12. marts 2019

Kalundborg: Vold, trusler og hærværk på grund af fotos af en ‘ung muslimsk pige med udslået hår’

Vold, trusler, hærværk mod personbiler og et nedbrændt kolonihavehus. Alt sammen fordi en herboende syrer er mistænkt af (andre) muslimer, for at lagt fotos på internettet af ‘en ung muslimsk pige med udslået hår’. Den kulturelle- og religiøse selvjustits blandt tilvandrede muslimer, er på et niveau de færreste danskere forstår.

Fra SN.dk – Nyt hærværk i alvorlig familiestrid.

“- Nu er det sket igen. Alle fire dæk på min families bil blev skåret op, og bagruden blev knust. Det er ligesom de andre tilfælde af hærværk og trusler blevet meldt til Midt- og Vestsjællands Politi.

Sådan fortæller 18-årige Ali (efternavnet er redaktionen bekendt)…

Ifølge Ali, der kommer fra Syrien, handler den om en families ære, om fotos på nettet af en ung muslimsk pige med udslået hår – og om en mistanke rettet mod et medlem af Alis familie, som mistænkes for at have lagt billederne ud på en falsk profil.”

Oploadet Kl. 14:21 af Kim Møller — Direkte link47 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/99389/trackback

47 Comments »

  1. Det eneste nye er vel at der nævnes at det er en syrisk familie.

    For egen regning så vil jeg tilføjede, at der vil komme endnu mere af dette. Når man frivilligt lukker mennesker ind i DK, som i bund og grund ikke ønsker at leve som vi gør i DK, så skal det gå galt. Vi stiller Koranklodser ved vore gågader, vi ansætter politibetjente i et omfang, som kun findes i Kina, vi er i bund og grund bange for de mennesker vi har givet ophold, Nej, det var forkert, ikke ophold, for vi kommer aldrig af med dem igen, ophold giver man til nogen mens det regner når regnen holder op, så går de videre, det gør disse ikke.

    Kommentar by Anders Nielsen — 12. marts 2019 @ 14:56

  2. Jeg er bare så træt af at høre om ballade og atter ballade i én uendelighed med muhamedanere.
    Ud med dem alle sammen! – Så kan de være lige så meget muhamedanere, som de har lyst til, hjemme i muhamedanerland.
    muhamedanerland kan meget vel fastsættes til højst at omfatte Rashidun-kalifatet, og andre erobrede områder kan de levere tilbage.
    Byzans reconquista!

    Kommentar by Va Sawva — 12. marts 2019 @ 15:15

  3. God post kimmø. Netop derfor er de røde de største krænkere, mordere, fordi de ikke beskytter frisindede islamies, men hylder støtter bekræfter voldsislam og 2 Frisindsislam skuffes over dk. Så rød er for stening, tyranni, sharias groteskhed. Blot MISTANKE kræver ødelæggelse af økonomi og liv. Perfidt. Der må laves et hemmeligt netværk af fri islam, frislam.. Beskyttet af dkere, men hvordan? Som os, er de spredte, ensomme, bange for volden..

    Kommentar by Gaflen — 12. marts 2019 @ 15:51

  4. Dette her tager til, mere vold og flere politibetjente som er muslimer, der tilfældigvis ser den anden vej, når de ikke skal ødelægge livet for deres trosfælder.

    Kommentar by IES — 12. marts 2019 @ 15:54

  5. Religiøst vanvid for fuld udblæsning.

    Kommentar by Jern Henrik — 12. marts 2019 @ 15:56

  6. Som islam i ørestad, bør vi massekaste krænkelser ned over islam så de ikke kan overkomme at forfølge alle og derfor taber i den psykiske krig. Og glem rød, de er gone anyway. Invasionen har fat i den rigtige ende af psykisk krig mod dks magtstruktur og hyrder rundt med dk som en fårehund gør med får. Snart går turen til slagteriet. Især fordi dk elsker sin forlængst forsvundne idylbevidsthed om sig selv. Og jo mere vold, jo mere flygter dk ind i den fake idyllisk drøm.

    Kommentar by Gaflen — 12. marts 2019 @ 16:03

  7. Så længe muhamedanerne endnu er her, kunne kommunen/politiet facilitere de klankampe, som åbenbart kræves til opretholdelse af alles ære.

    Hver søndag efter kirketid arrangeres kampe på torvet under betryggende opsyn.
    Så kan vi andre få lidt fornøjelse ud af det.

    Kommentar by Bastardo — 12. marts 2019 @ 16:07

  8. I idyl dk, er der håb om god fremtid, især de unge, glem det unge, i bliver trælle, eller stikker af. Netop drømmen ødelægger fremtiden.. For alle andre end invasionen.. Ingen tvivl om at islams plan er at massebelaste dk retsvæsen for at dræne det, og unge røddikale tager nemt ved lære, for at vise at de er straffrie i dk, som endnu et hånevåben mod dks selvværd. Invasionens største fjende er dks selvværd.

    Kommentar by Gaflen — 12. marts 2019 @ 16:12

  9. Modstand mod islam er at massebelaste dem tilbage med økonomisk boycott, alle butikker, anmeld alt og al svindel, overgreb, efterforsk det aktivt, og massivt bashe løs på nettet, især link til shariah videoer, hykleriet, løgne, amoral og afslør islam hver gang de brænder de dialogbroer som naiv dk har bygget i dyre domme, til grin igen. Dk industri står med enormt ansvar, de er lykkelige når bare de får slaver, som de var i w2..

    Kommentar by Gaflen — 12. marts 2019 @ 16:19

  10. Al svaghed hos jobtagere, er profit for invest, aktionærer for hvem liv bare er tal på papir, de skal sværtes for deres massive støtte til invasionen, industrien har ingen moral. Hvor er den store nationalkonservative fagforening?.. Suk..hvad fanden skal vi gøre ved invasionen? – poste 190990 fake ansigter af frislam kvinder med løshår på so me?

    Kommentar by Gaflen — 12. marts 2019 @ 16:27

  11. Kommentar by Anders Nielsen — 12. marts 2019 @ 14:56

    Er du sikker på vi her taler om mennesker?

    Kommentar by Black Watch — 12. marts 2019 @ 16:33

  12. Holde frislam parader i kbh Århus for alle frislams, der gerne vil, beskyttet af 1000er af dkere, og hvis angrebet, så martyrrolle. Kopier guerilla. Hvad med frislams frihedsdag mod sharia, på 9/11, ha ha, eller 2 april, dagen efter massiv aprilsnar om sharia.. Massivt bagatellisere islams offerrolle og strategi. Give frislamerne deres nok sidste chance, minde dem om Khomeinis hængte i 79..snart på rådhuspladsen og i parken.. Invasionen har talt.

    Kommentar by Gaflen — 12. marts 2019 @ 16:37

  13. Kommentar by Bastardo — 12. marts 2019 @ 16:07

    Rigtig fed ide!! La´ os bare vende tilbage til middelalderen og tiden før…Underholdning for folket, beer, pølser og popcorn…det ve´ vi ha´…Tv-medierne har jo i mange år praktiseret den samme hjernedøde underholdning…Det her er live og the real stuff!!

    Kommentar by Black Watch — 12. marts 2019 @ 16:38

  14. DE SKAL UD.

    Kommentar by Iznogut — 12. marts 2019 @ 17:11

  15. Det er politikernes og journalisternes flertal som arbejder for at AFRIKANISERE og islamisere Danmark. Uden disse pladderhumanister, kommunister, feminister, europater og falske borgerlige havde vi været forskånet for utallige problemer og ulykker. Men danskerne stemmer vel cirka som de plejer. Vanens magt er jo stor. V, K, LA, S, SF, R, bøssernes parti og enhedslisten får vel igen titusindvis af stemmer. Danske vælgere kan jo slet ikke få nok af valgflæsk og landsskadelig politik. At vi er lige i hælene på Sverige hvad skandaler, velfærdskollaps, vold og mord osv. angår, forstår mange vælgere nok ikke. Fordi de ikke ser netaviserne.

    Kommentar by Bent Nielsen — 12. marts 2019 @ 17:23

  16. Se foregående blog om “brækkede ribben” ang. de rødes nedbrydning af vores samfund.

    Kommentar by Bent Nielsen — 12. marts 2019 @ 17:26

  17. Om hvordan mænd, familier og børn undertrykkes og TYRANNISERES af systemet, se nr. 12 kl. 17.O1 under “brækkede ribben”.

    Kommentar by Bent Nielsen — 12. marts 2019 @ 17:38

  18. Bare vent om 1000 år.
    så skal de nok være integrerede.

    Kommentar by XXXXX — 12. marts 2019 @ 17:55

  19. For en muslim/islam, er udslået kvindehår nok til at starte tredje verdenskrig.
    Vi snakker jo virkelig om fredens religion her.

    Og ellers:
    Opsig konventionerne.
    Start repatrieringerne.

    Stem D, som D-dag.

    Kommentar by Neuhammer — 12. marts 2019 @ 18:17

  20. Kalundborg er et muhammedansk shithole.

    Punktum.

    Kommentar by Revisoren — 12. marts 2019 @ 18:22

  21. Det er satme noget af en bundvending, der er på vej i det tidligere danske samfund.
    Ærligt: havde I spurgt mig for 10 år siden, vidste jeg det var på vej, men ikke at jeg ville nå at opleve det/blive dræbt af det.
    Det går hurtigere nu, end ret mange forestiller sig. Men hvad så når det er lykkedes at dræbe den hvide mand? Hvordan vil idioterne overleve i dette klima når varmen og strømmen forsvinder?
    Så skal folkevandringen sgu nok vende syd over igen…

    Kommentar by Lider af danskhed — 12. marts 2019 @ 18:40

  22. Skrub hjem til yallah. Koloni-have?
    Reconquistaen nærmer sig, kun danskere og assimilerede overlever.

    Kommentar by Hul igennem? — 12. marts 2019 @ 18:43

  23. Nu vil man lave en lov om samtykke før sex.
    Det er garanteret udsprunget af de mange muslimske voldtægter, og da er det man laver kollektiv afstraffelse ved at det skal gælde alle danskere (misforstå mig ikke, for muslimer er ikke danskere)

    Præcis på samme måde som med burkaer, der elegant blev døbt maskeringsforbud.

    Hver gang staten forsøger at løse et problem med Islam kommer danskere til at lide under en tåbelig lovgivning.

    Kommentar by k.m. — 12. marts 2019 @ 19:27

  24. Det er ikke den rigtige tråd det ved jeg godt….men jeg ved ikke hvor jeg ellers skal lægge denne nyhedsfrustration over EU. Ifølge de sidste nyheder om EU og Brexit, så lyder dommen således.

    Hvis ikke parlamentet stemmer For May,s Brexitplan, så bliver der ikke noget Brexit (????????????????????????????????????????).

    Sig mig hvad (FANDEN I HEDE HELVEDE) blev der så af folkeafstemningen i England? DVS at EU diktere (eller May ???????), at en Folkeafstemning skal tilsidesættes, fordi EU ikke bliver forladt, som EU vil, og så skide være med Folket? DVS at EU blot er et medlemsdiktatur, som man ikke kan melde sig ud af, selvom befolkningen har sagt fra overfor EU……

    Ser I det på en anden måde?????????????????

    Det er som jeg opfatter det, og som jeg mener er beviseligt, at EU nu er et MEDLEMSDIKTATUR….

    Det værste er at jeg ikke kan se at MSM (Main Stream medier) nogen steder sætter spørgsmålstegn ved den måde May og EU (eller) bagdørsagtigt diktere tilsidesættelse af en Folkeafstemning på en prokurator lusket måde.

    DVS her er et tydeligt bevis at EU blot er et medlemsdiktatur.Kan man tolke det anderledes?

    Jeg undskylder at jeg har bragt det ind i denne tråd, men jeg aner ikke hvor jeg ellers skal levere det, og jeg tror ikke MSM vil trykke et læserbrev om dette Folkedemokratiske svig og forræderi overfor et Demokratisk valg i EU.

    Kommentar by Michael Unna — 12. marts 2019 @ 19:55

  25. Løslad Breivik.
    Sæt ham til at bo i Kalundborg, det kunne måske hjælpe de ærekære indavlede møgdyr.

    24. Michael Unna
    Ja jeg studsede også noget over denne sætning, men jeg er dog sikker på at den folkeafstemning der ER foretaget een gang står ved magt.
    Gør den ikke det bliver der krig der ovre.

    Støt Stram kurs, og Rasmus Paludan.
    Hvor mange vælgererklæringer har SIAD. ??

    Kommentar by Sindsro — 12. marts 2019 @ 20:29

  26. #24 Rigtigt at det er delvis OT, men ikke desto mindre et vigtigt emne og et vigtigt indlæg.

    EU er et renlivet totalitært styre, som har henholdsvis truet og bestukket nationale politikere til gradvist at udhule det nationale demokrati og selvstyre og i stedet overlade magten til EU. Episoder som den beskrevne i Kalundborg var utænkelig inden EU fik/tog magten. EU vil kaos og bruger muslimsk indvandring hertil. For at løse de problemer, som man selv har skabt, råber EU så på løsninger i fællesskab – altså EU løsninger. Og alle Vesteuropæiske Statsledere, Lars Lykke inklusive, står klar til at bakke op. Så indlæg #24 er faktisk ikke helt OT.

    Muslimer er ikke fjenden. De er våbnet.

    Kommentar by Henrik Wegmann — 12. marts 2019 @ 20:32

  27. unna
    Helt rigtig set. EU havde garanteret lagt en plan for at sabotere May’s forhandlinger, og skaffe sammenbrud i England. Løkke vil heller ikke have folkeafstemning, så vi er bundet af et diktatur

    Kommentar by k. m. — 12. marts 2019 @ 20:35

  28. Med politikere som POL POT LARS og METTE FREDERIKSEN, Pape og Jelved osv., begynder det at se sort ud. De er alle fire uduelige og anti-danske politikere og modstandere af demokratiet og nationalstaten/ fædrelandet/ folkehjemmet. Ellers havde de ikke tilsluttet sig Merkels vanvittige Marokko-traktat. (kaldet en social og kulturel atombombe mod Europa)(se black pigeon om Merkel)

    Og de får opbakning af bøssepartiet, enhedslisten, LA og SF. Vi har fået et Chrborg der er som et mafia-hovedkvarter. Partierne varetager ikke Danmarks interesser, men kun egne korrupte interesser. Deres samlede politik er katastrofal og folkemorderisk. Men danskerne kan end ikke finde ud af at dele løbesedler ud, at demonstrere i gule veste, eller at støtte Stram Kurs med vælgererklæringer, så de kan nå at stille op. Man har åbenbart valgt at følge med Sverige ned i dybet.

    Kommentar by Bent Nielsen — 12. marts 2019 @ 21:18

  29. Har lige set EN REKLAME hvor Socialdemokraterne lover bedre tider til det arbejdende folk. Med en kælen og indsmigrende tekst der handler om de danskere der arbejder hårdt og risikerer nedslidning. Dem vil S/ liste A give en ny ret til tidlig folkepension. Det lyder jo sødt. Men problemet er jo at S/ liste A også vil have 1 million, 2 millioner eller flere negre og arabere ind i landet. De skal have gratis boliger, gratis forsørgelse og gratis alt muligt. Det vil nødvendiggøre enorme nedskæringer af alt med velfærd til danskerne.

    S/ liste A skriver også at alle fortjener gode år som pensionister. Men i Sverige hvor de har modtaget masser af samme slags migranter, er det for mange svenskere blevet et helvede at være pensionist eller bare at bo i et af de utallige boligområder hvor kriminaliteten er kommet ud af kontrol. Socialdemokraterne har gode løfter i den ene hånd, men den anden hånd er fuld af frygtelige Marokko-trusler mod vores fremtid.

    Kommentar by Bent Nielsen — 12. marts 2019 @ 21:45

  30. Det er fandme også noget svineri at lægge billeder op af muhamedanere. Så i og for sig kan jeg kun bifalde at de formastelige straffes

    Kommentar by redneck — 12. marts 2019 @ 22:21

  31. Fandens Tilbedere fodres med vold fra morgen til aften via parabolernes “Live fra de ypperste slagmarker”. Dertil kommer de mindst fem bønner om dagen, hvoraf det næsten er fuldkommen umuligt, at finde bare e´n bøn til dagens pligt, der ikke indeholder opfordring til vold, både iSlammet indbyrdes og mod ALLE vi andre vantro. Og fredag bekræftes voldsopfordringerne, for fuld udblæsning i Fandens Kaserner, så absolut ingen kan være i tvivl når de går derfra.
    Alt dette får afkommet med, fra den spædeste start i livet. Fra skolestart står den på KOranskole frem for lektielæsning og fra den tidligste teenagealder overdrages de til real-live træning blandt ældre brødre i ghettoernes gadebander.
    Dertil kommer så, gennem HELE opvæksten, familiens ære og den pligtige husorden, hvor Far må banke Mor på plads og voldtage hende efter for godt befindende, siddeløbende med at afkommet opdrages, med vold og psykisk terror som MS-metoder.

    For ALT hvad der foregår/læres, under hvert af ovenstående temaer og helt ned i detaljen, gælder Fandens ypperste Lov:
    Enhver tvivl/væring/inaktivitet medfører en uomgåelig og direkte enkelt billet, til et EVIGT liv i Helvedes rædsler**

    For hver enkelt af Fandens Tilbedere er alle forbrydelser***, fra mened, svindel, hærværk og tyveri til vold, voldtægt og mord, på egne afvigere og vi andre vandtro, rene ubeklikkelige forsikringsbeviser mod, at blive draget i konflikt med Fandens ypperste Lov.
    ………
    Jeg er ikke færdig med teksten. Stjerne er til senere henvisninger osv., men så langt så godt, for at kunne fatte, at det vi allerede nu oplever, “KUN” er hver mands almene pligt, inden for Fandens Tilbedere.

    Kommentar by M.S. Carstens — 13. marts 2019 @ 00:06

  32. Bent Nielsen — 12. marts 2019 @ 21:45 :

    Jeg er helt enig, men vil blot tilføje, at socialdemokratiske/venstrefløjs-vælgeres håb, om en god pensionstid for opslidte +skattebidragere, længst er ædt op inden tid, af Fandens Tilbedere, ud i flere generationer, på førtidspension.

    Kommentar by M.S. Carstens — 13. marts 2019 @ 00:38

  33. Udmærket at vi er enige. Men alle mulige kan læse med her, og jeg tror ikke det er så smart at du GENTAGER den islamistiske propaganda, uden at pakke den ind i at det er postulater, forkerte fortolkninger og løgnagtig propaganda, eftersom det jo aldeles og slet ikke er rigtigt at der er tale om rene, ubeklikkelige forsikringsbeviser. Og det er heller ikke Fandens tilbedere vi taler om, sådan opfatter de det ihvertfald ikke selv. Og du skriver om en uomgængelig og direkte billet……. og helvedes rædsler. Du støtter jo propagandaen overfor ubefæstede og vildfarne sjæle. Og det er vel ikke meningen? Og vægring staves altså ikke væring.

    Kommentar by Bent Nielsen — 13. marts 2019 @ 04:20

  34. Ja 3F kommer med en masse kælen reklamekroner fra Deres medlemmer om at- uligheden er blevet uanstændig-, som om enhver peditesse detalje kunne vejes og måles, uanghængigt af Islams indflydelse og EU. Totalt hjernedød moralisering reklamefinanciering.

    25) SIAD er en græsrodsorganisation ligesom DDF. Jeg er enig med at man skal støtte Stramkurs og Rasmus Paludan med underskriftindsamling til opstilling i Folketinget. Han (og de) gør det fabelagtigt godt og direkte. Støt SIAD. :-). mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 13. marts 2019 @ 07:10

  35. Er det radikale parti et kriminelt parti? Ja, det er det, for det har MEDSKYLD i hver eneste forbrydelse som migranterne begår. Det er jo de radikale der har været mest ivrige efter at importere dem. Men Venstre, K, S, SF osv. er praktisk taget lige så medskyldige i mangedoblingen af kriminaliteten.

    Kommentar by Bent Nielsen — 13. marts 2019 @ 09:09

  36. Yallaherne er bare altid fedtet ind i deres medbragte shitholegak.
    ..Og det er lige fra lille pik i hjernen, til lort i håndvasken..

    Forfatteren Rudyard Kipling (bla.a. Junglebogen) havde så inderligt ret, da han for over hundrede år siden anså islamismen for at være en uhelbredelig mental sygdom.

    Kommentar by Hul igennem? — 13. marts 2019 @ 09:45

  37. Vil foreslå at man bider mærke i Henrik Wegmanns korte men præcise indlæg kl. 2O.32, som beskriver Merkels og EUs altundergravende og altødelæggende strategi.

    Kommentar by Bent Nielsen — 13. marts 2019 @ 10:43

  38. Bare rolig, det er småting i forhold til hvad der sker andre steder:

    https://jyllands-posten.dk/international/Afrika/ECE9171866/abe-rev-skolepiges-toerklaede-af-det-har-sat-gang-i-en-doedelig-konflikt/?ref=lokalavisen

    Ifølge de internationale nyhedsbureauer Reuters og AP er en regulær stammekrig brudt ud med mindst 16 døde og 50 sårede.

    Det hele begyndte, da en butiksindehavers kæledyr – en abe – kom til at rive tørklædet af en skolepige og angiveligt rev hende. Butiksindehaveren tilhørte stammen Qadhafah, og abens opførsel fik en rivaliserende stamme, Awlad Suleiman, som pigens familie tilhørte, til at tage hævn.

    Kommentar by redneck — 13. marts 2019 @ 10:59

  39. Off topic. Mht. de fremtidige befolkninger i de nuværende EU medlemsstater frem til år 2080, illustreret med befolkningspyramider (Visualise population trends in your country)(man mindes “truslen fra øst”):https://ec.europa.eu/eurostat/en/web/products-eurostat-news/-/WDN-20180711-1

    Kommentar by barfbag — 13. marts 2019 @ 12:17

  40. Åhh…tag det ikke så tungt venner. Danskerne(ca. 80% af os) har bevidst valgt at underkaste sig islam og islamisere vores land og ofre vores børn til djævlekulten iSLAM, så vi er selvfølgelig nødt til at acceptere de regler der følger med djævlekulten, det har vi jo selv valgt på “demokratisk” vis.

    Kommentar by Piphans — 13. marts 2019 @ 13:02

  41. Er DET RADIKALE PARTI et sammenrend af kommunister, feminister, kriminelle, opportunister, gak-gak humanister, pseudo-intellektuelle, åndelige klumpfødder, naivister, sinker, ligestillingsfanatikere, mandehadere, familiefjender, utopister, pædofile, islamister, ignoranter, nihilister, fascister, nazister, pampere, snyltere, svindlere, børnemishandlere, uslinge og landsforrædere? Ja, det er netop hvad partiet er. En ansamling af landets værste krapyl. At stemme på det parti er et udtryk for uvidenhed, selvskadende dumhed eller afstumpet perversitet.

    Hvis nogen mener at det er en uretfærdig beskrivelse af det mest landsskadelige parti i Danmarkshistorien, må de endelig lade høre fra sig.

    Kommentar by Bent Nielsen — 13. marts 2019 @ 14:03

  42. PS: Men det må indrømmes at alle de gamle partier ser ud til at have startet en konkurrence om hvem der kan komme til at ligne det radikale bundfald mest. Der er åbenbart tosser og galninge i alle partier. Ihvertfald er der bred enighed om at Marokko-aftalen…. kaldet Europas og Danmarks dødsattest af uafhængige, patriotiske og fremtrædende personligheder…. er acceptabel og var værd at skrive under på. Se net-aviserne om Merkel og Macron.

    Kommentar by Bent Nielsen — 13. marts 2019 @ 14:12

  43. Kommentar by Piphans — 13. marts 2019 @ 13:02

    “You took the words right out of my mouth! (Meat Loaf (Michael Lee Aday – born Marvin Lee Aday – Tekst af sangskriveren Jim Steinman)!

    Se og hør dette fede livenummer…

    https://www.youtube.com/watch?v=_wO8toxinoc

    His Politics… and surprise he´s no left-wing lunatic!:
    Meat Loaf is not officially registered with any political party. He attended the 2001 inauguration of Republican President George W. Bush.[96] In 2008, Meat Loaf donated to the Presidential campaigns of Republican Party candidates Rick Santorum and John McCain, the latter of whom became the party’s candidate in that year’s election.[97]

    On October 25, 2012, Meat Loaf endorsed Mitt Romney for President of the United States, citing poor relations with Russia as a major reason he had been “arguing for Mitt Romney for a year”. Meat Loaf explained that “I have never been in any political agenda in my life, but I think that in 2012 this is the most important election in the history of the United States.” He cited “storm clouds” over the United States, and “thunder storms over Europe. There are hail storms – and I mean major hail storms! – in the Middle East. There are storms brewing through China, through Asia, through everywhere.” The same day, he performed “America the Beautiful” standing next to Romney.

    Kommentar by Black Watch — 13. marts 2019 @ 14:41

  44. For noget andet.
    https://ekstrabladet.dk/112/oekse-overfald-mand-alvorligt-kvaestet/7552809

    Kommentar by p — 13. marts 2019 @ 15:05

  45. Du skal lige sætte et “have” mellem at og lagt.

    Kommentar by Nielsen — 13. marts 2019 @ 15:47

  46. Bent Nielsen — 13. marts 2019 @ 04:20:
    Det er så din mening. Den skal der også være plads til.
    Men den ændrer ikke på mine begrundelser for, at skrive som jeg gør.
    Jeg vil dog være opmærksom på “dokumentationen”, i det jeg har til gode at skrive under stjernerne og om der måske skal flere stjerner/afsnit til.

    Kommentar by M.S. Carstens — 13. marts 2019 @ 16:05

  47. Rettelse til 46:
    Men den ændrer umiddelbart ikke på mine begrundelser for, at skrive som jeg gør.

    Og tak for retskrivningen. Der smutter af og til noget i retskrivnings-kontrollen. Men det lader sig dog læse og forstå ;-)

    Kommentar by M.S. Carstens — 13. marts 2019 @ 16:28

RSS feed for comments on this post.