12. februar 2021

Skovsneppe, Hindsgavl Slot, 12. februar 2021

Man kan sige meget om Skovsneppen, men den overgiver sig ikke uden kamp. 3,5 frysende timer ved Hindsgavl Slot, og det her blev det bedste foto. ‘I’ll be back’, som Arnold Schwarzenegger sagde i Terminator (1984).

Oploadet Kl. 18:00 af Kim Møller — Direkte link9 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/116965/trackback

9 Comments »

  1. Det tager lidt tid at abstrahere fra vingerne, men når først man får fokuseret, er det egentlig et flot billede af en fugl, som man stort set aldrig ser.

    Kommentar by Henrik Wegmann — 12. februar 2021 @ 18:24

  2. Manøvredygtighed nytter ikke hvis jægeren skyder med spredehagl.

    Kommentar by Nielsen — 12. februar 2021 @ 20:56

  3. 3F og NNF ( nærings og nydelsmiddel forbundet) Hvorfor er de 2 globalistforbund og værnemagerorganisationer fredet i Uriasposten ????????????? Spotlyset og satellitovervågningen af nævnte forbund skal intensiveres. Lederne opfører sig som om de er rene NYHIPOER. Hipoer de landsforrædersvin som blev likvideret af ” Holger danske gruppen”. Ære være deres minde. I de 2 forbund bliver hvilken som helst udlænding favoriseret. Behandlet som “hellige køer” på bekostning af deres danske landsmænd.

    Kommentar by dansker — 12. februar 2021 @ 21:45

  4. De er i lommen på statens kinesiske seruminstitut og læger med eller uden grænser.

    Kommentar by Nielsen — 12. februar 2021 @ 22:04

  5. “a3,5 frysende timer ved Hindsgavl Slot, og det her blev det bedste foto.”

    Jeg er ret sikker på, at Arnold ikke ville have været så tålmodig :-)

    Kommentar by Peter Nielsen — 12. februar 2021 @ 22:53

  6. # Dansker 21.45: Ja, det virker mærkeligt at 3F ikke vil gå med til at sætte konflikten på pause. De ansatte fra Jensens Bøfhus der ikke pt. kan få lønkompensation, får de så bistandshjælp/kontanthjælp på et så lavt niveau, at de risikerer at måtte gå fra hus og hjem?

    Kommentar by BENT A — 12. februar 2021 @ 23:33

  7. Arnold Schwarzenegger, faktisk forunderligt han stadig kan have det efternavn i disse BLM-tider. Han er åbenbart så populær, at han er urørlig.

    Kommentar by tavsen — 13. februar 2021 @ 05:58

  8. At 7:

    Og hvad med Blackman?

    Kommentar by Bastardo — 13. februar 2021 @ 10:03

  9. Hold op, et flot billede! Farver, komposition.

    Kommentar by Bastardo — 13. februar 2021 @ 10:05

RSS feed for comments on this post.