21. februar 2019

Rasmus Paludan i ’safehouse’: Jeg har fra den 11. til den 17. februar været under ‘PET’s beskyttelse’

Tidligere i dag kunne man på Radio24syv høre, at Rasmus Paludan fra den 11. til den 17. februar har været under PET’s beskyttelse udenfor sit hjem. Det man kalder et ’safehouse’. Paludan forklarede, at han intet kunne få at vide noget om truslens karakter, men formoder det er en konsekvens af en Koranafbrændingsvideo fem dage forinden.

Rasmus Paludan, Stram Kurs: Jeg selv, har fra den 11. til den 17. februar været under PET’s beskyttelse udenfor mit hjem.

Asger Juhl, Radio24syv: Kan du sige mere om det?

Rasmus Paludan: Ikke rigtigt. Meget vagt ved jeg hvorfor. Det var fordi der var en trussel imod mig. … Det her skete kun fem dage efter at Stram Kurs oploadede en video på Facebook og Youtube, hvor en person brændte en Koran, eller den store luderbog, som jeg også kalder det. For mig at se er der en klar forbindelse.

(Rasmus Paludan til demonstration i Åbyhøj, 2. februar 2019)

Oploadet Kl. 23:26 af Kim Møller — Direkte link54 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/98884/trackback

54 Comments »

  1. Absolut OT:
    att. ALEXANDER BEAUMONT
    Jeg har, forsinket/forskudt, svaret dig på bloggen:
    http://www.uriasposten.net/archives/98764#comment-5067498
    vil du godt læse mine svar under kommentar nr. 73 + 74?

    (Ja undskyld mine gæntaglser, men ALEXANDER er lidt svær til “at tage telefonen. Nu må jeg se om 3. gang gir pote. Nu står det i alt fald så tydeligt, at må se opråbet.)

    Kommentar by M.S. Carstens — 21. februar 2019 @ 23:44

  2. Jeg er optaget af et langt og røvkedeligt nødvendighedsarbede, så jeg er ikke særlig aktiv i disse dag, men jeg holder mig nogenlunde orienteret. Jeg læste bl.a. dette på 24Nyt:

    https://24nyt.dk/breaking-dansk-partileder-under-pet-beskyttelse-overgivelse-er-ikke-en-mulighed/

    Kommentar by M.S. Carstens — 21. februar 2019 @ 23:45

  3. RASMUS PALUDAN har ydet en modig og fortjenstfuld indsats i folkeoplysningens tjeneste. Men vi er flere som er bekymrede for om STRAM KURS når at opstille. Vil Paludan ikke være venlig at skrive til disse blogs og fortælle om hvordan det går med parti-dannelsen? Er der tekniske problemer med partiets hjemmeside, som ofte synes at være ude af drift? Er den hensigtsmæssigt udformet?? Det virker besynderligt at et blålys som Riskær har indsamlet langt flere støtte-erklæringer.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 21. februar 2019 @ 23:56

  4. Fru Carstens, du må skrive hertil og antyde hvad det drejer sig om. Skulle der være noget i vejen for det?

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 21. februar 2019 @ 23:58

  5. Han har et vældigt kissejav med at komme til at leve som Vilks, Westergaard og Hedegaard. Det kan blive mange år i en kuffert. Har han en dragning mod martyriet?

    Kommentar by BB — 22. februar 2019 @ 00:17

  6. ALEXANDER BEAUMONT — 21. februar 2019 @ 23:58
    Det drejer sig om to svar til dig, som ville fylde alt for meget OT her.

    Kommentar by M.S. Carstens — 22. februar 2019 @ 00:39

  7. Rasmus Paludan, en dansker og landsmand og truet på livet af importerede islamister aka muslimer og kommunister i vores eget land, det bør få dødsstraffen genaktiveret straks og hovederne til at rulle blandt vores “politikere” og deres vælgere.

    Kommentar by Piphans — 22. februar 2019 @ 01:26

  8. Dødsstraffen har de fremmede længe eksekveret overfor danskere, med politikeres,embedsmænds og journalisters accept.

    Kommentar by Nielsen — 22. februar 2019 @ 05:00

  9. BB
    Det er folk som dig der gør, at danskere er fanger i deres eget hjem.
    Du beskylder Paludan for at søge martyriet! ergo dømmer du ham for at håndhæve ytringsfriheden og rettet til at demonstrere.

    Pape Poulsen vil have IS krigere hjem, mens idioter i SF synes staten spilder tid og penge ved at beskytte Rasmus Paludan.

    Lad os se om den lille svenske klimatosse får noget ud af sin sit-down-strejke for klimaet hver fredag, eller Sverige bliver udslettet af Islam før hun får rettet op på klimaet.

    Kommentar by k.m. — 22. februar 2019 @ 08:00

  10. K.M.
    Et godt indlæg, som taget ud af min kontekst, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 22. februar 2019 @ 08:06

  11. Godt gået Rasmus. Forhåbentligt klare du det. Støt SIAD. God fredag og weekend. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 22. februar 2019 @ 08:08

  12. Bravt kæmpet, Paludan, i et land, hvor statsmagten og lovgivningen tager større hensyn til forbryderne, dvs. muslimer, negre, arabere og AFAscister, end til ofret.

    Dog, Paludan kunne sagtens vinde mere ved at vælge sine kampe med omhu. Mediestunts gør det ikke alene.

    For de masochistiske kan jeg varmt anbefale Debatten DR2 i går aftes. Hvis man kan abstrahere fra den yderst centrumsøgende mig-mig-mig-studievært, er det et studie i vanvid fra formanden for noget, der kalder sig Kristendemokraterne, hvis formål åbenbart er at oversvømme Danmark med muslimer.

    Ud af konventionerne, det kan kun gå for langsomt. Alternativt hold masken, hold på konventionerne og vær i praksis lige så hamrende ligeglade med dem som de muslimske shithole countries.

    Kommentar by Henrik Petersen — 22. februar 2019 @ 08:55

  13. > k.m. 08:00

    Hun er vel gammel nok til at blive kulturberiget…

    Kommentar by Henrik Petersen — 22. februar 2019 @ 08:59

  14. Ja hvis bare en tredjedel af danskerne havde Paludans courage, var fremtiden lys.

    Kommentar by Margrethe — 22. februar 2019 @ 09:23

  15. # HP kl. 8.55…. Ja, åbenlyst vanvid er hvad mange “humanister” fører sig frem med, når det gælder afrikaniseringen og islamiseringen. Noget tyder på at Kristendemokraterne er infiltreret af folk fra det åndsformørkede radikale og røde overdrev. Under den foregående blog om at Enhedslisten har givet pris til politianmeldte islamister, er der et indlæg (nr. 4O) om hvor utrolig travlt de gammelkendte politikere har med at ødelægge vores land og fremtid. Vælgerne vil gøre klogt i at FRYGTE de gamle partier.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 22. februar 2019 @ 09:45

  16. Hmm kun en uge og på hans egen adresse?

    Og, hvorfor kan han ikke få at vide hvor truslen kommer fra?

    Det lyder mere som en uautoriseret husarrest fra PET´s side. Kunne tænkes at PET vil sætte ham en skræk i livet for at dæmpe hans aktivisme.

    Kommentar by Santor — 22. februar 2019 @ 09:50

  17. Fru Carstens. Hvis det drejer sig om at overbevise mig om at de politiserende halv- og helrøde kvinder, feministerne, pladderhumanisterne, i virkeligheden er kloge og fornuftige, så vil 1.OOO eller 1O.OOO ord ikke hjælpe. Der er kommet alt for mange kvinder ind i politik, for de fleste af dem konspirerer mod familierne/ mændene/ kulturen og tænker ikke klart, men “føler” sig frem. De har, med frau Merkel (og bøssen Macron) i spidsen, destabiliseret hele Europa, og støtter nu at vores lande oversvømmes af 5OO millioner afrikanere og arabere. Og ser man på de kvindelige ministre i Danmark og Sverige mv. er det tydeligt at de fleste af dem er faktaresistente og uden jordforbindelse.

    At der også er mange udmærkede, ordentlige og fornuftige kvinder rundt om, er selvfølgelig rigtigt. Og det er også rigtigt at mange mandlige politikere er komplet uduelige. Men når politiserende kvinder optræder i flok, går det altid helt galt.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 22. februar 2019 @ 10:11

  18. Ja det der bringer mig mest skam, når jeg tænker på min samtid, er hvordan ..Fanden…vi har leflet for Islam og denne modbydelige usekulære diktatorreligion, som den er med Dens Førerprofet, sammentidig med at den direkte åndeligt har medvirket til undertrykkelse, terror og krig, og man dumidiotisk har set bort fra det og benægtet fakta…nærmest som Monthy Pythons “død papegøje bortforklaring” (Kan youtubes), sammentidig med at man lukket flere og flere muhammedanere ind i landet. Det er rædselsfuldt at tænke på. Langt værre end dem som leflede for Nazismen i 30 erne. (Må bruge humoren for at overleve mentalt.Derfor gode gamle Monthy Python). Trods alt .Støt SIAD. God fredag og weekend, hvis jeg ikke får skrevett mere. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 22. februar 2019 @ 10:28

  19. k.m. Jeg tænkte såmænd blot på George Pattons ord til sine tropper:

    “No dumb bastard ever won a war by going out and dying for his country. He won it by making some other dumb bastard die for his country.”

    At jeg ikke kan se vitsen i Paludans metode, er en underordnet ting.

    Kommentar by BB — 22. februar 2019 @ 10:38

  20. BB
    Ikke overraskende at du ikke forstår Rasmus Paludan.

    Kommentar by k.m. — 22. februar 2019 @ 10:52

  21. De kalder sig SocialDEMOKRATER og KristenDEMOKRATER, men de går ind for den masseindvandring og islamisering der vil AFSKAFFE demokratiet. Og alt med sikkerhed, sundhed og velfærd. Altså er der tale om hykleri og falskhed i deres partinavne. Allerede i deres allerførste fremtræden og henvendelse til vælgerne er der altså tale om bedrag og vildledning. Sandheden er jo at de er tilhængere af diktatur og af Danmarks og danskhedens ødelæggelse.

    Det er ikke løse påstande. Begge partier har godkendt den katastrofale Marokko-pagt. Og S har tidligere godkendt andre skæbnesvangre traktater. S har udemokratiske holdninger, og er holdt op med at være et socialt parti.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 22. februar 2019 @ 11:09

  22. ALEXANDER BEAUMONT — 22. februar 2019 @ 10:11

    Jeg beder dig igen læse det, for i mine svar er der temmelig meget andet. Blandt meget andet ville du, måske, kunne resonerer dig frem til, at følge op på det, du selv italesætter her på UP, en gennemgående mere anstændig måde at falde ind i selvvalgte omgivelser, som sitet her, på og bl.a., ikke som nu i denne tråd vedr. Rasmus Paludan, at forurene temaet, ved at fremtrumfe din politiske kamp helt uden for tema. Desuden er det almindelig anstændighed, at følge op på den respons man får på sine kommentarer og ikke agere som en venstrefløjser.
    Jeg gentager adressen:
    http://www.uriasposten.net/archives/98764#comment-5067498
    og undskylder mit, fremprovokerede, UT her over for alle I andre.

    Kommentar by M.S. Carstens — 22. februar 2019 @ 11:19

  23. UAFHÆNGIGHED….. ELLER STATSSLAVERI? De røde feminister og de radikale fantaster går meget ind for at børn skal være uafhængige af forældrene, og at kvinderne skal være uafhængige af mændene og familien. Istedet ønsker de at vi alle skal være afhængige af STATEN/BIG MOTHER. Læs videre hos Snaphanen.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 22. februar 2019 @ 11:25

  24. Fru Carstens, hvorfor kaster du dig specielt over mig? Det er da ret meningsløst. Vi er enige på nogle punkter, og uenige på andre. Kan vi ikke lade det blive ved det? Dine beskyldninger, irettesættelser og belæringer interesserer mig ikke. Jeg har andet at bruge min tid på. På mig virker du en smule forvirret, og du kan godt glemme alt om at skrive til mig på OT. Jeg synes at du skal stoppe dine mange henvendelser til mig, tak.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 22. februar 2019 @ 11:38

  25. I er virkelig naive, hvis I tror at PET er hans eller vores venner.

    Må jeg lige minde jer om, at PET, DR og Udbetaling Danmark der finansierer al jihad i Danmark har en og samme ejer.

    PET’s opgave er (også) at holde statsligt styr på afvigere, der opnår en vis form for udbredelse/betydning. Yahya Hassan og Rasmus Paludan, bl.a.

    Medierne kontrollerer de med mediestøtten og pressenævnet. De uddanner også journalisterne. De ejer det her samfund og de vil nedbryde os med det.

    Kommentar by Fascist — 22. februar 2019 @ 11:57

  26. ALEXANDER BEAUMONT — 22. februar 2019 @ 11:38

    Du kan/vil åbenbart ikke fatte en brik af hvad der foregår omkring dig, men fortsætter ufortrødent din selvophævede “jeg alene vide/bestemme” attitude. Jeg kunne, trods endnu et oprigtigt forsøg, derfor ikke få min, triste, opfattelse af dig og dine ligestillede ændret. Dermed slut herfra, desangående.

    Kommentar by M.S. Carstens — 22. februar 2019 @ 12:37

  27. Ang. Rasmus Paludans kommende demonstration i Ålborg:

    https://nordjyske.dk/nyheder/aalborg/moddemonstration-mod-indsmoering-af-koranen-i-svinelort/46baffe4-8142-4d69-a636-859887cb8c54

    Jeg blev glædelig overrasket over, at begge de to første kommentarer der gik gennem censuren på NJ er til Paludans forsvar.

    Kommentar by M.S. Carstens — 22. februar 2019 @ 12:43

  28. k.m.: Nej, jeg mangler at se vitsen ved at en skabsbøsse står og sviner 12 årige drenge til, for deres ‘homoseksuelle profet’. Det skal måske forstår som en happening, for ellers er det da politikere, der er skyld i, at de er her.

    Kommentar by BB — 22. februar 2019 @ 13:20

  29. 11. Michael Unna
    Siad hører man da ikke noget til, De vil aldrig nå Rasmus Paludan til sokkeholderne.
    Jeg tror nok nok det er bedst at støtte een der gør noget for Danmark.
    Siad er for slap, for de kan ikke komme i tanke om at sige, Islam er uforenelig med Grundloven, og dermed give nogle eksempler på deres bannere.
    Det har jeg foreslået dem tidligere, men de ville ikke høre tale.
    Derfor Michael Unna

    Kommentar by Sindsro — 22. februar 2019 @ 13:51

  30. Hvordan man end vender og drejer det, så er Danmarks, Sveriges og Europas situation allerede TEMMELIG DESPERAT. Det er vel også derfor at gule veste er på gaderne i mange byer i Frankrig, Tyskland, Belgien, England og Italien osv. Hvis man vil vide HVOR desperat og uhyggelig situationen allerede er, er man NØDT TIL at læse Uriasposten, den korte avis, 24nyt.dk, 18O grader og Snaphanen. Supplerer man med black pigeon/you tube om Merkels migrant crisis m.m., får man et fint overblik over hvordan visse håbløse politikere og journalister på djævelsk vis er ved at tilrettelægge den totale katastrofe: Den europæiske og nordiske civilisations undergang.

    En undergang der vil rive alt andet med sig i sit fald. En undergang der vil skifte kultur, velfærd, sundhed, fred og demokrati ud med barbari, gangstervælde, borgerkrig, sygdom, terror, rædsel og død.

    Får man kun sine oplysninger fra DR, TV og papiraviserne, får man alt for lidt at vide om det politiske vanvid der er på vej til at opsluge vores lande.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 22. februar 2019 @ 13:56

  31. 26. M.S. Carstens
    Det Lotte M. Christensen skriver står ikke sagt imod, hvilket er en herlig ting.
    De to der har kommenteret hende, har ganske ret.

    27. BB
    Paludan står ikke og sviner en 12 årig dreng til, paludan fortæller drengen at han støtter luderbogen.
    Så det er ikke noget med tilsvining der.

    Kommentar by Sindsro — 22. februar 2019 @ 14:05

  32. Hans Jørgen Bonnichsen er igen ude med, at Paludan er en “sikkerhedsrisiko. Han medvirker til at ophidse nogle, der måske ikke har den fornødne modstandskraft”… Paludans aktioner viser dog netop, at muslimerne er sikkerhedsrisikoen. Brænd “Kapitalen”, “Mein Kampf”, Mormons Bog eller Bibelen, og ingen løfter et øjenbryn, for der er ingen kommunister, nazister, mormoner eller kristne, der truer gerningsmanden. Det er netop muslimernes manglende “modstandskraft”, altså mangel på selvbeherskelse, der er kædens svage led og gør dem uintegrable i et civiliseret samfund.

    Kommentar by Peter Neerup Buhl — 22. februar 2019 @ 14:33

  33. Det gik galt for Jakob Scharff med bogen Syv år for PET.

    Mon ikke vi er en del der gerne vil vide hvad Hans Jørn Bonnichesen har foretaget sig som chef for PET?

    Han er konstant i medierne når journalister vil vide noget. Var Bonnichsen selv en sikkerhedsrisiko for Danmark? Handlede PET altid korrekt under Bonnichsens ledelse?

    Bonnichsen er vist ikke helt politisk neutral, så hvem ved om hans personlige holdninger har påvirket sagsbehandlingen i PET

    Kommentar by k.m. — 22. februar 2019 @ 15:28

  34. Godt skrevet (sagt) Peter Neerup Buhl 31). Fuldstændig enig.

    Kommentar by Michael Unna — 22. februar 2019 @ 15:48

  35. #31
    Præcis! Skulle til at skrive noget derhenad.
    Rasmus P. udstiller lige præcis forskellen på dem og os.
    Hvis vi bliver tirret – hvilket sker på daglig basis. Er der INGEN af os, der går ud og hakker modparten til plukfisk.
    For hold nu k…, hvor var der ellers mange jeg gerne så ryddet af vejen. Men min, og vor alles generelle fredelige og demokratisk, samt civiliserede opdragelse og kultur forhindrer, noget sådant i at udfolde sig.
    Det er hele forskellen.
    En forskel der GØR muhammedanere og islam 100% inkompatible med os.

    Kommentar by Knights Templar — 22. februar 2019 @ 16:15

  36. Uffe Bittermann efter tegningerne: “Der er ingen grund til, at provokere og forhåne..”.
    Jo, Bittermann, lige præcis. Kan man ikke tåle spot og spe, hører man SLET ikke til her.
    Paludan provokerer”

    Kommentar by Knights Templar — 22. februar 2019 @ 16:23

  37. Uffe Bittermann efter tegningerne: “Der er ingen grund til, at provokere og forhåne..”.
    Jo, Bittermann, lige præcis. Kan man ikke tåle spot og spe, hører man SLET ikke til her.
    “Jamen, Paludan provokerer jo”. Lige præcis. Kun ved eksemplets magt kan han udstille problemernes kerne.

    Kommentar by Knights Templar — 22. februar 2019 @ 16:26

  38. Peter Neerup Buhl — 22. februar 2019 @ 14:33 + Knights Templar

    Jeg er helt enig.

    Kommentar by M.S. Carstens — 22. februar 2019 @ 17:04

  39. Den store luderbog, ha ha.

    Kommentar by Winged Hussar — 22. februar 2019 @ 17:05

  40. #16
    Du antager forhold. Jeg har udtalt mig meget kortfattet til Radio27Syv og af sikkerhedsmæssige grunde, kan jeg ikke udtale mig yderligere. Det er ikke for sjov.

    Kommentar by Rasmus Paludan — 22. februar 2019 @ 17:25

  41. #3
    Riskær er betydeligt mere kendt i 40+ segmentet, som er bedre til at være “voksne” og give vælgererklæringer. Desuden lover han guld og grønne skove til Alternativet-segmentet, som stemmer på hvad som helst, så længe det er dumt nok.

    Stram Kurs er kendt i 30- segmentet. Man kan give vælgererklæring på 3 minutter med NemID på vores hjemmeside. Den fungerer fint. Vi er opmærksomme på, at det går for langsomt, hvilket bl.a. skyldes, at DR’s direktion (4 direktører) har udsat dokumentarserien om os på ubestemt tid. Den skulle have begyndt på DR2 den 31.1.2019. Desuden er vores tilhængere meget unge og dermed ikke så gode til at give vælgererklæringer.

    Jeg har svaret uddybende på dette og meget andet i min første “Ask Me Anything” på YouTube:

    https://youtu.be/5hw5T1eRWa8

    Kommentar by Rasmus Paludan — 22. februar 2019 @ 17:30

  42. Peter Neerup Buhl skærer problemstillingen med muslimer ud i pap. I stedet for at advare befolkningen bliver vi fyldt med alskens vrøvl om anstændighed og konventioner, som åbenbart kun gælder for muslimer og kriminelle.
    Jeg så også debatten i går med Riskær og et havareret vrag i form at en kristendemokrat. Dumhed med hensyn til indvandring har ingen nedre grænse.

    Kommentar by Menig 442 — 22. februar 2019 @ 17:38

  43. Vi kan nok konstatere at kommunistradioen DR ikke vil omtale STRAM KURS før efter valget. Medens Riskær opreklameres af flere papiraviser. F.eks. EB i dag, med et stort opsat læserbrev fra en Allan Olsson, som lyder som en af Riskærs meget gode venner. I et andet indlæg mener en Ole Busk at Riskær kan redde Danmark. Begge skribenter synes at være uvidende fantaster.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 22. februar 2019 @ 19:04

  44. Bonnichsen har aldrig været chef for PET. Han var blot en afdelingsleder blandt mange. Det er lidt ligesom når alle journalister på en avis udnævnes til at være redaktør. Eller som når der er syv-otte direktører i et mindre firma.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 22. februar 2019 @ 19:10

  45. Denne “hændelse” har formentlig givet den gamle afdankede kommunist Karsten Hønge tidlig sædafgang i sine gamle slidte fløjlsbukser…

    Kommentar by Revisoren — 22. februar 2019 @ 19:26

  46. 41: “Som stemmer på hvad som helst, så længe det er dumt nok…”
    :))))) Den var rammende.

    Kommentar by Margrethe — 22. februar 2019 @ 19:42

  47. rettelse:
    27. BB
    Paludan står ikke og sviner en 12 årig dreng til, paludan fortæller drengen at han IKKE skal støtter luderbogen og dens Homo-Pædofet.
    Så det er ikke noget med tilsvining der.

    Kommentar by Sindsro — 22. februar 2019 @ 20:44

  48. Er der ikke nogen der vil spørge herr Karsten Mægdynge hvorfor HAN skal beskyttes bag en perlekæde af Koran-nosser foran DK’s dyreste beskyttede værksted. Når Rasmus Paludan skal fratages samme grundlovssikrede rettighed?
    Glæder mig til en forklaring i Svend Heiselberg-klassen.

    Kommentar by Knights Templar — 23. februar 2019 @ 01:06

  49. Møgdynge

    Kommentar by Knights Templar — 23. februar 2019 @ 01:06

  50. “Under PET’s beskyttelse udenfor mit hjem”

    Uklar formulering, der virker opdramatiserende.

    Et safehouse er ikke det samme som en betjent på vagt uden for ens eget hjem, og læserne kan ikke vide, om det var det ene eller det andet, der blev praktiseret. Mon ikke der var tale om eget hjem og en betjent, der af og til kom f0rbi og ufrivilligt leverede brædsel til martyriets bål.

    Kommentar by Atterdag — 23. februar 2019 @ 16:20

  51. #43 Enig

    #44 Enig

    #50 Du ved intet.

    Kommentar by Rasmus Paludan — 24. februar 2019 @ 09:07

  52. 51/Rasmus Paludan.

    Jeg forstår, at du ikke føler trang til at kaste lys over din situation, og det bekræfter mig i min antagelse. Der også er den, at der slet ikke er så meget at vide i den sag.

    Kommentar by Atterdag — 24. februar 2019 @ 12:00

  53. #52
    Der er åbenlyse grunde til ikke at oplyse yderligere. Din påstand bevises ikke ved, at vi ikke fortæller mere. Skam dig!

    Kommentar by Rasmus Paludan — 24. februar 2019 @ 18:30

  54. Enhver islamist i vesten, burde skamme sig over ikke at tage hjem til deres vandte omgivelser og hjælpe med at rette op på deres land, istedet for at leve det fede liv her i danmark, som en anden “Dovne Robert”! – De som er tilbage i deres eget land, mener vel det samme!!!

    Kommentar by Bindegal — 4. marts 2019 @ 05:53

RSS feed for comments on this post.