4. februar 2019

‘Task Force Junior-Frederiksberg’: “… blevet trænet i, hvordan man anholder en farlig gerningsmand”

Jeg tror ældre Frederiksberg-borgere føler sig mere sikker, nu hvor ‘Task Force Junior-Frederiksberg’ har modtaget undervisning i selvforsvar, og det at anholde ‘en farlig gerningsmand’. Meget meget mere sikker. Patetisk forsøg på opbygning af social kapital set hos Københavns Politi på Facebook.

“Hårde fysiske øvelser, brandbekæmpelse og førstehjælp er bare nogle af de prøvelser, 12 drenge i alderen 13-16 år fra Frederiksberg har været igennem på kurset ‘Task Force Junior-Frederiksberg’.

Kurset startede med, at to nærbetjente og to pædagoger tog drengene med til Lumsås i Odsherred i fem dage. De fik alle Task Force Junior-uniformer… Herefter gik det løs i fem dage, hvor de hver morgen startede med fysisk træning med båre-ræs, nødflytningsøvelser mm. på den smukke strand ved Lumsås.

Introforløbet blev afsluttet med diplomoverrækkelse på Frederiksberg Rådhus, som borgmester Jørgen Glenthøj var vært for. Efter introforløbet har drengene mødtes hver torsdag, hvor de bl.a. har lært om konflikthåndtering og selvforsvar.

… drengene er blevet trænet i, hvordan man anholder en farlig gerningsmand. Og meget mere.

Torsdag den 17. januar 2019 var sidste kursusdag, hvor forældre og pårørende var inviteret til mad.”

(‘Task Force Junior-Frederiksberg’, Københavns Politi på Facebook, 1. februar 2019)

Oploadet Kl. 03:57 af Kim Møller — Direkte link14 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/98398/trackback

14 Comments »

  1. Opkast!!

    Kommentar by Veritas — 4. februar 2019 @ 05:44

  2. Ha, ha! Kære ældre Frederiksbergborgere, frem med tasker, tegnebøger, ure, smykker og mobiltelefoner, nu kommer Task Force Junior-Frederiksberg og passer på tingene for jer, hurra!

    Kommentar by JMR HH Jr — 4. februar 2019 @ 07:39

  3. Wow, en egentlig muslimsk hær i Danmark ? trænet og betalt af staten !

    Kræftsyge patienter sjofles i sundhedsvæsnet, mens staten sender de sorte på et ugelangt kursus…..

    Nye Borgerlige kommer ikke til at ændre en skid efter valget, undskyld min holdning Kim, men du kan selv læse hvordan Pernille Vermund svines til på Facebook.

    Det bliver en usædvanlig beskidt valgkamp, og ikke mindst tiden efter.

    Min spådom er, at der må komme et udemokratisk opgør med Islam, og for at vi har en fremtid – må der også ske noget med venstrefløjen.
    Det omfatter naturligvis mange mennesker, men jeg siger skide være med miljø og microplast i verdenshavene, så længe menneskeheden er så dybt splittet, og krigerisk som nu.

    Danske kvinder i forskermiljøet, formentlig Radikale miljøfanatikere, vil dyrke insekter som menneskeføde, i stedet for at se på befolkningseksplotionen.

    20 milliarder mennesker som lever af grønne blade og melorme !!!
    Det er sgu da ikke et liv at stræbe efter.

    Kommentar by k.m. — 4. februar 2019 @ 08:04

  4. “anholde en farlig gerningsmand”??? Man forventer vel for helvede ikke, at de for alvor vil anholde Fætter??
    Hvor dumnaive kan bevilgende tosser dog være?

    Kommentar by Knud Madsen — 4. februar 2019 @ 08:50

  5. Det må siges at borgmestre er overbetalte hvis deres opgave er at dele diplomer ud til misfarvede Danskere, er det en form for reklame stunt eller hvad, eliten bliver mere og mere debile i deres tankegang, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 4. februar 2019 @ 08:50

  6. Er det hér Hitler Jugend for perkere? Ser unægtelig sådan ud.
    Pik- dhimmie- eller: Hipo-panserne har i den grad fortjent deres “nicks”.
    Billedet af en reel Trojansk hest, træder tydeligere og tydeligere frem.
    Hyp hyp Ibrahim…

    Kommentar by White knight — 4. februar 2019 @ 09:17

  7. Det kan ikke overraske, at Konservative går ind for muhamedanske militser.

    Kommentar by Bastardo — 4. februar 2019 @ 09:44

  8. TÆNKTE DET NOK, for selvfølgelig var det ikke danskere der fik den undervisning, men en flok invasionstropper og besættere. Som hele deres barndom og ungdom er blevet opdraget hjemme og i moskeerne til at de er det kommende “herrefolk” som skal overtage Danmark og udrense danskerne når tiden er inde. De griner sikkert af de tossegode værter for dette kursus i selvforsvar m.m. (var det ikke mere passende at lære danske drenge og piger selvforsvar?!!)

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 4. februar 2019 @ 09:50

  9. Tænker på ordnungs vagtkorpset på tv fra Sverige tog metro og busser. Her følges de på arbejde.
    Folket tager metro efter fest og er berusede, vel for at spare taxa.
    Er de i tydelig feststemning bliver de antastet af, ja muslimske vagter. Og de hidser de anholdte op, der egentlig bare ville hjem. De ligefrem fremtvinger til en anholdelse. Fører personen udenfor eller smider i gulvet og tilkalder politi.
    Grund beruselse offentlig og overfald verbal eller kropslig. Kunne være undgået, men svensken skulle lige lære det!

    Kommentar by P — 4. februar 2019 @ 10:06

  10. Citater fra nederst i artiklen:
    “De unge fra Task Force Junior skulle ved hjælp af en drone finde tre ’terrorister’, der havde gemt sig på den lokale genbrugsstation”.

    De falske ’terrorister’ blev derefter “anholdt med brug af håndjern og pistoler – som dog til lejligheden bare var attrappistoler”.

    Skal man føle sig mere eller mindre tryg i fremtiden – eller hvad?
    http://www.brandkadet.dk/task-force-junior-brandkadetter-samarbejder/

    Kommentar by Henning Jensen — 4. februar 2019 @ 10:11

  11. Bliver spændende at se hvor mange af de drenge der inden de er fyldt 20 stadig har en uplettet straffeattest.
    Men hvorfor ingen piger forøvrigt i det setup.
    Task Force junior, hedder det så Task Force Senior når de bliver ældre og træder ind i LTF.

    Kommentar by Men dog ! — 4. februar 2019 @ 10:47

  12. Det minder om Slagelse Kommunes “brandkadetter”.

    Det har ikke ændret en tøddel. Der brændes stadig biler af i stor stil og fyrværkeri skydes efter politi og brandvæsen, når de kører ind i kulturberigernes boligområder.

    Kommentar by M.P. — 4. februar 2019 @ 13:26

  13. Ja, det bliver ikke etniske danskere forundt at kunne forsvare sig og sine, når Fandens Tilbedere dagligt driver deres livspligtige voldsmentalitet.
    Det er jo ikke ligefrem etniske danskere, der bedriver denne vold mod AEHere. Og, som Knud Madsen også er inde på, er det da fuldkomment tomhjernet, at forvente, at Fandens Tilbedere anholder hinanden, eftersom de af deres livspligtige Voldsmanual forpligtes til, hver at gøre sig UMAGE for at stige i Fandens/Tilbederenes anseelse, ved at BEKÆMPE os vantro på mest bestialske måde og holde hånd over hverandre.
    Det er godt nok dybt rystende, at afkommet af Fandens Tilbedere, nu får skattebetalte kurser i, at ØGE DERES SIKKERHED/stærke nye tiltag, som de af Voldsmanualen er FORPLIGTEDE PÅ, at bruge MOD OS!
    Vore politikkere smæsker sig, på vores regning og med VORE LIV som indsats!

    Kommentar by M.S. Carstens — 4. februar 2019 @ 15:31

  14. Ha ha! Fedtfjæset tror virkelig på projektet.

    Kommentar by Flaskeposten — 4. februar 2019 @ 17:06

RSS feed for comments on this post.