19. januar 2021

Feminist kærestede som 17-årig med ‘Mustapha’: “Han var både psykisk voldelig og seksuelt voldelig”

Tilbage i 2017 udgave fjerdebølgefeminister Nikita Klæstrup, Ekaterina Andersen og Louise Kjølsen det såkaldte ‘Ludermanifestet’. Fra et længere interview med Louise ‘Twerk Queen’ Kjølsen i Berlingske.

“Hvad er den største tilgivelse, du har fået?

‘Det har måske ikke været så direkte, men da jeg var 17, tog jeg til Marokko og forelskede mig i en fyr, jeg mødte nede på stranden, som hed Mustapha. Da jeg kom hjem, fortalte jeg mine forældre, at jeg var forelsket i Mustapha, og at han skulle til Danmark og bo i vores lejlighed i tre måneder. Og det fik jeg lov til. Det viste sig ret hurtigt, at han havde det, man kalder en ‘dyssocial personlighedsforstyrrelse’. Altså var psykopat. Han var både psykisk voldelig og seksuelt voldelig over for mig. Og psykisk voldelig over for mine forældre.

Vi har aldrig rigtig haft en samtale, hvor de har sagt, ‘Det er okay, at du kastede dig ud i det’, eller hvor jeg har sagt, ‘Tak, fordi I støttede mig, men fuck, hvor gik det galt!’. Men der er aldrig nogen fra min familie, der har sagt, at det var min skyld. Jeg tror, at det er en form for tilgivelse, at jeg ikke blev bebrejdet noget, der jo var rimelig risky business at kaste mig ud i. En usagt tilgivelse.'”

(T/h: Louise ‘Twerk Queen’ Kjølsen, Folkemødet 2017; Se evt. I, II, III)

Oploadet Kl. 02:06 af Kim Møller — Direkte link31 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/116357/trackback

31 Comments »

  1. Om ikke andet var det interessant, andetsteds, at læse hvor mange typer personlighedsforstyrrelser fagfolk kan nævne.
    Det Louise har oplevet er desværre en følge af både hendes eget valg, samt dårlig information fra alle andre. Forældre, undervisningssektoren, medier og alt for mange sikkert søde og venlige men alt for naive typer.

    Kommentar by Peter Buch — 19. januar 2021 @ 02:51

  2. … og siden kastede hun sig så ind i kampen mod Den Hvide Mands Patriarkat (gab).

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 19. januar 2021 @ 03:04

  3. https://www.kristeligt-dagblad.dk/kirke-tro/her-er-de-lande-i-verden-hvor-kristne-er-mest-forfulgte

    Kommentar by Gaflen — 19. januar 2021 @ 03:50

  4. HVAD KAN MAN FORLANGE at 16-25 årige kvinder skal forstå? De fleste forstår stort set ingenting, udover pop, pjat og pjank og at drenge er enten kedelige eller spændende. Deres uvidenhed er uden huller, og deres begreber om verden er mildt sagt tågede. Det kan måske ikke bebrejde dem. Ser de godt ud kan de vælge og vrage, men meget ofte vælger de forkert og udleverer sig selv til ulykker de aldrig kommer over.

    Som de to piger der tog på telt-tur til Marokko. Som skønhedsdronningen der giftede sig med en araber fra København og derefter blev tæsket og mishandlet så tit, at hun efter et par år sad som invalid i en rullestol. Hvorefter hun blev tortureret og myrdet.
    Som pigerne der indlod sig med spændende eksotiske typer fra fjerne lande og endte med at blive spærret inde i årevis, eller de fik “overbalance” og “faldt” ud fra altaner i 4. sals højde hvis der var for meget vrøvl med dem.

    De unge høns tiltrækkes ofte af dominerende, selvsikre, primitive halvvoldelige mørke typer, og vurderer dem ikke på deres intelligens, uddannelse eller sindelag. Er de analfabeter uden skygge af uddannelse, er det da lige meget, hvis de kan sige noget frækt med accent og danse tæt på et diskotek.

    Og er det somaliere, marokkanere, nigerianere eller arabere de hovedløse høns er begyndt at komme sammen med, kan de måske ikke slippe væk igen den dag de fortryder og vil videre.

    De lidt ældre feltmadrasser og feminister har heller ikke mange brikker at flytte med. Hvad man kan se når de f.eks. får sig et job som sagsbehandlere, eller kommer ind i folkemordstinget. Hvor de ævler løs om kvinders manglende rettigheder fra morgen til aften, samtidig med at de arbejder for at Danmark skal blive til et kalifat hvor kvinders rettigheder er en dårlig vittighed og en by i Congo eller Afghanistan.

    I det hele taget bør man nok nedjustere sine forventninger til unge kvinders og politiserende kvinders intellekt. De har været en katastrofe for de lande hvor de fik lov til at føre sig frem. De har destabiliseret hele Europa, og er ved at ruinere både Sverige, Norge og Danmark. 19 af 20 politik-kvinder er tåbelige og kortsynede navlepillere.

    Kommunisterne begik en stor fejl da de pressede husmødrene væk fra hjemmene, og derved svækkede familierne. Familien er samfundets grundlæggende byggesten, uden den er ethvert samfund på vej mod selvdestruktion.

    Kommentar by BENT A — 19. januar 2021 @ 03:59

  5. PS: Læg specielt mærke til typer som Merkel, Ursula, Ylva, Nancy Pelosi, Hillary Clinton, Marianne Jelved, Zenia Stampe, Mette F osv. Har nogen af dem gjort verden bedre?

    Kommentar by BENT A — 19. januar 2021 @ 04:09

  6. Prager U. com har iøvrigt en video om hvordan gymnasielærere hjernevasker deres elever med marxistisk galskab.

    Kommentar by BENT A — 19. januar 2021 @ 04:11

  7. Dyssocial…..hahaha, han var simpelthen Muhammedaner, Louise

    Kommentar by BB — 19. januar 2021 @ 04:39

  8. Dyssocial…..hahaha, han var simpelthen Muhammedaner, Louise

    Kommentar by BB — 19. januar 2021 @ 04:39

    NØJAGTIG
    men det passer jo ikke ind i mediebilledet, som er det eneste, hun har lært om islam. Og medierne er dygtige til at promovere de bedste ambassadører. Som sjældent bor i ghettoerne. Kommunerne har givet mange huse på tvangsauktion til nydanskere.

    Kommentar by tavsen — 19. januar 2021 @ 04:58

  9. En advarsel havde nok være bedre end en tilgivelse.
    Det er jo ikke fordi danske piger har den bedste erfaring med Marokko!

    Kommentar by Den Nervøse — 19. januar 2021 @ 05:50

  10. Hvor der er muslimske drenge er pigernes forældre nødt til at have truslen om æresdrab i baghånden.

    Hvis de danske piger vidste at klanen – dvs. hele den danske stamme – vogtede over dens ære på samme måde som muslimerne gør, så ville vi undgå sådanne tilfælde af “damaged goods”

    Der skal ikke ret mange lærestreger til, før de helt af sig selv ville holde sig i skindet.

    Kommentar by Træt — 19. januar 2021 @ 07:52

  11. Ja det kommer jo med opdragelsen, når kvinder ifølge dem kun er halvt så meget værd (også juridisk), og vi ikke fatter herrerfolk mentaliteten, som han er opdraget på (Livet er en straf, men vi får vores belønning med 72 jomfruer eller rosiner, når vi dør)….Hvad andet er der at sige. Støt SIAD.www.saiddk.wordpress.com God tirsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 19. januar 2021 @ 08:16

  12. Hvordan kan det være, at mange kvinder tilsyneladende tiltrækkes af ekstremt voldelige psykopater? Amerikanske seriemordere, sadister, tvangspsykopater og bare bimse livstidsfanger virker som en kolort på spyfluer. Herhjemme har vi Peter Lundin og Peter Madsen, der ikke har besvær med at tiltrække ungt dumt kød. Det må være en slags suicide by proxy eller også spøger gode gamle Darwin i kulissen. Hvad siger feminazierne til fænomenet?

    Kommentar by Gustav Jensen — 19. januar 2021 @ 08:27

  13. ..tja….sådan går det når man er til chimpanser…

    Kommentar by Jp — 19. januar 2021 @ 09:42

  14. Louise var heldig. Hun er i live.

    Kommentar by Crass Børsting — 19. januar 2021 @ 10:13

  15. ….oppustede kemiske læber….

    Kommentar by Moth — 19. januar 2021 @ 10:19

  16. Størrelsen på Louises røv er omvendt proportional med hendes intelligens…

    Kommentar by Revisoren — 19. januar 2021 @ 11:57

  17. At 12:
    Feminazierne siger ikke noget.

    At 15:
    Hos mange dyrearter vises parringsparatheden hos hunnerne ved at kønsdelene svulmer op og udsender parringslugt.
    Hos mennesket viser de påklædte hunner det ved kemilæber og kraftige parfumer. Muhamedanist-hanner og andre laverestående menneskearter har særlige receptorer.

    Kommentar by Bastardo — 19. januar 2021 @ 12:10

  18. Åhhhhh nej. Endnu en? Skal hun så snart konveretere til islam ligesom Fie Laursen?

    Kommentar by Den Danske Helt — 19. januar 2021 @ 13:38

  19. Gustav Jensen — 19. januar 2021 @ 08:27

    Utroligt godt spørgsmål, der har undret mig i årtier. Har kvinderne fået for mange rettigheder, så de ønsker at blive banket tilbage til kødgryderne? I så fald har de valgt rigtig, hvis da ikke det bliver altanen, de bliver banket ud over. Det er jo grufulde mishandlinger, der er blevet afsløret.

    Havde de 2 i Atlasbjergene haft lidt kendskab til islam, havde de ikke camperet i et regnbuetelt.

    Kommentar by tavsen — 19. januar 2021 @ 13:55

  20. Jeg arbejdede for mange år siden, sammen med, også en Louise, der tog på ferie også til Marokko faldt for en med stift ben, slæbte ham med hjem til Danmark, fik barn med ham, blev skilt fra ham, og fandt igen en fra Marokko. Gæt hvem betalte for disse uduelige mænd her i Danmark. Dig og mig. Der er godt nok mange dumme kvinder til.

    Kommentar by IES — 19. januar 2021 @ 15:33

  21. #17 Bastar
    Fremragende kommentar. DEN reddede min dag.

    Kommentar by Danskeren — 19. januar 2021 @ 15:36

  22. De hjernedøde bimbos lærer det aldrig.

    Kommentar by Flaskeposten — 19. januar 2021 @ 16:31

  23. Blev Muhamad fulgt til flyveren eller lever han i dag af overførsel fra danske skattebetalere ?

    Og ellers:
    Opsig konventionerne.
    Start repatrieringerne.

    Kommentar by Neuhammer — 19. januar 2021 @ 18:06

  24. ophæv konventionerne , start tilbage-sendelserne ,-nu. louise eller hvad hun nu hedder , er heldig at hun er i live.hvornår laver man en pjece inde på kommunen , om hvor farligt det er at være kæreste med/danne par med en kulturberiger fra islamastan? til uddeling blandt dumme dumme danske pigebørn.

    Kommentar by Anonym — 19. januar 2021 @ 19:09

  25. Krage søger mage – som man siger.

    Kommentar by J — 19. januar 2021 @ 19:43

  26. Ja, men det var jo os mænd som var så åndsvage at give dem stemmeret.

    Kommentar by Søren Nielsen — 19. januar 2021 @ 19:59

  27. Omsorgssvigt!!

    Kommentar by Uno — 19. januar 2021 @ 20:55

  28. Kloge ord fra en kvinde der tjener penge på at ryste røv.

    Kommentar by redneck — 19. januar 2021 @ 22:17

  29. Nikitas debile søster Sasha Klæstrup er i øvrigt også gift med en storkriminel muhammedaner fra shithole Nykøbing Falster.
    Ifølge Se & Hør har hun lige født en lille ny hellig kriger, så hun nu er mor til tre…

    Kommentar by Revisoren — 20. januar 2021 @ 11:52

  30. For mig at se er det de tre piger, der lider af dysssocial personlighedsforstyrrelse. I hvert fald lider de af narcissisme. De elsker at klæde sig udfordrende ud og vække mændenes interesse. Når de så får den, er de pludselig feminister og udskammer mændene for seksuel chikane. Og hvorfor kalder de sig feminister når de samtidig falder for islamistiske typer, der vil undertrykke kvindekønnet. De må lide af alvorlig personlighedsspaltning.

    Måske majer de sig så udfordrende ud, fordi de ikke har så meget andet end udseendet at byde på. Så afgjort ikke intelligens.

    Kommentar by JC — 20. januar 2021 @ 13:03

  31. Billige ludere er hvad, de alle 3 er!

    Selvfølgelig er det forældrenes mangelfulde og fejlagtige opdragelse, som bærer skylden!
    Hvordan kan man dog tillade sin umyndige datter at rejse til “de varme lande” og endda tillade importen af et stk. muhammedaner, som på bedste væmmeligbo-vis installeres i familiens 3-værelses lejlighed i 3 mdr???

    Tøsen er totalt skudt i roen og forældrene er bankelamme!!!!!

    Lær dog jeres yngel at holde sig fra disse lavintelligente halvmennesker!!!!
    Både ude og hjemme!

    Kommentar by Ole Mejlstrøm — 21. januar 2021 @ 11:49

RSS feed for comments on this post.