15. januar 2019

Stram kalender for Paludan: Koranafbrændinger i Århus Vest, Randers, Grenå, Hjørring, Aalborg Øst…

Søndag demonstrerede Rasmus Paludan og Stram Kurs i Vollsmose, i en markering imod SF-politikeren Karsten Hønge, der ikke mener politiet bør beskytte partilederen. Den varslede Koranafbrænding blev ikke til noget – ikke fordi en hijabklædt kortvarigt røvede den, men af sikkerhedsmæssige årsager. Paludan har ikke desto mindre varslet hele otte Koranafbrændinger i Østjylland og Nordjylland, begge rette mod det lokale politi, der under tidligere Stram Kurs-demonstrationer havde undladt at prioritere opgaven.

Et citat fra et længere interview i Lokalavisen.

“Hvad regner du med, at der kommer til at ske, når du nu ’sætter ekstra tryk på’?

Det er da ikke specielt betryggende, at kriminelle muslimer i Aarhus Vest har fået den opfattelse, at hvis de bare begår vold, så bliver politiet nødt til at hive mig væk. Det er jo ikke et godt signal, man har sendt. Så man kunne godt forestille sig, at de bare gør det igen. Jeg ved ikke, hvordan de tænker, men det virker som en logisk tanke for en kriminel muslim, når man har set, at det kan betale sig.'”

(Rasmus Paludan, 13. januar 2019: Karsten Hønge burns holy Quran in Vollsmose)

Planlagte Koranafbrændinger…

Lørdag d. 2. februar kl. 12-17: Åbyhøj Torv
Søndag d. 3. februar kl. 12-17: Langkærparken, Tilst
Lørdag d. 16. februar kl. 12-17: Husarvej, Randers
Søndag d. 17. februar kl. 12-17: Fuglevænget 52, Grenå

Lørdag d. 2. marts 2019 kl. 14-17: Trollhættansvej, Hjørring
Søndag d. 3. marts kl. 14-17: Hånbækvej, Frederikshavn
Lørdag d. 16. marts kl. 14-17: Jomfru Ane Gade, Aalborg
Søndag d. 17. marts kl. 14-17: Nørre Tranders Kirke, Aalborg Øst

Oploadet Kl. 11:27 af Kim Møller — Direkte link45 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/97947/trackback

45 Comments »

  1. Brænd alle muslimer og koraner i Danmark, og forbyd islam i Danmark, og gør Rasmus Paludan til minister for deportation af alle negre.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 15. januar 2019 @ 11:34

  2. Herr Karsten Møgdynge:
    Gælder fratagelse af politikerbeskyttelse så ikke ALLE politikere? For du er da vel ikke en hykler og racist?
    Jeg går da ud fra, at det også gælder på Slotsholmen og f.eks alle deres opstillede granitblokke m.v.

    Kommentar by White knight — 15. januar 2019 @ 11:57

  3. Lov og orden, humanisme og accept, er noget vi gi’r til alle –
    dem vi ka’ li’.
    V.h. Karsten Møgdynge.

    Kommentar by White knight — 15. januar 2019 @ 12:03

  4. Og understøttet af Det Danske Hilfspolizei.

    Kommentar by White knight — 15. januar 2019 @ 12:06

  5. Karsten Møgdynge stiller som bekendt også op til EP-valget for SF sammen med det gamle afdankede fugleskræmsel Margrethe Auken.

    Den dynamiske duo fra Helvede…

    Kommentar by Revisoren — 15. januar 2019 @ 12:18

  6. Håber trods alt at hr. Paludan overlever sin omfattende tourné.

    Inshallah…

    Kommentar by Revisoren — 15. januar 2019 @ 12:27

  7. Rasmus Paludan risikerer at blive dræbt. Lad os se Karsten Hønge’s reaktion, hvis det sker.

    I dag har 12radioavisen en reportage om en kristen friskole
    https://www.dr.dk/

    Jeg skal love for der bliver rettet ind, når danskere ryger i mediernes vridemaskine. Kvinders rettigheder, i og uden for Folkekirken – uha uha – det var ikke sådan ment, vi undskylder

    muslimer undskylder ikke for kønsopdeling i deres arrangementer

    Kommentar by k.m. — 15. januar 2019 @ 12:28

  8. Han har fuld ret til at demonstrere, men det her er for gakket. Hans ghetto tour var en smart måde at få opmærksomhed på, men det her virker for usympatisk og vil ikke gavne. Han må finde en ny måde at få mere opmærksomhed. Nationale tanker bør tiltrække almindelige mennesker, ikke de mest hidsige.
    Bliver nu med garanti kaldt venligbo, agent eller journalist af sofa-segmentet her på Urias.

    Kommentar by Rasmus — 15. januar 2019 @ 12:44

  9. Det lyder umiddelbart ikke særlig fornuftigt at gå til yderligheder, medmindre Paludan ønsker at blive martyr for sagen. Han vil jo blive jaget af både AFA og islamisterne, og hvordan og hvor vil han kunne være i sikkerhed, hvis politiet ikke vil beskytte ham døgnet rundt? Det vil være bedre hvis han fortæller mere om hvordan det går med vælgererklæringerne? Er partiet ved at være parat til valget? Hvordan med EU? Hvad mener Paludan om Venstres, K.s, Tullesens og Mette F.s KÆMPESVIGT mht. Marrakech? Men medierne vil måske ikke lade ham komme til orde, med en lokalavis som undtagelse? Fra hvilken by?

    Kommentar by tp — 15. januar 2019 @ 12:56

  10. Dem der mener at det er et dumt stunt bør lige klikke på linket til lokalavisen og læse hele interviewet med paludan. Mener i derefter stadig at det er dumt, så læs det igen.

    Kommentar by Per — 15. januar 2019 @ 13:02

  11. Paludan viser hver eneste gang han er på gaden, hvor intolerant og krigerisk muslimer er.

    Hvad hvis han viftede med en udgave af Danmarks fugle, eller en gammel Land og Folk avis, det er da ingen danskere der tager højtidelig.

    Kommentar by k.m. — 15. januar 2019 @ 13:12

  12. @tp 12:56

    Stram Kurs har pr. 7. januar 2019 fået godkendt 2958 vælgererklæringer (Klaus Riskær Pedersen har11.261) se mere her: https://valg.oim.dk/valg/digitale-vaelgererklaeringer/

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 15. januar 2019 @ 13:22

  13. Min nabo fortalte mig glædesstrålende, at han havde fået en til dansk oversat udgave af koranen på DVD.

    Jeg spurgte, om han ikke kunne brænde en til mig.

    Så brød Helvede løs.

    Kommentar by Jochop — 15. januar 2019 @ 13:58

  14. Revolutionen er aflyst pga regn.

    Kommentar by Hul igennem? — 15. januar 2019 @ 13:58

  15. #13 Den gjorde godt

    Kommentar by dunk — 15. januar 2019 @ 14:13

  16. Kære medblogere:
    Til de der ønsker at Stram Kurs bliver opstillingsberettiget til Folketingsvalget bedes der indgives en Vælgererklæring: på
    https://stramkurs.dk/

    12. Carlo Di Napoli II
    Efter Klaus Riskær Pedersen’s partiprogram, står der INTET om hvad han vi gøre med den uhæmmede og uintegrerbare del af den importerede
    Araberimport. INTET.
    For mig at se er det kom skatten og des lige for virksomheder der tales om.

    Derfor: Støt Stram Kurs.
    Ellers sover folk, som sædvanlig i timen.

    Kommentar by Sindsro — 15. januar 2019 @ 16:21

  17. Karsten Hønge støtter Møgdyrene.

    Kommentar by Sindsro — 15. januar 2019 @ 16:32

  18. 8. Rasmus
    Nej Rasmus, du bliver ikke kaldt venligbo eller andet fra denne uhumske kant. derfor har han fået min støtte som opstillingsberettiget til folketingsvalget.

    På sin vis har du ganske ret:
    Jeg selv fornemmer at Paludan gør det i afmagt, da den danske befolkning er totalt konfliktsky, hvilket tyder på at intelligensen er for nedad gående.

    Man må sige: ved at have set røveriet af koranen, kunne Paludan styre sig, hvad jeg tror andre ikke kunne. Jeg f.eks. havde vippet kællingen et par på skrinet, og hevet betrækket af hendes kranie.
    Jeg ser op til Paludan for at han kunne styre sig.

    Kommentar by Sindsro — 15. januar 2019 @ 16:43

  19. 13 Jochop hahahahhahahahaha ☺☺☺☺☺☻

    Kommentar by Sindsro — 15. januar 2019 @ 16:50

  20. Den kære Rasmus leger en farlig leg med ilden.

    Kommentar by na — 15. januar 2019 @ 17:44

  21. Herr Paludan har også min dybe respekt. Han er om nogen på en URIASPOST! Nogle vil sikkert mene en kamikaze aktion.
    Jeg forstår tilfulde mandens indignation og projekt.
    En provokatør? Måske, under andre konditioner.
    Men tjener her til at udstille forrædderiet, farisærismen, hykleriet og den afgrundsdybe berøringsangst landet har været sovset ind i de seneste 40+ år.
    Viser med største tydelighed hvem det er der de facto svinger taktstokken herhjemme. Ud fra devisen: Den eller dem du ikke må kritisere – er dem der bestemmer over dig.
    Det faktum er blevet fejet ind under det islamiske bedetæppe i alt for mange år.
    Godt er der er nogen, der har roev nok i bukserne til at udstille, og stikke det op i fjaeset på de iih så tolerente og naive “elitære”HA! tosser herhjemme. Ingen nævnt ingen glemt.

    Kommentar by White knight — 15. januar 2019 @ 18:24

  22. Paludan er som kyle Reese, frihedskæmper, med politiske våben.

    Aeh er som terminator, stopper aldrig invasionen, det er det Aeh gør. Det er det eneste Aeh gør. Håber Aeh bliver preset ud af dk

    Kommentar by Nudenok — 15. januar 2019 @ 18:43

  23. @1 Carlo Di Napoli II
    Yes Sir.

    Rasmus Paludan er desværre den sidste rest af årtusinder af års danskhed.
    Gud bevare Rasmus Paludan.

    Kommentar by Piphans — 15. januar 2019 @ 19:04

  24. Jamen et smukt initiativ. Flere burde følge trop. Støt Stram kurs. Støt SIAD. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 15. januar 2019 @ 19:21

  25. Der er en åbenbar men også kynisk klar logik i alt Paludan siger og gør.
    Selv er jeg pragmatisk ud i det desillusionerede, men hatten af for Paludan. Interessant hvad der egentlig driver ham?

    Kommentar by Poul Sørensen — 15. januar 2019 @ 19:24

  26. Jeg kommer og stytter dig mvh Frederik 👌

    Kommentar by Frederik Emil — 15. januar 2019 @ 19:26

  27. Håber at snakke med dig støtter din politik totalt

    Kommentar by Frederik Emil — 15. januar 2019 @ 19:28

  28. En utrolig modig mand, denne Rasmus, som jeg havde fornøjelsen at hilse personligt på ved For Friheds møde i afvigte sommer.
    Han giver en slags gode mindelser om salig Sct. Glistrup.

    Kommentar by Knud Madsen — 15. januar 2019 @ 19:50

  29. Jeg fatter ikke hvordan Klaus Riskjær som er tilhænger af EU og masseindvandring fra Afrika, kan have fået over 11.OOO til at støtte sin opstilling, mens Paludan i lang tid har ligget på under 3.OOO. Kan nogen give en forklaring?

    Kommentar by tp — 15. januar 2019 @ 21:06

  30. Jeg er også urolig for Paludans liv og førlighed, men han er en beundringsværdig kæmper for os alle, der ønsker Fandens tilbedere UD AF Danmark. Ja, en mand med mod, som frihedskæmperne i sin tid. Var der bare flere af hans slags, så han ikke altid står nærmest alene med aktionerne.
    Det glæder mig dog, at en stadig større del af vore unge mennesker følger ham på yuotube og derved måske tager ved lære af hans mandsmod, for det har der godt nok været mangel på i mange år.

    Jeg har ofte opfordret til at støtte ALLE de gode kræfter, der kæmper mod Fandens Religion. Jeg har støttet https://www.nonhalal.dk/ siden sidst på sommeren og vil nu gerne slå et slag for andres støtte hertil. Det var et rigtigt godt initiativ landsforening gennemførte med Lars Hedegaard og Claus Kvist Hansen i Fællessalen på Christiansborg d. 10. januar. Det viser, at der er handlekraft bag foreningen Non Halal i Danmark. Den Korte Avis har d.d. en artikel om det, under overskriften:
    “Debatmøde om skjulte halal-afgifter: Vi betaler til muslimske foreninger, uden at vide det”

    Kommentar by M.S. Carstens — 15. januar 2019 @ 22:16

  31. tp — 15. januar 2019 @ 21:06 :

    Jeg tror, at der er flere, som jeg selv, der har afgivet deres støtteerklæring til f.eks. Dansk Samling eller NB og så går der et år, inden man afgive en støtte til et andet parti.

    Kommentar by M.S. Carstens — 15. januar 2019 @ 22:20

  32. Rasmus Paludan, hvis du læser med her, så skal du vide, at jeg vil møde frem, hvis du laver en demo i Thisted i tidsrummet 14.17.

    Kommentar by M.S. Carstens — 15. januar 2019 @ 22:25

  33. Kl. 10 til 17.

    Kommentar by M.S. Carstens — 15. januar 2019 @ 22:26

  34. https://www.bitchute.com/video/C7jLAcPlvU0/
    Virkelig godt at der findes alternativer til google og faecesbook

    Kommentar by Nielsen — 15. januar 2019 @ 23:07

  35. Hvis STRAM KURS ikke når at stille op, hjælper det vel ikke at provokere yderligere, og hvis Paludan bliver myrdet eller slået fordærvet, er partiet jo straks uden leder. Var det ikke bedre at koncentrere sig om at få indsamlet de støtteerklæringer der skal til? Hvorfor har Klaus Riskær 11.OOO erklæringer i hus, mens Paludan kun har 3.OOO?? (boycotter alle papiraviserne plus DR S.K.?9

    Kommentar by tp — 15. januar 2019 @ 23:41

  36. tp — 15. januar 2019 @ 23:41 :

    Jo, det kan da bestemt godt hjælpe. Se hvad jeg skriver her 15. januar 2019 @ 22:16

    og ang. de sparsomme støtteerklæringer til Stram Kurs, så se hvad jeg skriver til dig kl. 22.20.

    desuden har Klaus Riskjær nok en væsentligt stører budgetbaggrund at jonglere med, end Rasmus Paludan og tillige en del flere fremtrædende/kendte “personligheder” i sit netværk, end Rasmus Paludan. Hvem fanden der så end støtter Riskjær, må jo, ind til videre stå hen i det uvisse.

    OT, men på Document kan man nu se en liste over hvilke af Fandens nyttige idioter der har delt/bagger op om Stampens løgn om opsnappede våben under grænsekontrol:
    https://www.document.dk/2019/01/15/profilerede-journalister-gav-zenia-stampes-fake-news-om-graensekontrollen-medloe
    Det siger en del, om hvordan selv de mest hjernetomme kendnisser kan få deres landsskadelige kæpheste ophøjet, til “elitær MS”

    Kommentar by M.S. Carstens — 16. januar 2019 @ 00:15

  37. 00:15
    Ikke blot Zkede Svampen, men også Her Masters Voice: Muhammed Østergaard var ude og gentage lægnen.
    Det er flækkeren – som det vist(stadig?) hedder, at se alle de kendte kvajhoveder bekende kuleuer og samtidig stå afklædte. Åndelig striptease hedder dét vist.
    Lige fra lidderbukken og storforføreren Svenning Dellesvinger(vi anede ikke du havde det i dig) over Cordua til Pernille Frahm og Tilbage.
    Der kommer vel et kraftigt dementi på DR og TV2?
    Ja, dét gør der!
    Den dag alle somalinegere er i fuld og usubsidieret beskæftigelse!

    Kommentar by White knight — 16. januar 2019 @ 00:58

  38. løgnen

    Kommentar by White knight — 16. januar 2019 @ 00:58

  39. 29. TP
    Forklaringen er ganske enkelt: Folk stemmer efter deres eget ego og deres tegnebog, i stedet for at få ryddet op i moradset. Det siger ikke så lidt hvor IQ’en er.
    Very small.

    I virkeligheden håber inderlige at disse hjernedøde kendisser bliver kulturberiget meget meget snart. Min godhed kender ingen grænser her. M.S. Carstens

    Kommentar by Sindsro — 16. januar 2019 @ 01:02

  40. Nu bor jeg i Ålborg og havde tænkt mig at møde op, desværre er jeg sandsynligvis i sommerhus den weekend.

    RP burde bytte rundt på dagene for Ålborg Øst og Jomfru Ane Gade. Lørdag eftermiddag er gadens barer primært befolket af folk som vil se fodbold. Det er for tidligt på året til at folk er begyndt at sidde ude, så det vil kun være rygerne som er ude at tjære lungerne lidt mere til.
    Søndag d. 17. marts er St. Patricks dag, så der er masser af gang i den flere steder i gaden. Det er der der i mod ikke i Nr. Tranders, som indtil for ganske få år siden ikke hørte til Ålborg Øst, men var en selvstændig landsby. Nr. Tanders er i øvrigt et hvidt paracelhusområde, og kirken ligger ikke i nærheden af busstoppesteder fra busserne som kører til “getto området” (kaldet Lille Somalia, bland buschauffører) på Saltumvej.

    Er der andre lokalkendte som kan sige noget om de øvrige steder og datoer han har valgt?

    Kommentar by Allan — 16. januar 2019 @ 01:30

  41. tp, ja det kan jeg. Riskjær får licensbetalt promovering, hvor han kan pisse på ægte danskere (Radio24syv), hvorimod Paludan, i MSM bliver udstillet som nazist. Og danskerne er blevet hjernevasket i mere end 40 år af licensbetalt propagandaradio, så forklaringen ligger lige for.

    Kommentar by Hr. Snusk — 16. januar 2019 @ 02:28

  42. At brænde koraner af gør jer ikke til kloge eller retfærdige mennesker trvært imod det opfordrer bare til endnu mere ballade og had og ja jeg er imod den måde at føre sig.frem på

    Kommentar by Martin — 16. januar 2019 @ 20:25

  43. 42. Martin
    Det er den vej det kære Martin.
    Og det SKAL den vej, alt andet fører intet med sig.

    Kommentar by Sindsro — 17. januar 2019 @ 00:19

  44. Sindsro — 17. januar 2019 @ 00:19 :
    Enig!
    Det bliver IKKE til “Fredens Religion” før de sidste to af Fandens tilbedere har slået hinanden ihjel og ALLE hans voldsmanualer er brændt!

    Kommentar by M.S. Carstens — 17. januar 2019 @ 16:20

  45. Man må fornuftigt set, stemme Nye Borgerlige denne gang, næste gang bliver det så formentlig Stram Kurs’ tur.

    Kommentar by LarsB — 17. januar 2019 @ 23:25

RSS feed for comments on this post.