16. april 2021

Jernspurv, Middelfart, 16. april 2021

Jeg skulle egentligt have været på overarbejde nu, men klart vejr giver gode billeder, og så måtte jeg prioritere. Her en række skud taget under formiddagskaffen fra terrassebordet. Intet usædvanligt, men som ‘Peter’ (Ulrich Thomsen) siger i Blinkende lygter (2000): “Jeg vil gerne noget mere ud.” Jernspurv, Halemejse, Grønsisken (han), Grønirisk, Kernebider og en redebyggende Skovspurv der identificerer sig Rørspurv.

Oploadet Kl. 12:26 af Kim Møller — Direkte link8 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/118482/trackback

8 Comments »

  1. Inspireret af de fede billeder, vil jeg tage ud og fiske. Havørrederne bider lystigt, og hornfiskene er kommet. God weekend til alle jer etniske danskere derude. ;)

    Kommentar by Kimski — 16. april 2021 @ 12:54

  2. Er billeder beskåret? eller er det her original fra hukommelseskort

    Kommentar by k.m. — 16. april 2021 @ 13:35

  3. Har nøjagtig de samme arter her på fuglebrættet på Sydsjælland, samt en flok på 20-30 kvækerfinker.

    Kommentar by Per K. — 16. april 2021 @ 15:24

  4. Kim så flotte billeder, husk hvis du kan, at drikke en Fuglsang øl, f.eks Sea Bird, Early Bird. Black Bird

    Kommentar by IES — 16. april 2021 @ 20:39

  5. Tak for dine fine fuglebilleder!
    De er så livsbekræftende.

    Kommentar by Kirsten Damgaard, psykolog — 16. april 2021 @ 21:11

  6. Godmorgen k.m. og undskyld jeg bruger denne måde at komme i kontakt med dig. Der er ikke andre muligheder.

    For nogle år siden havde du et opslag der hed “Ordet er frit”.
    Det ser jeg ikke mere. Kan det genoptages ??

    Og her er et link du måske ikke kender:

    https://da.wikipedia.org/wiki/Molbost%C3%B8tten

    Kan du bruge det ?

    Mvh
    Frost-Hansen

    Kommentar by Frost-Hansen — 17. april 2021 @ 05:53

  7. Frost-Hansen
    Du henvender dig til k.m. og det er mig, der ikke må forveksles med Kim Møller

    Kim’s mailadresse findes i menuen Hettiten Urias øverst til højre her på siden

    Kommentar by k. m. — 17. april 2021 @ 18:16

  8. Til k.m.
    Tak for rettelsen.
    Kim Møller læser nok ikke artiklerne ?

    – måske kun dem hvori der indgår donationer ??

    Kommentar by Frost-Hansen — 18. april 2021 @ 06:28

RSS feed for comments on this post.