27. januar 2019

Åben tråd, 27. januar 2019: Ville et nyt liberalborgerligt flertal gøre en mærkbar forskel?

(Foto: Lars Løkke Rasmussen-Photoshop sakset fra Facebook)

Oploadet Kl. 09:00 af Kim Møller — Direkte link80 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/98232/trackback

80 Comments »

  1. Et herligt billede af vores “allesammens” kære og velmenende statsmedister, der ønsker at vi allesammen skal blive lige så lykkelige som dem i Nordkorea og Sverige.

    Men medmindre vi får ærlige, begavede og dansksindede/fædrelandskærlige og NYE politikere på banen, ser det meget sort ud for vi danskere. Se den foregående blog om folkefjendsk politik som er blevet hvad Christiansborg står for.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 27. januar 2019 @ 09:15

  2. Awaiting moderation??

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 27. januar 2019 @ 09:16

  3. Hvad er der galt, siden indlæg blokeres igen og igen?

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 27. januar 2019 @ 09:19

  4. Tjaa, vi nærmer os…

    Kommentar by White knight — 27. januar 2019 @ 09:23

  5. Marrachesunderskriften glemmer jeg aldrig og tilgiver heller ikke. Han er indbegrebet af en forræder sammen med det øvrige Venstre og DF. Han forstår ikke mordene i Marokko, og vil heller ikke.

    Kommentar by River — 27. januar 2019 @ 09:24

  6. Alt magt til EUSSR

    Kommentar by kenneth — 27. januar 2019 @ 09:25

  7. Nogen på højrefløjen bliver nødt til at sætte Venstre og Konservative på plads for at få lukket grænserne for yderligere muslimsk indvandring. Det vil muligvis få Mette Frederiksen til fadet i en kortere periode. Hendes regime vil ikke være meget værre end det nuværende regime, men V, K og LA vil fremover forstå at de bliver nødt til at rette ind hvis de vil have regeringsmagten.
    Så jeg ser fortrøstningsfuldt frem til at Pernille Vermund vil stå fast på sine ufravigelige krav. Ellers er manøvren spildt.

    Kommentar by ino — 27. januar 2019 @ 09:41

  8. Enig med River. Spørgsmålet er, hvem man overhovedet kan stemme på?
    Nye Borgerlige er, så vidt jeg forstår det, borgerlige værdipolitisk set, men mere liberale end LA på økonomien. Og vist ikke har noget imod negre og arabere, såfremt disse blot er selvforsørgende. Og skidt med velfærden.

    Venstre ved man, hvor man har: Så vidt muligt efter magten, koste hvad det vil, og især hvis Løkke Rasmussen kan gafle et topjob i EUssr eller noget.

    DF har i det mindste hjerte, også for lavindkomstgrupper, pensionister osv., men arbejder ikke aktivt for at frigøre Danmark fra EUssr samt konventioner fra en svunden tid, der forlængst burde være forladt.

    Socialdemokratiet, hmmm, partiet er da kommet lidt ind i nutiden efter Helle Thorning Schmidt, der levede på sin egen planet, og i øvrigt må basere sig på gak-gak partiet, trotskitserne marxist-leninisterne osv. samt de landsskadelige og (undlader af hensyn til censuren diagnosen) Radikale.

    Kommentar by Henrik Petersen — 27. januar 2019 @ 09:44

  9. Når EU reglerne træder i kraft, formentlig med folkeforræderen Lars Løkkes Rasmussen og folkeforræderne Morten Messerschmidts / Thulesen Dahls velsignelse, vil selv spøgefulde indslag som at bringe dette photoshoppede billede være ulovlige.

    Alt materiale vil i EU diktaturets nærmeste fremtid være “beskyttet af copyright”, og det vil medføre at man for enhver stump tekst og ethvert billede skal kunne dokumentere at man har indhentet tilladelse til dette fra “copyright indehaveren”. Dette vil også gælde slogans eller “memes”; man vil f.eks. kunne komme ud for at man ikke kan bringe de berømte 14 words fra David Lane, eller noget som “it’s ok to be white” uden skriftlig tilladelse fra copyright indehaveren.

    For nogle år siden vedtog EU diktaturet allerede at “ophavsrets-beskyttelse” blev udvidet fra det indtil da gældende 70 år efter forfatteren / kunstnerens død til nu 100 år.

    Det vil blive ulovligt at citere fra John Mogensens “Dybbøl Mølle maler helt ad helvede til” eller Kim Larsen sange når EU strammer grebet, hvilket kan ske hvornår som helst.

    Slut med at høre musik på YouTube osv. Selv når det er klart at en forfatter / kunstner genre ville have delt sine værker ud via gratis medier (hvilket de fleste jo er udmærket tilfreds med; se mængden af gratis musik via YouTube, som ophavsretsindehaverne vil kunne stoppe med en enkelt opringning hvis de ville), vil det i praksis være umuligt, hvis ikke man gennem et team af advokater og registreringer udtrykkelig har forberedt sig på den situation.

    Man kan selvfølgelig grine af dette, og tro på at dette ikke vil kunne gennemføres, men EU truer allerede “medie platforme” og sociale medier med millionbøder for overtrædelse, og når det samme kommer til at gælde privatpersoner, så vil selv Kim Møller nok afstå fra at bringe sig selv i risikozonen, selv hvis sådanne direktiver kun ville blive håndhævet i begrænset omfang, vil der altid stå nogle røde hipposvin parate til at gøre EU STASI korpset opmærksomme på problemet. I England er politiet allerede begyndt at komme på hjemmebesøg for “præventive samtaler”, når nogen har skrevet noget på Facebook og Twitter som (endnu) ikke er ulovligt, men som kunne mistænkes for at afvige for meget fra kulturmarxistisk ideologi!

    Man kan se nogle af virkningerne fra “ophavsretsbeskyttelse” som i årevis allerede har været praktiseret, dog formentlig af egen national drift på tysk materiale på internettet.

    Mens man på få sekunder kan Google sig til engelske, danske og de fleste andre sprogtekster, becifringer, og for det meste også selve musikken i mp3 eller videoformater, er det langt sværere af finde ditto for tysk materiale.

    Dette medfører selvfølgelig stor skade for udbredelse af tysk kultur, hvis jeg skal have fat på tekst og musik til 40 – 50 år gamle tyske numre, skal jeg låne en fysisk bog via det danske biblioteksvæsen, hvor i disse materialer findes ofte i kompilationer som “tyske hits fra trediverne og lignende.

    Kommentar by Balder — 27. januar 2019 @ 10:09

  10. Morsomt billede.

    Kommentar by Jan Mølgaard — 27. januar 2019 @ 10:12

  11. Enig med ino 09:41

    DF har svigtet monumentalt, ergo får Vermund min stemme med mindre Paludan når at stille op. Jeg har læst NB’s partiprogram og er så godt som ikke enig med dem om noget som helst andet end udlændingepolitiken – det jeg stemmer på er NB’s tre ufravigelige krav. Nogen der tør stille sig op og gøre det klart, at Danmark ikke har brug for en eneste muslim mere, rettere tværtimod!

    Var i Italien for nyligt og for at sige det ligeud, så ser det meget sort ud! Som det ser ud nu så er enhver fremskivning af en hvilken som helst art en katastrofe for mine børn.

    Kommentar by Migranter gider ikke telte — 27. januar 2019 @ 10:12

  12. Sandsynligvis vil et liberalt borgerligt flertal ikke føre den store forskel. Alle politikere er grundlæggende kun ude på at mele deres egen kage uenigheder er for det meste kun skuespil til at narre folket og foregøgle dem der er forskellige partier.
    NB kan måske være en undtagelse men for det første får de ikke flertal,for det andet er Pernille ved at løbe tør for kandidater

    Kommentar by redneck — 27. januar 2019 @ 10:15

  13. 5 Henrik Petersen.
    Jeg er meget enig med dig. Det er forbandet svært. Din analyse er meget korrekt. Det er bare kedeligt, at man nok ikke kan stemme på Dansk Samling, fordi de ikke når at blive opstillingsberettiget. Det er det mest troværdige parti i øjeblikket. Jeg kan kun opfordre alle at blive medlem eller i det mindste støtte dem.

    Kommentar by Tim Pallis — 27. januar 2019 @ 10:16

  14. Fortsat…der har ægte potentiale. Seneste eksempel er neger Tom der mest er en gøgler i nattelivet og 100+ kvinden der skiftede fra venstre da hun så større mulighed for at blive valgt for NB

    Kommentar by redneck — 27. januar 2019 @ 10:16

  15. Erhvervslivet er det borgerlige Danmarks rygrad.

    Erhvervslivet er ligeglade med Danmark og danskere, blot de kan høste profitter.
    Tænk bare på diverse Bilka sager, udflytninger af produktioner til udlandet, ansættelse af lavtlønnede udlændinge, den positive støtte til EU, osv. osv.

    Nationaltsindede kan derfor næppe stemme på et borgerligt parti ?

    Kommentar by Ole — 27. januar 2019 @ 10:49

  16. Nu er Falck også blevet politisk korrekte i deres markedsføring.

    Se billedet her:

    https://www.falck.dk/falck-sundhed/produkter/hurtig-hjalp/?utm_campaign=falckhh_januar19_alleharret&utm_source=xaxis&utm_medium=display&utm_content=prospecting

    Kommentar by kenneth — 27. januar 2019 @ 11:10

  17. Selv hvis Dansk Folkeparti eller NB alene fik samtlige 179 mandater, ville det ikke gøre nogen forskel.

    Kommentar by Illegal racist — 27. januar 2019 @ 11:15

  18. Noget tyder på at STRAM KURS er udsat for sabotage af en eller anden art. Eller hvad er forklaringen på at deres indsamling af vælgererklæringer har stået bomstille i ugevis/månedsvis?

    Kommentar by tp — 27. januar 2019 @ 11:30

  19. Hvad skal der til for at undgå at mine indlæg forsinkes i timer eller dage??

    Kommentar by tp — 27. januar 2019 @ 11:31

  20. 6 Balder

    “I England er politiet allerede begyndt at komme på hjemmebesøg for “præventive samtaler”,…”

    Jeg kan bekræfte at du har fuldkommen ret i ovenstående oplysning(er) – Se vedhæftede link fra Spectator!?

    https://blogs.spectator.co.uk/2019/01/is-it-now-a-crime-to-like-a-poem-about-transgenderism/?utm_source=Adestra&utm_medium=email&utm_content=The%20best%20of%20Coffee%20House%3A%2026%20January&utm_campaign=Best_of_Coffee_House

    Kommentar by T. Flodur — 27. januar 2019 @ 11:48

  21. Nytter det noget at stemme? Demokratiet er afskaffet!
    Hvor mange procent,%, skal stemme blankt for at et valg er ugyldigt?
    hvis et valg er ugyldigt, hvad sker der så? får vi et nyt valg, eller?
    Jeg tror desværre mere af det samme, se bare Sverige!

    Hvis danskerne ikke fatter, at en stemme på de gamle partier, er en genvej til vores undergang, det jo K………. for DUMT!
    De gamle partier har fyldt os med LØGN de sidste 30 år og de sidder der stadig!

    Skatter & Afgifter stiger og stiger samtidig som offentlige service forringes: arbejde til vi blir 75 eller arbejde til du dør!

    I Odense på OUH: nærende&velsmagende mad til kraftramte skæres bort!
    men Djøf-Svinet af en direktør på OUH får selvfølgelig sin million gage med bonus!

    Regimet kører DK i sænk, det er meningen, den vest-Europæiske kultur skal bort, Globalisterne har bestemt dette uden at spørge os, se bare på demografien, negere og arabiske beduiner det er fremtiden!
    (En afrikansk kvinde avler 258 efterkommere i sit liv!)

    Skal vi komfortabelt sidde på vores fede røv og vente på at barbarene over-render os eller skal vi gøre modstand?

    Det er muligt det ikke ændre noget at stemme NB, men så undlad at stemme!
    Mere af samme skuffe fra de gamle Løgne-partier, så må vi på gaden i Gule Veste!
    SIAD, Direkte Demokrati, Frit Internet. Ud af EU/FN.
    P.

    Kommentar by Piotr — 27. januar 2019 @ 12:12

  22. Rettelse:
    I Odense på OUH: nærende&velsmagende mad til kraftramte BØRN skæres bort! men Djøf-Svinet af en direktør på OUH får selvfølgelig sin million gage med bonus!

    Kommentar by Piotr — 27. januar 2019 @ 12:14

  23. > Tim Pallis 10:16

    Jo, det ville også have glædet mig, da jeg er stiller for Dansk Samling, vi er blot for få. Desværre. Så måske sofaen for mit vedkommende.

    Kommentar by Henrik Petersen — 27. januar 2019 @ 12:32

  24. NB’s øvrige varer på hylderne er måske ikke helt så appetitlige og spiselige, som man ku’ ønske sig.
    Men kommer det til at betyde alverden?
    Hvis/ når de kommer ind ved valget senere i år, med formentlig under 10 mandater. Så vil deres mandater alene skulle bruges til, at trække udlændingepolitikken i en mere konsekvent “take it – or leave it” retning. Her er det mit håb, at Vermund og NB vil stå helt og aldeles fast på sine krav. Og ikke som DF blive magelige og tilfredse med, at “blive inviteret med til de andres børnefødselsdage”.

    Kommentar by White knight — 27. januar 2019 @ 12:59

  25. Og skulle det ende lidt a la i Sverigstantinopel. Bliver det spændende at se hvilke umage sengekammerater, det vil kaste af sig, for at inddæmme NB’s indflydelse, under en borgerlig regering.

    Kommentar by White knight — 27. januar 2019 @ 13:04

  26. Hvis det var afhængigt af Nye Borgerliges stemmer? Ja. I det mindste ville der komme klarhed over, hvor de forskellige står, samt over at “stramninger” ikke er “løsninger”.

    Vi er ikke ved at løse kolonisationsproblemet. Og derfor skal der Nye Boller på suppen. Om så blot for erkendelsens skyld.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 27. januar 2019 @ 13:05

  27. Vil vi ende som Sverige, måske allerede ved næste valg?
    Df var ikke stuerene, men havde alligevel et solidt stemme %.
    I Sverige vil de ikke have “søsterpartiet” med i regering, til endda at give flertal.
    Hvis/når vi får et parti til højre for Df, hvad så?

    Kommentar by P — 27. januar 2019 @ 13:40

  28. NEJ

    Kommentar by Svend Andersen — 27. januar 2019 @ 14:21

  29. Jeg forventer, at NB efter næste valg bliver tungen på vægtskålen, således at ingen blå regering kan sidde uden NBs støtte. Og da Lille Lars så nødigt vil afgive magten, falder han til patten.
    Desuden er der enkelte gode folk tilbage i blå blok, der kan noget fornuftigt. Her tænker jeg især på Rasmus Jarlov, selvom han ville være bedre som justitsminister end som erhvervsminister.

    Kommentar by Hertz — 27. januar 2019 @ 14:36

  30. Løbet er kørt. Det er kun et spørgsmål om hvor mange år der skal gå, før danskerne kommer i mindretal.

    Kommentar by M.P. — 27. januar 2019 @ 14:46

  31. Det er forkert at tro at man skal stemme blankt i protest. Selv hvis kun halvdelen af befolkningen stemte ville de valgte politikere blot køre videre som normalt. Stem NB, det er trods alt vores bedste bud i et system der ikke fungerer.

    Kommentar by Realisten — 27. januar 2019 @ 15:11

  32. “Ondskabens ikon”

    Jeg kom til at tænke på nu afdøde Geoffrey Cains bog om umoden og ond propaganda. Han sendte mig en gang et brev, som jeg blev meget glad for.

    Nu hvor “Tommy Robinson” har ødelagt UKIP, er der ingen til at tale EU imod, hvis der bliver en ny afstemning. Tony Blair mener, at der er 50 pct.s chance for en sådan afstemning. Skulle en ny afstemning give det modsatte resultat af den første, kan “Robinson” således blive en væsentlig faktor i kampen for at få UK tilbage i EU, og det pust af frihed, som nogle af os følte, da man stemte Brexit, vil dø ud. Måske live op igen i EU parlamentet, men kun efter lang hård modstand og kampe i gaderne.

    Kommentar by Hans Jensen — 27. januar 2019 @ 15:15

  33. Det gør ingen forskel.

    Nye Borgerlige kommer heller ikke til at gøre noget for at løse problemerne. De bliver en sovepude i de næste 20 år, lige som DF har været det hidtil. Og til den tid er det endegyldigt forbi. NB er grundlæggende bare rigtig godt spin tilsat nogle få personer, der oprigtigt vil ændre noget, men som aldrig får mulighed for det.

    Kan Pauldans Stram Kurs ændre noget? Nej, nok ikke rigtigt, for skulle han – meget uventet – komme ind, så vil han være totalt udstødt og uden nogen form for indflydelse.

    På mange måder er det nok vores demokrati, der er problemet. Alt for mange politikere skal have en del af kagen til sig selv, deres familie, venner, bagland mv.. Og dette evige kompromis, hvor alle skal have noget og man for alt i verden ikke må lægge sig ud med anti-nationale journalister og bureaukrater, da det kan flænse en eventuel gylden faldskærm, så står vi i bedste fald i stampe og i værste fald ligger vi i overhalingsbanen mod afgrunden. De rigtigt svære beslutninger bliver aldrig truffet, da det er for ubekvemt og får umiddelbar indvirkning på politikernes velfærd. At man så blot forskyder regningen med rente og rentes rente til befolkningen og vores efterkommere, det lader til at betyde mindre for vores politikere, da de kun lever i nuet og frem til og med næste valg.

    Jeg ser ikke ret mange lysstråler for enden af tunellen.

    Kommentar by Polka — 27. januar 2019 @ 15:15

  34. Så mangler vi lige Mettepigen som Kim-Løkke-Un’s Kone.
    Det kunne jo f.eks. Speekeren

    Kommentar by Sindsro — 27. januar 2019 @ 15:28

  35. Nu “kræver” FN at EU giver ulovlige indvandrere fri adgang til sociale ydelser !

    Det er lige det den globale pagt siger.

    Løkkelorten har underskrevet den med Socialdemokraternes vel vilje.
    Husk det nu, når vi skal ud at stemme til Folketingsvalget.
    Ny Borgelig, eller DF
    Stram Kurs har ikke vælger erklæringer nok, så husk at afgive denne til stramkurs.dk

    Kommentar by Sindsro — 27. januar 2019 @ 15:31

  36. Hvem taler om at stemme blankt? Der er ingen, der stemmer blankt – det er ikke en mulighed. Hvis man afstår fra at stemme, stemmer man derimod på De Blanke, nemlig dem, der ikke selv behøver nogen stemmer, for at se deres multikulturelle drøm gå i opfyldelse.

    Dem, der stemmer “blankt”, stemmer på Zenia Stampe. Hver aften, når Zenia går i seng, er det i tryg forvisning om, at når hun i morgen vågner, er hun sin vision om regnbuerepublikken et lille skridt nærmere.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 27. januar 2019 @ 15:41

  37. Det eneste gode ved nederlag til blå blok ved det kommende folketingsvalg, er at Lars Løkke er færdig, og Kristian Jensen kan trække Venstre ned omkring 10%

    OT: Dagens emne i Presselogen, er danske medier for borgerlige?
    28:40 min inde.

    Kommentar by Jens — 27. januar 2019 @ 15:43

  38. Har Tommy Robinson ødelagt noget ved at kæmpe imod organiseret børnemishandling? Det lyder mystisk, Hans Jensen. Kan du forklare dig nærmere?

    Kommentar by tp — 27. januar 2019 @ 15:48

  39. Det er sku da fordi i har stemt og på dem i har stemt, at Danmark er i suppedasen.

    Og så siger gud hjælpe mig nogen her inde at løsningen på politikerne er at stemme på dem igen.
    Det vil være som at sige, den vold kriminalitet og brutalitet som indvandring medfører er mere indvandring.

    Kommentar by Jan Huus — 27. januar 2019 @ 15:55

  40. Løsningen på den vold, skulle der stå.

    Kommentar by Jan Huus — 27. januar 2019 @ 15:57

  41. tp/27 jeg kan ikke forklare mig tydeligere. UKIP er sprængt og har mistet sit stærkeste kort. Dette er sket pga. “Tommy Robinson”, og hvis du ikke tror mig, kan du se Nigel Farage på Youtube. Politik er ikke så enkelt, som du gør det til.

    Kommentar by Hans Jensen — 27. januar 2019 @ 16:11

  42. tp/27 jeg kan ikke forklare mig tydeligere.

    UKIP er sprængt og har mistet sit stærkeste kort. Dette er sket pga. “Tommy Robinson”, og hvis du ikke tror mig, kan du få forklringen af Nigel Farage på Youtube.

    Kommentar by Hans Jensen — 27. januar 2019 @ 16:13

  43. https://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE11151932/fremtraedende-leder-af-de-gule-veste-ramt-af-politiets-kugler/

    Mon det kan få flere til at gribe til “våben”?

    Vil det få flere til at have fået nok og gå all in?

    Kommentar by Black Watch — 27. januar 2019 @ 16:23

  44. https://24nyt.dk/video-danmarks-modigste-politiker-vil-braende-koraner-af-i-indvandrerghettoer/

    Rasmus Paludan har da vist skelet lidt rigeligt til beklædningen hos Herman Göring – se hans blå/grå selvkomponerede “uniformsjakke” – der mangler lige et par guldsnore og et par overdådige medaljer…ikke???

    Han skal passe på ikke at det her stunt giver bagslag for sig selv og ikke mindst for alle os/dem der har kæmpet mod islamiseringen i de sidste 30 år!!!

    Hans budskab er lukket ud og kendes af venner og fjender og har været det længe…koranafbrændinger…aaarhhh mon ikke det er at ødelægge budskabet…han skulle måske hellere kaste sig over at udbrede fakta og oplysning på den platform han allerede har…ikke?

    Kommentar by Black Watch — 27. januar 2019 @ 16:41

  45. Politiet kan ikke sikre Rasmus Paludans sikkerhed!!!!!
    Det er åbenbart mere vigtig at de spilder tiden ude på asylcentret
    https://www.jv.dk/esbjerg/Hundredvis-af-udrykninger-til-asylcenter-i-Hviding/artikel/2681856

    Kommentar by k. m. — 27. januar 2019 @ 16:42

  46. > Morten— 15:41

    Og hvad er så dit bud på, hvad man som vælger, der ikke ønsker muslimsk indvandring, skal stemme på?
    Det er så let at kritisere andre, det vanskelige består i at beskrive, hvad løsningen kunne være.

    Kommentar by Henrik Petersen — 27. januar 2019 @ 16:55

  47. Har været inde som stiller for stram kurs. Hatten af for Palludan.

    Kommentar by River — 27. januar 2019 @ 16:57

  48. > Black Watch 16:41

    Enig. Det ville nok være en bedre idé at uddele koranen til etniske danskere, der kunne lære noget af at læse i den.

    På samme måde, som ‘Mein Kampf’ har godt af at blive læst i stedet for at blive brændt af. Bogafbrænding styrker ikke just sympatien hos etniske danskere med lidt historisk viden. Brug krudtet bedre, Paludan.

    Så bliver det til logisk deduktion, hvis konklusion nødvendigvis er, at islamofascismen er afskyelig, uagtet hvilken type af fascister/nazister/muslimer, der står bag.

    Dén med Paludans beklædning havde jeg ikke lige bemærket, så tak for tippet.

    Kommentar by Henrik Petersen — 27. januar 2019 @ 17:04

  49. Jeg er ikke opdateret, så er der nogen der kan sige om Paludan har brændt en Koran?
    Hvis jeg kender ham ret, bliver det ved truslen. Det skaber opmærksomhed.

    Til gengæld er der ingen tvivl om, at hvis Islam får magten, da bliver Biblen og Grundloven brændt

    Kommentar by k. m. — 27. januar 2019 @ 17:44

  50. Under foregående blog, “Hvor blev kriminal-reportagen af” er der en liste på 18 punkter over de gamle partiers svigt og svig overfor danskerne. (kl. OO.2O) Den kom ikke på i første omgang pga. et teknisk problem.

    Kommentar by Ole Jensen — 27. januar 2019 @ 17:46

  51. Kan nogen hjælpe med at finde en forklaring på hvorfor STRAM KURS indsamlingen af vælger-erklæringer er gået i stå? HVIS den er? Er det evt. bagtalelse. Det virker meget mystisk at antallet i ugevis har været det samme. Har Rasmus Paludan en forklaring til os? Saboteres indsamlingen af hackere?

    Kommentar by tp — 27. januar 2019 @ 17:54

  52. > tp 17:54

    Fordi Økonomi- og Indenrigsministeriet opdaterer ca. hver måned, ikke hver dag eller uge. Hvilket også fremgår klart af sitet. Læs og forstå.
    Den seneste opgørelse er fra 7. januar 2019, så må du selv gætte på, hvornår den næste opgørelse kommer. Hint: I løbet af første halvdel februar.

    Til skuffelse må jeg meddele, at med den seneste opgørelse er der ingen sandsynlighed for, at Stram Kurs eller højdespringeren Klaus Riskær Pedersen bliver opstillingsberettigede.

    I øvrigt bliver vælgererklæreren bedt om efter 7 dage at bekræfte sin erklæring for lige at give lidt betænkningstid. Riskær havde en lille finte, som han – der ellers er it-mand – undskyldte som systemfejl.

    > k.m. 17:44
    Mig bekendt har han ikke. Han har været forsvarer for en mand, der har futtet en koran af. Og han har selv truet med at gøre det, men det er han sandsynligvis for begavet til at gøre.
    Når muslimerne kommer til magten, behøver de ikke at brænde bøger og lovsamlinger af. De nøjes formentlig med at stikke ild til vi vantro.

    Kommentar by Henrik Petersen — 27. januar 2019 @ 18:24

  53. Sig mig Kim, er du helt sikker på at det billede af Lars Løkke Rasmussen aka den danske pest er Photoshoppet, for det ser fuldstændig normalt ud.

    Kommentar by Piphans — 27. januar 2019 @ 18:35

  54. @33 Sindsro
    Nope, Løkkelorten knalder kun med Paplorten.

    Kommentar by Piphans — 27. januar 2019 @ 18:39

  55. Føj! Løkke du er en grådig og ussel skændsel for vores land.

    Kommentar by Holger — 27. januar 2019 @ 18:52

  56. ha ha fedt billede. Nej det ville ikke ændre en skid.

    Kommentar by Flaskeposten — 27. januar 2019 @ 19:02

  57. Genialt portræt, og yderst kendetegnende for mandens politiske observans.
    Autoritær over for egen befolkning men en krybende kryster der villigt ligger med alle fire hjul i vejret, når det kommer til direktiver fra EU, FN og Merkel.
    Ingen refleksioner over folkets ve og vel, men enøjet fokus på en international karriere.
    En distance blænder og levebrøds politiker!

    Kommentar by Finn A. Skov — 27. januar 2019 @ 19:36

  58. Det eneste som kan nytte noget, er at få valgt mange andre politikere ind. Det vil kun lykkes, hvis vi hurtigt får noget folkeoplysning sat i gang. Hvis vi ikke orker eller gider sørge for at mange, mange flere danskere får læst Uriasposten og Snaphanen osv., vil de fleste vælgere gå til valg, uden at vide at Danmark og de selv er tæt på svenske og ragnarok-agtige tilstande. Enten deler vi flyveblade og pjecer ud til postkasserne, eller vi kan glemme alt om at redde Danmark fra undergang.

    Se forslaget til en tekst til et sådant blad under foregående blog. Som Carstens skrev: enhver kan jo fotokopiere 5O, 1OO eksemplarer eller flere, og dele dem ud.

    Kommentar by tp — 27. januar 2019 @ 19:47

  59. Forslaget til en løbeseddel kan ses under “Hvornår er Danmark dejligst”,
    nr. 33.

    Kommentar by tp — 27. januar 2019 @ 19:57

  60. “Kan nogen hjælpe med at finde en forklaring på hvorfor STRAM KURS indsamlingen af vælger-erklæringer er gået i stå”

    Det handler om realitetssans, intelligens og normalitet. Manden havde aldrig en chance, der er trods alt en nedre grænse.

    Kommentar by Hans Jensen — 27. januar 2019 @ 19:57

  61. Lars “Kim Yong Il” Løkke Rasmussen. Dog burde blot også tilføjes, Merkel/ Macron. Så havde pengene passet. Da LRR læner sig godt og grundigt op ad disse.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 27. januar 2019 @ 20:11

  62. Der er pt. intet seriøst alternativ til Nye Borgerlige, intet. Næste gang når Stram Kurs det sikkert, desværre først om tre-fire år, men indtil da står den klart på NB. DF har svigtet fælt, så det er slet ikke til debat hvor krydset sættes.

    Kommentar by LarsB — 27. januar 2019 @ 21:10

  63. Kommentar by Henrik Petersen — 27. januar 2019 @ 17:04

    Herman Göering var jo vild med at iklæde sig den ene mere eller mindre prangende uniform…så vanvittig at tyskerne incl. nazisterne grinede ad ham bag hans ryg.

    Han havde en forkærlighed for guldsnore alle vegne på uniformen..så mange at det fede svin var ved at falde i dem! Og forgyldte/guldbelagt ceremoni taktstokke m.m. jonglerede han også med og han vralte rundt i sin opiumrus med sit enorme flæskehoved.

    Kommentar by Black Watch — 28. januar 2019 @ 00:25

  64. Haha! Supergodt billede af Statsmedisteren! Et af de bedre, faktisk.

    Vores politikere er blot hånddukker, ført af en eller anden syg, global skyggeregering, som er ude på at ødelægge den judeokristne kultur og evt. udrydde en hel del mennesker. Helst hvide.

    Nej, jeg ville slet ikke gide stemme, hvis ikke det var, fordi jeg har unge nevøer og niecer. Jeg vil gå ind og støtte op om Dansk Samling og Morten Uhrskov, for jeg støtter ikke homoseksuelle per definition og ser ingen særlig ide i at brænde koraner af, og jeg har ikke tiltro til danske kvinder i politik, heller ikke Vermund. Tror ikke på dem. DF har jeg opgivet for længe siden, for de har vist sig som vattede, efter at Tulle fik tildelt tronen i det parti.

    Det brænder gevaldigt på rundt omkring i verden, og jeg vil sige, at USA, som jeg har boet i et par år, er et land til skræk og advarsel. Hvad der foregår derovre er så skandaløst, at jeg ikke engang orker at begynde at remse det op her. Langt værre end i Danmark! Det er ikke Trumps skyld, for han forsøger at rette årtiers idioti, men Obama kører jo en skyggeregering ved siden af og gør alt for at køre Trump i sænk. Tror ikke, det lykkes at få muren. Det er, som om det er et globalt vanvid: indvandring SKAL og MÅ ske! Uhyggeligt.

    Vi mangler folk i Skandinavien som Orban, Salvini eller hende her, en italiener i parlamentet i Italien, som virkelig forstår at få sagt en masse klogt på kort tid: https://barenakedislam.com/2019/01/27/italys-georgia-meloni-the-female-equivalent-of-matteo-salvini-with-great-big-brass-ones-to-match-and-better-legs/

    Hvis nogen er med, så vil jeg foreslå, at vi sætter os sammen og udarbejder klistermærker osv. med vigtig information til den dumme, danske befolkning!

    Kommentar by Kuffar — 28. januar 2019 @ 00:31

  65. I LOOOOVE Salvini! Se ham give den gas her! https://barenakedislam.com/2019/01/26/matteo-salvini-we-cannot-fill-italy-with-africa/

    Heldigvis taler jeg italiensk, så måske skulle man udvandre til Italien. Tænk, om vi havde en statsminister her i DK, som turde sige sådanne ting??!! Men Nej! Vi har en vatpik af en statsminister! Jeg skammer mig over vores politikere.

    Kommentar by Kuffar — 28. januar 2019 @ 00:36

  66. # Hans Jensen……Det ser da ikke ud til at der er nogen nedre grænse når det gælder de øvrige politikere og partier. Er du imod at STRAM KURS vil have fuldt STOP for afrikaniseringen og islamiseringen af Danmark??

    Kommentar by tp — 28. januar 2019 @ 00:40

  67. Sålænge man kan komme til stemmeurnene, bør man gøre der.
    Når stemmeurne er fjernet, er der andre midler, mine herrer.

    Kommentar by Sindsro — 28. januar 2019 @ 02:18

  68. tp/66 m.fl.

    Jeg kan ikke følge din logik. Du tror vist, at alting er meget enkelt og gennemskueligt.

    Det er det ikke. Pæne mennesker som Dansk Samling har ikke magtet at samle ret mange stemmer, så dem får folk nok desværre ikke mulighed for at stemme på. At starte et parti er et enormt arbejde, der bl.a. kræver penge, og Rasmus Palludans tumlen rundt i manegen er tæt på gal mands værk. Han har hverken en organisation eller penge til at bygge den op, og de fleste anser ham for at være halvgal med tendenser mod det værre.

    Jeg ser ingen idë i at brænde koraner, det gør muslimerne hver eneste dag, når de forsøger at tage livet af hinanden og ødelægger hinandens byer og hjem. I det hele taget brænder jeg ikke bøger og ville aldrig sætte mit liv på spil for at gøre det.

    Der sker en masse, som vi aldrig får noget vide om, og derfor skal man være forsigtig med at dømme. Blandt de glade gæster i Herning var i aftes en celeber gæst, som journalisterne ikke fik øje på eller havde fået besked om ikke at nævne.

    Midt i en klynge norske fans sad deres statsminister Erna Solberg og morede sig herligt. Forståeligt nok ville hun være i nærheden, hvis hendes landsmænd vandt guld. Der har sikkert været bodtguards i nærheden som en usynlig del af publikum, og mon ikke hun efter kampen mødtes et sted ovre i de mørke Jylland med sin danske kollega og spiste en sen middag, før end et norsk fly hentede hende i Karup eller Billund. Jeg gætter på, at de talte om Putin.

    Når man gik ind på de norske avisers forsider for at se omtalen af kampen fik de danske spillere masser af uforbeholden ros, men der var også alarmerende artikler om en næsten usynlig kamp i norske fjorde, hvor den russiske, britiske og amerikanske flådes atomubåde befinder sig i et alarmerende antal. Det er der ingen, der har fortalt danskerne, der til gengæld oplever større og større russisk frækhed i vort luftterritorium. Jeres venner på dokumentet har også glemt at fortælle jer det.

    Kommentar by Hans Jensen — 28. januar 2019 @ 11:28

  69. Stram Kurs er muligvis bl.a. gået i stå af min primære grund til at melde mig ud: fordi stilen er for konfrontationssøgende overfor den enkelte indvandrer – og i for lav grad konfronterer de ansvarlige: de eksisterende politikere og tidsånden.

    Men det har nok været gavnligt at pisse territoriet af – især med henblik på ungdommen.

    Paludans opgave har ikke været let, for enten får man ingen opmærksomhed fra MSM eller også skal man spille fransk klovn.

    Desuden er partiet friheds og individ-fokuseret og ligger dermed for tæt på NB – også en grund til min udmeldelse. Liberale spidsborgerlige mennesker kan næppe fatte hvordan man redder et folk.

    Vi har brug for et Dansk Samling ledet af mig eller noget deromkring – ikke støvede kustoder, men mere grovkornede typer, som hader “det etablerede Danmark”. Og afstanden til netop “det etablerede Danmark” har folk med gode jobs jo sjældent, men den er nok absolut nødvendig, for netop “det etablerede Danmark” har ødelagt det Danmark, vi savner.

    Kommentar by Kim Poulsen — 28. januar 2019 @ 16:38

  70. Andre kandidater til at frelse Danmark:

    Balder, Rune Selsing (indspist nok, men alligevel), Uwe Max, Lennart Kiil?

    Vi skal altså tænke ud af Jyske Bank Boksen!

    Kommentar by Kim Poulsen — 28. januar 2019 @ 16:43

  71. Det kommer jo alt sammen an på, om I har bevist, at I har evnerne til at skabe succes med jeres forehavender, hvad de så end har været. Som Trump. Tom snak har vi haft nok af.

    Den eneste af de nævnte, jeg tidligere er truffet på, er Rune Selsing, der er et typisk akademisk skrivebordsmenneske, som næppe nogensinde har rokket sig langt fra computeren og teoretiske klummeskriverier. Han var ven med den usandsynligt snobbede og virkelighedsresistende Mads Holger, der for sent begreb, at han som stikirendreng og toyboy for nogle adelige tøsebørn blev midsbrugt og kasseret, og at han aldrig var i nærheden af at blive gift med et våbenfskjold eller en herregård. Hans hjemmelavede konservatisme var ikke af denne verden.

    Hvad Paludan angår, håber jeg, at han har nogle virkelige venner, der tager sig af ham. Han efterlader det indtryk, at han er på vej ind i en gedigen livskrise og depression, hvor han for at få opmærksomhed nogle sølle øjeblikke spiller russisk roulette med sit liv. Der er et stort misforhold mellem risiko og gevinst. Politiker bliver han aldrig, men jeg vil ikke afvise, at der måske er kommet noget godt ud af hans besynderlige provokationer.

    Kommentar by Hans Jensen — 28. januar 2019 @ 17:28

  72. Ganske uenig, Hans Jensen. Succes får man først og fremmest ved at være en plat sælger. Sådan er tidsånden. En af fejlene ved det borgerlige menneske, er at det tror blindt på markedet og måler evner ift det. Husk, markedet har produceret det lort, vi nu står i.

    Så vidt jeg kan se, har Rune flyttet sig langt i fornuftig konservativ retning siden sin tid i Venstre. Han og konen er en af de få positive overraskelser fra gamle dage, som tilsyneladende ikke længere blindt tror på det hellige marked.

    Mads Holger var en type, og jeg håbede inderligt at Jarlov vandt over ham ved daværende valg, men idag har jeg bittert fortrudt. Jarlov er som de andre fjolser, der vanærer ordet konservativ. Han er platliberal med en fernis af symbolkonservatisme. Foruden levebrødspolitiker til fingerspidserne.

    Vi skal desuden først og fremmest have nogle ældre mennesker ved roret. Tidens dyrkelse af ungdom og overflade er en stor del af sygdommen.

    Kommentar by Kim Poulsen — 28. januar 2019 @ 17:37

  73. Du ved bedst selv, hvor stor en succes, du har haft.

    Jeg kender mange, der har gjort det godt, og de har alle været betragtelig mere beskedne i deres selvvurdering og modsat dig ikke bygget deres arbejde på hån og plattenslageri overfor kunder og publikum. De ved godt, at der skal hårdt arbejde og hæderlighed til.

    Jeg vidste ikke, at Rune Selsing havde været medlem af Venstre. Hans kone virker ikke, som om hun har meget forstand på det, hun skriver om, det er teoretisk hjemmebag uden ben i virkeligheden, men hun er jo fotogen, og mere skal der ikke til i Danmark, og rakke ned på folk kan enhver idiot jo finde ud af. Det er bare ikke alle, der ønsker at leve af det, men sådan er vi jo så forskellige.

    Kommentar by Hans Jensen — 28. januar 2019 @ 19:41

  74. Pointen er, at survival of the fittest på kort sigt ikke nødvendigvis virker på lang sigt. Hvis man er nogenlunde tilfreds med tingenes tilstand og bare mener at vi er uheldige at have et muslim-problem som lige skal fikses, så skal man naturligvis gøre som hidtil og blot justere for islam-indvandringen.

    Hvis man mener der er noget mere grundlæggende galt med samfundet – og at muslimernes trussel mod vor livsform blot er det mest iøjnefaldende og måske mest akut truende symptom, så skal man nok ikke vælge ledere, som fitter det samfund der ikke virker. Man skal vælge en omvæltning, som vi kan kalde revolution eller kontra-revolution for ligesom at sætte det i relief til “business as usual minus muslimer”.

    Selsingerne bliver vi ikke enige om.

    Kommentar by Kim Poulsen — 28. januar 2019 @ 22:36

  75. “Always Look On The Bright Side Of Life”. Det tog kun 781 år for spanierne at få muslimerne smidt ud af Spanien.

    Kommentar by A-mad — 28. januar 2019 @ 23:33

  76. 23:33 fortsat. Det tog omvendt ikke mange år at smide nazisterne ud af Danmark. Det var dog mest andre, der gjorde arbejdet for os.
    Nye borgerlige kan være en begyndelse.
    Hvor længe vil det vare, før de kan få et stabilt flertal i folketinget bag sig?
    Det afhænger af udviklingen i den muslimske terror og kriminalitet.
    Dvs hvornår den kommer til at ramme en tilstrækkelig stor del af de danske familier.
    Mit bud er, at det vil ske indenfor 15-35 år.

    Kommentar by A-mad — 28. januar 2019 @ 23:57

  77. Om 35 år er der for mange fremmede. Der er mindst 800.000 ikke-danskere idag af de 5,8 millioner.

    http://www.polemiken.net/?p=774

    Kommentar by Kim Poulsen — 29. januar 2019 @ 13:26

  78. Nope!

    Kommentar by perp747 — 29. januar 2019 @ 17:57

  79. ->Kim Poulsen 13:26. Talk for link til POLEMIKKEN med de skarpe demografi beregninger.

    Jeg er enig i at “Om 35 år er der for mange fremmede”. Det er mængden der gør det, enig.

    Men det, der betyder noget for om vælgerne stemmer på Nye Borgerlige – eller på partier, hvis indvandrings politik flugter med Nye Borgerliges – er, at den muslimske terror og kriminalitet rammer dem selv dvs rammer en tilstrækkelig stor andel af de etnisk danske familier. Man skal ovenikøbet korrigere for “Stockholm syndromet”

    wiki: “Stockholmsyndromet er en psykisk tilstand, i hvilken fanger eller ofrene for en kidnapning udvikler tilknytning til deres vogtere. Denne solidaritet kan sommetider komplicere tingene, når fangerne ligefrem hjælper deres tilfangetagere med at opnå deres mål”

    Der er et tipping point et sted, men det er svært at fastslå hvor. Mediernes påvirkning f.eks. Hvor meget de kan skjule og fordreje for vælgerne, ved vi endnu ikke.

    Jeg tror desværre kun det er (statistik/demografi-)nørder, der bliver skræmt af demografi og demografiske fremskrivninger. Vælgerne skal føle det selv, før de bliver skræmt.

    Kommentar by A-mad — 30. januar 2019 @ 09:33

  80. Her på Uriasposten hersker en gennemgående stærk tendens til at undervurdere folks evne til at observere og tænke selv.

    Jeg er fuldstændig overbevist om, at der i alle samfundslag findes en stor uro for fremtiden, og at det i virkeligheden er langt de fleste, der har fatter, at den muslimske indvandring i overvejende grad har skadet samfundet. Jeg kender vist ikke en eneste familie, der ikke har været ramt af kriminalitet, hærværk,trusler, mobning eller har slægtninge og naboer, der har prøvet at stå magtesløse overfor følgerne af indvandringen.

    Bare spørg vagtselskaberne. Folk forsøger som aldrig før at sikre sig med kameraer og alarmer.Noget af det værste ved denne udviklinger er, at vores eget ros også er blevet værre og samarbejder med de nyankomne.

    Kommentar by Hans Jensen — 30. januar 2019 @ 13:24

RSS feed for comments on this post.