8. juli 2020

Teenagedreng afstraffes og trues af herboende tyrker: ‘Skal jeg hente min kniv’, ‘Kys mine fucking sko’

Frihedens Stemme har lagt et 47 sekunder langt videoklip online, der viser en del af det multikulturelle samfund, som medierne sjældent tematiserer. Tyrkiske Mehmet Ali Yücelbaş afstraffer en lidt yngre dansk dreng, og deler efterfølgende selv videoen i FB-gruppen ‘Huset’. Gruppens første regel nr. 1 er ‘Ingen racisme’, men som det pointeres i regel 3: ‘Hate er tilladt, man skal bare ikke nævne nogle form for familie’. Der mangler lidt kontekst til videoen, men ophavet er kendt, og den er vel egentligt også selvforklarende. Dominanskriminalitet i koncentrat.

“Scenen er et offentligt toilet, hvor den aggressive muslim – Mehmet Ali Yücelbaş – er i gang med et voldeligt overfald, der inkluderer knivtrusler samt slag og spark i hovedet på det danske offer.

‘Hva’ fuck skal du spille smart,’ lyder det på ‘indvandrerdansk’ med tydelig accent. …

Mehmet Ali Yücelbaş tager kvælertag på sit danske offer og presser ham ind i toiletbåsen. En ukendt person filmer overgrebet på en mobiltelefon. Ydmygelsen skal foreviges til senere brug.

‘En lille luder hygger sig sammen med mig,’ skriver Mehmet Yücelbaş, da han efterfølgende deler videoen med overfaldet på Facebook. Han har allerede delt overfaldet på Snapchat. …

Det danske offer siger tydeligt ‘undskyld’ til den tyrkiske voldsmand, mens han er mast op mod toiletvæggen. Mehmet Yücelbaş slår sit offer flere gange i hovedet. …

‘Skal jeg hente min kniv,’ truer Mehmet Yücelbaş sit rædselsslagne offer. …

Da den danske dreng knæler, sparker Mehmet Yücelbaş ham i ansigtet.

‘Kys mine fucking sko. Nu, siger jeg,’ lyder det arrigt … Efterfølgende kysser offeret voldsmandens fødder.” (Frihedens Stemme)

Videoen kan ses hos Bitchute.com: Søg på ‘Mehmet Ali Yücelbaş’.

Screencaps (let redigeret)

Oploadet Kl. 02:37 af Kim Møller — Direkte link71 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/111399/trackback

71 Comments »

  1. Hent ham med det samme, politi. Smid ham hjem. https://www.facebook.com/profile.php?id=100012268059252 han bor vel i Horsens https://www.krak.dk/y%C3%BCcelbas/firmaer?ne=55.85317930658324%2c9.846346378326416&sw=55.84698792836565%2c9.83104705810547

    Kommentar by BB — 8. juli 2020 @ 03:31

  2. Det er ikke tyrkeren der er problemet, men de danske lærere som har fortalt den danske dreng gennem hele hans skoletid at hans naturlige rolle er at knæle for tyrkeren.

    Kommentar by Per — 8. juli 2020 @ 04:29

  3. Og naturligvis de danskere som lukkede tyrkeren ind i landet, men det er grundlæggende den samme gruppe. Der må efterhånden sidde en del forældre derude som har et regnskab at gøre op med disse mennesker.

    Kommentar by Per — 8. juli 2020 @ 04:33

  4. Sådan en rotte. Udyr som ham skal bare klynges op i lygtepælene og tæskes til plukfisk af danskere, der kommer forbi og har lyst til lidt sjov.

    Kommentar by Krautling — 8. juli 2020 @ 04:34

  5. Byt rundt på etniciteten. Så ville det være en brækkende nyhed med journalister overalt som fluer på en frisklagt sommervarm lort.

    Vil nogen danske medier røre ved det her? Jeg tror det ikke. Det er ikke konstruktivt.

    Kommentar by BE — 8. juli 2020 @ 04:51

  6. Nej hov hov, racisme kan kun være hvide, som er grumme over for sorte eller brune, det kan aldrig være sorte eller brune, som er grumme overfor hvide! Det lærer de selv på journalisthøjskolen! Og så er det jo nok sandt!

    Kommentar by Den Nervøse — 8. juli 2020 @ 05:09

  7. Hvor er vi henne Falkeøje?

    Kommentar by Nielsen — 8. juli 2020 @ 05:55

  8. Ja det er jo ikke noget som “Main Stram Medierne” overhovedet beskæftiger sig med…..lidt ligesom det var svært at få de engelske medier til at beskæftige sig med voldtægtsbander af muslimsk herkomst i England…i stedet for hængte man Tommy Robinson ud og isolerede ham fra Sociale medier, fordi han beskæftigede sig med problemet. Ok når folk stemmer som de stemmer og tror på den pilrådne etik og moral om racisme, må de jo finde sig i at Deres børn bliver ofre for Deres løgnfulde moral.STØT SIAD OG GENERATION IDENTITÆRE. God onsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 8. juli 2020 @ 06:29

  9. Før hen skød man landsforrædere.
    I dag laver de vores love!

    https://fremskridtdk.wordpress.com/2008/09/04/de-skjulte-tal/

    Kommentar by Karsten Lund — 8. juli 2020 @ 06:35

  10. VI VIL IKKE FINDE OS I DET !!!!!!!jeg anmelder

    Kommentar by h.nielsen — 8. juli 2020 @ 06:40

  11. Jeg vil gerne høre mere fra dit keyboard Karsten Lund. Nu er vi der hvor vi bev advaret mod at befinde os.

    Kommentar by Nielsen — 8. juli 2020 @ 06:56

  12. Hyænerne slår til IGEN. Flere mod én og gerne et let offer. SVIN!!!!

    Kommentar by cicero — 8. juli 2020 @ 08:16

  13. Hans familie ejer et sted der hedder Agerskov Pizza.

    Kommentar by KafirHarbi — 8. juli 2020 @ 08:22

  14. “Filmede overfald på ung mand: Nu advarer politiet

    Videoen er blandt andet blevet delt i en facebookgruppe med 7000 medlemmer. Politiet opfordrer til, at man sletter den af hensyn til ofret i sagen”
    https://ekstrabladet.dk/112/filmede-overfald-paa-ung-mand-nu-advarer-politiet/8194757

    Kommentar by BE — 8. juli 2020 @ 08:22

  15. @15 ja, det ender med man bliver vækket om natten af politiets SQUAT team hvis man har videoen liggende

    Kommentar by redneck — 8. juli 2020 @ 08:46

  16. Det er sørgeligt at se på. Drengen er ikke alene offer for en slimet negerperker og hans psykopat kultur…men også offer for 2 generationers pædagog opdragelse.

    Kommentar by Jp — 8. juli 2020 @ 08:51

  17. Er denne indvandrer blevet meldt til politiet? – Ellers gør jeg det.

    Kommentar by Realisten — 8. juli 2020 @ 08:58

  18. Til info er faderens pizzaria Agerskov King of Pizza – bestil endelig en lille uhumsk varm ostemad
    https://agerskov-pizza.dk/?utm_source=google&utm_medium=gmb&utm_campaign=website

    Kommentar by redneck — 8. juli 2020 @ 08:58

  19. Videoen skal vises for David Trads hver morgen når han vågner, og hver aften inden han går i seng

    Kommentar by k.m. — 8. juli 2020 @ 09:00

  20. https://datacvr.virk.dk/data/visenhed?enhedstype=virksomhed&id=40367225&soeg=N%C3%B8rregade%2035%206534%20Agerskov&type=Alle&language=da

    Kommentar by Jp — 8. juli 2020 @ 09:08

  21. Ugerningen er ret ny blandt de muslimske varianter af dominansadfærd og dominanskriminalitet. Den blev populær efter at paven i 2016 gik på knæ og kyssede nogle migranters fødder, heriblandt nogle muslimers.

    Kommentar by traveler — 8. juli 2020 @ 09:11

  22. Hvor er vores allesammens Carsten Jensen henne? Skal han ikke kommentere det?

    Kommentar by Jøck — 8. juli 2020 @ 09:13

  23. @ Nielsen — 8. juli 2020 @ 06:56

    Jeg er ikke helt med på, hvad det er, du gerne vil høre mere af.

    Kommentar by Karsten Lund — 8. juli 2020 @ 09:14

  24. “Af hensyn til offeret” – hvad tænker politiet på, han er pixelleret. De mener vel “bøddelsvinet”

    Kommentar by BB — 8. juli 2020 @ 09:24

  25. Ekstra Bladet kunne sagtens vise video med George Floyd – helt uden at tage nogen hensyn.

    https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ganske-enkelt-skraekkeligt-jeg-kan-ikke-faa-vejret/8138439

    Kommentar by BE — 8. juli 2020 @ 09:28

  26. Saalaenge der ikke foelger en titel som “ridder” eller “sir” med, er der ingen grund til at knaele for nogensomhelst, og da slet ikke for en sandalslaeber med intellekt som en amoebe…

    Kommentar by krassisten — 8. juli 2020 @ 09:28

  27. BT er også med på den bekymrede politi-vinkel.

    “Video af overfald på ung mand florerer: Nu opfordrer politiet til at slette den”
    https://www.bt.dk/krimi/video-af-overfald-paa-ung-mand-florerer-nu-opfordrer-politiet-til-at-slette-den

    Kommentar by BE — 8. juli 2020 @ 09:37

  28. Videoen tvinger mange til at tage stilling. Desværre er der mange der ikke vil tage stilling. Derfor stikker de hovedet i jorden og stemmer blindt på de partier som heller ikke vil tage stilling.

    Kommentar by Jp — 8. juli 2020 @ 09:47

  29. Hvorfor har danske drenge helt mistet evnen til at forsvare sig ?
    Tyrkeren skulle have haft et kraftigt slag/ spark imellem benene, hvor er knægtens venner?

    Kommentar by hartvig jensen — 8. juli 2020 @ 09:49

  30. Som den ”konservative” statsminister – Poul Schlüter – sagde det for en del år siden: ”Tænk at være ung idag. Sikke muligheder”.
    Her er vi så vidne til én af mulighederne.

    Til Poul Schlüter og resten af det indvandringsvenlige slæng fra syndens Christiansborg: ”Tak” for lort!

    Kommentar by Karsten Lund — 8. juli 2020 @ 10:11

  31. Måske er der en skønne dag en dansker, der hiver en gun op af lommen og pløkker een af de aber. . Vi skal have dem ud af Danmark! De hører til i den globale zoologiske have: Mellemøsten-Afrika

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 8. juli 2020 @ 10:24

  32. https://vafo.dk/artikel/28-%C3%A5rig-i-grundlovsforh%C3%B8r-to-m%C3%A6nd-er-mist%C3%A6nkt-for-at-voldtage-11-%C3%A5rig-dreng-sammen
    “Forholdet blev begået i et boligområde i Vejle by i forbindelse med et rollemodelsprojekt, hvor den 29-årige skulle fremstå som et forbillede for børn i kvarteret. I stedet udnyttede han altså sin rolle til at forgribe sig på drengen.

    Sagen kører for lukkede døre, af hensyn til offeret.

    Som Vejle-stedkendt, har jeg nemt ved at gætte mig til kvarterer med den slags “legestuer”
    Rollemodelsprojekt siger jo det hele

    Kommentar by k.m. — 8. juli 2020 @ 10:51

  33. Jeg kan ikke forestille mig andet end at tyrken allerede er afhentet af politiet.

    Alt andet ville være en falliterklæring!

    Kommentar by Santor — 8. juli 2020 @ 10:59

  34. @ 32 Santor. Du maa vaere indbegrebet paa en haabloes optimist…;-)))

    Kommentar by krassisten — 8. juli 2020 @ 11:11

  35. ¤

    Systæmæts juristær og dommæræ vil stænsikkært findæ mangæ formildændæ omstændighædær. Så dommæn vil nok lydæ på: æn lillæ bødæ og fy, gør dæt ikkæ igæn. Og så 14 dagæs samfundstjænæstæ.

    Og dr.ng.n ovrl.v.d. jo. Så ov.ni d.n lill.bitt. straf giv.s .n gratis f.ri. r.js. på luksusskib.

    B.klag.r, tastatur.t str.jk.r.

    Kommentar by Bent A — 8. juli 2020 @ 11:17

  36. Kulturberigelse.

    Kommentar by Ewing — 8. juli 2020 @ 11:30

  37. Har lige afgivet en underskrift til Dansk Samling men burde måske af reelle politiske årsager, og ikke af historiske årsager, have valgt Stram Kurs alias Hard Line men tror den hårde kurs når det inden længere, tak hvis andre gør det (Nye Borgerlige har vist ikke fundet “nældens rod” som de har talt om)……

    Kommentar by Moth — 8. juli 2020 @ 11:50

  38. @ Hartvig Jensen
    Hvis man går til forsvar vil medierne sikkert redigerer det så det bliver til et angreb og en hadforbrydelse mod den invasive tyrk. Hvis man følger udviklingen i hele den vestlige verden er det faktisk normen. Et generalt råd er, at undgå, at komme i kontakt og konfrontation med dem. Medierne er ikke på en persons, der er hvids side. Er du brun eller sort er du altid offer, -er du hvid er du altid skyldig.

    Kommentar by CCC — 8. juli 2020 @ 11:57

  39. Dette er resultatet af globalisternes propaganda om “mangfoldighed”, “inklusion”, “tolerance”, “anti-racisme” etc. Flere etniciteter på det samme område vil ALTID føre til konflikt og vil ALDRIG fungere.

    Kommentar by Peter Nielsen — 8. juli 2020 @ 12:01

  40. Gør jer ingen forhåbninger.
    De røde og radigale har sørget for, at der gælder andre regler for brune indavlede organismer fra Mellemøsten

    Kommentar by Bilka — 8. juli 2020 @ 12:01

  41. Den lyshårede dreng bliver nok dømt.
    https://www.bt.dk/krimi/mand-sigtet-efter-overfalds-video-vi-tager-staerkt-afstand-fra-det

    Kommentar by Anonym — 8. juli 2020 @ 12:07

  42. Manden er Kurder og ikke Tyrker, det fortæller Tyrkerne mig.

    Kommentar by KineserSnot — 8. juli 2020 @ 12:27

  43. Kommentar by Moth — 8. juli 2020 @ 11:50

    Dansk Samling… det eneste de har er en blog på Jyllands-Posten..

    Kommentar by KineserSnot — 8. juli 2020 @ 12:28

  44. Hvad har vi? Politiets efterretnings tjeneste,militaerets ditto,et politi og en haer,et justits ministerium de maa da foele sig helt grin,
    narko bliver solgt over det hele,en Dansk dreng skal kysse en tyrkers sko,krav om boennekald,separerede svoemmehaller,umaerket halalslagtet dyr,Koebenhavns Raadhusplads som ramadan afslutning,flere nye moskeer,
    stykke for stykke,paa et eller andet tidspunkt kan skatteyderne ikke betale mere,efter at have financieret “ausradierung”af et ca 1300 aar gammelt land politikere er i glade nu?er der flere danskere tilbage i det her land,jeg spoerger bare

    Kommentar by dunk — 8. juli 2020 @ 12:33

  45. Dhimmistrisser logik i Mohammedanmark – anhold dem som har lagt videoen på nettet så dumskerne ikke kan se hvordan de importerede fupflygtninge og perkere på evig forsørgelse opføre sig.
    Islam og Black Lives Murder.

    Kommentar by piphans — 8. juli 2020 @ 12:37

  46. redneck — 8. juli 2020 @ 08:58

    Mon der kan forventes samme hetz mod pizzariet som mod denne burgerbar?

    http://www.uriasposten.net/archives/104887
    Anahita Malakians’ burgerbar åbnede i søndags. Onsdag skrev venstreekstreme Konfront.dk om såkaldte ‘Naziburgere’, hvorefter den yderste venstrefløj – inkl. Enhedslistens kernevælgere, gik til angreb online. Natten til i dag kom så den logiske følge. Her gengivet af BT – Anahita Malakians burger-restaurant udsat for hærværk: ‘Det var bare et spørgsmål om tid.

    Kommentar by tavsen — 8. juli 2020 @ 13:15

  47. Politiet er i gang med at kontakte Facebook for at få videoen slettet fra platformen.

    https://www.bt.dk/krimi/mand-sigtet-efter-overfalds-video-vi-tager-staerkt-afstand-fra-det

    Kommentar by KineserSnot — 8. juli 2020 @ 13:27

  48. @ tavsen — 8. juli 2020 @ 13:15 man kunne jo forestille sig at “nogen” ville ringe og bestille en masse pizzaer og glemme og hente dem

    Kommentar by redneck — 8. juli 2020 @ 13:50

  49. Bomb dem med dårlige anmeldelser på trustpilot og Google

    Kommentar by Træt — 8. juli 2020 @ 14:32

  50. Kommentar by dunk — 8. juli 2020 @ 12:33

    Brug nu æøåÆØÅ. Ingen gider forsøge læse dine ulæselige indlæg, og alle enheder kan sættes op med dansk tastatur og æøåÆØÅ, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 8. juli 2020 @ 14:35

  51. Islam er hadets og dødens religion. Oprindeligt var Allah en månegudinde for kloakbeduiner, men en opdigtet ondsindet person, kaldet Moe, lynlæste de kristnes budskaber og gaflede de stumper ud, som gavnede hans militærliderlighed. Islam er en tom mekanisk religion, uden moral og etik; kun anvisninger til diverse gymnastiske øvelser og med faste trylleformularer for de dumme. Minareternes brægen skal minde de troende om fortidens store gede- og fåreflokke – deres naturlige selskab i de umådeligt tomme hjemegne.

    Kommentar by Gustav Jensen — 8. juli 2020 @ 14:59

  52. Åbenbart tale om “social arv” hvor “muhammedanerne” kun kender til vold påbudt af imamerne over tusind år….mon det er nogle der køber pizza hos faderen længere i Agerskov?

    Kommentar by Moth — 8. juli 2020 @ 15:05

  53. En dom for vold og trusler på livet må ligge lige for.

    Kommentar by cicero — 8. juli 2020 @ 15:11

  54. Denne video er blevet fjernet, fordi den overtræder YouTubes servicevilkår.

    Findes stadig på https://www.bitchute.com/video/BmY7m61wj22c/

    Kommentar by tavsen — 8. juli 2020 @ 15:38

  55. @ tavsen — 8. juli 2020 @ 13:15 man kunne jo forestille sig at “nogen” ville ringe og bestille en masse pizzaer og glemme og hente dem
    Kommentar by redneck — 8. juli 2020 @ 13:50

    Tror næppe det vil ske, danskerne er for godt opdragne, og totalt skrækslagne for blive beskyldt for at være racister, så hellere lade deres unge piger og drenge undgælde for fiaskoen “multietnisk samfund”

    Den er jeg blevet lovet siden 1983, men eksisterer KUN i statsstøttede medier på internettet.

    Skulle det alligevel ske, vil det hurtigt blive en politisag, for politiet ser alvorligt på fake-bestillinger

    Har GT en kommentar, eller dukker han sig forskræmt bag racismeanklager og fake voldstrusler her på UP?

    Kommentar by tavsen — 8. juli 2020 @ 16:02

  56. Det er kun et spørgsmål om tid hvornår danske danskere bliver husransaget for at have delt videoen.

    Kommentar by Træt — 8. juli 2020 @ 16:37

  57. Drengen som optager er etnisk dansk, ligesom gerningsmanden har flere danske venner
    . Hvorfor omgås de tabere som Mehmet, det usle svin.

    Kommentar by JensViking85 — 8. juli 2020 @ 16:54

  58. ¤

    Hvis det er rigtigt forstået at ofret er pixelseret til ukendelighed, er politiets snak om at billederne ikke må deles af hensyn til ofret, da ren fuldemandssnak eller gak-gak-ævl. Men er ofret genkendeligt, er det en anden situation. Men herover viser billederne da ikke hvem det er som bliver mishandlet af den tyrkiske forbryder.

    Er der sendt billeder videre uden ofrets ansigt er skjult? Kan nogen svare på det?

    I DR P1 blev det sagt at svinet var sigtet. Men er han sat bag tremmer??

    Iøvrigt er de radikale/skabsradikale, feministerne, pladderhumanisterne og feltmadrasserne som importerer i tusindvis af disse slyngler, lige så skyldige som hvis de selv havde overfaldet drengene og pigerne.

    Kommentar by Bent A — 8. juli 2020 @ 17:41

  59. Det var tydeligvis en kæmpe fejltagelse at lade Tyrkiske gæstearbejdere bibeholde deres fætter-kusine ægteskaber. Dette er et produkt af indavl. Der er gode evolutionære grunde til at det fungerer sådan, hvis man tænker over det. Men lad os nu erkende at det intet har med socioøkonomi at gøre. Indavl aktiverer aggressiv “krigeradfærd”, det er veldokumenteret i videnskaben. Du skal ikke andet end at tage et øjekast på gerningsmandens ansigt for at se at den er hel gal, ikke bare mentalt, men genetisk.

    Stop import af indavl!

    Kommentar by ET — 8. juli 2020 @ 19:15

  60. Er det ikke snart på tide at elite Danmark får gluggerne på vid gab og ser hvad der foregår udenfor deres osteklokke, eller vil de hellere sove videre?. Holger Danske, VÅGN OP!!!!!!!.
    Eller vil I virkeligt have vores samfund smadret totalt. Skal der lig på bordet, eller hvad?.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 8. juli 2020 @ 19:26

  61. Så har youtube også fjernet videoen…. lad os få flere kattevideoer og søde film om unge piger der sminker sig

    Kommentar by redneck — 8. juli 2020 @ 21:15

  62. oh…

    Kommentar by tay — 8. juli 2020 @ 21:25

  63. ¤

    Allan Gorm Larsen kl. 19.26

    Det er vist desværre det som de radikales politik vil ende med: samfundets totale smadring. De anti-danske radikale typer dominerer i ALLE de gamle partier, og de har det tilfælles at de er hel- og halvmarxister eller feminister/gak-gak humanister som er ligeglade med deres egne landsmænd, deres egen kultur og deres eget fædreland.

    Der er allerede MANGE lig på bordet. I hundredvis faktisk. Prøv at optælle hvor mange danskere der er ofre for skyderier, knivstik, vanvidskørsel, udskubning foran tog og lastbiler, stenkast, påsatte brande, nedskæringer i sundhedsvæsnet eller selvmord som følge af kvæstelser, arbejdsløshed, skilsmisser m.m. Hertil kommer så andre konsekvenser af masseindvandringen, såsom boligmangel, diskrimination mht. pensioner, højere skattetryk, ringere social velfærd, voldtægter, narkobander, falske læger og anden svindel.

    I Sverigstan har kommunisterne aflivet/myrdet tusindvis af både yngre og ældre ved at nægte dem ordentlig behandling for alvorlige sygdomme.

    Vi kan være sikre på at de gamle partier og medier helst vil sove videre til Danmark er væk.

    Kommentar by Bent A — 8. juli 2020 @ 21:56

  64. Var jeg kommet ind på det toilet, hvad den fede tyrker og hans “fotograf” fået jordens største røvfuld.
    Ikke en plyk i kæften havde det fede muhammedaneraffald haft.

    Kommentar by Iznogut — 8. juli 2020 @ 22:42

  65. havde…

    Kommentar by Iznogut — 8. juli 2020 @ 22:43

  66. Med de latterlige straffe danske radigale dommere uddeler, burde der vel dukke en dansk selvtægtsmand op en dag, der tager sagen i egen hånd og har fået nok. En som sætter et eksempel og derefter villigt tager straffen, sådan noget lignende kunne man vel sagtens forestille sig hænde en dag, pga. denne syge islamisering.

    Kommentar by LarsB — 8. juli 2020 @ 22:54

  67. That is what you get when you have cucks and low iq. You bow down to those with the lowest iq and then it gets even worse. Now this idiot will forever be remembered as the idiot that bowed down to a muslim, a parasite with the lowest iq.

    better to fight and know thatr you went down fighting than to be a cuck.

    I wonder how come muslims, the ones with the lowest iq can drive around in cars that even those that got their jobs on merits in private sector can not buy. stop paying taxes and vote for the ones that are most extreme and let them fight it out in the Parliment. Stop visiting legacy media internet site because your visit will generate revenues for them and built up alternative news outlets. Make sure you keep your body in good shape, eat healthy and have a good lawyer and well known that will help you when they come for you.

    Kommentar by Erwache — 9. juli 2020 @ 00:21

  68. Gad vide hvordan Kristian Lindhardt fra DR tolker dette fænomen??? :-) :-) :-)

    Kommentar by Michael Unna — 9. juli 2020 @ 06:38

  69. Mehmet Ali Yücelbas (YT venlig udgave Nr. 2)
    https://www.youtube.com/watch?v=A0Ne_Gl3Nmw 238 visninger •8. jul. 2020

    Kommentar by tavsen — 9. juli 2020 @ 08:04

  70. No.50 Notarius Umulius
    Tja du kan jo laese eller lade vaere,du er heldigvis frit stillet

    Kommentar by dunk — 9. juli 2020 @ 13:59

  71. >Karsten Lund
    Jeg ttænkte på de interviews du har deltaget i og på de lokalradioting du tidligere har gjort.
    Nøgleordene er beskatnings skadelige virkning på fred og fordragelighed.
    Underliggende er bankers historie,som jeg er vis på Skt. Mogens havde kendskab til.

    Kommentar by Nielsen — 17. juli 2020 @ 09:00

RSS feed for comments on this post.