16. februar 2021

Oxymoron: “… den danske UFC-kæmper Damir ‘The Bosnian Bomber’ Hadzovic”

Seneste udgave af podcasten Fitness M/K var en mere end to timer lang samtale med MMA-kæmperen Damir Hadzovic, der kom til Danmark som flygtning, og i dag gør karriere i UFC-regi. Han lød som en gennemsnitlig macho-muslim, men fortalte dog, at han elskede Danmark, og havde det bare ikke været for introduktionen…

“I dag der skal vi snakke om og med den danske UFC-kæmper Damir ‘The Bosnian Bomber’ Hadzovic om hans liv med kampsport…” (Anders Nedergaard)

“… søndag kæmper han i verdens bedste MMA-forbund som den kun tredje dansker.” (MetroXpress, 2016)

(‘Den bosniske bomber kæmper for Dannebrog’; Foto: Instagram)

Oploadet Kl. 11:28 af Kim Møller — Direkte link16 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/117030/trackback

16 Comments »

  1. ‘Den bosniske bomber kæmper for Dannebrog’

    Ja, det ses tydeligt på billedet, endnu en false flag operation

    Kommentar by tavsen — 16. februar 2021 @ 11:35

  2. NB.
    Det var trist at alle MetroXpress artikler forsvandt fra internettet, da BT overtog og lukkede den gratis avis

    Kommentar by tavsen — 16. februar 2021 @ 11:41

  3. Jeg har mødt mange muslimer der var flinke og gode mennesker. Men “danskere” var de sateme ikke.. Tror sgu kun det er journalisterne der tror på sagen; hvis de overhovedet gør det..

    Kommentar by Realisten — 16. februar 2021 @ 11:44

  4. Minder mig om det der nye parti “Danmark for alle”, og så et logo med Bosniens flag. Jeg var i Bosnien i 2019. Det er en sand turistperle, hvor en fadøl koster 10 kroner. Landet besøges hvert år af over 2 millioner turister, og der er ikke en eneste kvinde med tørklæde. Til gengæld er der sommer, strand og natteliv. I Danmark bliver bosninere der imod salafister og involveret i terrorsager. Det var samme historie med Said Mansour, der først blev aktiv muslim efter at han var flyttet til Danmark. De hører ikke til her.

    Kommentar by Skatteyderen — 16. februar 2021 @ 14:29

  5. Alt er fucked up. Udlændinge er danskere, frostvinter er global opvarmning, kontrol er frihed – det er det rene “1984”.

    Kommentar by Tilfældig — 16. februar 2021 @ 14:47

  6. Set fra DE GAMLE PARTIERS SYNSPUNKT, er de eneste gode danskere indvandrere, udlændinge, asylanter, afrikanere og arabere. Det er derfor man i stigende omfang fratager danskerne deres borger- og menneskerettigheder, og overflytter disse rettigheder til evighedsturisterne.

    Kommentar by Bent A — 16. februar 2021 @ 15:16

  7. Hvis han islammetæver sine modstandere er han en muslim – hvis han lammetæver sine modstandere er han et menneske.

    Kommentar by Gustav Jensen — 16. februar 2021 @ 15:21

  8. Danskere, når de skal hæve ydelser og hentes hjem fra kalifatet.
    Bosniere, når de vinder en sportskamp.

    Kommentar by Skatteyderen — 16. februar 2021 @ 17:34

  9. Det er meget uheldigt og vildledende, når folk sætter lighedstegn imellem begreberne “dansk statsborger” og “dansker”.

    Tvivler fx på at kineserne ville anerkende mig som “kineser” selvom jeg fik kinesisk statsborgerskab.

    Kommentar by Peter Nielsen — 16. februar 2021 @ 19:07

  10. DANSKER????

    Not in my book!!!!

    Kommentar by Ole Mejlstrøm — 16. februar 2021 @ 19:11

  11. Man er kun dansker, når man er vokset op med minds én dansk forælder, i et hjem hvor dansk sprog og kultur var jævnbyrdig eller dominerende.

    Kommentar by Træt — 16. februar 2021 @ 19:30

  12. Træt — 16. februar 2021 @ 19:30:

    Så een dansk forælder er nok for dig? Gælder det også, hvis den ene forælder er af afrikansk eller anden ikke-vestlig oprindelse …? Kan en mulatto være “dansker”?

    Kommentar by Peter Nielsen — 16. februar 2021 @ 21:47

  13. At 11:
    “Hvor dansk sprog og kultur var jævnbyrdig …”.

    Du ved jo (forhåbentlig) godt, at hvis faderen er muslim, så er børnene muslimer, no matter what, og i al fremtid..
    Lad være med at lade jer befrugte af muhamedanere. Please?

    Kommentar by Bastardo — 16. februar 2021 @ 22:39

  14. At være dansk er en etnicitet, ikke et rejsepapir.

    Kommentar by KafirHarbi — 17. februar 2021 @ 01:16

  15. Bemærk den perle som “TILFÆLDIG” leverer kl. 14.47, nr. 5.

    Kommentar by Bent A — 17. februar 2021 @ 14:58

  16. At være dansk er en etnicitet, ikke et rejsepapir. >>Kommentar by KafirHarbi — 17. februar 2021 @ 01:16

    UHA, sådan noget må du ikke afsløre uden at have statsstøttede mediers accept. Nu kommer de farende med beskyldning om fake-news. En granskningskommission er påkrævet.

    Kommentar by tavsen — 17. februar 2021 @ 18:22

RSS feed for comments on this post.