23. januar 2019

DR genudgiver 2017-agitprop: “Den moderne nordeuropæer er resultatet af flere indvandringsbølger.”

Historien herunder er en genudgivelse fra 2017. Det er valgår og med DR på finansloven, føler nyhedsredaktionen formentligt, at der ingen grund er til at holde igen. De to journalister bag artiklen er som Free Speech Blog har afdækket, en integreret del af den journalistiske venstrefløj. Karin Lerbech Pedersen erklærer sig som tilhænger af ‘Refugees Welcome’, og ser Trump som et eksempel på fascismens genkomst. På samme måde med Søren Dalager Ditlevsen, der var en del af Barack Obamas kampagne, og eksempelvis har delt en invitation til en venstreradikal anti-racisme demonstration: “Flygtninge og muslimer er velkomne!”

(DR Online, 18. januar 2019: “Denne artikel blev udgivet første gang i 2017…”)

Fra DR.dk – Vidste du at… de første danskere var mørke i huden, og at vores lyse hår og hud kommer fra indvandrere?

“Hvis man i dag skal beskrive nordeuropæeres udseende, vil den lyse hud og det lyse hår med al sandsynlighed indgå i beskrivelsen. Men rejser man tilbage og møder de første mennesker i det, der i dag er Danmark, så skal man lede længe efter både lys hud og lyst hår. Og højde.

For mens menneskene i de tidlige jæger-samler-samfund både var meget mørke i huden med grå øjne og lave af statur, så kom den lyse hud og den høje, kraftige kropsbygning faktisk rejsende hertil sydfra.

– Den moderne nordeuropæer er resultatet af flere indvandringsbølger. …

Med yamnaya-folkets indtog for omkring 5000 år siden fortsatte en udvikling, som agerbrugerne havde startet, da de indvandrede til det nordeuropæiske område fra Mellemøsten nogle tusind år tidligere: Den lyse hud.”

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/98177/trackback

84 Comments »

  1. Så DR skriver at indvandring kostede de oprindelige beboere deres land?

    Kommentar by Helmuth Kohl — 23. januar 2019 @ 14:30

  2. Tjaeh, og hvad så?

    Jeg er selv sorthåret, har mørkebrune øjne og brunlig teint, specielt om sommeren. Når jeg rejser i Italien tror folk jeg er fransk, når jeg rejser i Frankrig går jeg for at være fra Italien…

    Men grundlæggende er det jo ikke indvandrernes udseende der betyder noget… det er deres ideologi, evne til at tilpasse sig samfundet og evnen til at efterleve landets love og være selvforsynende.

    Muslimer kan være nok så blåøjede og blonde… hvis de fortsat opfører sig som muslimer er de en plage… punktum

    Kommentar by redneck — 23. januar 2019 @ 14:36

  3. Ja valgkampen er for længst gået i gang på DR og TV2 – een lang ensidig påvirkning af det ignorante dumme grisefarvede folk, som tror de vil blive ved med at være frie danskere…selv efter at de har fået aflivet deres børnebørn når islam tager over – det danske folk er så monumentalt dumme, trods årtiers uddannelse og vidensindtagelse, at jeg ikke har en skid til overs for dem…de kan bare krepere i det lorteland de er ved at få etableret – andet har de satme ikke fortjent – skidesprællere!

    Kommentar by Black Watch — 23. januar 2019 @ 14:38

  4. ALT KAN BRUGES, FOR ALT KAN FORDREJES, FORVRÆNGES OG VENDES PÅ HOVEDET. Derfor kan alt bruges imod de mange grimme “racister” og grisefarvede svinehunde, som tillader sig at være modstandere af invasion, besættelse, berigelse, kriminalitet og folkeudskiftning. Enhver løgn kan bruges, ethvert lille halmstrå fra en dunkel og usikker fjern fortid kan bruges, når det gælder om at hetze dansksindede danskere, eller udstille dem som uvidende fjolser og egoistiske 3. rangs mennesker.

    Ja, løgnepropagandaen og bortforklaringerne om indvandringen, kriminaliteten, EU, FN, Trump, co2 og Venstres reformer osv. vælter i stride strømme ud af DR, Pollertiken og de røde kliker. Ingen løgn er for lav eller tarvelig, når det gælder om at vildlede danskerne.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 23. januar 2019 @ 14:47

  5. Jeg ved sku snart ikke om jeg skal skide eller brække mig på gulvet over den totale danske sindssyge. Det sidste jeg har læst er at dumskerne ikke er dumskere men tyskere, og vores sprog er ikke dansk men tysk ifl. wiki.. Derefter fandt man ud af at vi alle sammen var negere, men det er åbenbart slut nu for nu er vi alle sammen s/h sandperkere aka islamister aka muslimer.
    Det kan sku snart ikke blive mere sygt i Mohammedanmark.

    Kommentar by Piphans — 23. januar 2019 @ 14:57

  6. På DR1 sender de om fredagen en programserie om Danmark fra stenalderen og frem til idag. Kan desværre ikke huske hvad den hedder. Et konstant tilbagevendende tema er den positive indvandring sydfra.

    I det første program, hvor jæger-samler kulturen ændrede sig til bondestenalderen, fik vi at vide, at der kom en mand sydfra, og lærte de primitive jægere om agerbrug og kvæghold. Han kom alene pga. stridigheder sydpå, og måtte trodse mange farer før han ankom hertil. Bullshit! Det var tydeligvis ment som en analogi til velfærdsnasserne, som vi bliver påført idag. I virkeligheden foregik det således: Agerbrugerne rykkede gradvist nordpå, og jæger-samlerne så fordelene ved agerbrug og kvæghold, og opsøgte således de nye muligheder.

    I udsendelsen om bronzealderen blev det hele fremstillet, som om alt var fryd og gammen. Ikke et ord om hvad bronzesværdene egentlig skulle bruges til. Ikke et ord om de massegrave som er fundet fra den tid. I slutningen af bronzealderen ændrede klimaet sig, og det blev en kamp at overleve. Det blev, i propagandaens hellige navn til “Danmark lukkede sig om sig selv”. Hvor er det ellers at vi hører netop de ord?

    Trods mange gode informationer og flotte visuelle præsentationer, så stinker det hele af multikulti. Og det er naturligvis ikke tilfældigt.

    I afsnittet om bronzealderen så vi et forskerpar, der lavede strontiumanalyser af en ung kvindes hår. Hun blev fundet i en gravhøj i Sønderjylland. Og da det viste sig, at hun sandsynligvis var opvokset i sydtyskland, begyndte den kvindelige svenske forsker at græde af glæde. Det var bare SÅ godt, at den unge kvinde IKKE var oprindelig dansk.

    Kommentar by Hr. Snusk — 23. januar 2019 @ 15:26

  7. Yanmarfolket kom ikke fra mellemøsten, men de russiske stepper.

    Fuck DR!!!

    Kommentar by Hr. Snusk — 23. januar 2019 @ 15:29

  8. @Hr. Snusk 15:26: Historien om Danmark præsenteret af Lars Mikkelsen https://www.dr.dk/tv/se/historien-om-danmark/historien-om-danmark-3/historien-om-danmark-stenalder, og forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 23. januar 2019 @ 15:30

  9. Yamnaya selvfølgelig. Yanmar laver påhængs- og indenbordsmotorer…

    Kommentar by Hr. Snusk — 23. januar 2019 @ 15:30

  10. Takker Carlo.

    En ting mere. I den første udsendelse om stenalderen, skulle der også flettes lidt irrationel feminisme ind. En fuldstændig ubegrundet påstand om, at kvinderne gik på jagt, på lige fod med mændene. Det er der absolut ingen empiri for. Der findes ingen kendte jæger-samler kulturer, hvor det er tilfældet.

    Bullshit igen DR!

    Kommentar by Hr. Snusk — 23. januar 2019 @ 15:34

  11. Selvfølgelig var det negere der rendte rundt heroppe i 4 meter sne og 2 solskinstimer om året…. Har forsker tosserne fuldstændig tabt sutten!?

    Kommentar by Ignoranten — 23. januar 2019 @ 15:36

  12. For H…… det har for så vidt INTET med farve på hud og hår at gøre.
    Det har derimod ALT med mentalitet, værdier og indstilling at gøre.
    Der er også folkeslag, der er gule. Uden at det frembyder problemer. Tværtinod.
    Så farve i sig selv, har INTET med det at gøre. Det er alene indholdet.
    De to fantaster der nævnes, er i direkte modstrid med befolkningsflertallet i de her sager. Så meget og på en måde der gør, de er direkte fjender af landet. Og skulle de bønne op, og henvise til demokrati. Er der kun at sige; flet!
    Vi har flertalsdemokrati. Og da IKKE udgør majoriteten. Kan i galpe herfra og til køerne kommer hjem. I vinder ikke gehør for Jeres omstyrtelse af DK.
    Period!

    Kommentar by White knight — 23. januar 2019 @ 15:47

  13. Fake News fra DDR

    »Den bedste forklaring på de genetiske mønstre er, at en migration af vesteuropæiske jæger-samlere er kommet ind i Skandinavien fra syd, og de østlige jæger-samlere er gået nord om iskappen,« siger Mattias Jakobsson.

    I det scenarie var det de ‘russiske’ folk, som bragte de nye stenredskaber med sig, og det får brikkerne til at falde nydeligt på plads i det arkæologiske puslespil.
    https://videnskab.dk/krop-sundhed/herfra-kom-de-foerste-mennesker-i-skandinavien

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 23. januar 2019 @ 15:58

  14. Jeg er stadig vred…

    Stenaldermanden, som bragte agerbrug og kvæghold til “danmark” kom alene. Sidenhen hentede han sin familie hertil. Altså familiesammføring.

    Forbandede løgnagtige DR!

    Kommentar by Hr. Snusk — 23. januar 2019 @ 15:58

  15. Vores oprindelse er for så vidt ligegyldig. Det vigtige er hvad vi er i dag. Det morsomme er så at DR lyver om vores oprindelse for at få det til at passe med at vi er etnisk forbundet med mellemøstens forfejlede og menneskefjendske kultur og ved at gøre det er de racister. Fordi, kun racister er interesseret i hudfarven på folk, vi andre er ligeglade.

    Det faktuelle er vel bare det at når man render rundt i bar røv og bjørneskind så bliver man brun specielt om sommeren hvor solen skinner.

    Kommentar by Santor — 23. januar 2019 @ 16:00

  16. Santor, du har, for så vidt, ret i din påstand om ligegyldighen om vores oprindelse. Det er resultatet der tæller. Men prøv at se på de australske aboriginees… De har ikke rykket sig en tøddel i de 40.000 år, hvor de har boet på kontinentet. Nøjagtig lige så dumme som dengang, da de ankom.

    Se på negrene syd for Sahara. Stadig lige så dumme som altid, selvom de har haft de bedste muligheder for at udvikle civilisation og teknologi. Af alle racer, har de haft alt inden for rækkevidde, uden at opnå noget som helst positivt.

    At vi nordeuropæere er toppen af evolutionen, er vores held. De andre havde også mulighederne, men var bare for dumme til at udnytte dem.

    Kommentar by Hr. Snusk — 23. januar 2019 @ 16:10

  17. De sorte oprindelige blev hvide ved indvandring og nu skal de hvide så igen have sort hud ved hjælp af indvandring af dem, der udryddede mennesker med den lyse hud og de blå øjne i fordums Mellemøsten.
    Moske var det derfor, de hvide dengang vandrede mod nord.

    Kommentar by Menig 442 — 23. januar 2019 @ 16:15

  18. Videnskab er totalt korrumperet. Selv det mest indlysende er vendt på hovedet af politiske interesser. Der er udsolgt på alle hylder.

    Kommentar by River — 23. januar 2019 @ 16:19

  19. Hvid mand har åbenbart været genetisk og/eller udviklingsmæssigt overlegen.
    Lad os holde fast i det.
    Og undgå afsmitning.

    Kommentar by Bastardo — 23. januar 2019 @ 16:25

  20. – Og luk så i øvrigt de såkaldte journalistuddannelser.

    Kommentar by Bastardo — 23. januar 2019 @ 16:26

  21. Nancy Pelosi og Bernie Sanders er også efterkommere af urmennesker, som sikkert også var brune og behårede som aber.

    Det var en svinestreg at lægge licensen ind over skatten. Nu er DR pludselig det parti, der opnår den største partstøtte

    Kommentar by k. m. — 23. januar 2019 @ 16:31

  22. Til eftertanke:
    Buddhister som lever med hinduer = intet problem
    Hinduer som lever med kristne = intet problem
    Hinduer som lever med jøder = intet problem
    Kristne som lever med shintoer = intet problem
    Shintoer som lever med confucians = intet problem
    Konfusianere som lever med baha’er = intet problem
    Baha’er som lever med jøder = intet problem
    Jøder som lever med ateister = intet problem
    Ateister som lever med buddhister = intet problem
    Buddhister som lever med sikher = intet problem
    Sikher som lever med hinduer = intet problem
    Hinduer som lever med baha’er = intet problem
    Baha’er som lever med kristne = intet problem
    Kristne som lever med jøder = intet problem
    Jøder som lever med buddhister = intet problem
    Buddhister som lever med shintoer = intet problem
    Shintoer som lever med ateister = intet problem
    Ateister som lever med konfusianere = intet problem
    Konfusianere som lever med hinduer = intet problem
    Til eftertanke:
    Muslimer som lever med hinduer = problem
    Muslimer som lever med buddhister = problem
    Muslimer som lever med kristne = problem
    Muslimer som lever med jøder = problem
    Muslimer som lever med sikher = problem
    Muslimer som lever med baha’er = problem
    Muslimer som lever med shintoer = problem
    Muslimer som lever med ateister = problem
    Muslimer som lever med muslimer = stort problem
    De er ikke glade i Gaza
    De er ikke glade i Egypten
    De er ikke glade i Jordan
    De er ikke glade i Qutar
    De er ikke glade i Libyen
    De er ikke glade i Marokko
    De er ikke glade i Iran
    De er ikke glade i Iraq
    De er ikke glade i Yemen
    De er ikke glade i Afghanistan
    De er ikke glade i Pakistan
    De er ikke glade i Syrien
    De er ikke glade i Libanon
    De er ikke glade i Nigeria
    De er ikke glade i Kenya
    De er ikke glade i Sudan
    De er ikke glade i Chad
    De er ikke glade i Somalia
    De er ikke glade i Bangladesh
    De er ikke glade i Tajikistan
    De er ikke glade i Albanien
    De er ikke glade i Palæstinensiske Selvstyre
    De er ikke glade i Tyrkiet
    De er ikke glade i Malaysia
    De er ikke glade i Indonesien
    Hmm, hvor er mennesker glade?
    De er glade i Australien
    De er glade i England
    De er glade i Belgien
    De er glade i Frankrig
    De er glade i Italien
    De er glade i Tyskland
    De er glade i Norge
    De er glade i USA & Canada
    De er glade i Indien
    Vi er glade i Danmark
    Vi er glade i næsten hver eneste land, som ikke er islamisk. Og hvem giver muslimerne skylden? Ikke Islam…, ikke deres regeringer…, ikke dem selv… De bebrejder de vestlige lande, som de er glade i! Og så vil de ændre de lande, de er glade i, så de bliver som de lande, de kom fra, og hvor de ikke var glade!
    Det er tid til fakta; der er ikke tid til bortforklaringer. Til dem, der i mødet med fakta altid råber “Breivik”, ser jeg frem til en modsvarende liste dækkende den såkaldte højrefløj!

    Kommentar by Johannes Juhl — 23. januar 2019 @ 16:35

  23. k.m. IQ for befolkningsgrupper er en gennemsnitsværdi. Der vil altid være Pelosier og Elbækker og Hønger…

    Kommentar by Hr. Snusk — 23. januar 2019 @ 16:35

  24. Snusk
    Ja, men da det nu drejer sig om at rakke ned på hvide mennesker, og beskylde os for at være racister, så var pointen, at de to, af mig nævnte politikere selv er hvide

    Kommentar by k. m. — 23. januar 2019 @ 17:12

  25. Det kan vi takke DF for. De holdt hånden under det antigrisefarvede DR, ved at lade propagandasenderen blive skattefinansieret i stedet for at lukke lortet.

    Kommentar by Margrethe — 23. januar 2019 @ 17:29

  26. Hvad i helvede fik DF til at sætte DDR på skatten?

    DF må være masochistiske cucks (hanrejer), er nyder at se deres koner blive røvpulet mens de selv bliver det.

    Kommentar by Træt — 23. januar 2019 @ 17:36

  27. DDR over skatten kommer til at koste mig penge, da jeg ikke har betalt licens i 18 år. Hver gang, de sender mig et brev, så returnerer jeg brevet uåbnet og går lige for en sikkerheds skyld ind på https://www.dr.dk/om-dr/licens/afmeld-medielicens-1 og vælger AFMELD (jeg har ingen licenspligtige apparater). Og så hører jeg som ikke mere fra dem i årevis, forbyd Danmarx Radio og forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 23. januar 2019 @ 17:44

  28. !

    Kommentar by Hul igennem? — 23. januar 2019 @ 17:52

  29. Vidste du at… de grisefarvede danskere (gennemsnitligt) er mere intelligente end de mørklødede indvandrere fra Mellemøsten.

    Kommentar by Ole Madsen — 23. januar 2019 @ 18:06

  30. ÅÅÅh gud fader bevares. Den side af sagen er da flintrende ligegyldigt. Ja de første var måske sorte i huden, men fordi der ikke er meget lys her nordpå i forhold til ekvator, blev de lyse i huden over mange mange generationer (arv og miljøsammenhæng kontinuerligt i tiden), fordi lys hud pga det lave pigment, er bedre til at fange lyset og omdanne det til D- vitamin. Derfor er nogle mennesker lyse i huden og andre sorte…..KAN VI SÅ KOMME VIDERE?????????????????????.

    Det drejer sig om Islam og denne modbydelige undertrykkende kultur den kommer med, og dens modbydelige krav til omgivelserne. Intet andet. Støt SIAD. God onsdag aften. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 23. januar 2019 @ 18:24

  31. Så rigtig skrevet Johannes Juhl, men der hvor du skriver at landene er glade er nu spørgsmål om tid, og den er ikke lang, vores kamp bliver med de forfærdelige venligboer og venstredrejet folk der ikke fatter en dyt. Muslimerne venter bare, de har tid nok. Måske er Sverige det lykkeligste land?

    Kommentar by IES — 23. januar 2019 @ 18:30

  32. Ok – så starter vi igen.

    Artiklen viser ikke andet end at Danmark og andre europæiske lande undergik en Indoeuropæisk forandring i bronzealderen.

    For ca. 12.000 år siden sluttede sidste istid. Da isen trak sig tilbage gik hvide mennesker op fra Sydeuropa, og befolkede resten af Europa.

    Øst for Sortehavet og nord for det Kaspiske hav dukkede Indo-Uralierne op for ca. 9000 år siden:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Indo-Uralic_languages

    Disse delte sig i to grupper:

    Pronto-indoeuropæerne: https://en.wikipedia.org/wiki/Proto-Indo-Europeans

    og Proto-Uralierne: https://en.wikipedia.org/wiki/Proto-Uralic_homeland_hypotheses

    Proto-indoeuropæerne eksisterede for ca. 6000- 7000 år siden var dem som man i tidligere politisk ukorrekte tider kaldte for Arierne.

    Ordet Arier eller Arisk kan betyde ca. 25 forskellige ting. Det kan f.eks. betyde en bestemt etnisk gruppe (proto-indoeuropæerne samt deres efterkommere (sådan nogen som os)), det kan betyde god, bedre eller ædel, det kan også henvise til en overklasse eller social status (som i det Græske ord Aristokrati), eller det kan henvise til en bestemt etik eller filosofi (f.eks. som hos Aristoteles eller gamle indiske skrifter eller lign.) etc., etc.

    Det eneste artiklen viser er at der nu er genetisk evidens for hvad man altid har vidst. Folk i gamle dage vidste dette. Saxo skrev at danskerne kom fra Nordtyrkiet (han mente nordøst for Sortehavet) og Snorri Sturlason placerede også oprindelsen nordøst for Sortehavet.

    Det eneste nye i artiklen er at DNA viser nogle detaljer. Formentlig er detaljerne fordrejet af de røde. De har sikkert troet at artiklen understøtter en venstreorienteret dagsorden, men den gør det modsatte. For ingen højreorienterede/nationalister/traditionalister har hævdet andet end Indo-europæisk indvandring.

    Yamnaya-folket er i øvrigt sen vest proto-indoeuropæisk udgave af PIE.

    Populære introduktioner til Indo-europæisk kultur finder I her:

    https://www.youtube.com/channel/UCZAENaOaceQUMd84GDc26EA

    og her:

    http://www.ceisiwrserith.com/pier/index.htm

    I første link kan I øvrigt finde en henvisning til en undersøgelse, der viser at Skandinavernes DNA er 70% indo-europæisk, hvilket er den højeste andel noget steds i verden. Dette understøtter den gamle Nordicistiske teori om at Skandinaverne er de mest “perfekte”. Procentandelen falder til ca. 40-50 % i Sydeuropa.

    Både Indo-europæerne og den oprindelige post-glaciale befolkning var i øvrigt hvide. Så dette er blot bevægelser inden for en hvid befolkning.

    Mon ikke dette afliver DRs røde dagsorden!

    Kommentar by Acharya Tuisto — 23. januar 2019 @ 18:30

  33. Nu kommer censuren til fin browser: Microsoft is looking to warn users about unreliable news sources with a new feature on its Edge browser on mobile devices.

    In an extension of a partnership NewsGuard, alerts have started popping up on some news stories on the Edge mobile browser about the trustworthiness of the source. The Guardian reported that fellow U.K. publication the Daily Mail was flagged with the warning “this website generally fails to maintain basic standards of accuracy and accountability.”

    NewsGuard’s service has been available on Edge since last August, but only as an optional plug-in. The service is now being built in to the browser itself, though right now it is only available on the mobile version.

    NewsGuard was founded by journalists Steven Brill and Gordon Crovitz. It rates news sites on nine different criteria, including how straight forward they are about ownership and advertising and how often they publish false or deceptive content.

    Microsoft’s Edge browser isn’t widely used, but adding more protections against potential fake news and other unreliable material could give it a leg up. While Microsoft has gone all in on bots and artificial intelligence, the company has also put in place ethical standards to at least try and keep the technology from being used for nefarious means. Og forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 23. januar 2019 @ 18:35

  34. Historien om at højden er kommet med landbruget er ihvertfald LODRET løgn:
    Gennemsnitshøjden for mænd i jægerstenalderen var 168 cm. [1]
    Do. bondestenalderen FALDT til 165 cm [2]
    Do. vikingetiden var den 172 cm. [3]
    Do. 1914 var 170 cm. [4]
    Do. nu er 181,4 cm. [ibid]

    Hvis de venstresnoede havde en god sag, behøvede de ikke at lyve. Men faktum er at højden først er steget markant i 1900-tallet, og ihvertfald ikke med landbruget i bondestenalderen, som postuleret.

    [1] http://denstoredanske.dk/Danmarks_Oldtid/Stenalder/Det_rige_land_6.400-4.000_f.Kr/Menneskene
    [2] http://denstoredanske.dk/Danmarks_Oldtid/Stenalder/Stammen_og_%C3%A6tten_4.000-2.800_f.Kr/Menneskene
    [3] https://natmus.dk/historisk-viden/danmark/oldtid-indtil-aar-1050/vikingetiden-800-1050/mennesket/udseende-og-hygiejne/
    [4] https://videnskab.dk/kultur-samfund/holland-har-verdens-hoejeste-maend-danmark-tager-femtepladsen

    Kommentar by Hertz — 23. januar 2019 @ 19:05

  35. Hør nu her, det hele er utrolig enkelt: I virkeligheden er vi danskere allesammen negre, altså hvide negre med knap så brede næser og knap så tykke læber. Men negre er vi stadigvæk. Og en undersøgelse foretaget af Roskilde Universitets Center har vist at vi i virkeligheden alle sammen er muslimer og islamister, så hvordan i alverden kan vi have noget imod at vores brødre og søstre fra Afrika kommer os til os, så vi allesammen kan blive een stor familie der kan hygge sig sammen.

    Altså, først var vi danskere sorte negre i Danmark for 5OOO år siden. Så rejste vi til Afrika og blev til arabere og sandnegre og syntes først at det var et godt land. Men så syntes vi alligevel det var for meget med al den varme, og rejste tilbage igen og blev lysere i huden pga. sne og kulde. Og nu følger resten af os fra Afrika så bare med tilbage til det gamle land. Så migranterne er slet ikke kulturfremmede, men tværtimod gammel-danskere, mens de hvide negre (os selv) er de virkelige nydanskere. Altså, modstanderne af indvandring er en flok kulturforvirrede primitive indvandrere, som tillige ikke forstår at værdsætte det ægte oprindelige danske som bringes op til os. Af vores nærmeste familie og bedste venner.

    Ja, hvor er det godt at vi har RUC, videnskaben og phd’ere til at opklare hvor enkelt tingene hænger sammen, så det afsløres at det er de røde radikale som hele tiden har haft ret.

    Kommentar by tp — 23. januar 2019 @ 19:07

  36. …kommer op til os

    Kommentar by tp — 23. januar 2019 @ 19:09

  37. Klart klart, vi ved da alle sammen, at vores store kulsorte stolthed Wilson Kipketer i virkeligheden er grisefarvet og pæredansk…

    Kommentar by Revisoren — 23. januar 2019 @ 19:09

  38. Jeg kan godt lide tanken om at enhver jæger/samler boplads i Europa har fået deres helt egen bondeknold fra mellemøsten, men mon ikke agerbruget stille og roligt gennem århundreder har bredt sig fra boplads til boplads.
    Men ellers kan vi jo så slutte cirklen og sende alle vores veluddannede udlændinge hjem, så de kan udvikle de lande de kommer fra.

    Kommentar by fidibus — 23. januar 2019 @ 19:11

  39. Endnu et RUC forskningsprojekt har fastslået at kommunister og radikale i snit har en IQ på langt over 2OO, og at de allesammen stammer fra en planet i en fjern galaxe, hvor de udviklede en særlig høj intelligens pga. kosmisk stråling. På et tidspunkt byggede de så nogle rumskibe, så de kunne rejse ud og redde universet fra de grimme racister. Det er derfor de er her på jorden og i Danmark, så de kan frelse os fra at blive udnyttet og opslugt af skumle fremmedfjendske partier.

    Kommentar by tp — 23. januar 2019 @ 20:09

  40. Kulturberiger eller deres medløbere har slået til igen.

    https://24nyt.dk/video-rasmus-paludan-overfaldet/
    23. januar 2019 24NYT Kriminalitet, Tophistorie
    VIDEO: Rasmus Paludan overfaldet
    For 2. gang på fire dage er partileder Rasmus Paludan blevet udsat for politisk motiveret vold i sit privatliv. Normalt vil danske medier gerne skrive om, når det heldigvis uhyre sjældent sker, at en dansk politiker bliver overfaldet af politiske årsager i sit privatliv. I forhold til partileder Rasmus Paludan er danske medier imidlertid tavse som graven.

    Kommentar by Sindsro — 23. januar 2019 @ 20:10

  41. @ 6 Hr.Snusk

    Du har fuldstændig ret. Kvinden der græd for åben skærm, var en såkaldt professor Karin M. Frei, der med sin strontium-isotopanalyse (geologisk GPS) mente at kunne bevise, at Egtved-pigen ikke var dansk, men kom fra Tyskland.

    Som sædvanlig, så pressen således også DR, løgn på løgn, for i SKALK sidste år, kunne man læse, at hun kunne være kommet fra Bornholm, sydlige Sverige eller Bohus len, der som bekendt har mange helleristninger, eller fra syd Tyskland, men man valgte Tyskland og frasorterede de langt senere danske landskaber fra.

    For gutmenschen var det mere bekvemt at sige, -der kan I bare se, vi har altid haft indvandring. Det harmer mig virkelig, at man er så ensidig.

    Perioden vi taler om er broncealder 4.000-5.000 år siden), hvor der ikke var noget der hed Danmark. Lyder det sandsynligt, at den unge kvinde flere gange skulle være rejst fra Jylland til syd Tyskland, med de farer der dermed var forbundet! Jeg mener NEJ:

    Det mest sandsynlige er, at hun kommer fra enten nuværende Bornholm eller syd Sverige/Bohus len i båd, hvad der er meget lettere, end at vandre gennem farefulde skove.

    Kommentar by der Adler — 23. januar 2019 @ 20:29

  42. @ 22 Johannes Juhl

    Du kunne godt have krediteret mig for det du bragte!

    Kommentar by der Adler — 23. januar 2019 @ 20:35

  43. Agitationens bagmænd- og kvinder fordrejer og oppuster allerede konstateret viden, fordi de har behov for begrundelse for, at det er helt almindeligt og prisværdigt at udskifte det ene menneske med det andet, da de jo har akkurat samme værd. For vi er jo alle de samme biologisk og genetisk!! Denne form for biologisk og genetisk menneskesyn er jo næsten nazismens antitese. Eller ville gerne være det. Men er det ikke bare en anden måde at udrydde “racer” på? Tænk at der findes et folk, der mener,at de har mere ret til landet, end nogle andre! Det er den tankegang, vi skal forlade. For rent biologisk har vi altså heller ikke ret til andet. Det er ligesom den helt særlige begrundelse, der lige manglede for endeligt at cementere den fri indvandring.

    Kommentar by Uno — 23. januar 2019 @ 20:50

  44. Der Adler, foruden Egtvedpigen er også denne kvinde fra vikingetiden blevet spændt for multikultivognen:

    https://videnskab.dk/kultur-samfund/vikingetiden-havde-ogsaa-indvandrere

    “En vikingekvinde begravet i Randers stammer fra Norge. Danmark var multietnisk allerede for 1000 år siden, siger arkæologen, der fandt hende.”

    Det er jo for Helvede i vores nabolag, og folk som vi er allernærmest beslægtet med! Multietnisk min bare røv!

    Kommentar by Hr. Snusk — 23. januar 2019 @ 21:00

  45. 33.Carlo Di Napoli II
    oversat da alle ikke kan engelsk.
    Nu kommer censuren til fin browser: Microsoft forsøger at advare brugere om upålidelige nyhedskilder med en ny funktion på sin Edge-browser på mobile enheder. I forlængelse af et samarbejde med NewsGuard er advarslerne begyndt at poppe op i nogle nyhedshistorier i Edge-mobilbrowseren om kildens troværdighed.

    The Guardian rapporterede, at den amerikanske udgave Daily Mail blev markeret med advarslen “Denne hjemmeside undlader generelt at opretholde de grundlæggende standarder for nøjagtighed og ansvarlighed.”

    “NewsGuards service har været tilgængelig på Edge siden i august, men kun som en valgfri plug-in. Tjenesten indbygges nu i selve browseren, men lige nu er den kun tilgængelig på mobilversionen.

    NewsGuard blev grundlagt af journalister Steven Brill og Gordon Crovitz. Det sætters pris på nyhedswebsteder med ni forskellige kriterier, herunder hvordan de ligefrem handler om ejerskab og reklame, og hvor ofte de offentliggør falsk eller vildledende indhold.

    Microsoft’s Edge-browser bruges ikke i vid udstrækning, men at tilføje flere beskyttelser mod potentielle falske nyheder og andet upålideligt materiale kan give det et flueben op.

    Mens Microsoft har gået ind på robotter og kunstig intelligens, har virksomheden også indført etiske standarder for i det mindste at forsøge at holde teknologien fra at blive brugt til ondskabsfuldheder.

    Kommentar by Sindsro — 23. januar 2019 @ 21:06

  46. >29 @Ole Madsen
    Ja, det har man vidst siden 1960’erne. Dansk-amerikaneren Arthur Jensen gjorde opmærksom på det, og blev buhet ud ligesom senere Helmuth Nyborg blev det, for at sige videnskabeligt velunderbyggede ting, der bare ikke er PC.
    Arthur Jensen har ved store undersøgelser i gennem mange år vist at sorte amerikaneres gnm. IQ er 85, hvides 100, latinoers ~93, (ashkenazi)jøders og sydøstasiaters over 100.
    Og kæden hopper helt af på den røde cykel, fordi begge d’herrer har vist, at over halvdelen af IQ-forskellen er genetisk bestemt. Som Arthur Jensen formulerede det, så klarer hvide børn fra fattige familier sig bedre i skolen, end sorte børn fra rige familier (selvom “sorte” i USA i gennemsnit har 20% hvide forfædre).
    Dvs. selv med alverdens Head Start, Sure Start, Upward Bound o.a. støtteprogrammer til de “udsatte”, så kommer sorte børn ikke op på niveau med hvide børn. Rent faktisk er den gennemsnitlige 17-årige sorte intellektuelt på niveau med 13-årige hvide.

    Kommentar by Hertz — 23. januar 2019 @ 21:20

  47. @ 44 Hr.Snusk

    Helt korrekt Hr.Snusk. Har fundet et brev frem (af 17.03.2017) hvor jeg skriver til Museum Østjylland/att.Overinspektør Ernst Stidsing, og gør opmærksom på, at visse dele af Norge (sydlige Norge + Østfold) allerede fra ca.år 800 var dansk og senere i 900-tallet var størrre dele af Norge under dansk herredømmme.
    Hvad skriver kong Harald Gormsøn (Blåtand) på stenen: “-den Harald som (for) sig vandt Danmark al og Norge … .”

    Den fundne kvinde kan ligesågodt være datter – opvokset i Norge – af en af kong Haralds mænd, og så senere i giftemoden alder taget tilbage til hjemstavnen, en ikke urimelig tanke.

    Hvis man en dag fandt en mand fra vikingetiden i Danmark, og ved undersøgelser kunne fastslå, at han er opvokset i f.eks. Skåne/Blekinge, ville man så også udråbe ham som ikke-dansker?

    Kærlighed til eget land, er sådanne landsforrædere fremmed. Danmark for danskerne.

    Kommentar by der Adler — 23. januar 2019 @ 21:25

  48. Who’s behind the race mixing agenda in advertising?

    https://m.youtube.com/watch?v=r2_K5koFGRY&t=137s

    Kommentar by Hr. Snusk — 23. januar 2019 @ 21:29

  49. Fik du noget svar tilbage Ørn?

    Kommentar by Hr. Snusk — 23. januar 2019 @ 21:31

  50. Adler — 23. januar 2019 @ 20:35 :

    Helt enig! Jeg forventede klart din afsender, for jeg kender jo en del af dine velskrevne dokumenteringer.

    ………..

    DR gør fortsat alt, for at finde tilhørsforhold til lavIQ-indvasionen, så de, i deres mangel på reelle evner, kan finde nogle at spejle sig i og samtid promovere vennernes projekt og store industri på skatteborgernes regning og udryddelse.
    Desværre sidder store dele af landet fortsat og labber deres propaganda i sig.
    De er i mine øjne dybt foragtelige!

    Kommentar by M.S. Carstens — 23. januar 2019 @ 21:58

  51. @47 der Adler
    Så sandt så sandt, tak for dine ord.

    Kommentar by Piphans — 23. januar 2019 @ 22:24

  52. Dette forsøg på holdningsmassage er så himmelråbende uintelligent at man næsten ikke gider kommentere på det. Men der skal nok være mange danskere, der er uintelligente nok til at lade sig manipulere til at foretage den logiske kortslutning inde i deres hjerner, som er formålet med budskabet: “– Vidste du at… de første danskere var mørke i huden, og at vores lyse hår og hud kommer fra indvandrere?”

    Om det faktuelt er korrekt, ved jeg faktisk ikke, men det er slet ikke pointen.

    Vi der er født her i landet og er etniske danskere og lever i og med og bidrager positivt til den fælleskultur, som kan kaldes dansk, vi har ret til dette land uanset om vores slægt kan føres tilbage gennem adskillige tusinde år til Kaukasus. Selvfølgelig er vi kommet et eller andet sted fra, da menneskeheden så vidt vides ikke er opstået her i landet.

    Det er bare på ingen måde et argument for, at vi skal lade os skubbe ud af vores land nu af nogle nye folkevandrere fra Mellemøsten og Afrika. At bruge dette som argument for at acceptere den igangværende befolkningsudskiftning er komplet ulogisk. Det bemærkes at budskabet er udformet sådan at argumentet ikke fremføres direkte. Det er hensigten at modtageren selv skal foretage den logiske kortslutning og danne argumentet inde i egen hjerne. Det forudsætter at modtageren er dum nok, og det er der desværre mange danskere der er.

    Uanset hvor vore forfædre kom fra så langt tilbage i historien som vi kan følge Danmark og danskerne, har de da sloges for vores ret til landet mange gange, desværre med manglende dygtighed de sidste 400 år. Det har vi da pligt til at blive ved med for vores efterkommeres skyld. Dog gerne med større dygtighed end hidtil.

    Kommentar by JMR HH Jr — 23. januar 2019 @ 22:34

  53. @ 49 Hr. Snusk

    Nej, jeg fik som forventeligt ikke noget svar. Og sagen med Egtved-pigen og syd-Tyskland, tror folk er rigtig.

    I 2016 kom jeg ind på Nationalmuseets side “Vinkler på vikingetiden” s.104, skrevet af en museumsinspektør Mette Boritz/Center for Formidling, som bl.a. skriver:

    ” Vikingerne er ikke en eller anden oprindelig eller særlig etnisk befolkningsgruppe, som kan opsøges eller besøges. Vikingerne findes ikke længere, og man kan endda gå så langt som til at hævde, at de aldrig har eksisteret som en gruppe af særlige mennesker, der kan adskilles fra andre mennesker i andre perioder og tidsaldre.”

    Mig bekendt, er de nuværende etniske svenske, norske og danske borgere, for manges vedkommende efterkommere efter disse brave mennesker.

    Jeg fik dog et intetsigende svar fra dette kvindemenneske, men at hun med de synspunkter, skal står for seriøs formidling til bl.a. unge mennesker, er en skandale.

    Kommentar by der Adler — 23. januar 2019 @ 22:37

  54. Dejlig befriende rationel tråd her. Tak. Den eneste måde de røde kan vrøvle deres selvopfundne blå-bashing, er via den ydmygende tvangsauktion betaling til DR. Invasionen fryder sig..

    Kommentar by Nudenok — 23. januar 2019 @ 22:44

  55. 47 der Adler, flere…

    Har ikke haft tid til at følge med i nærværende tråd, men ved en hurtig skimning stødte jeg på omtale af arkæologen Ernst Stidsing – Forsigtig! I henhold til egne oplevelser med hans arkæologiske meritter, er det min erfaring, at manden er en charlatan!

    Kommentar by T. Flodur — 23. januar 2019 @ 22:45

  56. At folk rejste rundt som nomadestammer i oldtiden, hvor man ikke havde de faste statsdannelser og grænser som man kender det i nyere tid, kan dog ikke på nogen måde bruges som propaganda for indvandringen i dagens Danmark. Det virker som et dumt og naivt forsøg fra DR’s side på forherligelse af flygtningeinvasionen.

    Vi er et civiliseret land idag, med en ældgammel kultur og historie. Vi havde også en grænse indtil for nyligt, som enhvert civiliseret land bør have. Men en grænse der ikke bliver bevogtet mod indtrængende barbarer på røvertogt, er ikke nogen reel grænse.

    At de første mennesker i Nordeuropa var mørke i huden, kan ikke undre, da de jo kom sydfra. Nordeuropæere har siden udviklet den lyse hud ved evolution, for at få tilstrækkeligt sollys til huden, og dermed D-vitaminproduktion nok. Sydpå har folk udviklet mørkt pigment for at beskytte sig mod sollyset. Det er også langt ude at benytte disse kendsgerninger i propagandaen. Derimod er det mærkeligt at DR ikke nævner, at nordeuropæere har udviklet en højere intelligens end folk fra syden, fordi de kolde vintre nødvendiggjorde en høj intelligens for at de kunne overleve.

    Kommentar by JC — 23. januar 2019 @ 23:50

  57. Der Adler … vorherrebevares 😩

    Kommentar by Hr. Snusk — 23. januar 2019 @ 23:58

  58. Man kan også få sig et grin når man i DR’s historieserie ser de primitive danske stenaldermennesker få besøg af en avanceret bonde med korn sydfra. De bliver så begejstrede for den grød han laver, at de inviterer ham til at familiesammenføre sin familie til Danmark, for at de kan lære de tungnemme danske vildsvinejægere at dyrke korn. Så behøver de ikke længere at spise grilstegt vildsvin og sommerbuk med indsamlet gemuse, men kan delikatere sig med byggrød og vælling.

    Det er en meget naiv historie, når man jo ved at de forskellige stammer dengang var meget krigeriske og sloges om resourcerne. Når man gik over til agerbrug, var det nok mere af nød end af lyst, pga.befolkningstilvækst. Og det er ikke sikkert det skete ved fredelig indvandring.

    Kommentar by JC — 24. januar 2019 @ 00:09

  59. Det er selvfølgelig morsomt, at der kan spores disse bølger af migrationer ind I Europa. Men netop det, at migrationer kan spores så tydeligt, er tegn på, at migration er en sjældenhed – i hvert fald for det europæiske menneske.

    Så man må skuffe DR med at konkludere, at menneskets normaladfærd er at være fast tilknyttet sin hjemstavn. Hvis mennesket var migrant af natur, ville alt allerede være mikset op i en store pærevælling uden mulighed for at spore oprindelse.

    Kommentar by traveler — 24. januar 2019 @ 00:44

  60. @58

    Jeg tvivler på konceptet med, at de primitive danske stenaldermennesker fik besøg af den avanceret bonde med korn sydfra.

    Det må antages, at de tidlige jæger-samlere havde de lyse træk, som stadig dominerer i Nordeuropa. Den moderne skandinaviske/baltiske fænotype med kombinationen lys hud, blå øjne og blondt hår blev fundet hos 7 jæger-samlere i Motala i Sydsverige, dateret til for 7.700 år siden.

    De har da nok været mørkere i huden nogle tusinder af år før, da de vandrede mod nord, efter at isen havde sluppet sit tag for 12.-000-14.000 år siden, men i de efterfølgende tusinder af år dannedes denne velkendte nordeuropæiske blonde fænotype. Hudpigmenter ændrer sig forholdsvist let.

    Så er der disse stenalderbønder, der ankom til Europa sydøstfra for ca. 8.500 år og hvis mørkere træk dominerer i Sydeuropa, men de er næppe vandret til Nordeuropa i nævneværdig grad, for her er de lyse træk fortsat bevaret. Så de nordeuropæiske folk er vel mest selv gået fra jæger-samlere til landbrug.

    Så var der så Yamnaya-folket, der migrerede fra de sydrussiske stepper ind i Nordeuropa for omtrent 5.000 år siden. De var hyrdefolk og ikke bønder, men sammenblandingen blev bønder. De havde også et lysere udseende, men nok mindre end de tidlige jæger-samlere i Nordeuropa. De havde overvejende brune øjne, mens de tidlige jæger-samlere havde blå eller grønne øjne.

    Jeg kan selvfølgelig tage fejl, men DR tror jeg ikke på som kilde til viden. DR er alene en legestue for venstrefløjen.

    Kommentar by traveler — 24. januar 2019 @ 01:01

  61. Utroligt så pigmentoptaget Fætter DR er blevet.
    Måske er rascisterne på propagandakurset ikke nået længere..

    Kommentar by Hul igennem? — 24. januar 2019 @ 01:15

  62. Hvad med dyreverdenen. Hvor lever de forskellige arter med hvid, sort, brun grå pelse henne ad?
    Og albino og pigment sygdomme i hud. Negre er hvide under det sorte.

    En ommer

    Kommentar by P — 24. januar 2019 @ 05:40

  63. Dhimmi Radioens bullshitkvotient rammer ikke nul, for sugerøret til danskernes lommer knækkes.

    Kommentar by Nielssen — 24. januar 2019 @ 09:23

  64. Kommunister har i tidens løb igen og igen FORFALSKET videnskabelige resultater. Det lyder jo fint med DNA-prøver og strontium-analyser osv. Men så let som ingenting kan resultaterne ændres eller fortolkes så de passer bedst muligt til de rødes dagsorden. DR er en decideret LØGNEFABRIK, og er en propaganda-central for godheds- og indvandrings-industrien.

    Kommentar by tp — 24. januar 2019 @ 09:25

  65. At diverse hudfarver og folkevandringer for 5OOO eller 8OOO år siden skulle være et argument for at afrikanisere, islamisere og nedtromle/ødelægge Danmark, er jo latterligt. Hvorfor skulle vi dog ombytte civilisation med barbari pga. af noget der måske og måske ikke skete i oldtiden? DR er en åndsformørket, kommunistisk, danskerfjendsk og landsforræderisk institution.

    Kommentar by tp — 24. januar 2019 @ 09:32

  66. “den lyse hud kommer fra Mellemøsten”.

    Ok. Så det vil sige, at alle mennesker med lys hud udvandrede fra Mellemøsten og slog sig ned i Nordeuropa og Skandinavien?

    Det lyder som noget nær det dårligste forsøg på historieforfalskning, der endnu er set.

    Kommentar by Holger_Danske — 24. januar 2019 @ 09:45

  67. Jeg kan anbefale bogen “Min europæiske familie-i de sidste 54.000 år,” af Karin Bojs (2016).

    Kommentar by der Adler — 24. januar 2019 @ 09:53

  68. @67 der Adler
    Nu venter vi bare på at @22 Johannes Juhl også anbefaler bogen.

    Kommentar by bjarne binee — 24. januar 2019 @ 10:11

  69. @ 68 bjarne binee

    Sådan er der jo så meget. Rart at “mine” ting kunne bruges.

    Kommentar by der Adler — 24. januar 2019 @ 11:06

  70. Replik til Hertz 23. januar 19:05.Race er jo interessant ud fra antropologisk videnskab (før den blev inficeret af marxisme:-)

    Der er 4 racer: hvide, gule, sorte og blå. Plus urfolk som aboriginals (australnegrene, der var blonde og havde blå øjne:-)

    https://www.youtube.com/watch?v=dOPCp72Ik8E

    ,buskmænd og ogpygmæer. De to sidstnævnte blev fortrængt, da negrene bredte sig i Afrika, derfor overlevede kun få som små grupper.

    Buskmændene med kvindernes biospecialitet “fedtbag” en kæmpe røv, de kunne tære på, hvis de sulter. Det kan de stadig, hvis de er ‘på røven’:-) i Kalahariørkenen.

    “Steatopygia is a high degree of fat accumulation in and around the buttocks.

    The deposit of fat is not confined to the buttock regions, but extends to the outside and front of the thighs, forming a thick layer reaching sometimes to the knee.

    This is a widespread genetic trait of the Khoisan (more commonly known as Bushmen).”

    https://news-cdn.softpedia.com/images/news2/What-is-Steatopygia-2.jpg

    Pygmæerne lever dybt inde i junglen og gemmer sig, hvor ingen negre kan nå dem. Hvorfor er pygmæerne små? Pga af ‘racisme’?:-)

    Even apparently straightforward traits can be controlled by complex genetics. A study on the roots of height in Pygmies — ethnic groups in which adult men grow to no taller than 150 centimetres — underscores how tricky it can be to find the genetic underpinnings of human characteristics.

    https://www.nature.com/news/hunt-for-genetic-link-to-pygmy-height-yields-clue-1.10517

    It’s not another tall tale: Evolutionary biologists have developed a new understanding of the genetic basis of short stature in humans.

    https://news.nationalgeographic.com/news/2014/08/140818-pygmy-phenotype-africa-short-dna-genetics-science/

    Om nordboernes fysik og højde? Læste et sted, at svinet/grisen, der har været vores vigtigste kilde til protein i årtusinder og som vi altid har spist i store mængder heroppe mod nord, er en af årsagerne til vores fremragende fysik og højde.

    ‘Skrællinger’ kaldte nordboerne både sydlændingene og indianerne, som de mødte på deres rejser.

    Som bekendt spises svinekød ikke så meget i sydeuropa og slet ikke på den anden side af Middelhavet, hvor der som bekendt er et religiøst tabu mod at spise svin.

    Kommentar by A-mad — 24. januar 2019 @ 11:31

  71. @ 35 – tp – hahaha! Din kommentar er supersjov :-)

    Vanviddet blandt venstrefløjsere vil ingen ende tage! Hvorfor blev kineserne gule? Stammer de også fra de sorte og araberne? Det er da mærkeligt!? Vil det sige, at det eneste ‘originale’ folkefærd på jorden er negre? Vi andre er af-arter fra den race?

    Nej, det havde med klimaet at gøre, at vi nordboere blev lyse i huden og fik lysere hår. I denne artikel står der, at lyst hår optager D-vitamin fra sollys bedre, og lagrer det på den måde til de lange, mørke vintre. Dén køber jeg! https://www.thesun.co.uk/world-cup-2018/6693439/sweden-tall-blonde-attractive/

    Kommentar by Kuffar — 24. januar 2019 @ 12:48

  72. Hvor fik europæerne deres smukke øjne fra? Og det røde hår? Neanderthalerne. Måske også de kunstneriske evner.

    Og østasiaterne fik deres særlige træk fra denisova-folket.

    Og så er der alle de andre smågrupper af uddøde racer, som vi slet ikke kender til. Men at vi bare skulle være negre, som har skiftet farve, er en latterligt dårlig forklaring.

    Kommentar by Hr. Snusk — 24. januar 2019 @ 14:39

  73. @38 fidibus

    Hæ, hæ. Og ligeså kan man sige, at udbredelsen af gener ikke nødvendigvis sker ved, at de dejlige og dygtige migranter med deres spændende kultur kommer og boller hjemstavnens integrationsglade unge kvinder tykke, men ligeså godt kan ske ved ‘diffusion’, hvor mennesker i virkeligheden ikke flytter sig ret langt, men får børn med naboen, der får børn med naboen, der får børn med naboen, osv, og på den måde breder generne sig ud som ringe i vandet, hvor vandet i sig selv ikke flytter sig.

    Kommentar by traveler — 24. januar 2019 @ 18:13

  74. FINDES DER FORNUFTIGE ARGUMENTER FOR MASSEINDVANDRING TIL DANMARK FRA AFRIKA OG ARABIEN?

    NEJ, det gør der ikke. Det er derfor DR, Pollertiken og de radikale udelukkende fører sig frem med hetz mod “racister”, videnskabs-humbug, historieforfalskning, løgne om berigelse, uledsagede flygtningebørn og faldende kriminalitet osv. De har ingen argumenter, og kan derfor kun forsvare deres ondskabsfulde og landsforræderiske multi-kulti projekt med hykleri, fortielser og alle mulige løgne.

    At afrikanisering, islamisering af Danmark, og udskiftning af befolkningen, er et skrupskørt, rødfascistisk/rødnazistisk og bund-korrupt projekt, er indlysende. At det er rendyrket svig og ondskab overfor danskerne er lige så indlysende.

    Kommentar by Bent Nielsen — 24. januar 2019 @ 18:25

  75. ….. løgne om berigelse, løgne om uledsagede flygtningebørn, løgne om faldende kriminalitet, løgne om højtuddannede somaliere og congolesere osv., løgne om indvandringens omkostninger, løgne om stop og stramninger, løgne om udvisninger, løgne om sygdomme, løgne om islamismen, løgne om racisme osv.

    Kommentar by Bent Nielsen — 24. januar 2019 @ 18:35

  76. Historikere er idioter når det kommer til menneskets historie. I deres søgen på at retfærdiggøre multietniske samfund som noget naturligt, gør de den uærlige konklusion at erhvert teknologisk skift er lig indvandring.

    Jordbruget blev ikke spredt mellem folk, siger det, det spredte sig med indvandring!
    Brug af kobber blev ikke spredt mellem folk, men med indvandring!

    Osv.

    Sandheden er at vi har haft forsvindende lidt indvandring historisk. Indtil nu.

    Kommentar by ADN — 24. januar 2019 @ 20:22

  77. Der er noget galt, men jeg kan ikke lige greje den: for hvad så med folk fra Grønland og Lapland?

    Kommentar by M.S. Carstens — 24. januar 2019 @ 23:45

  78. >70 antimarx
    Hvad kaldes en Morris Mascot stationcar? -En pygmæambulance. Hvorfor behøver du ingen garage til en Mini? -Du gemmer æsken du købte den i. Jeg blev ramt af nævnte BMC på gaden. -Jeg måtte på skadestuen for at få taget den ud.

    Kommentar by Nielsen — 25. januar 2019 @ 00:47

  79. Uden tvivl, om ikke så længe komme en såkaldt “professor”, “ekspert” aka venstreorienteret snylter på os skatteydere, og siger at han hun har fundet beviser på at Lego er opfundet af muslimer aka islamister et sted i mellemøsten og, at vi simpelthen er nødt til at undskylde samt betale alt tilbage hvad Lego har tjent samt Jizya fordi er hvide racister.
    Løkke og bøssen samt resten af landsforræderne for en rigsret.nu.

    Kommentar by Piphans — 25. januar 2019 @ 01:00

  80. Der er ingen ende på latterlighederne fra DR: da isen trak sig tilbage, trak dyrene med. Og som altid skaber klimaændringer nye livsformer. ALT tyder på, at der ud af dette skabtes et særligt nordisk menneske, der havde gode forudsætninger i det nye tempererede område med lange vintre, men tilstrækkeligt lange somre og frugtbare jorde til agerbrug. Tilværelsen er ikke et fritvalgskatalog. Man mener, at det ikke har konsekvenser at omplante 100.000’ er af sydlandske beboere. Rent biologisk har det OGSÅ betydning. Men det allerværste er også den kulturelle indflydelse. Hvor megetdet hænger sammen med de biologiske forudsætninger, hvilke kulturer man skaber, er jeg lidt mere forsigtig med at sige. Mennesket er ikke kun sin biologi. Men venligboere vil ikke være forbeholdne overfor fremmede kulturer. Det er deres eneste mantra. Tanketomt og uansvarligt. Og de finder de latterligste argumenter. Alt kommer jo et sted fra, ræve, ørne, hjorte, blomster og bier. Bullshit fra DR og de tårevædede multikultdyrkende akademikere og eksperter.

    Kommentar by Uno — 25. januar 2019 @ 12:36

  81. Museumsinspektøren Jeanette Varberg misbruger konstant sit fag til at bedrive politik.

    Og Naser Khaer har igen været ved fotografen for at betage danskerne. Det lykkes altid med Trykkefrihedsselskabets damer. Personligt har jeg længe funderet på, om han er dobbeltagent.

    Kommentar by Hans Jensen — 25. januar 2019 @ 13:26

  82. @ 81 Hans Jensen

    Helt korrekt.

    Museumsinspektør Jeannette Varberg, , museumsinspektør Mette Boritz og professor Karin M.Frei, alle Nationalmuseet og nævnt her på siden, er useriøse og vrider historien derhen, at vi altid har haft indvandring.

    Man kender den slags typer kvinder så godt. Som oftest veluddannede, meget ofte neurotiske og med en vilje til at gøre ”godt”. Bibliotekarer, arkæologer, lektorer, multi-og kulturkonsulenter, sygeplejersker, sociologer, antropologer, og andre ansat i godhedsinsdustriens utallige knopskydninger, der lever stort på det de får tilført af skattekroner. Mange har passeret den første ungdom, iført store briller og farvestrålende sjaler og halsklude, og de er ved at løbe over af omsorg og godhed for alt skraldet fra Afrika/Mellemøsten.

    Du kan bare se, sidste gang der var snestorm, måtte jeg sidde stille i bilen i 2 stive timer! Men det var også første gang konen prøvede at skifte reservehjulet.

    Var det ikke W.C.Fields der sagde: Nationen bør vende tilbage til de gode gamle dage, da en hustru blev bedømt efter den mængde brænde hun kunne hugge.

    Også Martin Luther har givet sit besyv med: Naturen har givet kvinden brede hofter og stor bag og derved givet til kende, at hun skal sidde stille og passe sit hus.

    Kommentar by der Adler — 25. januar 2019 @ 14:41

  83. Nu er Luther ikke min guru,og hvis hans hus blev passet, mens hans kone sad stille, må han jo have været en slags Hans Rustad.

    Det er jeg ikke, og jeg foretrækker at holde kvinder fra mit reservehjul. Du glemte pædagoger med ravkæder og folkeskolelærere, der piner ogf plager os med forældreintra, den nyere tids kommunistusje terrorredskab. Psykisk terrorr med underliggende trusler om, at hvis vi ikke makker ret, går det vores børn ilde, og de får dårlige karakterer.

    Heldigvis er det fredag og håndbold i aften.

    Kommentar by Hans Jensen — 25. januar 2019 @ 17:24

  84. Tja, det kan da godt være at de første nord europæere var mørke i huden, men de var vel næppe muhamedanere, deri ligger forskellen. Islam kom først til i år 600, e.kr.
    Det er ikke hudfarven der er problemet, men der imod Islam.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 27. januar 2019 @ 21:24

RSS feed for comments on this post.