3. januar 2019

DR-journalist: DF lever i en 50er-illusion, hvor der ikke er mange med ‘anden hudfarve end grisefarvet’

“Er det en abe?”, var Line Baun Danielsens spontane kommentar til et foto af en neger i Go’ Morgen Danmark, og og her 11 år efter kan man stadig se det akavede moment på Youtube. Hun krydsede en grænse, og vidste det med det samme. “Hvad siger du?!?”, replicerede medværten Ole Stephensen, tydeligvis chokeret.

Meget vand er løbet i den identitetspolitiske flod siden da, men på et punkt er alt ved det gamle. Det er stadig helt legalt, ja, næsten god tone, at håne danskerne en bloc.

I forbindelse med statsministerens nytårstale, var der efterfølgende analyse på DR om talens karakter. Blandt paneldeltagerne var Christine Cordsen, politisk journalist for DR Nyheder. Under en retorisk lussing til Dansk Folkeparti, kaldte hun uden videre danskerne for ‘grisefarvet’. Det urene dyr, pøblen. Helt uproblematisk.

Indslaget kan ses her (Min 4.25-; Via Morten Uhrskov)

Christine Cordsen, DR: … I virkeligheden har Mette Frederiksen jo lagt sig mere over i retning af Dansk Folkeparti, som jo sådan dyrker en illusion om at man kan rulle det hele tilbage, at man kan sende folk hjem og vi kan få et samfund som i 50’erne, hvor der ikke var så mange med en anden hudfarve end grisefarvet.

(Collage: Christine Cordsen blandt grisefarvede)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/97674/trackback

60 Comments »

  1. Krænkelse!!!!!!!!!

    Kommentar by Veritas — 3. januar 2019 @ 11:01

  2. Hun ville jo nok ikke kalde visse andre for bæ-farvede. Vi skal desværre nok ned på det pattebarnsniveau før de fatter deres egen dumhed.

    Kommentar by FrafaldenModerat — 3. januar 2019 @ 11:04

  3. Det er en fornærmelse mod vores gode ven grisen, at sammenligne Christine Cordsen med den.

    Kommentar by Sindsro — 3. januar 2019 @ 11:33

  4. På billedet har hun samme farve som en god gang Mylderbæ.

    Kommentar by Sindsro — 3. januar 2019 @ 11:34

  5. Grisen er et sødt og intelligent dyr. Jeg føler mig ikke krænket. :)

    Kommentar by Rasmus — 3. januar 2019 @ 11:39

  6. Det er det nogen naivt kalder omvendt racisme men det ikke andet end racisme. Martin Luther King som døde for små 50 år siden vender sig i sin grav Christine!

    Racister var modbydelig under Zarens pogromer, Sovjets pogromer, Hitlers jødehad og nu de “progressives” had mod deres egne. Udvikling er en dejlig ting. Gad vide hvornår de “progressive” begynder at udvikle sig?

    Kommentar by Santor — 3. januar 2019 @ 11:42

  7. Hun har ellers altid sat en ære i at fremstå upolitisk. Jeg kan simpelthen ikke forstå, hun kan finde på at sige sådan noget.

    Kommentar by Jan Christensen — 3. januar 2019 @ 11:42

  8. https://jyllands-posten.dk/pictures/migrated/article3212941.ece/ALTERNATES/f_a-s/OK%20christine

    Se her lortekællingens rottefarvede hår…HAHAHA.

    Kommentar by Black Watch — 3. januar 2019 @ 11:45

  9. Grisefarvede … virkelig originalt fundet af det sminkede lig.

    Kommentar by Hr. Snusk — 3. januar 2019 @ 11:55

  10. DR er en parodi. Godt de rammes hårdt af sparekniven, håber ikke at det er sidste gang.

    Kommentar by Kaj — 3. januar 2019 @ 12:20

  11. En “grisefarvet” kulturberiges
    https://www.jv.dk/aabenraa/Soeger-vidner-Ung-kvinde-udsat-for-blufaerdighedskraenkelse/artikel/2674709

    Kommentar by k. m. — 3. januar 2019 @ 12:47

  12. Et ” freudiansk slip” måske, fra Fru Cordsen påvirket af hendes lange karriere på Politiken? Eller måske fra Alt for Damerne?

    I øvrigt skulle hun selv tænke på at bruge en mere “grisefarvet” ansigtssminke. Hendes ansigts kulør ligner den farve “the orange conman – Donald Trump” bruger, når han ophidset omtaler CNN og The failing New York Times som værende “fake news”.

    Kommentar by MKM — 3. januar 2019 @ 12:47

  13. Det siger vist alt om de såkaldt borgerlige danske medier, at denne person var Jyllands-Postens politiske redaktør, altså den øverst ansvarlige for avisens politiske dækning, i seks år, inden hun kom til DR. Selv kunne hun nok dårligt mærke forskel fra sin tidligere, mangeårige og tilsvarende, stilling på Politiken.

    Kommentar by Jan Christensen — 3. januar 2019 @ 12:49

  14. Vi de grisefarvede, vi kældermennesker, vi med kakkelbordene, vi, der hejser Dannebrog på børnenes fødselsdage, vi, der elsker “Den danske sang”, os hader fru Cordsen og mange andre, ingen nævnt ingen glemt.

    Kommentar by Ole Madsen — 3. januar 2019 @ 13:05

  15. Jeg har klaget over hendes bemærkning til DR – det er hate speech!

    Kommentar by Andersen — 3. januar 2019 @ 13:11

  16. Deltager fru. Cordsen i fredagsbøn?

    Kommentar by k. m. — 3. januar 2019 @ 13:14

  17. “Er det en abe?”

    African Technology Compilation:
    https://m.youtube.com/watch?v=crqZsAi5yhA

    De forsøger at bygge fly og helikoptere…
    Jeg kom til at tænke på en undersøgelse af de studerendes IQ på sydafrikanske universiteter. De sorte lå på et niveau, der svarer til 14-årige hvides.

    Kommentar by Hr. Snusk — 3. januar 2019 @ 13:21

  18. FRU ELLER FRØKEN CORDSEN hetzer jo også sig selv, tager også pis på sig selv. For hun ligner da en typisk dansker i kuløren, omend hele fremtoningen får hende til at ligne en typisk indtørret pseudo-intellektuel møgkælling, der burde få sig en meget stor og dyr plastic-operation af hele ansigtet og overkroppen. Med en sådan operation plus 3 kilo sminke og en paryk, kunne hun måske ligefrem komme til at se halvgodt ud.

    Bortset fra det er hendes journalistiske karriere og udtalelser et godt eksempel på de forbenede marxister og politiserende kvinder som med assistance af korrupte og feminiserede mandslinge er ved at udslette det Danmark vi kender, for at gøre plads til Sverige nr. 2 og utallige afrikanere, arabere og islamister.

    I Christines optik er alle danskere sikkert nogle grise, svin, får og stykker kvæg, der bør fjernes fra Danmarks overflade. I kommunisternes øjne er vi jo kun stemmekvæg, malkekvæg og slagtekvæg.

    Kommentar by tp — 3. januar 2019 @ 13:43

  19. Filmen Empire of dust:

    You were colonized by Europeans but you learnt nothing from them – Chinese man to Congolese.

    Kineserne fortæller dem sandheden. Hele filmen er værd at se. Et korrupt lavintelligent Afrika

    https://www.youtube.com/watch?v=UPt9pGfpmS0

    Kommentar by Men dog ! — 3. januar 2019 @ 13:43

  20. Nogen der ved, hvilken (((stamme))) Cordsen tilhoerer?

    Kommentar by Erling — 3. januar 2019 @ 13:58

  21. Tak for “African Technology Compilation” link, Hr. Snusk. Umådeligt morsomt – man skulle tro, at det var et omrejsende (neger) flyvercirkus.

    Man må dog beundre negrenes gå på mod – men de trænger måske til lidt assistance fra nogle RUC-studerende. Hvorfor limer de ikke hønsefjer på de meget tunge flyvemaskiner, så ville de kunne lette?

    Kommentar by MKM — 3. januar 2019 @ 14:39

  22. Rentdyrket Racisme fra DR i forhold til kaukasisiske og hvide mennesker. Cordsen perverterede moral ligger nok i at hun totalt har inddoktrineret sig selv i det sædvanlige DR DF had med fordummelse til efterfølgelse, idet hun skyder DF ting i skoene, som DF aldrig har snakket om. Pervertionen i DR er blot en gentagelse af, at man selvfølgelig skal boykotte dette kulturelle mismonster, hvis navn Danmark det selvfølgelig ikke er værdigt til.

    Kommentar by Michael Unna — 3. januar 2019 @ 14:46

  23. Hvorfor stoppede vi i grunden med at sende hekse afsted til bloksbjerg? Var det ikke letsindigt? Hekse er jo nu en gang noget krapyl som har det med at forhekse og plage deres omgivelser.

    Kommentar by tp — 3. januar 2019 @ 15:09

  24. 20.tp.
    Muslimerne tror på hekse endnu, men de lever jo også i middelalderen endnu.
    Deres årstal er 1397.

    Kommentar by Sindsro — 3. januar 2019 @ 15:21

  25. 15:09 Ja, jeg sad og sagde til mig selv, at nu mangler der bare lige den store vorte på næsen, men et bål gjorde heller ikke spor

    Kommentar by Jack Nille — 3. januar 2019 @ 15:45

  26. DR skal for helvede fungere på markedsvilkår. Det her er hvad der sker, når man er sikret sin finansiering.

    Kommentar by Winged Hussar — 3. januar 2019 @ 16:09

  27. Kommentar by Hr. Snusk — 3. januar 2019 @ 13:21

    Den her video er da også ret morsom – nu når de brunfarvede prøver at gøre som de grisefarvede…not?

    https://www.youtube.com/watch?v=nfZnbD31abM

    Kommentar by Black Watch — 3. januar 2019 @ 16:19

  28. Fru Christine Lortsen skal bare lukke sin gl. rynkede licensbetalte røv. Og spare sine arbejdsgivere: Os tvangsudskrevne licensbetalende DR-kunder, for sin personlige bias.
    Men skønno at “døden fra Lübeck” så tvangfrit bekender kulør.
    Hvis du lukker røven Lortsen, så lover vi, at lukke ørerne, næste gang du hvide gespenst toner frem på skærmen.

    Kommentar by White knight — 3. januar 2019 @ 18:44

  29. Tilbagegangen har varet over 12.000 år.

    Jeg har set data som viser at der var en oprindelig hvid befolkning i Nordafrika og store dele af Asien.

    De nordafrikanske hvide stammer fra oprindelige Cro-Magnon folk som er fundet helt tilsvarende i både Vesteuropa (Frankrig) og Nordafrika. Den dag i dag betragter f.eks. Berberne sig ikke som Arabere og nogle er meget hvide.

    Sorte har altid hørt til i Subsahara og de var oprindeligt ikke mange.

    Hvide levede langt ind i Asien og mange gør det stadig. Både gule og sorte var oprindeligt ganske få.

    Muligvis har op til 75% af jordens befolkning oprindeligt været hvide. Nu er det kun lidt over 10%.

    Kommentar by Acharya Tuisto — 3. januar 2019 @ 19:16

  30. Acharya, de nordafrikanske vandaler kom oprindeligt fra området omkring den nuværende tysk-polske grænse. De ældste ægyptiske mumier var lyshudede med rødligt og blond hår. Der er fundet 5.000 år gamle europide mumier i det vestligste Kina (se White Mummies of China på YT).

    Iøvrigt interessant at du skriver 12.000 år. Kender du til Göbekle Tepe?

    Kommentar by Hr. Snusk — 3. januar 2019 @ 19:50

  31. Hvorfor skal DR egentlig ansætte en politisk kommentator der skal fortælle os hvad vi skal mene? Man skal blot se og høre uden filter!

    Kommentar by Moth — 3. januar 2019 @ 20:03

  32. #18 MKM, bemærkede du ham der fortalte, at de gjorde det for at bevise, at de kan det samme som de hvide? 😂

    #24 Black Watch, der var sgu da nogle guldkorn imellem. Ham der kørte motorcykel uden hænder på styret. Cool!

    Lad os tage en enkelt mere. Bunnyhuggin metal heads in Botswana:
    https://m.youtube.com/watch?v=khOBsKum9DI

    Kommentar by Hr. Snusk — 3. januar 2019 @ 20:13

  33. Hr. Snusk.

    Ja – det gør jeg. Synes i øvrigt det er interessant at Eske Willerslevs forskning i geogenetik stort set bekræfter det billede som højreorienterede altid har tegnet (f.eks. at vi har rødder i Østeuropa/Asien). Alligevel sætter manden en ære i at være venstreorienteret.

    Poster i øvrigt igen Survive the Jive kanalen:

    https://www.youtube.com/channel/UCZAENaOaceQUMd84GDc26EA

    Kommentar by Acharya Tuisto — 3. januar 2019 @ 20:25

  34. DR Danmarks største beskyttede værksted, med plads til halvstuderede røvere og skingre femifacister, progressive børnevoksne med kælne fistelstemmer,, narcissitiske egohumanister, fallerede kunstervrag, bagedyster og ordkløverier, hjemmestrikkede filosoffer og ferske friskfyre. Ok, det meste skal vel være noget, der kunne være plads til. Jeg kan godt lide Dagens Sang lørdag aften, en god serie i ny og næ, og en ditto god dokumentar.Men det er alligevel ÅNDEN, den er gal med. Helt gal. Havde ånden være frisk og sund, ville sådanne ting aldrig kunne siges. DR burde SKAMME sig.

    Kommentar by Uno — 3. januar 2019 @ 20:32

  35. # 12 kl. 12.49: Du har ret. Det er da yderst tankevækkende at en sådan femi-fascist og betonkommunist har været så populær hos både Pollertiken, JP og DR. Men de tre steder er de eneste kvalifikationer man har brug for, for at gøre karriere, vel et tidligere medlemsskab af en kommunistisk klike, samt en indædt foragt for folket og fædrelandet. Om tankerne er små og få, forvirrede og dybt paranoide, er sikkert underordnet.

    Kommentar by tp — 3. januar 2019 @ 21:13

  36. Acharya: “Muligvis har op til 75% af jordens befolkning oprindeligt været hvide. Nu er det kun lidt over 10%”

    Det finder jeg nu temmelig tvivlsomt. Ellers er det ihvertfald så langt tilbage i tiden, at der kun var nogle få millioner mennesker i Verden. I Kina og Indien har de været mange flere end os, tusinder af år før kristi fødsel.

    https://m.youtube.com/watch?v=PUwmA3Q0_OE
    (Ved godt at videoen begynder med Out of Africa, som næppe er sandheden. Det ældste menneske er fundet på Balkan)

    Mht. berberne, så er de – ligesom vandalerne – blevet blandet med arabisk blod, så de reelt ikke eksisterer længere.

    Kommentar by Hr. Snusk — 3. januar 2019 @ 21:31

  37. Jarl Cordua kom med lignende perfiditeter i seneste udgave af Cordua og Steno. Cordua mente at DF og Nye Borgerlige ville sende udlændinge væk med godsvogne, og i 2. time mente samme Cordua at Jalving ville vende tilbage til jorden.

    Kommentar by Jens — 3. januar 2019 @ 22:59

  38. Hunulven Ilse fra SS. Iskolde Cordsen lever i en forkert tidsalder til at blive berømt.
    Nu er hun blot et messer af budskabet. Endnu en præst i globaliserings kirken.

    Kommentar by Iznogut — 3. januar 2019 @ 23:36

  39. DR (Danmarks skattebetalte Rædsel) har i mangfoldige år ligget på top 3 i, at lefle for invaderingen af Fandens Religion. Nu VIL de være nr. 1, så der arbejdes ihærdigt på, at sprogbruget også forstås af djævelskabet, samtid med, at der fortsat gøres max-indsats for, at almene danskere skal ned på en IQ, der passer sammen med 1400 års indavl.
    DR burde, i modsætning til Migrant Pagtens censurpålæg, FRATAGES AL skattebetalt støtte!

    Kommentar by M.S. Carstens — 3. januar 2019 @ 23:54

  40. Cortsen er også grisefarvet. Hvad kalder man en hungris? En so.

    Kommentar by Hr. Snusk — 4. januar 2019 @ 00:25

  41. – Jens

    Minuttal?

    Kommentar by Kim Møller — 4. januar 2019 @ 00:57

  42. Jeg trøster mig med at jeg er grisefarvet og vokset op med sydamerikanske rodknolde i min babymad.

    Kommentar by Nielsen — 4. januar 2019 @ 02:13

  43. Hr. Møller

    https://www.24syv.dk/programmer/cordua-steno/38598992/er-det-borgerlige-projekt

    Begynd ved ca. 41:00 og fire minutter frem.

    Først noget med at “hvis man sad i Argentina” – reference til nazierne, som flygtede dertil – og lyttede til Fedling Løkke Rasmussens nytårstale, så lød det godt.
    Men DF og NB prøver at bilde befolkningen ind, at man kan sende dem (muslamerne) ud med godsvogne eller fly.
    Men man kan jo ikke bare tage deres RETTIGHEDER fra dem.

    Kommentar by Hr. Snusk — 4. januar 2019 @ 02:26

  44. Desuden var det positivt, at fedlingen havde valgt en mere v.. venstreor….. international vinkel (det sidste ord er jeg ikke sikker på, men lyt selv – jeg har hørt nok!)

    Kommentar by Hr. Snusk — 4. januar 2019 @ 02:29

  45. C. Lortsen er – bortset fra politisk – så farveløs, at stiller du somiklen op af en hvid mur forsvinder hun, hvis du fjerner brillerne på hende.
    Hendes fælle i ånden Nar Cordua, er en lille uvidende, indbildt, opblæst spærreballon af varm tarmluft. Er der ikke en behjertet sjæl, der kan give mandslingen et lavement?

    Kommentar by White knight — 4. januar 2019 @ 06:24

  46. Løsningen stirrede mig lige i øjnene:
    “Tag brillerne af hende. Så forsvinder hun helt!”.
    Men så heldige er vi nok ikke.

    Kommentar by White knight — 4. januar 2019 @ 09:58

  47. Tilbage til 50’erne er det, der altid påhæftes DF. Det er åbentbart DF-årtiet ifølge Cordsen og ligesindede. Men nej DF-årtiet er 90’erne. Det var det årti, hvor arbejderklassen og store dele af middelklassen ( nærmest det samme i DK ) indså, at Socialdemokratiet på Borgen ville skide på problemerne på Vestegnen og opråbet fra deres egne borgmestre. Og de gamle borgelige partier svigtede også deres vælgere med liberale fantasterier. At DF så allerede har svigtet ideerne fra 90’erne, er en anden sag. Jeg er dog ikke i tvivl om, at vi dårligere stillet, hvis vi ikke havde haft DF. DR er gennemsyret af 90’ er måden at tænke på. Det er Cordsen og DR, der hænger fast i fortiden, hvor man stadig kunne undertrykke viden om den multikulturelle virkeligheds mindre gode sider. Sandheden er, at ingen ved, hvordan fremtiden bliver, men det er ikke urimeligt eller tilbagevenden til 50’erne, at påpege islams menneskesyn, dens tilhængeres stadig større aggression og magtovertagelse, deres demografiske tilvækst. Cordsen og DR ønsker en tid tilbage, hvor de rigtige spørgsmål begyndte at rejse sig i befolkningen efter forræderiet mod det danske folk ved Udlændingeloven, men hvor det det stadig kunne skydes ned som fremmedfjendskhed eller racisme mod mørke hudfarver. Det er heller ikke urimeligt at interessere sig for, hvad Danmark bliver for en befolkning om 100 år, og hvordan vore efterkommere, der eventuelt ikke vil leve under Sharia eller som mindretal, skal klare sig. Det er heller ikke urimeligt at besinde sig på, at hvis Danmark skal bevares som Danmark, så kan det kun lade sig gøre, hvis en meget stor del af befolkningen af rødder i Danmark både af herkomst og kultur. Disse indlysende spørgsmål er det ikke lykkedes at finde et endeligt svar på, ånden i Cordsens udtalelse udelukker også en tro på, ar netop hendes ligesindede gør andet end at hænge fast i deres 90’er selvfedme

    Kommentar by Uno — 4. januar 2019 @ 11:00

  48. 32. Tak Hr. Snusk. Kaninavlende, heavy metal negre i Botswana…. You couldn´t make it up. Skønt.
    Hellere det end hadefulde korantosser fra Røvhulistan på evig konstanthjælp.

    Kommentar by MKM — 4. januar 2019 @ 14:09

  49. DR’s ‘værter’, kommentatorer og andre åndeligt mindrebemidlede fører an i tarveliggørelsen af dansk sprog og omgangsformer.

    Kommentar by Bastardo — 4. januar 2019 @ 14:12

  50. Planen ER lykkedes. Nu kan Christine Cordsen, politisk journalist og DR Nyheder hovere over den grisefarvede pøbel, der ikke kunne mande/kvinde sig op til vha stemmesedlen at forhindre det multikulturelle samfund, de ikke ønskede.

    I blev snydt igen I ikke-stuerene dummernikker! Ha-ha-ha

    Det var planlagt af de røde pampere. Se f.eks her

    “Labour wanted mass immigration to make UK more multicultural, says former adviser
    Labour threw open Britain’s borders to mass immigration to help socially engineer a “truly multicultural” country, a former Government adviser has revealed. (…)
    The huge increases in migrants over the last decade were partly due to a politically motivated attempt by ministers to radically change the country and “rub the Right’s nose in diversity” according to Andrew Neather, a former adviser to Tony Blair, Jack Straw and David Blunkett.
    He said Labour’s relaxation of controls was a deliberate plan to “open up the UK to mass migration” but that ministers were nervous and reluctant to discuss such a move publicly for fear it would alienate its “core working class vote”. (…)
    Mr Neather was a speech writer who worked in Downing Street for Tony Blair and in the Home Office for Jack Straw and David Blunkett, in the early 2000s.
    Writing in the Evening Standard, he revealed the “major shift” in immigration policy came after the publication of a policy paper from the Performance and Innovation Unit, a Downing Street think tank based in the Cabinet Office, in 2001.
    He wrote a major speech for Barbara Roche, the then immigration minister, in 2000, which was largely based on drafts of the report. (…)
    He wrote: “Earlier drafts I saw also included a driving political purpose: that mass immigration was the way that the Government was going to make the UK truly multicultural.
    “I remember coming away from some discussions with the clear sense that the policy was intended – even if this wasn’t its main purpose – to rub the Right’s nose in diversity and render their arguments out of date.” (…)
    But he acknowledged that “nervous” ministers made no mention of the policy at the time for fear of alienating Labour voters.
    “Part by accident, part by design, the Government had created its longed-for immigration boom.
    “But ministers wouldn’t talk about it. In part they probably realised the conservatism of their core voters: while ministers might have been passionately in favour of a more diverse society, it wasn’t necessarily a debate they wanted to have in working men’s clubs in Sheffield or Sunderland.”
    Sir Andrew Green, chairman of the Migrationwatch think tank, said: “Now at least the truth is out, and it’s dynamite.
    “Many have long suspected that mass immigration under Labour was not just a cock up but also a conspiracy. They were right.
    “This Government has admitted three million immigrants for cynical political reasons concealed by dodgy economic camouflage.”

    The Telegraph by by Tom Whitehead Home Affairs Editor 23 Oct 2009

    https://www.telegraph.co.uk/news/uknews/law-and-order/6418456/Labour-wanted-mass-immigration-to-make-UK-more-multicultural-says-former-adviser.html

    Kommentar by A-mad — 4. januar 2019 @ 15:49

  51. A-mad, og den historie har danske medier ikke villet røre med en ildtang. Tænk hvis vi dumme får pludselig fandt ud af, hvordan vores egen politikere havde tilegnet sig den samme landsskadelige politik, her beskrevet uden omsvøb eller løgn.

    Kommentar by Hr. Snusk — 4. januar 2019 @ 16:57

  52. Kækt kan man vel sige at hvis Cordsens udtalelser er iorden for DR, så er hun også en smatso værdig i hendes udtalelser….Men hun er en hån overfor svinene :-)

    Kommentar by Michael Unna — 4. januar 2019 @ 19:49

  53. Hr. Snusk.

    Enig i at vi skal meget langt tilbage i tiden for at nå de 75% og enig i det med den ældste hominid. Der er blevet fundet to eksemplarer. Et i Grækenland og et i Bulgarien. Out of Africa teorien har været død i mange år.

    Og som de fleste i dag ved er mennesket en hybrid art – en krydsning mellem flere typer af fortids subarter af mennesker. Moderne europæere har f.eks. Neanderthal DNA i sig. En ting der virkelig har smadret Out of Africa teorien er imidlertid at subsahariske sorte bærer på DNA fra en nu uddød menneskeart, der ikke er fundet tegn på i non-Afrikanske mennesker.

    Kommentar by Acharya Tuisto — 4. januar 2019 @ 22:02

  54. Er vi grisefarvede, så er berigerne rottefarvede, der findes jo både brune og sorte rotter, og som alle ved, er rotter det værste skadedyr for mennesker, som findes….

    De spreder en livsfarlig pest (Islam), overfalder alt og alle der ikke kan forsvare sig, formerer og spreder sig som, ja, rotter, de stjæler alt de skal bruge, og det de ikke kan stjæle, det ødelægger de, de yder intet, de nyder kun. Og jeg kan blive ved og ved…

    Så rottefarvet passer meget bedre på berigerne, end grisefarvet passer på os etniske Danskere, i både farve og måde at leve på…

    Kommentar by Christian Anti-islam — 5. januar 2019 @ 04:37

  55. #54
    BRAVO

    Kommentar by Bastardo — 5. januar 2019 @ 09:26

  56. Ja enig Hr. Snusk 16:57. I UK slap katten ud af sækken.

    Det var en plan om at ændre befolkningssammensætningen med immigration og tilføre et nye indvandrede proletarer ind, der ville støtte den socialistiske sag. På den måde kunne de “gnide højrefløjens næser i multikultur og gøre deres argumenter forældede” (“rub the Right’s nose in diversity and render their arguments out of date”)

    Den hemmeligholdt Tony Blair plan blev først flere år sener afsløret som en bevidst plan om at “åbne Storbritannien for massemigration”, men ministrene havde været nervøse og tilbageholdende med at diskutere et sådan et tiltag offentligt af frygt for, at det ville skræmme partiets kernevælgere væk. De holdt det det derfor hemmeligt og ville ikke tale om det, fordi de indså, at deres vælgere grundlæggende var konservative. Mens ministrene var varme tilhængere af et mere multikulturelt samfund, var det ikke en debat de ønskede at få med arbejderne i deres fagforenings klubber i Sheffield eller Sunderland.

    Sir Andrew Green, formand for den uafhængige Migrationwatch tænke tank, sagde: “Nu er sandheden i det mindst kommet frem og det er en bombe. Mange har længe haft mistanke om at masseimmigrationen unde Labour ikke blot var en eklatant fejltagelse, men at det også var en sammensværgelse. Og de havde ret.
    Denne labour regering lukkede 3 millioner immigranter ind af kyniske politiske grunde og kamouflerede det med tvivlsomme og tågede økonomiske argumenter”

    Kommentar by A-mad — 5. januar 2019 @ 12:07

  57. Ole Stephensen er som bekendt folketingskandidat for Det Konservative Folkeparti ved næste Folketingsvalg på Vestegnen.

    Jeg må erkende, at jeg stærkt overvejer, at stemme på Naser Khader ved valget her på Sjælland.

    Han har om nogen mærket konsekvenserne ved den omsiggribende islamisering på egen krop, og han er frygtløs ved at tale islamisterne og de kulturradikale midt imod.

    Pernille og Anahita er dog nogle stærke og liderlige kvinder, men er det kun staffage?

    Kommentar by Revisoren — 5. januar 2019 @ 19:03

  58. Christine Cordsen = Marianne Jelved

    Kommentar by Revisoren — 5. januar 2019 @ 19:05

  59. (Rettet for tyrkfejl)Ja enig Hr. Snusk 16:57. I UK slap katten ud af sækken.

    Det var en plan om at ændre befolkningssammensætningen med immigration og tilføre nye indvandrede proletarer, der ville støtte den socialistiske sag. På den måde kunne de “gnide højrefløjens næser i multikultur og gøre deres argumenter forældede” (“rub the Right’s nose in diversity and render their arguments out of date”)

    Den plan hemmeligholdt Tony Blair. Planen blev først flere år senere afsløret som en bevidst plan om at “åbne Storbritannien for massemigration”, men ministrene havde været nervøse og tilbageholdende med at diskutere sådan et tiltag offentligt af frygt for, at det ville skræmme partiets kernevælgere væk.

    De holdt det derfor hemmeligt og ville ikke tale om det, fordi de indså, at deres vælgere grundlæggende var konservative. Mens ministrene var varme tilhængere af et mere multikulturelt samfund, var det ikke en debat, de ønskede at få med arbejderne i deres fagforenings klubber i Sheffield eller Sunderland.

    Sir Andrew Green, formand for den uafhængige ‘Migrationwatch’ tænke tank, sagde: “Nu er sandheden i det mindst kommet frem og det er en bombe. Mange har længe haft mistanke om at masseimmigrationen under Labour ikke blot var en eklatant fejltagelse, men at det også var en sammensværgelse. Og de havde ret.
    Denne labour regering lukkede 3 millioner immigranter ind af kyniske politiske grunde og kamouflerede det med tvivlsomme og tågede økonomiske argumenter”

    Kommentar by A-mad — 6. januar 2019 @ 12:24

  60. Det er ret bemærkelsesværdigt at der tilsyneladende ikke er ret mange, der ved at alle mennesker har samme farve hud i handflader og på fodsåler. Pigmentering i huden er for at beskytte mod solens stråler, og de to steder kommer der åbenbart ikke meget solskin.
    Næste gang skulle hun nok vælge at kalde os “håndfladefarvede over det hele” :-)
    Det er selvfølgelig ikke samme undertone af at der er noget forkert ved det farve vi nu engang har.

    Kommentar by hovsada — 7. januar 2019 @ 21:03

RSS feed for comments on this post.