21. august 2020

Iraker fik betinget dom for vold og trusler mod 15-årig dreng, der lavede skoleopgave med hans datter

En 15-årig dreng tager hjem til en pige fra hans klasse for at lave en biologiopgave, og det udvikler sig, da pigens far opdager at hun har en dreng på besøg. Den 46-årige iraker blev dømt efter den milde voldsparagraf, og fik blot ‘fire måneders betinget fængsel’ ved Retten i Lyngby. BT har historien om kulturmødet – Far dømt for vold mod sin datter og hendes klassekammerat.

“… Faren opdagede imidlertid drengen ude i haven, og det udviklede sig til et brutalt overfald, hvor drengen blev slået gentagne gange i hovedet med både flad og knyttet hånd, ligesom datteren fik en glaslysestage i hovedet.

Jeg troede først, at han ville give mig hånden, men så gav han mig en hård lussing. Så river han i min T-shirt og siger, at jeg ikke skal bolle med hans datter,’ forklarede drengen.

Efterfølgende rev den 46-årige mand drengen indenfor, hvor han tildelte drengen flere slag og spark i hovedet og truede ifølge drengen med, at han ville ’skære pikken over på ham’. …

‘… Han fandt mit sygesikringskort og fortalte, at nu havde han min adresse, og at han ville dræbe mine forældre,’ lød det fra den 15-årige, inden han brød sammen i gråd…”

Opdate 22/8-20. BT korrigerede efterfølgende den citerede artikel.

“Rettelse: Af artiklen fremgik det, at der var tale om en betinget fængselsdom, men der er retteligt tale om en ubetinget dom.”

Oploadet Kl. 00:19 af Kim Møller — Direkte link33 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/112582/trackback

33 Comments »

  1. Lorte danmark er en fucking joke. Muslimen burde havde været udvist for bestandigt, og retten i mohammedlyngby burde idømmes dødsstraf for landsforræderi.
    Danmark er Shithole Country NR.1

    Kommentar by piphans — 21. august 2020 @ 01:00

  2. Muslims rule…Det er snart lige meget hvad de foretager sig…enten oprettes der ikke rapport, der laves ikke en sag, man ser den anden vej, sigtelserne er vege, dommene er enten frifindelse, betinget, eller i småtingsafdelingen, ingen udvisninger og hvis det sker forbliver de bare her i landet alligevel, man tør ikke opretholde lovene over for muslimer, man ved de er ekstremt voldsparate og altid kæmper i flok…

    Hvad fører det til?

    Jo…afmagt, selvtægt og et kommende oprør inden for politiet og måske militæret og blandt den del af befolkningen der ikke vil finde sig i mere snak, men skaffe sig våben og begynde opgøret mod magthaverne og systemet!

    Det er antagelig dømt til at mislykkes…men så har man da prøvet at gøre noget aktivt!

    Næææ…Vi er nu nået så langt, at kva deres mængde er de nu pisse ligeglade med os og vil fremover gøre lige hvad der passer dem…for de ved at myndighederne ikke tør gøre dem noget, men finder alle de undskyldninger de kan rende op, for at slippe for at tage konfrontationen.

    Danmark er færdigt…alt er for sent…red sig hvo der kan!

    Kommentar by Black Watch — 21. august 2020 @ 01:01

  3. Selvtægt. Nu.

    Kommentar by Anonym — 21. august 2020 @ 02:01

  4. Dommen er skandaløs, vanvittig og en spytklat i ansigtet på alle danskere. Den er det samme som grønt lys til vold og overfald. Gætter på at det var et flertal af radikale kvinder, feltmadrasser eller feminiserede mænd (det kommer ud på eet) der afsagde den syge og perverse dom. Bliver den appelleret?

    Kommentar by Bent A — 21. august 2020 @ 03:59

  5. Velkommen til Politikernes nye “multietniske” drømmeland, vi har selv stemt for det og nu har vi så fået det!
    Lyngby? Så har forældrene sikkert stemt Konservativt eller Venstre måske endda RV eller S. Næste gang stemmer de nok NB!

    Kommentar by Den Nervøse — 21. august 2020 @ 06:38

  6. Han fandt mit sygesikringskort og fortalte, at nu havde han min adresse, og at han ville dræbe mine forældre

    Denne her tendens med at skaffe sig adgang til folks private addresse for derved ekkeftivt at true dem er ren terror og sindssyg skræmmende. Især når den stort set er gratis, rent strafmæssigt.

    Kommentar by vandtroende — 21. august 2020 @ 06:43

  7. Hvor mange års fængsel ville en dansk far skulle straksafsone i den omvendte situation?

    Kommentar by Træt — 21. august 2020 @ 07:41

  8. Note til mig selv: Mine børn skal nægte at lave opgaver med perkere aht egen sikkerhed

    Kommentar by redneck — 21. august 2020 @ 08:30

  9. Den Nervøse — 21. august 2020 @ 06:38 skrev:

    “Næste gang stemmer de nok NB!”

    Man kan håbe, men det er langt fra sikkert. Det kan også være at de som gode hjerne-vaskede danskere laver et opslag på facebook om, at vi danskere skal være “mindre racistiske” og at de nu starter en indsamling til fordel for “Venligboerne”.

    Kommentar by Peter Nielsen — 21. august 2020 @ 08:38

  10. Hvor mange års fængsel ville en dansk far skulle straksafsone i den omvendte situation?
    Kommentar by Træt — 21. august 2020 @ 07:41

    Mindst det tredobbelte, ingen muslimrabat når det er racisme.

    Kommentar by tavsen — 21. august 2020 @ 08:51

  11. Ak ja, det svære kulturmøde!

    Om ti år er de ligesom os sagde zenia stampe. Gad vide hvor mange naive sjæle der er kommet alvorligt til skade på grund af den tåbelige udtalelse?

    Om det tager 5, 10, 20 år eller længere er ret ligegyldigt. Det er ikke antallet af år der er det afgørende men ALT det der sker i den mellemliggende tid.

    Er den skade, der beviseligt er sket og ikke mindst stadig akkumulere, værd at betale når man ser på resultatet?

    Kommentar by Santor — 21. august 2020 @ 08:52

  12. Jeg troede ikke, at muhamedanske piger måtte deltage i biologiundervisningen?

    Kommentar by Bastardo — 21. august 2020 @ 10:57

  13. Betinget fængsel for grov vold mod mindreårig og trussel om manddrab?

    Der må vist være taget kulturelle hensyn!

    Kommentar by Bastardo — 21. august 2020 @ 11:00

  14. Er han stadigvaek her?

    Kommentar by dunk — 21. august 2020 @ 11:29

  15. Hvis dummeren selv har sønner, så må vi da håbe at han har advaret dem mod at hjælpe kvindelige muslimer.

    Kommentar by bjarne binee — 21. august 2020 @ 11:49

  16. Dommen lyder rettelig på 4 mdr. ubetinget fængsel.

    Stadig langt fra nok.

    Kommentar by Vagn Henning — 21. august 2020 @ 14:34

  17. smid negeren ud i Kattegat i januar måned..

    Kommentar by jrp — 21. august 2020 @ 15:51

  18. Rettelse: Af artiklen fremgik det, at der var tale om en betinget fængselsdom, men der er retteligt tale om en ubetinget dom, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 21. august 2020 @ 17:42

  19. Det Radikale Venstre (B) kæmper indædt for at danskere i Danmark skal “beriges” af menneskeligt affald fra islams fallerede ørken områder.

    En stemme på Det Radiale Venstre (B) er at gå satans ærinde.

    Kommentar by Iznogut — 21. august 2020 @ 23:55

  20. 4 mdr og en ødelagt knægt… jeg har ikke ord…

    Og jo…

    Irakeren skulle have 10 års fængsel og derpå skovles ud af landet. Nægter han det, skal han smides for løverne i Zoo

    Kommentar by Jens Paludan — 22. august 2020 @ 01:35

  21. Ja, endnu en lorte- muslim.

    Jeg vil dog bemærke, at det ikke svært at opdrage sine egne børn til at holde sig fra muslimer. Det klarer muslimerne stort set for os, når vores børn bliver store nok til
    at se deres tåbelige adfærd. Når man når ca til lidt før puberteten, er klassen opdelt. Kun deciderede omsorgssvigtede børn går naivt ind i løvens hule. Har den dreng ingenting hørt om muslimer og mellemøstligt æreslort!

    Jeg er ikke ude på at klandre drengen, men hans forældre.

    Kommentar by Uno — 22. august 2020 @ 09:32

  22. Oplysningen om, at dommen på fire måneder fængsel var betinget, viste sig at være fake news. Blogholderen og kommentarsporet hoppede i med begge ben. At Kim Møller lader blogposten med dens misinformation stå, efter BT har rettet deres fejl, fortæller om Uriaspostens manglende lødighed.

    Kommentar by np — 22. august 2020 @ 10:18

  23. Kommentar by np — 22. august 2020 @ 10:18
    Se her:
    http://www.uriasposten.net/archives/112582#comment-5379314, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 22. august 2020 @ 10:19

  24. np her: http://www.uriasposten.net/archives/112582#comment-5379314

    Kommentar by NotariusUmulius — 22. august 2020 @ 10:20

  25. NotariusUmulius kl. 10:20

    Ja, du korrigerer i kommentarsporet. Men Møller lader fejlen stå i sit indlæg. Det er ikke ok.

    Kommentar by np — 22. august 2020 @ 10:24

  26. Det er i øvrigt ikke nyt, at Uriasposten misinformerer. Indlægget, hvor en libysk flygtnings drab på nogle hvide homoseksuelle mænd i den engelske by Reading udlægges som et “Black Lives Matter”-terrorangreb, står stadig at læse.

    Modsat MSM er det frit slag for galopperende konspirationsteorier i bloggeruniverset.

    https://www.uriasposten.net/archives/110951

    Kommentar by np — 22. august 2020 @ 10:42

  27. np — 22. august 2020 @ 10:42

    Irettesætter du også f.eks. Politiken med samme nidkærhed?

    http://www.uriasposten.net/archives/112555

    Mange af deres journalister aflønnes af staten, så de burde være i stand til at rette sig selv.

    Du kan ikke forvente Kim med natarbejde, familie osv har samme mulighed for at rette.

    Men som forventet er du skrækslagen for at formulere noget ud fra blogpostens emne BANGEBUKS

    Kommentar by tavsen — 22. august 2020 @ 11:03

  28. NoPoint følger egohumanisternes anti-kommunikationsmanual slavisk:

    https://egohumanisterne.dk/egohumanisterne/egohumanisterne.html#endeloes-kritik-af-formen

    Kommentar by Træt — 22. august 2020 @ 11:42

  29. Og yderligere den omvendte bevisbyrde:: https://egohumanisterne.dk/egohumanisterne/egohumanisterne.html#den-omvendte-bevisbyrde

    Kommentar by Træt — 22. august 2020 @ 11:43

  30. tavsen kl. 11:03

    Kim Møllers kritik af Politiken er helt uden for skiven.

    Politiken og andre seriøse medier valgte naturligvis ikke at referere sladder fra de to drabstiltalte og deres vennekreds.

    At nogen fæster mere lid til en drabstiltalts tvivlsomme forklaringer end kendsgerninger som nazistiske tatoveringer og kopiering af den hvide betjents drab på George Floyd ved at presse foden mod offerets hals til han mistede bevidstheden og døde … det er mig ubegribeligt.

    Men vi får se. De psykologiske profiler på de drabstiltalte er ikke udarbejdet, og der er ikke rejst tiltale. Om straffelovens paragraf 81 nr. 6 vil blive taget i brug, kan man endnu ikke vide.

    Endelig er det således, at hvis der en noget ved den kommende retssag eller dom, som virker krænkende på offentligheden, så kan politikerne vælge at ændre lovgivningen. Det vil ikke være første gang.

    Hadforbrydelser er stigende i det danske samfund. Det må standses.

    Kommentar by np — 22. august 2020 @ 11:57

  31. Identiteten ‘np’ troller fint uden min hjælp, men for god ordens skyld.

    1) Jeg bloggede sagen sent torsdag aften. Fredag eftermiddag, da jeg var på job igen, retter BT artiklen. Efter job kørte jeg ned til min kæreste, og her lørdag formiddag, hvor jeg rammer en pc kan jeg så læse, at jeg spreder fake news. Havde ikke set korrektionen, og går altså ikke tilbage tilbage til kilderne for at tjekke om de har ændret ordlyden. Det siger sig selv.

    2) POV og Information omtalte begge ‘hævn for voldtægt’.-motivet, og det er selvfølgelig relevant, når den yderste venstrefløj stædigt fastholder, at der var et racistisk motiv – trods politiets afvisning.

    3) Jeg har læst Reading-posten igen, og står ved hvert ord (altså, ikke np’s udlægning af samme). http://www.uriasposten.net/archives/110921

    Kommentar by Kim Møller — 22. august 2020 @ 12:35

  32. Kim Møller kl. 12:35

    Det er komisk at korrektion af fejl udlægges som trolling. Men på trolle-mediet Uriasposten hersker den omvendte verdens love.

    1. Jeg kender ikke noget til din kalender. Jeg kan bare konstatere, at der optræder en alvorlig fejl i blogposten. Det er i øvrigt ikke forbudt at brug sin forstand. Når faderen er dømt efter den alvorlige voldsparagraf i tilfældet med datteren, så kan dommen umuligt blive betinget.

    2. Det vidner ikke om et højt journalistiske stade, hvis POV og Information har viderebragt drabssigtede og deres vennekreds rygter og sladder. Det er som sagt mig ubegribeligt, at en drabssigtets udokumenterede beskyldninger mod hans afdøde offer om voldtægt spredes i pressen uden korrektion fra myndighederne. Er den danske presse blevet forbrydernes talerør? Der må komme et efterspil …

    3. Din påstand er, at Black Lives Matter er en terrororganisation, og at den ved hjælp af en libysk flygtning (araber/berber) har dræbt nogle homoseksuelle englændere. Det er så langt ude … og det taler for sig selv, at du står ved det. Man siger ellers, at man ikke skal fortsætte med at grave, når man befinder sig i et hul.

    Kommentar by np — 22. august 2020 @ 13:18

  33. Oplysningen om, at dommen på fire måneder fængsel var betinget, viste sig at være fake news. Blogholderen og kommentarsporet hoppede i med begge ben. At Kim Møller lader blogposten med dens misinformation stå, efter BT har rettet deres fejl, fortæller om Uriaspostens manglende lødighed.

    Kommentar by np — 22. august 2020 @ 10:18

    LÆR AT LÆSE

    Vagn Henning — 21. august 2020 @ 14:34 fortæller om BT’s fake-news
    NotariusUmulius — 21. august 2020 @ 17:42 gør lige så

    “Blogholderen og kommentarsporet hoppede i med begge ben.”

    Og np fortsætter med at gumle på hår skabt af BT. De retter den graverende fejl 17 timer senere.

    https://www.bt.dk/krimi/far-doemt-for-vold-mod-sin-datter-og-hendes-klassekammerat 20. aug. 2020 – 21.20 | Opdateret 21. aug. 2020 – 14.12

    Stadig underligt, når det er muslimer, så er det ikke menneskene, man skal gå efter.

    SVAR UDBEDES på, hvordan du vil gøre det her

    “Det er ikke menneskene, vi skal bekæmpe, men deres forskruede ideologier.”

    Kommentar by tavsen — 22. august 2020 @ 13:48

RSS feed for comments on this post.