29. december 2018

Fiskehejre, Bygholm Park, 27. december 2018

Giber Å og området omkring Vilhelmsborg er en skøn lokalitet, men regnvejret stoppede ikke, og jeg måtte opgive en lille Vandstær/Bjergvipstjert/Isfugl-ekskursion. Her en Fiskehejre fra torsdagens tur til Bygholm Park i Horsens. ‘Fiskeri forbudt’, stod der på et skilt i umiddelbar nærhed. Den virkede ligeglad.

Oploadet Kl. 15:52 af Kim Møller — Direkte link9 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/97575/trackback

9 Comments »

  1. Har han lige spist?

    Kommentar by Nielsen — 29. december 2018 @ 16:37

  2. Jeg så svanetræk her til formiddag.

    Kommentar by Nielsen — 29. december 2018 @ 16:38

  3. Dejlig park. Kender den lidt pga arrangementer ved Scandic Hotel….(Der er vist en Maren….hvis jeg husker rigtigt, som døde engang i 1800, og som pga barnløsulykkelighed…går igen på den tidligere Herregård…..Er man enlig overnattende mand der….kan man være heldig at hun besøger en…hun skulle være lidt mærkelig :-), men er man livsglad Hedonist kan hun vel godt gå an :-) :-)). Mit nytårsfortsæt. Jeg lover i det nye år aldrig nogensinde at blande sild og chokoladesovs sammen…..det smager rædselsfuldt :-). Støt SIAD. Godt nytår. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 29. december 2018 @ 17:11

  4. Fiskehejren står også ved Skt. Jørgens sø midt i København, op til svineryggen Frederiksberg. Disse to kommuner vil nu havde ændre Søen til fordel for evt skybrudsikring. Søen vil blive ændre for altid, dette unikke sted for mennesker fugle og fisk bliver ødelagt for altid. En kamp at kæmpe imod dette vanvid, når der er andre løsninger. En kamp at kæmpe imod invandring, ak der er nok at tage sig til. Godt nytår til Uriasposten og alle der kommenterer.

    Kommentar by IES — 29. december 2018 @ 17:24

  5. Hold kæft en grim stork. :D

    Kommentar by Iznogut — 30. december 2018 @ 01:10

  6. Du er bare misundelig Iznogut, fordi du ikke ligner Adomis.

    Kommentar by Mielsen — 30. december 2018 @ 05:31

  7. Godt hytår i ofre, som tror i ved hvad penge er https://www.youtube.com/watch?v=_AH251QUDac jeg syntes jeg hørte Sankt Ron sige regeringER i dette lydklip. Ret mig, hvis jeg tager fejl.
    Men bare rolig din bankrådgiver kan løse alle problemerne for dig på onsdag eller hvornår nu gebyrbureauet holder åbent.
    Skulle du ikke have held med banken, kan du altid forsøge dig med staten eller kommunen, De har direkte linie til seddelpressen.

    Kommentar by Nielsen — 30. december 2018 @ 08:31

  8. Hvor lang tid skal sådan et kræ have i ovnen?

    Godt nytår!

    Kommentar by Revisoren — 30. december 2018 @ 10:40

  9. Alle guldfiskeejeres skræk

    Kommentar by Træt — 1. januar 2019 @ 17:11

RSS feed for comments on this post.