9. april 2021

Berlingske vinkler pro-Islam: Ö. Cekic trækker offerkortet – “Er det et problem at hun er muslim? Nej!”

Her på Nordsjællands Hospital accepterer vi ikke ’sexisme eller racisme’, forklarede en talsmand her til formiddag på TV2 News. Få sekunder forinden havde han forklaret, at fadæsen var sket i forsøget på at kommunikere det, at kvinder skulle kunne vælge kun at blive behandlet af en kvindelig gynækolog. Det er formentligt her hunden er begravet. En Facebook-ven pointerede, at pjecen og politiken ‘er lavet for at imødekomme de minoritetsetniske kvinder og mænd, som ønsker en læge af samme køn’, eller eksempelvis ‘en muslimsk kvindelig jordemoder’.

Hvorfor Berlingske skriver en ‘muslim kan fravælges-historie, og hermed gør tilvandrede muslimer til offer for racisme, er svært at forstå. Sygdomshåndtering handler i høj grad om tryghed, og der er flere ting der spiller ind. De fleste er enige i at køn har relevans, men er man indlagt med fremskreden kræft bør man nok tage mere hensyn til den døende end hospitalets ønske om diversitet. Sproglige evner, kulturforskelle er også faktorer. Alt handler ikke om racisme, alt handler ikke om muslimer, alt handler ikke om dig Özlem Cekic.

Özlem Cekic er i øvrigt uddannet sygeplejerske og må kende sammenhængen, men når offerkortet er karrieren, så kan den slags erfaringsbaseret virkelighed, naturligvis ikke forstyrre det overordnede budskab. Kommentar set på EB.dk – Er det et problem at hun er muslim? Nej!

“I en informationsfolder fra 2020 opfordrede Nordsjællands Hospital kommende forældre til, at de kunne gøre personalet opmærksom på, hvis de ikke ønskede at blive behandlet af en ansat med en bestemt ‘køn, race eller religion’.

Ledelsen har siden valgt at tage pjecen ned fra deres hjemmeside. Den officielle argumentet er, ‘at teksten kan misforstås’. Selvfølgelig efter Berlingske skrev om deres diskriminerende praksis.

Jeg synes ellers ikke, at der var noget at misforstå. Det var meget tydeligt for enhver, hvad der stod i pjecen, og hvad formålet var med den. Det der er skuffende og chokerende er, at ledelsen ligefrem opfordre deres patienter til at forskelsbehandle og diskriminere. …

Det skal ikke være gratis at diskriminere sundhedspersonale på baggrund af deres køn, religion og kultur. Ledelsen er nødt til at forstå, at i et demokrati kan patienter hverken fravælge Anders eller Ayse!”

(Sygeplejersken, 2003/19: Sygepleje til muslimske patienter)

“Danskere betragter generelt religion som en privatsag. … For mange muslimer er islam en integreret del af hele tilværelsen. To meget vigtige aspekter af en muslims religiøsitet er opfattelsen af begreberne anstændighed og renhed, og hensynet til disse præger den måde, han eller hun opfører sig på uden for hjemmets fire vægge. … Af anstændighedshensyn vil mange muslimer undgå at være alene med en af det modsatte køn, som de ikke er i familie med. Man vil heller ikke berøre, give håndtryk eller knus til en sådan person, ligesom man vil undgå direkte øjenkontakt. … Plejepersonalet bør i så stor udstrækning som muligt søge at tilgodese dette behov for anstændighed. Især bør man undgå unødig berøring af en patient af det modsatte køn. Det er dog ikke så svært for mandlige patienter at acceptere berøring fra kvindeligt personale, da omsorg også for dem traditionelt er et kvindeerhverv…” (Helle Lykke Petersen, Sygeplejersken, 2003/19)

“Skal jeg som mand også føle mig diskrimineret hver gang jeg bliver afvist? Jeg har arbejdet i hjemmeplejen, hvor religiøse kvinder har frabedt sig min hjælp, alene på baggrund af at jeg er mand. Jeg er absolut ligeså kompetent som mine kollegaer. Men har jeg ikke altid sørget for at komme borgerens ønske efter? Jo det har jeg. Hvis både sundhedspersonale og borgere var lidt mere fleksible, så ville der ikke være boget problem. Om det er diskrimination at vælge til eller fra, skal jeg ikke kloge mig på. Men hvis muslimske kvinder og familier kan frabede sig mandlige hjælpere, så kan hvide danskere vel også fravælge muslimske sundhedspersonale?
Det her er ren refleksion. Jeg er absolut for at ingen ansatte skal opleve følelsen af diskrimination.”
(Christian H.J, Facebook, 8. april 2021)

“Hvis man som patient/pårørende ikke ønsker at tage imod tilbud om undersøgelse eller behandling fra en læge, jordemoder eller sygeplejerske for eksempel på grund af dennes køn, race eller religion, vil vi, hvis det er muligt, forsøge at imødekomme jeres ønske.” (Nordsjællands Hospital jf, Berlingske, 8. april 2021)

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/118345/trackback

47 Comments »

  1. Når man læser Hegel forstår man forskellen og ligheden imellem det partikulære og helheden og ikke mindst lovens funktion…..

    Kommentar by Moth — 9. april 2021 @ 12:48

  2. I ET DEMOKRATI må man ikke vælge mellem hvem man ønsker at blive behandlet af, selvom ens helbred eller blufærdighed betyder at man har et ønske om at kunne vælge, påstår fru Cekic.

    For det første er vores demokrati et noget tvivlsomt foretagende. For det andet ville et ægte demokrati ikke agressivt, nidkært og emsigt være focuseret på at bestemme over borgernes følelser, meninger og ønsker. Men i stigende omfang kræver nutidens politikere og medier ensretning af undersåtterne. De skal helst falde til føje overfor alt hvad politikerne finder på.

    Ja, i dagens Danmark må danskerne helst ikke mene nogetsomhelst, medmindre de har fået lov til det af nomenklaturaen. At mene noget om køn, race, religion, indvandring, EU, FN, Jelved, Rosa Lund og corona eller co2 er ikke velset, hvis det ikke er politisk korrekt.

    Man må endelig ikke diskriminere muslimske læger og sygeplejersker på et hospital, selvom de ifølge deres ideologi har pligt til at slå de vantro ihjel. Men pudsigt nok må myndighederne, regeringen og “systemet” gerne diskriminere danskerne på alle mulige måder.

    Danmark er et sygt, sygt samfund hvor danskerne er gjort til 3. rangs borgere.

    Kommentar by BENT A — 9. april 2021 @ 13:03

  3. Jeg kræver at blive behandlet af en ung storbarmet blond nudist som samtidig identificere som intersektionel og sextionel kropsterapeut.

    Hvornår kan jeg behandles på Nordsjællands antiracistiske Hospital ?

    Kommentar by Oppenheimer fan — 9. april 2021 @ 13:20

  4. Muhammedanere har en gruppering som er voldsparate, både mod vantro og egne lidelsesfæller. De går ikke rundt med et mærke i panden, således kan vi aldrig vide hvem og hvornår galskaben slippes løs. Derfor skal deres overtro inddæmmes og begrænses. Jeg vil gerne tage hensyn til andre, men sgu ikke hvis de pisser på mig.

    Kommentar by Frafalden Moderat — 9. april 2021 @ 13:29

  5. Vi kan også tage den med De Radikale og børn i Syrien.

    Hvad er der galt med danskere? siden de lader sig tryne af et lille usselt danskhadende parti med kun 5-6% af vælgerskaren

    Jeg kan ikke regne ud hvordan De Radikale hele tiden slipper igennem med deres politik, så Danmark oversvømmes af socialnassere og kriminelle fremmede.

    Özlem Cekic kan kalde sig dansker fra nu af og til helvede fryser til is. Hun er og bliver aldrig dansker.

    mit forsvar, og modspil til Cekic er
    “Ledelsen må forstå, at vi danskere ikke vil se muslimske ansatte med tørklæde, der signalerer troskab mod Islam”

    Religion er en privatsag, ikke noget der skal reklameres for på jobbet.

    Kommentar by k.m. — 9. april 2021 @ 13:29

  6. Stop enhver særbehandling af muslimer, Danmark har ikke inviteret dem og de er kun omkostninger (100 milliarder og stigende) og besvær.
    Muslimer kommer kun til Danmark. fordi alle muslimske lande af naturlige årsager er “failed states”.
    Stop for ansættelse af muslimer i det offentlige,specielt i staten.
    Stop for tildeling af statsborgerskab til muslimer, de kan og vil aldrig blive pålidelige danske statsborgere, deres såkaldte “religion” forbyder det højt og tydeligt i deres “Store Grønspættebog” kaldet koranen.

    Kommentar by T. Snorrason — 9. april 2021 @ 14:25

  7. 3) :-) :-) :-) (Flot very very (W) Organised/Offended Klown Energi). Må stakkels Øslim få en god Jødisk læge som skal tilse hende. :-). God weekend. Pause :-)

    Kommentar by Michael Unna — 9. april 2021 @ 14:27

  8. Historien startede jo med, at den dumme Radikale trunte Samira Nawa demonstrerede, at hun ikke forstår dansk!

    For jeg forstod netop også teksten, som at muslimer må diskriminere dansk sundhedspersonale, og på racistisk vis fravælge behandlere efter køn, race og religion – men igen, igen viser muslimerne, hvor helt ufatteligt dumme de er – indavl?

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 9. april 2021 @ 15:24

  9. Hvis jeg på sygehuset skal have et kateter sat op til blæren, vil jeg forlange at få en ung laber kvindelig muslimsk sygeplejerske til jobbet. Hun skal også være jomfru, certificeret som sådan af hendes lokale troldmand.
    Forhåbentlig overlever hun behandlingen uden mén.

    Kommentar by Gustav Jensen — 9. april 2021 @ 15:27

  10. Husk det nu, kære venstrefløjsere “tonen”
    I er ikke bedre end alle andre
    https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/internt-medlemsforum-i-sf-femi-nazier/8528121

    Kommentar by k. m. — 9. april 2021 @ 16:00

  11. Den eneste pleje muslimer skal have er et los i røven ud af Danmark.

    Kommentar by Nielsen — 9. april 2021 @ 16:43

  12. “When healthcare professionals interact with a Muslim patient, they should follow certain guidelines whenever possible. This includes minimizing eye and physical contact between a healthcare worker and a patient of the opposite gender when possible. Furthermore, male doctors may have to communicate through a spouse if the patient is female. For example, if a male healthcare professional is talking to or asking questions of a female patient while her partner is in the room, but the patient does not respond, the healthcare professional should ask the patient if she would prefer he talk to the partner.”

    Muslimske forskning fra udlandet, man har fundet på at sundhedspersonalet skal være ‘religiøse kompetente’. Det skal nok også komme til Danmark.

    https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/29763108/

    Kommentar by KineserSnot — 9. april 2021 @ 17:36

  13. Hvorfor er hun på finansloven år efter år?

    Kommentar by KineserSnot — 9. april 2021 @ 17:38

  14. I SOVJET-UNIONEN var nomenklaturaen, den politiske “elite” der bestod af galninge og lystmordere mv., de almindelige russeres værste fjender. Staten var et ondsindet og blodtørstigt uhyre der terroriserede befolkningen. Mere end 100 millioner borgere fik deres liv forringet eller komplet ødelagt.

    Der var godt nok et parlament og en forfatning/grundlov spækket med menneskerettigheder, men det var kun til pynt, var kun teater og narrespil, for parlamentet havde ingen indflydelse og forfatningen blev ignoreret af gangster-regeringen.

    Hvad er den EU’ske og danske nomenklatura i forhold til danskerne her i 2021? Og hvad vil den udvikle sig til i 2022 og 2023 osv?

    DR er vild med at oplyse om nazisternes forbrydelser. Kommunisternes og ISIS/ISILS endnu værre forbrydelser forties eller nedtones.

    Kommentar by BENT A — 9. april 2021 @ 17:50

  15. Muslimer skal ikke have særbehandling – de skal sendes retur til deres lorte lande!

    Hvornår begynder hjemsendelserne?

    Kommentar by Polka — 9. april 2021 @ 18:13

  16. Gad vide hvor længe der går før flertallet opdager, at muslimerne for længst har identificeret vores gynocentri som det svageste led, og derfor har gjort sig stor umage med at få anbragt deres kvinder i Vestens regeringer, noget der fuldstændigt uhørt på deres egne breddegrader?

    For det er åbenbart gået fuldstændigt hen over hovedet på ligestillingens vogtere, at disse kvinder er lige så dødsensfarlige for et demokratisk system, som de kvindelige krigsforbrydere man nu forlanger indført, igen med udgangspunkt i et komplet fravær af egen selvopholdelsesdrift.

    Kommentar by Kimski — 9. april 2021 @ 18:31

  17. For mig er religion ikke privat sag. Jeg vil kæmpe alt det jeg magter for at DK ikke bliver muslimsk. Og derved er religion ikke en privat sag.

    Kommentar by centerpoint — 9. april 2021 @ 19:40

  18. Hvorfor skal jeg lade mig behandle af en der hader de vantro, nej vel, derfor siger jeg nej hvis der kommer en muslims læge eller sygeplejerske og skal behandle mig. Håber aldrig jeg bliver indlagt. Så hellere dø. Jeg vil ikke ekspederes af en med tørklæde på, så går jeg, jeg hader disse omvandrene spøgelser, og hver dag på gaden bliver jeg præsenteret for flere og flere. Mit Danmark er der ikke mere.

    Kommentar by IES — 9. april 2021 @ 20:13

  19. Tydeligere kan det vil ikke siges, parallelsamfundet er en benhård realitet! Hidtil har etnisk danske fået udgydt multikulti tilhængernes galde over sig hvis de ikke brød sig om at blive behandlet af en muslimsk læge eller sygeplejerske! Men når nu muslimske kvinder fra beder sig at blive behandlet af mandlige læger eller sygeplejersker så taler multikulti folkene udenom eller de klapper helt i!
    Problemet er hvordan kan det ene være forfærdeligt og det andet forståeligt?
    Helt ærligt hvis jeg blev alvorligt syg, ville jeg da også foretrække helt almindelige danske læger og sygeplejersker, meeeen jeg bliver nok ikke spurgt!

    Kommentar by Den Nervøse — 9. april 2021 @ 20:39

  20. # IES, 20.13: Vi fra S vil bevare “- det Danmark du kender”, det var det valgløfte Helle T-S førte sig frem med i sin tid. Men det blæste hun på så snart valget var overstået. Men findes der parti-ledere der ikke fylder os med falsk snak? Lars Uløkke var lige så slem.

    Kommentar by BENT A — 9. april 2021 @ 21:10

  21. Ud fra denne beskrivelse skulle man næsten tro, muslimer var meget fromme mennesker. Det er altså en fordom at tro, at det handler om ejerskab til kvindernes seksualitet? Muslimer går blot op i renhed, til forskel fra andre. Aha. ‘Kay.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 9. april 2021 @ 21:11

  22. HVOR HJERNEDØDE DE ER INDE I ORKERNES OG ZOMBIERNES BORG, kan illustreres med dette eksempel: I over 25 år har vanvidskørsel været et problem. Først her efter over 25 år har man fundet ud af at gøre noget ved det. Man kunne jo forlængst have konfiskeret bilerne eller givet en hård fængselsstraf.

    For ca. 35 år siden blev to sygeplejesker pløjet ned i et fodgængerfelt et sted i København af en asylant. Begge blev dræbt. Det gav anledning til de gule såkaldte Toronto eller Canada blinklys. Fartbøllen fik vist kun en lille bøde og en løftet pegefinger.

    Kommentar by BENT A — 9. april 2021 @ 21:47

  23. Kommentar by BENT A — 9. april 2021 @ 21:47

    Det også bare symptom behandling, problemerne vil stadig være der, nu stikker ‘vandvidbilist’-tallene bare mindre ud.

    Kommentar by KineserSnot — 9. april 2021 @ 21:53

  24. Det er danskerne der bliver bedt om at integrere sig.

    Kommentar by NulTolerance — 9. april 2021 @ 22:10

  25. Det er rigtigt! Bent A, Socialdemokratiet siger en masse de vil gøre, men det bliver kun ved ord. Vi har de værste politikere, jeg fatter ikke folk er så dumme, de ikke kan se hvad der sker med vores land.

    Kommentar by IES — 9. april 2021 @ 22:59

  26. Ja, vores politikere er GANSKE FORFÆRDELIGE. For de fleste af dem aner ikke hvad de har med at gøre. Fordi de er skolepiger eller skoledrenge med minimal viden om samfundet. Eller de er fanatikere eller pampere.

    De véd ingenting om landbrug. Alligevel vil de styre og reformere landbruget.

    De véd intet om klimaet, co2 og solen. Alligevel vil de styre klimaet.

    De véd intet om islamistisk og afrikansk “kultur” og politik, men alligevel er de på pladderhumanistisk vis vildt ivrige efter at islamisere og afrikanisere Danmark. Og Joy Mogensen kan ikke få moskeer nok.

    De véd ingenting om økonomi og teknologi, og alligevel smider de om sig med milliarder af kroner, og vil styre den teknologiske udvikling. (el-biler, gigant vindmøller, solceller) (Iflg. mange kilder det rene gak-gak)

    De er historieløse, og fjoller derfor rundt på måder som er i strid med mange landes dyrekøbte erfaringer. De har ikke noget tilovers for deres eget lands historie, og de foragter meget som de burde respektere.

    De véd vist heller ikke meget om kommunisme. Men omfavner den alligevel, selvom den har været en blodig katastrofe i land efter land efter land.

    En Mette-veninde Trine Bramsen som tilsyneladende mangler al forståelse for forsvaret…….. er gjort til en slags forsvarsminister, general og feltmarskal……. mens rigtige forsvarschefer, generaler og oberster nærmest er degraderet til at være Trines meget underordnede elever eller rekrutter.

    Andre som heller ikke forstår ret meget, vil gennemtvinge en rødgrøn omstilling der skal vende op og ned på samfundet. Hvad det kommer til at koste af penge og arbejdspladser, interesserer dem ikke.

    Og politikere som ikke har forstand på virus-mutationer, og går i panik bare de hører ordet, har med en historisk voldsom magtudvidelse nu givet sig selv ret til at:

    TVANGS-UNDERSØGE, TVANGS-INDLÆGGE, TVANGS-ISOLERE, TVANGS-INDESPÆRRE,

    TVANGS-OBDUCERE, TVANGS-EKSPROPRIERE, TVANGS-BEHANDLE, TVANGS-RENSE,

    TVANGS-PÅKLÆDE, TVANGS-FASTHOLDE, TVANGS-LUKKE, TVANGS-INDSAMLE

    OPLYSNINGER, TVANGS-REGISTRE PRIVATE DATA, iflg. 180 grader.

    Hertil kommer at en politikere kan bestemme om en epidemi er alvorlig, hvor det før var læger der skulle afgøre det. Og man har udvidet adgangen til at brase ind i private hjem, og til at give lange fængselsstraffe for bagateller.

    Det er efterårets nye epidemi-lov. Ligner det ikke hysteri og diktatur en smule?

    Kommentar by BENT A — 10. april 2021 @ 01:28

  27. Tvangs-kommentering.

    Det er markeder hvor folk kan udbyde varer og tjenester. Der er dog reguleringer for markeder og tjenester.
    Men, der er vist ikke noget der forhindrer eksempelvis rødhårede ateister fra Jylland bliver ret enerådende på et vilken som helst marked.
    At det skulle forekomme vil betegnes som et resultat af markedskræfterne.
    Det har intet med tvang at gøre. Set herfra.

    Kommentar by Peter Buch — 10. april 2021 @ 07:22

  28. *IES 22:59
    Folk interessere sig ikke synderligt for politik, de er i generationer vokset op med socialdemokraterne på den ene side og så enten Venstre eller Konservative på den anden og så RV i midten! Men sådan ser verden ikke længere ud. Socialdemokraterne er retorisk rykket til højre værdipolitisk og kraftigt til venstre økonomisk! Venstre har i, både i værdipolitikken og den økonomiske politik, fulgt RV i et dødsridt mod venstre, hvor de Konservative desværre også til dels er fulgt med.
    Problemerne er mange, først og fremmest Socialdemokraterne, som nok retorisk rent værdipolitisk er rykket til højre, men det er kun retorisk og det har åbenbart været tilstrækkeligt til at flytte store vælgerskarer. Socialdemokraterne siger meget og gør meget lidt, det hele kan koges ned til at Socialdemokraterne ikke vil rører ved hverken statsløshedskonventionerne, flygtningekonventionerne eller menneskerettighedskonventionerne, og derfor er de bundet på hænder og fødder, og er ikke i stand til at udfører noget som helst af det de siger! Det blev helt tydeligt da Pernille Vermund trængte Mette Frederiksen op i en krog vedr. Carina, hvor Mette Frederiksen helt tydeligt ikke kunne svare, og hvor der kom ikke andet en øh – bøh – jamen du står da vist temmelig alene med at ville udmelde os af konventionerne! Og det havde hun jo faktisk ret i! Men er det hvad befolkningen mener?
    Intet meningsmålingsinstitut har turdet spørge befolkningen om deres mening vedr. konventionerne for det vil formodentligt sætte politikerne skat mat! Sidst meningsmålingsinstitutterne spurgte befolkningen om noget kontroversielt var de et institut spurgte danskerne om de ville sende muslimer ud, det ville 46%! Samfundsforsker Jørgen Goul Andersen blev så chokeret at han simpelthen sagde, at det troede han simpelthen ikke danskerne mente alligevel! Så vi har skattebetalte samfundsforskere der ikke aner hvad der rører sig i befolkningen, eller i alle tilfælde benægter det!
    Det vi venter på er den lille dreng som råber af Mette Frederisen og siger at hun ikke har noget tøj på! Det kunne måske flytte noget hvis befolkningen opdagede, at Socialdemokraterne ikke har tænkt sig at gøre ret meget andet end lidt symbolsk.
    Lige nu er det kun Pernille Vermund som kan være den lille dreng!
    Vi hører at lige nu kommer der ikke mange flygtninge, nej det kunne måske være pga. Corona, alt tyder på at det er stilheden før stormen! Og har vi så en statsminister der tør gøre hvad der må gøres?

    Kommentar by Den Nervøse — 10. april 2021 @ 08:26

  29. Afføringsbaseret vrøvl fra tyrkeren igen. Der Er altså en grund til at der er et land for tyrkere; det hedder Tyrkiet, det er der tyrkere skal være!

    Kommentar by Hul igennem? — 10. april 2021 @ 08:27

  30. Pislam har ingen plads i Danmark – hjemsendelse NU

    Kommentar by jesper — 10. april 2021 @ 08:50

  31. Adlyd nu bare jeres stat, bliv ved med det, tag jeres vacciner, behold jer burka på resten af livet, få jeres app på telefonen, vis jeres vaccinepas, få nye indsprøjtninger hver 3. måned, husk to masker ovenpå hinanden og næsemasken, når i skal spise en mundfuld mad, husk at tilbede staten, ikke noget med at gå i kirke og adlyd nu for helvede, gør dog som der bliver sagt, lad nu være med at stille jer udenfor, undlad venligst at bruge hovedet og fortsæt, som i altid gør med at deltage i deres sataniske ritualistiske diskriminations- og kropsautonomibenægtelsekultprocedurer

    Kommentar by Svend — 10. april 2021 @ 09:29

  32. Husk også at glemme at se infowars, som jo altid forudser det hele, glem også¨David Icke, lad være med at se amerikanske nbyheder, tænk kun på socialdæmonerne i Danmark, tænk på, at det har nok noget med folkemordstinget at gøre

    Kim husk at slette min kommentar, da der står ordet infowars ovenfor

    Kommentar by Svend — 10. april 2021 @ 09:36

  33. Selvfølgelig er det af hensyn til muslimerne, at hospitalet har udsendt disse retningslinier. Det er selvfølgelig ikke meningen at gammelsdanskere skal kunne fravælge en tørklædeklædt muslimsk ansat, eller en langskægget islamist. Gammeldanskeres ønsker tages der ikke hensyn til.

    Selv ville jeg gerne have mig frabedt mig at blive behandlet af en islamistisk læge eller sygeplejerste. Den slags ønsker jo at udrydde de vantro, så jeg ville ikke have den store tillid til en sådan medarbejder. Men jeg ville nok ikke klage i denne situation, af skræk for at de så ville hævne sig på en eller anden måde.

    Kommentar by JC — 10. april 2021 @ 09:55

  34. Den fri debat om corona og vaccine blev lukket mere eller mindre ned allerede i 2020, mens skumle typer arbejdede på tvangsvacciner.
    De vidste de måtte holde sandheden skjult om bivirkninger og ændringer i menneskets DNA.
    Hvordan skal man ellers tolke dobbelt straf mod regeringskritikere og coronademonstranter? – det må da være fordi det er så sprængfarlig emne at al opstand skal slås ned fra starten.

    Nu oplever vi dødsfald, blodpropper og flere andre grimme bivirkninger, men regeringen er stadig opsat på at stikke hele befolkningen.

    Sexchikane og krænkelser i venstrefløjspartier og De Radikale fylder heller ikke meget i medierne, men jeg tror en del af de top politikerkvinder der råbte op om metoo forsøgte at dække over ting i deres egne partier og i bladhusene. Det gælder jo altid om at finde snavs i modpartens lejr.

    Kommentar by k.m. — 10. april 2021 @ 10:09

  35. PS til 01.28: Det med el-biler, gigant-vindmøller og især solceller er kompliceret, fordi det umiddelbart kan ligne noget ret fornuftigt. Og måske ER solceller på hustage en udmærket ting. Men i længden er el-biler, gigant-møller og solcelle parker ikke noget godt for miljøet, iflg. PragerU og andre. Bl.a. fordi co2 ikke er noget problem, selvom de røde påstår det.

    Det er lidt ligesom med atomkraftværker. De er blevet set som løsningen på alle energi- og miljø-problemer, men Tjernobyl og andre katastrofer har vist at så enkelt er det ikke.

    PragerU er blevet udsat for censur, så måske er en del af de oplysende videoer forsvundet.

    Kommentar by BENT A — 10. april 2021 @ 10:15

  36. Top komik.
    Folder udsendt for at regelsætte muslimers fravalg af personale, frames af politikere og journalister som et racistisk og antimuslimsk tiltag.
    Danske journalister er ringe i en grad man efterhånden har svært ved at forstå…

    Kommentar by poul thomsen — 10. april 2021 @ 10:27

  37. Vi hører at lige nu kommer der ikke mange flygtninge, nej det kunne måske være pga. Corona,

    Kommentar by Den Nervøse — 10. april 2021 @ 08:26

    Der kommer stadig busfulde, for det er skam et Anekendelsesværdigt formål at søge asyl for at komme ind i slaraffenland NyDanmark, og de skal testes foran køen af danskere

    “En bus fuld af utestede
    – En person fortalte, at han ved en tidligere lejlighed måtte vente en ekstra time, da en hel bus fuld skulle testes først.
    https://ekstrabladet.dk/nationen/sprang-over-i-testkoe-det-maa-vi-godt/8525709
    – Men de personer, som politiet skal teste, har jo ikke styr på deres coronapas, og de bør vente ligesom os andre.

    – Jeg mener ikke, det er rimeligt – at jeg som dansk borger, der betaler dansk skat, skal sættes bagud, og øvrige grænsedragende (med politiets hjælp) skal have førsteprioritet, skriver Thomas, og Falck svarer, at de regler faktisk gælder ved alle Falcks testcentre:”

    Kommentar by tavsen — 10. april 2021 @ 10:40

  38. Gentag så efter mig, så er man klog.

    Martin Krasnik
    Danmark er allerede europamester i at føre stram udlændingepolitik. Måske skulle vi prøve at vinde med en politik, der også er klog.”

    Kommentar by tavsen — 10. april 2021 @ 11:02

  39. Jeg vil meget gerne kunne vælge de fremmede FRA, når jeg skal behandles, betjenes eller serviceres i både sundhedsvæsen og i private virksomheder.

    Men der burde slet ikke være nogen fremmede her, hverken som patienter, behandlere, butiksassistenter eller kunder.

    Det altafgørende spørgsmål nu – og mange år frem – er: Hvornår starter udsendelserne af de fremmede?

    Kommentar by Peter Nielsen — 10. april 2021 @ 11:37

  40. document.no : “Har vesten afgået ved døden” ?
    Jeg siger ikke helt, men vesten er hårdt såret, så det kan gå begge veje.

    Sverige ligger i respirator. Der er forslag om at tillade flerkoneri.

    Vi behøver ikke ofre milliarder på ny bro eller tunnel til Sverige, hvem gider bevæge sig ind i Nordens sharialand ?

    Kommentar by k.m. — 10. april 2021 @ 11:45

  41. Når man skal købe ind eller vælge læge eller tandlæge, er der heldigvis stadigvæk frit valg.

    Kommentar by Ole Madsen — 10. april 2021 @ 12:20

  42. Ligesom, når man skal vælge venner, skulle jeg have tilføjet.

    Kommentar by Ole Madsen — 10. april 2021 @ 12:23

  43. Ja, hvis man er frisk/ oppegående er der frit valg af læge, men det er der jo ikke på et hospital. Og der kan det jo let ske at man stiller forkerte diagnoser eller giver forkert medicin, hvis man vil have ram på kristne og dermed vantro danskere.

    Kommentar by BENT A — 10. april 2021 @ 17:10

  44. 17:10 De ER ude på at myrde os alle, ingen skal vide sig sikre, de kommer til sidst efter os alle, uanset hvor meget “alle” tror, de er en del af magten

    Mest hader de tilsyneladende hvide, kristne mænd, men dybest set hader de alt liv. Det kommer af at være en stor satanisk nazi døds-kult, som staten og dens ledere nationalt og globalt dybest set er

    Kommentar by Svend — 10. april 2021 @ 18:17

  45. Mange folk ynder at glemme masseindvandringen er en reel invasion, orkestreret oppefra sågar; først skabes problemet siden findes ‘løsningen’, hvor bl.a. såkaldte menneskesmuglere sender folk denne vej.

    Kommentar by LarsB — 10. april 2021 @ 23:23

  46. I så Mariah Carey få “vaccinen”? Ellers se det hos Max Igan

    Kommentar by Svend — 11. april 2021 @ 10:53

  47. Forhåbentlig ikke ramadan chauffør

    Kommentar by P — 13. april 2021 @ 14:18

RSS feed for comments on this post.