10. februar 2019

Mere indvandring ønskes af et sosse-par fra Gevnø, en ungkonservativ opvokset i Klippinge, Magleby…

Jeg ved ikke hvor Gevnø ligger, men ligesom Store Heddinge, Klippinge og Magleby, må det ligge på Stevns, lidt syd for Køge. Fra Dagbladet – To S-veteraner går i protest.

“Mandag gjorde ægteparret Gerd og Karsten Visby fra Gevnø alvor af en overvejelse, som de har gået med i længere tid. De meddelte Socialdemokratiets partikontor, at de melder sig ud af partiet efter mere end 40 års tro tjeneste, skriver DAGBLADET Stevns tirsdag. …

Begrundelsen for deres farvel til Socialdemokratiet er partiets nye, stramme kurs på udlændingeområdet.

– Der er forhold, der er så vigtige, at man må betale den politiske pris for at kunne se sig selv i øjnene.

Nyrup sagde, at DF ikke er stuerene – nu er det os selv, der er snavsede, siger han.

(Portræt af C-folketingskandidat Mads Andersen i Dagbladet Stevns, 9. februar 2019)

“Dagbladet bringer i dag et portræt af mig, som jeg er ret stolt af. … Udover det, nævner jeg lidt om at der mangler sjællændere som tør tale dejlige sjælland op, inde på Christiansborg, og at jeg hellere vil sidde på bagerste række derinde i 4 år med en rød statsminister, end jeg vil være med i en blå regering som er afhængig af Nye Borgerlige.” (Mads Andersen, De Konservative, 9. februar 2019)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/98585/trackback

35 Comments »

  1. Hvis idioten synes af den muslimske invasion er så dejlig, så kan han jo bosætte sig i et af de 57 muslimske lande, og opleve herlighederne på nærmeste hold. Stevns er temmelig hvidt, så idioten mangler tydeligvis erfaringer fra den virkelige verden.

    Hvis Danmark bliver fyldt med aggressive ubehagelige muslimer, hvor skal vi danskere så finde fred?

    Kommentar by Hr. Snusk — 10. februar 2019 @ 13:02

  2. Gad vide hvorfor Det Konservative Folkeparti tiltrækker så mange politisk radikale tosser. Det ville være skønt hvis de konservative kunne finde tilbage til de konservative rødder i stedet for. Men det har vist lange udsigter. Meget lange.

    Kommentar by ino — 10. februar 2019 @ 13:06

  3. Mads Andersen er ‘indigneret’ over ‘tonen’ og ‘menneskesynet’.

    Kommentar by Johnson — 10. februar 2019 @ 13:13

  4. Væmligboen Mads kan iføre sig skudsikker vest, og tage sin kæreste Isabella i hånden, og gå en tur i de to stærkt islamiserede enklaver Ellemarken og Karlemoseparken i Køge.

    Her der der daglige skyderier og overfald, og hjemmehjælpere, ambulancer og brandvæsen bliver konstant truet af de talrige bandemedlemmer i områderne.

    Men det er vel også Pernille Vermunds skyld?

    Kommentar by Revisoren — 10. februar 2019 @ 13:20

  5. Hvilken stor nyhedsdag for “Dagbladet”. Tænk sig 2 personer har forladt Socialdemokratiet og en radikal er blevet opstillet til folketingsvalget for et af folketingets mange radikale partier.
    Disse store historier samt historierne om at Lokalbrugsen nu har tilbud på letmælk samt at vintergækkerne er dukket op i smedens forhave viser virkelig vigtigheden af at have en lokalavis som “Dagbladet”.

    Kommentar by bjarne binee — 10. februar 2019 @ 13:24

  6. To frafaldne socialdemokrater, som erklærer Socialdemokratiet for “ikke stuerent”.

    En konservativ, som truer med at blive løsgænger, hvis en eventuel kommende borgerlig regering kommer til at basere sit flertal på Nye Borgerlige.

    Det er politikere uden nævneværdig magt, som udtaler sig her, men det viser alligevel, at det forestående folketingsvalg kan ende som det sidste svenske uden regeringsdannelse i måneder.

    Man kan frygte, at LA og Konservative ender med at blive parlamentarisk grundlag for en Socialdemokratisk regering, fordi de ikke vil have noget med NB’s ufravigelige krav at gøre.

    Man skal tænke sig godt om, inden man sætter sit kryds denne gang. Det kan nemt blive en stemme på fjenden – som i tilfældet Mads Andersen.

    Kommentar by np — 10. februar 2019 @ 13:31

  7. Folketinget bliver snart(hvis den ikke allerede er) den største “lukkede afdeling” i Danmark.
    Skøre mennesker af enhver art har deres daglige gang derinde.

    Kommentar by k.m. — 10. februar 2019 @ 14:00

  8. Sikke en idiot. Og den hellige rødsprog sætning – tale Sjælland op..? Hvad fanden er det, tonen! At andre ikke rød troende sover? De sover jo selv. Altid rød omvendt. Få selv et islam kollektiv hjemme hos dig og bliv beriget til døde. Og se nu sharia videoer på charonboat og rotten etc. Se hvad du udsætter de opråbede for! Højrøvede hykleriske svin. Men fint, Stem på el-a og spild stemme. Invasionen æder også dig.. Langsomt, udsultet, tæskede børn…

    Kommentar by Gaflen — 10. februar 2019 @ 14:11

  9. Mads Andersen fra de “Konservative” er jo blot endnu en bekræftelse på at det “konservative” partis politik er blevet til en blanding af de radiGALEs, Enhedslistens, SFs og badutspringer- og bøssepartiets politik. Ellers kunne de vel umuligt have en så rød knold som “konservativ” kandidat. Og mon ikke Mads også har et godt betalt bijob i godheds- og indvandringsindustrien?

    Kommentar by Ole Jensen — 10. februar 2019 @ 15:19

  10. ¤7 – k.m. Du har ganske ret, fjolsetinget er kommet til at ligne en lukket afdeling på en sikringsanstalt for psykopater og farlige sindssyge. Man kan ihvertfald objektivt konstatere at fjolsetinget er fyldt med komplet skøre røde typer, der uafbrudt arbejder på at forulempe og skade deres eget folk og land.

    Ikke bare Venstrebønderne, men også Socialfidusmagerne er tilhængere af Marokko-traktaten som er en slags krigserklæring mod Europa og Skandinavien. Mette Frederiksen er ligesom Lars Quisling ophøjet ligeglad med at migranter vælter ind i landet, og tager for sig af retterne. (vores boliger, penge, kvinder, pensioner, jobs og velfærds-/sundhedsordninger etc.) Og den voldsomme kriminalitet som følger med, er de begge kolde i røven overfor. Det rager dem en høstblomst at danskernes velfærd og sikkerhed trues af hundredtusindvis af krævende, fanatiske og voldsparate afrikanere og arabere.

    Kommentar by Ole Jensen — 10. februar 2019 @ 15:59

  11. De fleste er lige glade sålænge det ikke er dem selv der betaler. De er bare ikke klar over at de kommer til at betale for den fejlslående musliminvasion de sidste 40 år og t pengene til denne regningen er de ved at slås om. Ingen af mainstream partierne vil ende(hænge) med det ansvar.

    Kommentar by jrp — 10. februar 2019 @ 16:15

  12. Enig med 1.(Hr Snusk). Kan ikke siges bedre. :-)

    Kommentar by Michael Unna — 10. februar 2019 @ 16:26

  13. Haha.. Det er de eneste danskere som de efterhånden kan finde der forsvarer indvandringen. Et par gamle tågehorn “far removed” fra indvandringens realiteter.. Faktum er bare at +90% af alle danskere i dag ved at indvandringen går direkte imod deres interesser.

    Kommentar by Morten — 10. februar 2019 @ 16:28

  14. De konservative , som eksemplificeret ved slapsvansen ovenfor , er lige til at lukke op og skide i . I guder sikke en taber…

    Kommentar by krassisten — 10. februar 2019 @ 16:36

  15. Det er godt nok blevet nemt at lære sprog. Citat fra svenske Samhällsnyt: Norsk polis jagar”nordafrikan som talar svenska”efter knivattack.

    Kommentar by NotaBen — 10. februar 2019 @ 16:37

  16. Så lad dem selv betale for indvandrere og deres ophold.

    Kommentar by P — 10. februar 2019 @ 17:34

  17. Vort lands allerstørste fjender, finder vi efterhånden i egne rækker. Konvertitter, faktafornægtere, og bare rene og skære idioter. Sågar iSlam nyttige kollaboratører. De kaldtes foræddere og værnemagere i 40’erens Danmark.
    Man tror simpelthen det er løgn.
    Gætter på Helge og Karsten, undskyld Gerd og…. kan ha’ mødt en v2enlig neger eller smilende Jytte Hilden-grønthandler. Det ændter ikke ved det faktum, at det fører en uoverstigelig masse problemer og katastrofer med sig, de to nævnte (måske?) undtagelser fuldkommen skygger for. Så de to til ingen gavnØ-tosser, hverken kan se eller høre, hvad der sker omkring dem.
    Vor Herre bevar os.
    Der er ikke mange andre der gør det.

    Kommentar by White knight — 10. februar 2019 @ 17:45

  18. ændrer ikke ved…(lorte mobil! oversigten i skrivefeltet er ikke eksisterende)

    Kommentar by White knight — 10. februar 2019 @ 17:47

  19. Det værste er at høre Mette Frederiksen (hørt kort over Alfanyhederne). Hun håber da på et flertal, og vil gerne have Radikale og Alternativet med……..Hvordan kan hun nogensinde være troværdig overhovedet, hvis hun vil følge paradigmeskiftet i udlændinge politiken, som hun tomhjernet foreslår????? Tomt valgflæsk fra hende. Tomt politisk stunt. Selvfølgelig med en masse reklamekroner fra 3F annoncer og også lidt fra egne rækker…..(Støt SIAD) God søndag aften. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 10. februar 2019 @ 18:27

  20. 17) White knight. Ja muhammedanerne ved vi da i det mindste hvor vi har. De har da for lang tid siden afsløret sig selv åbent og ærligt, men fejhedsdiplomatiet og MSM o.a nyttige kollebratører….JP (uden at jeg tror det direkte er Dem der støtter det) stiller spørgsmål om det vigtige i at beskytte Rasmus Paludan (Dem som fik rimelig beskyttelse under tegneseriekrisen)? Det er direkte ….mangler ord…at lægge mærke til. Støt SIAD. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 10. februar 2019 @ 18:32

  21. Fakta er, at uanset hvem af landsforræderne fra NB til Enhedslisten, du påtænker at tildele din “stemme” (to markeringer med en kuglepen per 4 gange jorden når rundt om solen på et stykke papir, du ingen garanti har for nogensinde aflæses), så er du den store idiot. Du er tossen, som vil postulere, at der er masser ligesom dig, som gør det samme i god tro, og fordi det giver mening.

    Jeg vil have krig – I WANT WAR – WAR AGAINST THEM ALL

    Kommentar by Cat Girl — 10. februar 2019 @ 18:51

  22. HVIS man stemmer på et af de gamle partier, beviser man at man er meget naiv og meget uvidende om hvad de står for. Eller man viser at man er korrupt.

    Der er ganske vist ikke nogen rigtig gode nye partier at stemme på. For Rasmus Paludan lader til at tro at hans besøg i ghettoerne er alt hvad der er brug for, hvis Danmark skal reddes fra barbari og undergang. Men hvad bliver det til med parti-dannelsen og indsamlingen af støtte-erklæringer?? Og hvorfor virker hjemmesiden så dårligt? Hvad NB angår, er der også stor usikkerhed om diverse. Men de nye partier er i det mindste ikke direkte ude på at fordrive og ødelægge os, sådan som de gamle partier. Hvis ledere alle forekommer korrupte og halvskøre.

    Kommentar by Ole Jensen — 10. februar 2019 @ 19:16

  23. C-folketingskandidat Mads Andersen (fra Køge var det vist) vil hellere sidde på bagerste række i fire år, osv. – Hvad fanden foregår der oppe i knoppen på manden – Hellere sidde på bagerste række; har man hørt en loppe gø!?

    Prøv at google den konservative folketingsgruppe; vær forberedt, man brøler af grin! – Alle ukendte taber typer, som, i usædvanlig grad går i et med tapetet. Og, som selvfølgelig, sporløst, forsvinder ved næste folketingsvalg – Set i det perspektiv, skal man så trakteres med, rablerier, fra denne Mads Andersen, om, hellere at sidde på bageste række, sic!

    Kommentar by T. Flodur — 10. februar 2019 @ 19:29

  24. PS: NB er tilsyneladende kritiske overfor EU, og siger at de vil kræve en ny folkeafstemning. Det er da en god ting, for EU har udviklet sig til at være en kommunistisk trussel mod de almindelige borgeres økonomi, fred og sikkerhed. Hvad med Stram kurs?

    Kommentar by Ole Jensen — 10. februar 2019 @ 19:31

  25. Det vi er nødt til at kigge på her er FAKTA, ok – så her kommer fakta om fakta, for satan i helvede
    The Biggest Lie Ever Told
    https://www.youtube.com/watch?v=rHwRc96dqbM

    Kommentar by Cat Girl — 10. februar 2019 @ 19:43

  26. De Konservative er ikke hvad det har været, jeg ved egentlig ikke hvad det er for et parti mere. Hvem kæmper de for, ikke Danmark, men en klæben på at sidde derinde i folketinget. Er blevet ligesom de andre partier, ingen politiker tør sige hvad det handler om, nemlig at Danmark kommer til at underkaste sig muslims overmagt. Og det kommer til at gå hurtigt. Bare vent til det meste af sygehussektoren, politiet, skolevæsenet, o.s.v

    Kommentar by IES — 10. februar 2019 @ 20:09

  27. Hvis vi kommer til at aflevere vores land, byer, kvinder, penge, kultur, velfærd og vore børns fremtid til muslimerne, vil det være pga. de gamle partier og medier, men også på grund af mange danskere egen svaghed, magelighed og dumhed.

    Uddeles der løbesedler? Protesterer danskere i gule veste? Hvordan er sammenholdet blandt danskerne? Forhindrer noget dem i at danne selvforsvarsgrupper? Støtter mere end 35OO vælgere STRAM KURS indtil nu? Svarer nogen her på opfordringer til at skaffe flere læsere til Uriasposten via løbesedler eller pjecer til postkasserne? Det ser næsten ud som om vi danskere er lige så kortsynede som svenskerne, som lader til at være godt i gang med at lade sig trække til skafottet som en flok dumme får.

    Eller er der en forskel?

    Kommentar by Ole Jensen — 10. februar 2019 @ 20:47

  28. I Tyskland, Frankrig, Belgien og mange andre lande foregår der nu protestmarcher med kæmpestore skarer af borgere. I alle Frankrigs større byer er tusinder og atter tusinder af borgere i gaderne for at protestere mod EUs og Merkels forrykte og dødbringende planer. De demonstrerende HAR forstået at det gælder liv eller død. De VIL ikke længere finde sig i den organiserede ondskab der udgår fra den tyske og franske regering. Men hvad har den typiske dansker forstået? Se you tupe og black pidgin ang. Paris, Berlin og Bruxelles urolighederne samt Merkels migrant crisis.

    Kommentar by Ole Jensen — 10. februar 2019 @ 21:22

  29. Dagens lyse timer nærmer sig, og det hele går i brunst.
    Samtidig er der en sviner fra Jydepotten.

    https://jyllands-posten.dk/premium/indblik/Indland/ECE11177472/politiet-passer-paa-ham-imens-han-vil-braende-koranen-af/

    Jeg tror potten har samme politik som Carsten Hønge

    Stem NB og giv så lige vælgererklæring til Stram Kurs.
    Støt Rasmus Paludan, den sande Danske patriot.

    Kommentar by Sindsro — 10. februar 2019 @ 21:30

  30. Ægteparret Gerd og Karsten Visby fra Gevnø kunne jo passende understrege deres åhhhhh så gode hjerter til Fandens Tilbedere ved, at genhuse et par af sidstnævnte fra de nedrivnings-truede Ghetto-områder. På egen regning, selvfølgelig! Men det er der nok ingen fare for, så ægteparrets naboer kan fortsat tage det roligt.
    Men hvor er det til at få kvalme af, at Fandens nyttige idioter næsten pr. automatik får spalteplads i medierne, selv ved den mindste “dåd”.

    Kommentar by M.S. Carstens — 10. februar 2019 @ 22:14

  31. Løgnagtighed og svigefuldhed KAN gradbøjes.
    Hvor Tulle melder ud, hvem partiet(regeringen?) for nuværende forestiller sig skal kunne tildeles fremskyndet (HA! kort før støvets år!) folkepension.
    Så står “ærlige Mette” med efternavnet Skideriksen, og lumrer mere mette(sic!).
    Selvfølgelig gør hun det.
    Hvor tabe stemmer ved, allerede før valget, at rykke ud med sproget, trutte ren røv, og afskære sig selv fra potentielt afgørende stemmer i en måske snert afgørelse?
    Monkey see monkey do.
    Lov folk dét, folk gerne vil høre. Og når først stemmerne er i hus – ikke Morocco Lars? Så ka’ hun skide vælgerne så tyndt – efter valget, at de ka’ gurgle hals i alle de floromvundne hensigtserklæringer – eller mundl.rt om man vil.
    Doesn’t matter – når først nøglen til statsministeriet sidder i nøglebundet.

    Kommentar by White knight — 10. februar 2019 @ 22:55

  32. Hvofor

    Kommentar by White knight — 10. februar 2019 @ 22:56

  33. Apropos indvandrere.
    De udenlandske læger på tv

    Kommentar by P — 11. februar 2019 @ 07:10

  34. Jeg har et spørgsmål: Er Gerd mand eller kvinde?

    Kommentar by Hertz — 11. februar 2019 @ 07:11

  35. Der er masser af plads i Pakistanerpartiet– også én af Fyns mange afdankede sosserborgmestre, vil melde sig ud af sos. Ha ha hvor latterligt. Meld jer bare ud, jo mindre fjolser og islamslikkere i sos, jo bedre er det.
    Det vil faktisk være godt hvis alle venstreislamisterne samler sig i Paki- og ejendomspartiet, så ved vi endnu bedre hvor de er. Der er sikkert også mere krænkenegermaling at smøre i ansigtet, og lidt uøkologisk brændeovnsaske at drysse i håret

    Kommentar by Hul igennem? — 11. februar 2019 @ 08:37

RSS feed for comments on this post.