5. marts 2019

Jurastuderende, der anmeldte Vermund: Tidligere dømt for berigelseskriminalitet, indbrud, boligfup…

Jeg har tidligere omtalt jurastuderende Vincent Morris, der har anmeldt Nye Borgerliges Pernille Vermund til politiet, fordi han mener det er racistisk at bruge ordet ‘Koranklodser’. Der er nyt i sagen, og heller ikke denne gang fik jeg tid til at blogge, før den breakede. Det skal dog ikke afholde mig fra et bringe historien.

Flere undrede sig over, at Vincent Morris er relativt usynligt online, men det er der en logisk forklaring på. Han hed tidligere Vincent Jonathan Muir, og blev landskendt nogle minutter i 2010 da han deltog i årets Robinson. På daværende tidspunkt var han langhåret, og ligner ikke den renskurede jurastuderende man i dag ser på Twitter.

Det er dog den samme person, hvad hovedpersonen sent mandag aften indrømmede.

Jeg har afsonet i alt ca 9 mdr for hhv 2 domme i 2009 og 2014 – begge var tilståelsessager. Et indbrud i 2009, hvor omstændighederne i medierne er dramatiseret. Jeg var sammen med en ven og vi troede det var et andet sted, hvor døren var åben, hvor vi faktisk havde et ærinde. Det havde intet med Lars at gøre og det tror jeg godt han ved den dag idag. Men det fik jeg 3 mdr ubetinget for. I 2014 var jeg involveret i en online portal, som udlejede lejligheder, hvor jeg fik at vide vi skulle leje og videreudleje boliger. Jeg blev dømt som den eneste af alle og fik 6 mdr. ubetinget. Jeg har både afsonet i hhv Vestre fængsel og Sdr. Omme statsfængsel – for sidste gang i oktober 2015. Jeg har afsonet alt og dermed mener jeg også at jeg har afregnet med samfundet. Jeg ved hvad det vil sige at sidde inde og jeg foretrækker virkelig friheden.
I 2015 ændrede jeg familienavn. Det var ikke som led i at ’skjule’ noget som helst, da jeg kun har været involveret i sager om en tilståelse. Det var et personligt ønske om at skifte mine efternavne.

… Jeg blev dømt for ca 10 år og 5 år siden – også for nogle ting som medierne ikke har skrevet om. Til gengæld er jeg åben og står ved det hele. Jeg har også gjort op for det hele og altid været ærlig og åben omkring det.” (Vincent Morris)

(Vincent Morris Bach om den afslørede fortid, Facebook, 4. marts 2019)

(Vincent Morris Bach, ejer af ‘Art You v/Vincent Jonathan Muir’; Foto: Lasso.dk)

“Vincent Muir blev torsdag taget på fersk gerning, da han forsøgte at begå indbrud hos skuespilleren Lars Bjarke på Blegdamsvej på Østerbro. Muir, der deltog i Robinson Ekspeditionen sidste år, ringede først på, men da der ikke blev åbnet, dirkede han låsen op og brød ind i lejligheden.

Han blev dog opdaget, fordi Lars Bjarke og hans søn, Toke, rent faktisk opholdt sig i lejligheden. …

Ifølge politiets døgnrapport er Vincent Muir i forvejen dømt for berigelseskriminalitet og har prøvetid indtil 2012.” (Starlounge, 23. september 2011)

– – – – –

“Han mindede om en mellemting mellem Peter Lundin og Antonio Banderas.” (Lars Bjarke Lazar til TV2, 22. November 2011)

(Et af flere kriminelle forhold Vincent Morris Bach har været en del af)

“Den tidligere deltager i ‘Robinson Ekspeditionen’, 26-årige Vincent Jonathan Muir, har på en enkelt weekend fuppet minumum tre boligsøgende par i København for 30.000 kroner hver. Ekstra Bladet kender identiteten på de tre par – men der kan være flere, der har været ofre for fupnummeret.” (Ekstra Bladet, 21. november 2014)

Apropos.

“Nogle af dem, der kommenterer på Facebook, skriver, at jeg sympatiserer med terror og den slags, selv om jeg forsikrer, at jeg forholder mig meget juridisk og klinisk til denne her sag. Min anmeldelse af Pernille Vermund svarer til, at jeg havde set en mand med et koben bryde ind i en kælder og meldt ham til politiet.” (Vincent Morris til Berlingske, 2. marts 2019)

Oploadet Kl. 02:50 af Kim Møller — Direkte link26 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/99225/trackback

26 Comments »

  1. Dette misfoster af en “kulturberiger” kan Fandens Tilhængere da kun være tilfredse med, at have i folden. Han yder på alle måder sit, til at fremme vejen for Fandens plan, efter bedste KOranskik og -brug, lige fra tyveri til løgn, medieopmærksomhed og forsøg på, at miskreditere en kvindelig politikker, gennem vore demokratisk vedtagne love. Alt med base i, hvad han har kunnet opsnappe på de uddannelsesinstitutioner han har fået gratis adgang til. Som han selv skriver på Linkedin: “Uddannelse Syddansk Universitet Cand.jur.
    Aktiviteter og organisationer: Skatteret / Rets- og kontraktøkonomi / Civilproces og anden konfliktløsning”

    Dette bekræfter mine formodninger om, hvorfor afkommet af Fandens Tilhængere begår Haram, ved at læse/uddanne sig, nemlig 1 a´ 2: 1. de skal bruge det mod os selv for at fremme planen 2. til at infiltrere sig i samfundets mest vigtige funktioner, så de direkte derudfra kan fuldføre planen.
    Til 1. behøver de ikke at fuldføre studierne, men kan i årevis indkassere SU og som her supplere lidt med KOransk tilladt berigelseskriminalitet og samtid udspekulere strategier for planen og fremme, det, af os betalte, behagelige liv for vennerne.

    At medierne fortsat griber enhver lejlighed til, at slå store overskrifter op om ham/hans lige, UDEN at fortælle hele sandheden, viser igen, at deres Lavintelligente, venstreorienterede, hjerneceller stadig ikke har fattet, at betydningen af ordet VANTRO, FULDT UD OMFATTER DEM SELV, som den omfatter enhver anden der ikke efterlever KOranen til fulde.

    Og ja, til fuldendt fortvivlelse; vore politikkere uddeler KUN den tvangsopkrævede mediestøtte til de medier, der fortsat promoverer Fandens Tilbedere og har nu tillige skrevet under på, at få censureret ALT hvad der taler dem imod!

    Kommentar by M.S. Carstens — 5. marts 2019 @ 04:57

  2. Der er forskel på kriminalitet. Men at snyde boligsøgende ved at lade som om en lejlighed er ens egen, er en lumpen og tarvelig form for kriminalitet, der kan gøre folk hjemløse. Hvilket land stammmer denne svindler fra? Kan en kriminel som ham få bestalling som advokat? Hvorfor blander han sig i politik på den måde? Er han kronisk forvirret eller med i et andet parti?

    Kommentar by Ole Jensen — 5. marts 2019 @ 05:33

  3. Jamen han er da et pragtekskrementplar.
    Vincente Janathan(har ingen venner, lever for sig selv….): Jeg véd ikke hvad, og om du studerer. Men, det kan være du har lært lidt om anatomi; når DU peger een finger af andre, så peger 3 fingrer tilbage på dig selv, sunshine. Jeg ka’ endda forstå, at 3 fingrer slet slet ikke er nok til at beskrive det antal forbrydelser DU har lavet pragtfulde præmieperker. STORT til lykke med selvmålet! Tror du finder ud af, du hellere skulle ha’ holdt din brune røv lukket. HEEELT LUKKET.
    Hold kæft en low IQ bastard.
    Må jeg tillade mig at spørge hvad helv… laver du hér?
    Tror vi er mange, der gerne havde set, du var blevet på en øde ø.

    Kommentar by Knights Templar — 5. marts 2019 @ 05:57

  4. JOnathan

    Kommentar by Knights Templar — 5. marts 2019 @ 05:58

  5. Den mand er fuldstændigt uden skam i livet, og så vover han at komme med lamme undskyldninger. HVIS han havde skam, var han hoppet på hovedet ud af vinduet og ud foran en bil.
    Han er usikket til at beskæftige sig med nogen retfærdighed, ikke engang den juridiske.

    Kommentar by Snaphanen — 5. marts 2019 @ 06:43

  6. Tøv lidt, han er formodentlig ikke muslim. Man KAN godt være en samvittighedsløs psykopat uden at være det.

    Kommentar by BB — 5. marts 2019 @ 06:47

  7. 6 BB.

    Ja, han er ikke muslim. (Se Free speech blogs dokumentation.)

    Han må se at få rettet det ‘cand. jur.’ på sin profil til ’stud. jur.’, det andet er bedrageri. Titlen kandidat (cand.) er beskyttet.

    Kommentar by Sådan er det jo — 5. marts 2019 @ 07:25

  8. En ven der var jurastuderende fortalte mig engang, at de mest amoralske mennesker han nogensinde havde mødt fandtes på jurastudiet. De studerer jura for at se hvor langt de kan bøje reglerne uden nødvendigvis at bryde dem.

    Kommentar by Henrik — 5. marts 2019 @ 07:39

  9. Sikken en herlig fortælling at begynde dagen med. Tak.
    Endnu en af de rødes koryfæer taber masken.

    Kommentar by Henning Jensen — 5. marts 2019 @ 07:55

  10. https://www.dr.dk/event/melodigrandprix/aarets-vildeste-grand-prix-bidrag-island-provokerer-med-fuckfinger-til-israel

    Kommentar by k.m. — 5. marts 2019 @ 07:55

  11. @7
    Der er da noget helt galt, hvis en person ikke kan skelne mellem, om han selv er cand.jur. eller stud.jur.

    Men hans happening er vel ment som en jobannonce som jurakyndig i flygtning- og integrationsindustrien, hvor alt med jura giver enorme indtægter. At skrive Pernille Vermunds scalp på sin CV vil klart kunne fremme karrieren i den branche.

    Alternativet er at søge ind som erhvervsadvokat for de store systembanker, der gerne velkommer en tyv og svindler med i kredsen.

    Kommentar by traveler — 5. marts 2019 @ 08:02

  12. Hvad laver han i Danmark- altså ud over kriminalitet?

    Kommentar by Hul igennem? — 5. marts 2019 @ 08:18

  13. Det kan være farligt at hedde Vincent. En af dem skar sin egen øreflip af. Han ville ikke have flippen mere, da han alligevel aldrig lyttede til andres gode råd.

    Kommentar by d.c. — 5. marts 2019 @ 08:39

  14. #8
    Det er fuldkommen korrekt.
    I gymnasiet havde vi en på alle leder dygtig dreng gående i klassen. Han var med en uendelig bred margin dén mest råkriminelle (den næstmeste endte hos Politiet!!!!!). Kleptoman, tyv, hæler fortsæt selv. Han VAR også dygtig i skolen, og endte på det mest prestigefyldte advokatkontor herhjemme. Så jow jow.
    Man plejer at sige:
    Vil du fange en tyv – skal du BRUGE en tyv.
    – Var lidt for “venlig” overfor Vincente i går. Lidet kunne jeg vide omfanget af hele det synderegister han har opbygget. Nævnte fejlagtigt noget om, at han i det mindste ikke kaldte sig “Oliver”. My bad.
    Der er jo helt tydelige paralleller til præmie-paki’en, den læge studerende “boligudlejer” Kamel klapper “Oliver” Qureshi.
    Findes der overhovedet brune møgdyr, der IKKE forsøger at RP dette land? Og i langt de fleste tilfælde lykkes med det
    “Jamen vi kan skam godt selv” hører jeg allerede Pelle A.F.A.Brosten og Olga’s mor protestere.
    Javist, men det er ikke carte blanche til ligefrem at importere flere. Og slet ikke nogen hvis arbejdsradius og metoder så langt overgår hvad vi råder over selv. “Berigelsen” er derfor alene, at vore egne kriminelle er blevet beriget med staldtips, fiduser og måder at berige sig på, landet ikke har set mage til før.
    Manden er skingrende skør, usympatisk og dybt kriminel. Farvel!

    Kommentar by Knights Templar — 5. marts 2019 @ 10:40

  15. “Han mindede om en mellemting mellem Peter Lundin og Antonio Banderas.”

    http://nyheder.tv2.dk/article.php/id-43959135.html

    Kommentar by wilty — 5. marts 2019 @ 10:41

  16. En studievært i radioen sagde her til morgen at vi lever i en voldtægtskultur.

    Den fik han lige listet ud, fordi der desværre har været nogen grimme misbrugssager i 3-4 familier (formentlig etnisk danske forældre).

    Medierne vil ikke have vold og misbrug i indvandrerkredse frem i lyset, da det spolerer glansbilledet af kulturberigerne.

    Kommentar by k.m. — 5. marts 2019 @ 10:52

  17. -> Wilty

    Jeg smed lige citatet ind. /KM

    Kommentar by Kim Møller — 5. marts 2019 @ 11:00

  18. […] […]

    Pingback by Vermund-anmelder: En tyveknægt og storsvindler « Snaphanen.dk — 5. marts 2019 @ 11:14

  19. Kommentar by traveler — 5. marts 2019 @ 08:02:

    Jeg er helt enig i det første, men at de storsvindlende banker kan bruge ham, tror jeg ikke, da de kan ske, at komme til at stå til ansvar for handlingerne. Så han må, Gud, du kære, forbyde det, hellere søge ind som xyz, i de offentligt betalte sektorer. De tager hjertens gerne imod ansvarsfraskrivende, Lav-intelligente, fallerede “rollemodeller”, med hang til AFP.

    Men med hans forvaltning af de få Lav-intelligente hjerneceller han er i besiddelse af, tror jeg ikke et øjeblik på, at han nogensinde kommer en advokatstilling nærmere end hans nuværende rette stillingsbeskrivelse: STUD.jur!
    Men det rækker så også så rigeligt, til at kunne leve fedt af Fandens invaderingstropper og/eller andet venstrefløjs”arbejde”, betalt af Andre Folks Penge.

    Kommentar by M.S. Carstens — 5. marts 2019 @ 14:19

  20. Hvad jeg ikke fik med tidligt her til morgen, var min fryd over Free Speechs artikel om sagen:
    http://fightthepowerwithfreespeech.blogspot.com/2019/03/anmeldte-pernille-vermund-for-racisme.html
    hvor de to nyttige idioter Pernille Koch og Birthe Kirkegaard, gennem FB, dokumenterer deres almene LavIQ, med billede, så de kan genkendes blandt de mange andre hjernetomme venstrefløjsere, der arbejder målrettet for tvungen kollektivt etnisk udryddelse, af ENHVER der ikke konverterer og lever BOGSTAVRET efter Fandens Voldsmanual; KOranen.

    Det er godt, at den fløj endelig bliver vist med navn og ansigt!
    Ikke for at jeg/vi har intentioner om, at efterleve venstrefløjens Lav-intelligente propaganda-metoder, men for at vi kan adressere vor demokratiske ret, til at udtrykke afsky, for deres personlige medvirken til Fandens morderiske planer, for både DEM SELV og os samt DERES EGNE og VORES BØRN OG BØRNEBØRN.

    Som skrevet før:
    Jeg forsager djævelen og alle hans gerninger og al hans væsen!
    Jeg forsager hans tilbedere og afskyr hans nyttige idioter og jeg foragter enhver der tjener penge præstige der på!

    Min dybeste afsky rettes derfor, også, mod Pernille Koch og Birthe Kirkegaard !!!

    Kommentar by M.S. Carstens — 5. marts 2019 @ 15:05

  21. Mon den storkriminelle Vincent er gode venner med den kendte boligsvindler Kamal “jeg er læge” Qureshi fra SF?

    Kommentar by Revisoren — 5. marts 2019 @ 17:38

  22. Han er da helt oplagt som kandidat i Piskærs Parti.

    Kommentar by Bastardo — 5. marts 2019 @ 18:03

  23. # 16, kl. 1O.52…. de 3-4 grimme misbrugssager du nævner, har været med i papiraviserne, men de ungår alle med stor omhu nærmere omtale af hvilken slags familier der er tale om. Det mest sandsynlige er derfor at det er migrant-familier.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 5. marts 2019 @ 23:43

  24. Ligeså snart der er noget med svindel, skal man straks se efter paki- og islamisttegn.
    Og kommer der nogen løbende fra Enhedslisten, så er det helt sikkert yallahsvindel, momskarruseller, skattesnyd, socialbedrageri og dobbeltmoral.

    Kommentar by Hul igennem? — 6. marts 2019 @ 08:33

  25. En underfrankeret “beriger” suger af fælleskassen imens han optager en udd.plads hans lave IQ ikke berettiger ham til.

    Løkke-Fonden og satanisterne hygger sig med Danmarks ødelæggelse.

    Kommentar by Iznogut — 7. marts 2019 @ 03:20

  26. Perkerpullet?
    https://www.jv.dk/soenderborg/Pullerter-i-Brandtsgade-skal-goere-det-af-med-ulovlige-bilister-i-gaagaden/artikel/2693436

    Kommentar by Anonym — 7. marts 2019 @ 11:40

RSS feed for comments on this post.