31. december 2018

Datter af iransk flygtning skifter til Nye Borgerlige: “Jeg ønsker ikke nogen multikulturel andedam.”

‘9 ud af 10 Venstre-vælgere’ deler værdier med Dansk Folkeparti, skriver BT, og selvom bevægelsen går langsomt, så står det klart at midten af dansk politik – vælgermæssigt – står langt fra De Radikale, Alternativet og Enhedslisten. Et symptom på udviklingen, er et par af de nye kandidater for Nye Borgerlige.

Tidligere på måneden var det Neger-Tom Andkjær, der meldte sig ind i Nye Borgerlige. Nu er turen så kommet til iranskfødte Anahita Malakians, der ikke altid har tilhørt Støjberg/Knuth-fløjen, har meldt sig ud af Venstre på grund af partiets vage værdipolitik.

Fra BT – #over100-kvinden skifter parti: Venstre er ikke borgerligt nok

“Som otte-årig kom hun til Danmark, hvor hun blev familiesammenført med sin far, der var politisk flygtning. Den lille familie slog sig ned i Smørum, hvor Anahita kom i en indslusningsklasse. …

Jeg har altid haft danske kærester, og mine tre børn har danske fædre. Men jeg har oplevet, at muslimer har råbt ‘dansker-luder’ efter mig og spyttet på mig, når de har set mig kysse min danske kæreste på Nørrebro eller i Indre by i København.'”

(Iranskfødte Anahita Malakians & Brasilien-adopterede Tom Andkjær, Nye Borgerlige-kandidater; Foto: FB)

“De har de tre værdier, jeg værdsætter mest: Ægte borgerlighed. Liberal økonomisk politik. Og konservativ værdipolitik. Vi skal bevare det danske samfund. Jeg ønsker ikke nogen multikulturel andedam. (Anahita Malakians)

Oploadet Kl. 11:51 af Kim Møller — Direkte link101 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/97580/trackback

101 Comments »

  1. Velkommen til – og godt nytår :)

    Kommentar by mv jensen — 31. december 2018 @ 12:26

  2. Er det hende, den 35-årige daværende venstrepolitiker med over hundrede sexpartnere, kaldet “rundetrunte” og “muggiskøge”. ??

    Hvem er denne Imam der er på billedet.?

    Er de konverteret til kristendom eller alt andet, undtaget det sexfikserede Islam. ?

    Hvis ikke har NB mistet en stemme. For stole på en muslim kan jeg/man ikke.

    Jeg kan dog se at deres fortid taler for en konvertering. men men.?

    Kommentar by Sindsro — 31. december 2018 @ 12:26

  3. Det er ikke helt utænkeligt at Anahita Malakians og Tom Andkjær mener hvad de siger, men det gør mig mistænksom at NB vil have udlændinge og mulige muslimer til at repræsentere dansk borgerlighed, til at forsvare nationen/fædrelandet/danskheden og det danske folks sikkerhed og fremtid. Anahita er næppe nogen forsvarer af familieværdierne, men er nok mere en ret udsvævende og løsagtig type, og Tom Andkjær ligner jo absolut ikke en dansker. Men ok, de kan være flinke og velmenende, men hvilken sikkerhed har vi for at de ikke vender på en tallerken når de finder det opportunt?

    Kommentar by Bent Nielsen — 31. december 2018 @ 12:34

  4. Hver gang, man tænker “nu kan klovneverdenen ikke blive mere absurd”, så lyder et båthorn og så trasker der en klovn ind fra siden, som straks maler et endnu mere surrealistisk verdensbillede oven på det gamle.”
    Historien er nogenlunde lige så komisk som den deprimerende: der er tale om en tyk iransk kvinde, der kom til Danmark som flygtning, da hun var barn, og siden har brugt sin danske frihed til først at parre sig med over 100 mænd og dernæst promovere denne adfærd som noget, unge danske kvinder burde efterligne.
    Jeg ved, at der er folk i NB, der faktisk har en ret konservativ indstilling, som går ind for ægteskab, familie, osv.; gad vide, hvordan de har det med, at deres parti nu kapres af en mellemøstlig nymfoman, der vil bruge det som platform til at promovere seksuel løssluppenhed uden skam.

    Kommentar by Danskeren — 31. december 2018 @ 12:35

  5. En udkneppet perser som symbol på dansk borgerlighed? Hmm…

    Kommentar by Hr. Snusk — 31. december 2018 @ 12:39

  6. Sindsro, Bent o.a.. Calm your tits. Tom er adopteret og Anahita er armenier (kristen herkomst) som hader islamistregimet i Iran. Der er ikke noget muslimsk ved dem.

    Kommentar by Lukket fest, skrid hjem — 31. december 2018 @ 12:54

  7. #jegvilogsåkneppeanahita

    Kommentar by Revisoren — 31. december 2018 @ 13:05

  8. Deprimerende at læse dette kommentarspor, hvor racismen kun overgås af dumhed og håbløs uvidenhed, tak ti #6 for at bringe lidt fornuft ind i tråden.

    Kommentar by Jochop — 31. december 2018 @ 13:12

  9. Jeg kan forstå på nogen kommentarer, at grundet det nye medlem af De Ny Borgerlige har haft mere end 100 sengekammerater, ja så kan man ikke stole på samme. Dog fortælles det ikke hvad dette har med troværdighed at gøre og man forledes da også til at tro, at det nok mere er misundelse end rationalet der driver disse kommentarer.
    Og nej misundelsen er ikke møntet på hende som person, men er nok mere grundet i, at man selv aldrig har fået ret meget på “den dumme”. For hvorfor i det hele taget bringe det på bane? Thi det er jo ej ulovligt her til lands og når man læser eller hører om andre kendte f.eks kunstnere eller lign. Ja så er det jo nærmest normen og ikke undtagelsen.

    Kommentar by Erik Øhle — 31. december 2018 @ 13:20

  10. At blive kendt på, hvor mange man har haft sex med, er for mig at se tåbeligt. Hvorfor NB optager hende må guderne viden. Hvis hun har ben i næsen og mere mellem ørerne er det fint nok, men hvor blev hun så ikke kendt for det?

    Kommentar by na — 31. december 2018 @ 13:22

  11. 6. Lukket fest, skrid hjem
    Ok.
    Men jeg lugtede straks Uld og tran (Islam) pga. udseende. det bedste ville kunne være at de undgik Muslimsk udseende.
    Hvis jeg skal stole på dig, ok det gør jeg så.

    Håber så dermed at der ikke dukker noget smuds op, som forandre billedet. Der er jo snuds nok i forvejen på hende. ♂♂♂♂ > 100 stk’s

    Kommentar by Sindsro — 31. december 2018 @ 13:27

  12. Hvis man har slået sig ned i Danmark og gerne vil være en del af os danskere, så skal man da gribe friheden her og tage den til sig. Derfor er de 2 da oplagte kandidater for NB som netop kæmper for at vores frihed ikke går tabt, og ikke er bange for at markere sig på det punkt, også selvom det kan støde nogen!

    Kommentar by Jens Hansen — 31. december 2018 @ 13:33

  13. Jeg er personligt ikke vild med udviklingen, når det kommer til Nye Borgerliges kandidater.

    Der er lidt for meget smart spindoktori over de nye NB-kandidater. Hvilke vælgere er det lige man lefler for, og kan man være tryg ved partiets lefleri for vælgere der stadig falder dånende bagover pga. en rollemodel eller to?

    NB er stadig det mindst ringe alternativ, da DF virkelig fortjener et rap over nallerne for deres løgne og bedrag, men det er også den primære motivation for stemmen. Når jeg stemmer NB næste gang, må jeg holde mig for næsen og medbringe en brækpose i stemmeboksen.

    Den gode nyhed er, at ingen at rollemodellerne har den fjerneste chance for at blive valgt ind. De er ene og alene udtryk for signalgivning: “Kære vælger, vi er altså ikke racister. – Se selv! Vi har sågar en rigtig neger.”

    Kommentar by Polka — 31. december 2018 @ 13:37

  14. Jeg føler mig ikke stødt over Anahitas sexliv. Kan bare ikke se det, og hendes praleri med det, som udtryk for borgerlige værdier. Hedonisme og klassiske borgerlige dyder går ikke hånd i hånd.

    Kommentar by Hr. Snusk — 31. december 2018 @ 13:38

  15. Ja – der er vist nogle som allerede har en nytårsbrandert kva deres meget dumme og uvederhæftige kommentarer, styr jer lige lidt – lad dem nu vise at de hører til blandt de gode danskere som jeg selv!!!!

    Jeg er skuffet over den reaktion i her udviser…øv!

    Kommentar by Black Watch — 31. december 2018 @ 13:40

  16. Der er faktisk en del iranere der er langt mere direkte i deres kritik af islam end danskerne, som eksempelvis jaleh tavakoli, farshad kolghi, firozee bazakhan, mfl. Så længe hun ikke er muslim er hun velkommen i NB i mine øjne, men hvis hun er, er hun ikke. Islam er en pest og spreder sig ligeså hurtigt, så grænsen bør definitivt gå der!

    Kommentar by Per — 31. december 2018 @ 13:41

  17. #9 Erik Øhle
    “når man læser eller hører om andre kendte f.eks kunstnere eller lign. Ja så er det jo nærmest normen og ikke undtagelsen.” Altså helt i orden efter din opfattelse ??? Kendte kunstnere, javel ja, de er jo også kendt for at være gode forbilleder.. ikke ? Som feks. når de “kendte kunstnere” sætter annoncer i aviserne hvor de skammer sig over at være danske.
    At det er blevet normen blandt de degenererede, er altså ensbetydende med at det bare er helt i orden ?

    Kommentar by Danskeren — 31. december 2018 @ 13:43

  18. De to nye medlemmer af NB må da være de tilvandrere som etniske Danskere søger, de to integrerer sig i Danmark og så må målet være nået da det er det vi forlanger af velfærdshopperne, Anahita er vel ikke mere udsvævende end Søren papkasse, Uffe Elbæk og Frank Jensen, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 31. december 2018 @ 13:43

  19. # 13 y Hr. Snusk
    Lige præcis !!!!

    Kommentar by Danskeren — 31. december 2018 @ 13:45

  20. Kommentar by Hr. Snusk — 31. december 2018 @ 13:38

    Men hvor meget praler hun med det? Hun har engang kommenteret på det, og siden er det vel medierne som holder det her punkt kørende, og konstant konfronterer hende med det. Det kan man vel ikke bebrejde hende selv for.

    Kommentar by kenneth — 31. december 2018 @ 13:52

  21. Godt Nytår! til alle (hmmm, næsten alle – U know who U R) på UP.
    Må det BLIVE et godt nyt år.
    Må Nye Borgerlige få et kanonvalg🤞

    Kommentar by White knight — 31. december 2018 @ 13:53

  22. # 19 Kommentar by kenneth

    Hun blev landskendt for at starte #over10-bevægelsen og meddele, at hun selv havde #over100 – altså havde haft sex med over 100 mænd.

    Det skete samtidig med, at hun blev opstillet til Folketinget for Venstre. Men nu har Anahita Malakians, der er født i Iran, droppet Venstre, og opstiller i stedet for det indvandrerkritiske parti Nye Borgerlige.

    ” Nye borgerlige” Ha-ha-ha-ha-ha, det er da en vittighed ! At optage en person der PRALER med at have spredt ben for over 100 mænd, DET er sandelig også meget borgerligt ??!!

    Kommentar by Danskeren — 31. december 2018 @ 14:06

  23. Jeg er vild med hende, og han ser også strålende ud – lad os se om vi kan redde Danmark med Nye Borgerlige og Stram Kurs, de er sgu da meget søde allesammen.

    Kommentar by Jack Nille — 31. december 2018 @ 14:08

  24. Glimrende, flere af hendes slags. Alle burde nu have opdaget at V og K har større loyaliteter end Danmark, og de er desuden internt splittede på emnet: Halvdelen af deres partier er Radikale på fremmedpolitikken.
    Med sådan et bagland, MÅTTE Løkke underskrive i Marokko

    Kommentar by BB — 31. december 2018 @ 14:14

  25. Og til alle jer, der tilsyneladende i egen optik er borgerlige, I har vist glemt at sætte “små” foran.

    Hun ser sød og dejlig ud, så jeg letter på hatten i respekt for, at hun ikke hører til de 72 jomfruer, og skulle hun føle lyst, så stillede jeg gerne op som nr. 1xx.

    Kommentar by Jochop — 31. december 2018 @ 14:18

  26. Slap nu af Jochob. Der er ikke én eneste her i tråden, som har betegnet sig selv som borgerlig. Heller ikke undertegnede.

    Men dine white knight-kommentarer kunne faktisk bære frugt – hun er tilsyneladende ikke svær at komme i bukserne på.

    Kommentar by Hr. Snusk — 31. december 2018 @ 14:31

  27. Gad vidst, om nogen i Venstre har bedt denne Anahita Malakians skifte parti for at ødelægge Nye Borgerlige. For jeg tror det vil skræmme en del vælgere væk. 100 forskellige sexpartnere er altså ikke normalt; eller måske er det? Jeg er dog utilbøjelig til at tro på konspirationsteorier, men er begyndt at tvivle på Pernille Vermunds dømmekraft.

    Kommentar by Ole Madsen — 31. december 2018 @ 14:34

  28. Ole, jeg begyndte at tvivle på Vermunds dømmekraft, da hun stod og byttede spyt med Jonathan Spang. Er både hun og Anahita drevet af den SE MIG!!! -kultur som er blevet så voldsomt forstærket af de sociale medier?

    Kommentar by Hr. Snusk — 31. december 2018 @ 14:40

  29. Neger-Tom er jo dansker, idet han er vokset om i et dansk hjem med danske forældre, der talte dansk.

    Kommentar by Træt — 31. december 2018 @ 14:42

  30. Cherif El-Ayouty har forsøgt sig med lidt af hvert, men erkender selv at han snakker for døve ører.

    Jeg tror Nye Borgerlige bliver kvalt i det samme kviksand som trak cheriffen ned.

    Guess you’re not ready for that, yet, som han sagde i Tilbage Til Fremtiden, da han havde fyret guitaren af foran et måbende publikum, der kun kendte til gammel swing-musik.

    Danskere klager over prisen på en taxatur, men lader sig myrde af islamister uden man kræver handling.

    Kommentar by k.m. — 31. december 2018 @ 14:57

  31. Hvis det er en tendens der breder sig vil jeg da nok lige overveje en extra gang om ikke et totalt invandrerstop kunne komme på tale inden Lindholm bliver NB´s nye hovedkvarter ;-)

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 31. december 2018 @ 15:19

  32. Det er lige netop den slags mennesker der er brug for. Folk der har der har indsider viden og kender fremmede kulture fra dem selv men har indset at man kun kan begå sig i Danmark hvis man omfavner Dansk kultur og vel at mærke tør give udtryk for det.

    Det burde rage andre en papand om hun har fået mere pik end de har fået fisse. Det er højst en kuriositet man kan trække på smilebåndet af!

    Kommentar by Santor — 31. december 2018 @ 15:34

  33. Kommentar by Ole Madsen — 31. december 2018 @ 14:34

    Forstår godt dine tanker. Tænker at hun måske kan hente nogle enkelte stemmer blandt det ikke-muslimske iranske/armenske mindretal i storkredsen, samt mænd som stemmer ud fra en vis legemsdel.

    Herudover så er politik jo heller længere nogen speciel seriøs branche. Tænk at fx ozlem Cekiz kan vælges til folketinget! Politik har udviklet sig til en form for satire i realityudgaven og det er Vermund helt sikker klar over.

    Vermund vil have NB over spærregrænsen for enhver pris. Det betyder så også at højtbegavede skribenter på Uriasposten finder hendes metoder til engang i mellem at være lidt tvivlsomme. Men er det os internetkrigere som ved mest om hvordan man vinder valgkampe eller er det en politisk erfaren og altid taktisk velovervejet partileder?

    Mit råd til dig m.fl. Glem den her støj og fokuser i stedet på substansen: Islam

    Kommentar by kenneth — 31. december 2018 @ 15:35

  34. Forsøger NB og Pernille Vermund nu at konkurrere med bøsse- og badutspringer partiet? Eller forsøger man at overgå “Alternativet” og Uffe Elbæk så de udkonkurreres? Til det at være et troværdigt nationalkonservativt parti med klassiske værdier, hører at man forsvarer og værner om de traditionelle familieværdier, som er meget vigtige for et lands harmoni og sammenhængskraft. Min tro på Pernilles dømmekraft er styrtdykket. Og i forvejen er der alt for mange kvinder med i politik, hvor de konstant konspirerer mod mændene, mod familierne og mod al sund fornuft Det kan sagtens tænkes at Anahita bare gerne vil vælges, for at få et feriejob med en god løn.

    Kommentar by Ole Jensen — 31. december 2018 @ 15:38

  35. Hvis hun kan gøre en indsats for at få islam sparket ud af landen, så vil jeg skide på, at hun har spredt ben for 100 mænd. Vi må konsentrere os om islam ud, som 1. prioritet. Men selvfølgelig også med hensyn til afdækning af 5. kolonne angreb.
    Godt Nytår.

    Kommentar by Menig 442 — 31. december 2018 @ 15:39

  36. Kommentar by Santor — 31. december 2018 @ 15:34

    Du har nok ret. Som Spies sagde så er dårlig omtale bedre end slet ingen omtale. Til en vis grad så tror jeg også det gælder for politik.

    Vi må desværre erkende at der en masse dårligt begavede etnisk danske vælgere, som ikke fatter en brik omkring islam, men gerne vil ser en 100+ kvinde i folketinget og så sætter de deres kryds her.

    Smukke unge kvinder får bare flere stemmer end gråhårede mænd. Det er facts om man kan lide det eller ej. Det er ikke fair, men heller ikke noget vi kan lave om på.

    Kommentar by kenneth — 31. december 2018 @ 15:44

  37. Løsagtighed plejer at være forbundet med kønssygdomme, opløste og splittede familier, børn der udsættes for en ny fremmed pap-far med korte mellemrum….. plus diverse konflikter, problemer og belastninger som følge af at familiesituationen aldrig er stabil. Med stressede, ulykkelige og nedbrudte børn og unge tilfølge. Og tænk så også på at i Sverige hvor politik-kvinderne længe har fået det som de ville have det, er det kaos, forfald, opløsning, idioti, ufrihed, utryghed og tvivlsom moral som gennemsyrer hele samfundet. Løsagtighed udøves tit af kvinder der er meget holdningsløse, egoistiske og selvcentrerede, så de kun tager hensyn til deres egne behov.

    Kommentar by Ole Jensen — 31. december 2018 @ 15:53

  38. Anahita Malakians har en kristen armensk baggrund og er således ikke muslim. At hun har bollet med flere mænd end de fleste, gør hende ikke til et ringere menneske. Jeg ville ønske, at jeg selv havde fået så meget sex. Hvis hun giver mig et fræk tilbud, er jeg klar.

    Anahita Malakians er mere fornuftig end 99 % af danskerne, der for de flestes vedkommende er nogle kæmpestore fjolser. Jeg har set flere videoklip med hende, og det er tydeligt, at hun er en klog og sød kvinde med med en sympatisk udstråling.

    Kommentar by Søren Andersen — 31. december 2018 @ 16:00

  39. Utroligt trist at se at så mange hænger sig i udseende, ophav og antal sexpartnere, jeg tror modsat flere her i tråden at det faktisk styrker nye borgerlige.

    MSM ville nyde hvis Nye Borgerlige kun stillede om med hvide mænd på kandidatlisten, da det så ville værre meget nemmere at udskamme Nye Borgerlige, derudover er der visse emner de to kan udtale sig kraftigere om, uden at blive kaldt racist.

    Jaleh Tavakoli udtaler sig klogt og stærkt i mange emner, og ingen kan få skovlen under hende, på grund af hendes baggrund, de kan allerhøjest forsøge at tie hende ihjel. Men når man er folketingskandidat kan man ikke bare ties væk.

    Kommentar by Jens — 31. december 2018 @ 16:24

  40. 16 Danskeren

    Hvor ser du jeg nævner noget som helst om, kunstnere i min kommentar?
    Og hvad har et “frit” sexliv med visse kunstnere der skammer sig over at være dansker at gøre?

    Derimod skrev jeg blot en kommentar om en vis misundelse over det “frie” sexliv det nye medlem af Ny Borgerlige har og som på det tidspunkt(der er kommet flere til senere hen)havde afstedkommet en vis misundelse derpå. Thi det var ej det nye medlems holdninger eller ytringer om politik eller lign. der blev kommenteret på men derimod hendes sexliv. Kan kun sige – misundelse er en grim ting…..

    Kommentar by Erik Øhle — 31. december 2018 @ 17:46

  41. #13 og #25 Hr. Snusk.

    “Hedonisme og klassiske borgerlige dyder går ikke hånd i hånd!”

    Her giver du da i hvert fald helt klart udtryk for, hvad borgerlige dyder ikke er, altså må du regne dig selv som borgerlig, siden du ved det.
    Og her er det, at du forveksler borgerlig med småborgerlig.

    Anyway.

    Godt nytår

    Kommentar by Jochop — 31. december 2018 @ 18:25

  42. Jochop, jeg kan også genkende Alternativets klimahyklere, selvom jeg ikke er en del af den gruppe.

    Hvis jeg regnede mig selv som borgerlig, så ville jeg ikke skrive under navnet Hr. Snusk 😉

    Godt Nytår 😊

    Kommentar by Hr. Snusk — 31. december 2018 @ 18:35

  43. DET VIRKER VÆLDIG SERIØST at NB nu stiller op med en migrant-kvinde der går ind for utroskab, løse forbindelser og mulig “indsamling” af fnat og kønssygdomme….. og af en neger som ligner en meget u-dansk asylant fra central-Afrika. Men hvorfor skal vi dog nøjes med to eksotiske typer? Hvad med manden der har slanger tatoveret i ansigtet og over hele kroppen? Hvad med kvinden der bor alene sammen med 75 katte? Hvad med de kvinder der besøger kvinde-mordere som Lundin og ubåds-madsen for at gifte sig med dem hen ad vejen? Hvad med manden der har fyldt sit hjem med Danmarks største samling af levende fugle-edderkopper som opbevares i akvarier overalt i lejligheden? Hvis de kan gøre en god indsats, så kan alt andet vel være ligegyldigt, som en blogger skriver ovenfor? Og det lyder da vældig sandsynligt, at så seriøse, abnorme og eksotiske kandidater kan gøre en god og klog indsats og gøre NB til et enormt populært parti.

    Mon ikke vi får et regulært jordskredsvalg hvis bare vi får opstillet en masse af den slags spændende, mærkelige og overordentlig tillidsvækkende NB-kandidater??!!!

    Kommentar by tp — 31. december 2018 @ 19:36

  44. # 39 Erik Øhle.

    Dit indlæg nr 9

    “Thi det er jo ej ulovligt her til lands og når man læser eller hører om andre kendte f.eks kunstnere eller lign. Ja så er det jo nærmest normen og ikke undtagelsen.

    Ved du ikke hvad du selv skriver ??

    Kommentar by Danskeren — 31. december 2018 @ 20:56

  45. Erik Øhle
    Du vrøvler da så det er til at få øje på. Men det nemmeste er selvfølgelig at råbe misundelse efter andre når man ikke fatter sammenhængen i emnet.

    Kommentar by Danskeren — 31. december 2018 @ 21:00

  46. Lad os endelig erstatte den oprindelige hvide danske befolkning med mulatter,negre,persere,tyrkere og andre folkeslag.

    Kommentar by Danskeren — 31. december 2018 @ 21:04

  47. I hvert fald er det god stil ikke at skjule at man har haft så mange sexkontakter med deraf følgende større sandsynlighed for sexsmitte. Ved godt at nogle piger har kysset endnu flere drenge uden at dyrke egentlig sex med dem uden at tænke på kys på munden er mere sygdomsoverførende end naturlig sex.

    Om hun er velegnet som dansksindet politiker tvivler jeg på. Alene hendes misforståelse af dansk mentalitet ved at hoppe på propagandamyten om at kvinder bør følge deres seksuelle lyster på samme måde som mænd er lidt diskvalificerende. Hun forstår altså ikke at kvinder i modsætning til mænd ret let kan finde sexpartnere og dermed optræde uansvarligt, så det er medievrøvl at mænd generelt kan følge deres lyster og skaffe sig 100 forskellige kvindelige sexkontakter uden at betale store beløb.

    Kommentar by perhag — 31. december 2018 @ 21:08

  48. Er ved at opgive NB efter at have set deres meget udanske kandidater. Men går man ind på STRAM KURS hjemmesiden på you tube, fungerer den nærmest ikke. Sabotage eller hvad? Hvordan kan de skaffe nok stillere, hvis deres hjemmeside ikke fungerer? Kender nogen til om STRAM KURS stadig er på vej mod opstilling?

    Kommentar by tp — 31. december 2018 @ 21:27

  49. Jeg har selv mødt Iranere, som absolut ikke er Muhammedanere. Jeg har også mødt Syriske kristne (Der er en kendt Iransk præst, som i Folkekirken fungerede i Odense…….tror de fik ham (pga den danske biskop og præstestand åndelige svaghed og fejhed fik ham flyttet til en eller anden præstegerning i Schweiz). Velkommen til de Syriske kristne og iranske kristne, og antimuhammedanere). Multikultisharia er for mig at se den største ondskabsfulde åndelige svøbe denne klode besidder, men det multietniske samfund opstod da lyntoget, Passagerflyet (Jumbojet o.a), Bilindustrien, og cruzeskibene blev opfundet, og man kunne rejes til den anden side af jordkloden på under 16 timer. Det er klart med den hastighed og distance nutidens transport besidder kan vi ikke undgå multietnisk….men multikulti kan kun fungere med lige frie kulturer, og det harmonere slet ikke, og er totalt umuligt med Muhammedanisme. Støt SIAD. Godt nytår.

    Kommentar by Michael Unna — 31. december 2018 @ 21:44

  50. En række lande, Australien, Colombia, Argentina, Brasilien og USA osv. har vist at man med effektiv grænse- og indrejsekontrol kan undgå en masse ubehageligheder. Illegale migranter, terrorister, narko- og våbensmuglere, smitsomme sygdomme, farlige dyr og planter osv. kan holdes ude, og forhindres i at invadere landet. Se “National Geographic”.

    Den danske grænsekontrol er helt til grin i sammenligning.

    Kommentar by tp — 31. december 2018 @ 22:41

  51. Hvordan støtter man SIAD?

    Kommentar by tp — 31. december 2018 @ 22:42

  52. Jeg vil stadig mene, at folketinget er en dødssejler, som aldrig kan bringe løsninger til de problemer institutionen har skabt. De har ingen egentlig indflydelse der, men opfører et stykke Kabuki til ære for de penge, som har korrumperet dem, og den befolkning som må lide under det bagvedliggende oligarkis sataniske mafia.

    Danskerne skal afsætte, vælte og dekonstruere dets “demokrati” “regering” “partier”, ministerier, departementer, offentlige virksomheder, halvoffentlige virksomheder, styrelser, institutioner og øvrige offentlige selskaber. Danskerne skal ud af EU, UN og alle internationale “konventioner”, “traktater” og juridisk bindende “internationale reguleringer og aftaler”, så vi tilbagefører suveræniteten til vores land, folk og nye fremtidige civilsamfund og danskerne skal skabe helt nye rammer for, hvordan politik skal udarbejdes, prioriteres og besluttes.

    Kommentar by Jack Nille — 31. december 2018 @ 23:13

  53. Fra 1915 til 1917 myrdede tyrkerne 1,5 millioner kristne armenere, udelukkende fordi de var kristne. Netop Anahita Malakians armenske baggrund gør, at hun ingen illusioner gør sig om multikulturens lyksaligheder.

    Det var den lille grimme blegfede dansker, Lars uLøkke Rasmussen, der rejste til Marrakech for at lovprise fri muslimsk indvandring til Danmark. Det var ikke det ikke Anahita Malakians, der siger “nej” til, at Danmark skal gøres til en multikulturel andedam. Selv om hun er lidt mørkere i huden end de fleste her i landet, og selv om hun kommer fra Armenien, er hun alligevel mere dansk end de fleste danskere, der vel dårligt kan betegnes som andet end naive, tossegode idioter, der tror på den multikulturelle ideologi.- EU-tilhængere og andet globalistisk rak.

    Det er masser af danske kvinder, der har mange sexpartnere. Det er en del af dansk kultur, at vi værner om den personlige frihed og ikke vurderer folk på antallet af sexpartnere. Enhver har ret til at vælge sin egen livsstil, og hvis Anahita Malakians har det godt med mange sexpartnere, er det bare helt fint.

    Kommentar by Søren Andersen — 31. december 2018 @ 23:52

  54. #47 Stram Kurs ligger på ca. 2.500 stillere og har ingen chance for at blive opstillingsberettigede før valget, der jo efter alt at dømme kommer sidst i marts el. først i april (skal være i god tid før Europaparlamentsvalget 26 maj). Det er NB el. DF, alt andet er drømmerier.

    Kommentar by Odo — 1. januar 2019 @ 01:29

  55. Ja, fra folketinget kan ingen hjælp ventes. Tværtimod.

    AT ALLE PARTIERNE har godkendt Merkels Marrakech-traktat viser at de har tænkt sig at følge Sveriges eksempel. Fremover vil den samlede politik kun blive en danse macabre, en dødedans indtil den sidste dansker er blevet offer for deres “endlösung”. Fremover skal danskerne kun være til grin for deres egne penge. Som 3. og 5. klasses borgere kan de få lov til at være på tålt ophold i Danmark, indtil besættelsen, afrikaniseringen og islamiseringen af deres land er fuldendt. Derefter skal der gennemføres fordrivelse, udskiftning og etnisk udrensning efter svensk forbillede. Vores partier og medier er ligesom i det blå-gule feminist- og kommunistland blevet til en ansamling af korrupte, forrykte og forræderiske fjender. Der foragter os, tyranniserer os og vil bytte civilisation ud med barbari. De er i gang med at ruinere og ødelægge Danmark.

    Står det til Christiansborg vil invasionen fortsætte, til vores land er besat og fuldt og helt overtaget af migranter.

    (se hvad Winston Churchill mente om islam, se hvad der foregår i Frankrig og Sverige mv.) (you tube/black pigeon etc.)

    Kommentar by tp — 1. januar 2019 @ 01:53

  56. Det virker besynderligt at det opgivne antal STRAM KURS stillere i ugevis har ligget på samme tal. 25OO. Saboteres partiet, eller lyves der om antallet? Hvorfor fungerer deres hjemmeside dårligt eller slet ikke?

    Kommentar by tp — 1. januar 2019 @ 01:57

  57. @Kommentar by tp — 31. december 2018 @ 22:42
    “Hvordan støtter man SIAD?”
    Ved at sende dem en kasse dynamitstænger forklædt som stearinlys ;-)
    Nahhh det er gas — men du kan ta´ det

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 1. januar 2019 @ 01:58

  58. Ja, Anahita må selv ligge og rode med sine hastigt skiftende bekendtskaber. Men nogen seriøs kandidat bliver hun da aldrig for et parti som skal forestille at være et seriøst borgerligt og klassisk konservativt parti. Men NB er måske også kun bluff og skuespil? Et nyt “alternativ”, hyklerisk forklædt som et ægte konservativt parti?

    Kommentar by tp — 1. januar 2019 @ 02:10

  59. Statistikken over godkendte vælgererklæringer opdateres ikke løbende, så man må vente lidt før næste månedlige opdatering kommer, men kun Klaus Riskær Pedersen og Veganerpartiet med en indsamlingshastighed på henholdsvis over 4000 og over 1000 nye stillere på under en måned:

    Oversigt over indsamlede vælgererklæringer til folketingsvalg pr. 3-12-2018
    Partinavn Vælgererklæringer

    Klaus Riskær Pedersen 4267
    Stram Kurs 2742
    Nationalpartiet 1919
    Veganerpartiet 1088
    Initiativet 913
    Feministisk Initiativ 877
    Jorden Frihed Kundskab 758
    Dansk Samling 468

    Kommentar by perhag — 1. januar 2019 @ 03:02

  60. Det lyder som om at Anahita er Armensk efterkommer og højst sandsynligt er blevet iraner efter tyrkernes voldtægt og myrderier af millioner af kristne Armenier som derfor måtte flygte til bla. iran.

    Så skønt at se at Anahita nu vil kæmpe for vores kristne værdier i vores land, for ingen andre i hele verden end Armeniere ved at hvis vi ikke bekæmper muslimer og islam så vil det betyde vores død. Eneste kedelige er at hun valgte landsforræderne fra Venstre aka orne pulerne i stedet for DF eller NB til at starte med.

    Så Thums up for Anahita og Tom.

    Kommentar by Piphans — 1. januar 2019 @ 04:32

  61. Calm your tits. Mennesker, der intet har med barbarernes erobringsideologi at gøre, elsker Danmark, taler sproget og kæmper for Danmarks suverænitet er min ven og kampfælle.

    Racisme er altså et venstre-loonie fænomen, venner.

    Kommentar by Iznogut — 1. januar 2019 @ 08:55

  62. Ang. Anahitha: hun PRALEDE IKKE af sine mange sexpartnere. Men hun havde et polemisk indlæg i ligestillingsdebatten. Men det er ikke så meget det, jeg synes går galt her ifht. Hendes værdighed som borgerlig. Hun har blot levet det liv, som også borgerlige mennesker hsr taget til sig, angående frihed, opløsning af familier mv. Jeg synes, at vi ikke kam tillade os at gå i for små sko her. Det er langt vigtigere at mange forskellige mennesker kan se, at nutidens multikulturdyrkelsr har næret den voldelige ideologi og lovreligion islam. At det så også er på sin plads, at fra borgelig side at kritisere tendensen til hedonisme og opløste familier. Det er en anden sag. Det bliver bare sådan en kedelig moralistisk diskussion, som ikke engang Selsingerne løfter særlig godt, da de ærlig talt lige på det punkt virker lidt ferske. Men da Mai Mercado foreslog en slags mæglingsinstans inden skilsmisse som obligatorisk, var Pernille Vermund sammen med adskillige andre, hurtigt ude og råbe op om, at det var indgreb i den personlige frihed. Ok, men modtager man ikke netop ekstra ydelser som enlig? Er det måske så ikke rimeligt, at man, inden man opløser sine børns hjem, og påføre samfundet ekstraudgifter, skal yde lidt og mødes om en mægling? Det kedelige er, at mange borgerlige, kvinder som mænd, også dyrker den personlige friheds mantra, samtidig med at de ikke tænker på, hvordan det materielle grundlag for den frihed er skabt. Men mht. Seksualmoral, så synes jeg man skal læse lidt i gamle kirkebøger. Selvfølgelig har det en konsekvens, at vi ikke lukker mænd og kvinder ind i hver sin verden, som i Islam, og hurra for det. I kirkebøgerne kan man se, at det går længe tilbage, at danske piger føder en del børn udenfor en ægteskab. Og når man tænker på, hvordan man i det gamle bondesamfund oftest arbejdede tæt sammen og færdedes sammen fra morgen til aften, var det måske meget naturligt. At det så også kunne være tragisk, var en anden sag, men man levede med det.

    Kommentar by Uno — 1. januar 2019 @ 11:25

  63. Familien er jo samfundets vigtigste og mest grundlæggende enhed. Og hvem går egentlig ind for fuld frihed til alt? Skal lyst- og serie-mordere f.eks. have frihed til at myrde løs på sagesløse? Nej, vel! Når Pernille Vermund er forarget over et forslag om obligatorisk mægling for at modvirke det rekordhøje skilsmissetal, der er ved at opløse og destruere flertallet af familierne, så er hun ikke klassisk konservativ. Måske er hun ligefrem familiefjendsk?

    (de radikale er ihvertfald, det er dem som mener at der bør være 25 køn og 25 slags forskellige ægteskaber, at børn under 15 år skal kunne skifte køn, at mænd skal kunne giftes med hinanden, at pædofile skal kunne adoptere deres egne værgeløse småbørn, at Sodoma og Gomorra tilstande skal være idealet = vanvid og råddenskab )

    Det ser underligt ud at NB opstiller kandidater hvis sindelag og baggrund er lidt eller meget uklar. Kan man virkelig ikke finde kandidater som er rodfæstet i dansk kultur og som ikke går ind for løsagtighed og andre udskejelser eller mærkværdigheder?

    Er Pernille den rette leder af NB?

    Kommentar by tp — 1. januar 2019 @ 11:49

  64. Den som vil skilles, er i 9 af 1O tilfælde kvinden. Som ofte sætter hensynet til sine personlige luner langt over hensynet til manden og børnene. Skilsmisseprocenten er på ret få år gået fra 1-2% til 55-6O%. Medierne dyrker den enlige mor som en heltinde, skønt hun oftest blot er en egoistisk familieforræder.

    Når hjem og familier i tusindvis går i opløsning og ender i splittelse og konflikt, er det nok til gavn for familie- og skilsmissebureaukraterne, men samfundet i sin helhed undergraves. Og når familiebureaukratiernes mandsfjendske feminister støtter at børn skal være retsløse og faderløse, at mænd skal være pariaer og undermennesker, og at forældrene skal udnyttes og spilles ud mod hinanden, så er vi ovre i organiseret ondskab.

    Den danske familiepolitik er fascistisk og betonbureaukratisk. Mændene undertrykkes og tusinder af børn får deres barndom ødelagt.

    Kommentar by tp — 1. januar 2019 @ 12:04

  65. # 62 tp.

    “Det ser underligt ud at NB opstiller kandidater hvis sindelag og baggrund er lidt eller meget uklar. Kan man virkelig ikke finde kandidater som er rodfæstet i dansk kultur og som ikke går ind for løsagtighed og andre udskejelser eller mærkværdigheder?”

    Helt enig !

    Det er så banalt, at det er mærkeligt at det overhovedet er nødvendigt at skrive det du skriver.

    NB. er bare endnu en kontrolleret opposition.

    Kommentar by Danskeren — 1. januar 2019 @ 12:13

  66. @63

    Fuldstændig spot on.

    Som børn ug unge blev vi bildt ind, at hvis bare der kom kvinder ind alle mulige steder, at når de kvindelige værdier blev indført i virksomheder og organisation og når der kom kvindelige statsledere – så blev alting dejlig og godt….

    Jeg orker ikke at udrede alle de kvindelige katastrofer, men der er åbentlyst, at i takt med kvindernes øgede magt og indflydelse, så er verden blevet et værre og værre sted at være.

    Kommentar by TT — 1. januar 2019 @ 12:13

  67. Skal vi nu ikke lige klappe hesten. Anahita Malakians er bare en enlig mor, der har et noget mere aktivt sexliv end de fleste.

    Hun er hverken pervers eller går ind for, at der eksisterer et utal af forskellige køn, ligesom hun ikke har støttet, at børn skal kunne skifte køn.

    Hun har offentligt taget afstand fra feminisme, ligesom hun ikke en barnløs karrierekvinde, der kun tænker på sig selv, og som ikke er med til at føre samfundet videre.

    Desuden er hun ikke en sindssyg venstreorienteret krænkelses-idiot, ligesom hun aldrig har udtalt sig til fordel for, at folk af samme køn skal kunne gifte sig.

    Hun er en kristen kvinde med en armensk baggrund, der gør fælles sag med de allerbedste kræfter i den danske samfund og vender sig imod den muslimske masseindvandring. Hun har fattet, at multikultur er cancer.

    Bedømt som menneske rangerer Anahita Malakians tårnhøjt over det korrupte, gennemperverterede rak af landsforrædere, der har magten i Danmark. Er du i tvivl om, at dette er rigtigt, så lyt til statsministerens nytårstale kl. 18, hvor han – netop hjemvendt fra Marrakech, hvor han underskrev Danmarks dødsdom, – vil hælde en spand bræk ud over den danske befolkning.

    Kommentar by Søren Andersen — 1. januar 2019 @ 12:28

  68. Jeg mener, at det afgørende er, om de pågældende demonstrerer sympati og udelt loyalitet overfor Danmark. Det er så vidt man kan konstatere tilfældet med de to kandidater her. Hvor mange liljehvide radikale eller ultraliberale kan man sige det om?

    Og 100 sexpartnere lyder af meget, men kvinden er 35 år. Hvis hun har mødt en ny hver måned i 15 år – ikke ideelt, men vel en privatsag, og det er BT, der dyrker den – ikke hende.

    Iøvrigt Godt Nytår – og tak for Uriasposten!

    Kommentar by Gunnar Biering — 1. januar 2019 @ 12:43

  69. Faktum 1:

    NB har (blandt de opstillingsberettiget partier) den mest realistiske politik omkring indvandring og islam.

    Faktum 2:

    Islams indtog i Danmark er vores absolut altoverskyggende problem i dag.

    Faktum 3:

    Den opstillede kandidat er ikke muslim.

    Faktum 4:

    Hvis ens klassisk konservative livsfilosofi betyder at man kun vil stemme på partier som udelukkende opstiller puritanere så kommer man aldrig til at sætte et eneste kryds.

    Så bedøm hende dog ud fra hendes holdninger og ikke fra sexliv. Hvor svært kan det være?

    Kommentar by kenneth — 1. januar 2019 @ 13:20

  70. Jeg er også ret lunken omkring de to seneste kandidater. Ingen af dem har været specielt politisk interesserede eller vist de interesserede sig for andet end at komme i medierne som hhv selvudnævnt neger og frigjort arsberpige.
    De virker som et par klappe perkere til Pernilles personlige projekt snarere end markante profiler der kan bringe NB i ringet

    Kommentar by redneck — 1. januar 2019 @ 14:07

  71. Havde Heidi fra Sønder Omme blevet budt velkommen på samme vis hvis hun kun var kendt for hvert år at være sammen med 10-15 landbrugselever på Vorbasse Marked?…nej vel? Det er meget finere at være promiskuøs perker i hovedstaden end liderlig bondepige i Pernilles egen valgkreds

    Kommentar by redneck — 1. januar 2019 @ 14:10

  72. Det er for mig ikke en borgerlig dyd at promovere sig på hvor meget pik man har taget. Det er et udtryk for frisind og løsagtighed ja…men mådehold nej. Jeg tror Pernille skal passe på hvem hun lukker ind i NB og som skal stå som ansigt udadtil.

    Kommentar by Jp — 1. januar 2019 @ 14:37

  73. Kun Anahita Malakians farfar var armensk kristen, som hun aldrig kendte.

    Nu er hun pludselig fuldblodsarmensk kristen?

    Hun er gode venner med Rushy Rashid på Radio 24/7, som Urias’ læserne normalt ikke kan foredrage.

    Hun promoverede sig internt i Venstre ved at tage afstand til Marcus Knuth. Hun kommer nok til at gøre det samme i NB.

    Kæmpe gevinst..

    Kommentar by Bruger — 1. januar 2019 @ 16:31

  74. Jeg vil IKKE påstå at Anahita er en billig dulle, men hun har selv fortalt at hun flagrer rundt som et møl i en lagerhal med uldent under- eller overtøj. Og tre børn med tre forskellige fædre tyder på en vis ustabilitet. Og flere ustabile, vægelsindede, lunefulde, overfladiske og selvoptagede kvinder har vi altså ikke brug for i dansk politik. Der er rigeligt af den slags kvinder i forvejen i partierne.

    Måske Anahita og Pernille er helt OK på 9 af 1O punkter, eller 99 af 1OO punkter, men noget tyder på at de betragter stabile og trygge hjem og solide familieværdier som ret uvæsentlige. Det havde været bedre om de havde været i skarp opposition til de radikales perverse, kommunistiske og mands- og børne-fjendske familiepolitik.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 1. januar 2019 @ 17:10

  75. 16:31 Godt, at få det på plads. Det lød jo meget besnærende og tillokkende overfladisk herfra denne artikel, men NB er med garanti bare et stort nyt radigalt folketingsparti, og skulle de få majoritet i folketinget, så vil det straks bliver 100% klart for enhver.

    Kommentar by Jack Nille — 1. januar 2019 @ 17:26

  76. Problemet er sådan set ikke at en folketingskandidat har et udsvævende sexliv hvis ellers kandidaten havde noget at byde på rent politisk. Hvem ville interessere sig for Glistrups sexliv f.eks? Eller at Asger Aamunds kone sikkert også har rundet de 100+ sexpartnere?

    Desværre er hverken Anahita eller Tom personer med Glistrup eller Aamunds format, så det eneste de faktisk er kendte for er deres sexliv – eller patetiske krav på at være “neger” når man i virkeligheden er Brasilianer og sikkert har mere hvidt blod i årene end negerblod.

    Neger-Tom var tidligere en kendt person i det koldinggensiske gå-i-byen miljø, og hans “neger-fetish” stammer tilbage fra dengang. Noget der helt sikkert gav pote (og fisse) sådan at udgive sig for veludrustet neger i 90’ernes overvejende hvide provinsmiljø på Crazy Daisy og Tordenskjold.

    Pernille selv har iføøge vedholdende rygter også været ret aktiv i nattelivet, og spiller jo selv med på rygterne ved sin medvirkene i diverse satireprogrammer på DR hvor hun mere end antyder rollen som sexbombe.

    Måske næste årsmøde i NB foregår i Tucan swinger klub?

    Kommentar by redneck — 1. januar 2019 @ 19:41

  77. Jeg synes egentlig det er svært at sige noget om Nye Borgerlige, siden de ikke er blevet valgt endnu, men taget i betragtning i hvilke cirkler det her parti opstår, så er der jo ikke meget håb der. Vi burde som tp siger alle uddele flyveblade sammen med vælgererklæringsopfordringer til vores eget det danske folks parti, som går ind for at befri danskerne fra deres psykopatiske stat og regering(er)

    OT
    Seneste fra Amazing Polly, er virkelig interessant, og forklarer jo en del af hele vores sagskompleks omkring indvandringen og “eliten”, som vi kalder dem, altså hele den bestående magtstruktur i den vestlige verden:

    The Official Credit Card of the New World Order – Part 1
    https://www.youtube.com/watch?v=2HItcm6wz_0

    Kommentar by Jack Nille — 1. januar 2019 @ 20:31

  78. Er det korrekt forstået, at Nye Borgerlige ikke vil stemme imod opførelsen af moskeer?
    At de vil læmpe familiesammenføringsreglerne? At de er for import af udenlandsk arbejdskraft?
    Spørger NB folk.

    Kommentar by Rasmus — 1. januar 2019 @ 23:05

  79. Rasmus, har du nogle kildehenvisninger? Det lyder jo nøjagtig lige så sindssygt og landsskadeligt, som det kulturrelativistiske pis, vi er blevet sjasket til med i de sidste 40 år.

    Kommentar by Hr. Snusk — 2. januar 2019 @ 00:32

  80. Godt så.
    Lad os da lige få nogle klarheder i denne debat, hvor flere af jer går i selvsving.
    1. Jeg er ikke muslim
    2. Jeg har kristne rødder, men er ateist
    3. Jeg har tre børn med to forskellige danske fædre og være i parforhold i de sidste 12 år. For nyligt blevet enlig igen, men vi har tætte familieforhold og venner alle sammen.
    Grunden til at jeg har 3 og og 2 børn er at min seneste kæreste ønskede et barn og den gave ville jeg ikke fornægte ham, så jeg kunne fremstå mere dydig.
    4. Jeg er ikke utro og går ej heller ind for det. Jeg elsker det monogame liv.
    5. Jeg støtter alles fri valg til at leve deres liv uden moralprædiken fra andre
    6. Mit seksualliv er min sag og den har været aktiv i mine singletider, da jeg ikke anser mig selv for at være en nonne. Det har været gensidige både dybe og flygtige relationer.
    7. Jeg bruger og har aldrig brugt min kampagne #over10 politiks. Grunden til medierne bruger den om mig nu, er jo fordi jeg er kendt for kampagnen. Læg mærke til kendt for kampagnen og ikke for at prale. For jeg har aldrig pralet eller sagt at alle skulle være som mig. Kun at det ikke skamfuld og ej bør være.
    8. Jeg er uddannet, selvstændig og intelligent nok til at fremføre Nye Borgerliges politik.
    9. Jeg vender aldrig på mine værdier, og skiftede fra Venstre fordi de gik fra deres
    10. Mit indlæg mod Markus Knuth var mod generalisering af folk med ikke vestlig baggrund og syntes hellere at han skulle have kaldt det hvad det var: Islam er det vi ikke ønsker mere af. For alle andre ikke-muslimer klarer sig netop fint i det danske.
    11. Jeg har i øvrigt mange andre politiske emner, som jeg også er “kendt for”. Banderne, skilsmissefædres rettigheder, skole og børnepolitik og integration. Det kræver en simpel googlesøgning og tålmodighed til at nå længere end side 1-2.

    Hvis der er spørgsmål, så skriv gerne en mail til nb@anahita.dk.
    Jeg forlader debatten igen efter denne.
    Godt nytår

    Kommentar by Anahita Malakians — 2. januar 2019 @ 08:53

  81. Sikke dog et grotesk kommentarspor, der er vist mange der ikke er blevet ædru endnu (jeg håber virkelig det er derfor)

    Tænk at et mørkt adoptivbarn og en “kristen” fra mellemøsten kan bringe jeres påtagede nationalisme i kog, for de er 100% mere nationalistiske og tro overfor Danmark end jer!

    Kommentar by Jens Beck — 2. januar 2019 @ 12:04

  82. Fint nok Anahita, og tak for at dit indlæg. Det ændrer dog, for mit vedkommende, intet ved det jeg har skrevet herinde. Nye Borgerlige burde ændre navn til Nye Vulgærliberale.

    Men du og Neger-Tom og Tungeslasker-Pernille får alligevel min stemme ved næste valg. Den politiske situation i Danmark er så grotesk, at jeg ikke ser bedre muligheder. Og så gør I liberalister trods alt en aktiv indsats – noget som jeg ikke selv kan prale af.

    Kommentar by Hr. Snusk — 2. januar 2019 @ 12:52

  83. Jens Beck, vi vil hverken have niggere eller perkere i Danmark, dt er sgu meget enkelt, og det ender også der.

    Kommentar by Jack Nille — 2. januar 2019 @ 14:08

  84. Nye Borgerlige er tilhænger af det multietniske og multikulturelle samfund i Danmark. De er tilhængere af indvandring, så længe indvandrerne
    1. ikke er muslimer

    2. arbejder, f.eks. i en Thaimassage eller driver deres egen Afrikanske hårsalon.

    “De bringer værdi til vores samfund”.

    Hvis vi får en Chinatown eller et Hindukvarter, så er det fint, fordi det er produktive mennesker.

    At danskerne bliver et mindretal i deres eget land er ikke vigtigt.

    Kommentar by Bruger — 2. januar 2019 @ 14:20

  85. Selv er jeg tilhænger af at danskerne ikke bliver et mindretal i Danmark. Måske er jeg for hård ved Nye Borgerlige og co. Derfor min lidt satiriske kommentar. Hvis de er på vej i Folketinget, fortjener de kritik. Det har manglet.

    Kommentar by Bruger — 2. januar 2019 @ 14:29

  86. 14:20 Multikultur = Ikke-sammenhængende, heterogent, konflikfyldt, høj kriminalitet, etniske konflikter, minoritetskonflikter, et samfund, hvor befolkningen trækker i hver sin retning. Jo mere multikulturelt, jo mere konfliktfyldt.

    Jo mere sammensat et samfund er, jo svagere samfund.

    Ideen er at få alle disse forskelligartede grupper til konstant at ligge i konflikt med hinanden og slås med hinanden, så befolkningen ikke kan forene sig og indføre et bedre styre for dem selv. Det kaldes traditionelt Del og Hersk og kendes specielt fra Julius Cæsar’s bedrifter med at undertvinge Asterix og Obelix i Gallien

    Kommentar by Jack Nille — 2. januar 2019 @ 15:28

  87. 14:29 Vi kender intet til den etniske sammensætning af Danmarks befolkning, da de sataniske/socialistiske/globalistiske partier og mennesker/familier, som kører det her land i sænk er kendt globalt som notoriske løgnere og psykopater – og også har bevist, at de er det her i Danmark.

    Kommentar by Jack Nille — 2. januar 2019 @ 16:24

  88. Kommentar by Anahita Malakians — 2. januar 2019 @ 08:53

    Udmærket at du selv kommer på banen. Og gode svar du kommer med.

    Specielt det der med brugen af begrebet “ikke-vestlig indvandrer” som må siges at være voldsomt diskriminerende overfor ikke-muslimer med indvandrerbaggrund som klarer sig godt i Danmark.

    Danmarks Statistik burde slet ikke anvende det begreb, og vi ved jo også godt at når “ikke-vestlige” klarer sig dårligt i diverse statistikker så skyldes det ikke kinesere, tamiler m.fl.

    Held og lykke i valgkampen.

    Kommentar by kenneth — 2. januar 2019 @ 17:32

  89. @ kenneth

    Det er desværre ikke så simpelt, at bare de ikke er muslimer, så er de ikke et problem. I en anden debattråd oplister Jochop de skyldige i den såkaldte Tøndersag, hvor en række danske og udenlandske mænd blev dømt for sexmisbrug af en mindreårig pige.

    I listen forekommer 4 mænd med oprindelse i Sri Lanka. I årene omkring 1990 kom der nogle flygtninge til Danmark fra Sri Lanka. Det drejede sig om folk fra det tamilske mindretal, som i stedet for at flygte til den sydindiske delstat Tamil Nadu flygtede til Europa. Så det kan være tamiler, muslimer er de højst sandsynlig ikke.

    Link til Jochops indlæg:

    http://www.uriasposten.net/archives/97582#comment-5051693

    Kommentar by T. H. — 2. januar 2019 @ 18:11

  90. @Kenneth
    Det er faktisk lidt af en myte. Se unitos kriminalitetsindeks. Her er et et par ikke muslimske afrikanske oorindelseslande helt i top blandt de værste. Kristne fra Mellemøsten og Eritrea bringer også høj kriminalitet og lav beskæftigelse.

    Kommentar by Rasmus — 2. januar 2019 @ 19:06

  91. Fint nok at du tager til genmæle her Anahita, men det ændrer ikke på at du mest er kendt for dine 100+ partnere og ikke så meget andet.

    For mig at se er du en levebrødspolitiker der shopper iblandt de partier der giver størst chance for valg? Og kigger man din linkedin profil bliver man ret bekymret:

    “Jeg betragter mig selv som en kamæleon, der ikke kun formår at begå sig i forskellige kontekst, men have en evne til at sammensmelte med de personer og kultur der end måtte være. ”

    Venstre i går, NB i dag, Radikale i morgen?

    Peter i aftes, Mohammed i nat, Ahmed og Mogens i morgen nat?

    Kommentar by redneck — 2. januar 2019 @ 19:48

  92. Rasmus, ja se blot på de assyriske kristne i Sverige. De opfører sig nøjagtig lige så idiotisk som muslimerne.

    Kommentar by Hr. Snusk — 2. januar 2019 @ 20:25

  93. Jeg tilslutter mig indlæggene fra Snusk 82, Jack Nille 83 og Bruger 84, mens jeg er totalt uenig med kenneth 89.

    Etniciteten er den bærende faktor, uden at dette princip skal anvendes alt for stramt eller fanatisk. Vel er der plads til Neger Tom og Anahita Malakians, så længe det drejer sig om små antal, men lige meget hvor sympatiske og integrerede nogle indvandrere kan være, så er det den danske stammes etnisk / biologiske overlevelse det drejer sig om. Det må være omdrejningspunktet for et troværdigt nationalsindet parti. Desværre har mange patrioter endnu ikke fået øjnene op for etnicitetens overordnede betydning. Men hvis man ser på vores globalistiske fjenders politik, så er det klart at disse er meget bevidste om disse forhold, hvorfor det er meget vigtigt for dem netop at fremme mest muligt indvandring fra de lande der ligger længst fra vores eget biologiske ophav. Det er derfor de især ønsker indvandring af afrikanske negre.

    Mange Araberes DNA vil alt for nemt kunne injiceres i den danske gen-pulje uden at det efterlader meget synlige spor. Globalisternes mål er etnisk ødelæggelse af det danske og andre europide folk. Kultur og religion betyder langt mindre, da disse vil kunne ændres med tiden, mens massiv indsprøjtning af neger-DNA for altid vil gøre det af med det danske folk.

    Vi må gøre alt for at oplyse danskerne om disse helt grundlæggende sandheder. Alt andet er kun en mindre udsættelse af det endelige folkemord. Under de nuværende omstændigheder har vi ikke råd til at se med milde øjne på etniske danskere som avler børn med biologisk set meget forskellige etniciteter.

    Vi har ikke længere råd til denne form for individualisme, som vi i tidligere og bedre tider godt kunne leve med. Desværre er vi nu nødtvunget til at være langt mere principielt og fundamentalistisk omkring disse spørgsmål.

    Uden at ville være stødende overfor den sympatiske Anahita Malakians vil jeg gerne påpege, at Armenien er et frit og selvstændigt land hvor hun vil kunne finde frihed for muslimsk tvang og religiøse terror.

    Kommentar by Balder — 2. januar 2019 @ 23:10

  94. Kommentar by Balder — 2. januar 2019 @ 23:10 m.fl

    Jeg er naturligvis fuldstændig klar over at vi ikke bare sådan kan importere 5 millioner kinesere eller lign. bare fordi de ikke er muslimer.

    Det er bare slet ikke det som vi taler om. Vi taler her om en kvinde som er kommet herop som barn, blevet dansk statsborger, lovlydig, selvforsørgende og som oven i købet er blevet lever sammen med og fået børn med en etnisk dansk mand.

    Det vil være alt for ekstremistisk at sige at sådan en person skal fratages sit statsborgerskab og udvises af Danmark og det syntes jeg bestemt heller ikke er rimeligt. Og hvis ikke hun skal udvises så skal hun jo heller ikke leve som en andenrangsdansker der ikke må opstilles til politiske poster.

    Kommentar by kenneth — 3. januar 2019 @ 11:40

  95. Kenneth, det er jo heller ikke det Balder siger om Anahita. Tværtimod.

    Kommentar by Hr. Snusk — 3. januar 2019 @ 12:11

  96. Tak Snusk 95 – korrekt! Jeg ønsker Anahita, Neger Tom og Nye Borgerlige det allerbedste, og vil stemme på Nye Borgerlige så længe der ikke er et bedre alternativ. Når det er sagt, jeg tror ikke Nye Borgerlige bliver løsningen, men højst et lille skridt i den rigtige retning.

    Kommentar by Balder — 3. januar 2019 @ 19:20

  97. Er Anahita perser eller armenier, fra en muslimsk eller kristen familie?

    Kommentar by Rasmus — 3. januar 2019 @ 20:16

  98. Det Danmark du kender. Opium- og kokain reklamer pryder valgplakaten. Stem på Vermouth og Tvede eller Elbæk og Riskær. Du kan også stemme Ellemann og Morgan-Stanley. Men under ingen omstændigheder må du stemme dansk og Paludan eller Dansk Samling. Og uheldigvis kan du ikke stemme på Danskernes Parti. Men det er vigtigt at du stemmer, så vi kan opretholde folkestyret og politikervældet. Velbekomme velfærdsvælger.

    Kommentar by Nielsen — 4. januar 2019 @ 03:49

  99. Personligt er jeg lidt i tvivl, men det bliver nok Goldman-Sachs eller en af de andre Rothchild-fraktioner.

    Kommentar by Hr. Snusk — 4. januar 2019 @ 05:23

  100. Hellere Anahita end Zenia.

    Valget kan ikke være så svært…

    Kommentar by Revisoren — 5. januar 2019 @ 19:40

  101. For nogle år siden havde jeg en lille affære med en superlækker og skøn ung tyrkisk pige.

    Hun havde totalt afskrevet sin muhammedanske familie, hun drak alkohol som en svamp, og hendes livret var flæskesteg og dansk julefrokost med snaps ad libitum.
    Derudover var hun en sand nymfoman, og indehaver af en outstanding gudindekrop!

    Lad os derfor bakke alle op, der vender ryggen til dødskulten Islam!

    Kommentar by Revisoren — 5. januar 2019 @ 20:20

RSS feed for comments on this post.