22. marts 2019

Radikale islamister afholdt politisk fredagsbøn på Christiansborg Slotsplads, 22. marts 2019

Jeg har fået tilsendt en del billeder fra dagens islamistiske markering på Christiansborg Slotsplads, og det vil næsten være synd ikke at bringe et stort udvalg her på siden. Posten opdateres løbende…

MSM-vinkling (neutralt om kalifattilhængere, fjendtlig mod islamkritiker)

“På den måde var de to hovedpersoner adskilt i den time, prædikenen varede. Netop mødet mellem den islamiske organisation Hizb ut-Tahrir, der i kølvandet på sidste uges terrorangreb i to moskéer i New Zealand havde anmeldt en fredagsbøn på Christiansborg Slotsplads, og den kontroversielle islamkritiker Rasmus Paludan, der havde anmeldt en moddemonstration, havde fredag formiddag sendt et talstærk politi og hold af journalister til Christiansborg.” (Jyllands-Posten om ukontroversielle Hizb ut-Tahrir, 22. marts 2019: Politiet adskilte Rasmus Paludan og Hizb ut-Tahrir…)

Hizb-ut-tahrir (billeder)

– Anholdelse

Hizb-ut-tahrir (video)

Moddemonstranter

Moddemonstranter (- chikane rettet mod)

Rasmus Paludans moddemonstration (- og svømmende angreb)

Oploadet Kl. 20:24 af Kim Møller — Direkte link53 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/99698/trackback

53 Comments »

  1. Jeg væmmes. Tænk at bruge en tragedie til at fremme sin egen syge dagsorden. Hvor lavt kan man synke? Det eneste positive, må være at flere dansksindede vågner, når de er vidne til dette rædselsfulde udtryk for foragt for vores værdier.

    Kommentar by FrafaldenModerat — 22. marts 2019 @ 20:29

  2. ✔️✔️✔️ Hizb-ut-herut ✔️✔️✔️

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 22. marts 2019 @ 20:41

  3. Det er sgu beundringsværdigt at folketinget tør lade så mange muslimer komme så tæt på. Hvorfor var de lige de fik stillet perlekæde op?

    Good luck med det!

    Kommentar by Santor — 22. marts 2019 @ 20:47

  4. Muhamedanerne vender tilsyneladende deres åsyn mod sydøst(mod Mocca eller er det Socialkontoret?).

    Hvad står der på de hvide og sorte flag – er det den muhamedanske trosbekendelse – eller er det en anmodning om foretræde for Marianne Jelved for at få lovliggjort giftermål og coitus med 9 årige småpiger.

    I øvrigt undrer det mig som sædvanligt, at disse indvandrere ikke er på arbejde. Landbruget mangler arbejdskraft i Jylland.

    Kommentar by MKM — 22. marts 2019 @ 20:54

  5. En dansk pige siger på facebook : Dk er en stor racistisk lortehul ! Sagt fra en dansker! Må Allah beskytte alle gode gerninger og de som ikke vil menneskeheden noget godt må i rådne i helvede Ameen.

    Susanne WN siger : Er det Paludans støtter, man kan høre råbe i baggrunden? Respektløst.

    https://www.facebook.com/HTSkandinavien/videos/602139566927489/?comment_id=398891174241319&comment_tracking=%7B%22tn%22%3A%22R%2399%22%7D

    Hvad sker der med vores piger ??

    Kommentar by Ewing — 22. marts 2019 @ 20:56

  6. Have a little bit of truth between your ears: https://www.youtube.com/watch?v=pOIgH79Zklw

    Kommentar by Nielsen — 22. marts 2019 @ 21:02

  7. Ewing — 22. marts 2019 @ 20:56 mange af dem har været fra forstanden siden 60`erne og det går videre i flokken, det er uopretteligt.

    Kommentar by Flaskeposten — 22. marts 2019 @ 21:06

  8. Imens Pisogpapir har travlt med at ligge med røven i vejret, har vennerne haft andre planer i Tyskland.
    https://ekstrabladet.dk/112/omfattende-angreb-afvaerget-i-tyskland/7566888

    Kommentar by p — 22. marts 2019 @ 22:01

  9. Nogen der kender noget til det her i starten? Fra videoen på Stram Kurs’ You Tube side, lyder det til at en politibetjent har fortalt en far at han kan blive sigtet for at tage sin søn med..!? Til hvad? Til Paludan-demonstration?

    Nogen der har hørt om baggrunden?

    Kommentar by Michael Jensen — 22. marts 2019 @ 22:02

  10. Glemte link: https://www.youtube.com/watch?v=X5-ExDWi4Go

    Kommentar by Michael Jensen — 22. marts 2019 @ 22:03

  11. Interessant, at man nu kan brænde koraner af midt i København foran pressen, som alle har billeder af koran, der futter af på engangsgrill.

    For få år siden blev det betragtet som den sikre vej til en ny muhammedkrise

    “Afbrændingen har fået den norske Afghanistan-ekspert Kristian Berg Harpviken til at advare om, at det kan blive lige så slemt – hvis ikke værre – end protesterne efter Jyllands- Postens Muhammedtegninger.

    Karikaturene blev et symbol på en krænkelse af islam, men der er ingen tvivl om, at dette er mere målrettet. Det er en handling, der bevidst er gjort for at krænke muslimer, siger Kristian Berg Harpviken til den norske avis Dagbladet.

    Man kan godt frygte, at der nu er nogle, der har en undskyldning for at slå udlændinge ihjel, hvilket vi også så under Muhammed-krisen, siger Lykketoft til B.T.”

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 22. marts 2019 @ 22:10

  12. Måske er tiden til at vi kan vise muhammedtegningerne igen?
    https://www.bt.dk/udland/koran-afbraending-taender-hadet

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 22. marts 2019 @ 22:12

  13. Folkehelten Rasmus Paludan har løst det, ingen andre – hverken regeringen eller div. muslimske foreninger kunne dengang – nemlig Muhammedkrisen.

    Løsningen var enkel: Krænk dem så meget, at de er nødt til at opgive at gå rundt og føle sig krænkede hele tiden. Paludan har udvist et mod der er et besøg hos Dronningen værd – men vi ved jo alle, at Kongehuset er elitens lille falske idyl mod massiv apanage.

    Kommentar by Fascist — 22. marts 2019 @ 22:28

  14. Er der nogen der har et link til de videoer ( ikke kun her på bloggen ) hvor der er tekst på når der tales arabisk eller hvad det nu er for et sprog?

    Kommentar by Santor — 22. marts 2019 @ 22:28

  15. Når man ser på billederne fra mudderkastnings-bønnen, virker det stærkt beskæmmende, at man sjældent hører nogen eksplicit anger fra dem, der ved deres stemmeafgivning og retorik har bidraget til at implantere sådan en strømning i europas politiske dynamik. De “pæne” centrum/venstre-humanister aner i dag ikke, hvad de skal stille op med de demografiske konsekvenser af deres beslutninger. De sidder bare og drømmer om en verden uden Rasmus Paludan’er og negative historier – og den drøm fungerer måske også helt fint på deres lærerværelser, cafeer og kunstudstillinger.

    Kommentar by Tankesite — 22. marts 2019 @ 23:14

  16. Siden den terror, de er krænkede over, har der været TRE muslimske angreb og et forpurret (!)

    Kommentar by BB — 22. marts 2019 @ 23:17

  17. Fandens Tilbedere på Chr. Slotsplads i dag, med røven i været, skulle hellere have bevæget sig i den retning deres Lav-intelligente “hjerne” viste retningen til og fulgt den HELE vejen HJEM. Men andre Lav-intelligente (overvejende fra venstrefløjen og RV + deres tentakler ud i alle andre partier) mener, at Fandens Tilbedere da skal have al mulig opbakning og frihed til, at promovere fremgang for deres voldelige idealisme, så disse andre Lav-intelligente (af sig selv udnævnt til “Eliten”) kan høste stemmer på dem, ganske blinde for, at Fandens Voldsmanual SKAL tages dødsens alvorligt.
    Ja, end ikke 1400 års historisk dokumentation for denne volds-idealismes gruefuldheder + DE HØJAKTUELLE, har kunnet få denne lav-intelligente “Elite” til at indse, at netop stemmerne fra Fandens Tilhængere, korporligt, vil lægge både venstrefløjens ideologi og deres medløbere i graven.
    Dette kunne selvfølgelig stort bifaldes. Men det vil vi ikke få lejlighed til, da Fandens Tilbedere er LIVSFORPLIGTEDE til, at UDRYDE ENHVER, der ikke BOGSTAVTRO følger Fandens Idealer!

    Jeg har før omtalt min konklusion om, at denne “Elite”s IQ må være så lav, at den tangerer kvotienten for Fandens Tilbedere. Men der må være noget i vejen med en officielle standardiseringen af intelligens, for selv en retarderet (IQ 25-40) ville nok betænke sig på, så aktivt, at kæmpe for sin og sines sikre død.

    Islam er Fandens skaberværk, hans tilbedere er produktet af hans 1400 årige indavl og voldelige indoktrinering og hans nyttige idioter er de, som i deres egocentriske ideologier/godhed/magelighed (som regel for AFP) ikke VIL/KAN FORSTÅ, at Fandens Værk, hans Voldsmanual (KOranen), SKAL tages dødsens bogstaveligt!

    En grum del af Fandens Tilbedere* kunne fredag, i normal arbejdstid, ses med røven i vejret, foran Fandens VÆRSTE nyttige idioter i DK: 179 stk. med beføjelse til vort lands “ledelse”* med de ivrigste fra Journalistisk Venstreforbund til back up*.

    * Alle betalt af tvangsinddragede skattekroner!

    Fanden fryder sig!!!

    Kommentar by M.S. Carstens — 23. marts 2019 @ 00:47

  18. Santor — 22. marts 2019 @ 22:28 :

    Den oversættelse vil jeg også gerne se, men det forbliver nok et “fromt ønske”, for det ville ganske bestemt skade både Fandens Tilbedere, hans nyttige idioter og alle dem der tjener penge/præstige derpå.

    Kommentar by M.S. Carstens — 23. marts 2019 @ 01:01

  19. En martsdag 2019….Hvad tænker vi dog på….Hvordan i hede hule helvede finder man sig i det her?

    Jo – man underkaster sig som de dhimmier man er…bevidst og med vilje lader man det ske – lader et 1000 årigt rige smuldre indefra og lader “ormen gnave indholdet ud af æblet”.

    Et land fuldt ag landsforrædere!

    Kommentar by Black Watch — 23. marts 2019 @ 01:13

  20. Interessant tale af ham imamen,om utaalelig brutalitet forfoelgelse,ja Christchurch var noget svineri,men det var de 124 Nigerianere i Februar/ Marts vel ogsaa,naa dem.Skal der endelig demonstreres mod sanseloes vold
    og forfoelgelse saa tag alle ofrene med.Tawria naar den er bedst

    Kommentar by dunk — 23. marts 2019 @ 02:05

  21. DET ER BESKÆMMENDE så få danskere der var mødt op. Der var vist mange flere migranter/muslimer/ asylanter/indvandrere end danskere. I betragtning af at danskerne endnu er et flertal i landet, burde vi også være i flertal ved demonstrationer ang. landets fremtid.

    Men selvfølgelig, vi har pressen og DR imod os. Som jo effektivt modarbejder at vi danskere skal blive klar over at Danmarks situation nu, efter Marokko-traktaten, er ved at være kritisk.

    Kommentar by Ole Jensen — 23. marts 2019 @ 03:34

  22. Hizb but er i bund og grund meget ærlige om hvad de egentlig vil og hvordan de tænker.

    Jeg vil håbe de fortsætter med at bede foran Christiansborg fremover,fordi så bliver det sværere og sværere for zenia og co at lyve sig udenom at de tilvandrede er hovedårsagen i mange af de problemer der er opstået,og at vi har et meget alvorligt problem

    Det er små skridt på vejen mod en større konfrontation,og det de naive tosser ikke kan fatte er at der er nogen der tænker helt anderledes end de selv gør….eller tror de selv gør.

    Indenfor en årrække SKAL politikerne tage konfrontationerne,eller også bliver der ganske enkelt valgt andre politikere der tager konfrontationerne

    Mon ikke der ligger nogle blodige begivenheder og venter på os i ikke alt for fjern fremtid?

    Kommentar by jønne — 23. marts 2019 @ 04:48

  23. Ole Jensen @03:34
    Mange danskere var på arbejde på dette tidspunkt. Der skal jo tjenes penge til alle de bedendes socialhjælp og andre offentlige ydelser.

    Kommentar by Henning Jensen — 23. marts 2019 @ 06:20

  24. Hizb ut Tharia siger de ikke er vores fjender!

    Ingen medier og politikere tager fat i den løgn

    Kommentar by k. m. — 23. marts 2019 @ 06:42

  25. @4
    https://www.crwflags.com/fotw/flags/rel-iskh.html

    Tidspunktet for denne event, der viser den ultimative foragt for Danmark, danskheden samt de danske værdier er godt planlagt. De mennesker der skal forsørge sig selv og staten er på arbejdet.
    Man burde nok fokusere meget mere på de femte kolonner der destruere Danmark indefra end disse sølle individer.

    Kommentar by En rigtig dansker — 23. marts 2019 @ 07:19

  26. Hende dér talspersonen på foto #3 har da glemt at skifte hutten ud med en reglementeret hijab. I øvrigt troede jeg, at kvinder skulle holde behørig afstand til mændene, men det gælder så åbenbart ikke for talspersonen?

    I øvrigt ret praktisk med bedetæpperne, så sparer man toiletpapiret….

    Kommentar by Henrik Petersen — 23. marts 2019 @ 07:27

  27. Hvad helevde var ideen med at svømme over i stedet for at gå udenom. De mennesker lyser jo af klogskab.

    Kommentar by Winged Hussar — 23. marts 2019 @ 07:39

  28. > jønne 04:48

    Godt set og tænkt, jeg er helt enig. Især hvis hut’erne skal konkurrere med skoleeleverne hver fredag om Christiansborg Slotsplads, det bliver festligt!

    Korankuglerne er – som en anden nævnte – komplet ligegyldige, da et sammenrullet bedetæppe og en paki-kjole mageligt kan gemme et par raketstyr og nogle håndgranater. Der for min skyld gerne må ramme radikales partikontor, dog helst, når disse landsforrædere ikke er til stede:
    Det er simpelthen en vinder, hver gang en radikal politiker åbner munden, vupti, en stemme mere på DF og NB.

    Kommentar by Henrik Petersen — 23. marts 2019 @ 07:46

  29. > Winged Hussar 07:39

    Den unge mand gik for tidligt på fredagsbar og havde ikke helt styr på datoen. Copenhagen Swim/Christiansborg rundt finder først sted 31. august i år. Men det er aldrig for tidligt at træne, og han fik da sine 5 minutters opmærksomhed….

    Kommentar by Henrik Petersen — 23. marts 2019 @ 07:51

  30. Ingen muslimkvinder på bedetæpperne. Det må glæde den kvindelige del af De Radikale røvhuller at Islam er så tolerant.

    Kommentar by k.m. — 23. marts 2019 @ 08:04

  31. FORBYD RELIGIØSE HAPPENINGS I DET OFFENTLIGE RUM

    Der er flere hundrede moskeer i Danmark, hvor der kan praktiseres religion.

    HAV LIDT RESPEKT FOR DINE MEDMENNESKER

    Kommentar by tavsen — 23. marts 2019 @ 10:46

  32. @27: Det er den nyeste idé fra Allan’s Snackbar folket, efter de har været nødt til at droppe selvmordsvestene, da der ikke er råd til dem på en bistandsindkomst. Nu forsøger man så i stedet at svømme sig selv til døde, og der arbejdes stadigt ihærdigt på den del hvor man tager nogle vantro med i købet.

    Kommentar by Kimski — 23. marts 2019 @ 11:03

  33. […] Slotspladsen 22. mars 2019. Foto © Steen Raaschou. Se også foto/video Radikale islamister afholdt politisk fredagsbøn på Christiansborg Slotsplads.  […]

    Pingback by Vægten af virkeligheden « Snaphanen.dk — 23. marts 2019 @ 11:41

  34. Ole Jensen — 23. marts 2019 @ 03:34:

    En del af svaret har jeg skrevet. Og her er en uddybelse, som jeg skrev andet sted d.21./3.:
    “Stram Kurs Laver moddemonstration samtid, men her kan kun de færreste danskere være med, da de enten arbejder, er underlagt livsopslidende regler for sygedagpenge eller er så langt uden for handlekraft, at de har fået tildelt førtidspension.”

    Du skriver: “burde vi også være i flertal ved demonstrationer ang. landets fremtid.” Det har du ret i, men hvad gjorde du selv? Det er nemt at skrive hvad “vi” burde osv., men kunne du ikke komme med egne gode eksempler til efterfølgelse for opfordringerne?

    En rigtig dansker — 23. marts 2019 @ 07:19:
    Jeg er helt enig.

    tavsen — 23. marts 2019 @ 10:46:
    Ja, Fandens reklamerende bønnemøder hører ikke hjemme i offentligt rum, i et kristent funderet land.

    Lille Lars Landsforræder skrev i sit regeringsgrundlag, som alle tre regeringspartier har underskrevet,:
    “Danmark er et kristent land, og den evangelisk­lutherske kirke indtager en særstatus som folkekirke. Denne særstatus vil regeringen bevare. Samtidig skal der selvfølgelig være frihed til at tro på det, man vil, så længe det sker med fuld respekt for andres ret til det samme.”
    Men at forlange respekt fra Fandens Tilbedere*, som her skrevet i regeringsgrundlaget, er en dødssynd, da:
    * ENHVER respekt fra Fandens Tilhængere ALENE må gives i BOGSTAVTRO henholdelse til det skrevne ord i Fandens Voldsmanual (KOranen), nemlig hans TROFASTE Tilbedere, og deri er vi, som bekendt, indskrevet under helt andre (bestialske) kategorier, nej e´n; Vantro!

    Kort sagt: at udvise respekt for os, vor tro eller andet ER en dødssynd, med mindre den, kortvarigt gives under Taqija**.

    ** Se dokumentet om “Begrebet Taqija i islam (Den lovlige løgn)” på:
    http://www.islaminfo.dk/FileUpload/documents/begrebettaqija_6141.pdf

    Kommentar by M.S. Carstens — 23. marts 2019 @ 15:23

  35. Det kraftedme SYGT! Danske soldater sendes ME for at bekæmpe Daesch,
    som HUT støtter og sympatiserer med!

    At vores kolbøtter på hoppeborgen tillader denne magtdemo og ikke vil se, at HUT forbereder slagtepladsen og overtagelsen af DK, er mig totalt ubegribeligt!

    Dette burde bedømmes som undergravende virksomhed af den danske stat!

    KOM igen folkens, eller har I givet op?

    Hvornår får I derude i DK, nok af dette vanvid? hvornår vender fornuften tilbage og I tør stemme på nogle andre, der vil bevare DK& danskerne, så vi ikke får mere af det samme Regime, med lars-LORT i spidsen for landsforræderne på Hoppeborgen?

    SIAD! Ud af EU/FN. Stem på NB! Direkte Demokrati NU!

    P.

    Kommentar by Piotr — 23. marts 2019 @ 15:43

  36. HUT står på Slotpladsen i KBH og demonstrere med vores Grundlov i hånden, MOD vores grundlovsikrede rettigheder & Demokrati!

    Det går jo strålende!

    SIAD! Ud af EU/FN. Stem på NB! Direkte Demokrati NU!

    P.

    Kommentar by Piotr — 23. marts 2019 @ 15:49

  37. NJ (nordjyske Stiftstidende) har i dag en artikel, om iSlamets reklamemøde på Chr. Borgs Slotsplads, hvor de nærmest vrider vrangen ud af sig selv, for at fremstille Rasmus Paludan/Stramkurs dårligst muligt i forhold til Hizb ut-Tahrir:

    https://nordjyske.dk/nyheder/islamkritiker-samler-kun-faa-til-demonstration-ved-christiansborg/63430e11-bd25-333c-bae1-d90c6fe683f6#cxrecs_s

    Her skriver de, længere nede i artiklen:
    “Rasmus Paludan står i spidsen for partiet Stram Kurs og er mest kendt fra videotjenesten YouTube, hvor han udsender videoer, hvor han diskuterer højlydt med politiske modstandere.”

    Hvis betegnelsen “poltiske modstandere”, som her om islamisk funderede personer, er korrekt*, må det da betyde, at islam er en IDEOLIGI forklædt som religion?

    * Mediet tilhører MSM-“eliten” (Journalistisk Venstreforbund), så det må jo formodes, at deres udsagn er det korrekte. IKF (Ironi kan forekomme)

    Kommentar by M.S. Carstens — 23. marts 2019 @ 15:58

  38. Politikere og politi bør en gang for alle blive enige om, at gudstjenester af enhver art hører hjemme i diverse gudshuse.

    En sådan beslutning kan ikke med rimelighed kaldes krænkende og racistisk, og så bliver vi fri for den slags vulgariteter i fremtiden.
    .
    Men noget har forandret sig HUT trak ikke mange til slotspladsen, og som Berlingeren skrev, var det et selvmål at demonstrere det.

    Nogle af jer husker sikkert også de vilde og usande rygter, der i februar 2006 blev kolporteret i flere lande af muslimer, der påstod, at der blev afbrændt koraner i danske gader. Hysteriet fik masser af muslimer til at løbe rundt i Københavns gader uden at ænse trafikreglerne.Nu er koranafbrænding blevet en ugentlig rutine, og snart kan man droppe dem, fordi de ikke mere vækker opsigt.

    Hvorfor er medierne bange for at skrive, at HUT mødte op med de sorte faner, som de bruger i “krigens hus”?

    Kommentar by Atterdag — 23. marts 2019 @ 16:14

  39. #21
    Det er jo ikke os alle der lever på nas og sorte piss-a’er.
    Vi er på arbejde.

    Kommentar by Hul igennem? — 23. marts 2019 @ 16:40

  40. Jeg blev rørt til tårer da jeg erfarede at “ansvarlige danske” politikere tillod fredagsbøn foran Chr. Borg, især fordi denne er omringet af koran klodser.
    Tænk, at der her til lands er så højt til loftet at de stærke kræfter der med alle kræfter forsøger at ødelægge vort samfundsmodel, en model vore forældre mv. har kæmpet for at få gennemført, helt legitimt afholder fredagsbøn på en plads der om nogen præsenterer, eller burde præsenterer demokrati mv.
    Jeg er stolt over at have beslutningstagere der tænker så stort, jeg er rørt til tårer, vi er om nogen meget sociale.

    Kommentar by JEG ER ENIG, DET ER EN LUKKET FEST, SKRID HJEM. — 23. marts 2019 @ 17:01

  41. Atterdag — 23. marts 2019 @ 16:14:

    Denne artikel dokumenterer rigtig meget om Berlingske OG andres forkærlighed for HUT og Khalid Alsubeihi:

    https://www.document.dk/2019/03/22/mediernes-favorit-muslim-kommer-til-hizb-ut-tahrirs-fredagsboen/

    Hvor må de nævnte da få en meget dårlig samvittighed! Men med den IQ de lægger for dagen, så indser de nok slet ikke deres egen idioti.

    Kommentar by M.S. Carstens — 23. marts 2019 @ 17:06

  42. Beslutningstagerne lever højt på at danskerne er loyale, vi ser bagedysten, hvem bor her, gæt en sang, osv osv. Ligeså: Det går nok over, HUT er jo fredelig, de arbejder jo osv osv.
    Det går nok alt sammen.
    Jeg er stolt over at der her til lands er så højt til loftet, samme HUT mv. bliver hjulpet socialt, lægeligt, får bolig mv. HUSK: De bliver som os andre.
    Jeg er rørt til tårer over at tilhøre et så tolerant folk.

    Kommentar by JEG ER ENIG, DET ER EN LUKKET FEST, SKRID HJEM. — 23. marts 2019 @ 17:18

  43. Hvorfor fisker de klovnen op af vandet? Lad yallah puste ham op.

    Kommentar by Hul igennem? — 23. marts 2019 @ 17:37

  44. M.S. Carstens.

    Jeg holder Berlingske og giver dig ikke ret, selv om jeg ikke er enig i alt, fra den kant. Der har været adskillige artikler hvor der blev taget kraftigt afstand fra HUT, men jeg forventer ikke, at en hystade som redaktøren på document.dk nogensinde vil indrømme det. Han er købt og betalt og kløjs patetisk i ismerne.

    Selv Rune Selsing, der plejer at være mere skarp i hovedet end så mange andre, vrøvler på det forfærdeligste, og det er sgu for nemt og billigt at skyde al skyld på “de liberale”.

    Det er vel også derfor, at Aia Fog ikke mere er kandidat for NB, hvilket jeg er glad for, da jeg agter at lægge min stemme hos dem. Pernille Vermund har selvfølgelig helt på det rene, at hvis hendes stemmer ikke skal gå til spilde, er det nødvendigt at finde sammen med de gamle borgerlige partier, alt andet ville jo være galimatias.

    Uriasposten modarbejder således dagligt en borgerlig valgsejr, det samme gør sådanne som Jalving og Støvring, og fred være med dem. Edmund Bourke forstod at skelne mellem på den ene side liberalismens og oplysningens forædlende indflydelse på mennesker og på den ande den uansvarlige hengiven sig til en tøjleløs frihed uden ansvar. Edmmund Bourke foragtede dem, der ikke kunne skelne, han betragtede det som mangel på dannelse.

    At leve i et samfund, hvor retningslinjerne sættes af en primitiv stud som Donald Trump, er ikke noget at ønske sig, det ville være som at være tvangsindlagt til DR’s mest idiotiske reality-shows fra morgen til nat og hver dag, men heldigvis er der jo den dybe stat. Dermed være ikke sagt, at jeg foretrækker Demokraterne, de har jo klaret sig elendigt og sladderen er på begge sider afskyelig i USA.

    I Danmark er der mange velmenende forsøg på at undgå at devaluere demokratiet, som det er sket i USA og under Bruxelles perverse idealisme for personer uden jordforbindelse, den idealisme var altid orienteret mod venstre.

    Kan nogen fortælle mig, hvor man kan købe et flag som det, pigen med det lange lyse hår står med ovenfor på et af billederne? Jeg har forgæves ledt på nettet efter et lignende.

    Kommentar by Atterdag — 23. marts 2019 @ 19:15

  45. Den kurdiske aktivist Azad, som med det kurdiske flag flere gange forsøgte at forstyrre fredagsbønnen havde balls. Imponerende hvordan han ene mand trængte ind bag politiets afspærring og råbte om HUTs sympati for IS’ perversisteter i Syrien.

    Respekt for ham!!!

    Kommentar by Veritas — 23. marts 2019 @ 20:04

  46. Atterdag — 23. marts 2019 @ 19:15

    Jeg har læst din kommentar til mig. Og tak for responsen.
    Det får mig dog ikke til at frikende hverken Berlingske eller de andre, i artiklen nævnte, medier* for, at bringe mediestof til folket, der er skrevet/fabrikeret ud fra begrebet af Journalistisk Venstreforbunds medlemmer. Men skulle der komme et rent borgerligt medie på markedet, kan det da kun hilses velkomment.
    At Aia Fog ikke mere er kandidat for NB, hindre mig ikke i min stemme på NB, men det står da bestemt heller ikke i vejen for den nævnte artikels seriøse dokumentation.

    Din påstand, at: “Uriasposten modarbejder således dagligt en borgerlig valgsejr”, vil jeg da gerne bede dig dokumentere nærmere, for det er da ikke ligefrem det UP er/har været kendt for.

    * Min mening her gælder i øvrigt alle de medier jeg kender, der modtager mediestøtte. De må leve op til trenden på Borgen (RV+alle deres tentakler ud i alle andre partier), for at få andel i den rundhåndede uddeling af skattebetalt støtte.

    Kommentar by M.S. Carstens — 23. marts 2019 @ 22:19

  47. tilføjelse til 46:

    “Din påstand, at: “Uriasposten modarbejder således dagligt en borgerlig valgsejr”, vil jeg da gerne bede dig dokumentere nærmere, for det er da ikke ligefrem det UP er/har været kendt for.” Og da vist heller ikke ønskeligt.

    Kommentar by M.S. Carstens — 23. marts 2019 @ 22:22

  48. > Atterdag 19:15

    Flaget kan formentlig købes hos Dahls Flagfabrik, Nørre Voldgade 25, 1358 København K, lige ved Nørreport Station.
    https://www.dahls-flag.dk/

    Velbekomme

    Kommentar by Henrik Petersen — 23. marts 2019 @ 22:53

  49. ->Atterdag/Mette etc.
    Tiden er ikke til at forsvare partiet Venstre, EU-liderlige Berlingske og Jydepotten – eller liberalismen som sådan, og dit sludder er efterhånden anstrengende at se på. Rune Selsing er blevet en ganske fornuftig mand, og Aia Fog gør det såmænd udmærket.

    Kommentar by Sløruglen — 23. marts 2019 @ 23:44

  50. Hvor fanden er den rødhårede albino Junes Kock henne?

    Den såkaldte talsmand for HUT plejer ellers altid at få uimodsagt taletid i DDR, når han skal promovere Kalifatet.

    Nå forresten, han har nok travlt med moms- og skattesvindel i sit “firma”…

    Kommentar by Revisoren — 24. marts 2019 @ 09:38

  51. Henrik Petersen.

    Tak skal du have, det flag kan blive anvendeligt i mange sammenhænge, og jeg skal have anskaffet mere end et af dem.

    Slørugle, din hjerne virker også sløret.

    Jeg ser ingen grund til at forsvare Venstre men heller ikke de nævnte, der blot har bdraget til at gøre debatten endnu mere forvrøvlet og tenderende mod en rød valgsejr. Det er ligefrem blevet deres levebrød.

    Normalt blæses alt i Trykkefrihedsselskabet op i stor skala, men Aia Fogs sortie fra NB går man meget stille med. Du kan så spørge dig selv, hvorfor man mon gør det, da du jo åbenbart mangler nogle væsentlige brikker og ikke forstår de mest elementære sammenhænge.

    Kommentar by Atterdag — 24. marts 2019 @ 13:15

  52. Hvordan kan dette vræleri tillades foran Danmarks parlament??!!.
    Man skulle tro at vi befinder os i Mellemøsten og ikke Danmark.
    Gid dette snart får en ende!!!.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 24. marts 2019 @ 20:04

  53. Hvis ikke danskerne vågner op til det kommende valg, ligger vi sgu selv som vi har redt, så er den helt store dystre konfrontation med denne uintegrerbare overtro uundgåelig. Liste D eller fortsat undergang, da ikke længere i sneglefart nu i turbo.

    Kommentar by LarsB — 24. marts 2019 @ 23:10

RSS feed for comments on this post.