20. august 2019

N’bro Pride er imod homo-nationalistisk undertrykkelse: ‘At fordømme mellemøstlig (seksual) kultur’

Foruden den officielle Copenhagen Pride og Stram Kurs’ alternative, var der også et venstreradikalt optog på Nørrebro. Den såkaldte Nørrebro Pride ville have et mere ideologisk optog uden ‘pink washing’ og ‘regnbuekapitalisme’, og i naturlig forlængelse skulle ‘dobbeltminoriteter’ være i front, og hvide agere bagtrop. Hvide står så også for rengøringen til efterfesten, der meget sigende blev afholdt i AFA-kollektivet Bumsen.

Politiken bragte i lørdags et længere interview med bagmændene m/k/lol. Revolutionen æder sine børn – Hvide skal rydde op og gå bagerst i optoget i dag til Nørrebro Pride. De slår til had og racisme med indædt aktivisme og har mistet tilliden til Copenhagen Pride (kræver login).

“Deltagerne på Nørrebro tror på en aktivistisk vej frem, hvis racisme og diskrimination skal til livs. Og så må hvide LGBT+-personer vige tilbage for dem med dobbeltminoritet. …

‘Jeg tror ikke, det er mig, du skal tale med. Tal hellere med nogle af dem, som det her handler mest om’. Her menes de såkaldte dobbeltminoriteter, altså f. eks. homoseksuelle ikke-hvide eller handikappede transpersoner.

Langt de fleste deltagere til fælleskøkkenet er dog unge, hvide mennesker. …

… dobbeltminoriteterne skal helt frem i optoget. Det vil sige, at såvel ikkehvide som handikappede LGBT+-personer lørdag skal gå forrest, mens hvide skal gå bag dem. …

Nørrebro Pride skriver på Facebook, at man bl. a. er imod såkaldt ‘homo-nationalisme’.

Begrebet betegner ideen om, at f. eks. politikere bruger egen påståede accept af homoseksuelle til at undertrykke andre. Det kunne f. eks. være ved at fordømme mellemøstlig (seksual) kultur.

Kønsforsker Christian Groes, som er lektor på RUC, forklarer, at der i det aktivistiske miljø derfor kan være en opfattelse af, at homo-miljøet har indgået en form for alliance med højrefløjen.

‘De dele af LGBT+-miljøet, som arrangerer de alternative prides, har ofte en kritik af det ‘homo-normative’, altså idéen om, at en homoseksuel skal være på en bestemt måde. Og samtidig har man den opfattelse, at det at være homoseksuel i hvert fald ikke skal kædes sammen med nationalisme og – i deres øjne – racisme‘, siger han.”

(Politiken, 17. august 2019; Se evt. Facebook: ‘Eat the rich’)

“Det er pride-sæson, bitches. Pride var optøjer ledet af sorte, latinoer, transseksuelle og queer-personer -i modsætning til den kommercielle pride, som siger velkommen til politiet, virksomheder, heteropersoner og andre reaktionære røvhuller.” (Nørrebro Pride 2019)

“Hvis man ikke bestemmer sig for noget andet, så bliver det igen den hvide mand, der går forrest i paraden og først ind ad døren til festen.” (Michael Nebeling Petersen, forsker)

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/103658/trackback

44 Comments »

  1. Forbyd rødgardister og forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 20. august 2019 @ 13:07

  2. Nu spørger jeg måske dumt:
    Afholder de sorte overhovedet selv pride i deres egne sorte afrikanske lande? Og går de hvide forrest der?

    Kommentar by Fascist — 20. august 2019 @ 13:08

  3. Lad os teste, om de sorte virkelig er så langt fremme, når det kommer til mangfoldighed:

    Send Frk. Sørensen (ret priviligeret efternavn) til Somalia i en pride-trøje.

    Kommentar by Fascist — 20. august 2019 @ 13:19

  4. Hele den omgang lort er alene udtryk for et samfund og et lands frie fald ned i ragnarok…anført af de her såkaldte kristne flagellanter, der elsker at piske sig selv til blods!

    Fornuft og intelligens er ophørt med at eksistere…og de kan ikke selv se det – hvidt og brunt affald bliver ikke regnet for noget når det kommer til stykket…men de får lov til at have definitionsretten og føre an ind i vanviddet!

    Kommentar by Black Watch — 20. august 2019 @ 13:19

  5. Vi er helt færdige takket være Venstre griseknepperne og de konservative bøsser samt resten af landsforræder folketinget.
    Red hvad reddes kan.

    Kommentar by Piphans — 20. august 2019 @ 13:23

  6. Fri mig for dette kvalmende lort.
    Folk kan gøre som de vil, HJEMME hos dem selv, bare det på ingen måde skader andre.

    Kommentar by Knud Madsen — 20. august 2019 @ 13:25

  7. Meget illustrativt for deres selvhad – skyld og bod for deres egen eksistens. Slavesind.

    Kommentar by Tøhø — 20. august 2019 @ 13:25

  8. Når den hvide bagtrop af Nørrebro Pride skal stå for rengøringen, har jeg mine tvivl om, hvor grundigt det bliver gjort.

    Kommentar by Ole Madsen — 20. august 2019 @ 13:31

  9. Der er dæleme mange måder at gøre livet besværligt på!
    PS: Hvide mennesker er en minoritet på kloden. Vi er rent faktisk sjældne.

    Kommentar by ino — 20. august 2019 @ 13:38

  10. Al det der “pride” gejl går blot en vej. Man ser det i miniformat på psykiatriske afdelinger, hvor vragene er hyppige gæster.

    Jeg har overvejet at skrive til Danmarks Radio om, at det er under al kritik med alle de sex-preogrammer. Det seneste om nogle fede amerikanske negerstripperede.

    Efter mindre end fem minutter havde jeg fået nok og fandt et andet program. Hvem har man mon som målgruppe til den slags lort? Vi var tydeligt nok ned på IQ niveau 70-75 og det samme gælder det meste af homogejlet.

    Kommentar by Thomas — 20. august 2019 @ 13:59

  11. Her er et tip, latterlige læder-poserende, bidsel-bærende, røv-pulende minoriteter:

    Den rigtige løsning er ikke at nægte at blive kædet sammen med en bestemt politisk retning. Den rigtige løsning er AT HÆLDE POLITIK HELT UD AF JERES KLUB.

    Så er der plads til alle. Forstået?

    Kommentar by Quark — 20. august 2019 @ 14:02

  12. “mellemøstlig (seksual) kultur”, er det den mellemøstlige voldtægts-kultur der tænkes på?

    Nej tak, den vil vi helst være fri for!

    I øvrigt taler “aktivisterne” ( læs : terroristerne ) alt for meget om at dele folk op i forskellige klasser efter min smag. Personlig går jeg ind for mangfoldighed men man kan jo ikke gøre alle tilfredse.

    Mangfoldighed : https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=mangfoldighed

    1. “det at indeholde mange forskellige sider og aspekter; det at være varieret i sit indhold”

    2. “stort og varieret antal af noget”

    Der er ikke noget der tyder på at de såkaldte aktivister er specielt mangfoldige!

    Kommentar by Santor — 20. august 2019 @ 14:06

  13. Der er ikke noget der tyder på at de såkaldte aktivister er specielt “mangfoldige!”

    Nej. tværtimod da, de virker jo uendeligt enfoldige og ensidige.

    Kommentar by Thomas — 20. august 2019 @ 14:20

  14. Koranen: “Homoseksuelle skal slås ihjel!”
    Venstrefløjen: “Accepter det, ellers er du racist!”

    Fatter i det snart bøsser? Disse mennesker er IKKE jeres venner!

    Kommentar by Per — 20. august 2019 @ 14:27

  15. Hvis man lavede en parade, hvor gode danske værdier var i højsædet – mon de så fik tilladelse eller ville der opstå ‘problemer’?
    Alt er blevet så dekadent og bizart, at det ville gøre rigtigt godt med noget godt gammelt dansk.

    Kommentar by En rigtig dansker — 20. august 2019 @ 14:32

  16. Udover det, så er det ultra-komisk at de nu er løbet tør for offerroller så de er nødt til at overgå dem med “dobbelt-minoriteter”. Tænk på den stoleleg de bliver nødt til at lave når der så kommer en med trippel- minoritet, osv osv.

    Handicappede må flytte sig for sorte handicappede, der må flytte sig for sorte muslimske handicappede, der må flytte sig for sorte muslimske homoseksuelle handicappede, der må flytte sig for sorte muslimske homoseksuelle handicappede kvinder, der må flytte sig for sorte muslimske handicappede homoseksuelle kvinder med menstruation, og de må alle sammen flytte sig for autonome der tydeligvis har de største problemer af dem alle, så de kan vaske op efter hele banden når de er færdige med at piske sig selv over deres hudfarve imens de kalder sig selv for anti-racister..

    Udover det stiller kommentar nummer 2 et godt spørgsmål: Arrangerer sorte (eller muslimer) mangfoldigheds-arrangementer noget sted i verden? Selv de autonome kender svaret. Den yderste venstrefløj er en mental selvmordskult.

    Kommentar by Per — 20. august 2019 @ 14:43

  17. > Tænk på den stoleleg de bliver nødt til at lave når der så kommer en med trippel- minoritet, osv osv.

    “Oppression Bingo”

    Kommentar by Quark — 20. august 2019 @ 14:51

  18. “sorte muslimske handicappede homoseksuelle kvinder med menstruation”… så bliver det vist ikke mere minoritet

    Kommentar by redneck — 20. august 2019 @ 15:08

  19. Nørrebro affald & indavl.

    Kommentar by jrp — 20. august 2019 @ 15:13

  20. Og når I er færdige med, at vaske op.
    Kan I få en nedladende baghyler af de farverige.
    Og husk at sige. Tak for AIDS.

    Kommentar by XXXXX — 20. august 2019 @ 15:28

  21. Antifuck = soyboys..

    https://www.youtube.com/watch?v=dtW0rXtG7h4

    Kommentar by jrp — 20. august 2019 @ 15:30

  22. De må virkelig skulle anstrenge sig for at kunne holde tungen lige i munden :) – LGBTQIAPK+personer skal naturligvis ikke bruges som alibi for et angreb på mellemøstlig seksualmoral – men meget gerne på midtvestlig! Tænk at skulle kunne hele det indviklede rationale udenad. Man tror ens liv er kompliceret …

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 20. august 2019 @ 15:56

  23. Det seksuelt afvigende “if it feels good why not do it in the street” segment indfører apartheid. …Gaaaab…
    Det bliver godt for dem, når landet ryger på røven. Det vil give dem nogle virkelige problemer at forholde sig til.

    Kommentar by Lider af danskhed — 20. august 2019 @ 16:10

  24. #7 Tøhø
    ‘Slavesind’. Det er et godt ord til at beskrive det her vanvid. Meget rammende.

    ‘Mellemøstlig seksual kultur’.
    Jeg vil betale dem penge for at definere det præcist!

    Kommentar by Realist — 20. august 2019 @ 16:15

  25. Jaeh, pride for hvem? Og hvorfor? Er der nogen speciel anledning? Næh, det kan jeg ikke se.. Der er da mange mørkhudede der synes whites skal sidde bag i bussen-

    Kommentar by Hul igennem? — 20. august 2019 @ 16:50

  26. ..Måske en ringbus, ringlinje, der bare kører rundt og rundt på Nørrebro i Kbh.
    Det kører i øvrigt i forvejen rundt og rundt for dem- selvhypnose?
    Nå, en gratis buslinje, så er de beskæftiget med stoledansen.., det er da billigt?
    Og vi andre opgiver reservatet.

    Kommentar by Hul igennem? — 20. august 2019 @ 16:55

  27. Dumhed og perversion har før væltet hele riger. Det er kun et spørgsmål om tid med vesten. Jeg har set videoer fra pride i USA, og det kendetegnende er, at regnbueflaget er at finde i de voldelige grupper, hvor også maskerede antifa befinder sig. De er ekstremt voldelige overfor konservative moddemonstranter, også mod stakkels krigsveteraner. Jeg har absolut NUL accept eller empati for hverken antifa eller ‘ring- riderne’. Hvordan politikerne vil have ligningen med islam og homo-agendaen til at gå op, bliver interessant at se.

    Kommentar by Kuffar — 20. august 2019 @ 17:11

  28. Lad os lave et White Pride optog. Hvide udgør vist blot 8% af klodens befolkning, så det må absolut kunne kaldes en minoritet.

    Kommentar by Kuffar — 20. august 2019 @ 17:16

  29. 4. og 5. generation af kommunistiske kneppeaffald skuffer ikke. De får klovne Danmark til at peake.

    Kommentar by Torsten — 20. august 2019 @ 17:51

  30. Tiltalte i narko-sag: Nu er syvløsladt på grund af fejl i teledata

    Syv varetægtsfængslede i større narkosag fra Jylland er blandt de første, som er løsladt af anklagemyndigheden efter Rigsadvokatens instruks i sagen om fejl i telebeviser.

    En større sag om hash-salg i Esbjergområdet er blevet udsat. Syv tiltalte er løsladt fra varetægtsfængsling.
    Anklageskriftet er afleveret og sagen var klar til at rulle i byretten i Esbjerg. Stor narkosag som politiets nye enhed, Særlig Efterforskning Vest, har efterforsket og sat sammen.

    I dag måtte anklagemyndigheden så begære løsladelse af de syv mand, der er tiltalt og indtil i dag var varetægtsfængslede i narkosagen. Det sker med henvisning til den instruks, som rigsadvokaten søndag aften sendte ud til alle landets anklagere om midlertidigt at indstille brugen af historiske teleoplysninger som beviser i straffesager.

    Er de syv muslimer?!?, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 20. august 2019 @ 17:59

  31. En skam man har afskaffet Dårekisten.
    Der er absolut dåre kandidater nok.
    Godt nok er vi hvide gamle mænd ved at være en minoritet, men vi står fandeme for de fleste af de opfindelser der har gjort dagligdagen mere behagelig for alle. Fysik, kemi, matematik og lægevidenskab er stort set
    udviklet af den forhadte hvide mand.
    Hvem tyr de til, når de er blevet skudt, knivstukket, får kroniske sygdomme på grund af indavl, Aids, kronisk vitaminmangel på grund af tilhylling i sorte telte, og ikke at forglemme folkesygdommen Diabetes i de arabiske lande.
    Den forhadte hvide mand.
    De burde være taknemlige, men de er så umådelig dumme, ude af stand til at reflektere.
    Idioter!
    Hvad skulle hyæneflokken gøre uden mobil telefon, når man skal samle et tæskehold i en fart.

    Kommentar by Finn A.Skov — 20. august 2019 @ 18:26

  32. Pride mig her og pride mig der og pride min bare HVIDE r.. !
    Var det ikke paa tide at disse “personer” fandt noget meningsfyldt at give sig til? Eksempelvis at forholde sig til den reelt eksisterende verden udenfor deres hoveder…

    Kommentar by krassisten — 20. august 2019 @ 18:29

  33. Det er blevet indviklet dette her bøssehalløj. Så indviklet at det kun er til at grine af. Her mangler kun en snert af miljø-Greta, og bekymringer angående ozon-hullet og iltsvindet i Kattegat, for at vanviddet ville være totalt.
    Berlinske og BT vil i morgen hævde at det hele er Donald Trump’s skyld.

    Kommentar by Henning Jensen — 20. august 2019 @ 18:55

  34. I øvrigt har de været nødt til at opfinde endnu en klasse af mennesker for at retfærdiggøre deres feberfantasier.

    homo-nationalistisk undertrykkelse, hvad fanden er det?

    Kommentar by Santor — 20. august 2019 @ 19:16

  35. Nationalkonservative Guillaume Faye skrev i sin bog “Sex og afvigelser” at bøsserne bestemmer alt i LGBT miljøet. De lesbiske får ikke lov til at bestemme noget som helst. HA!

    Godt at der er pride alternativer f.eks. White Pride, og Straight Pride.

    Der er også Danish Pride fra Vestfyens Bryggeri. SKÅL

    Kommentar by Vakse Viggo — 20. august 2019 @ 19:40

  36. Altså en racistisk bedømmende budskab om – Hvide-,…Der er så sandelig noget at være STOLT over :-).

    Kommentar by Michael Unna — 20. august 2019 @ 19:41

  37. Spændende når Islamisk PRIDE hænger rundt i Kbh (:-)).

    Kommentar by Michael Unna — 20. august 2019 @ 19:42

  38. Såvidt jeg ved var det- Christofer Trazy, s parade- som startede i New York, …i dag vil man bare blande alt muligt retningsforvirret politik i det. Bøsser må ikke holde af Deres land, da det er nationalistisk. Harvey Milk,…var vist en hvid, som startede det cirkus (New York).

    Kommentar by Michael Unna — 20. august 2019 @ 19:45

  39. Michael Unna — @19:42
    Det bliver en oplevelse af de helt store, og begivenheden bliver selvfølgelig fejret med nogle festlige tagudsmidninger.

    Kommentar by Henning Jensen — 20. august 2019 @ 20:26

  40. Er der nogen der ved hvordan Lars Hedegaard har det.
    Han kom jo ikke til grisefesten denne her gang. ??

    Kommentar by Charles Nielsen — 20. august 2019 @ 22:33

  41. 18. redneck
    De overfede handikapede muslimske damer, går da bare ud til Gede Bukkene elle væderne.

    Kommentar by Charles Nielsen — 20. august 2019 @ 22:39

  42. # Carlo, nr. 3o, kl. 17.59: Det lyder mærkeligt at narko-forbryderne er blevet løsladt og retssagen udsat/aflyst. For man kan da ikke varetægtsfængsle folk uden at der er andre beviser eller indicier. Tele-oplysninger om opholdssteder har da aldrig kunnet stå alene. Hvordan kan rigsadvokaten (en sagfører) bestemme her, det her hører da hjemme under justitsministeren!!

    Kommentar by Ole Jensen — 20. august 2019 @ 23:11

  43. Anna Libak skrev klogt om Nørrebro Prides syn på race sidste år ved denne tid:
    http://www.altinget.dk/artikel/anna-libak-da-jeg-blev-udskammet-som-hvid

    Kommentar by Hertz — 21. august 2019 @ 06:52

  44. Nørrebro Pride.

    Jeg boede på Nørrebro i en “koldtvandslejlighed med lokum i gården” og opvarmning i kakkelovn ændret til at brænde på petroleum fra en tank ved siden af, der om vinteren krævede opfyldning 4×10 liters dunke, jeg købte i kiosken længere nede ad gaden og slæbte hjem med laaaange arme fire 10-liters dunke ad gangen, to i hver hånd!

    Huslejen var til gengæld kun 157 kr om måneden! Så vi vidste ikke engang hvor socialkontoret var. Næsten ingen i den sorte firkant gik på “sjasen” dengang, hvis de overhovedet vidste at man kunne. De arbejde som ufaglærte eller ‘daglejere’, der mønstrede hver dag og fik job som havnearbejdere eller flyttemænd. Jeg kender nogle, der kunne leve en måned på at være havnearbejder en enkelt weekend! Så kunne de tage ud og fiske med deres båd i Øresund i stedet og supplerende få gratis mad på bordet.

    Dengang var den sorte firkant en kulturel og social enklave som Monmartre i Paris. Vi mødtes på de lokale værtshuse ‘nede om hjørnet nede i kælderen’. Der var flere af os, der kom fra resten af skandinavien og enkelte tyskere, irere og englændere, men selvfølgelig ingen muslimer.

    Men, men, men…Socialdemokraterne på rådhuset kunne ikke lide det. Det mindede dem om deres fattige barndom. Overborgmester Egon Weidekamp, socialborgmester Pelle Jarmer og co. De fjernede med hård hånd københavns Montmartre og byggede cementlejekaserner i stedet og imens sendte de de oprindelige nørrebroere sydpå til nyopførte cementlejekaserner i Ishøj. Huslejen blev derved 20 doblet og så ville de bliv slaver af den socialdemokratiske boligstøtte på livstid og de ville få mere socialhjælp, så de måtte stemme på de socialdemokratiske mafiosi for at få til dagen og vejen og huslejen.

    De fleste af de oprindelige beboere undslap dog og flyttede, hvis de havde mulighed for det, til andre brokvarterer eller til ‘helårssommerhuse’ på Amager og steder a la Ballonparken.

    Den beton socialdemokratiske drøm blev til et mareridt og de måtte importere uintegrerbare muslimer fra fjerne lande til at fylde deres nyopførte cementlejekaserner. Nu hedder det Gaza-striben i folkemunde.

    Kommentar by A-mad — 24. august 2019 @ 12:00

RSS feed for comments on this post.