25. marts 2019

Koranklodser med påskeliljer, København, 24. marts 2019

Påskeliljerne blomstrer her i mit fynske eksil. Det gør de også i København, kan jeg se på tilsendte fotos. Herunder blomsterpyntede Koranklodser på Rådhuspladsen og ved Strøget i København. Snart dages det, shabab.

(Fotos: Tilsendt)

Oploadet Kl. 09:13 af Kim Møller — Direkte link19 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/99790/trackback

19 Comments »

  1. Forbyd alle muslimer adgang til køretøjer, dernæst forbyd koranklodser og forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 25. marts 2019 @ 10:25

  2. En typisk politiker … Thorkild Simonsen i december 1994: ”Glistrup er ved at få ret.” Thorkild Simonsen i marts 2019: ”Mette Frederiksens udlændingepolitik er for hård.” Vel at mærke insisterer Simonsen på, at han har ment det samme hele tiden. Hvis man undrer sig, er det dog med rette. Ikke sært, at han blev et blålys som ”strammer”-minister. Men det er desværre typisk i politik, at der udsendes ”hårde” principielle signaler for at berolige vælgerne, og når tilløb til det samme så konkretiseres, er der kun papirtigre tilbage. Der er jo ikke nogen måde at finde sammenhæng i, at han for snart 25 år siden forstod Glistrup, og i dag, hvor konsekvenserne af indvandringen på alle måder endda er meget forværret, kan mene, at Frederiksen, som højst kan kaldes en bleg afskygning af Glistrup, er for hård. Netop fordi Simonsen med sin ”logik” her legemliggør vor tids typiske politiker, går det kun én – dårlig – vej for Danmark som et trygt land for det danske folk.

    Kommentar by Peter Neerup Buhl — 25. marts 2019 @ 10:25

  3. Skal der et nyt ord udtryk på bordet.
    Koran klodser er det vel ikke. Koran kummer, kugler, blomst…..

    Kommentar by p — 25. marts 2019 @ 10:28

  4. Burde man ikke let kunne køre forbi de koranklodser?

    Kommentar by redneck — 25. marts 2019 @ 10:40

  5. Ad: “En typisk politiker …”
    Da Thorkild Simonsen trådte tilbage som borgmester i Aarhus udtalte han i et afskedsinterview i JP følgende (citat efter hukommelsen):
    Man skal ikke lyve for meget for vælgerne fordi vælgerne kan gennemskue væsentligt mere end man umiddelbart skulle tro. Hvis man desuden holder sig til, kun at sige sandheden, gør det det jo også langt lettere at huske, hvad man egentlig har sagt.

    Kommentar by Nissen — 25. marts 2019 @ 10:55

  6. De elsker elektriske cykler til 50.000 stykket.
    Hvor mange elvandkanoner kan man få for et par millioner, ingen kvaler, skatteslaverne betaler.

    Kommentar by Hul igennem? — 25. marts 2019 @ 11:52

  7. Hov hov, pas nu på at i ikke bliver anholdt af den islamiske dansker strisser for at sige/skrive koranklodser, for det kan jo støde vores muslimske herskere i Mohammedanmark.
    Husk, en stemme på lars fadbums eller papbøssen eller trækkerdrengen samuelsen er en stemme på mere islam og flere islamister i Dummark.

    Kommentar by Piphans — 25. marts 2019 @ 13:41

  8. Man kan så håbe at alle der går forbi disse rædsler hver gang tænker “Fuck islam”. Jeg gør!

    Kommentar by Santor — 25. marts 2019 @ 13:52

  9. Mette Frederiksen fra S er ikke hård, men blød som smeltet smør. Hun har udtalt at hun er tilfreds med marokko-traktaten, og gerne selv ville have underskrevet den. Har jeg ihvertfald læst et sted. Og det passer jo med at S og Auken-fløjen ikke kunne få indvandring nok.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 25. marts 2019 @ 14:35

  10. Jeg så fornylig navnet “SHARIASKÅLE” om disse nye bymøbler. Jeg husker ikke hvor.

    Kommentar by ino — 25. marts 2019 @ 15:37

  11. De beplantninger stopper ikke en skid. Måske lige udover Legobilerne på “trafikskolen” i Billund.
    De er kun et nummer mindre end den påskeblomst min gl. mor får hvert år til påske. Skal prøve6 og se hér til påske, om den kan bringe hendes rollator til standsning, inden der indtræffer folkedrab.
    Falsk tryghed – og hændervridende symbolske fake løsninger. Som alt fra den kant.
    “Vi skal stå sammen” kommer det fra “blomsterhandlerne”. Yup.
    Så er vi også meget nemmere at ramme.

    Kommentar by Knights Templar — 25. marts 2019 @ 15:53

  12. Kunne vi få et galleri med alle de Koranklodser der er blevet sat op, samt et overslag er hvad det har kostet. Hvorfor gøres der så meget for at de skal være pæne, for at skjule sandheden? De burde stå som grimme skamstøtter over en forfejlet politik.

    Kommentar by Jens — 25. marts 2019 @ 17:16

  13. Evt. med læserfotos. Shariaskåle er et godt ord.
    Danmark anno 2019. Galleri: Koranklodser og Shariaskåle

    Kommentar by Jens — 25. marts 2019 @ 17:18

  14. minder mig om denne her
    https://i.imgur.com/tkcF0i8.jpg

    Kommentar by kratos — 25. marts 2019 @ 17:55

  15. De klamme kummer er vel beregnet til at beskytte de stakkels forfulgte muhammedanere mod de onde højreorienterede islamofober.

    Nå, ikke?

    Kommentar by Revisoren — 25. marts 2019 @ 18:20

  16. Ja jeg bemærkede godt koranklod-idiotien – Efter at have deltaget i Trykkefrihedsselskabets generalforsamling i lørdags, begav jeg mig til fods, fra Farvergade mod Rådhuspladsen, passerede Lurblæserne og traverserede Rådhuspladsen i retning mod Vesterbrogade.

    Der, mine damer og herrer, der, midt på Rådhuspladsen, midt i mit fædrelands smukke hovedstad, stod en muslimsk brøleabe og skreg sit sindssyge lort ud over en forsamling af retarderede analfabeter – Ligesom Hitler havde, har disse slyngler deres egne militser; her i skikkelse af såkaldte vagtværn, som fremdeles udgjordes af langskæggede skulende unge mænd (læs: Muslimske bøller og kujoner)

    NB: Som bekendt hævder Københavnerne, at de to lurblæsere på Carlsbergsøjlen blæser, hver gang en jomfru, over 15 år, kommer forbi – Med den islamiske invasion af Danmark burde de således blæse uophørligt, – så der er noget, der ikke stemmer!?

    Kommentar by T. Flodur — 25. marts 2019 @ 19:23

  17. Korankummer ….. tø hø.

    Kommentar by Flaskeposten — 25. marts 2019 @ 20:10

  18. Forsøg har vist at de såkaldte koranklodser intet nytter. Medmindre de er fastgjort til underlaget, kan de med lethed skubbes til side af en lastbil, og kører den hurtigt, kan de slynges til alle sider og gøre ondt værre.

    Kommentar by tp — 25. marts 2019 @ 21:57

  19. # 5.
    Han har senere ændret opfattelse, nu mener hr. Simonsen er der er strammet for meget op.

    Kommentar by JEG ER ENIG, DET ER EN LUKKET FEST, SKRID HJEM. — 25. marts 2019 @ 23:37

RSS feed for comments on this post.