16. april 2021

Udrejsecenter Kærshovedgård: 15 corona-smittede, nogle beboere gider ikke overholde isolationskrav

15 personer fra Udrejsecenter Kærshovedgård er smittet med corona, skriver BT. Institutionschef Niels Geil erkender at nogle beboere ikke respekterer isolationskravene, og understreger at det ikke skyldes dårlig information fra centerets side. Fra BT.dk – Stort smitteudbrud på asylcenter: De vil ikke isolere sig.

“Ifølge en medarbejder på centeret gider en række beboere ikke overholde kravene om isolation, når de har været i nærkontakt med en smittet.

‘Når de får at vide, at nu skal de isolere sig i deres rum, går de alligevel rundt blandt de øvrige beboere,’ siger medarbejderen, der ønsker at være anonym. B.T. har set dokumentation for, at personen arbejder på Kærshovedgård.

Hvis beboere har været i nærkontakt med en smittet, bliver de bedt om at isolere sig på værelserne, hvor de også får leveret mad. Kriminalforsorgen står for driften af centeret, men de ansatte har ingen beføjelser til at lukke beboerne inde på værelserne. …

Lederen af Kærshovedgård, Niels Geil, bekræfter over for B.T., at en gruppe beboere ikke vil lade sig isolere.”

(Udrejsecenter Kærshovedgård under Støjberg-besøg, 2017)

Oploadet Kl. 12:38 af Kim Møller — Direkte link30 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/118489/trackback

30 Comments »

  1. Overfald = overholde

    Kommentar by Valkyrie — 16. april 2021 @ 12:45

  2. Kunne man ikke isolere dem i Mellemøsten et sted?

    Kommentar by NulTolerance — 16. april 2021 @ 12:49

  3. Lad dem dø. Jeg ved godt det lyder barskt, men havde rollerne været omvendt, havde du ikke engang overlevet længe nok til at blive smittet.

    Kommentar by Kimski — 16. april 2021 @ 12:50

  4. Allah har åbenbart valgt ikke at fortælle Muhammed noget om Corona eller optræden i forbindelse med denne. Corona nævnes derfor ikke i koranen og er derfor uden betydning for vores muslimske venner.

    Kommentar by bjarne binee — 16. april 2021 @ 12:57

  5. How long we have to be?!!!!!

    Bare rejst hjem, I har ingen ret til at være hér!!!

    Kommentar by Migranter gider ikke telte — 16. april 2021 @ 13:16

  6. ER DER IKKE noget med at danskerne i en omkreds af op til 75 km fra Udrejsecentret lider under kriminalitet og narkosalg, foretaget af centrets udviste/afviste “asylanter”? Nu kan de så også komme til at lide under corona-smitte. Slipper vi nogensinde af med migrant-kriminaliteten og migrant-smitten?

    Er der ikke noget slapt over at man ikke isolerer udviste på en ø uden bro- eller færgeforbindelse, indtil de rejser frivilligt.

    Der er iøvrigt forlydender fra mange kilder om at det ville være langt bedre at bruge medicinen Ivermectin som våben mod corona-virussen, end den enorme mængde af nedlukninger, restriktioner, forbud, påbud, bøder, vatpinde og vaccinationer. Et forsøg viste at af 800 var der NUL procent smittede, mens der var 58% smittede i en kontrolgruppe.

    Kommentar by BENT A — 16. april 2021 @ 13:26

  7. Corona eksisterer ikke, det er bevist for længe siden, men det kræver at man har en hjerne til at se igennem propagandaen og selv finde frem til kendsgerningerne

    Corona/Covid19/SARS-II eksisterer ikke, der findes ingen prøver af virussen noget sted i verden, den eksisterer kun på papiret og heller ikke i “vaccinerne”, som stadig er et skarpladt genterapi-mordvåben rettet mod befolkningerne. Der findes heller ingen test der kan påvise virussen, udover elektronmikroskopi

    Kommentar by Svend — 16. april 2021 @ 14:03

  8. # Svend: Der er nu noget som tyder på at der fra et laboratorium for biologisk krigsførelse er undsluppet en splejset virus med bl.a. HIV komponenter. Allerede i 2015 blev der advaret mod de eksperimenter der blev foretaget. Ligesom der også oplyses om de forskellige midler der bør bruges eller ikke bør bruges for at bekæmpe smitten.

    Kommentar by BENT A — 16. april 2021 @ 14:24

  9. Moské Vi skulle løse “Vores” middelalderproblemer med middelaldermetoder.

    Hvad er der galt med en kæde fastgjort til en stor pløk i væggen?

    Kommentar by Santor — 16. april 2021 @ 14:29

  10. 14:24 De solgte covid-“test” allerede i 2018. Der har været adskillige retssager, hvor det blev konstateret, at der ikke findes nogen dokumentation for sygdommen i den offentlige “sundheds”sektor. Der er anlagt sag imod flere stater efter at “corona”-positive-prøver er blevet konstateret at være influenza A og B .. prøver igen: DER FINDES INGEN PRØVER PÅ VIRUSSEN NOGEN STEDER I VERDEN

    Kommentar by Svend — 16. april 2021 @ 14:54

  11. Der er mange gode grunde til at smide perkere retur til fredens hus.
    Coronasmitte er bare ikke en af dem.

    Men er man blevet træt nok af halsbrand, kan man da også kurere den med halshugning.

    Kommentar by sebastian — 16. april 2021 @ 15:18

  12. Giv dem et valg: Forlad Danmark eller bliv låst inde.

    Kommentar by Peter Nielsen — 16. april 2021 @ 15:26

  13. Hold nu op, var der virkelig nogen der troede at afviste asylansøgere i udrejsecentret bekymrede sig om andre end sig selv? De er da fuldstændigt lige glade med om de smitter nogen andre udviste, og de vil kun være glade hvis de smittede nogen af os!
    Jeg tror virkelig man skal være venligbo for at tror på at afviste asylansøgere udviser samfundssind!

    Kommentar by Den Nervøse — 16. april 2021 @ 15:47

  14. @Den Nervøse
    Du er allerede smittet!
    Covid er ikke en pandemi, det er en massepsykose.

    Kommentar by sebastian — 16. april 2021 @ 16:06

  15. *sebastian 16:06
    Et par bekendte af mig har været smittet, og de blev uhyggeligt syge, efter 3 måneder var dagens succes at komme ud af sengen og ned i køkkenet! Så masse psykose nej, det er en reel sygdom og nogen bliver meget meget syge! Så drop de der ubegavede konspirationsteorier!

    Kommentar by Den Nervøse — 16. april 2021 @ 16:57

  16. Bare fordi en PCR-test dømmer folk covidsmittede kan de jo godt have influenza, føle sig rigtig skidt tilpas, og måske endda dø.
    Men en PCR-test kan også dømme din frokost covidsmittet.
    Det skriver BT bare ikke helt så meget om.

    Jeg beholder min kritiske sans, og evne til selv at researche tak.
    Tiltro til medier og myndigheder er farligere end både AIDS og ebola.

    Kommentar by sebastian — 16. april 2021 @ 17:29

  17. Institutionschef Niels Geil “understreger at det ikke skyldes dårlig information fra centerets side”.
    Har Institutionschefen med de rene hænder ulejliget sig med at undersøge hvorvidt han selv er blevet fyldt med dårlig information?
    Jeg tvivler stærkt. Han lader den nok bare flyde nedad.

    Det smarte ved virale konspirationer er at næsten ingen behøver at være ‘in on it’.
    Bullshit in, bullshit out!

    Kommentar by sebastian — 16. april 2021 @ 17:49

  18. NÅR VI NU snakker om det med corona, så er der en fransk nobelprismodtager, en tidligere Pfizer chef, en anerkendt medicinsk ekspert og andre eksperter som udtaler sig om den kinesiske virus. Og der er statistiske grafer som synes at pege på at der ikke er nogen overdødelighed pga. virussen. Der er altså udsagn som er noget modstridende. Man er nødt til selv at researche. Her er et link: civilusdefendus.wordpress.com

    Det er noget med: Be sharia free – The death of Liberty begins with Submission.

    Kommentar by BENT A — 16. april 2021 @ 18:05

  19. OT: Lars Andersen anholdt af politiet kl. ca. seks i morges, med dragne pistoler. Døren blev sparket ind. Noget med cpr.numre og dobbelt corona-straf??? Lokalavisen.dk har måske også noget om det?

    Kommentar by BENT A — 16. april 2021 @ 18:12

  20. Udlej muslimerne i udrejsecentret som plæneklippere. Giv dem en saks til jobbet. De elsker jo at kravle hen over et fladt plan, med rumpen i vejret. Hvis de samtidig klipper græs med saksen, foretager de sig noget nyttigt; som noget nyt og spændende i deres ellers tomme liv.

    Kommentar by Gustav Jensen — 16. april 2021 @ 19:35

  21. * Sebastian 17:29 og 17:49
    Mod faktaresistente kæmper selv guderne forgæves!

    Kommentar by Den Nervøse — 16. april 2021 @ 21:22

  22. @Den Nervøse
    Så det faktum at opfinderen af PCR-tsten (Kary Mullis) har sagt at PCR-testen ikke kan bruges diagnostisk er du f.eks. 100 % resistent overfor?

    Kommentar by sebastian — 16. april 2021 @ 21:58

  23. 21:58 Glem det Sebastian, folk der ikke selvstændigt kan gennemskue løgnen, og som har bekendte som er “syge”, kan du ikke gøre noget for

    Lad dem tage deres skud gift, og lad dem tro på medierne til verdens ende. De har ingen hjerne, og du kan ikke give dem, hvad Gud ikke mente de skulle have

    Kommentar by Svend — 16. april 2021 @ 22:56

  24. 21:58 Du skal lade være med at reagere på ubegavede, som bruger udtrykket konspirationsteori. Det er ligesom dem der bruger ordet racist, nul evne til refleksion

    De lider enten under Dunning-Kruger-effekten eller er en del af idioterne, som tror de får lov at leve, mens alle andre bliver myrdet rundt omkring dem

    Kommentar by Svend — 16. april 2021 @ 23:07

  25. @Svend
    Det er ikke så meget til ære for Den Nervøse at jeg skriver.
    Sjovt nok synes lemminge-effekten mindre udbredt blandt lemminger end blandt mennesker, men nogen læser måske med, som ikke har parkeret deres hjerne på forsiden af BT, og det kan tænkes at de savner et argument eller konkret faktum, som de så selv kan gå lidt efter i sømmene.

    Nogle gange ser jeg ubegavede kommentarer som den allerbedste anledning til selv at skrive noget mere begavet.

    Kommentar by sebastian — 16. april 2021 @ 23:30

  26. Jeg mener alvorligt, at hvis man ikke kan gennemskue svindlen på nuværende tidspunkt efter, at vi har haft muligheden for at samle information i over et år, og tiltrods for at det logisk var indlysende fra dag et, så er der ikke mere at gøre

    Jeg skriver heller ikke for Den Nervøse, jeg skriver for idioterne, som ligesom Den Nervøse, mener at de har en hjerne, men som stadig ikke kan lægge to og to sammen

    Det seneste år har vist os, at man ikke kan nå størstedelen af befolkningen, og hvis man ikke kan nå dem nu, så kan vi aldrig nå dem

    Vi er blevet svindlet fra vi blev født, og det hele er blevet blotlagt, så hvis man ikke kan se det nu, så er det fordi man er skrækslagen for at indrømme, at hele ens liv er baseret på en løgn

    Kommentar by Svend — 16. april 2021 @ 23:45

  27. Sebastian problemet er, at de fleste mennesker ikke kan tåle smerte og diskomfort. De vil hellere tro på en løgn, som de rationelt godt ved er en løgn, end at skulle til at føle sig dårlig tilpas

    Kommentar by Svend — 16. april 2021 @ 23:53

  28. Vil i øvrigt kraftigt advare imod at tage en PCR-test, som muligvis indeholde “theragrippers” (fordækt “vaccination” (genterapi)). Slå det selv op på Johns Hopkins (11/3/2020)

    Kommentar by Svend — 17. april 2021 @ 00:18

  29. Ja, Svend, det er bestemt ikke kun et spørgsmål om hjerne. Mange faktorer afgør hvorfor nogle gennemskuer visse svindelnumre hurtigere end andre.

    Men hvis du tror at alt er blotlagt og at du allerede har gennemskuet det hele, så tror jeg at der alligevel venter dig en overraskelse eller to.

    Det er en ekstremt interessant tid at leve i.

    Kommentar by sebastian — 17. april 2021 @ 00:22

  30. Jeg tror såmænd ikke, jeg har gennemskuet det hele, Sebastian, men jeg har da gennemskuet, hvor stor en løgn samfundet og statsmagten er :) Vi kan jo altid håbe, at vi stadig kan vinde, fremtiden er muligvis ikke afgjort endnu. Jeg gider bare ikke bruge mine kræfter på mennesker der aldrig vil indse de simpleste ting. Du er værd at satse på, men dem der har den mindste fidus til staten og virksomhederne er vores fjender

    Kommentar by Svend — 17. april 2021 @ 00:29

RSS feed for comments on this post.