5. februar 2021

MIB-aktivist: “Fællesfront for vores Danmark.” (‘Jeg er palæstinenser’, ‘ønsker, at Hitler havde levet’)

Tilbage i 2008 tog jeg sammen med Uwe Max Jensen til Gellerup for at se på nedbrændte dagsinstitutioner, og her fik vi syn for sagen. I dag kan Free Speech Blog fortælle, at Shadi Imad El-Chofani, der var blandt de dømte, i dag er aktiv i Men In Black. Palæstinenseren har et alenlangt generalieblad. I 2010 blev han idømt fem år fængsel for nedbrænding af Børnehaven Viben, diverse røverier, overfald, indbrud og kørsel på stjålne køretøjer. På daværende tidspunkt havde han stiftet ‘Palæstina Fighters’, der blandt andet overvågede politiets færden i Gellerup.

I 2017 blev han som Black Army-medlem idømt fire år mere, denne gang for afpresning, narkohandel, indbrud og ulovlig våbenbesiddelse. Han kom ud før tid, og brander nu sig selv som sortklædt frihedselskende dansker.

(Collage: Shadi Imad El-Chofani; Foto: FSB, FB)

(Børnehaven Viben i Gellerup, 2008, brændt ned af Shadi Chofani og Co.)

Shadi Chofani: “Jeg er palæstinenser.” (Jyllands-posten, interview 2009)

Jeg er palæstinenser. Jeg er født i Danmark. … Jeg regner mig ikke som dansker, selv om jeg er vokset op i Danmark. Jeg har altid været stolt af at være palæstinenser. … Der er ikke noget, der hedder israelere. Man hentede jøder fra Afrika, Rusland og alle mulige andre steder. Jøderne burde slet ikke have eksisteret på denne jord. Jeg ønsker, at Hitler havde levet og havde gjort det færdigt, så kunne man have dræbt ham bagefter. … Jeg har ikke nogen medlidenhed med jøderne, hvis palæstinenserne gør noget. Jøderne tramper på palæstinenserne. … Jøderne har atomvåben. Palæstinenserne har det indvendige atomvåben. … Det er trods alt mit folk. … Jeg vil gerne tydeligt vise, at jeg er palæstinenser.”

Oploadet Kl. 18:32 af Kim Møller — Direkte link54 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/116784/trackback

54 Comments »

  1. Sådan et generalieblad/synderegister, og alligevel LØSLADT FØR TIDEN, OG IKKE UDVIST. Det er tydeligt at vi nu har to slags justits og “retfærdighed” her i landet. Een slags til de kære berigere, og en anden slags til danskerne. Som staten og retsvæsnet vist knap nok ønsker at beskytte mod den mangedoblede kriminalitet.

    Kommentar by BENT A — 5. februar 2021 @ 19:03

  2. Stram kurs har lavet sin egen demo der kommer til at følge men in black lørdag: https://www.dr.dk/nyheder/seneste/men-black-til-paludan-dig-og-dine-racistiske-venner-er-ikke-velkomne?cid=soc_facebook_drnyheder_post_n93m9jic&fbclid=IwAR0rxuFdoJzTRdr1Xywvjo-krHZglT9Ufi6-qyjUgi_DR3ZxX8RPUblEu2g

    Der står meget mere på frihedens stemme dk, men det bliver uanset hvad interessant at se hvor “folkelige” de sindssyge muslimer og venstreradikale hooligans er når det kommer til stykket, og ikke mindst, hvem i den flok der vil støtte op om stram kurs. Medierne siger jo at men in black er højreorienterede..

    Men politiet sætter jo nok stram kurs til at demonstrere 14 kilometer væk, det plejer de at gøre. Det ville nok også blive lidt for tydeligt hvem men in black består af hvis de lod dem komme for tæt på.

    Kommentar by Per — 5. februar 2021 @ 19:05

  3. Klassisk pestilens!

    Kommentar by Santor — 5. februar 2021 @ 19:37

  4. Send ham til Kærshovedgård udrejsecenter, hvor han hører hjemme.
    I 1967 mistede Jordan sine områder vest for Jordan-floden. Dette område benævnes i dag som Vestbredden. Israel annekterede ikke området, men lod det være under sit militærs styre. Jordan gør fortsat krav på området som af islamiske virrehoveder uberettiget kaldes ‘Palæstina’.
    Alle danskere ønsker ham god hjemrejse tilbage til hans naturlige habitat Jordan, som han herefter kan berige med sin surt erhvervede danske kultur. Vi ser hellere hans hæl end hans tå og tak for ingenting.

    Kommentar by Gustav Jensen — 5. februar 2021 @ 19:38

  5. MIB…var det ikke noget med at give ham sufi Ali besked om den Hitlertilbedende medlem :-) :-):-)…Nu hvor han ikke vil leje sammen med Rasmus Paludan pga Nazibeskyldninger som han selv står for? :-) :-) :-) :-)

    Kommentar by Michael Unna — 5. februar 2021 @ 19:45

  6. HVAD UDRETTER CHRISTIANSBORG AF GODT FOR DANSKERNE? Udretter de måske mere ondt end godt? Ja, det må enhver jo selv vurdere. Men her er lidt man kan overveje:

    Vi lider under verdens højeste eller næsthøjeste skattetryk. Hvis man have lys og strøm, er størstedelen af regningen skatter og afgifter. Har man brug for varme, er det meste af prisen afgifter. Vil man have vand at drikke, er 9/10 dele af prisen afgifter. Vil man have noget at spise, er der mindst 25% i moms oveni andre afgifter.

    Altså, der opkræves skat af ikke-indtægter og livsfornødenheder. Ialt vel ca. 70-80% af folks lønninger og andre indtægter.

    Det bliver til rigtig mange milliarder af kroner ned i statskassen på et år. Og der burde være masser af penge til danskernes infrastruktur, sundhed og sociale velfærd. Men desværre er det sådan at ca. halvdelen af skatteydernes indbetalinger fjolles væk til formål og projekter der ikke gavner danskerne. Resultatet er omfattende nedskæringer, besparelser, nedlukninger og forringelser.

    Sundhedsvæsnet er sunket fra en 1. eller 2. plads til en 5., 8. eller 12. plads, i forskellige undersøgelser. Forsvaret, postvæsnet, hjemmeplejen og ældreplejen ligger delvis i ruiner. Tlf-pasningen er blevet langt ringere, politiet har længe været forsømt, fængselsvæsnet kører på pumperne, de arbejdsløse tyranniseres….. forældre, familier og børn mistænkeliggøres og udsættes for tusindvis af overgreb….. mænd hetzes, folkepensionisters pensioner er forringet 25-30% af inflation og skattestigninger, kronisk syge danskere diskrimineres groft, landbruget stresses, befolkningen stresses…… undervisningen er mange steder under lavmålet, og hvor DR før i tiden var et nogenlunde ok foretagende, er DR nu mest et manipulerende propaganda apparat.

    Oveni er Chrborg ved at fordrive danskerne fra flere og flere områder, og en folkeudskiftning er påbegyndt. Hertil kommer et corona-regime som ikke er hensigtsmæssigt.

    Alt i alt er Danmark ved at stoppe med at være et velfungerende samfund. Vi befinder os nu midt i en kæmpestor økonomisk, kulturel, demokratisk, sundhedsmæssig, retsstatlig og menneskelig krise.

    Hundredtusinder af danskere har fået deres vilkår og livskvalitet væsentlig forringet. De kunne have haft det meget bedre med en fornuftig og hensynsfuld lovgivning.

    Krisen er nu vokset til at være en trussel mod Danmarks frihed og eksistens. Og mod alle danskere. Det er hertil Chrborgs gamle partier har bragt os gennem de sidste tre årtiers asociale, il-loyale, anti-danske, skruppelløse og kortsynede politik.

    Kommentar by BENT A — 5. februar 2021 @ 20:26

  7. Sidste nyt: Næsten 1000 konkurser i januar i år. Og de gamle partier vil nu bruge mindst 200 milliarder kr. på en energi-ø langt ude i Nordsøen, selvom “Ørsted” advarer imod det.

    Kommentar by BENT A — 5. februar 2021 @ 21:17

  8. Sundhedsvæsnet er blevet pålagt at det SKAL spare adskellige milliard-store beløb. F.eks. skal Århus hospitaler spare over 1.5 milliarder kr. For hele landet drejer det sig om 8-10 milliarder. (?) Det påstås at det ikke vil skade patienterne.

    Kommentar by BENT A — 5. februar 2021 @ 21:22

  9. Jeg har ikke været i tvivl, men her beviser en pestilænser selv forkærlighed for nazismen!
    Og hvornår var det lige, at jødehadet blussede op i DANMARK?
    -> i proportionel tidslinje, med antallet af m´Slimske jihad-udsendte (camufleret som flygtninge)!
    – og som venstrefløjen vil ofre deres egne børn* for, bare for selv at kunne føle sig hjemme i “eliten” og føle sig hævet over de danskere, der værner om en fremtid for deres børn og børnebørn (indsæt selv ikon)

    DET MÅ SQ da snart stå klart for enhver, at dem der nære iSlamets tilbedere derved også nærer nazismen?
    – men det ligger måske slet ikke venstrefløjen så fjernt/ubegrundet?

    * – og VORE børn og børnebørn!
    ….

    Jeg gentager lige en del af min, udvidede, kristne trosbekendelse:

    “Jeg forsager Djævelen og alle hans gerninger og al hans væsen!
    Og jeg forsager hans tilbedere, afskyr hans medløbere og foragter enhver der tjener penge/prestige derpå!
    – og sådan er det, i Faderens, Sønnens og Helligåndens navn. Amen!”

    Kommentar by M.S. Carstens — 5. februar 2021 @ 21:27

  10. Banned af Youtube Beviset på der blev begået valgsvindel, det måtte jo komme. De illegitime senile tyv skal ud af det hvide hus. Ellers ender USA som en Bananrepublik.
    se hør her videoen:
    https://ugetube.com/watch/absolute-proof_gF9EtOB431ooPlF.html?
    Absolute Proof Absolut Bevis

    Kommentar by Charles — 5. februar 2021 @ 22:44

  11. “Jeg er palæstinenser. Jeg er født i Danmark. … Jeg regner mig ikke som dansker, selv om jeg er vokset op i Danmark. Jeg har altid været stolt af at være palæstinenser.”

    Jeg værdsætter hans ærlighed. Han er ikke dansker og bliver det aldrig.

    Man bliver IKKE “dansker” af at være født her eller ved at have de rigtige papirer (statsborgerskab) eller såkaldte “værdier” – selvom de såkaldte “strammer-partier” som DF og NB tilsyneladende tror det.

    Kommentar by Peter Nielsen — 5. februar 2021 @ 22:51

  12. Godt arbejde MIB skal udstilles hurtigst muligt så de godtroende ikke donerer flere penge til disse galninge.

    Kommentar by Frank — 5. februar 2021 @ 23:06

  13. Klart, at et “samfund” kan fungerer med forskellige folkeslag, der har en stor bias/tilknytning mod dem som de føler sig relateret til. Multikulturen er et større eksperiment end kommunismen.Det vil ikke virke for det har den menneskelige natur imod sig, -som alle utopier.

    Kommentar by CCC — 5. februar 2021 @ 23:43

  14. Det kan godt være at KOLBØTTERNE i Folkemordstinget ikke hader danskerne, og det kan også godt være at de ikke bevidst ønsker at skade os og at føre (stedfortræder)krig mod os, men deres samlede politik er ikke desto mindre så fuldstændig tåbelig, skadelig, krigerisk og katastrofal, at den nemt kan ende med Danmarks undergang og danskernes udskiftning/udryddelse.

    Muligvis er politikerne så indskrænkede eller så fulde af vrangforestillinger, at de ikke selv forstår hvad der foregår. Eller så opslugte og bedøvede af korruption og privillegier, at de, ligesom storrygere og narkomaner, ikke længere evner at aflægge deres dårlige vaner. Eller de er så hjernevaskede med rødradikal ideologi, at de er i bestemte tankemønstres vold?

    Ihvertfald udgør den samlede politik en dødsensalvorlig trussel mod danskernes økonomi, familieværdier, frihed, sikkerhed, liv og fremtid.

    —–
    —–

    Iøvrigt beviser afstemningen med 139 FOR en rigsretssag, at det store flertal i FT er afsporede, svagt begavede eller syge i hovedet, på den ene eller den anden måde.

    Kommentar by BENT A — 5. februar 2021 @ 23:44

  15. Læg mærke til at i den slettede tråd på Facebook, hvor Paludan skrev han ville deltage i Men in Blacks demonstration og en anonym Men in Black havde afvist hans deltagelse var der 11 tommelfingre op til Paludan og kun 3 til den anonyme. Det tyder på at flere Men in Black mener Paludan bør deltage end dem som mener han skal forbydes at deltage.

    I hvert fald glædeligt at Paludan nu er ved at få sat sig ind i Plandemien og er enig med Men in Black at civil ulydighed nok er bedste metode til at få flere til at sætte sig ind i emnet, som er behandlet særdeles grundigt af den konspirationsfaktuelle overlæge Anders Bruun Laursen på sin blog https://kristigenkomststorpolitik.blog/author/abrulau/

    Kommentar by perhag — 6. februar 2021 @ 00:10

  16. Hvis han ikke føler sig som dansker, hvorfor er han så her?
    *BENT A 23:44
    Ikke alle i folketinget hader danskerne, men flertallet gør!

    Kommentar by Den Nervøse — 6. februar 2021 @ 00:20

  17. Hvad laver sådan en i Danmark?

    Hvorfor accepterer vi det?

    Hvad skal der ske med ham og hans lige?

    Kommentar by Black Watch — 6. februar 2021 @ 00:40

  18. 16. Det er fordi han stemmer Radikal. Får penge til sit underhold.
    17. Acceptere det: Det bliver vi nød til, da den lille mand ikke har voldsmonopolet. Men presset citronen formeget, er det ikke bare Politiet der har den. ☻

    Kommentar by Charles — 6. februar 2021 @ 02:02

  19. * Charles 02:02
    Ja den ualmindelige generøse danske velfærdsstat er langt hen af vejen svaret! Om han stemmer RV eller Enhedslisten er svært at vide, men det nok i det nabolag!
    Det der altid har undret mig er hvorfor så mange partier i Danmark knuselsker palæstinenserne og muslimer i det hele taget. Du finder sympatisører for den nazielskende palæstinensiske sag langt ind på højrefløjen, men vi skal huske på at palæstinenserne er vores fjender! I 2005 under muhammedkrisen jagede palæstinensere danskere, der af uransagelige årsager befandt sig i Gaza og havde de fundet dem havde de slået dem ihjel! Ironisk nok for de eneste dansk danskere, som kunne drømme om at opholde sig i Gaza, var danskere der sympatiserede med palæstinenserne!
    Israel palæstina konflikten kunne såmænd være løst ved at araberne havde modtaget de ca. 700.000 arabere, der i 1964 begyndte at kalde sig palæstinensere, og som var blevet fordrevet i forbindelse med krigen i 1948, fuldstændigt, som jøderne i Israel modtog de ca. 700.000 jøder der på samme tid var blevet fordrevet fra de arabiske lande! Men araberne internerede dem i lejre og skabte derved den uløselige konflikt!
    Konflikten er i øvrigt et ef de efterhånden talrige beviser på at multietniske og multikulturelle lande er en ualmindelig dårlig ide, det fører med, til sikkerhed grænsende sandsynlighed, til konflikter! Bare for at nævne et par eksempler, Burma eller Myanmar, hvor der er konflikter mellen buddhister og muslimske rhoinkaer, rhoinkaerne er i virkeligheden indvandere fra det voldsomt overbefolkede Bangladesh. Libanon hvor der er en løbende konflikt mellen muslimer og de kristne, som tidligere var flertallet, men nu er kommet i mindretal! Det tidligere Jugoslavien, hvor glemte muslimske osmannere (tyrkere) var og er i konflikt med de omgivende kristne folkeslag, det blev først løst da amerikanerne lavede en plan hvor parterne blev adskildt. Der er fred, men en skrøbelig fred! Et helt igennem bevis på at multietniske og multikulturelle samfund først bliver fredelige når kulturene bliver adskildt! På den baggrund er det svært at forstå at vores politikere mener, det er genialt at skabe et multietnisk og multikulturelt samfund på dansk jord, det er dømt til at mislykkes. Det eneste de opnår er at så frøene til fremtidige konflikter, vi kan jo se at det ulmer ikke alene her, men specielt i Frankrig, Tyskland, Belgien og Storbritanien!

    Kommentar by Den Nervøse — 6. februar 2021 @ 06:24

  20. Terrror eller….
    https://www.bt.dk/udland/en-draebt-og-ti-saaret-efter-flere-knivstikkerier-i-london

    Kommentar by Islamarebad — 6. februar 2021 @ 08:34

  21. 19) Rigtigt. Og især Islam muhammedanerne hader jo alt og alle andre end dem selv.

    Kommentar by Michael Unna — 6. februar 2021 @ 09:17

  22. De kan ikke tolere den frihed de er kommet til. Støt SIAD.

    Kommentar by Michael Unna — 6. februar 2021 @ 09:18

  23. Send ham til Israel.

    Kommentar by Hul igennem? — 6. februar 2021 @ 09:37

  24. 34 milliarder årligt i Officielle udgifter til islamister.
    Tallet gælder kun for islamister mellem 25 og 60 år.
    Indtægterne fra indvandrere fra vestlige og andre arbejdsomme lande er allerede fratrukket.
    Samtlige udgifter til bunker af kriminelt yngel, ballade, hærværk, pædagoger, børnehaver, lejligheder, pensioner, mad, uorden, politiets tid, fængsler, og og og… er Ikke medregnet. Det er et meget pyntet fuptal.
    Tallet nærmer sig 160.000.000.000,- kr årligt og er stigende.

    160 milliarder for islamister + 25 milliarder til EU for ingenting + 34 milliarder til fryns for fætter/kusine festen hos djøf også for ingen ting.

    Glemte de milliarder vi hælder i det islamistiske sammenrend FN.. Nåja og så de mange milliarder til afrikanske diktatorer, der bruger dem på slotte, kasketter og luxusfly..

    Storebæltsbroen kostede 23,8 milliarder kroner. Dvs islamisterne koster 7 Storebæltsbroer .. om året!

    Kommentar by Hul igennem? — 6. februar 2021 @ 09:42

  25. Grunden til at globalisterne har sendt deres stormtropper i gaderne for at “protestere” mod nedlukninger, er at så kan folk der protesterer mod nedlukninger slås i hartkorn med voldelige galninge klædt ud som terrorister. Normale mennesker har jo ikke lyst til at deltage i en demonstration med folk der er emmer af had og vold.

    Kommentar by Felix Krull — 6. februar 2021 @ 10:21

  26. Kommentar by Felix Krull — 6. februar 2021 @ 10:21

    Hovedet på sømmet. Men in Black er fysiske stråmænd.

    Kommentar by Træt — 6. februar 2021 @ 10:43

  27. Kommentarer afvist i Off-topic
    https://youtu.be/0cw03E2eoQU
    https://www.document.no/2021/02/06/time-valget-var-rigget-av-en-kabal-av-mektige-mennesker/

    Kommentar by k. m. — 6. februar 2021 @ 10:48

  28. Chofani Hvad venter du paa rejs dog ned til dine artsfaeller

    Kommentar by dunk — 6. februar 2021 @ 11:05

  29. TO INDLÆG, OG MANGE FLERE TIL, BEVISER AT FOLKEMORDSTINGET er på vej til at begå folkemord. I forvejen kan enhver gå en tur i gaderne og med egne øjne se hvordan afrikaniseringen og arabiseringen skrider fremad. Udskiftningen af danskerne er i fuld gang. Og kun tåber og små børn frygter ikke hvad det vil ende med.

    De to indlæg kl. 6.24 og 9.42 (den nervøse og hul igennem) påviser hvor katastrofal og ALTØDELÆGGENDE Chrborgs politik er. Den vil føre til nationalt selvmord i løbet af få år. En blodig udryddelse af danskerne vil begynde inden længe. I det små er den allerede begyndt. Danmark kan ende som Libanon, Somalia eller Sverige.

    Det er uhyggeligt så mange hjernedøde eller blinde politikere vi har i de gamle partier. Se hvor sandblæste og smålige 139 politikere viste sig at være ved Støjberg afstemningen. Alle sagde de jatak til politisk forfølgelse. For der er intet reelt indhold i sagen. Det juridiske er ikke andet end pjat, hysteri og fladpandet kværulanteri.
    De 139 ud af 179 har blameret sig selv for evigt, som anti-danske pernittengryn uden skygge af format.

    Og folkeudskiftningen ruller videre. De gamle partiers politik er blodrød og en slags dødsdom over Danmark. På samme måde som Marokko-traktaten.

    (Og i den største økonomiske krise i 100 år, vil FT nu bruge over 200 MILLIARDER kroner på en kunstig ø langt, langt ude i Nordsøen)(plus masser af milliarder på de røde projekter “grøn omstilling” og “klima-krig”)

    Kommentar by BENT A — 6. februar 2021 @ 11:13

  30. PS: DR forsøger dagligt at bilde os ind at indvandringspolitikken er fast, stram og hård på grænsen til det umenneskelige. Det er hykleri og løgn altsammen.

    Kommentar by BENT A — 6. februar 2021 @ 11:17

  31. Bør straksudvises og dem der i sin tid gav ham adgang, bør retsforfølges

    Kommentar by Gert — 6. februar 2021 @ 11:30

  32. @ 19 Den nervøse

    Tror du virkelig at en vanekriminel danskfødt såkaldt palæstinenser, som har alt sit muslimske bagage i sig overhovedet stemmer?

    Gode muslimer stemmer jo ikke, det er jo alligevel allah der har bestemt at tingene er som de er. Så hvorfor overhovedet demonstrere som muslim, er det ikke nærmest blasfemisk at demonstrere for at ændre noget som jo er allahs vilje?

    Vedrørende ‘multikultur’ har det jo vist sig, som du selv skriver, at når den muslimske andel af befolkningen bliver for stor, så kommer balladen. Hver eneste gang. Det er vel derfor at flere lande prøver at bekæmpe, forflytte eller simpelthen fordrive dem.

    De lande har indset at Islam ikke VIL integreres i noget som helst. Islams agenda er udvidelse og erobring. Gid alle danskere tog sig tid til at sætte sig bare en lille smule ind i Islam, så ville folketinget se HELT anderledes ud, og vi kunne begynde at ‘normalisere’ vores ellers dejlige Danmark!

    Odd.

    Kommentar by Odd S. — 6. februar 2021 @ 11:40

  33. Set fra kapitalens synsvinkel er folkeindvandringen til Danmark en fed forretning. Mange nye forbrugere med umætteligt forbrugsbehov, billig analfabetisk arbejdskraft som samtidig er løntrykkende og destruktive mod etniske danskere. Magthaverne uddelegerer ansvaret for integration og udgifter forbundet hermed til det danske folk – det giver dem nok at rive i – så de orker ikke også bekæmpe EU og kapitalisterne.
    Hvad de almindelige danske lønmodtagere tænker om dette svineri, er magthaverne og kapitalen ligegyldigt. Skattebetalende danske lønslaver eksisterer kun som den anonyme grå masse af plebejere; til manipulation og kontrol for profittens lakajer. Kors, hvor danskerne nemme at narre.

    Kommentar by Gustav Jensen — 6. februar 2021 @ 11:44

  34. Sikandar Siddique mener de 18-20mia i erstatning til minkavlere er det rene pjat.
    Han pisser på en masse hårdtarbejdende danskere, som om deres liv og bidrag til samfundet ikke betyder noget.

    Kommentar by k.m. — 6. februar 2021 @ 11:50

  35. Hvor er det bare sørgeligt at de her mennesker er kommet til Danmark, her var så fredeligt, trygt og godt før de kom.

    Kommentar by Johnson — 6. februar 2021 @ 12:11

  36. kommentar afvist i off-topic
    Meget afslørende klumme fra SF byrådskandidater om afvikling af minkerhverv
    Det drejer sig KUN om klima og dyrevelfærd, ikke eet eneste ord om corona og mink mutation.
    https://www.avisen.dk/minkpengene-boer-bruges-til-groen-genstart-paa-lande_632706.aspx

    Kommentar by k.m. — 6. februar 2021 @ 12:17

  37. Her udstiller invasionen, sin uhæmmede magt til at være grænseløs i vold, uden reelle konsekvenser.. Og det har bare stået på i 20 år.

    Den anden ting, det udstiller er, at DK er nærmest totalt kultur-korrumperet af de røde. Hvordan kan dette lade sig gøre, uden massive afsløringer? Det er langt mere himmelråbende, end at en tilfældig allahn-galning, udtaler sig i det, så moderne, fuldstændigt ulogiske vrøvleri. Han synes sikkert, han er dejligt fræk. Det er nærmest som om der er en konkurence mellem invasionen og de røde, i at være mest gakeliggak-provokerende. Eneste formål, rød som brun, er dominans.

    Og Ayaan H, udtaler i blævrede berlingske, at europas hvide kvinder er “frit bytte” for ..invasionen.. Hun betaler ca. 600.000 kr i beskyttelses udgifter, pr. År, for at kunne sige dette.

    Kommentar by Gaflen — 6. februar 2021 @ 14:46

  38. Så vidt jeg kan se er regeringen ligeglad med alting nu.
    Den har desværre et godt flertal, og det er det eneste der betyder noget for venstrefløjen – magt for magtens skyld. Skide være med om det hele går ad H. til som i Californien med Gavin Newsom

    Kommentar by k.m. — 6. februar 2021 @ 15:57

  39. DE RØDE MARXISTER OPFØRER SIG BARE som de har gjort i 50-100 lande: infiltrerer, undergraver og ødelægger alt. Og islamisterne forfølger, terroriserer og dræber alle som ikke falder i deres smag, eller som de tilfældigt møder på deres vej.

    Kommunisme, feminisme, islamisme er opskriften på tyranni, vanvid, statsterror, tortur og massedød.

    De radikales og skabsradikales kongstanke er: multi-kulti, løgn, sygdom og fattigdom til danskerne og død over danskerne.

    Endnu er en fysisk udrensning af danskerne ikke kommet rigtig op i omdrejninger, men på et tidspunkt vil folkeudskiftningen blive afløst af blodbade.

    Tvivler man, bør man sætte sig ind i hvad der er foregået af massakrer og krigslignende konflikter i ALLE de lande som islamisterne invaderede.

    Kommentar by BENT A — 6. februar 2021 @ 16:12

  40. PS: Bemærk hvilket ynkeligt og pladderhumanistisk parti det konservative parti er blevet: ikke een “konservativ” stemte nej til rigsretssagen. Og tre fjerdedele af Venstre stemte heller ikke nej. Også LA hoppede med på den røde vogn.

    Kommentar by BENT A — 6. februar 2021 @ 16:16

  41. Pæstilenserne er de værste muhamedanister. Jødehad, danskerhad, mordbrand og meget mere nazistisk skrammel.
    Mon ikke ham her snart har samlet sammen til en udvisning (sammenføring med hele sin familie i hjemlandet).

    Kommentar by Bastardo — 6. februar 2021 @ 16:18

  42. https://www.youtube.com/watch?v=TE3NSLxi6q0
    Gradual movement from democracy to socialism is ‘already underway’: Bernardi

    Den røde galskab raser deruda´, de kører samfundet så langt ud at der ingen vej er tilbage, da har de anarki

    Political Power, does gender matter anymorea?

    Kommentar by k.m. — 6. februar 2021 @ 16:20

  43. * Odd.S 11:40
    Om lige denne bandit stemmer ved jeg naturligvis ikke, men RV og Enhedslisten fik rigtig mange stemmer i de valgkredse hvor ghettoerne ligger! Specielt efter Morten Østergaards stunt med at bo et par dage i en ghetto!

    Kommentar by Den Nervøse — 6. februar 2021 @ 16:22

  44. rettelse : anymore, uden a

    stavekontrol er ikke hvad den har været

    Kommentar by k.m. — 6. februar 2021 @ 16:35

  45. 50 års masseimport af muslimer til Danmark viser, at politikerne intet har lært og intet forstået. De fremturer med deres destruktive adfærd overfor deres egent fædreland. Hvor er de folkelige krav og kæmpedemonstrationer for at se mere islam i Danmark??? Der har ingen været.
    Var det 300.000 tyskere, der var importeret gennem de seneste 50 år, var en borgerkrig for længst i fuld gang. Det på trods af de nære ‘venskabelige’ forbindelser mellem Danmark og Tyskland.
    Det danske folk burde modtage en uforbeholden undskyldning fra politikerne for den svinske behandling hvormed de har udsat deres egen befolkning.
    Det er en demokratisk skændsel, at 300.000 vildtfremmede fanatiske tilbagestående danskerhadere bare kan komme myldrende, fordi politikerne er bange for EU, FN og deslige gangsterorganisationer.

    Kommentar by Gustav Jensen — 6. februar 2021 @ 17:09

  46. Og venstrefløjen knuselsker den slags typer…

    Kommentar by LarsB — 6. februar 2021 @ 17:48

  47. Beskæmmende at se hvordan MSM prøver at gøre MIB til en højrefløjsting 🤮

    Kommentar by Bilka — 6. februar 2021 @ 17:52

  48. Der er helt sikkert mange forskellige mennesker i MIB men de gør sgu da aktiv modstand i modsætning til hele oppositionen.

    Hvem gav Mette og Magnus dikatoriske beføjelser 12 marts 2020 – det gjorde det samlede folketing, incl NB, DF, Konservative osv.

    Kommentar by redneck — 6. februar 2021 @ 20:16

  49. Document bringer denne artikel:
    https://www.document.dk/2021/02/06/men-in-blacks-afghanske-frontkaemper-muslim-bevaebnet-med-terrorgevaer/

    Kommentar by M.S. Carstens — 6. februar 2021 @ 22:15

  50. – og denne fra i går:
    https://www.document.dk/2021/02/05/62003/

    “Allah er stor i ‘Men In Black’: Kriminel muslim, der hader jøder, kalder til opstand”

    “Shadi Imad El Chofani hader jøder, og han er lige nu prøveløsladt fra fængslet.
    “Jeg er på alle måder positivt overrasket over, at jeg har udviklet mig på denne her måde,” fortæller Shadi Chofani i forbindelse med en ‘Men In Black’-demonstration.
    Shadi Chofani er en af de bærende kræfter i corona-bevægelsen ‘Men In Black’. Han bestyrer Facebookgruppen ‘Frihed Til Folket – Tag Magten Tilbage’, hvorfra han indkalder til demonstrationer og oplyser om ‘Men In Black’.
    “Til mine muslimsk brødre og søstre,” lyder det fra Shadi Chofani, da han informerer om en demonstration, der skal foregår 6. februar 2021 i København.”

    Kommentar by M.S. Carstens — 6. februar 2021 @ 22:21

  51. Han kan påstå han elsker frihed så meget han vil. Men dansker bliver han heldigvis aldrig. Fremmede fjender UD.

    Kommentar by Nielsen — 7. februar 2021 @ 07:55

  52. Hvad er en såkaldt “palæstinenser”?

    Der har som bekendt aldrig eksisteret et land ved navn Palæstina…

    Kommentar by Revisoren — 7. februar 2021 @ 10:06

  53. Og han er stadig i Danmark?

    Kommentar by Cicero — 7. februar 2021 @ 11:17

  54. redneck — 6. februar 2021 @ 20:16
    Der er helt sikkert mange forskellige mennesker i MIB men de gør sgu da aktiv modstand i modsætning til hele oppositionen.

    De er blevet sendt i gaderne af deres globalistiske føringsofficerer med den opgave at få modstandere af nedlukninger til at se frastødende og skræmmende ud for normaldanskeren.

    Kommentar by Felix Krull — 7. februar 2021 @ 11:32

RSS feed for comments on this post.