2. marts 2019

Syrisk asylpar får erstatning: Vil bruge pengene på ‘bil’, så de kan komme til og fra rødstenshuset…

26-årige Alnour Alwan kom til Danmark med sin gravide barnebrud i 2015, og da børneægteskaber blev kritiseret af NGO’ere og stred imod FN’s børnekonvention, valgte integrationsminister Inger Støjberg at adskille mindreårige asylpar. Det nævnte par lagde sag an, og har netop fået tilkendt 20.000 kroner i godtgørelse, som de vil bruge på ‘kørekort og en lille bil’. Parret har fået asyl, og bor nu i ‘et lejet rødstenshus’. De er begge arbejdsløse, men Ritzau betragter det som en succeshistorie.

FRA Fyens.dk – Syrisk asylpar vil bruge godtgørelse til kørekort og bil (Ritzau).

“Kravet var 50.000 kroner. Alligevel er parret tilfreds. …

Parret blev genforenet efter seks måneders adskillelse og har senere fået asyl. Nu bor familien i et lejet rødstenshus i landsbyen Glud sydøst for Horsens. …

Sønnen går nu i daginstitution, og både Alnour og Remaz er tilknyttet et jobcenter.

Håbet er at få et job og blive en del af det danske samfund. … Parret har endnu ikke besluttet, hvad godtgørelsen skal bruges til.

Men Alnour har et bud:

– Måske et kørekort og en lille bil, så vi kan komme rundt. Det ville være godt, siger han.

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/99156/trackback

45 Comments »

  1. Tak Danmark …TAK!
    Alt bliver foræret væk, hurtigere end SKAT kan nå at beslaglægge midlerne fra danske arbejdere.

    Og ellers:
    Opsig konventionerne.
    Start repatrieringerne.

    Stem D, som D-dag.

    Kommentar by Neuhammer — 2. marts 2019 @ 15:49

  2. Lorteland.

    Kommentar by Flaskeposten — 2. marts 2019 @ 15:49

  3. Det værste ved den historie er, at de griner deres beskidte røve i laser over at vinde over os.

    Kommentar by Knud Madsen — 2. marts 2019 @ 15:53

  4. Ja, men deres ophold i Danmark bliver kun midlertidigt. Så snart deres hjemområde bliver erklæret for sikkert, skal de rejse tilbage. Paradigmeskiftet.

    Når det budskab breder sig blandt menneskesmuglerne og migranterne, så vil de ikke mere komme til Danmark i håb om en fremtidig tilværelse.

    Kommentar by np — 2. marts 2019 @ 16:02

  5. “Den pædofile abekat, desertør og landsforræder Alnour Alwan med sin ulækre tilslørede barnebrud Remaz Alkayal og Danimarcastans ulykkelige fremtid i hænderne. De vantro er dumme og smilet er stort.”

    https://syrienblog.net/2019/03/01/haugboelle-ruc-amnesty-og-politiken-kaemper-desperat-for-deres-terrorister/

    Kommentar by kent — 2. marts 2019 @ 16:05

  6. Jeg har mødt nogle muslimer, som mener, at Allah har skabt verden så visseligt, at muslimer ikke behøver at arbejde. Allah har sørget for, at der er olie under de muslimske lande og at der er vantro som vil, kan og/eller skal forsørge dem – enten gennem udviklingshjælp eller via overførselsindkomst, når de rejser til Vesten.

    For dem er jorden og specielt Vesten paradiset for muslimer!

    Kommentar by Acharya Tuisto — 2. marts 2019 @ 16:25

  7. I det mindste har de 6 måneders adskillelse gjort, at Alnour (endnu) ikke har fået lavet hende tyk igen.

    Husk at Allah bestemmer, om der bliver et barn ud af Alnours “arbejde” oven på barnebruden – det er ikke noget, at Alnour kan gøre noget for at undgå!

    Kommentar by MKM — 2. marts 2019 @ 16:44

  8. Længe leve pædofili i konventionerne…Takket være sharialovens bestemmelser……hvis altså Pigen var under 15 år, da hun blev gjort gravid…..(Pinligt ud over alle grænser).

    Kommentar by Michael Unna — 2. marts 2019 @ 17:00

  9. De skal på madkasseordning, hvor der kun udleveres det allermest nødvendige til at overleve.

    Kommentar by k. m. — 2. marts 2019 @ 17:01

  10. # np, 16.O2…. Går ud fra at din kommentar er satire. “Paradigmeskiftet” er ihvertfald bluff og humbug. Som sædvanlig. Alt hvad de gamle partier for tiden melder ud, lover og påstår, er øregas, løgn og valgflæsk.

    HEKSEN I PANDEKAGEHUSET der lokkede uskyldige og naive børn til sig med isvafler, bolsjer, chokolade og pandekager, for siden at kunne opfede, dræbe, stege og æde dem, er et godt billede på et moderne Christiansborg parti. Alle de gammelkendte partier er ligeså ækle, falske og lumske som den gamle heks og børnelokker.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 2. marts 2019 @ 17:06

  11. Fuldstændig uanstændig at migranter udnytter det danske system og lægger sag an. Hvor er vi dumme i Danmark og fattige bliver vi.

    Kommentar by IES — 2. marts 2019 @ 17:08

  12. Min kommentar ovenfor kl. 17.O6 kan måske virke mærkelig. Men se hvad diverse net-aviser skriver, og det vil snart blive klart at V, K, S, SF, LA, EL og R planlægger at vi danskere skal lide samme skæbne som svenskerne. Nemlig at blive plyndret, terroriseret, fordrevet og etnisk udrenset.

    Igår jøderne. I morgen jyderne osv.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 2. marts 2019 @ 17:12

  13. F*CK Ritzau.

    Kommentar by Ewing — 2. marts 2019 @ 17:28

  14. “Tilknyttet et jobcenter”. Som hvad? Konsulenter?

    Kommentar by Michael — 2. marts 2019 @ 17:33

  15. Hvis de er på kontanthjælp… SKAL de brude de 20.000,- på at forsørge sig selv.. DVS det bliver trukket i ydelserne kontanthjælp eller Integrationsydelse…. !!!!

    Der er noget der LUGTER her.. Eller er der andre regler for ASYLANTER..???????

    Derudover er det ikke lovligt at eje en bil til mere end 10.000,- Så skal den sælges og de skal leve af pengene…!!! HUSK smykkeloven ALT OVER 10.000,- i værdier skal de forsørge sig selv for, FØR de kan få offentlige ydelser…!!!!

    Kommentar by Ignoranten — 2. marts 2019 @ 17:41

  16. Hvad skal man med en dansk bil, når der er fred i Syrien?

    Kommentar by BB — 2. marts 2019 @ 17:42

  17. Der er til et par enkeltbilletter til Syrien.

    Kommentar by M.P. — 2. marts 2019 @ 18:22

  18. Alt betalt kontant af dig og mig!

    Kommentar by Jbh — 2. marts 2019 @ 18:40

  19. Børnesex tilladt af staten. Islam står over dansk lovgivning.
    Føj for satan Danmark.

    Kommentar by P — 2. marts 2019 @ 19:26

  20. # 16 kl. Ja, der er andre regler for asylanter. De er jo herrefolket og overklassen. Vi danskere er nu kun på tålt ophold i vores eget land. Regeringen tåler og tolererer allernådigst at vi betaler og betaler. Derudover betragter den os som untermenchen/malkekvæg, stemmekvæg og slagtekvæg. En danskers liv regner V, K, R og S for ingenting. Bevisligt! Merkels Marokko-pagt lægger jo op til etnisk udrensning og folkemord.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 2. marts 2019 @ 19:58

  21. Det sagsanlæg er da ikke noget de selv har fundet på; de aner da begge overhovedet ikke hvad et sagsanlæg er…
    Det er da med meget stor sandsynlighed en Dansk advokat der har arbejdet med sagen og hvem har betalt honoraret til den advokat..?
    I må gætte 5 gange.
    Vi er totalt til grin for vore egne penge…

    Kommentar by frank mathiesen — 2. marts 2019 @ 20:33

  22. Nu bralrer Pollertiken op om at Inger Støjberg har begået ulovligheder, da hun adskilte parret. Det gjorde Støjberg så ikke efter dansk lov, men efterhånden er dansk lov jo heller ikke gyldig, hvis FN, EU eller MR-institutet eller en “ekspert” mener noget andet. Nu er både flerkoneri, lemlæstelse af småpiger, barnebrude, voldtægt, pædofiles adoptioner af værgeløse småbørn mv. jo nærmest lovligt og tilladt, hvis man bare har den rette hudfarve, eller dækker sig ind under de radikales nyere udspil.

    Hvem sagde Sodoma og Gomorra?

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 2. marts 2019 @ 21:14

  23. Igen:

    Ja, jeg bliver også harm, når jeg læser, hvordan de invaderende kan få i både pose og sæk og erstatning for alverdens fortrædeligheder i livet. Vi andre kan sq ikke få erstatning af nogen art, hvis vi får en forkert afgørelse.
    Og forkerte afgørelser bliver ofte givet pr. automatik, f.eks. i hjemmePLEJEN, for er man uenig i afgørelsen, er kommandovejen gennem ankestyrelsen. Dette kan snildt tage et år, hvor man må pines i kvalerne eller selv betale, mens kommunerne bruger omvejen som indkalkuleret sparreplan. Her er der NUL erstatning, ej heller for afholdte udgifter. End ikke en undskyldning er at finde.
    Det er igen et bevis på, at uindbudte fremmede bz-ere behandles på 1. klasse XL, mens menig dansker kan rådne i sit midt i “velfærdssamfundet”.
    PS.
    Det var også harmdirrende at se dagens menukort i kantinen, for fremmede der nægter at udrejse af landet (broccoli-sagen). Her må vore egne borgere, der ikke slev magter lave mad, tage til takke, med vakuumpakket mad, varmet i micro ovnen, til en pris af 54kr. pr. prs. for boller i karry m. ris, UDEN andet tilbehør.

    Kommentar by M.S. Carstens — 2. marts 2019 @ 21:20

  24. Og “paradigmeskiftet” er ren valgflæsk, for FNs Migrant Pagt, som INGEN stoppede Lars Løkke Landsforræder i at underskrive, vil med stor sikkerhed blokere for, at realisere indholdet og skulle denne pagt have et hul desangående, så står andre konventioner til fulde garant for, at “vore” politikkere efter valget “må beklage”, at den og den paragraf desværre forhindre konkret handling. Precis som med Lindholm-projektet, hvor NGO-organisationer omgående erklærede det i konflikt med menneskerettighedskonventionen.

    Kommentar by M.S. Carstens — 2. marts 2019 @ 21:23

  25. Det her er så sygt så jeg for første gang ikke er i stand til at skrive hvad jeg mener om mine sindssyge landsmænd, for det her overgår alt.
    Og det bliver kun værre.
    Fuck die dumme dänen.

    Kommentar by Piphans — 2. marts 2019 @ 21:25

  26. Orr det var Daanmark!!

    I dag er det så kommet frem, at Britta Nielsen var Rigsrevisionens kontaktperson i Sundhedsstyrelsen. Det var hende, som Rigsrevisionen henvendte sig til i forbindelse med sikkerheden omkring de økonomiske transaktioner i Sundhedsstyrelsen. Var det også Britta Nielsen, som fortalte dem om de nedarvede svagheder i kontrolsystemet?

    Det er kedeligt, at Ulf Pilgaard ikke denne sommer kan give den hele armen i Cirkusrevyen. Han kunne have presset denne citron til det yderste. Jeg er allerede helt ødelagt af grin. Det er jo klaphatte Danmark for fuld udblæsning. For en gangs skyld er jeg helt enig med Piphans. Det her er ubetaleligt. Det er Die dumme Dänen om igen!

    Der er tilmed en særlig finurlig ting i denne sag, som ingen kulturradikal troende tør nævne for ikke at blive beskyldt for racisme og islamofobi. Men jeg har for nylig læst en indisk kommentator, der skriver om, hvad der foregår i det hjørne af verden fjernt fra Danmark. Inderne er ikke i tvivl om den særlige pakistanske mentalitet.

    Når grinet falder lidt til ro overpå chocket, så vil det måske være relevant, at se lidt nærmere på, hvilken indflydelse Britta Nielsen har nydt fra sin afdøde mand, som jo var pakistaner. Der er også en afghansk svigersøn med i spillet. Det jeg kan fornemme er, at denne svindel ikke rigtig lugter dansk, men stinker af pakistansk pengemani.

    Er det ikke et vidunderligt eksempel på multikulturel mangfoldighed, styrke og opfindsomhed. Lad os glæde os over berigelsen og drømmen om, at vor fremtid ikke tilhører os selv, men den farverige islamiske verden.

    Kommentar by Tim Pallis — 2. marts 2019 @ 21:30

  27. Se Carstens kommentarer 21.20 og 21.23 ovenfor, som fint beskriver hvordan Chrborg og hele “systemet” diskriminerer os og skalter og valter med vi danskeres rettigheder, velfærd og sikkerhed mv. Vores fremtid bliver helt ad helvede til, hvis de gamle partier får lov til at fremture.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 2. marts 2019 @ 21:54

  28. Ja, noget lugter – de penge bør modregnes i kontanthjælpen. Alternativt tage dem med hjem til Syrien.

    Kommentar by A. Nysted — 2. marts 2019 @ 22:54

  29. Jeg harmes også over det enorme, skattebetalte, forbrug af advokatbistand, de uindbudte har til rådighed. Det syntes som om, at de alle har lige så meget ret til fri advokathjælp, som til tolkehjælp.
    I min egen sag, som jeg omtalte kl. 21.20, måtte jeg selv, siddeløbende med en anden, mindre, sag mod kommunen, betale 60.000 i advokatomkostninger. Fri proces kan først gives, når en sag ER blevet afgjort i ankenævnet OG FULDT UD giver kommunen medhold. Her trækker advokaterne sig ofte, for de vil ikke “lægge navn til” et eventuelt 3. nederlag, skønt de to første KLART er truffet stik mod klare paragraffer.
    Men sådan er det åbenbart ikke for de fremmede, siden de kan føre sager på nær sagt alt og tilmed få ret + erstatning.
    Indvaderings-industrien er godt organiseret. Jeg forledes til at tro, at deres eksklusive kreds af advokater, ligefrem har betalte netværk af væmmeligboere/NGOere* til, at hverve sager for sig? For det er sq ikke de invaderende analfabeter selv, der formår, at påberåbe sig krænkede i forhold til § dit eller dat, i det svært forståelige lovstof.
    * Måske er det (også) derfor, at det er så attraktivt, for afkommet af Fandens Tilbedere at læse jura? Jeg har aldrig kunnet få opklaret hvor mange af dem der ender med et fuldgyldigt eksamensbevis, men det er jo så heller ikke nødvendigt, hvis de, med udvalgt/begrænset lovområde, både kan leve godt af, at være advokatligaens håndlangere og stige i klanens æres-hierarki, ved at vise hvordan Fandens tilbedere kan udnytte vore love, til fremme af Fandens Plan.

    Kommentar by M.S. Carstens — 2. marts 2019 @ 23:06

  30. Enig i at udgangen på denne sag er forkert på alle måder. Det er forket at belønne pædofili. Det er forkert at betale erstatning for noget som helst til en ikke-inviteret, uønsket kulturfremmede asylansøger, som burde udvise ydmyg taknemmelighed for i det hele taget at få lov at være her og modtage offentlig forsørgelse. Det er så forkert, at det er grotesk.
    Jeg holder imidlertid Inge Støjberg ansvarlig for resultatet. Hun har ikke været dygtig nok, når sagen kan ende sådan her. Hun er langt fra den ringeste politiker, men det er på en billig baggrund. Det generelle niveau med hensyn til politisk håndværksmæssig kunnen blandt politikere er meget lavt. Her undervurderede hun en juridisk teknikalitet vedrørende en partshøring. Det kan forekomme almindeligt fornuftige mennesker overflødigt at holde partshøring i en åbenlys pædofilisag som denne, men hvis der står i loven at der skal være partshøring, så er juraen altså skide ligeglad med hvad der kan forekomme overflødigt for almindeligt fornuftige mennesker, og det burde en minister vide. Ministeren burde også vide, at der står menneskerettighedsjurister i kø for at vinde en sag som denne på ren jura uanset almenmenneskelig fornuft og moral. Ministeren burde have taget fat på loven først. Det er netop noget en minister kan. Det er bl. a. derfor hun er minister. Men det levede hun ikke op til.

    Kommentar by JMR HH Jr — 3. marts 2019 @ 00:29

  31. Inger Støjberg kan ikke gennemføre sin politik, fordi Lars Løkke både er radikal i sind, og hendes chef

    Kommentar by k. m. — 3. marts 2019 @ 06:20

  32. Og disse lyksaligheder efter 16 års DF indflydelse??????? Kik på meningsmålingerne!

    Kommentar by pseudonym — 3. marts 2019 @ 06:59

  33. EN MINISTER er meget afhængig af ordentlig rådgivning. Men det har Støjberg nok ikke fået. Men bortset fra det er hun jo Lars Quislings meget villige handskedukke, der bruges til at lægge røgslør ud omkring at der ikke er styr på indvandringen. Alle “stramninger” er kun symbolske, er kun valgflæsk. Marrakech-aftalen sikrer at invasionen fortsætter og accelereres. Læs om Kalergi planen hos you tube/black pigeon. Se Merkels migrant crisis.

    Kommentar by Ole Jensen — 3. marts 2019 @ 07:23

  34. Hos den korte kan man læse om bøsse-partiets lovprisning af indvandringen. Ligesom der er nyt om hvordan brutale afrikanske og arabiske mafiaer er begyndt at hærge i Tyskland.

    Kommentar by Ole Jensen — 3. marts 2019 @ 07:54

  35. Husk at læse “Helter Skelter” af Jens Martin Eriksen.

    Kommentar by Bastardo — 3. marts 2019 @ 08:23

  36. Taqiya med taqiya på.
    Må jeg foreslå indskrevet i konventionerne, at når gamle tandløse perkerfar flækker den spædmodne 9-årige. Så SKAL hun lige forinden beseglingen af romancen, omvikles med kraftig Gaffa tape. Så hun ikke revner.

    Kommentar by Knights Templar — 3. marts 2019 @ 08:33

  37. Glemte at kreditere Monrad og Rislund’s “Mogens”
    , for ovennævnte Gaffa trick.
    Hvis det virker på sodomi med en hamster. Ligger koblingen til en spæd 9-årig lige for.

    Kommentar by Knights Templar — 3. marts 2019 @ 08:36

  38. Det vil være racistisk at fjerne den Taqiya de så “ærligt” har fortjent. Og tage brødet ud af munden brugtvognsforhandleren fra “Køb et lig”.
    I MÅ snart ha’ lært lektien:
    Der gælder heelt andre regler, når det kommer til de ristede.
    Krav om 50.000?
    Hvor ikke make it an even 50 mio? Nu I alligevel står til at arve det hele.

    Kommentar by Knights Templar — 3. marts 2019 @ 08:44

  39. Rit-zau filiong gong gong.
    Vil du vær’ min ven, så kom kom kom!

    Kommentar by Knights Templar — 3. marts 2019 @ 08:51

  40. 31 JMR osv.

    Helt enig.

    Der er nogle grupper i vores samfund, der er meget stærkt opsatte på at normalisere pædofili og voldtægt. Alternativet er en af dem. Hvorfor? Fordi det er en nem og billig måde at holde mennesker underkuede på. Pædofiliofre har et lavt energiniveau, de gør sjældent oprør. Muhammed forstod dette fuldkomment. Det gør de jurister også, der uddeler pædo-præmier i dag. De ved, hvad konsekvensen bliver og hilser den velkommen. De er perverse, magtgale social engineers og intet andet.

    Kommentar by Sådan er det jo — 3. marts 2019 @ 08:55

  41. Også jeg er rasende over at disse velfærdsturister blev tildelt erstatning. Erstatning for hvad? Efter gældende dansk lov og Ret må 14 årige ikke leve sammen med voksne når det handler om samliv. At parret “kun” fik 20.000,00 kroner er en trøst. Og ja, de har haft en rådgiver. Tilknyttet et jobcenter!!! Når der er fred i Syrien skal de retur, men det sker med garanti ikke. De får hus stillet til rådighed, som andre oplyser, disse fup- hhv. velfærdsturister kommer foran os andre, nu kaldes vi skatteslaver for etniske danskere. Stem med hovedet til kommende FT valg, ud med disse løgnagtige politikere. Jeg er rasende, jeg er skuffet. Og ja, parret griner en vis del i laser. Jeg kigger forgæves efter hjerneforskerne og andre veluddannede fra Syrien. Igen en fed løgn fra Folketinget.

    Kommentar by JEG ER ENIG, DET ER EN LUKKET FEST, SKRID HJEM. — 3. marts 2019 @ 10:45

  42. Så jag laver ny problem. Så måske en lille privatfly.

    Kommentar by XXXXX — 3. marts 2019 @ 10:48

  43. Der er de facto indført Jizya i Danmark.

    Ingen kvaler – de vantro betaler!

    Kommentar by Revisoren — 3. marts 2019 @ 17:23

  44. Barnebrude og pædofili vil blive straffet.
    De der har legaliseret det vil blive straffet.
    Forbrydernes Nationalforsamlingen’s ( FN’s ) børnekonvention legaliserer Barnebrude og pædofil, og skal skrottes omgående.

    integrationsminister Inger Støjberg gav op, og valgte at acceptere overtrædelsen af grundloven’s.
    §67
    og
    Straffelovens §222
    Her beskrives hovedreglen:
    Stk. 1. Den, som har samleje med et barn under 15 år, straffes med fængsel indtil 8 år.
    Dog kan man ifølge paragraf 223 straffes for sex med en person under 18 år, hvis man står i et autoritetsforhold til den unge – den såkaldte Lærerparagraf:
    Stk. 1. Den, som har samleje med en person under 18 år, der er den skyldiges adoptivbarn, stedbarn eller plejebarn eller er betroet den pågældende til undervisning eller opdragelse, straffes med fængsel indtil 4 år.
    Stk. 2. Med samme straf anses den, som under groft misbrug af en på alder og erfaring beroende overlegenhed forfører en person under 18 år til samleje.

    Ifølge paragraf 224 stk 2 er det forbudt at købe sig til sex med en person under 18 år.

    Paragraf 225 præciserer, at reglerne ud over samleje (der i lovgivningen betyder heteroseksuelt vaginalt samleje) også omfatter “andet seksuelt forhold end samleje”.

    Jeg kan kun sige at: Nogen kommer til at stå til ansvar.

    integrationsministeren klarer nok frisag, fordi ministeren nok er banket på plade af Venstre’s folketingsgruppe.

    Håber til sidst at dommen bliver rullet tilbage.

    Kommentar by Sindsro — 3. marts 2019 @ 20:44

  45. Føj, føj, føj. Ud med de små manipulatorer. Vi skal ikke have det muslimske ungdomsekspandring her i landet. De er allerede ødelagt og forkælet af den danske stat. Vi har vore egne for kær til mere af dette narrespil.

    Kommentar by Uno — 4. marts 2019 @ 16:44

RSS feed for comments on this post.