1. december 2020

Khalid Alsubeihis Viomis Aid hetzer kurdiske Lars Aslan: Han spiser hotdogs, han forsvarer jøder…

Socialdemokraten Lars Aslan Rasmussen er røget i bad standing hos den yderste venstrefløj, men han er heller ikke særlig populær hos islamister såsom Khalid Alsubeihi og hans organisation Viomis Aid. Viomis er en forkortelse for ‘Viden om Islam’, og hadet er selvforklarende. Lars Aslan udstilles med en hotdog, og et israelsk flag. For dansk, for ikke-muslimsk, for tolerant i forhold til jøder og Israel. Sakset fra Facebook.

“SE LARS ASLAN, HAN ER VANTRO, SPISER HOTDOGS OG KAN LIDE JØDER’
Jeg har flere gange afsløret foreningen Viomis og deres formand Khalid Alsubeihi

… Derfor har de lagt mig op på deres tosseside med et billede hvor jeg spiser hotdogs og fra en tale jeg holdt i forbindelse med kampen mod antisemitisme. Egentligt ret uskyldigt ville man tro.
Men ikke hos de der typer. Her er det at spise hotdogs og forsvare danske jøder, på niveau med at lave Muhammedtegninger. Det ved de godt, og resultatet har da også allerede været et hav af trusler. Hvilket er hele meningen med det de gør. At der skal ske mig noget ondt.

… Ja, jeg kan godt lide hotdogs,jeg kan godt lide jøder, og alle andre mennesker.
Det skammer jeg mig ikke over. Men I skulle skamme jer over at opføre jer sådan i det Danmark der har taget godt imod jer på alle måder!”
(Lars Aslan Rasmussen)

(Viomis Aid håner Lars Aslan for at spise en hotdog, tale imod anti-semitisme; NB: Slettet igen)

Oploadet Kl. 02:30 af Kim Møller — Direkte link16 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/115366/trackback

16 Comments »

  1. Khalid alsubeihis

    https://m.facebook.com/viomis/videos/628803891320028/?locale=da_DK

    Kommentar by Ronkedor — 1. december 2020 @ 02:55

  2. Det at spise en hot-dog kræver efterhånden mandsmod i nutidens “moderne” Danmark. For hvem kan ikke føle sig krænket over en sådan frimodighed og madkultur.

    Og er der ikke en snigende tilbøjelighed til at også vores juletraditioner er begyndt at virke krænkende?

    På you tube er der pt. masser af film om hvordan selv de mindste krænkelser kan blive hævnet med den største brutalitet. Der er videoer om halshugninger og grufulde massemord i åndsformørkede lande, og der er noget om “operation Barbarossa” og tyskernes fantastisk rå og brutale behandling af sagesløse civile i Polen og Rusland etc.

    Videoer som måske kan få nogen til at holde op med deres naive syn på invasioner/indvandring samt rød og mørk politik.

    Kommentar by BENT A — 1. december 2020 @ 03:12

  3. Hvem holder øje med pengestrømmene i denne såkaldte hjælpeorganisation Viomis.

    SKAT vil formentlig ikke røre dem med en ildtang, af frygt for at blive stemplet som “racister” og “islamofober”…

    Kommentar by Revisoren — 1. december 2020 @ 07:36

  4. Det giver sig selv, at når Lars Aslan Rasmussen er i bad standing hos den yderste venstrefløj, er han også hadet af islamister. ‘Min fjendes fjende er min ven’ bygger deres absurde fællesskab på, ligesom Foucaults fascination af den islamiske revolution i Iran i sin tid.

    Kommentar by traveler — 1. december 2020 @ 08:06

  5. Muhamedanere!

    Kommentar by Bastardo — 1. december 2020 @ 08:49

  6. Lars Aslan er da velkommen hos den civiliserede del af menneskeheden.

    Kommentar by Gustav Jensen — 1. december 2020 @ 08:53

  7. Hvorfor kan islamister ikke finde ud af det der med personlig hygiejne, soignering, klip skægget, red håret, puds brillerne, vask tøjet, børst tænderne, tør næsen, rens ørene, tal ordentligt…?

    Kommentar by Hul igennem? — 1. december 2020 @ 09:38

  8. Mit gæt er at vores rød/radikale regering vil bruge klima som undskyldning for at omlægge landbruget fra svineproducenter til planteavlere, så er muslimerne glade for at slippe af med de urene svin.

    Den syge venstrefløj mener jo den kan brødføde en stærk voksende verdensbefolkning med grøntfoder

    Kommentar by k.m. — 1. december 2020 @ 10:43

  9. Jamen, de hedder jo også Viden Om Islam, så det er da fint, de oplyser os om Islam.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 1. december 2020 @ 10:59

  10. Jeg har prøvet OT.
    Disse gamle guldkorn lå gemt på min puter.

    Muslims and Happiness
    They’re not happy in Gaza .. They’re not happy in Egypt .. They’re not happy in Libya .. They’re not happy in Morocco … They’re not happy in Iran .. They’re not happy in Iraq .. They’re not happy in Yemen … They’re not happy in Afghanistan .. They’re not happy in Pakistan … They’re not happy in Syria .. They’re not happy in Lebanon …
    SO, WHERE ARE THEY HAPPY? They’re happy in Australia .. They’re happy in Canada .. They’re happy in England .. They’re happy in France .. They’re happy in Italy .. They’re happy in India.. They’re happy in Germany .. They’re happy in Sweden .. They’re happy in the USA .. They’re happy in Norway .. They’re happy in Holland .. They’re happy in Denmark ..
    Basically, they’re happy in every country that is NOT MUSLIM and unhappy in every country that is! AND WHO DO THEY BLAME? Not Islam. Not their leadership. Not themselves. THEY BLAME THE COUNTRIES THEY ARE HAPPY IN AND THEN THEY WANT TO CHANGE THOSE COUNTRIES TO BE LIKE THE COUNTRY THEY CAME FROM WHERE THEY WERE UNHAPPY!
    Excuse me, but I can’t help wondering… How damn dumb can you get? Everyone seems to be wondering why Muslim terrorists are so quick to commit suicide. Let’s have a look at the evidence: – No Christmas – No television – No nude women – No football – No pork chops – No hot dogs – No burgers – No beer – No bacon – Rags for clothes – Towels for hats – Constant wailing from some idiot in a tower – More than one wife – More than one mother-in-law – You can’t shave – Your wife can’t shave – You can’t wash off the smell of donkeys – You cook over burning camel shit – Your wife is picked by someone else for you – and your wife smells worse than your donkey – Then they tell them that “when they die, it all gets better”?? Well No Shit Sherlock!…. It’s not like it could get much worse!

    Kommentar by Erik — 1. december 2020 @ 11:33

  11. En medie-virus så dødelig, at man skal testes for at vide om man er er påvirket.

    En medie-præsident kun udråbt af ta-da-daaa Fake News Lame Stream Media.

    En “fredelig” religion som hugger hovedet af folk som er uenige med de underkastede.

    I den virkelige verden er Lars Aslan en guttermand.

    Kommentar by Iznogut — 1. december 2020 @ 14:18

  12. OT: J. FRITZEN: JEG HÅBER……Mænd er ringe stillet i dagens Danmark.
    Se foregående blog debat i dag 1. december. Sæt gerne en kommentar på. På forhånd tak.

    Kommentar by BENT A — 1. december 2020 @ 15:23

  13. Terrror?!
    https://ekstrabladet.dk/112/article8385720.ece

    Kommentar by P — 1. december 2020 @ 15:51

  14. Terrror?!
    https://ekstrabladet.dk/112/article8385720.ece

    Kommentar by P — 1. december 2020 @ 15:51

  15. Hul igennem? — 09:38

    Personlig hygiejne?! – Du har fat i nosserne på uhyret her Hul igennem – Et er, at mændene ligner- og lugter som rådne lig trukket op af havnen her til morgen – Men lad os lade tankerne løbe videre til kvindernes hygiejne (hav brækspanden klar) hvordan kan vi mon beskrive odøren fra skridtet på disse sinistre mandetypers kvinder? Gosh! – Og så klager tosserne over at Lars Aslan guffer en hotdogs i sig?!

    Kommentar by T. Flodur — 1. december 2020 @ 19:54

  16. Hul igennem? — 1. december 2020 @ 09:38:

    – fordi de følger den pædofile voldsprofets levevis, efter beskrivelser i KOranen, og da det er 1400 år gamle leveregler, kan m´Slimerne/iSlammet ikke leve op til menneskelig civilation anno 2020.
    – og da slet ikke under vestlige forhold, hvor alt til personlig hygiejne er opfundet og serveret.

    (ja, fy for en ækel oplevelse i ægtesengen for vore efterkommere, hvis iSlammet også får disse dogmer trumfet igennem :-(((

    Kommentar by M.S. Carstens — 1. december 2020 @ 22:48

RSS feed for comments on this post.