22. marts 2019

Grådkvalt sympati-sharia: Kvinde bærer tørklæde, så anti-islamisk terrorist ikke kan se forskel…

Vi lever i absurde tider, men når man hører at ‘kvinder i New zealand’ ifører sig sharia-kompatibel påklædning i respekt for terrorofre, så skal man huske på at de her kampagner kan skabes ud af intet på få sekunder, hvis blot medierne giver tanketomme apologeter taletid. Den gennemsnitlige New Zealandske kvinde går muligvis med hijab om 100 år, men gjorde ikke denne fredag, og nok heller ikke den førstkommende.

“I en kampagne startet på de sociale medier under hashtagget #headscarfforharmony bliver ikke-muslimske kvinder opfordret til at tage tørklæde på i sympati med ofrene i Christchurch.” (EB.dk, 22. marts 2019)

TV2 News dækkede historien, og bragte blandt andet et interview med grådkvalte Bell Sibly. Selvom hun ikke var muslim, så ville hun i lighed med Gökmen Tanis et al dø for Allah.

Bell Sibly, Christchurch: Why am I wearing a headscarf today? Well, my primary reason was that if anybody else turns up waving a gun, I want to stand between him and anybody he might be pointing it at. And I don’t want him to be able to tell the difference, because there is no difference.

(Collage: Bell Sibly, en af de sharia-sympatiserende aktivister)

‘Multikulturens postergirl’, nu med hijab.

(Politibetjent Michelle Evans, Christchurch, 21. marts 2019; Foto: Twitter)

Oploadet Kl. 19:40 af Kim Møller — Direkte link24 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/99689/trackback

24 Comments »

  1. Hvis alle var lige så naive som fredskvinderne, ville krudtet aldrig være opfundet. Citat af Erhard Jacobsen

    Kommentar by k. m. — 22. marts 2019 @ 19:43

  2. Tak for fotos af kvinder uden gran af logik og viden. Nogle kvinder er blot svagt begavede.

    Kommentar by Henrik Petersen — 22. marts 2019 @ 19:44

  3. Husk at slå lyden til, klik på ‘højtaleren:

    https://twitter.com/habibahx_/status/1108845711330824192

    https://twitter.com/PrisonPlanet/status/1109032595499765760

    Kommentar by anno — 22. marts 2019 @ 19:56

  4. Det er en del af det som prof. Eric Kraufmann har kaldt “asymmetrisk multikulturalisme. Her forventes det ensidigt af befolkningerne af europæisk herkomst, at de skal opgive deres identitet, egen interesse og går fra, at være partikulære til, at være universelle kosmopolitter, der kan rumme hele menneskeheden. Af alle andre grupper og kulturer i verden stilles der ikke det krav. De må dyrke deres identitet, egen interesse være partikulære og etnocentriske.

    https://www.nationalreview.com/2019/02/populism-identity-politics-why-they-rise-in-tandem/

    Kommentar by CCC — 22. marts 2019 @ 19:56

  5. Ja I ved hvad jeg ville skrive…så jeg lader være……..!!!

    I stedet vil jeg høre videre på albummet med The Tangent: “The world That We Drive Through”, som er på CD-spilleren lige nu. Musikken? En slags Jazz-metal og stilfuld softrock…sært og alligevel dragende – men hør selv nummeret Skipping The Distance:

    https://www.youtube.com/watch?v=Y-_EqRTEDzs

    Kommentar by Black Watch — 22. marts 2019 @ 20:10

  6. Dermed legitimerer kvinderne en mentalitet, som ikke mindst giver sig udslag i over 100 gange så mange “æresdrab” (kone/datter/søster-slagtninger) årligt, som der var ofre i Christchurch. “Two wrongs make a right” er en udbredt fejlslutning, men det er kun europæere, der med velberåd hu lader den anden uretfærdighed udmønte sig som selvpineri.

    Kommentar by Peter Neerup Buhl — 22. marts 2019 @ 20:30

  7. Hende politidamen har ovenikøbet anlagt et ægte islam ansigtsudtryk.

    Man kan ligefrem se at hendes IQ falder med 30 – 40 point!

    Kommentar by Santor — 22. marts 2019 @ 20:33

  8. “… the difference, because there is no difference.”

    Nogle få ord, der tydeligt viser, at hun intet forstår om islam. Intet!

    #7 Santor, eller muligvis total resignation, fordi hendes sindssyge globalistiske politiledelse har påtvunget hende denne groteske rolle.

    Kommentar by Hr. Snusk — 22. marts 2019 @ 20:44

  9. Der har været tre muslimske terrorangreb (senest i Canada) og et forsøg i Tyskland siden Christchurch (!) Og disse pissevoldelige mennesker brokker sig.

    New Zealand har en procent muslimer, deres naivitet er nødvendigvis større end den svenske

    Kommentar by BB — 22. marts 2019 @ 21:08

  10. Flere nyhedsoplæsere i NZ sad også med klud på.

    De er virkelig gået full retard: https://www.youtube.com/watch?v=X6WHBO_Qc-Q

    Kommentar by Michael Jensen — 22. marts 2019 @ 21:37

  11. Man ka’ måske forstå hende på det øverst billede.
    Afgjort sidste – og absolut eneste chance for, at få noget p beeep k på.
    Hvorfor helvede er de ellers så roev fula og frastødende, alla dom batik hexor? Fuuuii!
    Kvinder flest ER sgu ringere begavet end deres etnisk mandlige modparter.

    Kommentar by Knights Templar — 22. marts 2019 @ 21:38

  12. Besættelsen foregår åbenbart hurtigere end selv den mest perverse iman kunne ønske sig

    Kommentar by redneck — 22. marts 2019 @ 21:39

  13. Ja selv politiet støtter fjenden.
    Frygteligt. Det bliver vist en kamp med alle mod alle, når ballonen revner.
    Ingen at stole på.

    Kommentar by p — 22. marts 2019 @ 22:04

  14. Mig forbavser det mest,at muslimer i Danmark må slæbe rundt med islams sorte fane, tegnet på at muslimer er i en krigszone. (Den hvide betyder man er i en fredsone, under forstået et islamisk land.)
    Hvis jeg rendte rundt med et hagekorsflag eller flaget for Deutsche Kriegsmarine,så ville politiet nok hurtigt arrestere mig.

    Kommentar by T. Snorrason — 22. marts 2019 @ 23:29

  15. Hollænderne ER blevet klogere:

    https://denkorteavis.dk/2019/indvandringskritisk-parti-stormer-frem-i-holland-efter-det-islamiske-terrorangreb/

    Kommentar by M.S. Carstens — 23. marts 2019 @ 01:13

  16. Islam, og alt dens væsen giver brækfornemmelser og stor væmmelse.
    Islam skal fjernes.

    Jeg er sikker på at afbrænding af eller Skide på koranen ikke hjælper mere, folk gider ikke at se det, endsige høre det. Der skal nyt på bordet. Og der er masser at tage af.

    Det meste fornuftige der kan gøres nu for Stram Kurs, er at der lyttes til vælgerskaren til Stram kurs er:

    Der kan / Skal holdes en demo foran Christiansborg Slotsplads, Samme sted som Islammerne en gang i nær fremtid. F.eks om 3 uger.I denne demo skal der af holdes en minde højtidelighed over de der er blevet myrdet i ISLAM’S navn, forskellige steder på Kloden.

    Det var jo Islammerne der anmeldte deres demo først, derfor blev Stram Kurs henvist til det sted ca. 200 m derfra.

    Man kan jo synes det er lidt urimelig med den forskelsbehandling, men politiet er nok nød til det på denne måde, fordi der er mange Tabere der er voldelige og som Hylder “Den store LUDERBOG” eller “HALSHUGGERMANUALEN” Jeg tænker på de to tøser der blev nakkebarberet i Marokko.

    Vær rar at se linket: og advar de piger i kender. Det er det mindste man kan gøre.

    https://syrienblog.net/2014/08/18/louise-stigsgaard-nissen-halshugninger-er-jo-bare-en-trend/
    18. august 2014
    LOUISE STIGSGAARD NISSEN: “HALSHUGNINGER ER JO BARE EN TREND”

    Kommentar by Sindsro — 23. marts 2019 @ 01:56

  17. Nutidens tyskertøser har kronede dage, så længe det varer.

    Kommentar by Kimski — 23. marts 2019 @ 02:28

  18. Fra Canada. Terror eller.. ?
    http://nyheder.tv2.dk/udland/2019-03-23-praest-stukket-ned-under-tv-transmitteret-messe-i-montreal

    Kommentar by p — 23. marts 2019 @ 07:05

  19. Damm hvor er Michelle Evans ækel at se på, typisk strisser islamist kriger.

    Kommentar by Piphans — 23. marts 2019 @ 07:42

  20. De moderne frigjorte feministiske kvinder, er i virkeligheden de mest ivrige til at underkaste sig den kvindeundertrykkende religion. Skyldes det at deres tågede, ulogiske hjerner ikke er i stand til at se konsekvenserne af islamiseringen, eller skyldes det et ubevidst ønske om igen at underkaste sig mænds vilje (i hvert fald hvis det er muslimske mænd). Der kan måske være et dybtliggende psykosexuelt motiv, en ubevidst voldtægtsfantasi.

    Kommentar by JC — 23. marts 2019 @ 09:11

  21. Er der andre end mig, der har svært ved at tro på ægtheden i historien om terrorangrebet i New Zealand??

    Jeg undrede mig allerede ved de første billeder på tv, der tonede frem på skærmen den dag: Der var kun ganske få ambulancer, strisserne gik roligt og luntede allerhøjst; der løb ikke flere hundrede mennesker skrigende rundt på gaderne, som man ser med andre masseskyderier, hvor folk styrter skrigende ud, naturligt nok. Var der ikke ca. 500 mennesker inde i den moské??

    Man kan finde eet billede af en ældre mand, som bliver fragtet ind i en ambulance på en båre, og han har NUL blod på sig. Derimod er han så fattet, at han peger sin finger op – hvad hedder det: taqbir, eller tawheed? Øøøh, yeah right!! Det har man selvfølgelig overskud til, når man er blevet skudt med en semiautomatisk…. Ingen huller i tøjet heller.

    Den historie emmer af et politisk stunt. Jeg tror, at det er 1: del af den globale agenda med at få afvæbnet befolkningerne eller 2: man synes, at muslimske terrorangreb er reeet meget i overtal, så måske kan man flytte fokus nu og ‘vise’, at muslimer skam også er ofre for ‘hvide møgsvin’, som venstrefløjen på globalt plan, sammen med muslimerne, gerne vil have reduceret i antal.

    Er målet så at skabe borgerkrig? I så fald leger de farligt, for allerede næste dag så vi terror i Holland.

    Læg også mærke til billeder af begravelsesoptog. Ingen af kvinderne hyler og skriger, som de plejer at gøre ved muslimske begravelser.

    Og hvorfor kan man kun finde een FB-profil ud af de 50 – måske -dræbte?? Dette har jeg fra en youtube-video, hvor billederne af de – måske – dræbte, vises.

    Hvorfor er der, efter sigende, ikke den mindste smule blod på de live-cam-optagelser, som slap ud, men blev taget af nettet? Jeg har ikke selv set den, nej, men jeg har hørt andre, som har set den, bemærke, at der ikke var blod.

    Og hvorfor havde man så travlt med at fjerne den fra internettet? Så den alligevel lidt for ‘fake’ ud?

    En video på youtube, som ikke viser de påståede drab, men terroristens påståede skyderi langs en husmur, viser, at patronhylstrene (bullet casings) forsvinder (disappearing) i den blå luft. Det er ganske enkelt ikke muligt. Han står på samme sted og skyder nogle skud langs en husmur og hylstrene sprøjter ud til højre, men lander ikke på jorden. Ejendommeligt.

    Hvor er i øvrigt alle naboerne til disse moskéer? Hvor er deres fortællinger? Hvorfor reagerede de ikke? Ser man området ovenfra, så ligger moskeerne i tæt bebygget område.

    Her ser man en meget usædvanlig begravelsesceremoni, hvor en dreng i kørestol, som efter sigende har mistet sin far og en bror i massedrabet, sidde helt roligt i kørestolen. Nul tårer, på vej til deres begravelse. Lidt senere ses en fyr på en bænk, til samme begravelse, han er optaget af sin mobil. Ingen grædende, ingen højtråbende og hoppende imamer m.fl. Højst atypisk opførsel for muslimer, som har et voldsomt temperament, især når nogle i klanen er blevet dræbt af vantro! https://www.abc.net.au/news/2019-03-20/christchurch-shooting-13yo-boy-buries-brother-and-father/10920490

    Husker I historierne om massedrab i Jenin? Her påstod palæstinenserne, sammen med fake news-mediemaskinen, at Israel havde massemyrdet 500 mænd, kvinder og børn i en landsby, og sandheden viste sig at være, at Israel havde dræbt ca. 30 terrorister. Da først løgnen var ude, var den svær at mane i jorden igen. Det var tilbage i 2002, mener jeg, hvor Israel igen-igen blev angrebet på det afskyeligste af palæstinensere. Husk også billederne og optagelserne af påstået ‘døde’ palæstinensere, der falder af en båre, og selv springer – meget gesvindt – op på båren igen?

    Folk må tro, hvad de vil. Jeg ved, hvad jeg tror om NZ-historien.

    Kommentar by Kuffar — 23. marts 2019 @ 14:39

  22. Der går formentlig ikke lang tid, før vi ser de første “kvindelige” betjente i burka.

    På den anden side ville det have pyntet på Birthe Rønn Hornbech…

    Kommentar by Revisoren — 24. marts 2019 @ 09:45

  23. Det er ejendommeligt at vestlige kvinder synker så dybt. De burde skamme dem.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 24. marts 2019 @ 20:50

  24. I Holland gik et islamkritisk parti frem for nylig, det samme vil ske snart i Danmark hvilket også er på allerhøjeste tid. Faktum er i øvrigt, havde kvinder aldrig haft stemmeret var det samlede antal muslimer i Danmark i dag måske kun et par tusinde, som det burde. Da sad man slet ikke i denne suppedas, absurd at folk dermed har inviteret egne voldtægtsmænd indenfor. Så pga. den valgret, har man haft adskillige røde regeringer med det aktuelle kaos til følge.

    Kommentar by LarsB — 24. marts 2019 @ 22:47

RSS feed for comments on this post.