27. februar 2019

Tina Davidsens ‘rolige og fredelige’ Aalborg: 16-årige Oliver umotiveret overfaldet af seks udlændinge..

Seks ukendte mænd overfaldt 16-årig dreng, skriver Nordjyske, og noterer henkastet af “i hvert fald en af mændene var af udenlandsk herkomst”. Der sker ting og sager i det multikulturelle natteliv i det man kunne kalde ‘Tina Davidsens rolige og fredelige Aalborg’.

Drengen hedder Oliver, og faren fortæller på Facebook, at overfaldsmændene alle var 20-25 årige udlændinge. Ekstra Bladet bekræfter den del af historien, og fortæller, at de formentligt var arabisk-talende. Den ene filmede det hele med en mobiltelefon. Dominanskriminalitet, så at sige.

“VIDNER SØGES!!!!!!!
I nat blev vores dreng på 16 år helt umotiveret overfaldt af seks udenlandske mænd når han var på vej til bussen efter et besøg hos en veninde i Aalborg. Mændene henvender sig til ham og spørger om han har nogle stoffer???? og da han svarer at det har han ikke…så er det vist nok til at han skal have bank. Han bliver slået til jorden og får efterfølgende et flertal spark over hele kroppen. Han lykkes at tage sig tilbage til veninden som han kom fra som så ringer efter en ambulance. Han ankommer til sygehuset som vurderer at det skal behandles som et trauma da de ikke ved om han kan have fået en indre blødning.Han bliver undersøgt fra top til tå og bliver MR scannet. Heldigvis har han ikke fået nogle alvorlige skader andet end en hjernerystelse samt en meget genembanket krop som gør ondt samt chokket over det som sket.

Overfaldet sker på Kastevej tæt på Schleppegrellsgade i retning mod byen engang rundt ca 01.30 -0.200 natten til søndag. Mændene var iklædt hættetrøjer og nogen af dem havde fuldskæg ca 20- 25 år gamle. Vores knejt kan ikke huske så meget fra hændelsen…kun i bider.

Jeg håber virkelig at det er nogen der har vågnet op med en meget dårlig smag i munden 😡 Hvor er vi på vej henne……????? Må meget gerne DELES!!! DELES !!! DELES!!!! Vores børn skal godt nok tænke sig om og ikke færdes alene i nattelivet😥” (Klaus Arenshøj, 26. februar 2019)

(Klaus Arenshøj på Facebook, 26. februar 2019)

“Imens de fem af dem overfaldt mig, stod en af dem og filmede det hele med sin mobiltelefon. … Hvorfor? Jeg var helt i chok, jeg har jo ikke gjort noget, så hvorfor skulle jeg udsættes for sådan en omgang? (Oliver til Ekstra Bladet, 27. februar 2019)

Fra kommentarsporet…

“Ja udlændinge over en kam. Teksten kunne godt være skrevet af en der ikke taler perfekt dansk. Hvorfor lægge det på nettet så folk igen kan nære forargelsen.” (Susanne Lindorff Larsen)

“På det tid burde 16 årige Drenge sove! … hvem ved hvad drengen har rodet sig ud i, godt han trods intet huske at det var udenlandske mænd. Trods 999 misbruger ud af 1.000 er Dansker. … Ingen og jeg gentage ingen får tæsk, af en flok mænd uden det er selvforskyldt. Måske føle man blot det er en bagatel, man har sagt eller gjort, derfor er man ikke uskyldig.” (Jørgen Meinby Pedersen)

“Jeg er blevet overfaldet umotiveret 4 gang i kbh, det er vigtigt at han får noget psykisk hjælp ellers er der stor chance for at udvikle angst mv… Jeg er aldrig blevet overfaldet af danskere men ALTID indvandrer i grupper! Held og lykke med at finde gerningsmændene! Det er sørgeligt det der sker med vores land…” (John John Shells)

“Min nevø har været udsat for det samme, to gange og det lykkedes aldrig politiet at finde de skyldige og på trods af det foregik i Bispensgade omkring Jomfru Anegade om natten, så var der ingen der meldte sig som vidner, politet undersøgte bla. 7/11 for at se om der var billeder af dem på deres overvågningskamera, men desværre uden held. 😡😡😡😡😡” (Jan Helmut Jørgensen)

Oploadet Kl. 11:11 af Kim Møller — Direkte link31 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/99050/trackback

31 Comments »

  1. Velkommen til Mohammedanmark.

    Kommentar by Piphans — 27. februar 2019 @ 11:14

  2. Jeg har en knægt på 16 år.. der de sidste 1-2 år har brugt København til at feste lidt med vennerne… 3 gange er han blevet umotiveret overfaldet (par på hovedet og spark)… Den ene gang blev han og hans venner truet med kniv… Alle gange drejer det sig om arabere og somalier i flok…

    DETTE er REALITETEN og dagens ret for vores børn… Hvorfor vores politikere og dumme vælgere vil ødelægge et tidligere fredeligt land ved at importere mellemøsten, FATTER JEG IKKE…!!!

    Kommentar by Ignoranten — 27. februar 2019 @ 11:57

  3. Den gode Jørgen Meinby Pedersen har da vist drukket for meget bananlikør inden han satte sig til tasterne….han mener åbenbart at hvis man svarer “Nej, det har jeg ikke” – så er det HELT berettiget, at man får en gang bøllebank – utroligt!

    Kommentar by kent — 27. februar 2019 @ 11:58

  4. Alle perkere skal udryddes, ikke en skal overleve

    Kommentar by Cat Girl — 27. februar 2019 @ 12:13

  5. Overskriften er næsten det mest uhyggelige. Overfaldet er netop ikke “umotiveret”. Selve ideen med et racistisk overfald er jo at markere dominans og urørlighed, hvilket desværre lykkes rigtig godt.

    Kommentar by Jakob — 27. februar 2019 @ 12:19

  6. Det fortsætter, fordi denne verdens Tina Davidsen’er er pisseligeglade, om der så er hundrede danskere der bliver tævet hver dag. Politikerne lader som om det ikke sker, og folk stemmer dem ikke væk. Det vil fortsætte indtil enhver dansker på gaden er bedre bevæbnet end quislingernes klienter

    Kommentar by BB — 27. februar 2019 @ 12:22

  7. Ingen overraskelse. Det er lige efter bogen. Koranen.

    Lyt til sagkundskaben. Cherif El-Ayouty advarer: “Islams endelige mål er at erobre Vesten
    El Sisi er præsident i Egypten, den største muslimske nation i Mellemøsten. Hvert år deltager han i et møde med to tusinde imamer i Al Azhar, som er sunni-Islams vigtigste institution i hele verden. Han opfordrer dem til at ændre deres undervisning af muslimer.
    Den hidtidige indoktrinering fastslår nemlig, at en milliard muslimer skal dræbe alle de 6 milliarder ikke-muslimer. Kun én stat skal herske over hele jorden – Allah og hans tjenere.” DKA

    (Læs frie online medier. Lyt ikke til statens løgnemedier og løgneforskere!)

    Kommentar by A-mad — 27. februar 2019 @ 12:35

  8. -> Cat Girl

    Jeg har for anden gang slettet en kommentar fra din hånd. Det er ikke tilladt at opfordre til mord, uanset hvordan du formulerer dig.

    Kommentar by Kim Møller — 27. februar 2019 @ 13:23

  9. Seneste overfald på 12 årig skoledreng der ventede på bussen kl. 07.30, han blev skubbet omkuld af en tyrkisk og somalisk mand og sparket i ryggen indtil vidner råbte så meget op at de stoppede, politiet konkluderer at hændelsen var umotiveret, nej det var ægte terror begået af indavlede retarderede kriminelle korandyrkende terrorister, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 27. februar 2019 @ 13:23

  10. Det er dagligdag i Danmark.

    https://www.bt.dk/krimi/12-aarig-offer-for-uhyggeligt-overfald-ved-stoppested

    Kommentar by Larsen — 27. februar 2019 @ 13:36

  11. Det hele er lige efter luderbogen, skrevet af den pædofile Muhammed.
    Denne “episode” er bare en af mange, alle foretaget af hjernedøde muslimer, der jo bare følger luderbogens anvisninger på dominans.

    40 års feministisk styre, har bevirket af unge mænd i dag ikke slår fra sig, og mange bliver aldrig soldater, ergo så modtager man bare, det har mor sagt, og alle pædagoger lige fra vuggestue til skolefritids ordning og senere i skolesystemet. Det skal jo gå galt. Og det såkaldte politi, det er ikke noget de vægter særlig højt, så hellere slappe af i en lun patrulje vogn.

    Kommentar by der Adler — 27. februar 2019 @ 13:46

  12. JA, FLERTALLET af de radikale feminister og politik-kvinder har samme mål som deres svenske medsøstre og meningsfæller: Vores demokratiske, fredelige og civiliserede samfund skal udskiftes med diktaturer, med tyranniske, gennemkriminelle, krigshærgede og barbariske samfund. Ikke nok med det, de vil også have udskiftet de hvide europæere og skandinaver med sorte og brune migranter fra Afrika og Mellemøsten.

    Vi ser nu hvad skørte-regimente og BIG-MOTHER-STATER fører til. Nemlig feminisering af mange mænd, åndelig formørkelse, moralsk fordærv og selvmorderisk vanvid.

    De almindelige, ordentlige kvinder er OK. Men politiserende kvinder i flok konspirerer mod mændene, familierne, børnene og andre kvinder…… og mod økonomien, demokratiet, fædrelandet og al kultur.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 27. februar 2019 @ 14:32

  13. Bare rolig, der sker intet med overfalds”mændene”…. det er jo blot fordi de har været udsat for langvarig eksklusion fra det danske samfund

    Kommentar by redneck — 27. februar 2019 @ 14:51

  14. Susanne Lindorff Larsen, Tina Davidsen og Jørgen Meinby Petersen lyder alle tre som om de er villige ofre for rød hjernevask. Eller er de bare kyniske og afstumpede?

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 27. februar 2019 @ 14:53

  15. Som jeg skrev på OT:

    Jeg læste nu i formiddag denne aktuelle beretning fra forråelseskulturens fremmarch:
    https://nordjyske.dk/nyheder/aalborg/16-aarig-overfaldet-af-seks-ukendte-maend-paa-aaben-gade-i-aalborg/ad46b59e-3644-45df-a85b-c2135c26a54c
    Og kommenterede:
    “Det er som taget ud af drejebogen til en uciviliseret kultur, som kun de færreste kender omfanget af, skønt den er i hastig udbredelse. Jeg ønsker den unge 16årige god bedring og vi voksne tid til eftertanke.”
    Men den kommentar få nok kun plads i Journalistisk Venstreforbunds digitale censurpapirkurv.

    Censuren hold stik og min kommentar kom, igen, ikke med i kommentarsporet. Jeg sendte så efterfølgende denne kommentar til NJ:

    Jeg sendte, i middags følgende kommenter, angående overfaldet på den unge mand:
    “Det er som taget ud af drejebogen til en uciviliseret kultur, som kun de færreste kender omfanget af, skønt den er i hastig udbredelse. Jeg ønsker den unge 16årige god bedring og vi voksne tid til eftertanke.”

    Min kommentar er ikke kommet på. Men kan så læses som delkommentar på:
    (link til OT)
    i kommentar nr. 4593

    Det er dog trist, hvis jeg fortsat er henvist til at poste mine kommenterer på lignende vis, så jeg vil meget gerne vide precis, hvad jeg har forbrudt mig med i NJs kommentarspor, siden ALLE mine kommenterer konsekvent afvises? Uden konkret viden kan jeg jo ikke blive klogere og jeg håber da bestemt ikke, at NJ ønsker at holde deres læsere hen i dumhed.
    Med bedste hilsner. Navn+ Mailadresse.

    og jeg har fortsat INTET hørt fra NORDJYSKE, så jeg må konkludere, at NJ ØNSKER at holde deres læsere hen i dumhed!

    Kommentar by M.S. Carstens — 27. februar 2019 @ 15:29

  16. Problemet er at islam er i krig med vesten og har været det i 1400 år.
    Og i vesten tror man stadig, at det bare er nogle små uenigheder. Man kan løse gennem diskution.

    Vesten er for naiv og svag.

    Kommentar by XXXXX — 27. februar 2019 @ 15:30

  17. Fængsel, udvisning, tag familien med.

    Kommentar by Hul igennem? — 27. februar 2019 @ 15:41

  18. M.S.Carstens

    Tvivler på du får et ærligt svar fra Nordjyske.
    Det går jo helt galt for avisen, hvis de skal indrømme over for dig, hvorfor de censurerer kommentarer i avisen.

    Kommentar by k.m. — 27. februar 2019 @ 16:01

  19. FRU CARSTENS får en tarvelig og smålig behandling af Nordjyske Tidende, men det får alle kritiske og selvstændigt tænkende læsere af den avis. Det står dog ikke bedre til med de øvrige papiraviser i Jylland og på øerne. Alle er de handskedukker for indvandringsindustrien og regeringen.

    Se hvordan smudsaviser som BT, Berl. og EB bærer sig ad. En yngre dame som fik foræret gaver af sin kæreste, er siden dømt for hæleri, da det kom frem at gaverne var stjålet. (Men vidste hun det, og var hun ikke i en presset situation?) Det udbasuneres med stort foto og fremstilles/udpensles som om damen har begået en frygtelig forbrydelse. Mens langt værre forbrydere, voldsbøller, brandstiftere og mordere beskyttes ofte med fortielser, navneforbud, navneskift, ingen fotos, ingen signalimenter, ingen detaljer om deres forbrydelser. Her vil man hellere fortie og bagatellisere end oplyse.

    Og politiske transaktioner der er til alvorlig skade for det danske folk, mørklægger man også i stort omfang.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 27. februar 2019 @ 16:23

  20. 6. BB ja, der er sågar meget, der tyder på, at end ikke overfald på egne børn kan få folk til at se rette årsagssammenhænge.

    Kommentar by Uno — 27. februar 2019 @ 16:45

  21. Det er MS iSlam, der, UDEN politikernes bekymring, er blevet hverdag i Danmark. Hver gang en at Fandens Tilbedere/afkom/2.generationere udretter lignende mod en vantro dansk borger*, stiger de i Fandens anseelse og hædres af hans tilbedere.
    Skulle de, mod forventning, blive stillet for retten, står forsvarsadvokater og hele dommerstanden klar, til at finde den MINDST MULIGE sanktion/straf og ALT gås efter i sømmene, for at sikre, om ikke også en eller anden konvention kan bruges til yderligere lempelse af sanktionen/straffen. Den endelige sanktion/straf, anses, blandt Fandens Tilbedere, som sejr/endnu en hædersbevisning, idet de jo nu kan bevise, at de til dels havde retten på sin side, da de, i fællesskab*, lemlæstede endnu en sagesløs, vantro, dansker.

    * Ja, de er virkelig Fandens Helte, for sligt bundskrab magter ikke, at stå alene med deres beskidte livspligt fra Fandens Voldsmanual, men må, for at kunne hytte eget skind, være flere, om at lemlæste det yngste/svageste offer de kan finde.

    Dette er “dog kun” iSlammets hverdagsterror på gadeplan. Langt mere omfattende og bestialsk udøvelse af Tilbederenes udøvelse af livspligterne fra Fandens Voldsmanual venter lige om hjørnet: Fandens Tilbedere er allerede i fuld gang, med at infiltrere sig i samfundsvigtige funktioner, som i undervisning/uddannelse, politi, kommunale funktioner samt sundheds- og sygehusvæsen*, så de kan holde hånd over hinanden og give sine egne fortrin over alt i samfundet.
    *desuden er jurastudiet det helt store hit, blandt afkommet af Fandens Tilbedere.

    Kommentar by M.S. Carstens — 27. februar 2019 @ 16:47

  22. k.m. — 27. februar 2019 @ 16:01 :

    Helt enig!
    Men hvem der tier, er medskyldig.

    Kommentar by M.S. Carstens — 27. februar 2019 @ 16:52

  23. Tak til alle feltmadrasserne.

    Kommentar by Flaskeposten — 27. februar 2019 @ 17:28

  24. Ens egen skyld?!
    Hvor lavt kan man synke?
    Ville ønske de selv fik en omgang, men det må man jo ikke. Så hold hellere fingrene fra tasterne.

    Kommentar by P — 27. februar 2019 @ 18:29

  25. #14 Alexander, jeg har ikke noget svar på dit spørgsmål. Kan blot sige, at jeg ønsker alt dårligt for de idioter.

    Kommentar by Hr. Snusk — 27. februar 2019 @ 19:52

  26. Husk nu vælgere, at de gamle partier er ved at etablere et terror-regime i vores land. En invasion og besættelse er begyndt. Og mængden af trusler, gadeoverfald, hjemmerøverier, narkosalg, knivstik, skyderier, brande, stenkast, vanvidskørsler og mord er steget meget, og vil komme til at stige helt vildt, hvis Venstre, K, LA, SF og S etc. kommer igennem med deres Marokko-plan.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 27. februar 2019 @ 21:31

  27. Bare rolig,der går ikke længe før de er som os og i øvrigt har de lært det i Danmark.
    Fik jeg understreget at det intet har at gøre med islam?

    Kommentar by Nielsen — 28. februar 2019 @ 01:24

  28. >26 AlexBeaum
    Har de ikke på os danskeres vegne tiltrådt “Marokko-planen”?

    Kommentar by Nielsen — 28. februar 2019 @ 01:28

  29. # 28….. Jo, Lars Quisling har på hele Danmarks vegne, men i klar modstrid med det danske folks interesser og uden skygge af et bredt folkeligt mandat, skrevet under på Merkels Marokko-pagt. Som er en plan for censur og for at destruere vores kultur, velfærd, fred og tryghed, via en fem- eller ti-dobling af indvandringen fra Afrika til Danmark.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 28. februar 2019 @ 19:36

  30. Er Jørgen Meinkampf Pedersen konvertit. Eller bare almindelig rødradigal væmmeligbo?
    Hændelsen er legio, kære Meinkampf Pedersen.
    Dagligt antastes etniske danskere af hyænerne, og forsøges provokeret. Ligemeget hvordan danskere reagerer, skal affaldet nok vinkle episoden, så de føler sig kaldet til vold og overfald.
    Så tag du blot, og stop din “viden” skråt.

    Kommentar by Knights Templar — 1. marts 2019 @ 09:55

  31. […] dreng lige så umotiveret gennemtævet og filmet af seks indvandrere i Aalborg (sammenlign med Uriasposten for etnicitetsspørgsmålet). Ja, der er rigeligt at se bort fra, hvis man mener, at […]

    Pingback by Bradford, Slagelse og Aalborg anno 2019 – tankesite — 3. marts 2019 @ 19:50

RSS feed for comments on this post.