8. februar 2019

Rasmus Paludan i Åbyhøj, 2. februar 2019

Sidste weekend gæstede Rasmus Paludan Århus Vest. Jeg overværede de første timer af lørdagens demonstration i Åbyhøj, og det var interessant, omend der var mere aktion i søndagens arrangement i Langkærparken. Koranen blev ikke brændt, men det ændrede ikke på noget. De fremmødte arabere var vrede uanset hvad, de autonome var vrede på arabernes vegne, og ‘Århus for Mangfoldighed’ sang Halfdan Rasmussen uanfægtet af virkeligheden.

“Her er fredeligt og stille, her er ingen larm og støj.
Jeg har sået kruspersille, og et brev med pure løg.
Lad alverden slå for panden og bekæmpe spe med spot,
jeg vil enes med hinanden og mig selv og ha det godt.”

“Det var et meget koordineret koran-tyveri, der blev udført af fremmødte autonome og unge af anden etnisk herkomst end dansk. På et tidspunkt formåede de fremmødte at få lokket demonstrationen hen i et hjørne af Åbyparken, således at det store politiopbud blev så spredt, at en ung, autonom kvinde kunne løbe under politiafspærringen og hapse koranen, som Paludan havde lagt på ovenpå en skraldespand. Koranen blev smidt videre til en ung mand, som i høj fart løb fra stedet, og således blev afbrændingen aldrig til noget…” (Danni Paulsen, Lokalavisen, 2. februar 2019; Se evt. Twitter)

‘Århus for Mangfoldighed’ med Anne Hegelund i spidsen, havde annonceret at de ville afholde en moddemonstration, men de syngende regnbueflag talte vel ti personer, alt inkluderet. De lokale autonome, mestendel drukpunkere, var lidt flere, men ikke mange. Når de to danske grupperinger ikke kunne forenes i antipatien til Rasmus Paludan, så siger det sig selv, at der heller ikke var forbrødring kulturene imellem.

En ung autonom spurgte om ild hos en araber, og man kunne næsten mærke den mentale afstand. Det kan godt være førstnævnte føler de slås for sidstnævnte, men arabere i dyrt mærketøj (eks. Stone Island og Monckler), føler sig ikke beslægtede med tolerance-aktivister eller uvaskede punkere med dåsebajere.

Tilfældigt kom jeg i snak med en kvindelig ‘ÅfM’-aktivist og en yngre araber. Paludan er en ‘bøsserøv’, sagde araberen. ‘Hvad har du imod bøsser?’, spurgte jeg skælmsk, og man kunne næsten mærke afmagten hos regnbuekvinden. Set fra et multikulturelt perspektiv, så giver den gennemsnitlige araber ikke multikulten meget at arbejde med. Skru op for lyden…

Andet eksempel. Paludan diskuterer med en yngre udenlandske pige, og pointerede at Irak var et ‘lorteland’. ‘Du skal ikke svine mit land’, svarede hun, og understregede diskret Paludans overordnede pointe.

Politiet var tilstærkt tilstede, og under hele demonstrationen hang en drone over pladsen. En bil med en tre-fire arabere kørte forbi med kompressorhorn tudende ud af sideruden, alt imens en fyr gav måbende betjente fuckfingeren. De lod sig ikke forstyrre, og set herfra er det en del af problemet.

Arabere promoverede flere gange i dyre biler, herunder en BMW M5, samt en fin Range Rover. Den sidste blev demonstrativt parkeret skødesløst foran betjentene.

En yngre kamerasky araber holdt på et tidspunkt en Bibel frem, angiveligt med et hævnmotiv, men det blev ikke rigtigt til noget. Mindre impulsstyrede kampfæller, fik ham talt til orden.

Venstreradikale, autonome, drukpunkere…

‘Århus for Mangfoldighed’

Fra ghettoen…

Diverse

Fotos: Undertegnede og Anders Bruun.

Langkærparken, 3. februar 2019.

“Ved angrebet på den lovligt anmeldte demonstration blev en politibetjent fra Østjyllands Politi ramt i maveregionen, og pådrog sig ikke nærmere definerede skader.” (Local Eyes, 3. februar 2019)

(Fyrværkeri rammer lige akkurat ikke ‘Århus for Mangfoldighed’-aktivist)

Oploadet Kl. 00:55 af Kim Møller — Direkte link66 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/98514/trackback

66 Comments »

  1. Forslag til Rasmus Paludan:

    Gør det klart og tydeligt at du vil brænde et eksemplar af koranen.
    Når begivenheden skal finde sted, så vis flokken af hjernedøde muslimer og venligboere, at du faktisk ikke vil brænde en koran, men en Bibel.

    Afvent reaktionen…

    Kommentar by Hr. Snusk — 8. februar 2019 @ 01:02

  2. Vorherre må have moret sig, da han skabte al den mangfoldighed. Eller også har han kigget lidt for dybt i Noas flasker, for der er sgu da nogle skæverter imellem.
    Burgøjser nasisvin-skiltet taler for sig selv, men lad mig dog lige påpege, at selvom mange spidsborgere i Tyskland støttede nazisterne uden selv at være nazister af kultur og ideologi, især i starten da de naivt troede de havde fælles interesser, så er nazisme og spidsborgerlighed principielt uforenlige størrelser. Lidt ligesom muslimer og regnbuebøsser.

    Kommentar by JMR HH Jr — 8. februar 2019 @ 01:29

  3. Må jeg spørge hvad Rasmus Paludan egentlig har opnået med al den imponerende og uforfærdede aktivisme gennem flere år?

    Kommer der nu i hundredvis af indvandringsmodstandere til hans happenings, og kan han i det hele taget samle nok underskrifter til at han kan stille op til valg?

    Ville det ikke være mindre risikabelt for ham selv og hans tilhængere og mere effektfuld hvis han demonstrerede foran TV2 og DR byen eller ved de værste mediefolks og politikeres private tilholdssteder hver gang de kommer med endnu en løgnehistorie eller en hvidvaskning af de fremmedes forbrydelser?

    Det journalistiske og politiske rakkerpak har jo et langt større ansvar for katastrofen end de for det meste uvidende lavintelligente fremmede, som jo sammen med de lavpandede samfundstabere fra den voldelige venstrefløj udgør globalisternes forlængede arm og fremtidige stemmekvæg.

    Ville sådanne demonstrationer ikke kunne mobilisere langt flere folk, da det ikke i samme grad ville være forbundet med fare for liv og lemmer at deltage for almindelige borgere?

    Hvis rabies inficerede ulve var et stort problem i Danmark, ville man så demonstrere mod ulvene, i stedet for at demonstrere mod de politikere som nægtede at bekæmpe de farlige dyr?

    Jeg har skrevet under til fordel for Paludan, men der begynder hos mig også at gnave en tvivl, der siger at manden faktisk kunne være en form for kontrolleret opposition.

    Det er da bemærkelsesværdigt at Rasmus Paludan fortsat kan afholde sine happenings, og fortsat nyder en vis politibeskyttelse, i modsætning til mange andre private initiativer gennem tiden, hvor Lars Løkkes Antifa-brunskjorter har haft frit spil til at overfalde deres modstandere med køller, jernstænger og kasteskyts, og hvor politiet i de fleste tilfælde har aflyst demonstrationerne før de var begyndt, eller har tvunget dem ud til øde områder.

    Hvorfor ikke rette skytset direkte mod magteliten og dens håndlangere i pressen?

    Kommentar by Balder — 8. februar 2019 @ 03:03

  4. Jeg så begge demonstrationer live på facebook, (ca 4-5 timer i alt) og det er helt korrekt observeret at mangfoldigheds-sekten stod isoleret fra alle indvandrerne i deres ens sorte dunjakker det meste af tiden hele weekenden. De smed også mangfoldigheds banneret og kom meget hurtigt væk da de kanonslag sprængte illusionen..

    Hende arrangøren anne hegelund der for nyligt kaldte nye borgerlige for nazister virker generelt heller ikke særligt intelligent. Prøv at læse hendes svar til kritikerne på facebook her ved at klikke på det første blå link i artiklen: http://www.uriasposten.net/archives/98370

    Kommentar by Per — 8. februar 2019 @ 03:47

  5. #3
    Vi har da i hvert fald fået ændret rammerne for, hvad og hvordan man kan tale om og konfrontere de kriminelle i ghettoerne. Så er der en hel generation af unge, som har fået øjnene op for, at de ikke behøver være eller opføre sig som slaver i deres eget land.

    Jeg oplever jo, når jeg går på gaden, at der er rigtigt mange unge mænd og drenge, som uopfordret kommer med meget kraftige sympatierklæringer. Ditto kommer i stort omfang i private beskeder og emails.

    Jeg er altid åben for konstruktiv kritik, og jeg kan da derfor også oplyse, hvilket ikke er hemmeligt, at fokus mere er på at motivere og engagere vores medlemmer og hente vælgererklæringer på SoMe. Det forklarer også (blandet andet), hvorfor vores demonstrationsplan primo 2019 er betydeligt mindre intens end efteråret 2018.

    Kommentar by Rasmus Paludan — 8. februar 2019 @ 05:58

  6. Salig Halfdan Rasmussen ville som ateist være blevet hængt med kort proces i et islamisk land.

    Kommentar by Sådan er det jo — 8. februar 2019 @ 07:07

  7. ‘Århus for Mangfoldighed’ – kvinder, kvinder, kvinder

    Kommentar by BB — 8. februar 2019 @ 07:53

  8. Venstrefløjens paroler er revolution og klassekamp.

    De af Kim omtalte drukpunkere er jo åndssvage, når de stiller sig op sammen med muslimer, der fører sig frem i mærkevaretøj og biler til en halv million.

    De burde kræve svar på hvorfor og hvordan de har råd til det.

    Kommentar by k.m. — 8. februar 2019 @ 07:55

  9. Selvretfærdige mangfoldigheds idioter, som ikke aner hvad der ligger i det ord, eller forholder sig til Islam som den- usekulære diktatorreligion med en Førerprofet- den er. Pinlige idioter som støtter Muhammedanere, men som aldrig nogensinde tør demonstrere imod dem. Godt gået Rasmus. Støt SIAD. God fredag og weekend (holder nok pause igen). mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 8. februar 2019 @ 08:13

  10. Kan ikke helt se det tydeligt, men dækmønsteret på Range roveren ser meget slidt ud. Hvis politiet havde været list hurtige kunne det have udviklet sig “sjovt”

    Kommentar by Greyarea — 8. februar 2019 @ 08:47

  11. Pigen, der agerede koranredder, må jjo elske den bog. Sammen med mange andre bør hun næsten få sit ønske opfyldt om såkaldt multikultur. Hun ved jo ikke, at hun nok er den første, der ryger. Medmindre hun lægger sig i islams lænker. Fortjener det danske folk at dø?

    Kommentar by Uno — 8. februar 2019 @ 08:52

  12. Hædersmanden Rasmus Paludan udstiller parallelsamfundene i Danmark, Elvis Presley sang smukt in the ghetto om den ægte ghetto befolkning, dagens ghettoer i Danmark består af dybt kriminelle korandyrkere der afpresser selvstændige så de kan iklæde dyre mærkevare klæder, bare det at give politiet fingeren burde fører til udvisning af Danmark for bestandigt, da fingerens ejermand ingen respekt har for det land han bor i, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 8. februar 2019 @ 08:54

  13. HVIS RABIESINFICEREDE ULVE var et stort problem i Danmark, ville man så demonstrere mod ulvene, i stedet for at demonstrere mod de politikere som nægtede at bekæmpe de farlige dyr? Her har Balder O3.O3 virkelig en pointe!

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 8. februar 2019 @ 09:02

  14. Er det fremtiden? Danmark på vej til at blive et nyt Libanon? “Clash of Civilisations” Samuel P Huntingtons forudsigelse fra 1993 med tilføjelsen i hans bog fra 1996 “…and the Remaking of World Order.”

    Kommentar by A-mad — 8. februar 2019 @ 09:06

  15. Får udslet når jeg ser det patetisk sortklædte taberaffald. AFA-Nazier dressed i samme farve SS og Getapo yndede.
    Flot! Alle I fejlslagne aborter!
    At de ikke magter at forbinde “prikkerne” og se, de selv er blevet akkurat dét, de raser imod.
    Selvhadet må være episk

    Kommentar by White knight — 8. februar 2019 @ 09:25

  16. Hej RASMUS PALUDAN. Vi er et par stykker som ikke forstår hvorfor det skal være så kringlet at finde ud af hvordan man støtter dit parti? Vi er måske en smule underbegavede, men skriver vi SoMe kommer der intet brugbart frem. Det er det samme når vi skriver STRAM KURS??? Er der ikke noget galt som blokerer eller besværliggør støtte til dit parti?? Jeres hjemmeside virker sommetider ok, til andre tider som en rodebutik.
    Sabotage eller lignende?

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 8. februar 2019 @ 09:32

  17. Grayarea
    godt set. En terraingående Range Rover på slickdæk, midt om vinteren.
    Så er der færdselslovens kapitel om unødig brug af horn.
    “Lydsignal må ikke anvendes uden for de tilfælde, der er nævnt i 1. og 2. pkt., og må ikke vare længere end nødvendigt.”

    Den er også overtrådt, og burde give en bøde.

    Kommentar by k.m. — 8. februar 2019 @ 09:42

  18. Der er et syndrom, der handler om tvangsmæssige gentagelseshandlinger- helt klart flere af de tilstedeværende led at dette syndrom.

    Kommentar by Hul igennem? — 8. februar 2019 @ 09:49

  19. ..Og vil jeg tro, sikkert omkring 85% af de tilstedeværende ville være døde af sult på marken, hvis ikke det var for det omgivende og arbejdende samfund..

    Kommentar by Hul igennem? — 8. februar 2019 @ 09:51

  20. Et underholdende cirkus er det.

    Kommentar by Rasmus — 8. februar 2019 @ 09:55

  21. Paludan har nogle store kugler.

    Kommentar by Rasmus — 8. februar 2019 @ 09:56

  22. Men hans retorik er ofte frastødende.

    Kommentar by Rasmus — 8. februar 2019 @ 09:57

  23. Apropos med at brænde bibelen af længere oppe, i stedet for koranen.
    Ja det ville være humor. Et koran omslag omkring en almindelig bog eller jumbo bog.
    Når de så ser slaggerne. Fedest.
    Men går nok kun en gang og det rygtes, eller de løber med den.

    Kommentar by P — 8. februar 2019 @ 10:23

  24. Hvad GRÆNSEBEVOGTNING angår, er det jo EUs skøre og menneskefjendske politik at alle lande skal holde op med at have grænser der betyder noget. Det samme har meget længe været Tysklands politik. Tillader mig at gengive en smule fra “Kanonerne i august 1914”:

    (Tyskland gik som bekendt til angreb på Belgien og Frankrig mv. i 1914, og forventede en hurtig sejr)

    I forventning om denne sejr blev der skrevet en politisk program-erklæring som gik ud på at Tyskland skulle skaffe sig overherredømmet over hele det europæiske fastland “for alle tider”.

    Lige siden har Tyskland haft stormagtsdrømme om at lægge alle nabolandene i lænker. Noget som nazisterne gik videre med og som videreføres i dag af frau Merkel og EU. Marokko-pagten fra 11. december sidste år er et led i en meget totalitær, farlig og lyssky plan om at afskaffe alle nationalstater, lokale demokratier og frie debatter. Se Merkels Kalergi-plan og Marrakech-traktat hos you tube/black pigeon. Og se Snaphanen ang. Sverige samt Trumps store tale til amerikanerne.

    En af grundene til at Tyskland tabte 1. verdenskrig var deres vilde og blodtørstige udskejelser i Belgien, hvor de myrdede løs på civile. Det medvirkede til at USA sendte tropper til hjælp for Belgien, Frankrig og England. Tyskerne blev set som barbarer der truede med at ødelægge Europa og verdenshandelen.

    Bogen er iøvrigt langt mere oplysende og spændende end det kan forklares på få linjer.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 8. februar 2019 @ 11:22

  25. Man må jo erkende, at Rasmus Paludan kan trække mere mangfoldighed ud i det fri end håndboldlandsholdets guldfejring formåede.

    Kommentar by Menig 442 — 8. februar 2019 @ 11:28

  26. En perle kommentar fra RP “Din mor arbejder jo med andre mænd”.

    Ligesom med hysteriske kællinger skal der bare trykkes på de rigtige knapper, hele tiden.

    Kommentar by Santor — 8. februar 2019 @ 12:47

  27. Stadigvæk er det plat og på sin vis, at gøre nar af sine internetstøtter, når Paludan ikke har brændt koranen af endnu, selv om han har truet med det flere gange. Kom nu Paludan brænd nu den koran og lad være med at få en af dine stikirenddrenge til at gøre det.

    Kommentar by Aktivisten — 8. februar 2019 @ 13:20

  28. Hvad nytter disse demonstrationer, hvis STRAM KURS ikke når at stille op til det skæbnevalg der kommer om kort tid?!! Rasmus Paludan og hans hælpere burde koncentrere sig om at indsamle vælgererklæringer. Men tilsyneladende fungerer hjemmesiden kun af og til? Hackere eller hvad? Lad os få et svar fra PALUDAN!!! Er der andre kandidater der stiller op, og hvem er de, og i hvilke kredse kan man stemme på dem? Hvis der ikke snart sker noget så folk kan se at der er tale om et reelt parti, ender det hele nemt som et stort flop.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 8. februar 2019 @ 13:54

  29. Afbrænding af en koran vil næppe være den klogeste taktik, nu hvor det først og fremmest drejer sig om arbejdsro og koncentration om at blive klar til valget.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 8. februar 2019 @ 13:56

  30. Er der en zoologisk have i Århus, der fornylig er blevet lukket?? Det kunne jo forklare bunken at fritgående brølaber.

    Hvor har de i øvrigt deres dyre biler fra?

    Endelig er der faktisk en – tror jeg – etnisk dansk mand med i Århus for mangfoldighed. Det er ham skægaben med briller, der er orbnil, se hans skilt (nasi-svin!!), foto nr. 16.

    Så er der sørme også en kvindelig drukpunkter, foto nr. 12, der på mangfoldig vis har taget bananer med til abeflokken. Selv om nogle af dem ser ganske velnærede ud….

    Kommentar by Henrik Petersen — 8. februar 2019 @ 14:01

  31. Jeg faldt tilfældigvis over dette:

    Rasmus Paludan provokerer og brænder koraner af: Kan politiet ikke bare gemme ham væk?

    AF: EMMA KJÆR LAURIDSEN EMKLA@STIFTEN.DK – HENRIK ASK HEAS@STIFTEN.DK

    Publiceret 05. februar 2019 kl. 08:00

    ……Partiet har per 4. februar opnået 3.687 vælgererklæringer. Det kræver 20.109 for at være opstillingsberettiget til det kommende folketingsvalg.

    Det kræver login for at læse resten af artiklen

    Det er jo svært at være sikker når man ikke har læst hele artiklen, men overskriften kunne tyde på at der er tale om om et par antidemokratiske islamofile journalist/aktivister der fortsætter der hvor Antifa må give op.

    Hvis dette kan bekræftes, ville de være et oplagt mål for den næste demonstration, i stedet for gettofolket.

    Løgnepressejournalisterne er en langt større trussel for demokratiet end nogle stupide indvandrere.

    https://stiften.dk/aarhus/Rasmus-Paludan-provokerer-og-braender-koraner-af-Kan-politiet-ikke-bare-gemme-ham-vaek/artikel/557367

    Kommentar by Balder — 8. februar 2019 @ 14:19

  32. OK. Rasmus Paludan formår at samle et gadens parlament og der i blandt mange børn i alderen 13-15. Han har adskillige gange overhældt dem med noget af det værste, han verbalt kan hitte på. Koranen er ikke blevet brændt, og det kan også være det samme, det bliver den i så mange andre sammenhænge,

    Men hvad så nu? Hvilke planer har partilederen for denne mikroforening for den videre færd mod Christiansborg, hvor hans intellekt trods alt må have fortalt ham, at han aldrig kommer? Hvilke muligheder er der tilbage for en aktivist af denne type, der mildt sakt ikke appellerer til intelligensen?

    Måske skulle Paludan overveje at henvende sig til et voksent publikum vedr. sine planer. Det er jo trods alt os, der betaler gildet, og politiet mangler jo ikke arbejde. Blandt andet fordi masser af sort arbejde og handel med euforiserende midler har skabt en underklasse, der kører rundt i dyre biler og bor i ghettoer.

    Kommentar by Hans Jensen — 8. februar 2019 @ 14:34

  33. sagt.

    Kommentar by Hans Jensen — 8. februar 2019 @ 14:35

  34. 28. ALEXANDER BEAUMONT
    Hjemmesiden fungerer Hver gang.

    Kommentar by Sindsro — 8. februar 2019 @ 15:02

  35. Rasmus burde stoppe sit ghettocirkus nu. Vi har fattet det.

    Kommentar by Rasmus — 8. februar 2019 @ 15:48

  36. Det er ganske morsomt at se alle ghetto aberne brøle, men skal det lede til at muslimen bliver fjernet fra dansk jord og samtlige moskeer nedrevet for bestandigt skal man nok gå en anden vej fremad rettet.

    Kommentar by jrp — 8. februar 2019 @ 16:20

  37. De aktuelle vælgererklæringer pr. 4. februar kan ses hos Økonomi- og Indenrigsministeriet https://valg.oim.dk/valg/digitale-vaelgererklaeringer/ og de opdateres, som der også står, ca. hver måned.

    Stramkurs’ site fungerer fint.

    Kommentar by Henrik Petersen — 8. februar 2019 @ 16:24

  38. Det er virkelig på tide at RASMUS PALUDAN kommer videre. Nu er der skabt opmærksomhed omkring STRAM KURS, og hvad så? Hvad skal være næste skridt? Både Balder og Hans Jensen har ret i at det ikke gavner sagen at tvære mere i det med at skændes med migranter fra ghettoerne. Mere af det samme er nok kun tidsspilde. Nu må RP se at samle en idé- og arbejdsgruppe der kan forberede valget. Ellers løber det hele jo ud i sandet. Og hjemmesiden kan bestemt forbedres. Lad os nu høre fra RP hvad han har tænkt sig. Det koster ham jo ikke en krone at skrive om SK her hos Uriasposten.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 8. februar 2019 @ 16:50

  39. Alex Jones er helt vildt sjov i sit angreb på twitter og de bindegale medier’s censur og bs
    Alex Jones: Infowars Doubles Down On War With The Rogan Experience
    https://www.youtube.com/watch?v=QBjgmy_-8BY

    Kommentar by Cat Girl — 8. februar 2019 @ 18:30

  40. Jeg har prøvet vælgererklæring på nettet til – Stram kurs- den påstår at jeg har støttet to gange, så den er ugyldig. Må nok bruge snegleposten. Men håber da der kommer vælgererklæringer nok.

    Angående Rasmus Paludans høflige poesi til – unge subjekter af anden etnsik oprindelse end dansk- (læs muhammedanere :-), som desværre er opdraget i den tro- hvilket de jo ikke kan gøre for :-)). Prøv den mere poetiske vending i kommuniKAtionen (fra Charles Bukowski,s samtale med en bartender) “Din mors kusse lugter af tæpperens” :-) :-) :-) :-). God fredag aften. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 8. februar 2019 @ 18:34

  41. Danmark er heldigvis stadig et sted, hvor der er plads til originaler og krøllede hoveder som Paludans. Der er ingen grund til at indkøbe en ny koran til afbrænding og dermed støtte den bogudgivelse.

    Lad Cekic, Akdogan, Khader og Husseinerne i alle afskygninger lumre over deres hellige bog, der opfordrer til “slagtning” af andre mennesker. Vorherrebevares for et primitivt levn fra en brutal oldtid, hvor magt var alt og det enkelte menneske intet.

    Vi andre kan glæde os over, at en udvikling er vendt. I nullerne forbød politiet Moses Hansen at slæbe sit kors gennem Nørrebro. I dag beskyttes folk som Paludan.

    Det ligger mig fjernt at fortælle andre, hvad de bør gøre, men Rasmus Paludn – du kommer jo sikkert forbi her – dit liv er mere værd end at blive ofret, hvis en hjernedød person ikke kan holdes i skak af imamerne, der sidder i baggrunden og styrer showet inklusive idioter med nazi-plakater og fedsakker med det grimme flag, som ikke ligner en regnbue det mindste. De holder sig nu nok i skindet, så længe udvisninger er et samtaleemne.

    En anden ting, vi kan være glade for, er at aviser og en del politikere rent faktisk er begyndt at bringe det stof, som vi efterspurgte, så hvorfor dog lade, som om det ikke sker? De skal i stedet opmuntres, skal de.

    Lad os f.eks. tage Weekendavisen fra sidste uge, som jeg endnu ikke har læst mere end de første sider af.

    1. side er der en artikel om en professor på Syddansk Universitet, der er blevet uskyldigt mistænkt for børnepornografi, fordi nogen finder nægenhed krænkende. Den afbillede er en voksen mand, der er gift, og som selv har foræret professoren billederne, der ikke viser kønsorganerne.

    2. side. Søren K. Villemoes i topform og meget rammende angreb på Morten Kjærum, som i nullerne var direktør for Institut for Menneskerettigheder og en pest og plage for alle, der ikke var begejstret over indvandringen.

    4. side. Gorm Toftegaard Nielsen om den nye lov om psykisk vold, der kan ramme hårdt ikke mindst blandt muslimer, hvor man praktiserer den slags med største selvfølgelighed.

    5. side. Jon Hustad, nordmand, om norsk gruppesex i presseklubben, oversat af Claus Beck.

    Saftig beretning af den vanvirttige slags, som jævnligt rammer Norge. Hustad har ifølge min kompagnon tidligere skrevet mange artikler til document.no men er altså nu rykket op i Skandinaviens kulturelle første division. Det fortjener han også, men forvent ikke, at document.no’s redaktør nogensinde opnår samme status for sine slibrigheder mod danske medier. Han fatter ikke meget.

    Længere er jeg ikke kommet i Weekendavise, og jeg ser frem til, at flere journalister i den kommende tid tager deres del af ansvaret for at lette det åg, som ligger over vort land, og som guderne skal vide, at de selv har bidraget til.

    God weekend, de herrer. Og damer, hvis der er nogen.

    Kommentar by Hans Jensen — 8. februar 2019 @ 20:07

  42. nøgenhed.

    Kommentar by Hans Jensen — 8. februar 2019 @ 20:11

  43. Håber den bliver brændt ved næste demonstration.

    Kommentar by Winged Hussar — 8. februar 2019 @ 20:55

  44. 7 BB.

    Ja. Og ‘AFA’ – mænd, mænd, mænd. Og ‘muslimske gangstertyper’ – mænd, mænd, mænd. Hvad er din pointe?

    Kommentar by Sådan er det jo — 8. februar 2019 @ 21:20

  45. Sådan er det når primitive folkefærd får lov til at lege. Jeg tænker her på muhammedanere og deres medløbere.
    Det er dejligt, når modige danskere, Rasmus Paludan, tør trodse pøbelen.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 8. februar 2019 @ 21:26

  46. For resten, hvem finansierer barylernes dyre Porchere, BMV ere og andre dyre biler.?. Gæt tre gange.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 8. februar 2019 @ 21:34

  47. Hans Jensen 20:07: “den nye lov om psykisk vold, der kan ramme hårdt ikke mindst blandt muslimer, hvor man praktiserer den slags med største selvfølgelighed.”

    Hans Jensen du er da bundnaiv hvis du tror at den lov vil blive brugt mod Muslimer og andre fremmede.

    Som tilfældet var med knivloven og våbenlovsstramninger, forbud mod skud eller knivsikre veste, samt alt det andet idiotiske lort som Dansk Samarbejdsparti har været med til at vedtage, kommer det kun til at gå ud over danske mænd, mens kvinderne udstyres med endnu flere våben til at tryne mandene, som om det ikke var nok i forvejen med uretfærdige regler og domstole. Det lovforslag er en skændsel!

    Hvor mange muslimske kvinder tror du vil vidne mod deres mænd om “psykisk vold”???

    Problemet i Danmark er for mig at se, at selv blandt dem som er af god vilje, og vil det rigtige, er der alt for få som evner at gennemskue tingene. Dansk Fjolseparti har været ekspert i at foreslå love som en intelligent og informeret person straks vil have vist ville virke mod danske interesser.

    Desværre vidner mange kommentarer her på Uriasposten heller ikke som de skarpeste knive i skuffen har skrevet dem. Selv her på Uriasposten,hvor man dog må forvente et vist informationsniveau og erfaring virker mange folk totalt naive og blåøjede.

    Var det dig eller Unna eller en anden som synes så godt om Trumps State of the Union tale? Så lyt dog til hvad amerikanerne siger om den; f.eks. RamzPaul! Trump lover ligesom at han vil importere rekordantal “lovlige indvandrere”, og plaprer løs om holocaust (det primære alibi for de kulturradikale forbrydere og de allestedsnærværende jødiske censur-institutter og indvandringslobbyister), og endnu mere støtte til Israel, så de kan bygge de mure i Israel som Trump ikke kan få lov til at bygge i USA!

    What happened to Trump?
    youtube.com/watch?v=_A3SBkUvwi8

    Kommentar by Balder — 8. februar 2019 @ 22:20

  48. Dejlige billeder kim. Her ses de rødklodsede schallburg-korps tosser med joint betalt af sharia kriminel islamfascist-olienazist. Komisk.. Shit hvor er de bare klamdumme. Invasionen derimod er et iskoldt skarpslebet rustent blodsavlende krumsværd, der swinger sig vej ind i rape-uropa..

    Kommentar by Gaflen — 8. februar 2019 @ 23:06

  49. Jeg syntes ærlig talt, at det er en skændsel at miskreditere Rasmus Paludan, for hans gøren/laden/mangler osv., når man IKKE SELV hverken møder op til støtte eller SELV går forrest på gaden/andet og VISER sine store visioner om hvordan det skal gøres! Rasmus Paludan er, mig bekendt, den ENESTE i Danmark, der offentligt viser demokratisk modstand mod iSlammets krav om respekt for deres vandvids-religion/overtagelse af vort samfund.
    Hvad blev der af ånden fra vore tidligere brave FRIHEDSKÆMPERE? Dem der formåede at samle både mænd, kvinder, unge og gamle i netværker der understøttede hinanden? De var ikke overvældende mange, men de var sq ALLE skabt af modig standhaftighed og TILSIDESÆTTELSE af egne bekvemmeligheder!
    Ja, undskyld mig, kære med-aktive her på sitet, men min ærlighed tillader mig ikke at tie: Jeg finder det ABSOLUT LIGE SÅ afskyeligt, at klandre en af vore egne, for hvad man selv ikke formår, som jeg finder Fandens nyttige idioter afskyelige i deres!

    Tak til dig, Rasmus Paludan, og til dem der med dig tør stå frem!

    Kommentar by M.S. Carstens — 8. februar 2019 @ 23:31

  50. Jeg kommenterede tidligere på ugen, på OT, videoen fra Rasmus Paludans demonstration i Tilst og gentager den her, let korrigeret:

    “Jeg har lige set videoen, fra Rasmus Paludans demo i Tilst d.d., dog uden lyd.
    Men jeg skal da lige love for, at hende den gråhårede med hestehalen fra “Århus for mangfoldighed” har sit hyr med, at styre “mangfoldigheden”, selv blandt egne tropper.
    Og komikken bredte sig, da et par andre naive, medløbende hunkønsvæsener forsøgte sig, i håb om fællessang som fredsmiddel.
    Det fremmødte afkom fra kvarteret viste til fulde en adfærd/fremtoning, der ligger meget langt fra en selvforsørgende fremtid.
    Jeg så kun frem til efter at kanonslaget blev fyret af og mange af de fremmødte løb væk. Ikke i panik, men vel mere i fej angst for, at blive identificeret/taget på fast gerning for, at have været medvirkende til eskalationen.
    At Rasmus Paludan kan holde til, at stå model til sådanne forsamlinger af uciviliserede, selvdyrkende tåber, den ene gang efter den anden, er beundringsværdig og skyldes klart hans stærke evne til, ikke at forlade hans dybe værdighed, men højest grine af de fremmødte moddemonstranter. Og deres ageren ligner da også til fulde det, som vi morer over foran abeburet i zoologisk have.
    Al ære til Paludan! og TAK for dine AKTIVE protester mod iSlams stigende udbredelse af deres vandvids-“religion”.

    Kommentar by M.S. Carstens — 9. februar 2019 @ 00:14

  51. @49 M.S. Carstens
    Du har fuldstændig ret. Rasmus Paludan har efter min mening nosser på størrelse med de nye granit muslimperler foran tosseanstalten christiansborg.
    Nå jeg ser Rasmus Paludans kamp for os danskere så kan jeg ikke lade være med få en lille tåre i øjet når jeg tænker på alle danskeres store helt Sankt Glistrup.
    https://www.youtube.com/watch?v=aDfjsoCqzv4

    Kommentar by Piphans — 9. februar 2019 @ 00:23

  52. Rasmus Paludan er en første klasses aktivist, der forstår at få modparten til at fremvise sit modbydlige væsen for håndholdt kamera. Tak for rapportagen.

    Kommentar by John Niss Hansen — 9. februar 2019 @ 00:24

  53. Balder, jeg har ikke hørt Trumps tale og ingen planer om at gøre det. Erfaringen viser, at han nemt kan sige det modsatte i morgen eller næste måned, så jeg er gerne bagefter.

    Gorm Toftegaard Nielsen mener ikke, at den nye lov om psykisk vold er umiddelbart tilgængelig for de potentielle overtrædere, og så kan du jo tænke over det. Som han skriver, indeholder den ye lovbestemmelse heldigvis en udførlige beskrivelse af forbrydelsen:

    “Den, som tilhører eller er nært knyttet til en andens husstand eller tidligere har haft en sådan tilknytning til husstanden, og som gentagne gange over en periode udsætter den anden for groft nedværdigende, forulempende eller krænkende adfærd, der er egnet til utilbørligt at styre den anden, straffes for psykisk vold med bøde eller fængsel indtil 3 år.”

    Jeg går da ud fra, at Uriasposten, der betragter sig selv som frihedens stemme i et tiltagende kaos og mørke, i det mindste principielt er for en sådan lovbestemmelse.

    Desuden gætter jeg på, at vi snart vil se mange flere muslimer, der når frem til, at de hellere vil leve i fred og fordragelig end som sleeping jihadister, der en dag bliver smidt ud af paradiset. Det sidste er blot et spørgsmål om tid. Og lad så jihadisterne i Syrien blive, hvor de selv har valgt at være. De er for farlige at hente hjem.

    Kommentar by Hans Jensen — 9. februar 2019 @ 00:38

  54. Jeg tænkte det nok. “Your comment is avaiting moderation.”

    Kommentar by Hans Jensen — 9. februar 2019 @ 00:41

  55. #49 #50 HØRT !

    Kommentar by HMAK — 9. februar 2019 @ 07:40

  56. #53 “Desuden gætter jeg på, at vi snart vil se mange flere muslimer, der når frem til, at de hellere vil leve i fred og fordragelig end som sleeping jihadister, der en dag bliver smidt ud af paradiset.”

    Ja hvor dum og naiv har man lov til at være.

    Kommentar by HMAK — 9. februar 2019 @ 07:42

  57. For noget andet. Apropos Århus.

    https://ekstrabladet.dk/112/stor-politiudrykning-to-personer-kommet-til-skade/7508286

    Kan kun gætte.

    Kommentar by P — 9. februar 2019 @ 10:11

  58. Hans Jensen: “Desuden gætter jeg på, at vi snart vil se mange flere muslimer, der når frem til, at de hellere vil leve i fred og fordragelig end som sleeping jihadister, der en dag bliver smidt ud af paradiset.”

    Lad os for et øjeblik antage at du har ret i ovenstående.

    Så kommer vi til spørgsmålet om disse fredselsende Muslimer vil have modet til at omsætte disse ønsker til handling, trodse dødstruslerne fra deres mænd og andre folkefæller, og vidne imod dem for psykisk vold!

    Lad os så sige at de mest modige af dem vil forsøge at anmelde det, hvad tror du så de gør når politiassistent Elvir Abaz skal tage imod anmeldelsen? Forudsat de ikke allerede får kolde fødder når de stiger ind i taxaen hvor det muslimske broderskabs informant sidder bag rettet!

    Beklager Hans Jensen, jeg må give HMAK ret: hvor dum og naiv har man lov til at være.

    Kommentar by Balder — 9. februar 2019 @ 11:22

  59. rattet

    Kommentar by Anonym — 9. februar 2019 @ 11:23

  60. HMAK/56

    Ja, hvor dum kan man være. Jeg kan sagtens være grov for en kort bemærkning men foretrækker ikke at være det. Tænk at sætte sit liv og livsværk over styr for at rende i hælene på to gamle mænd og gammelkommunister, der ikke er blevet klogere. Den ene har allerede malet sig op i et hjørne, som han aldrig kommer ud af, og i den andens familie er det konen, der har hjernen, tjener pengene og har reduceret ham til hjemmegående husalf, mens hun selv foretrækker fuldblod mellem benene.

    Jeg har ikke læst koranen men ofte set den fremstillet som en lærebog i effektiv psykisk og fysisk terror. Hvor vanskelig den nye lov end kan blive at danse med, vil den kunne splitte islamiske familier indefra, fordi den giver ungdommen et nyt våben i hænderne. Det er ikke alle, der lader sig hjernevaske for altid.

    Der er meget i gang, hvis man ellers tør tage hænderne fra øjnene. Jeg har ikke forstand på mode, men kunne i går ikke undgå at læse, at det sidste nye fra store italienske modehuse som Gucci og andre økonomiske sværvægtere er en sort rullekravebluse, hvor kraven rulles op over underansigtet og har en stor rød flab midt for. Det var hvad Hella Joof og alle som hende fik ud af at udskamme os, der spiser negerboller. Tryk avler modtryk, og kønt er det ikke.

    I øvrigt foretrækker jeg en levende fremfor en død Rasmus Paludan. Det ros, som han kæfter på i ghettoerne, findes nu affotograferet til arkiverne, og resten er jo grinende børn og kriminelle i store biler. Tid at gå videre til næste kapitel, hvor Paludans evner kan bruges bedre.

    Kommentar by Hans Jensen — 9. februar 2019 @ 11:50

  61. 49 . MS Carsten. Du har fuldstændig ret. Jeg opfordre også til at Støtte SIAD, herinde. Men må¨inddrømme at jeg (for) sjældent (Har dog) været med til demonstrationer. Vi bør støtte ham og SIAD alt det vi kan og tør, og har mulighed for. God weekend. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 9. februar 2019 @ 11:54

  62. Fuck muslimer, de skal alle sammen ud af vores land.

    Kommentar by Fuck muslimer — 9. februar 2019 @ 13:36

  63. Hans Jensen, du er meget optimistisk…
    Tænk på Sara Omar. “Sara Omar har skrevet ”Dødevaskeren”, og hun har en mission: Vi skal turde hjælpe undertrykte muslimske kvinder ud af troens fængsel”

    Alligevel gik hun i sort, da danskere kritiserede hendes religion offentligt. Hvis hun fastholder at være muslim, hvad skulle så forhindre, at hendes egne børn pludselig en dag finder ud af, hvordan hun har forbrudt sig mod muhammeds lære?

    Tænk på alle de muslimer, der kom hertil som såkaldt sekulære, og nød friheden i Europa, hvorefter deres egne børn blev til fuldblodsjihadister, eller bare almindelige hverdagsterrorister, som hader de vantro.

    For hver omvendt muslim, finder du ti andre, der graver sig endnu dybere ned i hadets og undertrykkelsens religion.

    Kommentar by Hr. Snusk — 9. februar 2019 @ 17:17

  64. Hr. Snusk/63

    Tak for et fornuftigt indspil, som jeg jo desværre er meget enig i.

    Jeg er nemlig ikke blind for, at den nye lov har oplagte svagheder, og det er Gorm Toftegaard Nielsen selvfølgelig heller ikke. Det er for eksempel oplagt, at loven af danskere vil blive kastet på flammende skilsmissebål, hvor alle beskidte tricks i forvejen hærger. Men tænk på 24års reglen, som man heller ikke levnede mange chancer for noget positivt. Den har ikke udrettet mirakler men dog betydet en forbedring for mange muslimske kvinder.

    Hvad muslimer angår, vil den i masser af tilfælde også være fuldstændig hus forbi. Du nævner tilfældet Sara Omar, som er et oplagt frstødende af slagsen. Nu har hun tjent en masse penge, der vil løbe bibliotekspenge på i mange år, og hun har fået stor opmærksomhed og set sit kontrafej i landets aviser. At hun ikke magter at få mere ud af sitautionen er til gengæld en ubehagelig oplevelse for os andre. Jeg kunne også nævne andre tilfælde, som jeg har kendskab til, og hvor myndddighederne har forsøgt at hjælpe muslimer til en ny tilværelse under nyt navn, men det har ikke fungeret.

    Der er i det hele taget noget sadomasochistisk og dybt, dybt neurotisk og selvdestruktivt i den islamiske kultur, og det er jo derfor vi har denne fatale indvandring fra det, som Rasmus Paludan kalder “taberlande”. Hvis ikke de havde olien, var de sikkert stadig beduiner, der levede på et eksistensminimum.

    At indvandringen heller ikke har kastet meget godt af sig for muslimerne, viser diverse rapporter. Vi har fået et muslimsk proletariat, som jeg tror vil fortsætte med at eksistere, uanset hvad vi gør, og det må snaet overvejes, om ikke vi kan udvise mange flere af disse nassere.

    Forleden henviste signaturen Morten her på Uriasposten til en bog af forfatteren Morten Pape, som har titlen “Planen”. Jeg har aldrig læst nogle af hans bøger, og kikkede lidt på en anmeldelse af bogen på saxo.dk. Den bekræfter, hvad du skriver, og det er en kender af miljøet, der har forfattet den.

    Nej. der er ingen blot nogenlunde løsning på dette problem, og det bliver værre og værre. Det bliver vi anre så også i takt med udviklingen, og det var egentlig der, jeg ville hen med at henvise til, at der nu er fyldt med urolige og vrede og afslørende avisartikler om emnet. Når jeg har læst mine aviser, er jeg så stopfodret med historier om sammenstød med muslimer at jeg ofte har lyst til at slå.

    Det ligner ikke noget at te sig, som mange indvandrere gør det, og de vil støt og sikkert gøre deres til at ødelægge samfundet. I øjeblikket ligger de lavt, men de har kik på samfundets svagheder og har fået placeret sig i strategiske stillinger, hvor de kan gøre dødsensfarlig skade. Den muslimske betjent i Odense er blot et af talrige eksempler på, at kulturforskelle sidder fast helt ind i sjælen og i en grad, så at den enkelte kan være blind for det.

    Jeg føler mig også frastødt af de helt bevidste forsøg fra såkaldt nationalkonservativ side på at skabe helte uanset at de dermed presses ud i et forløb, som man på forhånd kan forudse i længden vil ødelægge dem. Det er så typisk for disse gamle marxister og jubelsocialister, at de gerne ofrer mennesket for sagen.

    De har intet lært, og for Paludan er det vist på tide at indse det og tage sig af advokatvirksomheden, inden virakken helt løber af med ham. Han har opnået af afdramatisere nogle situationer og gør klogt i at holde inde i tide.

    Kommentar by Hans Jensen — 9. februar 2019 @ 20:18

  65. #64

    Jeg og Stram Kurs fortsætter, så længe der er fremmede fjender i Danmark.

    Kommentar by Rasmus Paludan — 11. februar 2019 @ 09:04

  66. /65

    Selvfølgelig, hvad ellers skulle du lave.

    Kommentar by Hans Jensen — 11. februar 2019 @ 13:51

RSS feed for comments on this post.