9. januar 2019

Odense: Mand smadrer 51 bilruder i vrede over hundedrab – “I skal alle dø. I har dræbt min hund.”

En historie fra Fyens.dk, der har en nok så interessant forhistorie. Manden der smadrede 51 bilruder i Dianavænget, mistede i sidste uge sin to-årige hund ‘Sif’, da to indvandrere umotiveret stak hunden med en større kniv. Fra Fyens.dk – Vidne til smadrede bilruder i Dalum: – Han skreg: ‘I skal alle dø’.

“I Dianavænget, hvor der natten til mandag blev smadret 51 bilruder, hørte flere vidner gerningsmanden skrige ude på gaden. Det har skabt utryghed blandt nogle af beboerne.

– I skal alle dø. I har dræbt min hund. Jeg ved, hvor I bor.

Med de ord og til lyden af klirrende ruder blev Suraja Koleilat vækket klokken halv fire natten til mandag.”

(Fyens.dk, 7. januar 2019)

Sakset fra Facebook (S.W.). Indlægget er senere slettet.

Onsdag d. 2 januar 2019 ved 15:45-16:00 tiden, nær Heliosvænget/dianavænget på sti systemet blev min kammerat og hans hund(Sif) ‘umotiveret” overfaldet af 2 mænd(anden etnisk herkomst), den ene slog ham gentagne gange i hovedet, øverste dele af skulder/nakke med en kæp.

Mens Den anden stak Sif i halsen med en kniv.(20-25cm)😡😭 når jeg skriver umotiveret overfald mener jeg hvad var deres grundlag? … der var ingen truende adfærd eller nogen indikation fra hverken hund eller ejer før det skete. Hvordan kan De forudgående problemer med en hund uden snor ende så voldsomt?.

Hvad for mennesker til og gøre sådan her, også mod fremmede mennesker.

Hunden som er en rottweiler blanding (ligner mest en labrador) var på intet tidspunkt aggressiv, hverken før, imens eller efter. Hun forsøgte ikke engang og knurre/bide dem da de slog på ham eller stak hende. …

I mindst 20 min. Ligger Sif og skriger, piver, bløder og kæmper for sit liv, henover hende er min kammerat fuldstændig grådkvalt, han har brækket armen og fingeren for nogle uger siden, så han lægger sin gips i det åbne sår og prøver at holde et pres på indtil de ankommer og køre afsted i en fart.

[…]

12:06 opdatering nr. 4:
Dyrlæge: ‘det er desværre Den værste besked af alle, Sif er død. 😭💔
Hun fik hjertestop under operationen, det første hjertestop genoplivede vi hende fra, men grundet ekstremt blodmangel, udmattelse, narkose og en meget kompliceret operation i/ved en hovedpulsåre 20-25 cm. Inde i halsen, var det trods vores ihærdige indsats nytteløst.😢’

… Findes der virkelig ingen retfærdighed for Sif i Danmark? Det her er mord, hadsk, overlagt, grufult og ondskabsfuldt Mord.

Sif blev 2 år gammel og har siden hun var 8 uger aldrig været en dag adskilt fra hendes ejer. Sif er højt elsket og meget savnet. Hun er hans største kærlighed. 😭 Sif fortjente ikke og dø…”

Oploadet Kl. 03:06 af Kim Møller — Direkte link59 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/97819/trackback

59 Comments »

  1. Hvem Helv… render tilfældigt rundt med en kniv på 20-25 cm.?
    For jeg går ikke ud fra de to skadedyr først skulle hjem i køkkenskuffen.
    Det, og så hadet til kæledyr, er da så udansk som noget kan være. Knivloven tjente i sidste ende kun eet formål: At “afvæbne” etniske danskere som med resten af “våbensamlingen”. De brune kryb er da ligeglade. Med alle de knivoverfald der meldes om. Må det formodes at til en dresscode hos den overvejende del af vores invassorer foruden nattøj hører knive, nummeret før krumsabel. Hvilket også svarer til det billede jeg havde fra barnsben af en krumsabelsvingende araber. Det har bare ingen plads på den nordlige halvkugle. Dem der fejler at indse det, burde være for retarderede til at være stemmeberettigede.
    Mine tanker går til hunden og dens ejermand. Det må have været en frygtelig oplevelse. For mange, som at miste et barn eller kært familiemedlem.

    Kommentar by White knight — 9. januar 2019 @ 05:55

  2. Lokalavisens nedtonende artikel om samme:
    Ugen forinden havde han hjulpet gerningsmanden, da dennes hund var blevet skåret i halsen efter en konflikt mellem gerningsmanden og to andre mænd.

    http://www.lokalavisen.dk/112/2019-01-08/-I-skal-alle-d%C3%B8.-I-har-dr%C3%A6bt-min-hund.-Jeg-ved-hvor-I-bor.-3869005.html

    Kommentar by Træt — 9. januar 2019 @ 08:13

  3. Indlægget på Facebook er slettet. Velsagtens på grund af trusler fra muslammer og danske væmligboere.

    Kommentar by Træt — 9. januar 2019 @ 08:17

  4. Ærgerligt at den stakkels mand ikke havde ressourcer til andet end at smadre ruder.
    Et bæltefødet maskingevær og en halv snes tusind skud havde ellers været et skridt på vejen til at løse Odenses gettoproblemer

    Kommentar by Træt — 9. januar 2019 @ 08:19

  5. Når perkerne dør, så bliver det ikke pænt.

    Kommentar by Jack Nille — 9. januar 2019 @ 08:24

  6. 51 bilruder…. det var da billigt, sikkert begrænset af den brækkede arm

    Kommentar by redneck — 9. januar 2019 @ 08:32

  7. En ung mand i Ålborg er snuppet med en peberspray.
    Det er lige før han bliver tiltalt efter terrorparagraffen, og smidt i det dybeste fangehul.

    Mon Asmaa Abdol-Hamid har beordret Odense politi til at se den anden vej, når de møder en “utilpasset” med kniv.

    Kommentar by k.m. — 9. januar 2019 @ 08:40

  8. 20 minutters lidelser. Og sammenlign med, hvor optaget hele landet er af, at en ulv blev skudt professionelt på sekunder.

    Kommentar by AN — 9. januar 2019 @ 08:43

  9. Alt det pjat med nedrivninger i Vollsmose bør stoppes.
    Pigtråd og elhegn rundt om ghettoen, udgangsbegrænsning indtil udvisningen kan gennemføres, tvungen p-sprøjte til alle-
    og selvfølgelig finder vi gode boliger til de få normale og lovlydige borgere andre steder.

    En landsdækkende indsats for flere fængsler samt genindførelse af sterilisering af psykopater, kan hurtigt gennemføres med de mange penge der spares på lukningen af Landsforrædderisk Radio.

    Kommentar by Hul igennem? — 9. januar 2019 @ 08:59

  10. Hverdags jihad mod den danske befolkning. Om det så bare er en svinsk bemærkning til en grisefarvet dansker, eller en “uren køter”, der slagtes på åben gade, så klapper muslimerne i deres små hænder over endnu en sejr over de vantro. Alt imens kigger politikerne og speltsegmentet lystigt med fra deres indhegnede nabolag med privatvagter til at holde de uønskede horder fra døren.

    Kommentar by K — 9. januar 2019 @ 09:18

  11. https://ekstrabladet.dk/112/ung-kvinde-stukket-ned-familiemedlem-anholdt/7465574

    Lidt mere neger fra negerkvarteret. ..

    Kommentar by Jp — 9. januar 2019 @ 09:18

  12. Zinken og kupaner kalder det berigelse.
    Løkke-Fonden bugner, beriget af satanisterne.

    Kommentar by Iznogut — 9. januar 2019 @ 09:27

  13. Multikultur er nok verdens dårligste opfindelse.

    Det lyder så smukt, når de vestlige eliter holder skåltaler for grænseløsheden: vi er alle børn af regnbuen osv. I praksis virker det ikke. Det enkelte menneske kan ikke leve op til idealerne.

    Tænk at masseimportere arabernes letantændelige vredeskultur til et nordisk land, som er kendt for sin stille og blufærdige livsform bag ligusterhækkene.

    Kommentar by np — 9. januar 2019 @ 09:29

  14. 2 betjente foretog anholdelse (håndjern) i Rudkøbing tirsdag aften ca. 2100.

    Kommentar by Iznogut — 9. januar 2019 @ 09:31

  15. 9:31 De eneste der skulle anholdes var politiet og deres chefer. Deres dag kommer også.

    Kommentar by Jack Nille — 9. januar 2019 @ 09:39

  16. Som jeg skrev om for et par år siden herinde – så havde jeg min hund med til Nyborg, hvor det boligkvarter jeg besøgte vrimler med perkere. Ved højlys dag kom jeg ned til bilen igen og skulle køre ad motorvejen til Odense med hund og mit 6-årige barnebarn. Jeg kørte dog ud til Slipshavn i Nyborg først, for at gå ved havet med hund og barnebarn. Det var heldigt! For derude punkterede både mit ene fordæk og bagdæk fordi der var skruet 2 lange skruer øverst i hvert dæk, sådan at dækkene punkterede ved kørsel. godt jeg ikke valgte at tage motorvejen i høj fart.
    Så altså – så havde nogle perkere lavet dette mordforsøg ved at skrue skruerne ind medens jeg holdt parkeret et sted hvor alle kan se bilen og hvor der hele tiden kører andre forbi.
    Det var da kun fordi de ikke ville have at jeg havde hund med ind i bebyggelsen – det har jeg dog stadig for det skal de sgu ikke bestemme.
    Men sådan er de – overalt – man kan ikke vide sig sikker for det krapyl.

    Kommentar by Black Watch — 9. januar 2019 @ 09:43

  17. Man kan kun konstatere, at flertallet af muslimer er åndeligt retarderet, og sådanne minusvarianter slæber man i hundredetusindvis til Danmark, ubegribeligt.

    Muslimen har altid været klassens tungnemme, så hele vejen er det op af bakke. Hvad har islam praktiseret i sin 1.400-årige levetid: voldtægt, drab, lemlæstelse, had, krig mod anderledes troende, selvom de var de sidst ankomne, og så vil de belære os.

    Kommentar by der Adler — 9. januar 2019 @ 10:06

  18. @Black Watch
    Ro på, der var jo nok blot tale om drengestreger, eller spontan metaludvækst i dine dæk!

    Kommentar by K — 9. januar 2019 @ 10:32

  19. I muslimernes sygelige verden er hunden uren ligesom svinet.

    Kommentar by Jan Mølgaard — 9. januar 2019 @ 10:35

  20. Kan vi samle ind til hans advokatregninger og prøve at skaffe ham en?

    Kommentar by Jack Nille — 9. januar 2019 @ 10:49

  21. Jack Nille 10:49

    Nej, hans advokathjælp skal betales af David Trads, Zenia Stampe, Morten Østergaard m.fl. i venligboer segmentet.

    Kommentar by k.m. — 9. januar 2019 @ 10:54

  22. Jeg håber, han kan genkende dem og får held til en mere målrettet gengældelse!

    Kommentar by A. Nysted — 9. januar 2019 @ 10:57

  23. R.I.P, Sif

    Kommentar by A. Nysted — 9. januar 2019 @ 10:57

  24. 10:54 Ja, fordi de vil jo stå trippende parat? Og give ham den bedste hjælp han kan få?

    Kommentar by Jack Nille — 9. januar 2019 @ 10:58

  25. Han er kun 23, aåvidt jeg kan forstå. Hans sindssyge er fuldt forståelig

    Kommentar by Jack Nille — 9. januar 2019 @ 11:07

  26. ALTSÅ, lad os nu prøve på at se lidt mere lyst på det hele. Det var da sødt og hensynsfuldt at de ikke også stak hundens ejer ihjel med det samme. Det var da pænt af dem at de vil vente lidt med det. Så ejeren og vi andre danskere kan nok føle os trygge indtil videre. Og det med metalskruerne var nok et nødråb om hjælp. Når man er plaget af alt for mange løse skruer, har man jo brug for psykologhjælp og en højere bistandshjælp.

    Og tænk så også på at Marokko-Lars rejste helt ned til Afrika for at skaffe danskerne en flot julegave: Gratis stats-censur plus et rask lille folkemord. Vores kære statsmedister skyr altså ingen anstrengelser for at glæde os. Man må da indrømme at han har et vist FORMAT!

    Kommentar by Bent Nielsen — 9. januar 2019 @ 11:12

  27. 11:12 Nu føler jeg mig allerede bedre tilpas :) Se, hvor let det er!

    Kommentar by Jack Nille — 9. januar 2019 @ 11:15

  28. Kunne vi eventuelt matche mediernes psykopatiske satanisme og rejse et krav om, at hundens mordere og grusomme bødler findes og straffes efter fortjeneste i forhold til, hvad de agter at gøre ved den unge mand?

    Kommentar by Jack Nille — 9. januar 2019 @ 11:21

  29. Og hvis de ikke kan identificeres præcist, så må gruppen, som indikeres at have stået bag, straffes kollektivt?

    Kommentar by Jack Nille — 9. januar 2019 @ 11:23

  30. 11:21 Bødler er forkert, mener slagtere, bødler er jo lovens lange arm, mens de jo bare er vilde halvaber.

    Kommentar by Jack Nille — 9. januar 2019 @ 11:27

  31. Svineri, at regeringen ikke sørger for, at politiet kan visitere SAMTLIGE muhammedanske svinehunde, for mange af dem går rundt med våben! Som de gjorde for 1.400 år siden.

    Jeg forstår godt den unge mand, og han bør fuldstændigt straffritages, og perkerne bør selv betale for de smadrede ruder! SÅ meget, som dé har ødelagt for os danskere, siden nogle idioter begyndte af masseimportere dem.

    Der spørges i artiklen: “hvem kan finde på at gøre sådan noget?” Det er nemt at svare på: En blanding af ‘the religion of Pieces’, reptilhjerne, pga. for megen indavl, og et voldsorgastisk gén, der vil noget.

    Vi skal til at tilbagebetale dem: øje for øje, tand for tand!

    Kommentar by Kuffar — 9. januar 2019 @ 11:29

  32. @ 20 ja, den er jeg med på, for en dansker bliver jo straffet hårdt, mens perkere kan destruere, som de vil, uden påtale.

    Hvad med en GoFundMe, og jeg håber, at den unge knøs læser med her, så han kan se, at han har support. Han bør købe en Belgian malinois næste gang; sådan en kan selv 5 perkere ikke stille noget op imod.

    Kommentar by Kuffar — 9. januar 2019 @ 11:33

  33. @ 32 – her er artiklen om helte-hunden i Afghanistan: https://metro.co.uk/2018/07/08/hero-dog-saves-british-soldiers-lives-by-ripping-out-terrorists-throat-7692375/

    Model-billedet er dog misvisende, for det er tydeligvis en schæfer og ikke en Belgian malinois.

    Kommentar by Kuffar — 9. januar 2019 @ 11:40

  34. rettelse til 33: billede 1 er en BM, billede 2 en schæferbasse.

    Kommentar by Kuffar — 9. januar 2019 @ 11:42

  35. Hans personlighedstype er den vigtigste overhovedet for danskernes fremtid. Imens skriver altinget:
    “Kritikken af @JakobEllemanns håndtering af vandløb spidser til. Nu vil @Enhedslisten hive ministeren i samråd. Læs: ..

    Kommentar by Jack Nille — 9. januar 2019 @ 12:00

  36. @32…. perkerne opdrætter vist selv Malinois….https://www.dba.dk/malinois-hvalpe-8-uger/id-1047781771/

    Kommentar by redneck — 9. januar 2019 @ 12:17

  37. @36 redneck

    Jamen det kan være at det er den samme perker som kidnappede hunden “Hector” da den og dens ejere fejlagtigt valgte at tage til Mohammedanmark. http://www.uriasposten.net/archives/95228

    Kommentar by Piphans — 9. januar 2019 @ 12:31

  38. De der Malinois-historier er så meget fake-news. Tomt fyldstof, måske for at propagandere for hvor fantastisk stærkt politiet kan være, hvis der står nationalister i vejen?

    Kommentar by Jack Nille — 9. januar 2019 @ 12:38

  39. @38…. den med helte hunden i Afghanistan lugter lidt…..
    1) Hvorfor vælger 6 SAS soldater at lade en hund angribe alene?
    2) Hvordan kan 8-9 terrorister med våben klar lade sig overrumple af en hund uden at gøre modstand? Jeg ville da forvente de ville forsøge at skyde hunden i stedet for bare at løbe deres vej?

    Kommentar by redneck — 9. januar 2019 @ 12:51

  40. Mere fra Voldsmose, Dummark, og forbyd arabere, perkere og islam i Danmark:
    En stærkt påvirket mand fra Lærkeparken nægter sig skyldig i drabsforsøg på sin egen datter. Både datteren og hustruen pegede dog på ham som gerningsmand, og han er onsdag blevet varetægtsfængslet i fire uger.

    Dommeren må flere gange bede den sigtede 53-årige om at trække vejret. Den kortklippede mand sidder midt i retslokalet iført sort tøj og med venstre arm i slynge.

    Gang på gang hulker han højt og bøjer sig ind over bordet foran ham.

    – Jeg vil bare gerne vide, hvordan min pige har det, siger han indledningsvist via tolk til forsvareren, inden grundlovsforhøret begynder.

    Ifølge politiet har manden med adskillige knivstik i maven, lysken og ryggen bragt sin 21-årige datter i livsfare. Det er hun ikke længere, men hendes tilstand beskrives som kritisk.

    Den 53-årige nægter sig skyldig. Han vil gerne svare på spørgsmål, men han husker ikke meget, fortæller forsvareren.

    Han fortæller på arabisk, at han har boet i Lærkeparken i 15 år. Han er gift og har fire børn, lyder det på dansk fra tolken.

    – Min pige lå på gulvet, og der var blod på mit tøj

    Den sigtede fortæller, at datteren blev gift for omkring 10 dage siden.

    Der har ikke været skænderier i går, fortæller han som svar på anklager Klaus Lauridsens spørgsmål. Men i forgårs sagde mandens kone, at hun ville skilles fra ham. Sådan har det været før, men de er blevet sammen. Deres ægteskab er baseret på kærlighed, forklarer han.

    Datteren sov i lejligheden i går, men faren så hende ikke i løbet af dagen. Først da hans kone slog ham, og han blev opmærksom på sig selv, siger han. Hun slog ham hårdt.

    – Da jeg blev opmærksom på mig selv, gik jeg uden for lejligheden. Min pige lå på gulvet, og der var blod på mit tøj.

    Stod med kniv i hånden

    Anklageren viser et billede af en kniv til den sigtede.

    – Kender du den her kniv?, spørger han.

    Den sigtede fortæller, at han nogle gange bruger den til granatæbler. Den ligger for det meste i køkkenet.

    Anklageren spørger, hvordan den sigtede er kommet til skade med sin hånd. Det ved den 53-årige mand ikke. Han husker heller ikke politiets afhøring af ham i går aftes.

    Klaus Lauridsen læser op fra referatet af afhøringen. Her skulle den 53-årige have forklaret, at han – da han kom til sig selv om eftermiddagen – opdagede, at han stod med en kniv i hånden, og at datteren lå foran ham. Og at han smed kniven fra sig, da han gik ud.

    Han kan i dag i retten ikke huske, om der var blod på kniven.

    Har haft det dårligt psykisk

    Den 53-årige fortæller til sin forsvarer, at han har haft det dårligt i en længere periode.

    – Når jeg får flashbacks, plejer jeg rejse hjem til mine brødre for ikke at påvirke mine børn.

    Manden ville være rejst, og hans kone opfordrede ham til det, men han kunne ikke på grund af datterens forlovelse og bryllup.

    Han siger, han har været på medicin, men at han er stoppet, fordi han fik ondt i maven af det.

    Til sidst i retsmødet nægter han igen:

    – Det er umuligt, at jeg skulle have gjort det her mod min pige.

    Offer: Det var min far

    Da politiet kom ud til adressen i Lærkeparken, fandt de hurtigt den 53-årige, som havde blod på hænderne. Det fortæller anklageren.

    I lejligheden lå den 21-årige datter på gulvet i soveværelset, hvor hendes mor holdt datterens hoved oppe. Der var meget blod på gulvet.

    Lige uden for lejligheden var der en skoreol, som betjentene flyttede. Bag den lå en hvid køkkenkniv.

    Den 21-årige fortalte selv i ambulancen, at det var faren, der havde stukket hende.

    Også den 53-åriges hustru har peget på manden:

    Han stak datteren mange gange, selvom hustruen prøvede at stoppe ham. Det var på grund af uoverensstemmelser i forbindelse med et bryllup, har den sigtede kone forklaret til politiet.

    Den 53-årige er ikke tidligere straffet.

    Han er varetægtsfængslet frem til 5. februar. Ifølge både forsvarer og anklager fremstår manden psykisk ustabil, og dommeren besluttede, at manden hurtigst muligt skal tilses af en læge, der skal vurdere, om den 53-årige skal fængsles i surrogat på en psykiatrisk afdeling.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 9. januar 2019 @ 12:54

  41. Stakkels fyr
    En dum, men forståelig reaktíon på hans store sorg og afmagt. Når erstatningskravet kommer, er der så ikke nogen, der har forstand på at iværksætte en indsamling til ham?

    Kommentar by HP — 9. januar 2019 @ 13:06

  42. Altså, for mig at se, er det eneste, der er i denne her sag, at politikerne og politiet og samtlige myndigheder siden Glistrups dage, indleder et forhold til en flot halvaber uden nogen hjerne, som alle “tilfældigvis” er “brødre” og psykopater i verdens største forbryderbande af sindssyge sataniske dyrehadende, morderiske nazisvin, da politikerne selv er nazisvin, som sympatiserer med at gøre danskerne og deres venner fortræd. Hvad disse halvhjerner så gør, lige siden de flyttede ind.

    Herefter er der en yngre mand, som på et tidspunkt går amok over at blive behandlet så svinsk af staten og myndighederne, og over at loven er så uretfærdig mod hans hund i dette forbandede land, så han udøver hærværk, som han selv må udrede kontant.

    Men samtidig er hans følelsesmæssige stilling så genkendt og så central for vores samfund, og hvem vi er som mennesker, så denne sag fortjener at eleveres til højeste retsinstans i den Europæiske sataniske “retsstat” og få al den opmærksomhed, som den overhovedet kan tænkes at få.

    Fængselsstraf kan overhovedet ikke komme i betragtning, det er helt irrelevant. Han bør have en belønning for at begå en afmålt og afdæmpet reaktion imod, at hans kæreste ven er blevet myrdet af de invaderende halvhjerner, og de skyldige bør findes og straffes hårdt, hvis man vil have, at borgerne skal have den mindste tillid til den ikke-eksisterende “retsstat”

    Kommentar by Jack Nille — 9. januar 2019 @ 13:32

  43. 13:32 flot = flok

    Kommentar by Jack Nille — 9. januar 2019 @ 13:38

  44. BREAKING GOOD NEWS: Islamisten fra Brønshøj Said Mansour er varetægtsfængslet i Marokko – sigtet for terror.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 9. januar 2019 @ 14:50

  45. Heliosvænget og Dianavænget ligger ikke i Vollsmose men i Dalum i den anden ende af byen. Området kan godt betegnes som en mini-ghetto. (Jeg ved ikke, om området er på ghetto-liste.)

    Kommentar by Henning — 9. januar 2019 @ 14:56

  46. Udover al fattevne går det dog, hvis politiet er i stand til at identificere denne “forbryder” og anholde ham øjeblikkeligt, mens de ikke kan finde hundedræberne? Lad os få morderne frem, så kan vi se på sammenhængen og finde ud af, hvem der bør straffes for hvad.

    Kommentar by Jack Nille — 9. januar 2019 @ 15:02

  47. 51 enkeltstående tilfælde af rudeknusning.

    Kommentar by Træt — 9. januar 2019 @ 17:34

  48. Diana vænget i Odense ligger i Odense sv.
    Vollsmose ligger i Odense Nø

    Kommentar by Korrektion — 9. januar 2019 @ 18:22

  49. En mand ser rødt!

    Kommentar by Acharya Tuisto — 9. januar 2019 @ 18:28

  50. Det er nok bare drengestreger, det med de få bilruder.

    Kommentar by Lider af danskhed — 9. januar 2019 @ 19:41

  51. Vi er sikkert flere og flere, der enten selv eller har pårørende, der er ramt af indvandrervold fra de muslimske lande. Men kommer det til at ændre noget? De har overtal af voldsparate og risikobetonede unge mænd. På bunden. Det har vi ikke. Denne enlige desperado med den myrdede hund lever sandsynligvis selv et udsat liv. Han har svaret igen, og jeg forstår hans raseri. Men han har jo ikke så meget at miste, som fx Peter Mygind, der måtte forråde sin egen søn med sin tåbelige humanisme. Derfor bliver vi nødt til at satse på middelklassen

    Kommentar by Uno — 9. januar 2019 @ 19:42

  52. @Uno 19:42

    2958 danskere er enig med dig, hos resten er “zero fucks given”.

    https://valg.oim.dk/valg/digitale-vaelgererklaeringer/

    Kommentar by Lider af danskhed — 9. januar 2019 @ 19:46

  53. Alle, som arbejder i en branche hvor deres arbejdsgiver er sårbar overfor en shitstorm fra væmligboerne, vil være nødt til at lave “en Mygind”, hvis deres kære bliver ramt af indvandrervold.

    Ellers vil de være sortlistede og må ty til at arbejde som taxichauffør, hvilket efter Ole Bræk Olesens nye lorte taxilov hverken er til at leve eller dø af.

    Kommentar by Træt — 9. januar 2019 @ 20:15

  54. Den desperation og magtesløshed er ubærlig at høre om. Jeg havde også handlet uden at tænke i den situation. Ikke ved at smadre perkerbiler, men ved lynhurtig at finde adressen på de nærmeste, politiske landsforrædere, der har ladet det menneskelige affald vælte ind i landet. Det er dem, han skal gå efter for en anden gangs skyld…

    Kommentar by Margrethe — 9. januar 2019 @ 22:05

  55. 20:15 Træt. Ja hvad skulle han have gjort, hvis han ikke ville miste job og anseelse? Kunne han i det mindste ikke have ladet være med at lave foredrag….! Eller bare have nøjedes med at være der for sin søn. I stedet for at forklare overfaldsmændenes motiver og adfærd som stakkels drenges sociale problemer

    Kommentar by Uno — 9. januar 2019 @ 23:21

  56. Han har kun gjort det halve arbejde. Nu venter jeg spændt på at høre om 51 (1/200000af samtlige møgdyr) knivstukne muhammedanere.

    Kommentar by Nielsen — 10. januar 2019 @ 02:04

  57. Jeg håber ikke han stopper her. Men han burde ikke stå alene. Vi burde alle være med derude.

    Kommentar by Winged Hussar — 10. januar 2019 @ 07:41

  58. Jeg tænker ofte på samarbejdspolitikken under 2. Verdenskrig. Man kunne jo ikke vide, hvis man skulle stole på regeringen mm. at det var forkert at samarbejde med tyskerne og man var også tvunget til det. At det alligevel lykkedes at mobilisere modstandskamp må skyldes det stof, som mange danskere trods alt har i sig – eller er havde? Denne gang har vi jo også selv inviteret, og ladet stå til. Derfor kommer der ingen modstandskamp, kun alles kamp mod alle, der måske, men kun måske, ender godt til sidst. Man kan i virkeligheden ikke gøre andet end at vente til kasserne er tomme, islamisterne og deres terroriserende tilhængere har hærget længe nok, og moskeen bønnekald har lydt udover tagene.

    Kommentar by Uno — 10. januar 2019 @ 08:14

  59. Det virker efterhånden meget som om, at muslimer ikke kan få det blodigt nok, tillige er de også bange for kors, hvad er det nu lige det minder om. Ja, vampyrer. Monstre. Skal der snart ske mere vanvid, før denne sløve befolkning får nok og vågner op. De fleste politikere har givet op og deres hjernelamme forførte vælgere ligeledes, men det her ragnarok folk er udsat for må høre op. Der skal helt andre boller på suppen, ellers er danskerne på vej til en slavetilværelse i eget land, med især venstrefløjens velsignelse. Disse invaderende masser ønsker det så blodigt som muligt, det ligger i kulturen, selv Khader indrømmer dette voldelige element er indbygget men de forræderiske vælgere og ansvarlige politikere kigger væk. Se bare på Sveriges igangværende selvdestruktion.

    Kommentar by LarsB — 12. januar 2019 @ 05:44

RSS feed for comments on this post.