3. marts 2021

Mobbeoffer om selvretfærdige Lars Aslan: “Han var altid ubehagelig… han ødelagde min gymnasietid”

For et par uger siden bragte Kristeligt Dagblad et indlæg fra Lars Aslan Rasmussen, hvor han berettede om den religiøse mobning han blev udsat for af Koran-tro gennem sin ungdom: ‘Jeg har selv oplevet det.’ BT har talt med Anne Mejlhede, der tilbage i 1995 gik i klasse med den senere politiker på Metropolitanskolen i København. Hun fortæller, at Lars Aslan mobbede hende i årevis, og generelt ødelagde hendes gymnasietid.

Fra BT – Anne undrer sig over Lars Aslan Rasmussens debatindlæg: ‘Skulle det komme fra lige præcis ham?’

“Den første introuge husker hun som god og sjov, men så kom der en ny dreng ind i klassen. En snaksagelig dreng med politikerdrømme. En rigtig ledertype. Lars Aslan Rasmussen.

… da læreren med autoritær stemme sagde Anne Birthe Mejlhede, grinte klassekammeraterne, og så kunne Anne ellers fortælle, at det altså ikke var et navn, hun ville kaldes, da hun var blevet mobbet med det i folkeskolen.

… Opfordringen var der dog særligt én, der ikke tog til sig. Faktisk tværtimod. Lars Aslan kastede sig nemlig, ifølge Anne, som en grib over hende.

Han kunne se, jeg syntes, det var ubehageligt at blive kaldt Birthe, så han gav den gas. Han var ligesom lederen af en gruppe med et par drenge, og da jeg kom ind i klassen en dag, havde de skrevet Birthe på mit bord. Det var pinligt, og jeg var dybt ulykkelig,’ siger hun. …

Han var altid ubehagelig og gik og lavede stikpiller. Så ja, han ødelagde min gymnasietid, og i mange år efter kæmpede jeg med, at jeg ikke kunne holde oplæg foran folk. Hans mobning havde sat spor i mig,’ siger Anne.”

(Collage: Lars Aslan Rasmussen og Anne Mejlhede)

“Problemet med religiøs mobning fra muslimer mod andre med rødder i muslimske lande er svært for etniske danskere at få øje på. For det første, fordi det aldrig rammer etnisk danske elever. For det andet, fordi det er forbundet med stor skam for dem, det går ud over, at tale om det. Og for det tredje, fordi mange velmenende lærere stadig tror på det multikulturelle samfund og helst vil have, at religiøs mobning altid kommer fra hvide danskere og er rettet mod muslimer.” (Lars Aslan Rasmussen, Kristeligt Dagblad, 22. februar 2021)

Oploadet Kl. 10:15 af Kim Møller — Direkte link27 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/117388/trackback

27 Comments »

  1. Åh den er svær….At muhammedanere altid mobber vantro, kan jeg ud fra den Islamiske betragtning godt forstå. De bliver opdraget med menneskeindeling i Rettroende og Vantro og så fremdeles. Islam er jo i det hele en fordummende idiotreligion med en Førerprofetideal til ondskabsfuld fordummelse (helt på linje med Nazismen)…Vi kunne jo blive ved med at øse ud af eksembler til forståelse af dette dumheds monster til en religion….men jeg lader det ligge…I ved godt hvem i skal støtte. :-)

    Kommentar by Michael Unna — 3. marts 2021 @ 10:45

  2. Jeg tror ellers hun har en fin karriere inden for det offentlige.

    Kommentar by Rinus — 3. marts 2021 @ 10:47

  3. Lige et indskud, som nok er en disharmoni i forhold til de fleste herinde. Mette Frederiksen gør det fuldstændig rigtige for øjeblikket i Coronasituationen. Hun hælder til Israel for at skaffe Vaccine nok, udenom EU – Hurra for det. Frem for at åbne og lukke i en uendelighed, fordi smitten henholdvis falder og stiger i en uendelighed med manglende skatteindtægter og udgiftstøtte til de ramte erhverv, så For mig at se må det være det vigtigste at Danskerne bliver vaccineret hurtigst muligt, og når så cirka 60-70 procent er vaccineret, kan vi åbne totalt, og henlede til at dem der endnu ikke er det, selv løber risikoen og er påpasselig med masker, hygiejne og social begrænsning (nærkontakt af 3 grad).

    Kommentar by Michael Unna — 3. marts 2021 @ 10:51

  4. Vi kan i denne sammenhæng lære af Israel. De har klaret det glimrende. Vaccinepas til dem der er, og så kan de jo både rejse, tage til Fodbold, gå i Fittnescenter, og stoppe med at være Hippie hos frisøren :-):-) :-). Måske et upopulært indslag fra mig (fair nok. Det er et frit land), men hvad foreslår I ellers?

    Kommentar by Michael Unna — 3. marts 2021 @ 10:54

  5. Michael Unna

    Jeg finder såkaldte vaccinationer ude af porportioner, som det meste af det indførte.
    En del, selv blandt hvad må betegnes som eksperter på området, mener ikke der er tale om vaccine.
    En del synes de ret få døde har været forventlige da gennemsnitsalderen er meget høj for de døde med covid.
    Covid var og er stadig en glimrende anledning til at placere politikere som værende de der betyder noget, de der handler for samfunds bedste.
    Selv om de muligvis sjældent er det, respektivt gør det.
    Beslutninger der træffes i Eu, som Danmark oftest følger er, mig bekendt, mest fremlagt af andre end politiske aktører.
    Vælger man nok samfundsundergravere og folk der hævder de lytter til eksperterne er 9. april hverdagen, hver dag.

    https://fredalanmedforth.blogspot.com/2021/03/corona-notstandsverordnungen-beruhen.html
    Se evt. meget mere på Hodjas blog

    Kommentar by Peter Buch — 3. marts 2021 @ 11:27

  6. DET ER LIDT SJOVT med Führer Mettes rejse til Israel, for landet har vist aldrig produceret vacciner. Men Mette vil måske bare lære hvordan man bærer sig ad med at vaccinere folk hvis man har fået fat i nok vaccine. Det har Mette så ikke, men det lykkes vel med tiden.

    Mette kan måske også få israelerne til at fortælle noget om effektiv og hurtigt virkende medicin til folk som ER blevet corona-syge. Og så vil rejsen da ikke være spildt, hvis Mette vil fortælle sin nye viden videre til danskerne.

    Kommentar by BENT A — 3. marts 2021 @ 11:35

  7. wochenblick.
    at/
    zensur-geht-weiter-youtube-loescht-auch-kritischen-arzt-sucharit-bhakdi/

    Kommentar by Peter Buch — 3. marts 2021 @ 11:36

  8. Det er dét, der er det katastrofale med de nye mRNA-vacciner fra Pfizer og Moderna. De kører nemlig på samme mekanisme. De sætter et nyt stykke kode ind i vores DNA.Derfor bliver man en génmodificeret organisme, når man bliver vaccineret med mRNA-vaccinerne.
    Vi bliver GMOer, og det ved “de” udmærket godt.
    For det er jo forbudt at introducere nye GMOer iflg. EU-lovgivningen.
    Nej. Der var det. Man har lavet regulativet om d. 17. juli, 2020[3].
    Fortsættes…
    f
    ree21dk.org/2021/02/15/skamloese-eksperimenter-med-befolkningen/

    Kommentar by Peter Buch — 3. marts 2021 @ 11:44

  9. TILBAGE TIL EMNET: Har vi her at gøre med en særlig sart og krænkelsesparat kvinde som er blevet krænket gentagne gange af Lars Aslan, ved at blive kaldt med sit eget navn Birthe.

    Når det endda var flere gange, må det være på tide at Aslan udvises fra folkemordstinget og stilles for en rigsret. Og damen med det krænkede navn må have krav på en stor erstatning.

    Godt at Berlineren bragte denne store sag frem til offentligheden.

    Kommentar by BENT A — 3. marts 2021 @ 11:45

  10. Da hr. Møllers system ikke tillader linkene ud i et, er de opdelt men skal blot sættes sammen.

    Kommentar by Peter Buch — 3. marts 2021 @ 11:51

  11. https
    :
    //
    newtube.app/user/Darek/FOCiQuS

    Kommentar by Peter Buch — 3. marts 2021 @ 12:12

  12. Nå, han var også en taber som dreng. Det kan vel dårligt overraske nogen.

    Kommentar by BENT A — 3. marts 2021 @ 11:45.

    Livet kan endelig gå videre for resten af befolkningen, hallelujah…
    Men, altså, ‘Birthe’?!..det er sgu ikke kreativiteten der er Aslans største problem.

    Kommentar by Kimski — 3. marts 2021 @ 12:19

  13. https
    :
    //
    stateofthenation.co/?p=52707#more-52707
    It’s truly critical for every potential vaccine recipient to correctly understand that neither the Pfizer nor the Moderna “Covid injections” are vaccines; rather, both of these ‘mRNA vaccines’ are actually “experimental gene therapy drugs”. See: BEWARE! The Highly Experimental COVID-19 Vaccine Contains Untested Synthetic mRNA

    Kommentar by Peter Buch — 3. marts 2021 @ 12:23

  14. Går til off topic med flere links.

    Kommentar by Peter Buch — 3. marts 2021 @ 12:33

  15. Dolly Parton skal holde sig til musikken, og ikke kalde vaccineskeptikere for dumme bangebukse.

    Mette Frederiksen lader til at gå all-in på vaccine, som om det ikke kan gå stærkt nok med at rulle Great Reset ud, enden på mennesket som vi kender i dag.

    Skingrende skøre magtmennesker leger Gud, ved at fylde gift i raske mennesker, noget der ændrer kroppens DNA –

    Kommentar by k.m. — 3. marts 2021 @ 12:41

  16. Man kan ikke skjule sig for fortiden.

    lars aslan er et dumt svin og det har Vi nu hørt at han altid har været, surprise.

    Når han får taget sig sammen til at undskylder offentligt står hans menings og parti kammerater klar til at rive ham i småstykker.

    Lad festen begynde!

    Kommentar by Santor — 3. marts 2021 @ 13:24

  17. ” … da læreren med autoritær stemme sagde Anne Birthe Mejlhede, grinte klassekammeraterne …”

    Mon alle også grinede, da læreren sagde “Ali”, “Muhammad” og “Mustafa” for det er da latterligt at folk med den slags navne overhovedet ER i en dansk skole.

    Kommentar by Peter Nielsen — 3. marts 2021 @ 13:58

  18. Som forældre siger når deres søn bruger sig selv som selvmordsbombe
    “han var en god dreng”

    Eksplotion i hollandsk test center. De er dygtige til at finde nye terrormål, det er jo næsten kun etniske vesterlændinge der står i kø

    Kommentar by k.m. — 3. marts 2021 @ 14:02

  19. Mit navn er Bjarne, men i skolen i 50’erne var der flere der kaldte mig Karl. Jeg har aldrig tænkt over det, men jeg kan godt se nu at jeg er blevet mobbet, forulempet og krænket. Dem der kaldte mig Karl var hvide, så det er er et tydeligt tegn på hvid racisme. Ganske vist er jeg selv hvid, men jeg havde nok en sort samvittighed, da jeg ikke altid lavede mine lektier.
    Tænk sig, her har jeg i 60 år gået rundt uden at vide, at jeg kunne have betragtet mig som en af de krænkede.

    Kommentar by bjarne binee — 3. marts 2021 @ 14:11

  20. På tide at Michael Unna og Bent A for alvor sætter sig ind i Plandemien med vaccinemareridtet som et centralt element, nu de så flittigt skriver om emnet. Vedrørende hvorfor Mette Frederiksen er i Israel hænger det sikkert sammen med at den danske leder af den store israelske medicinfabrikant TEVA Kåre Schultz vil tjene flere penge.

    Om Lars Aslan Rasmussen er min vurdering af ham ikke så negativ som en anden i samme situation med en muhamedansk far og en dansk mor, Jens-Philip Yazdani.

    At han har kaldt en pige ved mellemnavn mod hendes vilje tyder på han var forelsket i hende. Ellers husker jeg før valget i 2001 at Lars Rasmussen som en af de få ville stille op til debat mod Mogens Glistrup om indvandreremnet. Debatmødet blev dog forhindret af den hårdkogte leder af Nørre Alle Beboerhus Petter Sommerfeldt efter mødelokalet var reserveret efter reglerne.

    Kommentar by perhag — 3. marts 2021 @ 14:47

  21. Ved man ikke hvor man kan søge ucensureret info om Plandemien, så kan nævnes det lægerne Kim Varming, Peter Gøtzsche, Stig Ekkert og Søren Ventegodt har bragt.

    Endnu bedre er den konspirationsfaktuelle overlæge Anders Bruun Laursen med følgende overskrifter på hans nyeste blogindlæg:

    “Covid19”-Vaccine Er Værste Medicinske Meningsløshed samt Nürnberger Kodex-/ Legemskrænkelse; Nedlukninger En Dødelig Fejl

    80% af Fuldt Vaccinerede Tyske Plejeboligbeboere Forbliver isolerede: Myndighederne Ved, at Vaccinationerne er Virkningsløse!

    Ingen Ende På Svindelen. Tysk TV: Auckland-Nedlukning p.g.a. Ét Eneste Nyt Corona-Tilfælde! „Undertrykkende“ og „Hård“ Pandemi til 2025. Tyskland Vil derfor Udbygge Sin Globale Coronavaccine-Produktion . Stærk 3. Bølge Forudsiges

    „Covid19“-Fabel. Frankrig Belægger Israel-fundet: Nedlukninger og Vaccinationer Virkningsløse mod Gamle og Nye Vira.

    Times of Israel Afslører Formålet med den Jødiske Bankelites „Covid19“- Pandemi: Chip-Registriering af Alle, Global Kryptomønt, Befolkningsreduktion og Genforandring

    MRNA-vacciners Indgribende Virkemåde. Retfærdiggør 3 Måneders Tvivlsom Beskyttelse mod Lidet Smitsom og Lidet Dødelig, Udbrændt Sæsoninfluenza 2019/20 mRNA-Vacciners Svære Bivirkninger?

    Mark Zuckerberg Advarer om, at Covid Vacciner Ændrer Vor DNA med Ukendte Langtidsvirkninger – og Udelukker fra Facebook Dem, Der Skriver netop Det

    Svære Bivirkninger, Virkningsløshed, Udbrud af “Covid19” efter mRNA- Vacciner

    Wuhan Corona-Virus År 2020 allerede Meddelt i 1981

    Totalkontrol: Hvert År Nye Genændrende Vaccinationer ”Nødvendige”: Posthumanisme undervejs. Coronatest for alle 2 gange om Ugen!

    Globale Vaccinepas med Tiltagende Bevægelsesindskrænkning for Ikke-Vaccinerede i Sommer. NVO-Danmark Banebryder!

    Covid19-forbrydelse: Det tyske indenrigsministerium krævede horror-begrundelse fra institutionerne af “undertrykkende natur” for “hårde” Covid19-foranstaltninger. I DK i foråret 2800 udiagnosticerede kræfttilfælde på grund af nedlukning – 12 mennesker døde i 2020 AF Covid19!

    Israel Beviser: Covid19-Vacciner uden Virkning

    Retssag mod Mette Frederiksen for Ulovlige Nedlukninger, Løgn, Forfatningsbrud: Pandemi på Falsk Grundlag – Accepteret til Behndling ved Kbhvns. Byret

    Masker skal Bæres og Afstand Holdes Efter Vaccination: Ja, for Der Vaccineres IKKE MOD den Løbende Sæsoninfluenza – men FOR Diktaturet

    Er/Bliver Covid19-test allerede Covid19-nanopartikel-vaccination med Johns Hopkins Hospitals Thera-gribere for Vaccinenægtere?

    Hvem Regerer nu USA?

    WEF Davos-Mødes En-Verdensdiktatur. Elite Leger Gud: Hjerne-Chip, Transhumane Robotter. Lovbefalet Kødløs GMO-Diät. Tankekontrol. Befolkningsreduktion.

    Kommentar by perhag — 3. marts 2021 @ 15:31

  22. “Anne Birthe Mejlhede” – Hvad er der i vejen med det??

    Faktisk troede jeg først, at det var efternavnet!

    Straks randt den skrækkelige “Lotte Mejlhede” mig i hu. Det kunne da ikke være andet!?

    Jeg er så gammel, at der ikke er noget i vejen med at hedde hverken Anne eller Birthe.

    Men Mejlhede……….

    Kommentar by FranklyFrank — 3. marts 2021 @ 15:36

  23. Kommentar by FranklyFrank — 3. marts 2021 @ 15:36.

    Samme her, jeg var også overbevist om at det var Mejlhede, indtil jeg kom længere ned i teksten.
    Mejlhede, den er sgu da til at tage og føle på, men Birte..? o0

    Kommentar by Kimski — 3. marts 2021 @ 16:26

  24. Der er intet i vejen med befolkningsreduktion.

    Kommentar by Træt — 3. marts 2021 @ 17:19

  25. Hader kinesere

    og muslimer selvfølgelig

    Kommentar by Bjarne Jensen — 3. marts 2021 @ 19:59

  26. Stakkels Birthe. Hvis det ødelagde hendes gymnasietid, at hun en gang i mellem blev kaldt det navn, hun var døbt, skal der vist ikke meget til at slå hende omkuld.

    Kommentar by Hertz — 3. marts 2021 @ 23:39

  27. > Træt 17:19. Nej der er intet i vejen med hjemsendelser af fremmede. Vi kunne den dag i morgen reducere Danmarks befolkning med mindst en million mennesker. Det kommer så bare aldrig til at ske. Den del af danmark der er okkuperet af arabiske herkomstere,ved godt at vi ikke bryder os om dem. Men herfra og til rejse ud af landet,er der en uendelig lang vej. Den burde for længst have startet med at enhver dømt fremmed skal udvises. Men fjolsepartiet fyldt med velfærdsprædikanter og forhuds Mortens samling vil heller ikke forbyde skat. Men så havde der jo heller ikke været noget at komme efter. Imens bliver den danske krone støt og roligt mindre og mindre værd. Det rammer hr og fru Danmark,medens levebrødspolitikerne nok skal sørge for at få reguleret deres “lønninger” Jeg ved at du også spørger: Hvad gør de for at få den gode løn? Svaret er desværre: De ødelægger det for den danske befolkning.

    Kommentar by Nielsen — 5. marts 2021 @ 06:21

RSS feed for comments on this post.