen hindring, for denne kompensation for manglende intelligens!

    Kommentar by M.S. Carstens — 25. december 2018 @ 22:47

  24. Redneck, det kunne såmænd godt være de aber, som vi har set billeder af. Tænk på hvor mange galninge vores egne myndigheder lader færdes frit i Danmark. Tikkende bomber som blot skal trigges, før de eksploderer. De har sikkert endnu flere i Marokko. Desuden kræver det vist ikke mere end 60-65 IQ at planlægge en halalslagtning af samarbejdsvillige selvmordspiloter.

    Kommentar by Hr. Snusk — 25. december 2018 @ 22:51

  25. DET MEST BEKYMRENDE ved denne forbrydelse med to myrdede danske kvinder, er vel at den antagelig kun er forløberen for hundredvis eller tusindvis af lignende mord. Ikke begået i Marokko, men i Danmark. Rejser man som dansk kvinde rundt i Marokko og bor i et telt, har man jo selv påført sig en unødvendig risiko. Men Marokko-pagten giver jo millioner af marokkanere, somaliere, pakistanere, congolesere og afghanere osv. adgangs-ret til frit at slå sig ned i Danmark.

    De danske kvinder som bor i Danmark, vil jo normalt ikke selv opsøge terroristerne og morderbanderne. Myrdes de af sådanne, bliver de ofre for regeringens og Lars Quislings politik, og DFs og Mette Frederiksens totale svigt.

    Vi taler ikke om noget teoretisk. I Sverige er hundredvis af kvinder blevet myrdet af kulturfremmede. Tusindvis er indtil videre blevet overfaldet/mishandlet/lemlæstet. (Det er blot begyndelsen) Det bliver snart det samme i Danmark, medmindre Venstres ja til fri indvandring tilbagekaldes.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 25. december 2018 @ 22:53

  26. Intelligenstest kører på mønstergenkendelse.

    Kommentar by River — 25. december 2018 @ 23:21

  27. Var der ikke noget med, at det er vigtigt at lære af historien? Noget med Tyskland i 30’erne? Det har jeg hørt flere gange nu. En anden historie går tilbage til Salman Rushdie og hans sataniske vers. Og længere tilbage om man vil.

    Vi har zombier iblandt os. Og der skal lig på bordet for at vække dem.

    http://www.debatten.net/forum/viewtopic.php?f=32&t=13465

    Kommentar by BE — 26. december 2018 @ 00:02

  28. De ligner ganske rigtigt primater. Og mastermind’en bag, en mandril. Havde læst videre, ku’ de sikkert ha’ taget det så langt, at de var endt som farlige dræbersnegle. Rent Niels Bohr material.
    De åndsforsnottede tøzer, er så altomfavnende tolerante, at de er villige til at gå i døden, frem for at acceptere og indrømme vi andre har ret.
    Som med fartpsykopater, der lever med sømmet i bund:
    Hvis de er drevet af en lyst til at stemple ud 50 år før tid.
    Så la’ dem.
    Det vil berøre mig tusindfold mere, at se en uskyldig trafikdræbt kat.

    Kommentar by White knight — 26. december 2018 @ 01:13

  29. Havde de…

    Kommentar by White knight — 26. december 2018 @ 01:13

  30. Barbarerne er sgu da fløjtende ligeglad med tøzernes “menneskesyn”. Og deres “dyresyn”. Og deres “bygningssyn” og da da daaaaa BILSYN.dk

    Ha ha ha

    Kommentar by Iznogut — 26. december 2018 @ 03:06

  31. Nu er det snart tid til mediernes årlige “muslimer rydder op på rådhuspladsen” historie, men først skal vi lære om “Halal-julehjælp”: https://www.bt.dk/samfund/hjemloese-fik-halal-julehjaelp

    Jeg er ikke muslim men vil gerne søge om EID-hjælp til den tid, og forlange svinekød i min hjælpepakke. Hvor skal jeg henvende mig?

    Kommentar by Per — 26. december 2018 @ 05:53

  32. pædagogstuderende på 43 år? https://www.facebook.com/tine.evers

    Kommentar by BB — 26. december 2018 @ 06:44

  33. Er Afrika sex mekka for kvinder?

    Kommentar by P — 26. december 2018 @ 06:47

  34. De to “nye” kvinder har nok sagt det, de citeres for. Men måske har de sagt noget andet. Har selv et par gange oplevet at personer blev totalt fejlciteret. Og de kunne ikke få aviserne til at rette.

    Kommentar by tp — 26. december 2018 @ 07:58

  35. Jeg tror der er penge i at lave et rejseselkab for dem der søger aktiv dødshjælp i Marokko eller lignende steder.

    De mener åbenbart ikke livet er værd at leve, siden de bevidst opsøger die endlösung.

    Kommentar by k.m. — 26. december 2018 @ 08:05

  36. # 32
    Hun kan lige nå at arbejde et år, før hun skal på førtidspension.

    Kommentar by Bastardo — 26. december 2018 @ 09:47

  37. De 2 pædagog studerende stemmer næppe på NB eller DF. Af een eller anden grund ligger det at man på pædogog uddannelsen skal være humanist/venstreorienteret. Det vil hjælpe en enlig vej i uddannelsen fornemmer jeg. Kunne Pernille Vermund ikke være god mod børn og hjælpe dem på det plan hvor børn har brug for hjælp?. For mig repræsentere Pædogog semnarseminaret et venstreorienteret udannelses miljø hvor såkaldte blød værdier og humanismen skal udbredes(regnbue kulturen).
    Hvor er det tydeligt bare ved at se på udseendet at disse to pædagogstuderende de er nyttige idioter i den pladdehumanistiske dummemølle.

    Kommentar by Jp — 26. december 2018 @ 10:05

  38. Jeg gætter på at de 2 piger her ikke har set halshugningsvideoen.

    Har selv nået frem til den erkendelse at vi skal have mange flere lig på bordet før erfaringsimmuniteten kan overvindes.

    Kommentar by kenneth — 26. december 2018 @ 10:12

  39. Der er altså forskel på mænd og kvinder. Kvinder er, jeg havde nær sagt, mere ‘blåøjede’.

    Kommentar by Ole Madsen — 26. december 2018 @ 10:15

  40. De er vel ikke mere forrykte end Jens Rohde?

    Inden Jens Rohde slettede sit “islam har intet med terroren at gøre” blev det redigeret flere gange

    https://www.document.dk/2018/12/15/inden-jens-rohde-slettede-sit-islam-har-intet-med-terroren-at-goere-blev-det-redigeret-flere-gange/

    Kommentar by Snaphanen — 26. december 2018 @ 10:50

  41. # 37 hvis der er noget, der tiltrænges på seminarierne og professionsskolerne, så er det god borgerlig dannelse, men det lever kun i ringe grad de steder. At noget overhovedet stadig fungerer i samfundet skyldes, at man heldigvis ikke fra den ene dag til den anden har udryddet alle gamle borgerlige dyder i folk som flest, som at sørge for sit og sine, hjælpe til i lokalsamfundet, betale sine regninger, sætte tæring efter næring. Det der er galt, er at man helt har taget karakterstyrke, tænkeevne, udholdenhed og trofasthed ud af menneskets evne til at klare sig godt. Man har dertil glemt, hvad det konkret betyder at fremme disse egenskaber: at det er kulturen der skal bære det. Alt kan ikke læres i teori, der skal også konkrete kulturelle rammer til. Der har været refereret en helt uhyggelig undersøgelse i dagspressen af statistikken over børn af efterkommere og deres skoleresultater. Udover at de kommer fra lav IQ lande, er der desuden kæmpe ambitioner blandt indvandrerforældre for deres børn, som er helt urealistiske, deres kan børn uden videre blive hjernekirurger eller advokater, hvor de måske var mere end heldige, hvis de overhovedet kan blive mekanikere. Selvfølgelig er der undtagelser. Men hvis hele undervisnings- og sektoren skal blive ved med at eksistere og tro på deres samfundsopgave, er man jo nødt til i at lyve for sig selv og alle andre og lære sig en ukritisk optimisme, for den borgerlige orden hviler disse uddannelser ikke længere på.

    Kommentar by Uno — 26. december 2018 @ 11:11

  42. Her er flere virkelighedsallergikere: https://hodjasblog.one/vil-du-med-paa-magisk-jentetur-i-atlasbjergene/

    Kommentar by Hodja — 26. december 2018 @ 11:16

  43. Ps gik det nedskudte tidligere bandemedlem fra radio 24/7 ikke på pædagogseminariet?

    Kommentar by Uno — 26. december 2018 @ 11:18

  44. Nogle mennesker er som besat af det menneskesyn, at alle mennesker er gode. Og det vil de gå ud i verden og ‘bevise’, uanset hvilke fatale og ødelæggende konsekvenser, det har for dem selv og deres omgivelser. Det er ikke bare kvinder, men også kvinder.

    De er typisk fra den kristne kulturkreds, men tager afstand fra kristendommen, fordi et doktrin i kristendommen omhandler noget med, at mennesket måske nok vil det gode, men er en synder, dvs. er ondt.

    Hvor tit har vi ikke set, at de, der vil skabe paradis på jord, i virkeligheden skaber et helvede. Multikulturalismen ej at forglemme.

    Kommentar by traveler — 26. december 2018 @ 11:39

  45. 43. uno
    Jeg er sikker på at bandemedlemmet gik på pædagogseminariet?
    Han blev færdiguddannet rollemodel.
    Det endte så med at rollemodellen blev anbragt til det hensides og skatteyderne undgik mere betaling til den pædagogiske rollemodel.

    Jo Pædagoger giver røde knopper.

    Kommentar by Sindsro — 26. december 2018 @ 11:49

  46. Støt Stram Kurs.

    Kommentar by Sindsro — 26. december 2018 @ 11:50

  47. MANGE DANSKERE/VÆLGERE ER NÆSTEN lige så naive/kortsynede som de fire kvindelige Marokko-turister. (hvoraf de to altså er blevet myrdet). For de tror at ved at blive i Danmark vil de være i sikkerhed. Eller de tror at de gamle partier snart vil komme til fornuft, og så kan man godt blive ved med at zig-zagge lidt frem og tilbage mellem de blårøde, de rødblå og de blodrøde partier, og så ender det hele nok godt alligevel, selvom man 1OOO gange er blevet snydt af de gammelkendte politikere.

    Men disse danskere/vælgere tager helt fejl. Snart kan vi have MAROKKO-TILSTANDE OVERALT I DANMARK, for Marrakech-pagten åbner op for storstilet og ubegrænset indvandring af marokkanere, somaliere, sudanesere, pakistanere, congolesere og Afghanere osv.

    Og hvad de gamle partier angår, er de håbløse og umulige. Både V, K, LA, S, R og DF mv. har sagt jatak til madam Merkels Marrakech-plan. Dermed har de sagt ja til afrikanisering, islamisering, statscensur og velfærdsstatens endeligt. Også nationalstatens og demokratiets afskaffelse har de sagt ja til.

    Nok det største og værste forræderi i verdenshistorien.

    Mange kloge og højt begavede folk har påpeget at Marrakech-planen er vanvittig og en atombombe under alt med frihed, tryghed, kultur, økonomi, fred og sikkerhed i Europa. Den er en opskrift på kaos, fattigdom, kaos, sygdom, krig og massemord. 15 lande holdt sig også væk fra Marrakech, og de har i stærke vendinger advaret imod den.

    Men Lars Quisling mente at lille Danmark absolut skulle være med. Og med en løgn om at den ikke var bindende, skrev han under. Dermed har han så at sige skrevet under på Danmarks dødsattest.

    Hvis danskerne ikke snart forstår at den her sag handler om liv eller død….. og forstår at der er en grund til at “gule veste” går i protestmarcher i over 5O byer i Europa, så ser det meget sort ud for Danmark. Og fremtiden bliver et vågent mareridt.

    Christiansborg må tvinges til at tilbagekalde og annullere deltagelsen i denne vanvittige plan. (Se black pigeon/you tube om Merkel og gule veste, samt Snaphanen)

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 26. december 2018 @ 12:05

  48. 47. ALEXANDER BEAUMONT
    Så sandt så sandt det du skriver.
    Men jeg tror ikke at det vil lykkes med fredelige midler. Borgekrigen er uundgåelig.
    Dertil har jeg kun at sige.
    Jo før den kommer des mindre besværlig bliver det at få en sejr ud af det.
    Men sådan set er det jo på høje tid.

    Som Falkeøje har skrevet utallige gange: Borgekrig Borgekrig Borgekrig osv, er jeg sikker på Falkeøje har helt ret.

    Får skadedyrene først flertal er demokratiet færdig.
    Vi som Danskere er selv nød til at suspendere demokratiet først, og når så krigen er til ende bragt, kan demokratiet bliver genindført.

    Det må Danskerne lære at se i øjnene.
    Her er een til der har ret i hans udtalelse:
    Det er selveste Dr. Joseph Göbbels:
    Han sagde: Demokratiet.
    Det vil vel altid være en af de bedste vittigheder i Demokratiet:
    At det selv gav sine dødsfjender de midler, der fik det til at gå
    til grunde.

    Ja så kort kan det siges.

    Kommentar by Sindsro — 26. december 2018 @ 13:49

  49. vigtig:

    Kim: Er du interesseret kan jeg sende dig det på din mail.

    Det kunne jo være at der var nogle der ville læse, forræderiet.

    Disse to engelske versioner måtte Danskerne hverken se eller læse derfor måtte de ikke blive oversat. Det hele skulle luskes ind ad bagdøren,

    Jeg regner stærkt med at Regeringen kommer til at stå til ansvar, for luskeriet.

    Global Kompact for Migration, Eng, Marrakesh Declaration.pdf
    Global compact for Refugees, Eng, Marrakech 3-aftale.pdf

    Min oversættelse
    Migrant aftale Med Underskrift fra de der står for pagten.
    Global Kompagt for Migration, DK, Marrakesh Declaration.pdf

    Global Aftale for flygtninge, Marrakech 3-aftale, DK.odt
    Global Aftale for flygtninge, Marrakech 3-aftale, DK.pdf

    DF ver, Global-Compact, DK, Underskrifter mangler.pdf Migrantaftalen

    Kommentar by Sindsro — 26. december 2018 @ 14:45

  50. Stakkels tøse.

    Kommentar by Nielsen — 26. december 2018 @ 15:22

  51. Man kan håbe at den ældste er en gold kattedame

    Kommentar by Træt — 26. december 2018 @ 16:36

  52. Det er iøvrigt ikke så længe siden et par amerikanske cykelturister i et tilsvarende godhedsprojekt i bogstaveligste forstand blev kørt over af et par isis tilhængere, som vendte deres lastbil rundt og torpederede parret, efter lige at have fået ideen som en pludselig åbenbaring https://globalnews.ca/news/4375584/us-couple-killed-by-isis/
    Men det har jo ikke noget med islam at gøre og derfor kan julelars uløkke quisling og hans antifolketingelige medkumpaner, det samlede eunien og deres foresatte i det muslimske fn sammen med hele det professionelt veltrænede pressekorps ikke holde sig længere men bryder ud i korsang: … Så dem må vi ha’ nogen flere af…

    Kommentar by mvjensen — 26. december 2018 @ 16:53

  53. Mon ikke de forbliver i bevogtede resorts og ekspeditioner ligesom de fleste der besøger Afrika. Men hvis ikke er det da også fint. Darwins lov gælder jo.

    Kommentar by Winged Hussar — 26. december 2018 @ 17:52

  54. Hvis man tørster efter at vandre i Marokko, er der alle tiders chance her. ” Kom med på en ægte ørkenvandring, hvor du bliver mødt af de ædle vilde med krumsabler og en velkomst så varm, at blodet for alvor ruller…”:

    https://dvl.dk/ferier/kirstens-oerkenvandring-i-marokko/

    Kommentar by Margrethe — 26. december 2018 @ 18:45

  55. Erfaringsimmunitet er en menneskelig egenskab, som er under et negativt evolutionsmæssigt selektionspres. Da det er en vidt udbredt egenskab hos den vestlige kaukasiske menneskerace, er det hele befolkningsgrupper, bl. a. danskerne som gruppe, der er udsat for dette negative selektionspres. Det er en betydelig faciliterende faktor i vores igangværende udryddelsesproces.
    For evolutions-interesserede (som f.eks. Knud Madsen (1)) er der også et fint eksempel på erfaringsimmunitet på
    https://darwinawards.com/darwin/darwin2018-13.html hvor hedengangne John Allen Chau for tiden topper listen med 9,3 Darwin Award point baseret på 3635 stemmer. Det var ham der trods al tilgængelige erfaring og flere uheldige tidligere forsøg insisterede på at bringe evangeliet ud til Sentinelestammen på North Sentinel Island. I sidste forsøg lykkedes det ham – med sentinelestammens hjælp – at få fjernet sit genom fra menneskehedens genpulje. Da han efter det oplyste ikke havde børn var det en effektiv genom-fjernelse.

    Kommentar by JMR HH Jr — 26. december 2018 @ 18:57

  56. HVIS DE TO MYRDEDE havde læst Uriasposten og andre net-aviser, om de to turister der blev kørt over, om de mange mord på turister i arabiske og afrikanske lande, om de hundreder af europæere som er blevet terror-myrdet i deres egne lande, så ville de måske stadig have levet i bedste velgående. Oplyste og vidende mennesker lever i snit væsentligt længere. Det er en videnskabelig kendsgerning. De uvidende løber tit ind i grimme overraskelser. Læs Uriasposten og bevar dit gode helbred meget længere!

    Kommentar by tp — 26. december 2018 @ 19:48

  57. https://www.youtube.com/watch?v=rkYNz5lat3I

    Kommentar by Peter Buch — 26. december 2018 @ 20:23

  58. Der er noget galt med Darwins Award. De bedst egnede til vore breddegrader, udkonkurreres af højfertile stammer med markant voldsparathed og tendens til at være fjendtlige overfor naboer.. Vore istidsforfædre havde brug for intelligens, strategisk planlægning og tillid til andre og ikke en hale af småunger på én gang til at hævde sin stamme, men nærmere et roligt forløb med tilpas blanding fra andre stammer i tyndt befolkede egne. Fordi den formodede høje intelligens også evnede mønstergenkendelse, kunne man også se hvad indavl medførte. Vores største tåbelighed er, at vi ikke først og fremmest forstår og beskytter vor egenart i disse smukke tusmørkeegne, før vi omfavner f. Eks mennesker i Afrika.

    Kommentar by Uno — 26. december 2018 @ 20:47

  59. Nordeuropæere har altid været kendt for at være naive og blåøjede. Derfor vil vi tabe i kampen for tilværelsen til de stærke folk fra syd.

    Kommentar by Søren Andersen — 27. december 2018 @ 01:28

  60. De to naive pædagokker er nok så kloge, at de kan undvære hovedet…

    Kommentar by Revisoren — 27. december 2018 @ 10:39

  61. Takket været vores uhyre homogene samfund, hvor snyd og bedrag førte til at man bogstaveligt talt blev skubbet ud i kulden, hvor man døde, havde vi en høj grad af tillid til hinanden, hvilket gjorde at tingene bare kørte, uden komplicerede kontrakter. Masseindvandringen og EU-udbudsregler har ødelagt det.

    Kommentar by Træt — 27. december 2018 @ 21:17

RSS feed for comments on this post.