1. februar 2019

Islamisk perlekæde skal beskytte Christiansborg: ‘Kilden til Fred, ‘Beskytteren’, ‘den Beskyttende Ven’

Breiviks bilbombe mod regeringsbygningen i Oslo var givetvis anledningen, men vi skriver 2019, og når den historiske plads skal justeres til den nye virkelighed, så handler det et værn mod herboende islamiske jihadister.

I den forstand er en beskyttende halvcirkel bestående af 85 tonstunge granitkugler foran Christiansborg af stor betydning. Det er ikke bare ‘en halvmåne’, men også ‘en perlekæde’, en ufuldstændig bedekrans – den der bruges til at hylde Allah med fremsigelse af hans 99 navne, såsom ‘Kilden til Fred, ‘Beskytteren’, ‘Vogteren’, ‘den Beskyttende Ven’ og fremdeles. Et markant symbol på domænetabet: Muslimer truer, Muslimernes gud hyldes…

Korankugler, i ordets egentlige forstand.

Jeg ved ikke helt hvad landskabsarkitekterne har tænkt på, men det ændrer ikke på noget væsentligt. Det æstetiske kan altid diskuteres, men symbolikken er helt uspiselig. Vi er i krig, og forsvares os med hvide flag.

(Før og nu-plantegninger ifl. GHB Landskabsarkitekter; Foto: Facebook)

(Fotos: Kultur i Danmark, Tonstunge kugler pryder Christiansborg, 30. januar 2019)

Citater.

“Fredsbevarende arkitektur på Christiansborg: Den nye terrorsikring er en beroligende sjælevarmer til din urbane angst” (Anne Pind, Politiken, 29. januar 2019)

“Den Nådige, den Barmhjertige, den Suveræne, den Hellige, Kilden til Fred, Beskytteren, Vogteren, den Almægtige, Betvingeren, den Mægtige, Skaberen, Udvikleren, Formgiveren, den Tilgivende, den Sejrrige, den Givende, den der giver underhold, den der åbner, den Vidende, den Begrænsende, den der udvider, den der fornedrer, den der ophøjer, den Ærebringende, den Vanærende, den Althørende, den Altseende, Dommeren, den Retfærdige, den Milde, den Opmærksomme, den Overbærende, den Storslåede, den der tilgiver igen og igen, den Taknemmelige, den Højeste, den Største, Bevareren, Opretholderen, den der afregner, den Ædle, den Gavmilde, den der overvåger, den der besvarer, den Absolutte, den Alvise, den der elsker, den Forherligede, den der giver liv på Opstandelsens dag, Vidnet, den Sande, den Betroede, den Styrkefulde, den Velbefæstede, den Beskyttende Ven, den der hyldes, den Alvidende, den første Årsag, den der genopretter, den Livgivende, den Dødbringende, den Levende, den Uafhængige af hvem alt afhænger, Finderen, den Glorificerede, den Enestående, den Ene, den der eksisterer i kraft af sig selv for altid, den der kan alt, den mest Kraftfulde, den Handlekraftige, den Udsættende, den Første, den Sidste, den Manifesterende, den Skjulte, den Styrende, den Ophøjede, Kilden til Godhed, den der tager imod anger, den der gengælder, den Undskyldende, den Medfølende, Herskeren i Sit rige, den Ærefulde Majestæt, den Retfærdiggørende, den Forenende, den Rige, den Berigende, den Afvisende, den Nødbringende, den Godgørende, Lyset, Vejviseren, den Usammenlignelige, den Uendelige, Arvtageren, Retlederen, den der fastsætter tiden.

Det er meget almindeligt at fremsige Guds 99 navne som en form for lovprisning (dhikr), enten i tilslutning til de daglige, rituelle bønner, eller på vilkårlige tidspunkter, som frie bønner (du’a). Hertil vil man ofte benytte sig af en bedekrans (tasbih eller subha) med 33 eller 3 x 33 perler. Man fremsiger række af navne, mens man lader fingrene glide hen over en perle for hvert navn. (Islamstudie.dk, Guds 99 navne)

Oploadet Kl. 14:27 af Kim Møller — Direkte link59 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/98383/trackback

59 Comments »

  1. Giv mig et brækmiddel.

    Kommentar by Menig 442 — 1. februar 2019 @ 14:57

  2. Pryd?!!!!!!!! Hold kæft hvor er de grimme og forkerte i det historiske miljø i centrum af København!

    Underkastelse er hvad det er!

    Men på den anden side så er det et symbol på at folketingets medlemmer m/k nu har afsvoret deres “nosser” og kastet dem ud på pladsen – No brain..no balls..no country – så kan alle sparke til dem – spytte på dem – feministerne gramse på dem – og halvaberne male dem over med grafitti!!!

    Et symbol på at landet nu ruller endnu en tak ned ad keglebanen mod udslettelse. Alle os hvide grisefarvede kegler står klar til at blive banget ud af spillet og splintret til atomer.

    Kommentar by Black Watch — 1. februar 2019 @ 15:05

  3. En kæde mod PERLER – naturligvis, arkitekt!

    Kommentar by Snaphanen — 1. februar 2019 @ 15:28

  4. Jeg har ikke behov for et brækmiddel.

    Kommentar by JEG ER ENIG, DET ER EN LUKKET FEST, SKRID HJEM. — 1. februar 2019 @ 15:36

  5. De fremmede er da en berigelse. De holder nogen stenhuggere i arbejde!!!

    Kommentar by k. m. — 1. februar 2019 @ 16:04

  6. Nååår, det er derfor sommeren blev brugt til at sætte koranklodser op i div. mindre provinsbyer. Nu kan vi jo ikke komme og sige at de ikke gør noget for befolkningen.

    Hvem mon bliver beskyttet først i en given situation?

    Kommentar by Santor — 1. februar 2019 @ 16:10

  7. https://jyllands-posten.dk/#ia11162520;finans

    Og mere vanvid fra FT…samlingen af de dummeste ignorante danskere!

    Læs kronikken og forstå hvorfor Danmark er på vej mod udslettelse – dumhed og kløgtig ledelse af landet – 2 ting FT´s politikere og ministre er fantastiske til… fantastisk dumme og fantastisk fravær af kløgtig ledelse…

    Men selvfølgelig…de vælges jo også af et fantastisk dumt og ukløgtigt folk, som bliver ved med at vælge de dummeste folk ind i FT.

    Kommentar by Black Watch — 1. februar 2019 @ 16:24

  8. Efter to skudepisoder de seneste uger vælger Fyns Politi nu at tage et nyt redskab i brug.

    Fra i aften klokken 18 vil dele af bydelen Voldensmose være en såkaldt skærpet strafshariazone, hvor brine og sorte gerningsmænd vil få dobbelt straf for utryghedsskabende kriminalitet.

    – Det er politiets vurdering, at der i øjeblikket er et kriminalitetsbillede i Vollsmose, som skaber en forståelig utryghed for de mange lovlydige beboere i området. Som politimyndighed er det en af vores allervigtigste opgaver at sikre ro, orden, sikkerhed og tryghed for borgerne. Derfor indfører vi nu en skærpet strafshariazone, siger politiinspektør Johnny Schou fra Fyns Politi.

    De skærpede strafshariazoner er et nyt redskab for politiet, og det er første gang, det bliver taget i brug, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 1. februar 2019 @ 16:39

  9. Mon ikke Jelved, Vestager, Østergaard, Elbæk og mange af de andre antikristne politikere som har arbejdet målrettet med at afkristne Danmark – med samarbejde fra lakaj-medierne og biskopper m.m. – nu glædeligt bøjer knæ for Allah aka Ba’al (afguden for sexorgier og anden perversion og som har samme symbol som islam)?

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 1. februar 2019 @ 16:53

  10. Hvor mange kugler er der?

    Hvis der er 59, er der snarere tale om en en romersk-katolsk bedekrans.

    https://da.wikipedia.org/wiki/Bedekrans

    Kommentar by np — 1. februar 2019 @ 16:56

  11. @np 16:56: Det står i artikelen. 85 kugler.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 1. februar 2019 @ 17:10

  12. Regeringen, statsmedisteren og diverse rødradikale medløbere har jo selv BEVIST at de er tilhængere af CENSUR, anti-demokrati, invasion, besættelse, islamisering og generel ødelæggelse af vores danske kultur, økonomi, fred og sikkerhed. Siden underskrivelsen af Marokko-traktaten har det været SOLEKLART.

    Kommentar by Ole Jensen — 1. februar 2019 @ 17:19

  13. Tilsviningen af den Danske befolkning vil ingen ende tage af taburetklæberne på det beskyttede værksted kaldet Christiansborg, de folkevalgte er pisse bange for deres muslingen import, de har ingen mod eller tanker for Danmarks folk, gid man kunne afskedige alle 179 for svigt af deres embede som tjenere af Danmarks skatteslavere, føj for nogle krystere, to Somaliske brødre har modtaget deres anden dom for kriminalitet i Danmark uden at der sker udvisning, man får lyst til at sparke papkassen i skridtet, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 1. februar 2019 @ 17:21

  14. Carlo 17:10

    Okay. Der er 89 paragraffer i Grundloven. Mon ikke politikerne sætter dem højere end Allahs 90 navne?

    Men jeg havde da gerne set, at det var platoniske dodekaedere, der bevogtede vores demokrati.

    https://da.wikipedia.org/wiki/Platonisk_legeme

    Selvom Platon som bekendt ikke var demokrat.

    Kommentar by np — 1. februar 2019 @ 17:22

  15. Kuglerne er racistisk hvide, men mon ikke det vil rette lidt op på uretfærdigheden når de har modtaget lidt grafitti?

    Kommentar by Henning Jensen — 1. februar 2019 @ 17:34

  16. Politikerne og journalisterne vil gerne modtage høje lønninger fra skatteborgerne, men de gider ikke at gøre bare en lille indsats for til gengæld at tjene deres land og folk. Tværtimod borer de den ene kniv ind i ryggen på danskerne efter den anden. Hvordan er det dog muligt at synke så dybt? Føler de aldrig lede ved sig selv?

    Læste JP og et par andre papiraviser idag. Den ene nonsens-artikel efter den anden om klimaet, krænkelser af feminister, om at NU vil V, K og S til at gøre en masse godt for vælgerne, osv. Kun hist og her var der nogle få linjer der ikke var skrevet af røde eller korrupte løgnelakajer.

    Kommentar by Ole Jensen — 1. februar 2019 @ 17:35

  17. Kugleskørt og grimt! Ved nogen om de er forankrede? Hvad har de kostet os?

    Kommentar by NotaBene — 1. februar 2019 @ 17:38

  18. Et kik ind i fremtiden?
    Se filmen “London has fallen”.

    Kommentar by Henrik Wegmann — 1. februar 2019 @ 17:52

  19. Dem der siger det er for dyrt og uanstændig at beskytte Rasmus Paludan gemmer sig bag Korankugler.

    Det er hykleri og ondskab i højeste potens

    Kommentar by k. m. — 1. februar 2019 @ 18:03

  20. Folkestyrets (mangel på) nosser: lit de parade!

    Kommentar by T. Flodur — 1. februar 2019 @ 18:35

  21. Christiansborg udstiller her en perlerække af forkerte beslutninger – Fatter I “folkevalgte” selv symbolikken!?

    Kommentar by T. Flodur — 1. februar 2019 @ 18:44

  22. Det der må ku’ klares af en 15-20 stykker, bevæbnet med rød/hvide spraydåser…

    Kommentar by Kimski — 1. februar 2019 @ 18:59

  23. Og den kinesiske stenhugger, og hans svoger Xi Jingping, brøler af grin, hele vejen hen til banken!?

    Kommentar by T. Flodur — 1. februar 2019 @ 19:00

  24. > NotaBene 17:38

    Yep, de er forankrede i nogle pullerter, der er gravet ned, og som kuglerne så er sat ovenpå.
    Der er – så vidt jeg husker – tre alenestående pullerter – ved hovedindkørslen. Disse kan naturligvis sænkes til terrænniveau og så hæves igen.

    Kommentar by Henrik Petersen — 1. februar 2019 @ 19:20

  25. Hvordan kan man gemme sig bag koran-kugler, og gå ind for åbne grænser som nogle politikere vitterligt gør?

    Kommentar by jønne — 1. februar 2019 @ 19:24

  26. ..de kan jo så ikke blot skubbes til side af en lastbil, men enhver kan gå ind med fx selvmordsveste, bombekufferter og skydevåben. Tænk fx Bataclan.

    Dette er ren symbolpolitik, for at mennesker får en falsk tryghedsfornemmelse.

    I en tråd meeeeget længere nede har jeg nævnt forskeren og underviseren på Forsvarsakademiet, som mener, hovedproblemet er vores terrorfrygt, ikke muslimernes terror.
    Og jeg tillod mig at skrive, at terrorfrygten og sandsynligheden for terror naturligvis er proportional med antallet af muslimer, der lukkes ind i landet.

    Kommentar by Henrik Petersen — 1. februar 2019 @ 19:39

  27. 99 navne? Er der ligesom de kriminelle der konstant bytter SIM kort i mobilen for ikke at blive afsløret?

    Kommentar by redneck — 1. februar 2019 @ 19:43

  28. Får mig til at tænke på det her: https://creepingsharia.wordpress.com/2008/04/10/flight-93-memorial-an-islamic-crescent/

    Kommentar by Hodja — 1. februar 2019 @ 20:11

  29. Ja det er perverst. Man lefler for det der angriber en, og som ikke kan tolere den frihed og det demokrati vi har.

    Kommentar by Michael Unna — 1. februar 2019 @ 20:21

  30. En smule OT – I P1’s program ‘Shitstorm’ i dag – bliver korankuglerne omtalt poetisk, som snebolde, af en paneldeltager – Vist nok Poul Nesgaard.

    Der er et længere indslag der er værd at bruge 14 min. på, med skribenten Jens Christian Grøndahl og en – oprindeligt uddannet rørsmed, nu dramatiker, med opsætning af et teaterstykke på Odense teater: Død over eliten

    https://www.odenseteater.dk/forestillinger/doed-over-eliten

    Grøndahl hævder han ikke er arrogant, men sin kælende stemmeføring, overfor rørmeden/dramatikeren. Og har skrevet under på et forfattermanifest om ‘herlighederne’ i Europa for tiden. Der er bragt i mange europæiske ‘aviser’.

    Fakta er, at Grøndahl er svoger til Henrik & Mogens Vad, hhv. bank- og børsfinansfolk fra det nordlige København, da han er gift med deres søster. Hvilket nok næppe, særligt ofte, bringer han til ‘Ydre Nørrebro By Night’ til en filosofisk intellektuel samtale med en kebabtekniker…

    Han har aldrig været ude ‘at hakke roer’ som vi siger i Jylland.
    Men lyt selv hvis I orker – Og det gør I..! For det gælder vor fremtid.

    https://www.dr.dk/radio/p1/4-division/4-division-46/#!

    Fra kl. 14.31 og 14 min. frem

    Kommentar by Thorbjørn — 1. februar 2019 @ 20:31

  31. Velkommen til de importerede Islamiske møgdyr. Kuglerne er grimme og det er I også.
    De og I skæmmer landskabet. Fy Fann.
    Ang og Rasmus paludan kommer på tv Den 6/2-19 tror jeg ikke helt passer.
    Jeg har set alle kanalerne igennem frem til og med den 8/2.

    Men uha da, der må ikke skiltes formeget.
    Programmen skulle hedde: Højrenational.

    Det er åbenbar de røde rø……r der får taletid.

    Det er til at blive hadsk over, der burde være lige ret for alle.

    Kommentar by Sindsro — 1. februar 2019 @ 20:37

  32. Klart nok hvad det er en beskyttelse mod, men der er altså også perler i en en kristen bedekrans, den såkaldte rosenkrans, som især bruges af katolikker.

    Jeg vælger at se beskyttelsen, som et symbol på denne kristne rosenkrans.

    Kommentar by perp747 — 1. februar 2019 @ 20:41

  33. Tør man henlede opmærksomheden på en som sædvanlig velskrevet blog på jp af Jaleh Tavakoli?

    Kommentar by Henrik Petersen — 1. februar 2019 @ 21:16

  34. Overfortolker du ikke lidt nu kim møller? Naturligvis ligger de der på grund af muslimer, men har arkitekten sagt noget om at de symboliserer en muslimsk bedekæde? I mine øjne symboliserer de politikernes manglende nosser, i andres måske noget andet, men jeg tror (håber) trods alt ikke at nogen arkitekt eller politiker har koblet dem til noget muslimsk.

    Kommentar by Per — 1. februar 2019 @ 22:00

  35. >3 @Snaphanen
    Jeg tror også modsat Kim, at perlekæden er en ironisk kommentar fra arkitekten.
    Kuglerne er af lys nordisk granit, og præcis 112(som tlf.nr. til alarmcentralen) cm i diameter. Tilfældigt? Det tror jeg ikke.

    Kommentar by Hertz — 1. februar 2019 @ 22:13

  36. Vore forræderiske politikkere sidder på borgen og beskytter sig selv mod terror, mens Fandens Tilbedere og især deres afkom driver hverdagsterror mod et utal af danske borgere hver dag og over alt hvor de kan fremprovokere en anledning til det.
    Men vi mange skal ikke beskyttes på vor daglige færd?

    OT
    Jeg sad lige og ledte efter noget andet i Fandens Voldsmanual, mens jeg kom til at læse (her frit efter hukommelsen):
    at de skal udbede sig værdier og den som siger, at alle værdier tilhører allaen/giver krigsbytte kan gå fri, mens alle andre, der nægter/intet har beviser sin vantro og skal derfor behandles som så.
    Det er måske derfor vi ofte hører om afkom af Fandens Tilbedere, der forlanger penge, mobil tlf. og andet udleveret fra deres ofre og at det derefter ofte ender i vold mod den sagesløse etniske dansker?

    Kommentar by M.S. Carstens — 1. februar 2019 @ 23:41

  37. KAN KUGLERNE IKKE OGSÅ symbolisere hvor kugleskørt den toneangivende “elite” opfører sig? Den mener at den har RET til at forære vores land, byer, boliger, kvinder, kultur og fremtid væk til vilde negre og fanatiske muslimer, og til at stjæle vores tid, penge, børn og demokratiske rettigheder.

    Og Maria Rørby Røvs røde DR-ansatte mener i ramme alvor at det er lille Danmarks opgave at redde Australiens koralrev, at redde klimaet i 2OO lande, at sørge for at Indien og Kina får løst deres miljø-problemer, at ordne et hav af problemer i USA og Brasilien, at klare alt omkring bøsse-problemerne i Rusland, at sørge for kvinderne får flere rettigheder i Pakistan, Saudi-arabien og mange andre arabiske lande, og at løfte et par milliarder sorte ud af deres fattigdom og utallige sociale problemer.

    Hver eneste dag får de øje på problemer 5OOO, 1O.OOO og 2O.OOO km væk, hvor de mener at danske skatteborgere bør finansiere udsendelse af eksperter og redningshold forsynet med tonsvis af penge og redningsudstyr. Deres uendelige næstekærlighed holder dem vågne om natten, for den omspænder hele jordkloden, og døgnet rundt er de altid parate til at hjælpe alle folkeslag, med een undtagelse: deres egne landsmænd og folkefæller. Dem vil de hellere udnytte, undertrykke, spytte på, pisse på, fordrive og udskifte.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 1. februar 2019 @ 23:43

  38. …mon de kan trille? bør testes!
    P.

    Kommentar by Piotr — 1. februar 2019 @ 23:57

  39. DEN STORE KLIMA-SVINDEL. Der er nu en herlig artikel hos 18Ograder om klimasvindlerne og deres medløbende nyttige idioter, der har udnævnt CO2 til at være et kæmpeproblem, og som bruger iskolde vintre som bevis på opvarmning.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 2. februar 2019 @ 07:32

  40. Det er da godt at sociopaterne på Christiansborg kan fortælle os (pøbelen), at der skam ikke er nogen grund til at vi skal frygte terror…..!

    Kommentar by Elvadatter — 2. februar 2019 @ 07:36

  41. Er det ikke at skyde gråspurve med granitkugler? Vores hykleriske fejge psykopatiske politikere med den lille svindler og koncertarrangør i spidsen, nedtoner jo gang på gang problemets omfang.
    Det hænger om muligt dårligere sammen end “redningskransen” rundt om ungdomshuset v.3.0.
    Trist det er kommet så vidt. At man ligefrem glæder sig til, der en skønne dag kommer et blodigt opgør med al rakkerpakket – foruden alle schwartzerne.

    Kommentar by White knight — 2. februar 2019 @ 08:05

  42. Det lader til at et bredt folkeligt oprør er i gang i Frankrig mod “eliten”, mod EU, Merkel og Macron, mod masseindvandringen, mod forringede levevilkår, mod Marokko-traktaten. Se Gilets jaunes acte 11 hos you tube.

    Kommentar by tp — 2. februar 2019 @ 08:16

  43. Op i røven med rabarbariske halslyde- Neanderthalerne talte sikkert mere tydeligt, og de var ikke ligeså grimme.

    Kommentar by Hul igennem? — 2. februar 2019 @ 09:11

  44. #35
    I fald de er af “nordisk” granit, ville det være mindre gennemtænkt.
    Underfacaden på det nuværende Christiansborg er af dansk granit, nemlig de granitarter der findes på Bornholm, samt fra Grønland og Island og Færøerne, hvis ikke min arkitektprofessor har levet forgæves?

    Kommentar by Hul igennem? — 2. februar 2019 @ 09:16

  45. hvem sagde gated Communities ?

    Kommentar by k.m. — 2. februar 2019 @ 09:28

  46. Gad vide om der er korankugler i Mekka?

    Kommentar by Jp — 2. februar 2019 @ 09:35

  47. @34
    “I mine øjne symboliserer de politikernes manglende nosser…”
    Jeps, de symboliserer de mandlige politikeres nosser: At de stiller deres nosser på rad og række udenfor, inden de går ind og laver deres nossefrie og følgagtige lovgivningsarbejde.

    Kommentar by traveler — 2. februar 2019 @ 09:38

  48. Det er et tegn på fremskreden islamisering, når ikke-muslimer automatisk associerer til islamiske begreber og taler om islamisk teologi. Som andre har bemærket… hvis man endelig skulle associere til en perlekrans, burde den kristne rosenkrans ligge nærmere i den kulturelle bevidsthed. At den ikke gør det længere, er farligere end de fleste har forstået endnu.

    “At gå ind i en religionskrig uden religion er som stå i en knivkamp uden kniv.”

    Vi er stærkere end noget islam har at byde på, men kun hvis vi bruger vores egne våben.

    Vikingerne gik ikke over til kristendommen, fordi de blev tvunget til det. De valgte det, fordi de kunne se, at den vej var bedre end den gamle med dens menneskeofringer. Det er tusind år siden, vi sidst ofrede mennesker her i landet… men nu er ritualet vendt tilbage med islam. Disse nedslagtninger af “lydefri ynglinge og piger” – en kniv i hjertet på Gothersgade, en kniv gennem halsen i Marokko, tre skub ud foran toget i Nürnberg – sker til gudens ære.

    “Hvis du vasker hænder i en kristens blod, så vil du komme i paradis”, siger man i Saudiarabien. Vores politikere vil ikke vide det. De er bogstavelig talt villige til at ofre deres egne børn til den samme gud.

    Vikingerne var klogere end deres efterkommere. De satte en stopper for den slags svineri, det gør vi ikke mere. Vi er sunket til et lavere moralsk niveau, og hvis ikke vi opper os og klatrer tilbage, kommer vi til at betale den fulde pris.

    Kommentar by Sådan er det jo — 2. februar 2019 @ 09:39

  49. Løkke-Fonden skyder os med korankugler.

    Kommentar by Iznogut — 2. februar 2019 @ 11:15

  50. Anne Lind:
    “En beroligende sjælevarmer til din urbane angst og et værn mod populistisk frygtopbygning. Midt i rigets hjerte. Og det er ikke en mur.”
    En gang ufattelig nonsens.

    “Dette er ikke en pibe.” René Magritte.

    Kultur 29. jan. 2019 kl. 08.46

    Anne Pind

    Læs artiklen senere

    Kopiér link

    Kommentar by Glenn Madsen — 2. februar 2019 @ 12:01

  51. Jeg fik ikke slette alt fra artiklen, beklager.
    Anne Lind:
    “En beroligende sjælevarmer til din urbane angst og et værn mod populistisk frygtopbygning. Midt i rigets hjerte. Og det er ikke en mur.”
    En gang ufattelig nonsens.

    “Dette er ikke en pibe.” René Magritte.

    Kommentar by Glenn Madsen — 2. februar 2019 @ 12:02

  52. Tænker de kræfter der importerede islams helvede til vores land, ikke fattede den ulykke de bibragte os. Fair eller ikke fair. Mit raseri fokuseres på at de ikke vil anerkende deres eklatante fejl. Vi skal i de næste 200 år bekæmpe islams fodfæste i Danmark og rette op på idiotien. Det skal nok lykkedes, fordi vores kultur og medmenneskelige samkvem er langt overlegen. Men for helvede , hvorfor skal folk rammes af toget, før de fatter at det er farligt at gå over sporet…der kommer tog..fut fut.

    Kommentar by FrafaldenModerat — 2. februar 2019 @ 13:31

  53. Og til de der er i tvivl: jeg hader ikke andre mennesker eller ønsker ulykke over dem, men hvis jeg bliver lagt for had af en såkaldt religion eller bliver angrebet af folkeslag som mener de er mig overlegne; så slår jeg igen.

    Kommentar by FrafaldenModerat — 2. februar 2019 @ 13:41

  54. Mere til M.S. Carstens — 1. februar 2019 @ 23:41 / OT:

    Som det, så dybt smerteligt, kan ses her:

    https://www.document.dk/2019/02/01/83-aarig-man-torterad-i-ronneby-kallinge/

    sker det også over for ældre mennesker i eget hjem. Sikkert af fuldvoksne Tilbedere af Fandens Religion.

    Det er, igen, blot et spørgsmål om tid, inden vi ser det i Danmark.

    Her er nogle af livspligterne for Fandens Tilbedere:
    http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=203
    http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=19
    http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=1881

    Kommentar by M.S. Carstens — 2. februar 2019 @ 16:47

  55. ¤ 52…. Nogle af pladderhumanisterne fatter ingenting. Men mon ikke de fleste af dem bare er så korrupte, at de ikke VIL forstå. Godheds- og indvandrings-industriens drivkraft er penge og nemme jobs. Korruption og kynisk beregning med andre ord. Jeg tror at der ikke går ret lang tid, før danskernes skæbne er afgjort. Enten får vi et jordskredsvalg og mange nye og dansksindede politikere ind på banen, eller også passerer vi point-of-no-return. (bl.a. pga. Marokko-pagten)

    Er der nogen som er gået i gang med at skaffe flere læsere til URIASPOSTEN, snaphanen og den korte osv.?

    Kommentar by tp — 2. februar 2019 @ 17:27

  56. Jeg ser en blinkning til Kurt Westergaards profet med ild og røg i hatten. Der mangler bare de spruttende lunter, så er det Muhammedbomber. Et naragtigt monument over dumhed og uhæderlighed.

    Kommentar by Nils — 2. februar 2019 @ 21:53

  57. ->44: Det kunne også være herfra. Restpartiet må være stort :-)

    http://www.bohuslaningen.se/kultur-n%C3%B6je/n%C3%A4r-hitler-k%C3%B6pte-bohusl%C3%A4nsk-granit-1.2517588

    Kommentar by Hodja — 3. februar 2019 @ 15:28

  58. Hvis ikke Nye Borgerlige brager ind i Folketinget – på den tilladte facon, nemlig via stemmesedlen – synes alt håb ude for landets skrøbelige fremtid. Det er nu det gælder, folkens. Lad os gøre det eneste seriøse parti stort og med tiden større, det sker nok helt af sig selv, jo mere islam bræk overalt jo mere oprør og modstand vil befolkningen gøre. Indtil videre lovligt.

    Kommentar by LarsB — 3. februar 2019 @ 18:20

  59. Nu skal de bare forsynes med de rigtige farver, så kan vi spille snooker på christiansborg slotsplads.

    Kommentar by Nielsen — 4. februar 2019 @ 14:49

RSS feed for comments on this post.