20. marts 2021

Børn i al-Hawl-lejren (kurdisk Syrien): ‘We want to be brother fighter’, ‘We want to fight the apostates’

Tilbage i 2019 bragte jeg her på siden en historie fra al-Hol-lejren i Syrien, hvor alle angiveligt støttede Islamisk Stat. “I skal frygte den næste generation og den næste generation igen”, sagde en kvinde, der bar sin søn på skulderen. Her en reportage fra engelske The Sun, der har været på besøg i al-Hawl-lejren, og talt med internerede – Kids in Shamima Begum’s former camp vow to join ISIS and ‘kill non-believers’ as terror group launches bloody comeback (26. februar 2021).

“Chilling footage shows kids in Shamima Begum’s former refugee camp al-Hawl insisting they want to fight for ISIS and kill ‘non-believers’. … Shot by documentary filmmaker Alan Duncan, the exclusive footage shows kids in the ragtag facility raising one finger in the air – a gesture which is synonymous with jihadis.

When asked why they are making the sign, one child says: ‘This means the Islamic State remains.’

The boys are then asked if they want to be doctors or teachers when they are older, to which one replies: ‘We don’t want to be doctor. We want to be brother fighter.

Asked why, they reply: ‘We want to fight the apostates (non believers).’

Another says: ‘We want to fight Rawafed (rejectors) and the Kurds.’

In the video, a woman dressed in a black burka told Alan and his interpretor that she wanted the children in the camp to become ‘jihadists’ to ‘fight the infidels.’

The camp – run by the Kurdish-led Syrian Democratic Forces – holds people who fled ISIS as well as the wives and children of the extremist fighters.”

(Islamisk Stat-jihadisters børn, al-Hawl-lejren, kurdisk Syrien, feb. 2021; Foto: The Sun)

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/117780/trackback

32 Comments »

  1. Skal man sige een god ting om Mette Frederiksen er det at hun ikke vil have det djæveleyngel “hjem” til Danmark

    Kommentar by redneck — 20. marts 2021 @ 11:53

  2. Enhedslisten og de radikale er de faste støtter og ambassadører for IS i Danmark. Øverst på disse partiers dagsorden befinder sig et projekt om import af IS jihadister fra Syrien til Danmark. Projektet skal iværksættes ved at påvirke danskerne tårekanaler – stakkels uskyldige ‘danske’ børn skal fungere som rambuk for import af børnenes ikke-så-uskyldige jihadistforældre.
    Partierne koncentrer al opmærksomhed om de stakkels børn og ‘glemmer’ bevidst det fanatisk befængte ophav.
    Denne holdning gør enhedslisten og det radikale venstre til medskyldige i forudsigeligt fremtidige islamiske voldsforbrydelser i Danmark. De 2 partier viser hermed deres latente foragt for det folk, hos hvem de henter deres fede positioner i folketinget som islams sande støtter og femte kolonne i Danmark.

    Kommentar by Gustav Jensen — 20. marts 2021 @ 11:57

  3. Uanset hvem vi er, har vores handlinger en konsekvens.
    Når forældre frivillig rejser til “helvede på jord” som aktiv aktør i religiøs borgerkrig så har jeg ingen medlidenhed med dem og deres afkom.
    https://www.altinget.dk/artikel/eva-smith-i-appel-til-borgerlige-partier-hent-boern-og-moedre-hjem-fra-syriske-fangelejre

    Kommentar by k.m. — 20. marts 2021 @ 11:57

  4. https://youtu.be/lO2-YxWkRxk

    Jihadismen er en Virus.

    Kommentar by Den Kutteklædte Hævner — 20. marts 2021 @ 12:08

  5. De eneste der kan få nytte af disse børn og unge er den psykolog der kan skabe en karriere på at af-programmere psykopater og så selvfølgelig enhver der kan hidse dem op til at begå grusomheder der langt overgår hitlers SS-tropper.

    Så, der er altså ingen umiddelbar gevinst i at beskæftige sig med den del af verdens failed-state people.

    Hvis Danmark involverer sig kommer det til at koste det Danske samfund millioner, hvis ikke milliarder, UDEN at det kommer Danskerne til gode.

    Den rationelle løsning er at holde NGO´ere og bedstemødre for asyl langt væk fra mellemøsten og styrke Vores lands grænser.

    Kommentar by Santor — 20. marts 2021 @ 12:25

  6. Hvor er de “søde”, selvfølgelig skal vi tage dem til Danmark! Satans Einheitslist, Socialt Fjolseparti og Røde-og-gale Venstre. De er sgu’ d

    Kommentar by NotaBene — 20. marts 2021 @ 12:37

  7. Hov! – da fuldstændig hjerneforstyrrede.

    Kommentar by NotaBene — 20. marts 2021 @ 12:39

  8. Har lige set på Express.UK, at en skør kælling, der også valgte at rejse til ISIS, nu gerne vil tilbage til UK, men de vil ikke have hende. Hun er stadig i flygtningelejr i Syrien, har mistet 3 børn, men nu går hun med udslået farvet/affarvet hår og i vestligt moderne tøj og ser UK morgen-tv! Hvordan fa’n kan man det i en syrisk flygtningelejr?

    Kommentar by NotaBene — 20. marts 2021 @ 12:46

  9. Kommentar by Santor — 20. marts 2021 @ 12:25

    “Den rationelle løsning er at holde NGO´ere og bedstemødre for asyl langt væk fra mellemøsten og styrke Vores lands grænser”.

    Næææ…de skal med tvang og for egne penge rejse ned og deltage i den “humanitære hjælp”…iført burka med ret til daglig afstraffelse og leje på feltmadrassen når herrefolket føler trang!!
    Ha så ka´ de lære det…kællingerne!!

    Kommentar by Black Watch — 20. marts 2021 @ 12:54

  10. Danmark, Sverige, Europa og hele verden er inde i en EKSTREMT FARLIG UDVIKLING! Noget der hænger nøje sammen med pøbel- og woke-bevægelsernes galskab.

    Som understøttes af massemedierne og big-tech. Som sværmer for “de ædle vilde” fra islamistiske stater, er begejstrede for alle mulige utopiske fantasier og marxistiske-pladderhumanistiske projekter.

    En begejstring og propagandavirksomhed som fører til udemokratiske-totalitære planer om at vende op og ned på den kendte verden og alle traditioner. (Kalergi-planen, Marokko-planen og andre EU/Merkel planer)

    “Madness of the crowds” er en bog af Douglas Murray som netop er udkommet i dansk oversættelse, “Hordernes hærgen”, og den beskriver hvordan fanatiske og politisk korrekte aktivister i disse år undergraver alle folkelige værdier og smitter utallige politikere, journalister og borgere med deres skøre og vanvittige tankesæt. (F.eks. er der både partier, DR-udsendelser, bøger og papiraviser som ivrigt bakker op om idiotien. I form af hetz mod hvide mænd, co2 hysteri, undergravning af familieværdierne og den personlige frihed, folkeudskiftning, angreb på privates økonomi osv.

    Kommentar by BENT A — 20. marts 2021 @ 12:56

  11. Problemet er at naive folk på venstrefløjen tror at hvis en mindre hær af kvindelige pædagoger, psykologer og andre former for sagsbehandlere bliver sat til at afradikaliserer børnene og de unde mennesker, så vupti har vi fredelige produktive medborgere!
    Eva Smith er jurist, og forstår ikke kultur. Hun skriver at forældrene og børnene er danske, som du og jeg! Intet kunne være mere forkert! Det er kun som følge af naive og tåbelige politikere at disse mennesker er blevet danske statsborgere. Men det er kun på papiret, de har aldrig taget Danmark til sig i hjertet, de taler ikke vores sprog og de hader os. De mener vi er undermennesker, som deres hæslige religion beordre dem til at myrde! De har forladt landet kæmpet imod danske soldater, mange har i foragt brændt deres danske pas! Vi skylder dem intet! Når forældrene forlader landet, så følger deres børn med, så disse børn er ikke længere danske og vi har ikke flere forpligtigelser overfor dem, en overfor andre børn i lejrene! At så det internationale samfund burde gøre en indsats for at hjælpe de uskyldige børn, er en helt anden sag!

    Kommentar by Den Nervøse — 20. marts 2021 @ 13:10

  12. Jeg forstår simpelthen ikke proportionerne. Man tror, at man kan stoppe noget terror, fra en stormløbende invasionshær, ved at tage nogle psykisk skadede børn og deres psykisk skadede forældre ..og resten af familien…hjem til Danmark?

    I mit hoved lyder det som om, at man vil skyde mod kanoner med gråspurve…stakkels dyr.

    Mon ikke man hellere skulle gardere sig hjemme, fremfor at engagere sig mere i den evige hvirvelvind af religiøst sindssyg kollaps-kultur, som mellemøsten er.

    Så må vi en gang imellem stoppe dem, når de laver rendyrkede dødskulter, som ISIS. Men ellers?

    Mellemøsten er vel bare et bundløst hul, der vælger ved tro, at være det, som alle kan hælde endeløst mange penge i, uden at det ændrer noget som helst… Minder lidt om venstrefløjen, hmm

    Kommentar by Gaflen — 20. marts 2021 @ 13:18

  13. PS: BOGEN OM pøbel-bevægelsernes vanvid af Murray beskriver hvordan woke-aktivister som antagelig er kollektivt sindssyge i politisk forstand, bruger nye og perverse idéer om køn, race, identitet, marxisme, feminisme og global næstekærlighed mv. til en åndelig mørklægning og forvirring af befolkningerne i en lang række lande.

    LGBTQ-, Meetoo-, BLM-, feminist-, “berigelses”- og klima-/anti-co2 bevægelserne har alle en bund eller tankeverden tilfælles med marxismen, ligesom de har et fælles had mod hvide mænd og Vestens frihed og civilisation. De ønsker meningscensur, diktatur og barbarisk “kultur”.

    Både Canada, Sverige, USA og Kina er nu eksempler på hvor galt det kan gå. I Canada under Justin Trudeau HAR ONDSKABEN NU ALDRIG FØR SETE DIMENSIONER!!! fortæller Hodja. I Sverige og USA er alle almindelige borgere ved at blive kørt ud på et sidespor hvor endestationen hedder afmagt og katastrofe. I Kina afliver systemet nu mennesker for at få fat i deres organer. Organtransplantation på marxistisk vis.

    De totalitære kliker og bevægelser er menneskehedens fjender, og de totalitære fanatikere er parate til at ofre, hjernevaske, slavebinde, terrorisere og dræbe millioner af uskyldige af europæiske og vestlige borgere for at fremme deres “humanistiske” og utopiske verdensmål.

    Kommentar by BENT A — 20. marts 2021 @ 13:27

  14. @ Black Watch — 20. marts 2021 @ 12:54

    Det er selvfølgelig også en god løsning ;)

    Kommentar by Santor — 20. marts 2021 @ 13:36

  15. endnu et argument til dette ondsindede hjernevask ikke skal tilbage. Forældrenes ansvar ALENE. Må de dø (Forældrene og børnen, hvis de ikke bliver hjernevasket væk fra denne ondskab)

    Kommentar by Michael Unna — 20. marts 2021 @ 13:37

  16. “Børnenes Statsminister” er blevet ekstrem ubehagelig og utroværdig.
    Det her er lige som da hun pakkede sig ind i rumdragt på en tom minkfarm.
    https://www.berlingske.dk/politik/far-til-drengen-med-fuckfingeren-mette-frederiksen-skulle-have-bedt-om
    “Foruden at blive hyldet oplever en 15-årig dreng også skarpe kommentarer fra danskere efter, at han på et billede med Mette Frederiksen diskret rakte fuck. Beskederne bekymrer drengens far, som undrer sig over, at statsministeren ikke bad om lov, før hun lagde det på sociale medier.”

    Kommentar by k.m. — 20. marts 2021 @ 14:24

  17. Hvis jeg ikke husker fejl, fandt Socialdemokratiet et billede af en tysk dreng på nettet, og fotoshoppede et mundbind på drengens ansigt. Den “gode dreng” med maske, blev brugt som reklamestunt for regeringens corona restriktioner.

    Kommentar by k.m. — 20. marts 2021 @ 14:37

  18. At 14:

    Du kommer ikke til at se Mette bede om lov til noget som helst. Hun er egotripper

    Kommentar by Bastardo — 20. marts 2021 @ 14:59

  19. Hvordan gik det til da en lille purk rakte en buket blomster til Statsministeren med ordene :”en rose til en rose”

    Jeg kan ikke forestille mig en lille dreng selv finder på sådan en bemærkning, så mon ikke alt hvad Statsministeren foretager sig er nøje planlagt politisk spin.

    Jeg tror hun spiller strammer på udlændingeområdet for at kapre stemmer fra Dansk Folkeparti og eller Nye Borgerlige

    Kommentar by k.m. — 20. marts 2021 @ 15:02

  20. Skal man sige een god ting om Mette Frederiksen er det at hun ikke vil have det djæveleyngel “hjem” til Danmark

    Kommentar by redneck — 20. marts 2021 @ 11:53

    Lad os vente og se. Hendes støttepartier er vant til at få deres vilje, så hvis de stiller sig på bagbenene i hysteri og kræver det, bliver det spændende at se, om hun kan holde stand sammen med de store såkaldte borgerlige partier.

    Kommentar by tavsen — 20. marts 2021 @ 16:01

  21. Fedt at drengen til venstre har en trøje på med en dansk Legomand med sabel. Doneret af Mellemfolkeligt Samvirke?

    Kommentar by Syrienblog — 20. marts 2021 @ 16:57

  22. Ikke at lade disse papirdanskere komme “hjem” er lige så racistisk og xenofobisk som at prøve at forhindre den sydafrikanske, den brasilianske og den britiske variant af den kinesiske virus i at komme inden for landets grænser…

    Kommentar by egon olsen — 20. marts 2021 @ 16:59

  23. Jeg håber alle med en facebook konto lige går ind og deler den artikel fra the sun, alle steder på facebook hvor det er nødvendigt.

    Kommentar by Per — 20. marts 2021 @ 17:04

  24. Fedt at drengen til venstre har en trøje på med en dansk Legomand med sabel. Doneret af Mellemfolkeligt Samvirke?

    Kommentar by Syrienblog — 20. marts 2021 @ 16:57

    Ja, det var utroligt heldigt, at han havde den T-shirt på, da han skulle fotograferes. ;-)

    Kommentar by tavsen — 20. marts 2021 @ 18:26

  25. Den lille gravide kommunist Johanne Stalin Nielsen har masser af plads i sin millionvilla i Valby, til at huse alle de “danske” skægbørn…

    Kommentar by Revisoren — 20. marts 2021 @ 19:04

  26. Jeg har længe undret mig over, hvorfor danske journalister ikke laver lidt research på disse meget få mennesker, vi må forstå det drejer sig om. Det kan ikke være så svært.
    Hvem er de?
    Er det etniske danskere?
    Hvor kommer faren fra?
    Hvis faren ikke er etnisk dansk, har han sandsynligvis statsborgerskab i et andet land stadig.
    Måske har moderen også fået dette statsborgerskab ved giftermål?
    Så er det bare at skippe hele familien den vej. Demo jo ønske at bo i et islamisk land.

    Hvis kvinden er enke, er det vel muligt at finde en ny mand i Mellemøsten til hende?
    Det var så populært i IS, så vidt jeg kan forstå.

    Men jeg er godt klar over, at disse oplysninger får vi aldrig, når man ser, hvem der skulle foretage denne research. Det er ikke i deres interesse.

    Undrer mig også meget over at Ekstrabladet er så forhippet på at få dem hjem.
    Er det fordi de er klar over at der vil være clickbait i umindelige tider på disse personer?

    Kommentar by Hema — 20. marts 2021 @ 19:25

  27. Yænk nu på hvad der skete med minkene!

    Kommentar by Pallemand — 20. marts 2021 @ 20:02

  28. Tænk nu på hvad der skete med minkene!

    Kommentar by Pallemand — 20. marts 2021 @ 20:03

  29. DF og NB er angiveligt imod at de “danske” børn kommer til Danmark. Men jeg har desværre endnu ikke hørt nogen af dem sige det, som alle national-sindede tænker: Børnene er ikke danske! (og bliver det heller aldrig).

    Kommentar by Peter Nielsen — 20. marts 2021 @ 22:18

  30. Nå, jeg huskede sgu forkert – det er ikke Johanne, der er gravid.
    Det er derimod den små frøken Skipper, der har brød i ovnen sammen med DR-journalist Oliver Routhe Skov.

    En lille ny Antifa-aspirant ser snart dagens lys…

    Kommentar by Revisoren — 21. marts 2021 @ 01:26

  31. En hollandsk efterretningsrapport påpegede meget tydeligt i 2018/2019, at efterretningstjenesten dernede anså det at børnene kom til Holland for en risiko behæftet med potentiel fare. Interessant.

    Kommentar by Karla — 22. marts 2021 @ 15:15

  32. Min største bekymring går ikke på disse børns skæbne i lejrene, hvor de unægtelig hører til, jeg er langt mere bekymret for de kæledyr man uovervejet har tilladt at have rendende frit. Dybt uansvarligt overfor dyrene.

    Kommentar by LarsB — 22. marts 2021 @ 23:48

RSS feed for comments on this post.