16. februar 2020

Albtertslund St.: 17-årige Marcus forsøgt skubbet ned på skinnerne, “… kendte dem ikke engang”

Som far til teenagedrenge er jeg ofte bekymret, og 17-årige Marcus fra Albertslund ligner min den store til forveksling. Det er slemt visse steder i provinsen, men er naturligvis en del værre i de islamiserede forstader til København. Eksempelvis i Albertslund, en gennemsnitlig fredag aften. En historie fra den virkelige verden.

Jeg blev i går slået ned på Albertslund station. Der var en større gruppering til stede, men der var ca 9 personer ud af denne, som var involveret. Det var dog kun 3 af dem, som nåede at få fysisk fat i mig og bankede mig. Da jeg forsøgte at undslippe, var der en fjerde der spændte ben for mig, så jeg faldt ned på jorden.
De forsøgte også flere gange at skubbe mig ned på skinnerne. Det sidste forsøg var da toget er ved at ankomme til perronen.

Mig og min søster var igår på Taastrup station og besluttede os for at tage ét stop til Albertslund station for at købe noget sodavand i 7/11 da der ikke ligger en i Taastrup. Så snart jeg stiger ud af toget siger min søster og en af hendes veninder at de tror de kender dem (Eller ihvertfald havde hørt noget om dem før) de stod for enden ved indgangen til perronen.

Jeg spørger så hvad de mener, og før jeg når at tænke mig om kommer der en dreng ca 15 år med sort kryllet hår, han stiller sig provokerende op af mig af ingen grund og før jeg når at sige noget får jeg en knytnæve lige i ansigtet så min overlæbe flækker

Jeg ved jeg ikke har mulighed for at beskytte mig selv eller min lillesøster da de er så mange, så jeg siger til min søster at vi er nødt til at gå med det samme. Så jeg går stille og roligt videre og begynder så til sidst at løbe da 2-3 af dem nu jagter mig, den ene får så ramt mig igen i hovedet denne gang på højre kæbe

Jeg løber så videre indtil jeg når enden af perronen hvor der kun er togskinner. Derfra ved jeg jeg er nødt til at gå tilbage og komme forbi dem, så de slår mig selvfølgelig igen og min søster er grædefærdig. Jeg falder så til sidst, og kan se han var tæt på at stampe mig i hovedet så ud af panik tager jeg en pose med 4 øl som jeg af panik slynger lige i hovedet på en af dem så de gik i stykker for at forsvare mig selv. 

Jeg rejser mig så hurtigt op og løber mod udgangen fra perronen hvor jeg bliver spændt ben for af nogen andre indvandrere der står indendørs lige udenfor 7/11, jeg løber så tilbage mod perronen og ud på skinnerne. (Og det skal lige siges at de heldigvis ikke rørte min søster eller hendes veninder) de havde fuld fokus på mig.

HOLD JER VÆK FRA ALBERTSLUND STATION OM AFTENEN! – De er syge i hovedet, og kendte dem ikke engang. Det forfærdelige af det hele er at de kun gjorde det fordi der skulle ske noget af ren kedsomhed. JEG KUNNE HAVE VÆRET DØD!

Det hele skete ca kl 22 fredag aften på Albertslund station, de var omkring 30 personer i alt, mens kun 9 af dem var endten indblandet eller med til at tæske mig. …”

(Marcus Alexander Aroli på Facebook, 15. februar 2020)

“Han vil ikke ud ad døren, og han siger, at han aldrig nogensinde skal på en station igen. Han er rimelig traumatiseret. … Marcus er noget af det mest høflige og velopdragne. Han kunne aldrig drømme om at tale grimt til folk, selvom de taler grimt til ham. … Jeg tror bare, de har udset sig ham som mål fra start. (Claudia Aroli, BT, 16. februar 2020)

Oploadet Kl. 12:28 af Kim Møller — Direkte link59 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/108192/trackback

59 Comments »

  1. En typisk dag med indvandring.

    Kommentar by Winged Hussar — 16. februar 2020 @ 12:48

  2. En racistisk hatecrime som venstrefløjens psykopater er fuldstændig kold i røven over. Men hvis nogen hiver i et tørklæde..

    Kommentar by Lukket fest, skrid hjem — 16. februar 2020 @ 12:54

  3. Negere gør det de er bedst til…vold…voldtægt..stjæle og forplante sig.

    Kommentar by jrp — 16. februar 2020 @ 12:55

  4. Marcus Alexander Aroli har sandsynligvis stemmeret til næste folketingsvalg. Gad vide hvad han vil bruge den til. Det siger han ikke noget om.

    Kommentar by BE — 16. februar 2020 @ 13:05

  5. De gjorde det ikke af ren og skær kedsomhed, men seksuelt hjemløse, muslimske mænd vil fornedre danske mænd overfor danske kvinder – som de vil have sex med. Det er deres metode og motiv, og det, der gør, at de kaster med sten efter alt dansk, der har “nosser”, d. v. s. brandfolk, reddere og politi.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 16. februar 2020 @ 13:06

  6. Mere aktuel end nogensinde.

    Frø af ugræs…..

    Kommentar by Erik — 16. februar 2020 @ 13:08

  7. En dag i Ivan Denisovitjs liv. Rettelse. En dag i Marcus Arolis liv.

    Kommentar by traveler — 16. februar 2020 @ 13:16

  8. Stakkels unge mennesker der tæsker løs på andre. De gør det jo fordi de er nogle stakler der fortjener lidt mere kommunal omsorg. Er gerningsmændene ikke i virkeligheden de egentlige ofre?
    Sådan ville det lyde i det officielle Sverige, snart også herhjemme.

    Kommentar by ino — 16. februar 2020 @ 13:19

  9. Det har stået på i over 35 år, så der er absolut intet nyt i at uskyldige danskere unge som gamle fuldstændig umotiveret bliver overfaldet af psykopat muslimer/islamister.
    Stram Kurs 90 mandater eller undergang.

    Kommentar by Piphans — 16. februar 2020 @ 13:25

  10. Det Danmark, du kender.

    Læs Koranen. Det hele står deri. Forfølgelse af vantro er en hellig pligt.

    Kommentar by Bastardo — 16. februar 2020 @ 13:27

  11. Deprimerende…

    https://ekstrabladet.dk/112/17-aarig-faengslet-var-part-i-overfald-paa-togstation/8005561

    “Overfor B.T. beskriver han gruppen som unge indvandrere. Men etniske danskere var tilsyneladende også til stede. For den 17-årige, der er anholdt i sagen, er etnisk dansk med et dansk-klingende navn.”

    Danskere vokser op i perkerområder og bliver nødt til at hyle som de andre ulve i flokken, eller at indtage rollen som lam. Han taler sikkert også perkerdansk med “jeg sværger” osv.

    Kommentar by Hr. Snusk — 16. februar 2020 @ 13:40

  12. Mange skriver : Stram Kurs 90 mandater eller undergang.

    Hvordan opnår Stram Kurs så mange stemmer, når Folketinget spænder ben for vælgertilkendegivelser og de store sociale medier lukker SK ude fra deres platforme?

    Det her er ikke alene dansk problem, men hele Europas, hvor der åbenbart ikke er stemning for at sparke Angela Merkel ad h. til
    Det er først og fremmest hende der skal ud, dernæst skal Facebook have vredet armen om, og fjerne de 30.000 snushaner, der er ansat til at slette det, “systemet” ikke bryder sig om.

    Kommentar by k.m. — 16. februar 2020 @ 14:04

  13. Det var vel ikke en stor massiv sort kvinde, de messede “black Lives Matter” alt imens hun gjorde det? Hun bor jo i Albertslund!

    Kommentar by Pallemand — 16. februar 2020 @ 14:07

  14. Prop lortet tilbage i røven på den kamel, der sked dem. Hjemsendelser NU!

    Kommentar by A. Nysted — 16. februar 2020 @ 14:16

  15. Andromedus, ja og det er dit teleelskab, din el-leverandør, dit lokale supermarked osv. også. Synes du, at det er ok, hvis de lukker for din telefon, strømmen i dit hus, dine muligheder for at købe mad osv., med den begrundelse at dine holdninger (som er fuldstændig lovlige), ikke er i overensstemmelse med nogle hemmelige regler?

    Kommentar by Hr. Snusk — 16. februar 2020 @ 14:18

  16. Kun en stærk fører som kan rejse en folkestorm kan nu redde fædrelandet!

    Kommentar by Rodina — 16. februar 2020 @ 14:35

  17. Facebook, youtube – privat firma eller ej, de er ikke hævet over loven, men Tysklands nye “füherer” anvender dem til at kvæle modstand mod hendes vanvittige indvandrerpolitik.

    WW2 kommer til at ligne en tur i Disneyland i forhold til den næste krig der vil udspille sig i Europa

    Kommentar by k.m. — 16. februar 2020 @ 14:42

  18. rettelse til min egen 14.42
    führer

    Kommentar by k.m. — 16. februar 2020 @ 14:45

  19. Kulturberigelse.

    Kommentar by Ewing — 16. februar 2020 @ 14:59

  20. Til alt held, vil sagen være nem at opklare, da tumperne begår forbrydelsen på en station, som er smurt ind i overvågning og de formentligt ikke havde til hensigt at begå overfaldet i første omgang og derfor formentligt er ankommet umaskeret.
    Men det triste efterspil vil formentligt være, at kun 2-3 dømmes en ligegyldig ministraf og de derfor kan være aktive igen hurtigt. Tilbage står en uskyldig knægt, med ridser i sindet og ikke mindst ansigtet.

    Kommentar by Revser — 16. februar 2020 @ 15:11

  21. Det er gennemgående for alle vestlige lande, at had, overgreb hvide ikke beskrives i medierne. Et andet forhold er så også de konfliker man ser mellem mindretal med hadforbrydelser og konfliker.
    De franske ghettoer er internt delt i zoner så etiske grupper ikke kommer i kontakt, der er store konfliker i England mellem afrikanske grupper, internt mellem muslimske klaner osv. Jøder i New York overfaldes af sorte og lationer.

    For, at multikulturen som politisk utopi kan opretholdes skal man fastholde illusionen om de hvide som årsag til konfliker og racisme. Jo, værre det vil gå for multikulturen i vesten, jo større vil anklager om hvid racisme som årsag til den ikke virke blive.

    Kommentar by CCC — 16. februar 2020 @ 15:51

  22. Integrationen går godt siger af Michala Bendiksen. Vi er et af de mest sikre, fredelige og rigeste lande i verden og vi burde kunne løfte utrolige byrder, det er i virkeligheden ganske få personer, der kommer. Vi burde have samme indstilling, som da vi modtog ungarske flygtninge.
    Forskellen er nok bare den at Ungarerne opførte sig ordentligt og var i alt bare et par tusinde. Mens den nuværende flygtningestrøm af folk fra Stormellemøsten ikke opfører sig ordentligt og ankommer i halve til hele millioner!
    Nu er hun naturligvis en del af det flygtninge industrielle kompleks, men alligevel må der vel være grænser hvor meget sludder man kan lukke ud!
    Hun hævder desuden at flygtningene er en hårdt tiltrængt arbejdskraftreserve, jamen kære ven, det kræver da at de arbejder, hvad alt alt for mange ikke gør, specielt ikke kvinderne.
    Det at flygtningene skulle koste 33 mia. kroner om året slår hun hen, det tror hun ikke på! Måske det var på sin plads at gøre opmærksom på at alle andre udgifter i kongeriget, opgives som bruttoudgifter, kun udgifter til indvandrene er opgivet som nettoudgifter, så hvis tallene skal sammenlignes med andre udgifter er der tale om en udgift på 84 mia. om året! Men det tror hun nok ikke på!
    Hvem er det så der er bange for de store flygtningestrømme, altså lige bortset fra Marcus og vel også hans søster, jo det er dumme mennesker, ofte fra provinsen eller udkantsdanmark, langt fra København, de kan ikke stave, er lavt uddannet og stemmer på Dansk Folkeparti, det folk som trænger til at blive opkvalificeret! Sådan er der nogen der kan slå den svada? Det er virkelig lang tid siden jeg har læst noget så arrogant!
    Hun skriver at folk skulle vide, hvad konsekvensen er af den politik, de stemmer for. Det burde hun fortælle Marcus og hans Søster når de nu skal stemme om 3 1/2 år!

    Kommentar by Den Nervøse — 16. februar 2020 @ 15:55

  23. Læs på sameksistens.dk

    Kommentar by Den Nervøse — 16. februar 2020 @ 15:55

  24. Et land fuldt af lavintelligente voldelige chimpanser, der i flok får lov til at hærge overalt…for normalt er chimpanser ellers kun at finde i zoo!

    Det er det vi vil ha´, spænding og gys…som en BBC naturfilm fra junglen i Afrika…!

    Valg efter valg viser at det er sådan man vil have det…og seneste mere af det ved det sidste valg, da de røde landsforrædere kom til magten! Det er det flertallet af vælgerne og borgerne vil have…hvis de ikke ville det, så var det vel stoppet for årtier siden? For det vanvid her har været dagligdag i mindst 30 år!

    Kommentar by Black Watch — 16. februar 2020 @ 16:01

  25. Kommentar by Den Nervøse — 16. februar 2020 @ 15:55

    Fæst aldrig lid til det en dansk kælling fortæller eller mener…De er en del af problemet og vil aldrig blive løsningen på problemerne!

    Det bliver den hvide mand der igen igen skal kvæle det her problem…hvis de kan og vil gøre sig fri af deres kællinger!

    Kommentar by Black Watch — 16. februar 2020 @ 16:05

  26. Der skal NOK en lille Ustzi, vil gøre underværker. det er nok den eneste løsning der findes.
    Det københavnske politi er jo hoppet på Islam-vognen, hvilket i højeste grad kan ses på Stram kurs demoerne.
    Nåh ned. De er jo taget af tuben.
    Politikerne skal på banen. Særlig DF og NB. Venstre går jo over til de Radikale, hvilket Elle-Belle-mand foretrækker.

    Kommentar by Charles — 16. februar 2020 @ 16:21

  27. Havde Marcus overset, at der stod 30 Perkere på perronen? Hvis han er blind, kunne søsteren så ikke lige have advaret ham.

    Kommentar by Henrik Wegmann — 16. februar 2020 @ 16:21

  28. Nej Henrik, det ville jo være fordomsfuldt og diskriminerende.

    Kommentar by Hr. Snusk — 16. februar 2020 @ 16:35

  29. *Black Watch 16:05
    Jeg er enig med dig i at mange kvinder reagerer på følelser frem for på fakta.
    Men ellers kender jeg mange fornuftige kvinder, så jeg kan ikke melde mig under fanerne, til kamp mod kvinderne!

    Kommentar by Den Nervøse — 16. februar 2020 @ 16:44

  30. Gæt hvem der også bor i det islamiserede shithole Albertslund?

    Det gør såmænd den såkaldte integrationsminister Mattias Tesfaye…

    Kommentar by Revisoren — 16. februar 2020 @ 17:42

  31. De skulle aldrig have været her.

    Kommentar by Hul igennem? — 16. februar 2020 @ 18:21

  32. Historien om danske politikere der bereder vejen for islamisk voldsherredømme, vil få “Zions vise fædre” til at fremstå som en børnehistorie..

    Kommentar by Hul igennem? — 16. februar 2020 @ 18:23

  33. Det var bare for sjov. Han kunne jo bare lade være med at “spille dum”. Det er jo klart, når tonen er så hård.

    Rigshospitalet er nok desperate i vagtplanlægningen, nu hvor de mangler endnu en hjertelæge til “fængslet”.

    Kommentar by Fascist — 16. februar 2020 @ 18:56

  34. 20-30 personpåkørsler med dødelig udgang PR år. Hvor mange af dem er terror? Mine børn får altid besked at gå senest muligt ned på perron og kigge sig omkring og opholde sig midt på perronen. Vi er altid bevæbnet!

    Kommentar by H. Nielsen — 16. februar 2020 @ 18:58

  35. Marcus Alexander Aroli – flot kæmpet. Skulle du ikke selv være det, så kan jeg sige at vi er mange der er stolte af dig. Har selv prøvet meget, inklusiv panikangst efter et lignende gruppeoverfald, hvor mit ene øre næsten blev revet af.

    Jeg er fuldstændig overbevist om at du kommer dig over chokket og at erfaringen vil styrke dig. Lige nu ser det nok ikke sådan ud. For sådan er det altid i starten af en traumefase. Skulle det blive endnu værre, sådan at du udvikler social-angst af det, så kan jeg varmt anbefale Angst-foreningen. De ved hvad de taler om og skal nok hjælpe dig.

    Til alle andre. Her har vi endnu et offer for den konstante muslimske vold. Hovedparten af ofrene anmelder ikke overfaldende, for det tør de ikke.

    Jeg tillader mig derfor – for tredje-fjerde gang, at opfordre alle med pengestærke netværk, til at oprette en fond for danske ofrer for muslimsk vold.

    Godt kæmpet Marcus. Det er folk som dig vi mangler.

    Kommentar by Michael Nielsen — 16. februar 2020 @ 19:33

  36. Hov, kan nu læse i BT at der er mere i denne her sag. Eksempelvis mentaliteten hos almindelige mennesker. De blander sig ikke når et gruppeoverfald forgår.

    Tre gange har jeg prøvet at blive overfaldet af en gruppe. To gange i Danmark og een gang i Sverige. Hver gang med mennesker omkring mig, og som med Marcus og utallige andre, så var der ingen der hjalp.

    Men pointen er den samme. Når du oplever en person blive overfaldet af en gruppe psykopater, så skal du blande dig eller ringe efter hjælp.

    Du kan altid spørge dine medmennesker om i ikke bør gå sammen og blande jer. De fleste tror at de er alene og ser ikke alle de potentielle allierede omkring sig. Men de er der altså. De skal blot spørges og organiseres. Noget der kan gøres på under 20 sekunder.

    Er du alene eller vil ingen hjælpe, så bevæg dig i sikker afstand og ring efter hjælp.

    I hjemløsemiljøet har jeg set mange overfald. Som regel begået af afrikanere, mod andre afrikanere. Men østeuropæerne er også godt med, når det kommer til overfald. De kommer alle fra nogle helt andre kulturer, hvor næven er logik.

    Det er ligegyldigt om du er gammel eller svag. Du kan altid organiserer andre der kan mere end dig.

    Link til BT artiklen hvor Marcus fortæller at ingen hjalp. Klientstaten er en realitet.
    https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2020-02-16-voldsoffers-advarsel-gik-viralt-nu-er-17-aarig-anholdt-for-gruppeoverfald

    Kommentar by Michael Nielsen — 16. februar 2020 @ 20:32

  37. Kommentar by Michael Nielsen — 16. februar 2020 @ 20:32

    “Når du oplever en person blive overfaldet af en gruppe psykopater”

    Hold nu op med at kalde dem psykopater!!!. Minder mig fucking meget om Lars Quizling, og “voldtægt af islam”.

    Det er hellige krigere som kun går det som deres pædofet fortæller at de skal gøre. Erobre områder og så opkræve jidza af de vantro som bevæger sig ind i området. Det er deres mentalitet. Drengen her kunne være sluppet fri ved frivilligt at give dem penge.

    Kommentar by kenneth — 16. februar 2020 @ 20:48

  38. Bare en oplysning: “Ny Ellebjerg station” er endnu værre, der er min engelsk-lærer slået ned 4 gange. Den skal man aldrig stå af på. Boligerne rundt omkring er muslimske.

    Kommentar by IES — 16. februar 2020 @ 20:55

  39. Kommentar by IES — 16. februar 2020 @ 20:55

    Det var vist også der en fik kastet syrer i ansigtet for nogle måneder siden.

    Kommentar by kenneth — 16. februar 2020 @ 20:59

  40. kenneth (med lille k og lille hjerne): “Drengen her kunne være sluppet fri ved frivilligt at give dem penge.”

    Klart nok, spade. Han skulle da bare hive tegnedrengen frem, mens de var igang med at slå og sparke ham i hovedet. Idiot!

    Kommentar by Hr. Snusk — 16. februar 2020 @ 21:00

  41. Kommentar by Hr. Snusk — 16. februar 2020 @ 21:00

    Risk assessment. Hvis du er outnumbered og omgivet af en flok aggresive arabere. Spiller du helt og tager du kampen op, eller giver du dem kontanter og så du kan bruge din hjerne senere hen til at bekæmpe dem.

    Kommentar by kenneth — 16. februar 2020 @ 21:07

  42. Kommentar by Hr. Snusk — 16. februar 2020 @ 21:00

    Men flot at du vil lege Rambo.

    Kommentar by kenneth — 16. februar 2020 @ 21:09

  43. Kommentar by Hr. Snusk — 16. februar 2020 @ 21:00

    Geniet svarer ikke?

    Du skal selvfølgelig i første omgang prøve at undgå high risk zones. Det er vi helt enige i. Du kan dog aldrig heltgardere dig. Specielt ikke sådan som de breder sig. Hvis du så alligevel havner i en, som drengen her, så har du 3 muligheder:

    1. Tag kampen op.
    2. Løbe væk
    3. Tilbyde dem penge.

    Personligt har jeg ingen våben på mig og er fysisk ret svag med dårlige knæ, så mulighed 1 og 2 er udelukket. I og med at jeg kender deres mentalitet så ved jeg at mulighed 3 med ret stor sandsynlig lader mig slippe helskindet væk og hvad betyder så et begrænset økonomisk tab i forhold til at sætte dit helbred på spil?

    Kommentar by kenneth — 16. februar 2020 @ 21:40

  44. “Men flot at du vil lege Rambo.”

    Jeg har ikke sagt noget som helst om, hvad jeg ville gøre, din tåbe.

    Du, derimod, påstod at den unge mand bare skulle aflevere penge “frivilligt”, men du har tilsyneladende ikke fattet, at angrebet bare kom ud af den blå luft. Der var ingen krav fra muhammederne, ingen forudgående dialog, og heller intet blev stjålet fra ham. Så det handlede altså IKKE om jizya. Bare den afstumpede dominansadfærd uden andet mål end dominans. Hvis du tror at den smule kontanter, som en 17-årig måtte have på sig, havde gjort nogen forskel, så er du fandme for dum. Han skulle smadres fordi han ikke hørte til deres gruppe.

    Håber at du selv kommer i en tilsvarende situation, så du kan afprøve din geniale taktik.

    Kommentar by Hr. Snusk — 16. februar 2020 @ 21:47

  45. Kommentar by Hr. Snusk — 16. februar 2020 @ 21:47

    Du kan selv være en tåbe.

    Hvorfra ved du at angrebet kom “ud af den blå luft”?

    Tværtimod står der “Da jeg forsøgte at undslippe”. Forsøgte at undslippe, det var den forkerte strategi som drengen valgte.

    Og ja, jeg har været i en situation som minder om den her. Jeg gav ikke penge væk, men det var kun tilfældigheder som betød at jeg ikke blev overfaldet. Den er en episode som fortsat giver mig mareridt om natten. Det ønsker jeg ikke andre skal udsættes for, heller ikke tåber som dig.

    Kommentar by kenneth — 16. februar 2020 @ 21:55

  46. Har du meget svært ved at læse og forstå?

    “Tværtimod står der “Da jeg forsøgte at undslippe”.”

    Ja, EFTER det første angreb!

    Og det mener du så var en forkert handling, selvom du selv angav netop den mulighed, som nr. 2 i #44

    “Og ja, jeg har været i en situation som minder om den her. Jeg gav ikke penge væk, men det var kun tilfældigheder som betød at jeg ikke blev overfaldet.”

    Nå, og nu hvor du sidder i sikkerhed bag skærmen, så mener du, at den 17-årige burde have fået den “geniale” idé, som du ikke selv kunne komme op med, da du befandt dig i en lignende situation. Endda efter at han, i modsætning til dig, VAR blevet overfaldet og VAR kommet til skade. Kors i røven, mand!

    Gider ikke at spilde mere tid på dig. Du fatter jo intet.

    Kommentar by Hr. Snusk — 16. februar 2020 @ 22:25

  47. Snart vil der være risiko-zoner overalt. Snart kan vores børn og vi selv ikke tage et s-tog, en bus eller en spadseretur i København, Århus eller Odense uden risiko for overfald. Michaela Bendixen er idiot.

    Kommentar by Birthe R — 16. februar 2020 @ 22:45

  48. Kommentar by Hr. Snusk — 16. februar 2020 @ 22:25

    Jeg kritiserer bestemt ikke drengen. Hvis han aldrig har oplevet noget lignende før, så kunne han selvfølgelig ikke gøre andet end at handle instinktivt. Han skal dog analysere situationen efterfølgende.

    Og i øvrigt aner du da heller ikke hvad der var gået forud for det første angreb. Hvis drengen har oplevet det samme som for mig så havde gruppen blokeret de mulige flugtveje som der var tilstede.

    Og så venter jeg stadig på et svar fra dig om hvad du vil gøre outnumbered 1:9 mod aggresive barbarer, med alle flugtveje blokeret. Jeg var selv fanget midt i en tunnel hvor de så nærmere sig fra begge ender.

    Baseret på en efterfølgende analyse af min egen oplevelse så tror jeg at den bedste strategi vil være at tilbyde dem de kontanter som jeg nu engang havde på mig. Naturligvis er det ikke nogen langsigtet løsning bare at underkaste sig dem, men kun en overlevelsesstrategi i ekstreme situationer.

    Kommentar by kenneth — 16. februar 2020 @ 22:48

  49. Kommentar by Den Nervøse — 16. februar 2020 @ 16:44

    Ok – Vi mænd skal ikke have kamp mod kællingerne – vi skal bare kvæle problemerne uden at spørge dem…skid på deres ødelæggende følelser og meninger…bare gør det!

    Ja der er da mange fornuftige Kvinder med de rette meninger…men desværre har ingen af dem nogen egentlig indflydelse og er bare unyttigt højtråbende stemmekvæg… lige som os.

    Det ved magteliten m/k på alle planer godt…derfor er der fyldt op med gale kællinger på alle indflydelsesrige poster på alle planer i det her land…de er i overtal og has got us by the balls!

    Kommentar by Black Watch — 16. februar 2020 @ 23:56

  50. At blive bedre til selvforsvar er en ting.
    At udelade at befinde sig hvor evner udi selvforsvar er underordnet en anden.

    Vælgerne har, set herfra, med stort flertal ved valg af lovgivere stemt for opretholdese af såkaldte memmeskerettighader hvilket for nogle de facto medfører- folkemord.

    Ophævelse af mindstealder for sigtelse og dom””””””””””””””””””’

    Kommentar by Peter Buch — 17. februar 2020 @ 05:38

  51. Stavefejl er noteret…

    Kommentar by Peter Buch — 17. februar 2020 @ 05:42

  52. https://www.bt.dk/krimi/rystet-borgmester-klar-til-handling-fuldstaendig-uacceptabelt

    Kommentar by P — 17. februar 2020 @ 06:50

  53. Kommentar by Hr. Snusk — 16. februar 2020 @ 22:25

    “Håber at du selv kommer i en tilsvarende situation, så du kan afprøve din geniale taktik.”

    Fik ikke helt kommenteret denne meget primitive sætning. Folk som ikke er enige med dig, bør altså udsættes for vold eller i hvert fald meget farlige situationer. Utroligt at du kan få dig selv til at skrive noget sådan.

    Det er så heller ikke “min egen” taktik. Den er fx beskrevet i tekster og videoer hvor kloge mennesker beskriver den værktøjskasse som man bør være udstyret med i mødet med de klankulturer som nu vokser voldsomt frem i de her år.

    Jeg tror du har lidt mere hjerne end du her giver udtryk for, og den håber jeg at du bruger den fremover. Den sidste sætning baserer jeg på hvad jeg tidligere kan huske at du har skrevet.

    Kommentar by kenneth — 17. februar 2020 @ 07:21

  54. Typisk. Denne historie har jeg også læst et par andre steder – men her var beskrivelsen af den etniske herkomst på voldsdrengene klinisk fjernet. Det må vi åbenbart ikke vide? (Skal ikke kunne sige om det gælder alle, der har omtalt sagen – men i hvert fald de steder, hvor jeg så det)

    Kommentar by Realist — 17. februar 2020 @ 08:46

  55. PENGE FOR FRED
    Isoleret set er det en fornuftig ide at betale sig fra at få tæsk. I den bredere kontekst kan det dog, blive begyndelsen på en ondskabsfuld spiral.

    For ved de hvem du er, så vil de sprede rygtet om deres nye slave. Sådan en man bare skal true lidt, og vupti, så har man nemme kontanter. Fænomenet kender vi allerede fra rockerne, i form af dummebøder. En farlig spiral at havne i.

    HÆVN SOM METODE
    En variation af metoden kunne være at betale sig fra tæsk første gang. Herefter vender man tilbage og tæsker en af dem der deltog. Tæsker vedkommende sønder og sammen. Det vil faktisk skabe respekt. Det vil også betyde en forhøjet risiko for hævn, i starten, men ikke nødvendigvis. De her mennesker, perkerne i sær, respektere nemlig vold. Nogle betragter endda volden selv, som en forhandlingsmetode.

    DANSKERNE MANGLER EN ANTI-VOLDSKULTUR
    Når det er sagt, så er det tydeligt at vi mangler en kulturforandring. Vi mangler at lære at stå imod de her forbrydere / hellige krigere / psykopater.

    MODIGE MARCUS OG ARNESTEDET
    Med hensyn til Marcus, modige Marcus, der er til stor inspiration for os alle, så håber jeg at hans familie får ham overtalt til at tage tilbage til togstationen. Gerne så hurtigt som muligt. Bare i fem minutters tid. For som man kan læse, så er det noget man ABSOLUT ikke vil i hans situation.

    Har som sagt selv været turen igennem tre gange, så jeg ved hvor afgørende det er for helings-processen, at han vender tilbage til arnestedet. Om muligt sammen med hans lillesøster og mange andre mennesker. Mennesker som både han selv og hans lillesøster stoler på.

    Såfremt han pt. har svært ved at spise, og mod al forventning skulle læse med her, så skal han nok vente med togstationen, til før om nogle uger. Kroppen skal lige sunde sig først.

    Igen. Godt kæmpet Marcus. Og ikke bare på togstationen, men også via medierne. Du bruger demokratiet, du beskriver dine følelser og dint rationale. Du udviser dermed stadigvæk tillid til samfundet og du har formået at stå helt alene, i en alt for ung en alder, imod de altid voldelige og sadistiske horder fra Islam.

    Allerede nu er du en inspiration for mange. Tak.

    Kommentar by Michael Nielsen — 17. februar 2020 @ 10:55

  56. Har vel dem på kamera så man er sikker på udvisning af landet…..på et tidspunkt kommer reaktionen, ren psykologi at der er en aktion med en konsekvens i modstandskamp……

    Kommentar by Moth — 17. februar 2020 @ 11:01

  57. Desværre har vi danskere tabt på forhånd. Vi forventer ikke konflikter, når vi skal med toget, derfor er vi uforberedte. De andre angriber i flokke og har derved overtaget. Hjælper andre danskere offeret? Nej. Kan vi skaffe ti kammerater, på ti sekunder? Jeg kan ikke. Ergo er kampen tabt inden den begynder.

    Kommentar by popeye — 17. februar 2020 @ 18:52

  58. For en stor del af befolkningen, ja, så er den tabt. Så der skal både opfordres og sparkes bagi. For de har stort set alle sammen soldatermaterialet i sig. Klientstaten har lagt det i dvale.

    Vi har brug for flere typer som Marcus.

    Kommentar by Michael Nielsen — 18. februar 2020 @ 13:24

  59. # kenneth

    For et par år siden fik to unge skandinaviske piger savet deres hoved af under en ferie i shithole Marokko.

    Tror du at pigerne stadig havde haft deres hoved på kroppen i dag, hvis de bare havde tilbudt muhammedanerne et par hundrede euro?

    Kommentar by Revisoren — 18. februar 2020 @ 19:25

RSS feed for comments on this post.