19. januar 2021

Senatet (‘Ohio Clock’-korridoren): Qanon-uroligheder (2021) og kommunistisk terrorbombe (1983)

Det første billede jeg så fra Kongressen forrige onsdag, var Qanon-shamanen Jake Angeli og to skæggede fyre i hans følge. Her et billede taget i samme korridor ind til Senatet, midt under optøjerne. Trumpstøtten til højre drikker vand. De står i øvrigt tæt ved Ohio-uret, der siden 1859 har stået i dette lokale. Den blev restaureret efter en kommunistisk terrorbombe tilbage i 1983.

(Optøjer ved Senatskammeret, 6. januar 2021; Foto: KIMT3 News)

(Bombe ved Senatskammeret, 7. november 1983; Foto: Wiki)

“At two minutes before 11 o’clock in the evening on this day in 1983, a thunderous explosion tore through the second floor of the U.S. Capitol’s Senate wing. … Minutes before the bomb went off, a caller claiming to represent the ‘Armed Resistance Unit’ warned a Capitol switchboard operator that a bomb had been placed near the chamber… The blast also punched a hole in a partition that sent a shower of pulverized brick, plaster and glass into the Republican cloakroom behind the chamber.” (Politico)

Oploadet Kl. 04:12 af Kim Møller — Direkte link53 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/116365/trackback

53 Comments »

  1. Mindst 74 millioner amerikanere der stemte på Trump føler sig snydt. Og de er meget bange for hvad de røde vil gøre ved deres land. USA er ved at være en krudttønde. Vi lever i spændende tider.

    Kommentar by BENT A — 19. januar 2021 @ 04:19

  2. Tak for den fine kontrast af, hvordan riot fortolkes selektivt i MSM.

    Bombe ved Senatskammeret, 7. november 1983, vil for evig tid være glemt, da det var kommunistisk aktivisme, og det passer ikke ind i mediernes smukke religion sådan at ødelægge billedet, der dagligt fremstilles i medierne.

    Kommentar by tavsen — 19. januar 2021 @ 04:51

  3. Ja, den lille performance forleden var da vist for intet at regne, sammenlignet med det, The Capitol allerede har maattet staa model til…

    Kommentar by krassisten — 19. januar 2021 @ 08:42

  4. Det her er eddermame søgt hvis man skal 40 år tilbage. 5 mennesker døde for et par uger siden fordi den siddende præsident ikke vil anerkende sit nederlag og i stedet valgte at puste til konspirationsteorier og opildne sine tilhængere.

    Kommentar by Magnus Pedersen — 19. januar 2021 @ 09:27

  5. Tak for episoden fra 1983, havde egentlig glemt det….

    Kommentar by Moth — 19. januar 2021 @ 10:17

  6. Venstrefløjen fik skabt anledning til at lukke Washington ned.
    Nu kan de ikke engang hylde indsættelsen af deres Profet live, men må se det på TV.

    Intet så skidt at det ikke er godt for noget andet

    Kommentar by k.m. — 19. januar 2021 @ 10:32

  7. https://www.youtube.com/watch?v=BiqDZlAZygU
    Rowan Atkins om ytringsfrihed

    Kommentar by k.m. — 19. januar 2021 @ 11:10

  8. Boogaloo (en eller anden fjollet antifa gruppering poserende som patrioter) har taget “æren” for angrebet iflg de rigtige nyheder, dem udenfor pludrehovederne på den alternative såkaldte msm, den venstreorienterede vrøvlepropaganda

    Kommentar by Peter — 19. januar 2021 @ 11:21

  9. Mens medierne afsporer hændelser i Capitol Hill, glemmer alle, at den danske regering forsøger at liste en epedemilov igennem, der får Danmark til at ligne Sovjetunionen i starten af 1900tallet.

    Det er nok på kanten af injurielovgivningen, men jeg fornemmer på sagen, at målet er ikke at styre en mulig pandemi, men indførelse af ekstrem overvågning af os danskere, og muligheden for politisk udrensning.

    Episoden med vinterbadere viser hvor emsige borgere bliver til at anmelde enhver lille ting der går mod Mette Frederiksens såkaldte anbefalinger

    fra nyhed24.dk :
    Politiet havde modtaget en anmeldelse fra en borger, og derfor blev en patrulje sendt ud til søen, hvor vinterbaderne ifølge politiets vurdering havde overtrådt forsamlingsforbuddet, hvor det altså maks er tilladt at være samlet 5 personer.

    ”Ved politiets ankomst befandt alle 17 personer sig i søen i et afgrænset område, hvor der var slået hul i isen. Deres tøj lå i et shelter tæt ved.” skriver politiet blandt andet i døgnrapporten.

    De deltagende var i alderen 26-51 år.

    Alle kan se frem til at modtage en bøde, i dét de alle har været deltagende i et arrangement for mere end fem deltagende.

    Kommentar by k.m. — 19. januar 2021 @ 12:00

  10. Orkede kun at se 30 sekunder af gårsdagens Deadline på DR2.

    Man stillede om til Politikens såkaldte korrespondent i USA – et forvirret pigebarn – der var i gang med indtil flere diagnoser på Trump.

    DDR gider ikke engang at skjule deres agenda længere…

    Kommentar by Revisoren — 19. januar 2021 @ 12:03

  11. Trump kommer ikke til indsættelsen af Biden.

    Jeg forstår ham 100%. , med den svinske hetz han har været udsat for, og total blokering af hans sociale medier konti, så skylder han ikke de røde svin noget.

    Nu må vi se hvor længe Biden holder, inden Kamala Harris erklærer ham uegnet til at varetage posten. Jeg tror magtkampene bliver hårde i Democrats – men under alle omstændigheder, som Jørgen Mylius siger, så får lidt morskab når Kretz og Steinmetz toner frem og kloger sig på Biden/Harris politik.

    Kommentar by k.m. — 19. januar 2021 @ 12:21

  12. Politi på privat grund
    Hvem anmeldte “festen”?
    https://dbrs.dk/artikel/husejer-i-lyne-festen-blev-holdt-i-en-privat-garage

    Kommentar by k. m. — 19. januar 2021 @ 12:45

  13. Over 150 MILLIONER USA-BORGERE har opdaget at twitter, face-book og andre net-sider har indført censur. Og millioner har sikkert følt sig chikaneret. Dertil kommer at mange opfatter censuren som et angreb på demokratiet, hvad det jo også er. Det kommer næppe til at gå stille af i næste omgang, for amerikanerne finder sig ikke i hvadsomhelst. I det mindste vil de sikkert oprette nye net-tjenester som kan stjæle en masse kunder fra censur twitter og facebook.

    Kommentar by BENT A — 19. januar 2021 @ 13:33

  14. danske msn kører hetzen til det sidste, den skal ikke have for lidt

    msn.dk :”Donald Trump forlader Det Hvide Hus med den laveste opbakning hidtil i løbet af de fire år, han har været USA’s statsoverhoved og regeringsleder.
    Således er det kun 34 procent af amerikanerne, som støtter op om det arbejde, han har gjort.

    In Trump’s favor, US unemployment hit a 50-year low of 3.5 percent in December 2019.
    US stocks reached historic highs under Trump.
    In the 44 months of Trump’s first term the Dow Jones has grown 38.5 percent, in total.

    Jeg tror ikke på flertallet af amerikanere vender sig mod Trump, med det han har gjort for økonomien, arbejdsløshed og begrænsning af stormløbet mod grænserne af illegale indvandrere

    Kommentar by k.m. — 19. januar 2021 @ 14:02

  15. vild bivirkning ved covid-vaccine
    https://www.youtube.com/watch?v=kf6NDIiE3Tw

    Kommentar by k.m. — 19. januar 2021 @ 14:07

  16. Wikpedia har en side om angrebet i 1983: https://en.wikipedia.org/wiki/1983_United_States_Senate_bombing

    Nederst på siden er en liste over terroristerne, herunder Susan Rosenberg. På hendes Wikipedia-side kan man læse, at hun aldrig blev straffet efter aftale (“plea deal”):

    Rosenberg was charged with a role in the 1983 United States Senate bombing, the U.S. National War College and the New York Patrolmen’s Benevolent Association, but the charges were dropped as part of a plea deal by other members of her group

    https://en.wikipedia.org/wiki/Susan_Rosenberg

    Nederst på siden fremgår det, at Rosenberg i dag er en af lederne af BLM og sørger for fundraising: As of 2020, Rosenberg serves as vice chair of the board of directors of Thousand Currents, a non-profit foundation that sponsors the fundraising and does administrative work for the Black Lives Matter global network, among other clients.

    Kommentar by MartinH — 19. januar 2021 @ 14:52

  17. (Herhjemme er der blevet lukket høns ud i Folketinget og hældt maling ned over statsministeren)

    Kommentar by Michael Unna — 19. januar 2021 @ 15:11

  18. Noget som man også kan overveje, er om ikke folket under visse omstændigheder, har en moralsk ret til at gøre oprør eller forsvare sig mod tyranni og magtmisbrug. Det fastslår USAs forfatning faktisk at de har.

    Bill Still og andre blogejere mener vistnok at der er foregået et kommunistisk statskup og at man derfor har ret til at forsøge et modkup.

    Bortset fra det, så bør alle læse k.m. kl. 14.07 ang. VILD BIVIRKNING VED COVID-VACCINE FRA PFIZER !!!

    Kommentar by BENT A — 19. januar 2021 @ 15:44

  19. En af terroristerne bag Senat-bomben i Senat-bygningen i 1983 var den jødiske aktivist Susan Rosenberg, som i 2001 blev benådet af Bill Clinton:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Susan_Rosenberg

    Kommentar by Peter Nielsen — 19. januar 2021 @ 15:51

  20. Undskyld dette indslag uden for kontest: Men EB er lige nu kommet i besiddelse af anklagepunkterne i Rigsretsagen imod Inger Støjberg—-Efter at have skimtet dem kort…Ja rigtigt gættet. Europæiske Menneskerettigheds erklæring paragraf 8…..og Gud hjælpe mig også Børnekonventionen er inddraget!!!!!!?????!!!!…Læs det selv. Ellers vil jeg anbefale man slår op på DenDanskeForenings hjemmeside, hvor Sossernes Dan Jørgensen optræder (Tv2)…i spørgsmålet om hvorlænge Støjberg vidste der var mindreårige etc etc etc…Tag ikke mine ord for gode vare …tjek det selv. God tirsdag aften, mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 19. januar 2021 @ 16:14

  21. The Commandant of the Marine Corp got in an argument with Nancy Pelosi. She wants Marines to guard Congress lol from MAGA supporters. He said no. She questioned his Patrionism. He said “Dont lecture me on patriotism, Madam Speaker. I’ve served this country with distinction for 40 years. I’ve spilled blood for our nation. What have you, a selv-serving elected officil, done for your country?” Gen. Berger said.

    Pelosi further enraged him by saying he was answerable til Congres.

    “I answer only to the presiden, and as I understand it, Donald J. Trump i stille president and commander-in-chief. I abide in the Constitution as it was written, nor your intepretation of it,” Gen. Berger admonished Pelosi.

    Kommentar by k.m. — 19. januar 2021 @ 16:25

  22. Kristne amerikanere skal nu advares om ‘backlash’ fra muslimers side den 20. januar. Det skyldes en forventning om, at amerikanske muslimer skuffes så meget over den nye præsidentkalif i USA, Creepy Joe, at muslimerne går over gevind i vrede, brænder et par tusinde biler af og tæver alle kristne de møder med et kors om halsen. CAIR kan ikke godkende det, men forstår godt de racistisk undertrykte muslimers ustyrlige vrede over ikke at have fået udnævnt deres egen kalif til præsident. Kunne Joe i det mindst ikke have skiftet fornavn, eksempelvis til Allan eller Moe ?

    Kommentar by Gustav Jensen — 19. januar 2021 @ 17:04

  23. Trump kommer ikke til bisættelsen, undskyld indsættelsen af Biden.

    Men er der overhovedet andre der kommer der ud over Nationalgarden, hundeluftere, gadefejere og journalister?

    Kommentar by traveler — 19. januar 2021 @ 17:42

  24. Lang artikel, værd at læse
    https://www.breitbart.com/clips/2021/01/19/fncs-carlson-democrats-are-using-d-c-military-presence-to-tell-america-were-in-charge-now/

    Kommentar by k. m. — 19. januar 2021 @ 18:20

  25. Idahoe giver FB og Twitter en dosis “censur-medicin”
    https://youtu.be/trpDlS0n_MY

    Kommentar by k. m. — 19. januar 2021 @ 18:33

  26. Mitch McConnell er skør gammel mand der dolker sin egen præsident.

    Kommentar by k.m. — 19. januar 2021 @ 19:15

  27. Det er tydeligt at magthavere hele tiden forsøger sig med skræmmekampagner, alle her husker sikkert tilbage i 1990’ernes Danmark, udskamningen dengang af højrefløjen. Det forsøges stadig, ikke mindst fra medierne. Man vil aldrig høre manipulatorer som Steinmetz og Kretz omtale denne gamle sag, seriøst kan det formodes danske rapporteres arbejdsgiver er CIA, der som bekendt længe har infiltreret amerikansk presse og medier. Hvorfor ikke også internationalt, som er efterretningstjenestens speciale, USA ejer jo reelt deres allierede lande.

    Kommentar by LarsB — 19. januar 2021 @ 19:34

  28. Heine har taget megafonen og råber sit had til Trump ud over byens tage.
    https://ekstrabladet.dk/forbrug/elektronik/teknologi/trumps-mundkurv-rammer-ogsaa-dig/8434628

    Kommentar by k. m. — 19. januar 2021 @ 20:38

  29. Trump fik ved 2020 præsidentvalget flere stemmer end nogen tidligere præsident nogensinde har fået. 75 mio amerikanske vælgere ønskede Trump skulle fortsætte som præsident. Hvis man ser bort fra evt. valgsvindel, er det et stort antal stemmer.

    Det var et valg, præget af Corona-epidemien, der gav adgang til bruge den nærmeste postkasse, hvor mange uden kontrol blot puttede stemmesedlerne i. Antallet af afgivne stemme slog alle hidtidige rekorder ved et præsidentvalg. 155 mio stemte. 75 mio stemte på Trump. 81 mio stemte på Biden(angiveligt:-)

    Hvordan kunne tallene for adgivne stemmer stige så voldsomt? Var det adgangen til at putte stemmesedler i postkass uden kontrol, der ændrede afstemningen? Gavnede det Biden? Måske vil valgforskerne ad åre komme med foklaringen? Jeg tvivler på det.

    Kommentar by Amad — 19. januar 2021 @ 21:08

  30. Når negere skal på ferie…

    “she was mad he wouldn’t let her on the plane cuz of her bag then they wouldn’t let her ppl get off”

    https://www.instagram.com/p/CKMcspuBrVM/

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 19. januar 2021 @ 21:28

  31. Senatet har to medlemmer fra hver stat. Tüvär er der nu om dage mange flere end 26 medlemmer.

    Kommentar by Nielsen — 19. januar 2021 @ 21:34

  32. Hans Rustad: Stormen på Capitol var EN PLANLAGT PROVOKATION.

    Amad 21.08: Er forklaringen ikke allerede lagt frem: Der blev svindlet med brevstemmerne, plus Smart-tech og Dominion tælle-maskinerne. Flere videoer fortæller om det. Valgobservatører blev nægtet adgang. Masser af vidner fortæller om det.

    Kommentar by BENT A — 19. januar 2021 @ 21:50

  33. k.m. — 19. januar 2021 @ 12:00:

    Jeg er så enig med dig, når du skriver “jeg fornemmer på sagen, at målet er ikke at styre en mulig pandemi, men indførelse af ekstrem overvågning af os danskere, og muligheden for politisk udrensning.”

    Der foregår mere bag “pandemien”, end “pandemien” selv ville kunne udløse i/på et frit og oplyst folkefærd!

    ….

    Værst af alt er, at venstrefløjen, siden 1968, har fået overbevist vore børn/børnebørn, at stat og kommune er det sikreste valg, for livsvarig indtægt OG at man de´r ikke selv er ansvarlig, for der er ansvaret (og betingelserne) overtaget til andre.
    – mens individets ansvar for eget liv/valg i livet/”mødet med Skt. Peter” halser efter dem, som en mare i livet, når det sikreste indtjeningsvalg, vakler under dem og deres underdanighed for systemet viser sig, at være en billet til Titanic på nederste dæk.

    Jeg har lige nu en ny hjælper i mit team, som (gud dødme) sagde: “ja, men min svigerfar sagde altid: arbejderne stemmer på socialdemokratiet, så det har jeg altid gjort”

    – der ligger et STORT oplysningsarbejde foran os, over alt, både ude og hjemme og det kan, efter mine erfaringer, KUN ske, når vi sidder i direkte kontakt med hinanden.
    (hvilket Mette F. jo så effektivt forhindrer, bag udgydelse om angst for covid19)

    Kommentar by M.S. Carstens — 19. januar 2021 @ 21:59

  34. TALE I EU-PARLAMENTET: I ØDELÆGGER EUROPA….

    Talen blev nok holdt for døve øren.

    Kommentar by BENT A — 19. januar 2021 @ 22:04

  35. Jeg magter ikke lige at følge alt op i dag, hverken her eller fra MSM, men hvis alt forløber fredeligt, i og omkring det Hvide Hus gennem onsdagen, så viser det vist, at Trumps følgere respekterer afstemningerne, mens det var Bidens følgere, der infiltrerede sig og lavede ravage?
    (som vi kender det bedst, fra den yderste venstrefløj)

    Kommentar by M.S. Carstens — 19. januar 2021 @ 22:12

  36. Kommentar by Peter — 19. januar 2021 @ 11:21

    “boogaloo boys eller boogaloo bois, er en løst organiseret højreradikal, anti-regerings- og ekstremistisk politisk bevægelse i USA.”

    https://da.wikipedia.org/wiki/Boogaloo-bevægelsen

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 19. januar 2021 @ 23:35

  37. 4. Magnus Pedersen

    “5 mennesker døde for et par uger siden fordi den siddende præsident ikke vil anerkende sit nederlag og i stedet valgte at puste til konspirationsteorier og opildne sine tilhængere.” skriver du: Under Trumps sidste tale.

    Du følger ikke med Magnus P.

    se Link: https://youtu.be/HrGJfQzUrnY Hentet

    TRUMP RALLY LIVE IN DC: President Donald Trump at Save America Rally at The Ellipse 1/6/21
    3½ Time inde Starter Trump´s sidste tale
    VALG 2020
    Hvilke af disse ord, der udtales af Trump, ville få dig til at blive gå til oprør?
    æææææææææææææææææ
    Hver aften på fjernsynet kan vi høre, at Trump anbefalede sine tilhængere til at trænge ind i Capitol for med vold at omstyrte den demokratiske orden. Hører man nøje efter, hvad han sagde ved massemødet foran Ellipsen ved Det Hvide Hus den 6. januar, fremgår det, at han opfordrede sine tilhængere til at gå ned af Pennsylvania Avenue til parla-mentsbygningen, Capitol, for med deres protest at give mod til “vore tapre senatorer”.
    Se Videoen: TRUMP RALLY LIVE IN DC 3Timer og 26 Min inde. !
    æææææææææææææææææ

    “To peacefully and patriotically make your voices heard.” På dansk: For fredeligt og patriotisk at lade jeres stemmer høre.

    Medens Trump talte, blev Hans støttere indfiltreret af Antifa / BLM og andet ross, og dermed gik pøblen i aktion mod Capitol hvor 5 Mennesker døde. Politiet lukkede dem selv frivillig ind.

    På det danske fjernsyn bliver det til, at Trump ville begå voldeligt statskup.
    Bemærk: Hvis den er fjernet fra Censur-tuben så giv mig besked vha et svar. så kommer den på Rumble.

    Man skal satme være naiv når man siger at Trump opildnede til et statskup.
    Man skal aldrig nogen sinde erkende sit nederlag til et valg der er vundet ved et STORT VALGSVINDEL. “Konspiratuonsteorier” jeg der findes mange. Men der er rigtig mange beviser på Valgsvindel, valgobservatørerne måtte ikke være til stede, Dominion Vaggmaskinen var programeret således at Biben skulle vinde. George Soros og Demokraterne samt BIG tech og deres Cuscur, betalte for svindlen.

    Jo Tak: Jeg håber virkelig at 80 Mio rejser sig og fjerner banditten, Korruptionisten, og alle Demokratiske svindlerne. Det er Kummonister hele bundtet. og de SKAL fjernes.

    XI styrer nu herefter USA, med Biden som Marionetdukke.

    Kommentar by Charles — 20. januar 2021 @ 00:05

  38. 35. M.S. Carstens
    Trump-støtterne vil aldrig nogen sinde acceptere dette valg.
    Ville du, ? Jeg ville ikke.!
    Jeg vil også vente med genindtagelse af det hvide hus, hvis jeg var i USA.
    Gå stille med dørene så demokraterne føler sig trygge ved situationen, og SÅ !

    Spærre storbyerne af, ingen fødevarer og andre midler til livets ophold skal der lukkes for. Tænk: Der er ude på lander fødevarerne kommer fra.
    Der findes mange ude i skovene, der ikke VIL finde sig i dette Svindlervalg.

    Kommentar by Charles — 20. januar 2021 @ 00:14

  39. Trump opfordrede IKKE til et statskup eller voldeligt angreb. Og der ER foregået valgsvindel i stort omfang.

    En kvinde blev myrdet med et pistolskud, en betjent fik et hjerteanfald. Hvordan med de tre andre ofre?

    Kommentar by BENT A — 20. januar 2021 @ 00:17

  40. Kommentar by BENT A — 20. januar 2021 @ 00:17
    “En kvinde blev myrdet med et pistolskud”
    Sludder og vrøvl hun begikvel nærmere selvmord ved ikke at rette sig efter myndighedernes ordrer i en yderst anspændt situation hvor adskillige opfordrede til at lynche Mike Pence ved hængning.
    Fjols

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 20. januar 2021 @ 00:34

  41. Og Bent A dit evindelige sludder om at der skulle være tale om udbredt valgsvindel er for længst skudt ned da Trumps sagsanlæg ved over 60 retsinstanser er afvist.
    At tro at samtlige instanser skule være inkarnerede Trump modstandere er da kun noget radikaliserede konspirationsteoretikere fortsat vælger at tro på.
    Højesteret som Trump bryster sig af at have indsætte republikanske dommere som nu udgør et flertal har også hældt hans lystløgner tendenser ned af brættet.
    Vågn nu for helvede op fra jeres tornerose søvn

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 20. januar 2021 @ 00:44

  42. bryster sig af at have indsat

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 20. januar 2021 @ 00:48

  43. live lige nu
    https://youtu.be/jq0PYnwYe8U

    Folk er sure.

    Kommentar by Charles — 20. januar 2021 @ 01:10

  44. Kommentar by Charles — 20. januar 2021 @ 01:10
    Ja ja sæt du dig nu hen i et hjørne og sut lidt på din tommenfinger

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 20. januar 2021 @ 01:15

  45. Stort set alle links til “beviser” for jeres langt ude påstande om valgsvindel er lavet af folk der vil tjene kassen på jeres naivitet

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 20. januar 2021 @ 01:23

  46. BENT A 21:50. Jeg tror ikke, det er hele forklaringen. Som forudset af de fleste valgteknisk kyndige gavnede muligheden for at putte stemmesedler i postkassen henne om hjørnet uden kø og person- og ID-kontrol både demokraterne og stemmeprocenten. Det blev meget nemmere at afgive sin stemme. Sofakartoflerne Joe Sixpack og hans kone skulle ikke fjerne sig fra deres tv så længe:-) De stemmer demokratisk (ligesom de herhjemme stemmer på venstrefløjen, der genererer deres indkomst).

    Derfor blev 2020 valget i USA det præsidentvalg, hvor der blev afgivet flest stemmer nogensinde. Derfor vandt Demokraterne, tror jeg.

    Kommentar by Amad — 20. januar 2021 @ 09:00

  47. PS. Valgsvindlen er ‘bevist’ med hundredevis af vidneerklæringer fra valgtilforordnede, der så valgsvindel på valgstederne. De blev afvist som bevis af domstolene, men ‘beviserne’ er der selvfølgelig stadig?:-)

    Kommentar by Amad — 20. januar 2021 @ 09:05

  48. Der er masser af beviser på, at Antifa deltog i “stormen” på Capitol Hill muligvis som “agent provocateurs”.
    Blandt andet er en særdeles kendt sort venstreradikal BLM-aktivist blevet anholdt.
    Men det passer naturligvis ikke ind i MSM-løgnen…

    Kommentar by Revisoren — 20. januar 2021 @ 11:46

  49. Amad — 20. januar 2021 @ 09:05

    Så må der internationale valgobservatører til USA næste gang.
    Statsansatte journalister har tilsyneladende accepteret valgresultatet i Hviderusland, så der kommer ikke flere overskrifter såsom

    Biden vandt valget, men tabte vælgerne.
    Nye demonstrationer efter tvivlsomt valg i USA

    DR har jublet hele dagen over det kommende eksporteventyr. Cykelstier med mere. Trump fik skabt det her

    “Danske virksomheder har eksporteret for 157,6 mia. kr. til USA i 2019. Det betyder, at de overgår niveauet for den tidligere største danske samhandelspartner, Tyskland, som der samlet er blevet eksporteret til for 155,7 mia. kr. i 2019. 10. feb 2020 KL.12:09

    Kommentar by tavsen — 20. januar 2021 @ 13:31

  50. Ville høre trump tale.
    Umuligt på news. De skulle straks ind over og ødelægge talen med alt abdet lort og den sorte.
    Røde svin.

    Kommentar by Islamarebad — 20. januar 2021 @ 14:42

  51. Husker at Saddam Hussein tilbød at sende valgobservatører til USA ved valget i 2000, da der var totalt kaos ved stemmeoptællingen.

    Manden var sgu da ikke uden humor…

    Kommentar by Revisoren — 20. januar 2021 @ 14:52

  52. Godt point tavsen 13:31. Men MSM og statsradiofonien DR+Tv2 omtaler helst ikke de fremragende resultater fire år med Trump som præsident har givet. Jeg frygter fire år med Biden giver en stor tilbagegang. Forhåbentlig kan det republikanske parti få et come back med at videreføre Trumps politik om fire år m/u Trump selv som præsident?

    Kommentar by Amad — 20. januar 2021 @ 15:48

  53. For noget andet. Apropos usa.
    Ser de udsendelser, hvor de følger amerikansk politi. Sgu utroligt hvad de må lægge øre til. Bliver filmet og talt ned til. Havde skudt først og kørt dem ud i sumpen, hvor de ville have blevet til olie om en million år.
    Utroligt….

    Kommentar by P — 20. januar 2021 @ 17:46

RSS feed for comments on this post.