31. januar 2019

Lena, Alternativet i Århus: AEH’ere ’slår andre mennesker, ofte i hovedet og optager det på mobilen’

Uwe Max Jensen har gennem længere tid været en torn i øjet på Alternativet, og man kan vel godt kalde ham konfrontationssøgende. Det kommer der ikke altid noget godt ud af, men af og til så dukker der interessante oplysninger op. Her en Lena Agger fra Alternativet i Århus, der er meget imod ‘Koranpiloterne’-satiren, fordi ‘billedet og teksten’ giver associeres til AEH’ers ‘happyslapping’ af tilfældige i bybusserne. Ikke for at fodre fordommene, men hun er i øvrigt ‘Freelance økologisk vegetarkok’ og ‘Heilpraktiker’. Flere pangfarver, færre pakistanere, tak.

“Janni O. Pippilotta Kreikenbohm jeg forstår dit synspunkt og respekterer det 💚 men billedet og teksten frastøder mig utroligt meget 😡😡😡😡😡
Jeg bor i det vestlige centrum af Aarhus og er tvunget til at færdes på gaden, i busser og tog fordi jeg ikke har en bil. Og her i Aarhus er der en uhyggelig ‘leg’ i busserne hvor tre eller fire unge unge med udseende og sprog af anden etnisk herkomst, slår andre mennesker, ofte i hovedet og optager det på mobilen. Man sidder og har hverken øjenkontakt eller på anden måde kontakt med dem og så pludseligt får man et slag i hovedet. Chaufførerne gør ikke noget for de er lige så truede som vi andre..
Så uanset hvem der er DIN kollega i Kbh så fjern det billede med koranpiloterne. Der er så meget ballade med de unge med overfald der ikke bliver meldt til politiet. Det sker i busser, tog og om aftenen på Banegården og de er de unge under den kriminelle lavalder og der spiller de højt på.
Når folk i Aarhus og omegn ser Alternativet og det billede så stemmer de IKKE på Alternativet. Tag billedet væk fra fb også for at hjælpe alle dem der er kandidater herovre og alle dem der arbejder frivilligt.
God solskinsdag og kærligt kram 💚”

Oploadet Kl. 09:17 af Kim Møller — Direkte link21 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/98290/trackback

21 Comments »

  1. De indavlede retarderede kriminelle korandyrkende terrorister kan konsekvensløst bedrive terror mod etniske Danskere uden at det medfører nogen som helst form for straf orkestret af samfundets tjenere, nemlig taburat klæberne på det beskyttede værksted kaldet Christiansborg der i dag indvier terror sikringen uden om borgen, godt gået af de overbetalte underfrankerede EU tilhængere, man mangler en Donald Trump i landet som leder, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 31. januar 2019 @ 09:29

  2. Dem der stemmer på Alternativet er så åndsfraværende, at lige gyldig hvor meget lort partiet lukker ud, så bakker de op. Lena Agger ingen grund til bekymring.

    Kommentar by Menig 442 — 31. januar 2019 @ 09:41

  3. En ægte demokrat:

    Det er farligt, hvis folk opdager, hvad vores parti står for. Så stemmer de ikke på os !

    Halleluja !

    Kommentar by Bastardo — 31. januar 2019 @ 09:42

  4. Christiansborg minder mere og mere om GREV DRACULAS BORG i de vilde bjerge i Rumænien. Den borg der var beboet af blodtørstige vampyrer. Som indfangede uskyldige bønder og landsbybørn og bragte dem ind i borgens kælderlokaler hvor de blev tortureret og udsuget godt og grundigt.

    Man kan måske hævde at min sammenligning halter på enkelte punkter, men fakta er at Christiansborg er blevet hjemsted for partier som lyver, snyder og bedrager befolkningen året rundt. Fra borgen udgår der en strøm af tåbeligheder og udemokratiske/forræderiske/ altødelæggende tiltag. Det begynder at ligne organiseret ondskab. At vi danskere udsuges økonomisk og kulturelt….. at borgen sender ulykke, uretfærdighed, splittelse, forbrydelse, sygdom og død ind i flere og flere danske hjem, kan påvises og bevises.

    At mange ikke fatter at deres modgang og elendighed er fremkaldt af politiske, juridiske og bureaukratiske svigt, overgreb og magtmisbrug, er en sag for sig. Men de endnu selvstændigt tænkende kan godt se at de gamle partier er ved at ødelægge Danmark, og at utallige tragedier skyldes politikere (og journalister) som er ligeglade med sandhed og ret, og især ligeglade med det danske folks videre skæbne.

    I visse kredse er alt med moral og etik i frit fald.

    Kommentar by Bent Nielsen — 31. januar 2019 @ 10:37

  5. AEH…?

    Kommentar by tp — 31. januar 2019 @ 10:58

  6. Apropros den plakat….

    Vi må jo bare stole på, at koran-PILOTERNE ikke pludselig KAPRER partiet og ændrer KURS, rammer en forhindring og STYRTER SAMMEN.

    Sorry.

    Kommentar by Quark — 31. januar 2019 @ 11:02

  7. AEH: Anden Etnisk Herkomst

    Kommentar by ino — 31. januar 2019 @ 11:21

  8. Det indlæg fatter jeg ikke en lyd af, hvorfor kæder den alternativt begavede badar shah sammen med de unge indvandrere der deler lussinger ud i busserne? Siger hun at alle indvandrere er ens??

    Og lene agger, hvis du læser med her: jeg tror faktisk at ideen med billedet ER at undgå at folk stemmer på alternativet!

    Kommentar by Per — 31. januar 2019 @ 11:23

  9. Forklaring tak: Er det Uwe Max Jensen som er plakatkunstneren ? – Hvor kommer Janni O. Pippilotta Kreikenbohm ind i billedet ?

    Kommentar by T. Flodur — 31. januar 2019 @ 11:27

  10. Ja hvad var Janni O. Pippilotta Kreikenbohm‘s synspunkt “som hun forstår”? Forviringen er total, ikke mindst over det navn som lyder som en fra alternativet, men som åbenbart er islam kritisk? Islam og voldelige indvandrere er et problem de forstår, men man skal stemme for mere? “Sælg ud af alle principper for der er stemmer i muslimerne”, er det det de mener?

    Kommentar by Per — 31. januar 2019 @ 11:31

  11. Jeg er ikke rigtig klar over hvilke følelser det vækker i mig, når jeg oplever Alternativets iver for at hjælpe bøddelen med at lægge løkken om egen hals.

    Kommentar by Kunta — 31. januar 2019 @ 12:02

  12. Det tager prisen for selvimodsigende dhimmiedrool.
    Jeeeeez.
    Man véd (næsten) ikke hvor man skal starte og ende.
    Det brune underfrankerede affald udfører hverdagsterror. Det må vi under ingen omstændigheder nævne. Man får nærmest indtrykket af, DE skal beskyttes mod Uwe Max og andre som os og ham.
    Vi bor sgu i Omvendeslev. Ikke længere Danmark.
    Kan tosserne ikke se de leverer bevismaterialet for Rasmus Paludans såkaldte hadprædiker?
    De frygter for ingen vil stemme lortet, hvis sandheden kommer frem. Det er på niveau med at K-Salat frygter for folk skulle finde ud af, der ikke er italienere i Italiensk salat – eller hunde i hundekiks.
    Stop verden – jeg vil af!

    Kommentar by White knight — 31. januar 2019 @ 12:30

  13. stemme FOR lortet

    Kommentar by White knight — 31. januar 2019 @ 12:32

  14. er plakaten en parodi? er forvirret efter at have skimmet artiklen

    Kommentar by poul sørensen — 31. januar 2019 @ 12:45

  15. #14 Poul. At du er i tvivl siger mere om de sindssyge tider vi lever i, end det siger om dig 😅

    Kommentar by Hr. Snusk — 31. januar 2019 @ 13:27

  16. Uret tikker – skide være med Alternativet og deres idiot kaos piloter
    Verden går under om 11 år, så nyd livet, den korte tid vi har tilbage.
    (Ironi kan forekomme)
    https://jyllands-posten.dk/premium/international/ECE11153263/11-aar-til-at-redde-planeten-og-fire-maaneder-til-at-samle-venstrefloejen/

    Kommentar by k.m. — 31. januar 2019 @ 13:45

  17. Er Pippilotta ikke ham gutten, der gjorde grundigt grin med de kønsforvirrede og insisterede på at han var en kvinde, og dermed havde ret til at bruge kvindernes omklædningsrum i svømmehallen?

    Kommentar by Hr. Snusk — 31. januar 2019 @ 14:23

  18. Der skulle have stået “Koran idioterne”!

    Kommentar by Vakse Viggo — 31. januar 2019 @ 16:07

  19. Kommentar by Hr. Snusk — 31. januar 2019 @ 14:23

    Næh, det var ham, der kalder sig Ibi-Pippi.
    En anden tåbelig indretning.

    Kommentar by Knud Madsen — 31. januar 2019 @ 17:43

  20. Ok. Takker Knud.

    Kommentar by Hr. Snusk — 31. januar 2019 @ 18:21

  21. Tydeligvis ønsker Alternativet ikke at gøre noget mod vold mod tilfældige. Tværtimod prøver de at høste stemmer på trods af volden. Stemmer til import af mere vold.

    Kommentar by Winged Hussar — 2. februar 2019 @ 10:25

RSS feed for comments on this post.