24. maj 2020

Århus Ø: 22-årig banket ned af ‘mænd’, der ‘kørte lige forbi politiet og anmelderen med hånende råb’

Århus Stiftstidende har talt med en 22-årig hundlufter der natten til lørdag ‘umotiveret’ blev slået ned af ‘op imod 10 mænd’ i det mondæne Århus Ø. Han fik hurtigt fat i politiet, der dog ikke fandt anledning til at konfrontere gerningsmændene. Der sættes ikke etnicitet på overfaldsmændene, men Århus Ø er blevet et yndet udflugtsmål for vestbyens AEH’ere. Se evt. I & II. Fra Stiften.dk – Hundelufter: Jeg blev overfaldet på Aarhus Ø – politiet ville ikke anholde gerningsmænd.

“… I opslaget, hun henviser til, beretter en ung mand på 22 år:

“Omkring kl. 01 i nat gik jeg tur med min hund og på Jette Tikjøbs Plads mødte jeg omkring 10 mænd, som mente jeg skulle have tæsk. Det ene øjeblik snakkede vi hund, det næste øjeblik lå jeg på jorden i fosterstilling og blev sparket. Heldigvis var det hurtigt overstået, og jeg og hunden slap uden skader.” …

Den unge mand kunne ikke forstå, at politiet ville have alle mulige beskrivelser af gerningsmændene som alder, højde, etnicitet med videre, når han kunne genkende og udpege, at de stod lige i nærheden.

Da gerningsmændene opdagede, at han talte med politiet, hoppede gerningsmændene ind i deres biler og kørte lige forbi politiet og anmelderen med hånende råb og fornærmelser.”

(Århus Ø, Jette Tikjøbs Plads nederst t/højre; Foto: Maps)

Oploadet Kl. 18:15 af Kim Møller — Direkte link30 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/110328/trackback

30 Comments »

  1. Det er godt at de udsatte unge har noget at tage sig til i det kedsommelige østlige Aarhus. Det samlede byråd har virkelig gjort meget godt for de kære fremmede venligsindede tilflyttere. Som Anna Mæh Allerslev ville have sagt det: Arrhusianerne viser vordan vi kan være mere inkluderende. Hurra for Thorkild Simonsen og Peter A G Nielsen.

    Kommentar by Nielsen — 24. maj 2020 @ 18:31

  2. Og folk forstår ikke hvorfor jeg flyttede fra Århus. Byen er efterhånden én stor ghetto.

    Kommentar by W — 24. maj 2020 @ 18:41

  3. Kommentar by W — 24. maj 2020 @ 18:41.
    Enig. Samme her. Smilets by er en saga blot.

    Kommentar by Kimski — 24. maj 2020 @ 18:52

  4. Dhimmi citronmåner…

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 24. maj 2020 @ 18:52

  5. Hvis det er sandt så skal Aarhus politi skamme sig og anmeldes til DUP. Det er jo skandaløst.

    Claire Lopez sagde at den muhamedanske magtovertagelse ville begynde med enklaver hvor ordensmagten mister evnen til at opretholde statens voldsmonopol og sharia og voldsmandens veto hersker.

    Chalet Tavakoli den ateistiske Iraner mener at ikke at vi ender med borgerkrig men at vi ender som Israel. Hvor sikkerheds situationen er således at det er nødvendigt med store sikkerheds- og politistyrker og hvor store civile edsvoren hjælpe-politi styrker altid går bevæbnet med det formål at kunne skyde muhamedanere hvis de går amok på Israelere.

    Hunden er som svinet urent i muhamedanismen så muhamedanerne som gruppe er ikke de store hundeelskere snarere tværtimod de er bange for hunde.
    Følgende familiehunde er gode beskyttere og vil angribe en aggressor for at beskytte sin ejer: Cano Corso, Belgisk Malinois, Tysk Korthår, Rottweiler og Schæfer.

    Kommentar by Zenobia — 24. maj 2020 @ 19:14

  6. Og så taler man om at politiets anseelse falder?

    Kommentar by redneck — 24. maj 2020 @ 19:27

  7. Jamen så er Politøse direktøren jo ved at kunne inkassere endnu en bonus…

    Kommentar by Elvadatter — 24. maj 2020 @ 19:46

  8. Politiets højeste prioritet er ikke at risikere at blive beskyldt for “racisme”, “xenofobi”, “islamofobi” eller lign. overfor de fremmede.

    Derfor vil de helst ikke beskytte etniske danskere, hvis det indebærer pågribelse af fremmede.

    Kommentar by Peter Nielsen — 24. maj 2020 @ 20:17

  9. Der udkom engang en bog om at POLITIET var vores sidste og vigtigste bolværk mod kriminalitet og gangstervælde. Er det bolværk ved at smuldre væk pga. politisk indblanding og “korrekthed”?

    Hvis politiet af Chrborg hindres i at opfylde deres opgaver, kan Danmark blive et land med HVERDAGS-TERROR ligesom Frankrig, Tyskland og Sverige. Og det er en situation vi kan havne i på forbavsende kort tid.

    Vi danskere er jo allerede i en utryg situation, når bare det at lufte en hund, at gå eller cykle en tur, at hæve penge ved en automat, at være ved stranden/i skoven, at være i bil, i hjemmet eller på kontoret osv., kan føre til at man bliver røvet, overfaldet eller myrdet.

    Læs Nordisk Kriminal-reportage og se hvor slemt det allerede står til.

    Kommentar by Bent A — 24. maj 2020 @ 20:27

  10. Politiet tør kun anholde unge danskere, så undgår vi tredje verdenskrig.

    I alt skred ordensmagten til anholdelse af syv unge,
    https://www.a4nu.dk/artikel/250-unge-til-vild-drukfest-i-park-politi-anvender-peberspray

    Kommentar by tavsen — 24. maj 2020 @ 20:34

  11. PS: HVIS MAN studerer alle de måder hvorpå danskerne svigtes eller tyranniseres, kan man måske allerede tale om at Danmark til dels er en bananstat eller terror-stat. Vores samfund ligner det svenske jungle-samfund mere og mere for hver uge eller måned.

    Kommentar by Bent A — 24. maj 2020 @ 20:35

  12. Politiet er ikke på danskernes side.

    Kommentar by Johnson — 24. maj 2020 @ 20:47

  13. Hvor mange muslimer er der i det danske politi????

    Kommentar by IES — 24. maj 2020 @ 20:53

  14. Kender selv til flere episoder hvor de danske dhimmistrisserer er stukket af fordi det var perkere der var involveret, dhimmistrisserne skider i bukserne bare de høre ordet perker.
    Red Danmark, følg en dhimmistrisser og en perker til grænsen.

    Kommentar by Piphans — 24. maj 2020 @ 21:17

  15. Det danske kujonpoliti.

    Kommentar by Magnus Pedersen — 24. maj 2020 @ 21:41

  16. Det virker som om, at politiet efterhånden vælger den nemme løsning og flygter fra konfrontationen, men jeg undrer mig i den her sag dog over, hvorfor hundelufteren ikke vil oplyse cpr.nr. Og ja, det behøver han sikkert ikke, men virker dog lidt kryptisk.

    Noget andet er: Det må være virkelig frustrerende som betjent, at man ikke må en skid. Jeg tænker på ham, der ved Paludan-demonstrationen siger, at muslimerne opfører sig som rotter. I stedet for at rette kritikken mod den åbenlyse vold, som politiet møder, så bliver denne ærlige betjent mødt med udskamning, sikkert fra sine egne foresatte. Vold kan åbenbart betale sig.

    Kommentar by piusXII — 24. maj 2020 @ 22:06

  17. Århus Øst; er det ikke der alle de bedrestillede århusianske skatteydere bor?
    Hmm, men de har åbenbart også stemt for mere af samme!
    Mon de vågner op nu???

    Kommentar by M.S. Carstens — 24. maj 2020 @ 22:08

  18. Århusmodellen i fuldt flor.

    Kommentar by Bastardo — 24. maj 2020 @ 22:30

  19. #13 IES
    “Hvor mange muslimer er der i det danske politi????”
    Masser! Især hvis vi medregner de åndelige muslimer i politiledelsen.

    Kommentar by bjarne binee — 24. maj 2020 @ 22:40

  20. Visse-vasse. Politi patruljer havde jo bare travlt med at komme hjem til en af dagens fem bønner i bederummet på politi-moskeen i Aarghus.

    Og ellers:
    Opsig konventionerne-
    Start repatrieringerne.

    Kommentar by Neuhammer — 24. maj 2020 @ 22:58

  21. Kommentar by piusXII — 24. maj 2020 @ 22:06

    Jeg lærte i Strafferet med Knud Aage Frøbert på DJH i forrige årtusinde:

    Retsplejelovens kapitel 67, paragraf 750: —Du er forpligtet til på forlangende at oplyse til politiet:
    • Fuldt navn
    • Folkeregisteradresse
    • Fødelsdato

    og INTET mere (end ikke de sidste fire cifre i personnummer).

    Denne paragraf og de tre krav i § 750 har jeg fire gange moret mig med overfor lorte dhimmipolitiet, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 25. maj 2020 @ 00:26

  22. >13 IES 20:53
    Det vides ikke. Men de er en af grundene til at panserne IKKE er på danskernes side. De er mest optaget af at opklare lovbrydere,som forbryder sig mod primært racismeparagraffen,men også de mange paragraffer Lars Andersen blev dømt for. Skide være med at ingen fars sjæl forstår hvad landsforræderne i fjolsetinget brygger sammen om hvad vi må. Øh,skrev de noget om det??? Jeg mener hvad vi ikke må,som er stort set alt de ikke er enige i.

    Kommentar by Nielsen — 25. maj 2020 @ 00:35

  23. ✋ ADVARSEL 🛑 Bent A er løs herinde som den tidligere ALEXANDER BEAUMONT, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 25. maj 2020 @ 00:45

  24. Kommentar by M.S. Carstens — 24. maj 2020 @ 22:08.

    Jo, der er sikkert et godt marked for både kokain og hash handel i området, pengene til de dyre biler og eget forbrug skal jo hentes ind, et eller andet sted.

    Kommentar by Kimski — 25. maj 2020 @ 01:29

  25. Disse mondne lejligheder, som oftest er meget dyre- skal så sandelig- nok stige i værdi når AEH med Deres leasing biler hærger området, og Politiet holder sig væk. Støt SIAD og GI. God mandag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 25. maj 2020 @ 05:37

  26. Disse mondæne lejligheder:-)

    Kommentar by Michael Unna — 25. maj 2020 @ 05:37

  27. JEG VÉD IKKE hvad der foregår i hovedet på Umulius? Hvorfor advarer han mod mig igen og igen? Er det fordi jeg altid og hele vejen igennem forsvarer danskerne mod de gamle partier og medier, så godt jeg nu kan? Er det fordi umuliussen er noget femtekolonne, eller fordi han ikke tænker længere end til sin næsetip? Hvornår har umulius haft travlt med at advare mod de kommunister, feminister, radikale og lignende som også af og til opererer her på nettet? Det er vist ALDRIG! Er umulius en radikal troll eller dobbeltspiller som ikke forstår ret meget af hvad der foregår, siden han spilder min og andres tid med vås og mistænkeliggørelse? Er han selv en som bruger flere signaturer? Det ville ikke forbavse. Tyv tror jo hver mand stjæler. Citerer umulius aldrig andre, eller låner udtryk andre steder fra? Hvorfor er umulis med på Uriasposten? Er det for at fosvare danskerne og Danmark mod politisk ondskab og rænkespil?

    Kommentar by Bent A — 25. maj 2020 @ 07:33

  28. @ 16 pius XII

    At vold udøvet af muslimer kan betale sig, det viser jo utallige episoder, hvor politiet ikke magter at skride ind. De vil meget nødig konfrontationen, og vil hellere se bort fra åbenlys ulovligheder, vel at mærke fra de muslimske rotter.

    Politiets manglende indgriben i Aarhus, er bekrymrende, men egentlig ikke overraskende, når en stor del af ledelsen er skabsmuslimer. Tænk på hvad der foregår i Odense, tilsidesættelse af alt. Ligeså i Gjellerup, hvor halvhjerner var forsamlet i stor stil – trods forbud – og politiet stod bare og gloede. Bønnekald, ingen indgriben. Når 3-4 etniske danskere demonstrerer, så er der pludselig ikke mandskabsmangel, og formentlig vanker der bøder.
    Tænk på Steen fra Uriasposten, der sidste år fik beslaglagt sit IT-udstyr, hvor 5 granvoksne betjente møder op. I sådanne tilfælde er der ikke mandskabsmangel.
    Tænk på “Kramme-Charlotte”, hendes handling afstedkommer ikke indgriben fra ledelsen-tværtimod.
    Tænk på betjenten Nyboe, der truede en dansk far, fordi han havde sit barn med, hvorimod den muslimske halvhjerner der også havde børn med, de fik ingen påtale.
    Tænk på betjenten i Odense Elvir Abaz, der altid får sine “rørende” indlæg optaget i ludersprøjten fra Rådhuspladsen i København.

    Der er noget helt galt i Danmark, hvor islam har fået en særstilling, forstå det hvem der kan. Det kan jo kun skyldtes, at man ikke tør slå hårdt mod hårdt, bl.a. fordi politiet har stirret sig blind på dialog, vel at mærke når det gælder halvhjernerne.

    Kommentar by der Adler — 25. maj 2020 @ 10:29

  29. Mon konvertitten Jens Harder Højbjerg stadig er ansat i Københavns politi?

    Kommentar by Revisoren — 25. maj 2020 @ 13:49

  30. Ja, ham hører man ikke meget fra mere,- ej heller fra hans smukke hustru.

    Kommentar by E. D. Christensen — 25. maj 2020 @ 14:43

RSS feed for comments on this post.