23. august 2020

SF-gruppeformand opridser AEH-erfaringer: De truede, de slog – ‘De skubbede. Vi skubbede ikke igen’

Jacob fra Alkestrup havde haft adskillige negative oplevelser med udlændinge, før han som 14-årig meldte sig ind i SFU. Siden kom han på gymnasiet i Køge, og fik en kandidatgrad på RUC. I dag er Jacob Mark gruppeformand for Socalistisk Folkeparti, og blandt andet en del af integrationudvalget. Herunder første del af en længere kommentar på Facebook, der i sin helhed anbefaler at det multikulturelle eksperiment. Some men you just can’t reach.

Engang blev jeg truet med et baseballbat. Min bedste ven og jeg spillede fodbold, og så kom de to. De tvang os til at følge efter dem – ellers ville de tæve os. VI slap væk fordi, de gav sig i kast med at smadre forruder på biler med battet. Den ene af drengene – ham med battet – havde ikke-vestlig herkomst. Den anden havde vestlig herkomst. Vi var 13 år.

Da vi var 11-12 år gik vi til sodavandsfester sammen med andre unge fra Køge. Køgefester. Vi gik altid i en bue uden om gruppen af drenge med ikke vestlig herkomst, fordi de truede os. Vi var drenge fra landet. De skubbede. Vi skubbede ikke igen.

I folkeskolen fik jeg engang en ordentlig kæberasler af en dreng med ikke vestlig herkomst. Han gik altid med de andre drenge med ikke-vestlig herkomst. Vi turde ikke gøre dem noget. Han kunne godt lide at true folk med at slå dem – han stoppede altid knytnæveslaget lige foran folks hoveder. Indtil han ikke fik stoppet det i tide og slog mig omkuld.

I Køge Bio hvor jeg senere fik job, var der ingen tvivl. Når der kom grupper med unge drenge med ikke vestlig-herkomst, så var der langt oftere problemer end ellers – så måtte jeg tysse på dem i løbet af filmen, fordi de larmede og generede de andre gæster. Flere gange måtte vi pause filmen. Det er ikke en generalisering. Det var sådan det var.

Til gymnasiefesten fik jeg engang en ordentlig knytnæve i hovedet på dansegulvet. Drenge med ikke-vestlig herkomst var kommet for at slås. De kom fra andre byer. Der var også drenge i gruppen, som havde vestlig herkomst.

Jeg skriver ikke det her for at generalisere. Jeg skriver det, fordi jeg er vokset op i en almindelig provinsby, hvor det var helt åbenlyst, at der var problemer med unge med ikke-vestlig herkomst. Når de stod på stationen gik man udenom. Når de var med til festerne gik man udenom. Og man blev for guds skyld ikke kærester med deres kusiner. Der var problemer og vi er nødt til at tale om det, selvom mit hjerte banker for lige præcis den gruppe.

Hvis man ikke tør tale om det. Hvis man ikke vil indrømme, at det er et problem, så overlader man debatten til dem, der bare ønsker at splitte befolkningen og som ser ned på mennesker med ikke-vestlig herkomst.

… Jeg forbander alle de gange, jeg har været bange for grupperne af utilpassede drenge med ikke vestlig herkomst. Det gør mig vred. Men jeg forbander også, at der er så mange fantastiske små drenge (og piger) som har det så frygteligt og som udvikler sig til idioter, fordi de bliver behandlet som idioter. “

(Fængselsinspektøren i Cool hand Luke, 1967: “Some men you just can’t reach”)

Oploadet Kl. 19:04 af Kim Møller — Direkte link44 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/112685/trackback

44 Comments »

  1. fordi de larmede og generede de andre gæster.”

    Mon Jacob Mark også svinede Inger Støjberg, da hun sagde det samme om hendes biografoplevelse?

    Kommentar by tavsen — 23. august 2020 @ 19:11

  2. Ja, Mygind-syndromet for fuld udblæsning. Og i dag i et parti, der hylder ‘mangfoldighed’ og tørre tæsk fra negrenes (af alle slags) side.

    RUC: Se andetsteds, hvorfor det er det er langt lavere rangeret end andre danske universiteter. Fordi alle består, fordi det faglige niveau er rystende ringe, og fordi alle nogenlunde fornuftige flygter derfra.

    Kommentar by Henrik Petersen — 23. august 2020 @ 19:15

  3. Begavede mennesker lærer af deres erfaringer! Siden vi har haft mennesker på månen, har vi erfaret at månen ikke er en grøn ost! Men Jacob Mark skulle efter sigende stadig insisterer på at månen er en grøn ost!

    Kommentar by Den Nervøse — 23. august 2020 @ 19:25

  4. ” Men jeg forbander også, at der er så mange fantastiske små drenge (og piger) som har det så frygteligt og som udvikler sig til idioter, fordi de bliver behandlet som idioter. “
    Nogen burde anmelde Jacob Mark for hatespeech! Det han siger er jo at, neger og perker forældre behandler deres børn som idioter.

    Kommentar by Danskeren — 23. august 2020 @ 19:37

  5. Det minder lidt om mange intellektuelle fascination af den kommunistiske utopi. Der begyndte i 30erne og frem, at komme historier om de menneskelige lidelser ved kommunismen og ofte blev disse omkostninger forsvaret som et nødvendigt onde på vejen til realiseringen af den store utopi. Det er det samme her. Dette her vil blive forsvaret på samme måde. Nogle vil sikkert som under kommunismen sige, at problemer har relation til, at man ikke kørt hårdt nok på. Kommunismen slog ofte ind på kampagner mod folk som ikke var troede nok og årsag til problemerne. Vi kommer til, at se det samme her. De opgiver ikke deres utopi. Multikulturen er en vestlig søster utopi til kommunismen.

    Kommentar by CCC — 23. august 2020 @ 19:39

  6. Det er ikke kriminelle indvandrere men danskere som jacob mark der gør at jeg stemmer så langt til højre som overhovedet muligt, for uden disse spejlblanke idioter på christiansborg samt deres vælgere var problemerne her slet ikke!

    Kommentar by Per — 23. august 2020 @ 19:44

  7. Ikke at jeg tror at højrefløjen har tænkt sig at løfte en finger derinde, vi skal langt til højre for DF med et massivt flertal før der sker noget som helst. Indtil da vil jeg råde disse mennesker til at gå i en stor bue udenom mig, for jeg syntes i modsætning til jacob mark og hans venner ikke at det er synd for dem der skaber problemerne, og står med danskernes blod på hænderne og råber racist af ofrene…

    Kommentar by Per — 23. august 2020 @ 19:48

  8. Bøssen Uffe Elbæk skriver i en kommentar til Jacob Mark på Twitter, at han i hvert kun er blevet overfaldet af liljehvide danskere (, når de har været brune, er det nok en pervers fantasi han har fået opfyldt).

    Kommentar by Polka — 23. august 2020 @ 19:52

  9. HUSK DET NU: LAD VÆRE MED AT FINDE DIG I NANNY STATENS TYRANNI; påkald dig paragraf 4, stk. 5 hver gang, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 23. august 2020 @ 20:32

  10. Vores medmennesker er ofte tåbeligere end vi har fantasi til at forestille os, og vores modmennesker er ofte ondere end vi har fantasi til at forestille os.

    De radikale og røde sekter er en blanding af ekstremt tåbelige og ekstremt onde mennesker. Det er derfor deres talestrømme er så fulde af vrøvl og selvmodsigelser. Som når de påstår at kønnet er en socialpolitisk konstruktion, som når de ævler løs om racisme, som når de kæmper for ligestilling og islamiserin på samme tid, som når de vil give flere penge til velfærd samtidig med at de vil have meget mere indvandring, og som når de snakker om humanisme og næstekærlighed mens de fører danskerne mod fordrivelse, udrensning og blodige “svenske” tilstande.

    De rødradikales politik er løgn, dumhed, korruption og ondskab blandet sammen i en pærevælling. At spise af den giftige vælling er vejen til dårskab, sygdom og død.

    Kommentar by Bent A — 23. august 2020 @ 20:44

  11. …selvom mit hjerte banker for lige præcis den gruppe.

    Facepalm!

    Kommentar by Felix Krull — 23. august 2020 @ 21:06

  12. #9
    “Vores medmennesker er ofte tåbeligere end vi har fantasi til at forestille os, og vores modmennesker er ofte ondere end vi har fantasi til at forestille os.”

    Svært at være uenig, men frygt spiller måske en endnu større rolle. Frygten for at blive nedgjort og ekskluderet af venner, familie, kolleger og det “gode selskab i øvrigt. Frygten for at miste sit job eller se forgæves efter forfremmelse. Frygten for at miste kunder. Frygten for hærværk eller vold. Frygten for at ens børn bliver mobbet, hvis far og mor ikke har de rette holdninger.

    Frygten er et formidabelt styrings- og kontrolredskab. Staten bruger det for tiden hæmningsløst. Co2/verden-går-under vanviddet og den meningsløse Corona-panik er blot eksempler.

    Kommentar by Henrik Wegmann — 23. august 2020 @ 21:10

  13. En besked til Naser Khader (Kons) fra en bekymret og frustreret mor til dansk teenager.

    Kampen mod uintegrerede indvandrerdrenge, der terroriserer danske teenager, SKAL have høj prioritet i de kommende politiforhandlinger, der starter på tirsdag.

    Jeg har den senere tid talt med en del unge danske teenager, der føler sig utrygge. Blev chokeret, da flere fortalte, at de ikke kunne drømme om at politianmelde overfald og røverier, fordi de er bange for repressalier.

    Det SKAL vi have stoppet. Og så skal vi have mere synligt nærpoliti – hele døgnet.

    Her en messenger-besked fra en bekymret og frustreret mor:

    “Kære Naser Khader.
    Først stor ros for dit mod og alt hvad du gør for Danmark.
    Jeg er SÅ glad for at der findes politikere som dig.
    Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg griber dette an, og min frustration er stor.
    Sagen er at jeg har en søn på 17 år
    -Vi bor på Islands Brygge og min søn, og samtlige af hans venner har ofte prøvet at blivet truet, med pistol, fået stjålet tøj og sko efter voldligt overfald af indvandrere.
    De tør/har ikke mere lyst nu til at opholde sig i nærområdet, og sidder nu ofte hjemme hos hinanden selvom vejret og deres nyudsprungne sommerferie er trådt ind.
    Jeg har prøvet at kontakte nærpolitiet, men uden nogen respons.
    Jeg er så frustreret og fortvivlet over der ingen konsekvens er overfor disse mennesker.
    At de dagligt kan få lov til at tyrannisere, true og overfalde uskyldige unge mennesker.
    Så sent som i går var det på Amager strand de overfaldt nogen uskyldige studenter.
    Jeg ville virkelig håbe og ønske der kom noget mere fokus på denne alvorlige problematik.
    Det kan have store konsekvenser at blive så groft og brutalt overfaldet, og det kan ikke være rigtigt at man som ungt menneske ikke kan færdes og føle sig tryg i det offentlige rum.
    Håber meget der en dag kan ske en udvikling på dette område- måske hvis det en dag går ud over en af de ‘frelste’ politikeres fam., så kunne det da være de kan få øjnene op for hvor alvorligt et problem dette er.
    Mvh. XX” forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 23. august 2020 @ 21:12

  14. Ham idioten, Jacob Mark, er simpelthen hen ikke blevet kulturberiget grundigt nok af ham med battet.

    Jeg gætter på hans forældre, hvis man kan kalde dem det, succesfuldt, har gennemført en psykologisk kasteration af ham. Og at fb-opslaget blot er seneste eksempel.

    Kommentar by Asger Baunsgaard — 23. august 2020 @ 21:19

  15. Jacob Mark er et ækelt slimet karrieredyr. På trods af sine egne erfaringer gik han den sikre vej, hvor han muligvis ender som minister. AFSKYELIGT han ofrer sine medborgere for egen vindings skyld.

    FØJ FOR DEN LEDE

    Kommentar by tavsen — 23. august 2020 @ 21:27

  16. Apropos “Indvandrerdrenge skaber utryghed i S-tog”

    Omar El-Hussein dømt for knivoverfald i S-tog…

    Senioranklager Maria Cingari krævede ellers Omar El-Hussein dømt for drabsforsøg, fordi han stak den 19-årige tilfældige og sagesløse passager to gange i venstre lår og venstre balde, hvor de 12-13 centimeter dybe stik skar en pulsåre og en blodåre samt den store nerve til venstre ben over.

    Den 19-årige var, ifølge lægerne, i ‘manifest livsfare’ eller på almindeligt dansk i overhængende livsfare. Han var meget tæt på at forbløde.

    Jo, jo – det skaber vist utryghed eller noget – men Jacob-drengen vil bare have mere…

    https://ekstrabladet.dk/112/frifundet-for-drabsforsoeg-i-s-tog-det-var-kun-grov-vold/5368308

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 23. august 2020 @ 21:57

  17. Jeg sværger, SF er og bliver sgu klovnepartiet over dem alle her forsamles politisk alle sinkerne, alle dem der skal have ledsagelse med til alting, romantikerne der aldrig blev til noget. Værst af alt, de forråder ikke bare dem selv de forråder hele landet med deres sindsforladte politik, begriber de slet ikke deres beslutninger rammer masser af uskyldige danskere. Voldsomt, bogstavelig talt. Hvordan kan man stå inde for det og alligevel sove trygt, eller det gør de måske nok ikke engang. Ergo, en indre mental brist der forhindrer dem i at se hykleriet.

    Kommentar by LarsB — 23. august 2020 @ 22:05

  18. Jeg håber at “Jacob fra Alkestrup” bliver så kulturberiget af sine perker venner så vi aldrig høre mere til den spasser til “Jacob fra Alkestrup”.

    Kommentar by piphans — 23. august 2020 @ 22:06

  19. Muhamedanere. Vi vil kke have dem.

    Kommentar by Bastardo — 23. august 2020 @ 22:06

  20. Kommentar by NotariusUmulius — 23. august 2020 @ 21:12
    Hvem har hun stemt på i de år hun har haft stemmeret?

    Kommentar by piphans — 23. august 2020 @ 22:10

  21. Andet emne: Jeg indbringer priden på Nørrebro til Ligebehandlingsnævnet, da whites skulle gå bagerst ( men vi har jo også altid deres back…både økonomisk og moralsk…..)

    Kommentar by H. Nielsen — 23. august 2020 @ 22:14

  22. Kommentar by piphans — 23. august 2020 @ 22:10

    Hvis kvinden bag henvendelsen IKKE har stemt konsekvent på Fremskridtspartiet, Dansk Folkeparti, Nye Borgerlige og Stram Kurs de sidste 45 år, så ligger hun desværre, som hun har redt.

    Så er hun SELV ansvarlig for drengenes hverdag og overfald.
    Valg har FAKTISKE konsekvenser, og når man stemmer på mere af det samme, så får man også mere af det samme, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 23. august 2020 @ 22:16

  23. Henrik Wegmann 21.10 har utvivlsomt ret i at diverse former for frygt spiller en stor rolle for hvordan danskerne agerer.

    Men det er på tide at danskerne forstår at de har endnu mere grund til frygt for at det fredelige og civiliserede samfund kollapser under vægten af politikernes dumheder og svigt. For hvis det sker, BLIVER DER VIRKELIG NOGET AT VÆRE BANGE FOR!

    Pga. mediernes løgnepropaganda er den typiske almindelige dansker i dag bange for “klimakrisen”, bange for co2, bange for corona-virus, bange for ikke at være politisk korrekt og med på noderne.

    Men klima-krisen er fup og humbug. Solens betydning forties. Covid-19 er ikke en ufarlig sygdom, men hvis man undgår forsamlinger mv. er der store muligheder for at undgå smitte, og de andre trusler kan man tit manøvrere uden om eller være heldig at undgå.

    Men den dag samfundet braser sammen, vil millioner af danskere opleve at der ikke er tryghed, velfærd eller sikkerhed nogen steder i landet.
    Vi vil få samme tilstande som i Libanon, og Sverige. Og så vil man være omgivet af alvorlige trusler overalt og hele tiden. Hverken hjemme, ude, i skolen, på arbejdet, på landevejen, i butikker, på hospitalet eller i sommerhuset, ved stranden eller i skoven vil man kunne føle sig tryg. Mængden af overfald, hjemmerøverier, vold og mord, vanvidskørsel, påsatte brande, økonomiske ulykker og andre ulykker vil kunne nå et fantastisk omfang. Der er lande hvor mordraten er 1000 gange højere end i dagens Danmark.

    Hvis man sætter sig grundigt ind i hvad der foregår i lande som Mexico, Somalia, Frankrig, Sverige og Libanon etc. vil man hurtigt forstå at de gamle partiers politik er vanvittig og landsskadelig ud over alle grænser. Enden på det hele kan blive endeløse rædsler.

    Hvis danskerne ikke er modige nok til at indse at hvis de lader sig handlingslamme af klima-hysteri og racisme-nonsens osv…..

    vil de få cirka samme skæbne som indbyggerne i de mest fejlslagne stater i verden.

    Kommentar by Bent A — 23. august 2020 @ 22:29

  24. Christiansborgs asociale, vanvittige og hensynsløse politik foregår ikke bare på indvandrings-området, men på nærmest alle områder. Vores demokrati er endt som en parodi på sig selv. Politikeres uduelighed og kynisme har allerede påført hundredtusindvis af danskere store tab, lidelser, ulykker og tragedier. Vælgerne bør frasortere alle kandidater under 30 år, alle politikerbørn (Auken, Krag, Weiss, Hækkerup, Helveg) og alle amokløbende røde eller radikale tilhængere af multi-kulti, klima-svindel og ambitiøse planer om at finansiere velfærden i 150 fjerne og fremmede lande.

    Kommentar by Bent A — 23. august 2020 @ 22:53

  25. # Jørgen Nielsen, 21.57: Ja, hvis Omar El-Hussein var blevet dømt for mordforsøg, eller bare var blevet idømt en retfærdig og passende straf (f. eks. 10 års fængsel) for sin udåd i S-toget…..

    ville det have reddet livet for de to danskere som han et par år senere myrdede.

    Kommentar by Bent A — 23. august 2020 @ 23:11

  26. #21 Jeg indbringer priden på Nørrebro til Ligebehandlingsnævnet, da whites skulle gå bagerst

    Det har du misforstået. BIPOC inkluderer “indigenous people”, dvs. indfødte danskere, så du skal gå forrest.

    Kommentar by Felix Krull — 23. august 2020 @ 23:55

  27. Kommentar by Per — 23.

    Vi er bare så enige!!

    Jeg fucker også mit demokratiske virke up – ved at stemme SK…bare for at være et dumt racistisk svin – I love it!

    Det danske “demokrati” er i fuld gang med vilje at få ødelagt landet!

    De/det kan rende mig – det er ikke mit land mere – det har man bevidst stjålet fra mig!

    Kommentar by Black Watch — 24. august 2020 @ 00:23

  28. Kommentar by NotariusUmulius — 23. august 2020 @ 22:16
    Jeg er fuldstændig enig.

    Kommentar by piphans — 24. august 2020 @ 01:41

  29. Hvis man om nogen kan sige,at de fortjener deres skæbne,må det da være gruppeformand for SOCIALITISK “folke”parti Jacob Mark. Man kunne ænske sig han befandt sig i Pakistan eller et andet af de andre shit hole lande.

    Kommentar by Nielsen — 24. august 2020 @ 03:55

  30. Er Jacob Mark dum? Han virker satme ikke for kløgtig. Han er gennem årtier blevet tævet af indvandrere og alligevel vil han have flere af dem til landet. Eller er det bare Stockholmsyndrom? Uanset hvad er manden idiot.

    Kommentar by Ole — 24. august 2020 @ 06:09

  31. ALLE de gamle partier har i årtier holdt vælgerne groft for nar. ALLE har de lovet og lovet at de ville føre en politik til gavn for Danmark. ALLE har de gjort det modsatte. Nyrups tale 1997 er et godt eksempel på at de hykler, lyver og lefler for fuld kraft. Lars Quislings løfte 2015 om straks-stop for indvandring et andet klart eksempel på bedrageri. Tullesens og Pia Ks ageren 2015-19 et tredje eksempel på flommefed snak efterfulgt af slaphed, tomhjernet dumhed og NUL handling da Danmarks skæbnetime var inde.

    Hvis vælgerne ikke snart vågner af deres døs, vil de blive trukket rundt ved næsen lidt endnu, hvorefter de vil blive kastet for ulvene og hyænerne.

    Kommentar by Bent A — 24. august 2020 @ 07:55

  32. Jacob er vist lidt tung i det.

    Kommentar by Johnson — 24. august 2020 @ 09:21

  33. Manden er jo psykopat.

    Kommentar by Realisten — 24. august 2020 @ 09:27

  34. Typisk “politisk” løsning.

    Kender problemet – anerkender dets eksistens og oprindelse – melder sig ind i SF – så er man ihvertfald ikke racist.

    Gid der var en metode til at beregne præcist hvor meget blod hver enkel folketingsmedlem har på deres hænder. Så ville det være nemmere at tildele dem deres retfærdige straf når tingene engang skal gøres op.

    Kommentar by Santor — 24. august 2020 @ 09:27

  35. # 31
    “Hvis vælgerne ikke snart vågner af deres døs”

    Ja, det er vel sagens kerne. Desværre har en opvågning nok lange udsigter.

    Selv ikke 9/11, hvis lige vi (endnu) ikke har set i Europa, fik USA som nation til at vågne. De sidder stadig fast i et benhårdt institutionelt politisk korrekt jerngreb. Dog har op mod halvdelen af amerikanerne set lyset og sikrer forhåbentlig Trump en periode mere i White House.

    I Danmark og resten af Vesteuropa vil 90% af vælgerne forblive i deres døs og blindt stemme, som de plejer. Og få mere af det samme.

    Kommentar by Henrik Wegmann — 24. august 2020 @ 10:21

  36. Udveksling af multikulturelle artigheder mellem 3 monokulturer:
    Bøsse til AEH – “I moskéer kan man observere islams bagdele.”
    AEH til bøsse – “Jeg knæpper din mor, søster, subsidiært hund.”
    AntiFa til bøsse og AEH – “Jeg gi’r antifa’en i, at AEH affyrer en bøsse fra et hustop.”

    Kommentar by Gustav Jensen — 24. august 2020 @ 11:53

  37. Det er meget symptomatisk for venstrefløjen (og i virkeligheden alle de gamle mainstram partier), at de godt er klar over at udviklingen er helt gal. Men selv om de har mærket problemerne koporligt på egen krop, så fortsætter de deres stupide indvandringspolitik med knæfald for de internationale konventioner, frem for at redde deres eget land fra kaos. Om det er tosseidealisme, eller hensynet til deres egen karriere, er ikke godt at vide. Det er torskedumt ikke at drage konsekvensen af sine erfaringer.

    Det skulle dog være mærkeligt om de nye generationer af unge, der har masser af dårlige erfaringer fra deres omgang med de utilpassede AEH-ere i skolesystemet, bliver ved med at være så naive at de stemmer på de indvandrerelskende partier og typer som Jacob Mark.

    Kommentar by JC — 24. august 2020 @ 13:10

  38. Danmark for danskere. Udlændinge UD.

    Kommentar by Nielsen — 24. august 2020 @ 13:28

  39. På et gymnasium i en af landets største byer, har indvandredrenge samlet sig i en klasse, og nu terroriserer de resten af gymnasiet, de er lærernes skræk, er ligeglade med undervisningen, de ødelægger festerne, udviser dominansadfærd, som min nabos søn siger, de tror de ejer det hele og de udøver social kontrol overfor de muslimske piger og ve hvis pigerne træder ved siden af eller bare går uden tørklæde!
    Gymnasiet ligger i byens velhaverkvarter og som naboens søn siger, Jeg vidste godt det var sådan på de andre gymnasier, men troede vi slap fri! Godt jeg går i tredie G og er videre til næste år!
    Det bliver sværere og sværere at undgå det multietniske og det multi”kulturelle” samfund, som vi i stigende omfang får stoppet ned i halsen!

    Kommentar by Den Nervøse — 24. august 2020 @ 13:33

  40. Kommentar by Den Nervøse — 24. august 2020 @ 13:33

    Navn på by og gym, tak, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 24. august 2020 @ 14:00

  41. Danskeren — 23. august 2020 @ 19:37 skrev:

    “Nogen burde anmelde Jacob Mark for hatespeech! Det han siger er jo at, neger og perker forældre behandler deres børn som idioter.”

    Nah, han mener nok at staklerne er blevet “behandlet som idioter” af “onde, hvide danske racister”, de er altid årsagen til al ondskab.

    Kommentar by Peter Nielsen — 24. august 2020 @ 14:43

  42. Per — 23. august 2020 @ 19:44 og 19:48:

    Helt enig! Hvis vores folk skal overleve invasionen, så skal der langt mere til end hvad DF/NB er villige til at gøre.

    Kommentar by Peter Nielsen — 24. august 2020 @ 14:48

  43. Den nervøse: Véd du hvilken by og hvilket gymnasium?

    Kommentar by Bent A — 24. august 2020 @ 16:14

  44. >34 Santor 09:27
    Hvad med at tælle deres kroner og ører. Blod måles i liter og milliliter og når politikerne selv afgår ved døden,ligger de jo gerne i hængekøjen og lukker øjnene over en doven øl og en udgået cigar. Så kan vi glæde os over at deres blod ikke tilsviner reddernes tøj,som når de henter endnu et offer for mediernes og politikernes multikultureksperiment. Husk at du ikke må kalde en inuit for en eskimo og ikke en afrikaner for en neger. Derfor må du heller ikke kalde en politiker for en idiot.

    Kommentar by Nielsen — 25. august 2020 @ 03:19

RSS feed for comments on this post.