2. oktober 2020

Liberalist filmede overfald, vidnede i retten mod somaliere: ‘Der er skudt mod min forlovedes lejlighed’

Nicolai Oster er tidligere næstformand for Liberal Alliance Ungdom, men meldte sig ud af partiet i 2016. Sidste år blev han truet af en AEH-taxichauffør, men multikultur er som bekendt gaven der bliver ved med at give. Nicolai Oster på Facebook, torsdag aften…

“Hvis folk ikke hører fra mig umiddelbart, når de skriver, så kan jeg fortælle, at det skyldes en yderst ubehagelig episode i går, hvor er der er skudt mod min forlovedes lejlighed.
Det skyldes højst sandsynligvis den retssag mod fire somaliere, der var blandt festen i den midlertidige lejet lejlighed ovenpå tilbage i marts, som efterfølgende valgte at lave overfald på en person i gaden – noget jeg fik filmet og hjulpet politiet med. Der var jeg for 14 dage siden blevet indkaldt som vidne.
Vi er begge okay og i godt vel, selvom vi dog ikke overnatter i lejligheden lige pt. …”

(Foto: Facebook)

Oploadet Kl. 01:05 af Kim Møller — Direkte link11 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/113824/trackback

11 Comments »

  1. Det burde snart være tid til at dansken griber til våben, havde vi ikke engang et land, der var værd at kæmpe for? Som tidligere soldat mindes jeg ellers at Forsvarets motto er “fordi noget er værd at kæmpe for”. Hvor er du moder Danmark? Er vi dømt til at se Danmark dø som vort broderfolk svenskerne og nordmændene? Eller har vi en lille og sidste chance for at drive den onde magt ud?

    Kommentar by Den Danske Helt — 2. oktober 2020 @ 01:12

  2. @Den Danske Helt
    Jeg er født i 89. Jeg har været så heldig at vokse op i et tidsrum hvor det trods alt var en sjældenhed, at en udlænding i de små byer. Så jeg nåede at se mit land mens det stadig var hvidt og uskyldigt.
    Da jeg var i mine teenageår undrede udviklingen af vores land og samfund mig en del, og jeg stilte spørgsmål til det. Jeg fik at vide jeg skulle holde min kæft for de stakkels udlændinge havde også lov til at være her.
    Nu sidder de selv samme mennesker og spørger hvorfor vi unge ikke gør noget, mens de selv lod stå til i årtier.

    Kommentar by W — 2. oktober 2020 @ 07:38

  3. I do not think that going thrugh the court is an option. All the corrupt shits that fucked in return for their jobs and career advancement are there parked and you can see that 90% of them trawl the internet and public records BEFORE they take a legal decision meaning that they are hopelessly incompetent. They do not rule based on the law but based on other things. And then we have the fact that the criminals will get enraged and find out who you are and were you live. shoot through the window or torch your car or apartment while you sleep. That is the norm when you import scum no one wants or needs in their own shit country.

    So what you should do? Film them and put the film on internet so that everyone can see, find out where they are, where they live, where the money comes from (welfare and drug dealing), and where they go and sgop. They are the ones that are creating the content and with the information who they are the normal people can avoid the stores they go to, the buildings they live in and avoid the employers that hire based on that they are niggers and muslims.

    Kommentar by Erwache — 2. oktober 2020 @ 08:06

  4. Og politet er som sædvanligt ikke til at finde. Måske ude og tælle mundbind hos et dansk sølvbrudepar? Eller – som jeg så i morges – med blå blink blokerede eet af sporene på indfaldsvejene til Kolding uden hverken ulykker eller anden synlig grund.

    Politiet- med i din hverdag… fordi vi KAN

    Kommentar by redneck — 2. oktober 2020 @ 09:07

  5. Nikolai Oster kan jo spørge sin tidlige formand for Liberal Alliance Ungdom, Rasmus Brygger, hvad der er gået galt.

    Rasmus Brygger har som bekendt stiftet en “tænketank”, der skal klare alle problemer med “integrationen”.

    Der kommer en rigtig god løsning i morgen…

    Kommentar by Revisoren — 2. oktober 2020 @ 10:19

  6. Spændende tider vi lever i. Mon danskerne overlever den daglige terror? Der foregår mange overfald og filmet, politiet advarer mod deling

    Politiet: Del ikke video af overfald på nordjysk dreng Fredag d. 02. oktober
    berlingske.dk/samfund/politiet-del-ikke-video-af-overfald-paa-nordjysk-dreng
    Unge væltede dreng på 12 år omkuld og slog og sparkede ham nær skole i Hjørring. Flere filmede volden.

    6. maj 2020 – Drengen, der blev overfaldet, blev sparket i hovedet, mens episoden blev filmet af gerningspersonerne. Københavns Vestegns Politi eferlyser to dreng på 12-13 år

    årig overfaldet og filmet
    https://www.google.dk/search?q=%C3%A5rig+overfaldet+og+filmet&source=lnt&tbs=qdr:y&sa=X&ved=2ahUKEwjSwe6bwZXsAhXLs4sKHUN9BzMQpwV6BAgLECU&biw=731&bih=318#spf=1601628005837

    Kommentar by tavsen — 2. oktober 2020 @ 10:49

  7. I GAMLE DAGE KUNNE MAN BLIVE DØMT FREDLØS HVIS MAN HAVDE VÆRET EN STOR SKURK.

    Nu om dage kan man som dansker blive fredløs uden videre og uden grund, andet end at nogle “berigere” har fået øje på en fordi man levede op til en eller anden moralsk forpligtelse, såsom at hjælpe sandhed og retfærdighed. Eller måske bare fordi man kom gående på et fortov og mødte en bande AEH’ere.

    Kan godt forstå at mange vælgere stadig stemmer på de gamle partier. Dem kan vi jo stole på, og de vil naturligvis aldrig svigte os. De arbejder jo altid ambitiøst og benhårdt for det fælles bedste.

    Kommentar by Bent A — 2. oktober 2020 @ 10:51

  8. I GAMLE DAGE KUNNE MAN BLIVE DØMT FREDLØS HVIS MAN HAVDE VÆRET EN STOR SKURK.”

    I dag bliver de landsforvist for stedse, mon ikke de kommer for at besøge familien?

    for 2 timer siden – En mand er idømt fem års fængsel, udvisning for bestandigt samt millionbøde for svindel med moms og afgifter.

    Kommentar by tavsen — 2. oktober 2020 @ 12:45

  9. Som jeg forudså blev anden omgang af Nicolai Oster Vs. multikulturen værre end den første og det vil i fremtiden kun eskalere.

    Tak dig selv Nicolai Oster!

    Kommentar by Santor — 2. oktober 2020 @ 13:40

  10. En person, der én gang har erklæret sig som LA’er, ville jeg ikke pisse på hvis han lå og brændte for mine fødder.

    Kommentar by Træt — 2. oktober 2020 @ 15:08

  11. A muslim or nigger is an inbreeded retard and fanatic.

    You can see a clip from Falluja where an American mercenary mowes down the fanatics with a sniper rifle, they do not get that running in crowds will not help and he will clip everyone there. Take a look at the clip. I htink you could search on “haley strategic” unless the jewtube took it all down. I noticed this week that all the search engines changed there results since same key words do not return same results anymore.

    Stay ocused and stay safe.

    Erwache jetzt!

    Kommentar by Erwache — 2. oktober 2020 @ 15:21

RSS feed for comments on this post.