22. februar 2021

Verden ifølge Siddique: “Man tager fra Aicha og giver til Arne. Man tager fra Muhammed og giver til…”

I eneste afsnit af Stram Diskurs II, fortæller Frie Grønnes Sikandar Siddique, at han politisk er til venstre for Enhedslisten. Jeg tænker automatisk på Stalins folkedrab på tjetjenerne, men Siddique er over i et anti-kapitalistisk regnbuefarvet utopia med lagkage til alle… og fast arbejde til ingen. Fra Altinget – Indvandrere betaler prisen for Arnes pension.

“… når regeringen vil indføre særligt skrappe krav for den befolkningsgruppe, der kaldes ‘ikke-vestlige indvandrere’, så er det alene baseret på etnicitet. Det er desværre udtryk for statslig diskrimination, og det højst kritisabelt.

Og det er netop tilfældet, når regeringen vil tvinge ‘ikke-vestlige indvandrere’ på kontanthjælp eller integrationsydelse i 37 timers aktivering hver evig eneste uge.

… dybest set handler de nye skrappe krav – tilmed målrettet en bestemt etnisk gruppe – om at øge arbejdsudbuddet, så man blandt andet kan sikre, at Arne og andre nedslidte kan komme tidligere på pension.

… der er noget grundlæggende misforstået i, at man vil tvinge andre i aktivering for at andre kan arbejde mindre. … Man tager fra Aicha og giver til Arne. Man tager fra Muhammed og giver til McDonald’s. Man tager fra Frederikke og giver til Facebook. …

Så det kan egentlig siges meget klart: Hvis Arne havde haft en anden etnicitet, så havde man ikke givet ham tidligere pension.”

(Imam Kasem Said Ahmad anbefaler Sikandar Siddique til Å-vælgermøde, Taastrup, 16. maj 2019)

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/117203/trackback

20 Comments »

  1. UTROLIG MEGET POLITISK SNAK HANDLER OM AT VENDE TINGENE PÅ HOVEDET. Med snedig snak søger man at forvirre begreberne, og at lokke vælgere i fælden.

    Sandheden er jo at alt i alt er der i årevis sket en større og større overflytning af rettigheder og økonomiske resourcer fra danskerne til indvandrerne, asylanterne og evighedsturisterne. Det er i dag lettere for indvandrere at opnå en række velfærdsydelser end det er for danskere. Og ydelserne er ofte langt større. (feks. førtidspensioner og starthjælp m.m.) Det er danskerne som diskrimineres og som er gjort til 3. klasses borgere. Indvandrerne favoriseres på snesevis af måder.

    Også fra andre sider og på andre områder bombarderes danskerne med vildledende påstande. Sikandar er ikke alene om at føre sig frem med besnærende og manipulerende snik-snak.

    Kommentar by BENT A — 22. februar 2021 @ 13:25

  2. Utrolig den mand får stemmer nok til at sidde i Folketinget

    Min tålmodighed med hans slags er opbrugt for længe siden

    Kommentar by k.m. — 22. februar 2021 @ 14:05

  3. Nima er international jura fanatiker og kan derfor ikke se problemet med Islams tilstedeværelse, som han mener kan eksistere i landet i eller anden form.

    Det tydeligt at han har stærkt sympati for de venstreekstremister han interviewer.

    Kommentar by KineserSnot — 22. februar 2021 @ 14:40

  4. Øhhh, var hele ideen med indvandringen ikke at de skulle forsørge Os og pusle om Os på plejehjemmene når Vi blev gamle?

    Det er i hvert fald det argument alle venstretosserne brugte for at overbevise de tvivlende Danskere helt tilbage i midt firserne og de bruger det stadig når de vil lukke munden på kritikerne.

    Men man kan forstå på Sikandar Siddique at det er ikke helt hvad han som indvandre har tænkt sig at gøre og heller ikke mener at resten af hans familie, slægt og venner skal gøre.

    Så det rejser jo omgående spørgsmålet om Vi overhovedet har brug for indvandringen og om dem der allerede er kommet ikke burde sendes hjem!

    Kommentar by Santor — 22. februar 2021 @ 14:48

  5. Sikandar Siddique’s forældre kom ulovligt til Danmark i 1970’erne, men fik lov til at blive. De bosatte sig på Nørrebro, her fik de Sikandar!
    Sikandar Siddique er måske det bedste bevis på, at indvandring i første generation, skal forhindres koste hvad det vil! Det er åbenlyst, for ethvert tænkende menneske, at nu hvor vi så har Sikandar siddende i folketinget, allerede i anden generation, så udspiller den fuldstændige katastrofe sig for øjene af os! Han er sat i verden for at medvirke til at lænse lommerne yderligere på hårdtarbejde danskere for at give til indvandere fra StorMellemøsten!
    Ud over at vi er mange som mener de aldrig skulle have sat deres ben i Danmark, så er det pludseligt kontroversielt at de skal bestille noget for deres penge! Intet er vel mere naturligt i denne verden end, at man skal arbejde for de penge man får! Og havde det ikke været for vores ubegavede politikere så skulle det have været således fra dag et!
    Hele hans argumentation er så langt ude at det burde være unødvendigt at modargumenterer! Men han er selvfølgeligt på stemmefiskeri hos de indvandere, som fortsat gerne vil blive liggende på sofaen for at blive forsørget af de hårdt plagede skatteydere!

    Kommentar by Den Nervøse — 22. februar 2021 @ 14:49

  6. Man skal have været i Danmark i 40 år for at kunne få fuld Folkepension..(Såvidt vides skide være med Statsborgerskabet, som vel kun er til pynt, hvis man opfører sig ordentligt)….Det er selvfølgelig diskrimination. Man burde fra Dansk Side give Folkepension til hele Verden. Pengene plukker vi fra Træerne. :-) :-) :-)

    Kommentar by Michael Unna — 22. februar 2021 @ 15:52

  7. 2) Eventyr:…Det store uhyre i Folketinget-De Radikale- hoved blev splittet i to -Alternativet- Her kunne Sikandar være med- sikkert inspireret fra Hitz Buth Tahir og Muhammedansk Taqiaa, som med kaospilot agtigt timming, igen blev splittet i De frie Grønne- hvor Sikanda flyttede med, så det blev til et 3 hoved uhyre- som har sine hoveder oppe i himlen med alle drømme og idealer langt væk fra Jorden, som det spytter ild ned på- oxygen- og drømme man ikke vil se i virkelighedens øjne skaber ild….Lidt psykedelisk eventyrs forklaring på den Politiske verden på Christiansborg :-) :-) :-).

    Kommentar by Michael Unna — 22. februar 2021 @ 16:00

  8. Det er selvfølgelig klart at når en Imam beordre menigheden af Muhammedanere at stemme på en eller anden Tayqqi muhammedaner,…jamen så gør de det.
    Støt SIAD:
    http://www.siaddk.wordpress.com og -www.frafalden.dk .God mandag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 22. februar 2021 @ 16:03

  9. Danmark er bagude i forhold til England. Her omskrives historien, personer i fiktioner eller historiske stykker erstattes af andre etniske grupper og racer. Bygninger omdøbes, stature skal fjernes. Det hele har rødder i, at de fremmede ikke føler sig hjemme. Multikulturen er et eksperiment som kun kan blive mere og mere radikalt fordi det ikke virker. Er der nogen som ser noget galt i, at folk i vesten forkaster den “hvide mands byrde” som har været statsreligionen i vesten siden 1880erne og opgav ethvert ansvar for den 3.verden og det “GUF-GUF” som kommer fra den? Kipling forudså, at uanset hvor meget vi hjalp dem ville de altid hade os. Stop med, at hjælpe dem.

    Kommentar by CCC — 22. februar 2021 @ 16:52

  10. EB har åbenbart stoppet deres efterlysning af racistiske overfald på muslimske kvinder. Mon sagen har taget en uheldig drejning for Sikandar Siddique? Så kan han koncentrere sig om smitten på Vestegnen.

    http://www.uriasposten.net/archives/117091

    Kommentar by tavsen — 22. februar 2021 @ 17:45

  11. “Hvis Arne havde haft en anden etnicitet, så havde man ikke givet ham tidligere pension.”

    Jeg ved ikke OM denne påstand er rigtig, men det BURDE være sådan.

    Hvis vi vil overleve som folk, så SKAL vi skelne klart imellem DEM (de fremmede) og OS (danskerne). Det er VORES land, ikke deres. Vi hører til her, det gør de ikke.

    Kommentar by Peter Nielsen — 22. februar 2021 @ 17:55

  12. #kommentar 11, peter nielsen. jeg er helt enig. der skal skelnes imellem DEM og OS. vi skal i langt højere grad adressere danske sociale kulturelle osv forhold og problemstillinger , som vi som samfund ønsker , at arbejde med eller støtte op om. de er ikke os, og skal ikke være her. landet er vores ,- territoriet er og skal forblive vores.

    Kommentar by heisahero — 22. februar 2021 @ 19:35

  13. Peter Nielsen har ret. Medmindre vi vil synke ned i samme rædselsfulde tilstande som Sverige, Libanon og Somalia, er det nødvendigt at få Danmark ind på en ny kurs. Alle de gamle partier har spillet fallit. Alle massemedierne er utroværdige, især DR, TV og Politiken. Alle går de ind for masseindvandring, afrikanisering og islamisering. Alle er de fulde af hykleri. Alle er de ligeglade med det danske folks ve og vel. Alle er de EUs og godhedsindustriens medløbere.

    Læs Prager U.com og se hvordan vi uafbrudt udnyttes og bedrages.

    Kommentar by BENT A — 22. februar 2021 @ 19:47

  14. Minder mig om en fucking tyrker som hårdnakket blev ved med at påstå over for mig, at det var tyrkere der havde genopbygget hele Danmark efter WW2 og Nazi tyskerne.

    Kommentar by piphans — 22. februar 2021 @ 22:07

  15. Kommentar til indlæg af k.m. 14:05.:
    “Utroligt den mand får stemmer nok til at sidde i Folketinget.”

    Bare rolig! Han får ikke stemmer nok. Men vi desværre ikke færdige med ham af den grund.
    Ved en ophidset TV debat (Hos Clement så vidt jeg husker) proklamerede han flg:
    “Bare vent til vi sammen med venstrefløjen bliver mange nok, så overtager vi magten.”
    Det er klar tale af en pakistansk pæleorm. Problemet er bare, at han har ret.

    Kommentar by B. Christiansen — 22. februar 2021 @ 23:02

  16. Muslimer flest er meget venstreorienterede.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 22. februar 2021 @ 23:24

  17. Alle grænseoverløber/asylanter fra MENAPT-landene har fået ophold/statsborgerskab i Danmark under falske forudsætninger, idet de kom ind i Danmark fra vore nabolande (mest Tyskland) hvor di IKKE på nogen måde var forfulgt eller i fare iht. konventionerne/EU-regler eller andet!

    ALLE som opholder sig i Danmark, under falske forudsætninger, bør dømmes i retten for falske udsagn og omgående udSENDES, medsamt den yngel de har begået under deres ulovlige tilstedeværelse i Danmark
    og enhver der har været medvirkende til, at nogen af disse har fået dansk statsborgerskab, bør straffes for landsforædderi/usømmelig embedsførelse.

    – men det skal godt nok ske MEGET SNART, hvilket Sikandar Siddique er et højalarmerende eksempel på!

    Hvad er straffen i øvrigt, iflg. dansk ret, for at hjælpe en krigsfjende?
    – stemme på lands-fjendtlig partier/personer?
    – beskytte/give ophold til folk, der er i Danmark, under falske forudsætninger?
    – tillade at en, der opholder sig i Danmark/født i Danmark under falske forudsætninger, kan få taleret på selveste folketingets talerstol?

    ….

    Forbyd islam i Danmark, luk kassen og udSEND enhver AEHer ved første dom!

    Kommentar by M.S. Carstens — 23. februar 2021 @ 00:47

  18. k.m. — 22. februar 2021 @ 14:05:

    Gøjlerpartiet opstillede ham og nu er han løsgænger i Folketinget, men fører sig frem som valgt partiformand for et, endnu ikke opstillings-berettiget, parti.

    ja, hvor sygt kan det være, midt blandt os?
    – og så med tilladelse af den lovgivende forsamling?

    Kommentar by M.S. Carstens — 23. februar 2021 @ 00:55

  19. Hvad er der andet at sige end. Støt SIAD: http://www.siaddk.wordpress.com
    og støt http://www.frafalden.dk . God tirsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 23. februar 2021 @ 07:17

  20. Det er dybt foruroligende, at flere MSM nu præsenterer/citerer Sikandar Siddiques udtalelser i folketinget under ” De frie grønne”!

    – “de frie grønne” er IKKE et parti i folketinget!!
    og Sikandar Siddique skal derfor benævnes med hans rette post i folketinget: Løsgænger!!! og intet andet!!!!!!!

    Men Sikandar Siddique hygger sig nok med iSlammet, over MSM UFATTELIGE dumhed og medløberi :-?

    Kommentar by M.S. Carstens — 23. februar 2021 @ 22:18

RSS feed for comments on this post.