12. februar 2019

Åben tråd, 12. februar 2019: Vil det lykkes etablissementet, at undgå et flygtningevalg?

(Mobilfoto: Klosterkanalen ved Mossøs vestende, 11. februar 2019)

Oploadet Kl. 09:59 af Kim Møller — Direkte link77 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/98643/trackback

77 Comments »

  1. Gør det noget? Løkke og Frederiksen fylder os bare med den samme gang øregas, og folk ryger på det.

    Så skulle Vermund da i TV i valgkamp sige et eller andet, der kan ruske op i det store, indolente flertal på 80 procent af befolkningen, hvis endnu et migrationsvalg skulle ændre noget væsentligt. Håbet er lysegrønt

    Kommentar by BB — 12. februar 2019 @ 10:15

  2. Nej, det tror jeg ikke på. DF og NB vil gøre alt for at bringe emnet på bordet. Og så betyder emnet stadigt enormt meget for mange vælgere. Men Venstre vil formentligt køre på sundhedsreformer, de røde på miljø, begge interessante emner.

    Kommentar by Kaj — 12. februar 2019 @ 10:35

  3. Et hurtigt skyd fra hoften siger nej. Uanset hvor meget de forsøger at tale den mindre, forbliver indvandringsproblematikken den største elefant i stuen.

    Vi vil dog se adskillige meningsmålinger, opinioner, debat-indlæg og måske også demonstrationer forsøge at fortælle os, at alt muligt andet er vigtigere.

    Forudsigelser:

    * Venstre bringer flere tomme løfter, de ikke har i sinde at levere.
    * Socialdemokratiet fisker stemmer med mere uddelings-politik.
    * Liberal Alliance puster sig op og kræver ting, men går nok tilbage i mandater.
    * Dansk Folkeparti går tilbage og begynder fejlagtigt at opføre sig mere som både Venstre og Socialdemokratiet på samme tid for at hente stemmer.
    * DR vil deltage i valgkampen for fulde gardiner med mikrofonholderi for de røde og “dybdegående journalistik og analyse” af de blå.

    Med andre ord får vi en gentagelse af sidste valg med den forskel at Nye Borgerlige er der til at fjerne nogle stemmer fra de partier, der ikke ønsker at tale om vores pt. største problemstillinger.

    Og så en ukarakteristisk for mig forudsigelse:

    * Nye Borgerlige får flere stemmer end de mest optimistiske estimater, men meningsmålingerne reflekterer det ikke.

    Det bliver i hvert fald spændende at se, om vores demokrati er i bedring eller bliver stadig sygere…

    Kommentar by Quark — 12. februar 2019 @ 10:36

  4. Regeringen og S vil gøre gældende, at antallet af asylsøgere er “historisk lavt”, og Dansk Folkeparti vil henvise til sit “paradigmeskift”, der mest består af symbolske stramninger. Og således vil mange vælgere sikkert tro, at alt nu er under kontrol. Men det eneste paradigmeskift der findes, er et stop for al asylbehandling samt hjemsendelse af alle dem, som ikke har behov for at opholde sig her. Det paradigmeskift kan Nye Borgerlige levere, men desværre får partiet ikke 90 mandater, og så fortsætter kursen mod afgrunden. Husk på, at danske politikeres führer, Angela Merkel, har sagt, at “Islam gehört zu Deutschland”, det vil sige EU.

    Kommentar by Jan Mølgaard — 12. februar 2019 @ 10:46

  5. Jeg har set en meningsmåling der viser 1,9% til Nye Borgerlige.
    Mon ikke medierne vil lyve om NB, for at få vælgere til at tænke at det er stemmespild med et kryds ved NB

    Kommentar by k. m. — 12. februar 2019 @ 11:00

  6. Hvis ikke der sker mere med terror og vold, inden valget, end at MSM kan lave sine hykleriske undvigelsesmanøvrer, så tror jeg, alt er ved det gamle.

    Kommentar by Menig 442 — 12. februar 2019 @ 11:05

  7. Vore levebrødspolitikere gør alt for at bortlede opmærksomheden fra det væsentligste problem i landet, indvandringen og islam, det absolut dyreste fejlslagne projekt der nogensinde er iværksat.
    Nu skal pensioner og “den globale opvarmning” tales op, så focus vendes bort.
    Fup og humbug som sædvanlig før et folketingsvalg.
    Hvem tror længere på “Lars straksopbremsning” efter han egenhændig har undertegnet “Flygtninge Konventionen” som alle partier, bortset fra DF stemte for.
    Levebrødspolitikerne har travlt med at promovere sig selv, de slipper ikke godvilligt taburetterne i Folketinget, men klamrer sig med tænder og klør.
    Det samme cirkus gentager sig så forudsigeligt op til et folketingsvalg, intet nyt under solen, alle de gyldne løfter er glemt dagen efter valget.
    Alle de gyldne løfter, hvis de skulle blive til noget, skal vel finansieres. Folketinget har ingen penge, kun skatteborgernes, og en forøget skatteudskrivning er så i vente.
    Fejlen ved levebrødspolitikerne er at de anser stemmekvæget som dummere end de selv.
    Når man endelig ser valgresultatet, er der noget der tyder på at de har ret.

    Kommentar by Finn A.Skov — 12. februar 2019 @ 11:47

  8. Desværre er det den letteste sag af verden for eliten at kvæle enhver debat om indvandring. Hvor skulle den iøvrigt foregå? Journalistisk Venstreparti sidder tungt på alle trykte medier og ikke mindst på TV-2 og Danmarks Ramadanradio(DR).
    Mange vælgere er da sikkert enige i at indvandring skam er et vigtigt emne, men dog ikke helt så vigtigt som hvem der går videre i “Vild med dans” og “X-faktor”, “diverse bagekonkurrencer” og ikke mindst hvem der bliver sendt hjem fra diverse øer.
    Skal DR og TV-2 berøre emnet, så kommer Stine Bosse gerne i studiet for at fortælle hvor godt det går.
    I det omfang Lars Løkkes åndelige mor i Tyskland, Frau Merkel, og hans åndelige far i Frankrig, Makron-bunden, overhovedet ved hvor Danmark ligger, så behøves de ikke at være bekymrede over, hvad der sker i Danmark.
    Det kan jo ikke gå helt galt, vi blev jo verdensmestre i håndbold.

    Kommentar by bjarne binee — 12. februar 2019 @ 12:44

  9. NB mangler noget folkelighed. Det emmer af Kbh og Nordsjælland. De er mere kulturliberale end deres vælgere. De kommer nu nok ind, men jeg tror Pernille og Co. NB’s politik hænger heller ikke helt sammen. De vil jo åbne op for mere arbejdskraftsindvandring fra Asien f. Eks, men det har en del af deres vælgere ikke opdaget endnu. Måske skal man give dem chancen denne gang, men jeg ser slet ikke det lys i partiet som mange andre.

    Kommentar by Rasmus — 12. februar 2019 @ 13:01

  10. @3. Quark: Sjovt nok delte journalist (og tugthuskandidat) Henrik Qvortrup for nylig i Radio24syv din antagelse om at meningsmålingerne ikke helt fanger omfanget af støtten til Nye Borgerlige.

    Kommentar by ino — 12. februar 2019 @ 13:03

  11. Har intet mod arbejdstagere fra Asien, hvis det foregår på kontraktmæssige vilkår.
    Arbejdsgiveren afholder alle udgifter og ansvar i forbindelse med ansættelsen, herunder indkvartering, sundhedsforsikring og returnering til hjemlandet ved kontraktens ophør.
    Enkelt nok at praktisere, men vil nok dæmpe hyleriet fra DI ganske betragteligt, da man så ikke bare kan smide folk på gaden og overlade ansvaret til det offentlige.

    Kommentar by Finn A.Skov — 12. februar 2019 @ 13:20

  12. Håber jeg godt nok ikke. Det skulle da være det største fupnummer nogensinde.

    Kommentar by Winged Hussar — 12. februar 2019 @ 13:31

  13. Mediernes løgne faldt 11. september 2016. Hvornår var det, vi havde valg sidst?

    Kommentar by Cat Girl — 12. februar 2019 @ 14:10

  14. Ja, jeg tror ikke der bliver noget flygtningevalg denne gang.
    Hverken rød eller blå erkender indvandringsproblemets omfang, og begge sider har det samme synspunkt og indstilling til det: mere af det samme.
    Valget denne gang er og bliver mellem alle – kontra NB.

    Omkring år 2050 er der blevet halvanden milliard flere afrikanere her på Jorden, som vil kræve at have det samme forbrug som europæere og amerikanere.
    Alene tanken om hvad det vil betyde for “forureningen, klimaet og miljøet”, burde få alle de politiske hjemlige partiers småpjattede og ligegyldige øko og forureningstrip til at blegne.
    Hvis man seriøst vil Verden det bedste, så er det på tide at begynde at dele p-piller ud, samt indføre to-børns politik.

    Kommentar by Henning Jensen — 12. februar 2019 @ 14:28

  15. Som svar på overskriften – om det vil lykkes etablissementet at undgå et flygtningevalg – så er svaret desværre nok et ja! I morges kunne vi fx høre i Radio24syv at “miljø og klima” ifølge hele to målinger står øverst på danskernes bekymringsliste. “Flygtninge” er først nummer to.
    Det er selvfølgelig fup og humbug at slå to forskellige emner sammen til et emne, men hvornår udsættes vi ikke for fup og humbug fra etablissementets side?

    Kommentar by ino — 12. februar 2019 @ 15:02

  16. Er der nogen der ved hvor den “fightthepowerwithfreespeech” blog er blevet af??
    Det var den der kom med en masse gode afsløringer om alternativets klima hykleri og en masse andre ting, og nu er den pludselig lukket??

    Kommentar by Per — 12. februar 2019 @ 15:26

  17. 2. Kaj
    Miljø er total uinteressant, det er kun fæhoveder der beskæftiger sig med miljø.

    Kaj, der er mange fæhoveder.
    Mennesket har intet at sige, hvad angår miljøet. Det er styret af Solen, dens udbrud og cyklus pr 11 År.
    Tundraen bøvser gas CH4, Vulkaner Bøwser CO2, som kommer fra forstenede skaldyr der ligger på kontinentalpladerne, der går under den anden. Opvarmningen frigiver derved CO2.

    Mennesket har INTET at sige i denne sammenhæng. Kun lokalt i storbyerne kan mennesket gøre en meget lille forskel.
    Det er miljøsvindel til den store guldmedalje. Flertallet er dumme nok til at betale, medens andre er tvunget til det.

    De der er tvunget til at betale til dette svindel, bør svindle hvor man kan komme til det, men KUN hos dem der står bag miljøsvindlen og dem der betalet glædeligt der til.

    Man bliver associal i dette land, når det styres af svindlere.

    Kommentar by Sindsro — 12. februar 2019 @ 15:56

  18. Stem ikke på Socialdemokratiet.! de gav Løkkelorten fri proses til at underskrive Emigrant og Flygtninge aftalerne i Marokko.
    Stol ikke på Socialdemokratiet og Venstre. Gør man det kommer Aberne myldrende.

    Kommentar by Sindsro — 12. februar 2019 @ 16:01

  19. enig ino 15:02. Mit svar på overskriften er også “ja”.

    De fleste – ja næsten alle – folketingspartier og de altdominerende statsejede massemedier, DR og TV2, vil med al magt undgå, at det bliver et flygtningevalg.

    Jeg kender lidt til meningsmålinger og ja, de er for det mest fuppede og (ofte bevidst!) uprofessionelt udført. Facit er besluttet på forhånd.

    Men det er også en kendsgerning, at befolkningens “politiske dagsorden” er et papegøjeeftersnakket resultat af de altdominerende statsejede, DR’s og TV2’s, løgnepropaganda. DR og TV2 bestemmer, hvad valget skal dreje sig om og derfor langt henad vejen, hvad vælgerne stemmer på.
    Er det nyt for dig/andre herinde? :-)

    Kommentar by A-mad — 12. februar 2019 @ 16:08

  20. Svaret er ja. Det kommer til at handle om klima og sygehusvæsnet. De brede masser er så massivt indoktrinerede, at de aldrig er begyndt at tænke selv.

    Kommentar by Hr. Snusk — 12. februar 2019 @ 16:33

  21. Vi skal ikke have et flygtningevalg. Vi skal have et valg om befolkningsudskiftningen. Og det er vores opgave at sætte det på dagsordenen.

    Kommentar by Realisten — 12. februar 2019 @ 16:37

  22. >>> 9

    Enig. Nye Borgelige forstår ikke udlændinge-spørgsmålet.

    Udlændinge-spørgsmålet handler ikke om “færre muslimer men flere asiater, tak”.

    Udlændingespørgsmålet handler om befolkningsudskiftning, og at vores del af befolkningen skal op og deres skal ned.

    Kommentar by Realisten — 12. februar 2019 @ 16:39

  23. Mere end miljø og pension.
    Df har haft chancen. Lad et parti til højre for Df få chancen.
    Om det så ender som i Sverige, vi er dem de andre ikke vil lege med.!!??

    Kommentar by P — 12. februar 2019 @ 16:44

  24. Ja, det ser ud til, at det vil lykkes etablissementet at undgå et flygtningevalg ved at få klima og miljø til at blive det altoverskyggende problem. Fordi: Etablissementet bliver stadig mere korrupt i deres bedrageri af befolkningen med falske narrativer.

    Den varme sommer 2018 er populistisk lykkedes at gøre til det “endelige bevis” på menneskeskabte klimaforandringer, hvilket viser hvor uforskammet, der lyves for at manipulere befolkningen. Hvad skal folk dog tro, når medierne og interesseorganisation kører skræmmekampagne 24/7. Det er lykkedes at skræmme vælgerbefolkningen, og skræmte mennesker er villige til at afgive både penge og magt til etablissementet.

    Og man får narret vælgerbefolkningen til at afgive penge til ingen verdens nytte. Antager man, at CO2 betyder noget for det globale klima, så falder Danmarks CO2 udledning stødt og roligt uanset hysteriet pga. tidligere beslutninger 10-15 år siden, mens CO2-udledningen og lokalforureningen uden for Danmark og hele Vesten vokser eksplosivt. Det er fuldkommen ligegyldigt, at Danmark som overduks for duksen EU vil vise verden, at vi kan gå forrest i CO2 reduktioner. Og ikke bare fuldkommen ligegyldigt, men direkte skadeligt, fordi de forkerte penge spildes i stadig større omfang.

    Det er ligesom når danske kvinder siger, at de ikke vil have børn for ikke at bidrage til verdens overbefolkning. Det betyder bare at det dygtige og kulturelt rige danske folk forsvinder ud af verdenshistorien, men det kan overhovedet ikke registreres på verdensplan, hvor overbefolkningen bare vokser eksplosivt.

    Det seneste hysteriske hyleri over, at landbruget ikke levede op til deres forpligtelse og ikke nedbragte deres kvælstofudledning med 1451 tons, men kun med 12 tons, er også en dygtigt iscenesat populistisk skræmmekampagne. Den samlede kvælstofudledning er vel omkring 60.000 tons årligt, og udledningen estimeres via en blanding af stikprøver og modelberegninger og med korrektioner for nedbør og mm. med en markant usikkerhed indbygget i hele beregningsmetoden. Et estimat på 12 tons er fuldkommen latterligt, og usikkerheden er formodentligt større end, at man reelt kan se forskel på 12 tons og 1451 tons ud af et stort komplekst system, hvor mange gang store mængder af kvælstof cirkulerer rundt.

    Kommentar by traveler — 12. februar 2019 @ 16:50

  25. Enig i at befolkningsudskiftningen er det vigtige politiske problem nu og de næste årtier. Politikerne kan lave nok så mange skattefinansierede planer i dag for danskerne og Danmark, men hvis danskerne forsvinder som folk, er alle disse planer fuldkommen ligegyldige for fremtiden om +50 år. Der er ingen tegn på, at de nye mennesker, der tager over, interesserer sig for det, som er danskernes verden af i dag.

    Kommentar by traveler — 12. februar 2019 @ 17:02

  26. Altså, undgår Løkke-Fonden at valget handler om virkeligheden og Danmarks alvorligste problemer?

    Næppe.

    Kommentar by Iznogut — 12. februar 2019 @ 17:20

  27. >>> 4

    Nye Borgerlige vil ikke foretage hjemsendelser. Massive hjemsendelser er dog den eneste rigtige måde at løse det her på.

    Kommentar by Realisten — 12. februar 2019 @ 17:54

  28. Kaster med sten og siger;”jeg knepper dig” Skal vi gætte?

    http://www.lokalavisen.dk/112/2019-02-11/-40-årig-mand-kiggede-ud-af-ruden-Kort-efter-var-han-indlagt-med-kraniebrud-4145892.html

    http://www.lokalavisen.dk/112/2019-02-09/-Kvindelig-hundelufter-overfaldet-på-sti-af-udenlandske-mænd-Men-så-sagde-hunden-haps-4144313.html

    http://www.lokalavisen.dk/112/2019-02-12/-Familier-i-kæmpe-slagsmål-Politiet-måtte-rykke-talstærkt-ud-til-asylcenter-4162576.html

    http://www.lokalavisen.dk/112/2019-02-12/-Pas-på-fup-og-fidus-Disse-to-yngre-kvinder-er-stærkt-efterlyst-4161176.html

    http://www.lokalavisen.dk/112/2019-02-12/-29-årig-ville-tale-unge-til-ro-men-mellemøstlig-dreng-ville-det-helt-anderledes-4161250.html
    http://www.lokalavisen.dk/112/2019-02-12/-Kvinde-lå-på-sin-sofa-pludselig-stod-kraftig-mellemøstlig-mand-med-fuldskæg-foran-hende-4159633.html

    http://www.lokalavisen.dk/112/2019-02-07/-Kvinder-overraskes-i-deres-hjem-Pludselig-går-døren-op-og-mystisk-mand-træder-ind-4127679.html

    Det bliver meget nemt ikke at tale udlændinge i kommende valgkamp.

    Kommentar by jrp — 12. februar 2019 @ 18:10

  29. Det største problem er den snigende islamisering af vort land. Over halvdelen af den danske befolkning fatter intet, og ligeså vor politikere. Vi accepterer halalslagning , vi accepterer ændring af vor servering i skoler, børnehaver, tørklæder, muslimer i politi, ændring af skoleundervisning, væk med musikundervisning, sygehus, jura, ind kommer de alle vegne, og dette ændre vort syn på vores frie land. Vor kultur bliver fortyndet for til sidst at være væk, økonomien smadret.

    Kommentar by IES — 12. februar 2019 @ 18:11

  30. Det er det her produkt der kommer ud i den anden ende, når de engang har været igennem det danske uddannelsessystem, krydret med lidt stats TV. Velbekommen.

    https://youtu.be/fEiTFyIxLTU

    Kommentar by Jan Huus — 12. februar 2019 @ 18:18

  31. Ja, desværre.

    Kommentar by Henrik Larsen — 12. februar 2019 @ 18:30

  32. Det sidste valg i 2015 var vel et flygtninge valg og DF fik af samme grund et kanon resultat…..som de brugte til at få tudse mor valgt som FT formand og ellers sad op hænderne da flygtninge karavanen rullede ind over grænsen få måneder efter valget

    Kommentar by redneck — 12. februar 2019 @ 19:20

  33. En af de mest modbydelige religioner, som undertrykker og myrder ud fra dens selvretfærdige gudsopfattelse, og man sover sødt? OK Hvis den danske befolkning lader Alternativet, radikale og de mest vanvittge sosser komme til, så er de selv ude om det. Spørgmålet er om MSM kan pakke befolkningen tykt nok ind i ligegyldigheder om -uanstændig ulighed- klimaforandringer, som vi alligevel ikke kan ændre meget på, eller andet, så de ikke kan /vil/gider at se elefanten i værelset, så kan Danskerne for min skyld også gå af H…til, hvis de intet vil fatte. Desværre ryger vi med i faldet, men forhåbentlig har MSM gravet Deres egen grav på ligegyldighedsbasis. Støt SIAD. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 12. februar 2019 @ 19:21

  34. For det første kan der aldrig blive tale om et ‘flygtningevalg’, idet hovedparten af indvandrerne fra muslimske lande er migranter.

    For det andet kan det jo godt blive både et valg om især muslimske migranter samt sundhed. I den forbindelse kan man lære en del fra – hold godt fast – DR, der har sendt første del af ‘De udenlandske læger’, hvor sprogproblemer men især mangel på kvalifikationer hober sig op.
    Mest sigende, hvor det handler om en mandlig somalisk læge, der hævder sig uddannet fra et rumænsk universitet. Han hævder også noget andet i sit CV, som viser sig at være pure opspind. Er blevet bortvist fra et lægehus, hvor han viste sig at være aldeles inkompetent, men genansat på et sygehus.

    Han blev testet af en eller anden myndighed, hvor han dumpede i alt, som i alt! Uden at denne myndighed fandt anledning til at fratage ham hans autorisation.

    Det mest underholdende element er interviewet med en leder/chef eller noget fra denne myndighed, som blev spurgt, om hun selv ville lade sig behandle af denne såkaldte læge fra Somalia. Dét øjeblik er fantastisk med flimrende og flakkende øjne og derefter et fodskud, se det! Samt de meget åbenhjertige udtalelser fra diverse danske specialister om deres udenlandske kolleger.

    Problemet ligger blandt andet i, at da negeren er uddannet i et EU-land (ja, Rumænisen er et EU-land, omend et u-land), er andre EU-lande som udgangspunkt forpligtede til at anerkende uddannelsen uden ekstra prøver.

    Kommentar by Henrik Petersen — 12. februar 2019 @ 19:23

  35. #30 Jan Huus, kom du overhovedet videre end de to første idioter?

    Kommentar by Hr. Snusk — 12. februar 2019 @ 19:35

  36. Til fortsættelse om udenlandske læger: JP har en leder, der endnu ikke er bag betalingsring, men det kommer den jo nok snart. Et citat fra Potten:
    “Lad det være hævet over enhver tvivl: En udenlandsk læge eller udenlandsk uddannet læge er som hovedregel mindst lige så kvalificeret som sin danske kollega, når det gælder lægefaglig viden.”

    Potten vrøvler, hvilket DR-serien klart og sikkert uønsket dokumenterer. Især “…som hovedregel mindst lige så kvalificeret…” er helt i skoven.

    Men lad os da endelig få syriske kirurger og somaliske neurologer i det danske sygehusvæsen, så får vi snart bugt med den såkaldte ældrebyrde på naturlig vis….

    Kommentar by Henrik Petersen — 12. februar 2019 @ 19:55

  37. “Sundhed” og “klima” er lanceret. Så sikkert er det, at de vil forsøge intenst. Også Dansk Folkeparti vil denne gang forsøge at undgå temaet, fordi partiet og sæderne nu er blevet vigtigere end Danmark.

    Læg mærke til Dansk Folkeparts ageren … Danmark har hårdt brug for et kolonisations-valg. Synes DF også det?

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 12. februar 2019 @ 20:25

  38. https://m.youtube.com/watch?v=F8TDIy6Jb_o&t=180s

    Den er sgu morsom. 1-0 til buschaufføren

    Kommentar by k. m. — 12. februar 2019 @ 20:42

  39. VALGET DREJER SIG OM DEN INVASION OG STEDFORTRÆDERKRIG SOM DE GAMLE KOMMUNISTISKE PARTIER (forklædt som humanister og borgerlige) HAR SAT I GANG MOD DET DANSKE FOLK. Og den drejer sig om den familiefjendske og mandsfjendske politik som har opløst og splittet tusinder og atter tusinder af danske hjem og familier. Endvidere handler valget om de angreb på privatlivet, velfærden og sundhedsvæsnet m.m. som foregår med korte mellemrum. Overlæger taler om utallige unødvendige og meningsløse lidelser og dødsfald som følge af sparekrav, IT-roderi, nedskæringer, og forringelser. (se Niels Høibys bøger om hospitalsskandaler, samt “Sundhedsvæsnet er noget vi leger med)

    Det bliver spændende at se om flertallet af vælgerne er så uvidende og indoktrinerede pga. mediernes røde løgnepropaganda, at de vælger at Danmark skal følge med Sverige ind i velfærdskollaps, gangsterkrig/ guerillakrig og endeløse rædsler.

    Kommentar by Ole Jensen — 12. februar 2019 @ 20:50

  40. Det afhænger helt af pressen, medmindre et parti udmelder et provokerende krav, som ikke kan ignoreres. Som f.eks. at Danmark ikke kan håndtere flere udlændinge end dem, der allerede er her. Der er dog INGEN partier pt. der har nosser til at sige noget sådant.

    Kommentar by Arne Torp — 12. februar 2019 @ 20:53

  41. JP: Er som hovedregel MINDST lige så kvalificeret som sin danske kollega. Sikke noget nonsens at stange ud. Det er jo bare en billig påstand skrevet af en løgnagtig journalist. Der er massevis af eksempler på at udenlandske lægers papirer, uddannelse og kvalifikationer ikke har været i orden. Og mange af dem taler og skriver et meget dårligt og utydeligt dansk.

    Kommentar by Ole Jensen — 12. februar 2019 @ 20:56

  42. Kl. 2O.56 var svar på 19.55

    Kommentar by Ole Jensen — 12. februar 2019 @ 20:58

  43. traveler 17:02. Jeg er også enig og det er ikke at tage munden for fuld at stramme den til “at befolkningsudskiftningen er det vigtigste politiske problem nu og resten af dette århundredet!”

    Demografi er skæbne og borgerkrigene mellem europæiske kristne og indvandrede muslimer og deres efterkommere er allerede startet i mange storbyer i Europa og det bliver meget, meget, meget værre i de kommende årtier.

    Trods den nuværende minimale modstand er det ikke sandsynligt, at europæerne – når de for alvor ser konsekvenserne for deres hverdag – frivilligt overgiver deres lande til muslimerne. Det er der vist ingen folk, der nogensinde har gjort, hvis de havde overlegne våben at forsvare sig med? Og det har vi.

    Kommentar by A-mad — 12. februar 2019 @ 21:00

  44. PS: Hvad bliver det til med STRAM KURS? HVAD bliver det til med at skaffe flere læsere til URIASPOSTEN og andre netaviser?!!

    Kommentar by Ole Jensen — 12. februar 2019 @ 21:02

  45. ->A-mad:
    Det kan da sagtens tænkes at befolkningen lader sig udskifte. De mest årvågne og retlinede folk er allerede tyndslidte og på vej til at droppe forsvaret af denne bundrådne nation. Hvorfor forsvare en myretue, der ikke vil forsvares og hvor de allerfleste ærværdige middelklassemyrer kun foragter taberagtigt alarmistiske soldatermyrer? de fleste af disse soldater har ingen børn, så der er ingen naturlige arvtagere med god opdragelse. Jo, jeg tror løbet er kørt.

    Lad os bare tage wannabe-kapitalisterne her i kommentarsporet: Hvor mange af de tusinder af læsere har gidet give en vælgererklæring til Stram Kurs? Selv jeg, der er raget uklar med Rasmus, tog mig sammen til at give dem min underskrift [efter diverse latterlige facebook-opslag fra Riskjær], for som en skrev: det er det kraftigste signal man kan give, hvis man har en ubrugt underskrift.

    UPs læsere er noget forkælet skidt. De vil gerne lune sig med lidt brok, men reelt kæmper de allerfleste kun for egen lille familie, sådan som kvinder jo altid har prioriteret: for eget skød og gerne mod stammen. Nej: nationen fortjener nok at blive begravet. Danmark er et moralsk shithole.

    Kommentar by Kim Poulsen — 12. februar 2019 @ 21:41

  46. https://jyllands-posten.dk/premium/international/ECE11183757/italiens-premierminister-advarer-om-revolution-i-europa/

    Kommentar by k. m. — 12. februar 2019 @ 21:45

  47. Alle valg i resten af din og min levetid er “indvandrervalg” eller “flygtningevalg”. Så enkelt er det. Ingen emner, selv ikke noget så ekstremt som krig, vil kunne fortrænge indvandring fra top-to over valg-emner.

    Kommentar by hestetyv — 12. februar 2019 @ 23:47

  48. 33. Hvad laver SIAD
    Hører og ser intet om dem.
    Jeg tror næppe de når Rasmus Paludan til sokkeholderne.

    Km du kom før mig. ☺

    Kommentar by Sindsro — 12. februar 2019 @ 23:55

  49. Kim Poulsen — 12. februar 2019 @ 21:41 :

    Er du ikke noget selvmodsigende?
    Da du i går stillede mig flere spørgsmål* skød du med spredehagl mod kvinderne, idet du bl.a. skrev “Det er loose-loose for mænd, så længe vi har ligestilling og kvinder på karrierearbejdsmarkedet, men kom endelig med dine gode idéer.”
    Alt i mens, du her fremhæver din store dåd, ved at give Rasmus Paludan din støtteerklæring og revse andre her på sitet.
    Rasmus Paludan agiterer MOD iSlam, men alt i alt, syntes jeg da, at du mere lyder som en tilhænger af iSlams modvilje mod kvindernes ligestilling og deltagelse på arbejdsmarkedet?
    Hvis det er sådan du har agiteret i 90erne!, så forstår jeg da ærlig talt godt, at kvinder har vendt dig ryggen. Den drøm smuttede nemlig for snuden af de fleste mænd sidst i 60erne og hvem der i 90erne forsøgte at kæmpe i mod, kom da lige 30år for sent og har, ganske som 60ernes mænd, opponeret bredt MOD KVINDERNE, frem for at være aktive mod den udvikling NOGLE M/K-68ere fik trumfet igennem vedr. vore børns fremtid og den situation det medførte.

    * Jeg brugte i øvrigt en pæn del af min til og energi i aftes på at besvare dit første spørgsmål**. Godt nok, med eksempler og hjælp til “forsmåede”, men adresseret til de spørgsmål du stillede mig. Dette gjorde jeg som hjælp til dig og andre mænd, men da jeg kikkede efter her før midnat, kunne jeg ikke se, at du over hovedet havde ulejliget dig med at læse mit svar til dig. Hvem der det så lige, der som du her skriver, der virker forkælet og vil lune sig med lidt brok?

    ** se kommentar nr. 40 på http://www.uriasposten.net/archives/98608#comments

    Ps. ang. tid, så begyndte jeg denne kommentar før midnat, så i går og i dag, skal erstattes af mandag/tirsdag.

    Kommentar by M.S. Carstens — 13. februar 2019 @ 00:57

  50. Vermund uden filter.
    Pernille Vermund udraderer Kristian Thulesen Dahl & Søren Pape:-)
    https://www.youtube.com/watch?v=SjJzscGgQd4

    Kommentar by Hagmann — 13. februar 2019 @ 07:17

  51. >>> KIM POULSEN

    Jeg tror du undervurderer den reaktion der kan komme i befolkningen hvis befolkningsudskiftningen bare fortsætter over de næste tre til fire år. Regeringen kan fuldstændig miste legitimitet. Selv er jeg snart parat til at gå på gaden. Venter bare på det rigtige tidspunkt, og det rigtige tidspunkt er der ikke endnu.

    Og så tror jeg mange undlader at give vælgererklæringer til Rasmus Paludan fordi han er for splittende i sin facon og metoder. Morten Uhrskov og Dansk Samling virker nok som et mere helstøbt alternativ for de fleste..

    Kommentar by Realisten — 13. februar 2019 @ 07:38

  52. Offentlig forsørgelse til muslimske beboere i de københavnske ghettoer er løbet op i en milliardudgift de seneste år.

    I et svar til Folketinget fra beskæftigelsesminister Troels Lund Poulsen (V) opgøres det, at disse udgifter samlet lyder på otte milliarder kroner over 14 år.

    Ifølge folketingssvaret havde man i samme periode kunnet aflønne cirka 1200 fuldtidsansatte sosu-assistenter for et tilsvarende beløb.

    Der er i alt syv områder i København på regeringens ghettoliste med muslimer.

    – Det er helt horribelt, lyder det fra Venstres socialordfører, Martin Geertsen, da han bliver præsenteret for tallet.

    – Det forhold, at man ikke har fået muslimer fra passiv forsørgelse over i beskæftigelse, gør simpelthen, at der er noget offentlig service, vi ikke får. Det er det simple regnestykke, fortsætter han.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 13. februar 2019 @ 07:58

  53. Enig Realisten 07:38. Det er ikke sandsynligt, at et folk uden kamp overlader deres område til fremmede angribere, hvis de har våbnene.

    Hvordan ville amerika se ud idag, hvis indianerne havde haft mere effektive våben end bue og pil?

    Hvis de hvide, der invaderede amerika, var blevet mødt af automatvåben, målstyrede raketter, tanks, helikoptere, jagerfly osv?

    Kommentar by A-mad — 13. februar 2019 @ 08:08

  54. @Realisten: Paludan er pervers og skadelig for sagen. Sammenlign ham med Tommy Robinson, Lars Hedegaard, Geert Wilders og mange andre, der netop har gjort et nummer ud af at skille islam og muslimer ad.

    Så står han der og sviner muslimer til, der ikke har gjort andet, end hvad alle andre i den 3 verden ville have gjort: Invaderet os fordi de fik lov af en lille elite af forræddere i Danmark. Hvorfor gir han sig ikke på dem?

    Paludan giver alle, der kan associeres med ham, et dårligt navn.

    Kommentar by BB — 13. februar 2019 @ 08:15

  55. Enhedslisten vil kun snakke miljø, men tjek lige deres syge ideer om overgang til el-biler.
    Det kan ikke lade sig gøre.

    og Enhedslisten siger velkommen til Sharia i Danmark
    https://stiften.dk/laeserbrev/Laeserbrev-Toerklaedeforbud-er-en-haan-mod-loyale-medarbejdere/artikel/558550?fbclid=IwAR3PT_eptxthOgtczJFMYxcd91vN5zZmhpIpAtk2Ma-8aQXbxp7-9HngGpM

    https://jyllands-posten.dk/indland/ECE11187634/enhedslisten-dyrere-biler-skal-saette-turbo-paa-groen-omstilling/

    Kommentar by k.m. — 13. februar 2019 @ 08:59

  56. BB

    Du kan ikke skille muslimer og Islam. Der er nok ganske få fornuftige muslimer ind imellem, men de har ingen magt over for de 1,6 milliard
    radikale troende.
    Derfor har Islam ikke forandret sig i demokratisk retning.

    Kommentar by k.m. — 13. februar 2019 @ 09:04

  57. 1,6 milliard psykisk syge..

    Kommentar by Hul igennem? — 13. februar 2019 @ 09:16

  58. @ k.m. – naturligvis kan man skille personen fra ideologien, men samtidigt må jeg sige, at de fornuftige muslimer jeg har mødt, alle har været eksmuslimer.De har foretaget et personligt valg.

    Kommentar by BB — 13. februar 2019 @ 09:17

  59. #2
    DF og NB vil gøre alt for at bringe emnet på bordet.

    DF skal du ikke regne med. KTD gjorde hvad han kunne for at undgå emnet ved sidste valg, og ordet ‘indvandring’ har ikke undsluppet hans læber siden.

    NB kan sige hvad de vil, de er jo ikke i Folketinget. Når den tid kommer, om 10-20 år, hvor naive vælgere har stemt dem op i nærheden af en ministerpost, vil de med statsgaranti lave en KTD og blive stuerene. Og så kan vi starte forfra med Dansk Samling. Og imens går tiden, muhammedanerne vælter ind.

    Idioti er at gøre det samme igen og igen og håbe på et forskelligt resultat. Masseindvandring ligger slet og ret udenfor, hvad demokratiet har indflydelse på, det er bestemt i Davos, Wall Street og Bruxelles.

    Kommentar by Erling — 13. februar 2019 @ 09:29

  60. Hvad der vil ske er, at to uger op til valget, vil Kosmetiske Inger gå i byen med et nyt circusnummer à la smykkelov eller øde ø.

    Kommentar by Erling — 13. februar 2019 @ 09:37

  61. Åben tråd – jeg håber jeg har ramt rigtigt ?
    Jeg blev anklaget for at være nazist og fuldstændig uden hold i virkeligheden. Og tilmed af en person der ikke ville opgive sit navn.
    Jeg var meget forbavset over ar Kim Møller ikke havde slettet dette personlige angreb. Det ville være lige til en retssag……

    Det var bestemt blevet slettet i Ekstra Bladet. Og andre steder.
    Jeg gentager det her og vil lade det op til læserne – og Kim Møller at komme med en udtalelse.
    Her er så igen mit svar. Det øvrige kan findes i tråden.

    @ 39, JEG ER ENIG o.s.v.

    Unge mand – nu skal du høre:
    Det er rigtigt at min storebror var i Frikorps Danmark. Han fulgte, som så mange andre danske unge mænd, henstillingen fra Vendekåben på Amalienborg, Regeringen og politiet om at melde sig til tysk KRIGSTJENESTE.
    Det er nok mere end du tør?
    Han sagde, citat: “Jeg har set dem trimle om – både mine kammerater og de andre”. Han var ved fronten i Rusland i 4 år !
    Fælles for alle frivillige var, at det var ikke så meget for sympatien for Hitler – men for foragt for kommunismen.
    DERFOR MELDTE DE SIG.
    Ved hjemkomsten til Danmark, efter krigens slutning, blev han arresteret og fik den sædvanlige dom: 4 års fængsel. Hvoraf kun de 2 blev afsonet.
    Det så jo ikke så godt ud at have danskere siddende i fængsel for at bekæmpe Rusland – når man samtidig startede en organisation MOD RUSLAND.
    Vendekåben på Amalienborg havde vendt frakken igen: Kort tid efter russerne havde bombet Bornholm, havde de russiske officere deres gang på Amalienborg :- (
    Nok om det. Men det MÅTTE siges.

    Jeg finder det u-acceptabelt og bekynrende at Kim Møller ikke har slettet dit PERSONLIGE ANGREB på mig! Hvor han har det fra at jeg er “erklæret Nazist” får han vist svært ved at påvise.
    Et sådant personligt angreb var omgående blevet slettet i den nu hensygnende 180Grader.
    Men Kim Møller vil måske hellere skrive lange artikler i Document – istedet for at checke sin egen blog ?

    Jeg vil foreslå “JEG ER ENIG” o.s.v. at han reagere på Kim Møllers “Kollekt” og sender ham de 500 kroner JEG havde planlagt at sende Kim.
    – for de bliver IKKE trukket på MIN konto !!!!!

    Noget SÅ USSELT som at skrive anonyme angreb på andre viser at det kun er en pjalt, der sidder bag angrebet.

    Amen

    Frost-Hansen

    Kommentar by Frost-Hansen — 3. februar 2019 @ 08:38

    Kommentar by Frost-Hansen — 13. februar 2019 @ 09:45

  62. Har I læst h c Andersen digt om årtusinde?
    Er fremtids digt om Amerikas unge, der kommer til Europa. En kanal tunnel.
    Men også Europas ruiner. Paris, Rom i ruiner.
    Er der måske ikke en 3 ww, men så en europæisk krig. Et oprør, revolution, anarki. Borgere på “begge sider” har fået nok og demonstrerer. Folket mod folket mod politikerne. Indvandrere.

    https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/kan-foere-til-revolution/7513921

    Kommentar by P — 13. februar 2019 @ 10:04

  63. -> Frost-Hansen

    “Jeg finder det u-acceptabelt og bekynrende at Kim Møller ikke har slettet dit PERSONLIGE ANGREB på mig! Hvor han har det fra at jeg er ‘erklæret Nazist’ får han vist svært ved at påvise.”

    Og det er jo det fede ved debat. Du kan afæske ham dokumentation for postulatet direkte?

    “Et sådant personligt angreb var omgående blevet slettet i den nu hensygnende 180Grader.”

    Hvis blogs skal vurderes efter hvor gode de er til at slette indlæg, så findes der bedre fora.

    “Men Kim Møller vil måske hellere skrive lange artikler i Document – istedet for at checke sin egen blog ?”

    For god ordens skyld. Jeg skriver kun på Uriasposten, og visse indlæg optages i sin helhed på Document.

    Dit oprindelige indlæg skrev du søndag morgen, forrige uge. Her var jeg i Århus – sov formentligt, og da jeg stod op, tog jeg på job. Jeg så det ikke, men ville næppe have slette indlægget uden videre. Folk beskylder hinanden for en masse hele hele tiden. Fri debat er også en prioritet.

    Jeg læser ikke alt, og kan ikke gøre alle tilfredse.

    Kommentar by Kim Møller — 13. februar 2019 @ 10:14

  64. ->MS Carstens kone:
    Den sædvanlige afsenderfikserede reaktion fra hunkønnet m/k. Jeg ville jo ikke skrive som jeg gør, hvis ikke der i min erfaringsverden var disse tendenser. Herunder naturligvis en mængde soldatermyrer som ikke har lagt vægt på at kritisere kvinder. Det betyder i og for sig intet. Kvinder går efter vindere. Vindere er idag i stort omfang mænd der fitter femisamfundet og spiller efter kvindernes regler. Feminiseringen reproducerer sig selv.

    Den gamle påstand om at man enten må elske feminismen eller også være islam-tilhænger har jeg også hørt, siden jeg startede web-debat omkring årtusindeskiftet. Det svarer til at sige, at hvis man ikke er på yderste højrefløj, må man være på yderste venstrefløj – og mon ikke det bare skyldes kvinder og sympatifissemænds opportunisme: lad os bruge truslen fra islam til at gavne den feministiske sag. Det er sølle, og det er samfundsfjendsk.

    ->Realisten:
    Dansk Samling er en fin historisk forening, men Stram Kurs har i skrivende stund ca. 5 gange så mange underskrifter, så mon ikke det er der, der bør sættes ind nu?
    Man kan udmærket stemme på NB til valget og alligevel give eliten den truende næve det er at gøre SK opstillingsberettiget.

    Jeg tror ikke danskheden overlever. Alle de såkaldte højrenationale er med på at sælge den danske underklasse for at indstille sig på de åbne grænsers manglende solidaritet med udenfor-klassen. Danmark som en familie eller en stamme, vort særpræg af homogenitet, har man opgivet. De unge undervises på engelsk, de veluddannede skilles sprogligt fra de mindre uddannede.

    Vi får NBs model, global kartel-kapitalisme med en stødt voksende underklasse minus muslimer. Statsborgerskabet bliver erklærings-baseret (fransk/amerikansk model). Middelklassen får iPhone nummer 17 og skiferier, der koster en kontanthjælpstabers årlige udbetaling, men middelklassen vil skrumpe som i USA. Og vi får nærmest uendelige mængder af snagen og overvågning, social creditpoints etc. Folket kan intet mere, det er forkælet, dekadent, egocentreret, feminint, barnagtigt – og ikke bevaringsværdigt.

    Men fortsat god vinterferie!

    Kommentar by Kim Poulsen — 13. februar 2019 @ 10:31

  65. Man talte ved forrige valg om, at med især den massive ensidighed fra alle MSM til fordel for det røde udslet – og nej det er ikke de genintroducerede mæslinger jeg taler om. Men al leflen og mikrofonholderiet overfor alt til venstre for DF. At det måske var sidste gang Blå-stue oplevede en valgsejr.
    Og med tanke på hvordan den knebne sejr blev forvaltet, har vi sikkert set en såkaldt “blå” regering for allersidste gang i umindelige tider.
    Om man så skal begræde dette, er umiddelbart svært at sige. Var det ikke fordi, der står nogle endnu mere inkompetente fantaster og venter “in the wings”.
    Er bange for det lysegrønne håb er falmet en del. Og at de blå partier får svært ved at genvinde magten. Hvilket efterlader mit/ vort håb om NB’s indtog lidt i samme situation som Sveriges Demokraterne.
    Udlændingedebat eller ej.
    Jeg håber inderligt jeg tager fejl. For man kan jo frygte det værste når selv et allerede SÅ smadret land som Sverigstan, endnu ikke er vågnet op.
    Vær vis på NB vil køre på udlændingetemaet og måske tage en hattenål og prikke hul på klimaballonen. Om det får – og i hvor høj grad de får DF med på samme agenda, er mere tvivlsomt.
    Fra DF kan man i dag vente sig hvad som helst. Og specielt dennegang, hvor Tulleboy vil lægge sig i selen for at redde sig en ministerpension. Med andre ord få DF i regering.
    Tulleboy: It’s too little – and too damn late!

    Kommentar by White knight — 13. februar 2019 @ 11:59

  66. BB
    For det første er dine påståede bekendte ikke længere muslimer, for det andet betyder de få personer INTET i forhold til problemet med Islam

    Kommentar by k. m. — 13. februar 2019 @ 12:06

  67. Kim Poulsen — 13. februar 2019 @ 10:31,
    se venligst kommentar nr. 40 + 44 i tråden:

    http://www.uriasposten.net/archives/98608#comment-5065539

    Kommentar by M.S. Carstens — 13. februar 2019 @ 13:25

  68. 64. “->MS Carstens kone:”
    Kim Poulsen,
    du for dog alligevel her min allersidste kommentar til dine:
    Du skriver:
    “Vindere er idag i stort omfang mænd der fitter femisamfundet og spiller efter kvindernes regler. Feminiseringen reproducerer sig selv.”
    Ja!, netop fordi de fleste mænd i 60erne og nogle fortsat 90erne (og nogle få tilbageværende så gar i dag) ikke formåede at angagere sig/reagere målrettet i de samfundsinstitutioner, hvor den venstredrejede udvikling tog overhånd. Derved fik fløjen frit lejde til, at skole, nu op til 3 generationer af, mændene til en “feministisk” tankegang/livsopfattelse.
    Man kan ikke gøre det skete/mangel på aktiv mandlig modstand fra datiden om til “ikke sket”. Men man kan endnu nå at lære af det og handle derefter: At gå målrettet efter, at få indflydelse på/påvirke de beslutninger/den udvikling der sker I DE ENKELSTE institutioner, man er i berøring med/har ansvar for enkelt sager OG SÅ stemme efter den udvikling man FREMOVER ønsker sig.
    Der er jo (endnu) ingen partier der stiller op, med en dagsorden om at afskaffe feminismen/vor ligestilling. Så må man skabe et sådant parti eller gå målrettet til værks, de´r hvor tingene til dagligt udspilles og, ved negativt resultat, følge sagen/sagerne til dørs opad gennem systemet. Dette kan man så gøre alene eller i fælesskab med andre med samme interessefelt, MEN MÅLRETTET.

    Slut på “dialogen” herfra!

    Kommentar by M.S. Carstens — 13. februar 2019 @ 14:03

  69. >>> BB

    Enig i at Rasmus Paludan er skadelig for sagen. Han giver folk nogen at hade, og retter skytset mod de forkerte.

    De værste skurke er vores politikere – ikke de indvandrere der sådan set bare udnytter systemet for at komme op til et bedre liv.

    Kommentar by Realisten — 13. februar 2019 @ 15:04

  70. Tiden er ihvertfald inde til at RASMUS PALUDAN skifter spor. Ellers ender hans møder ved ghettoerne jo som et show der aldrig får reel betydning. Hvorfor skriver han ikke herind og fortæller om hvordan det går med parti-dannelsen??

    Kommentar by tp — 13. februar 2019 @ 20:13

  71. Fru Carstens har ret i at danskerne var sløve i 68 mv., og i at de alt for let lod sig lokke af de rødes og korruptes valgflæsk og løgnepropaganda. Men det er åbenbart let at snyde og narre 8O-85% af befolkningen. Der er vist ingen grund til at skyde specielt på mændene fra dengang. Det aktuelle er at RØDSTRØMPERNE og FEMINISTERNE plus de radikale/skabsradikale har været nogle møgkællinger overfor familieværdierne, demokratiet, velfærden og fædrelandet. Og i denne tid fremturer de med deres egoisme og ondskab overfor mændene, børnene og andre kvinder. Og indefra prøver de at AFRIKANISERE og ruinere vores kultur og civilisation. Ligestillings-feministernes stupiditet og fanatisme i både Danmark, Sverige, Tyskland, England og USA er blevet til en åndsformørket og ALT-ødelæggende kraft, der året rundt hjælper med til at svække og destabilisere vores folkehjem og lande.

    Kommentar by tp — 13. februar 2019 @ 20:30

  72. Jeps, tp. Slamfeministerne er fuldt på højde med islamisterne, når det gælder om at smadre vesten.

    -> Carstens: Pointen er, at dem som går imod feminiseringen, taber konkurrencen om kvinder, børn, opdragelse ved ar være dem de er. Den personlige kamp kan vi tage hver især, mens kvinderne griner sammen og bortdømmer os privat og samfundsmæssigt, men det er politisk kampen skal og kan vindes, og vesten klarer den ikke med mindre vestens mænd begynder at holde sammen mod den fælles fjende: vestens kvinde. Det vil sige, at der skal komme et formentlig ulovligt pres fra sammenslutninger af mænd mod den eksisterende feminine samfundsorden. Følger vi reglerne, er vi bare færdige, hvilket de yngre læsere bedes tage til efterretning.

    Kommentar by Kim Poulsen — 13. februar 2019 @ 22:57

  73. @ 63 Kim Møller 13.feb 10:14

    Ser du Kim Møller. Ikke alle får politi-beskyttelse, betalt af skatteyderne.
    Eller tilskud fra læserne !

    Det er klart, at i en debat-blog kan alle ikke være enige.
    Men jeg mener at det er Administrators PLIGT at fjerne personlige postulater og angreb !

    I mit tilfælde var det et personligt angreb. Og uden nogen-som-helst
    grund i virkeligheden eller begrundelse. Et angreb, skrevet af en tilsyneladende sindsforvirret, anonym person.
    Dog med et islæt af jura !!!!!
    En person som endog ikke evner at formulere sig.

    Men OK – din mening er taget til følge.

    Kommentar by Frost-Hansen — 14. februar 2019 @ 05:49

  74. -> Frost-Hansen

    Hvem debatterede du med? Hvis han stadig er her, må han jo dokumentere postulatet. Hvis han skrev, at du var ‘erklæret’ NS’er, så er det jo ikke en tom beskyldning, men en konstatering.

    Kommentar by Kim Møller — 14. februar 2019 @ 11:10

  75. -> 74 Kim Møller 14.feb 11:10
    Tak for dit svar.
    Jeg ved ikke hvem ham var. Uslingen var for fej til at skrive sit navn.
    Underskrev sig med “JEG ER ENIG” o.s.v

    – og i øvrigt debatterede jeg ikke. Hverken med ham eller andre….

    Kommentar by Frost-Hansen — 14. februar 2019 @ 11:22

  76. Hvis nogen bliver beskyldt for nazisme fra nogle ekstremister, synes jeg ikke at de skal tage det så tungt. I årevis har venstrefløjen brugt titusindvis af FALSKE beskyldninger om nazisme, racisme og fascisme mod deres modstandere, i 99 af 1OO tilfælde pæne, ordentlige og hæderlige danskere. At blive kaldt nazist af et rødt betonhoved er jo nærmest et bevis på at man netop IKKE er nazist.

    Iøvrigt er det rigtigt at mange af de danskere der kæmpede på østfronten, fik en meget uretfærdig behandling da de kom hjem. Inden de rejste ud for at kæmpe mod Stalins udgave af kommunismen, var de blevet fyldt med løgn af regeringen og aviserne. Og da de rejste ud vidste man endnu ikke at Hitler var et veritabelt uhyre og nazisterne næsten lige så blodtørstige og morderiske som kommunisterne.

    Kommentar by tp — 14. februar 2019 @ 19:11

  77. Måske “undgår” vi et flygtningevalg, fordi alt efterhånden er sagt, og danskere er måske ligenu er kørt lidt træt i det, men så den dag krydset sættes? Jeg ved det virkelig ikke. Alt kan ske! Trump vandt, trods alle forudsigelser om at sådan noget hverken måtte eller kunne ske. Jeg tror samtidig, at den globale elite har taget ved lære, og finder andre tilgange. Undervurdér dem ej.

    Kommentar by Uno — 14. februar 2019 @ 20:20

RSS feed for comments on this post.

Leave a comment

Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Denne weblog er læst af siden 22. juni 2003.

 



 

Vælg selv beløb



Blogs


Meta
RSS 2.0
Comments RSS 2.0
Valid XHTML
WP






MediaCreeper