27. april 2021

Libaneser: “… mit fly til Beirut fra Kastrup var fyldt med syrere der skulle besøg hjemlandet i Syrien”

Chadi El-Cheikh Hassan er fætter til Basil Hassan, der forsøgte at likvidere Lars Hedegaard og senere gjorde karriere i Islamisk Stat. Han blev meldt dræbt i 2017, og for tiden kæmper venstrefløjen for at få Islamisk Stat-forgreningen af hans stamtræ til Danmark. Yderst interessant opdatering af Chadi El-Cheikh Hassan, der lige er kommet hjem fra en af de årlige ferier i Libanon.

“Angående debatten om hjemsendelsen af de syriske flygtninge, så kan jeg fortælle jer at mit fly til Beirut fra Kastrup var fyldt med syrere der skulle besøg hjemlandet i Syrien.

1. De har ofte 2 pas. Et rejsedokument ud af DK, men når de skal ind i Libanon så får de et stempel i deres syriske pas, og på den måde kan man snyde myndighederne i DK om at det slet ikke er sikkert at rejse til Syrien. De libanesiske myndigheder er bevidste om problemet og sommetider bliver de afvist og sendt tilbage til Kastrup. Når de lander i Beirut, så rejser de videre til Syrien med en Taxa.

2. Javel så er idlib provinsen ikke sikkert sted da krigen stadig raser, men Damaskus er et sikkert sted.

3. Noget andet som syrerene og venstrefløjen siger: Jamen man kan jo ikke sende folk tilbage til en brutal diktator? Ja, han er en frygtlig og morderisk diktator, og jeg afskyer både ham og hans regime. Men Syrien har været et diktatur i mere end 50 år og de har levet under hans regime længe før krigen startet, endda hvor der var stabilitet og hvor syrerne fik gratis lægehjælp, uddannelse og elektricitet 24 timer i døgnet.

De vil ikke rejse hjem fordi de ved at levevilkårene i DK er bedre end i Syrien.

… Man kan stort set betale sig ud af alt i Syrien hvis man har penge. I Danmark har de heletiden vidst at deres opholdstilladelse var begrænset, og de vidste godt at der vil kom en tid hvor deres opholdsgrundlag vil blive inddraget hvis situationen blev forbedret. Hvis jeg var dem, vil jeg tage imod den pose penge de får med og rejse tilbage med deres værdighed hvis de overhovedet har sådan en tilbage.

Jeg er så træt af dem og deres evig brok. Men jeg ved at de ender på et udrejsescenter, og der vil gå årevis før de omsider rejser hjem igen frivilligt eller med tvang. Vi kan ligeså godt afskaffe flygtningebegrebet hvis folk med midlertidigt beskyttelse ender med at bliver her for evigt. Det er jo det der er sket de sidste 30 år.

Dansk flygtningehjælp, mellemfolkeligt samvirke og alle NGO’er vil altid stå med deres politiske agendaer og skrige i baggrunden om at der ikke er fred uanset hvad. Det er deres arbejde ellers vil de ikke have noget at lave. Den eneste løsning som jeg bakker 100% op er et fuldstændig asylstop, for når de først er sluppet ind, så er de umulige at slippe af med igen. …”

(Chadi El-Cheikh Hassan på Facebook, 26. april 2021)

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/118736/trackback

11 Comments »

  1. ENHEDSLISTEN, de radikale, indvandringsindustrien, og selv V, K og DF mv., er en slags femtekolonne som aldrig får nok af invasion, indvandring, besættelse og multi-kulti. Alle mener de at Marokko-traktaten er en udmærket traktat, selvom den lægger op til indstrømning af et ubegrænset antal kulturfremmede asylanter og migranter.

    At disse hærskarer af fremmede, at disse flodbølger af arabere, afrikanere, islamister og evighedsturister aldrig vil blive integreret, men tværtimod vil trække Danmark ned i en bundløs sump af udgifter, ulykker, konflikter og uløselige problemer, ignorerer femtekolonnen til enhver tid.

    Hvis kursen ikke ændres drastisk, vil det hele uundgåeligt ende i meget blodige og uhyggelige tilstande. Ja, i den største katastrofe i Danmarkshistorien. Det er ikke en teori, for katastrofens forløbere, ulykker og dødsfald er begyndt.

    Men femtekolonnen lukker øjnene og holder sig for ørerne. Hvad rager Danmarks videre skæbne dog dem.

    For Christiansborg er danskerne kun white trash.

    Kommentar by BENT A — 27. april 2021 @ 01:03

  2. Kom nu DRsDetektor.
    Her er virkeligt noget at komme efter.

    Men de DR nok travlt med noget andet. Vigtigt.
    Så som om Nye Borgerlige har gjort!, sagt eller skrevet et eller andet man kan problematisere.
    De må virkelig være bange for Nye Borgerlige.

    Som jeg har skrevet før: gå ind på Kastrups ankomst/afgangs lister og se, hvor mange fly, der flyver til “flygtningeproducerende” lande.
    Når man tænker på hvor få fly, der flyver, er det bemærkelsesværdigt, hvor mange der flyver til disse lande.
    Det er jo normalt ikke mange danskere der tager på ferie til Bagdad, Beirut,
    x-Jugoslavien mfl.
    Men der flyver en del fly til disse områder. Hver dag.

    Kommentar by Hema — 27. april 2021 @ 05:30

  3. ” Hvis jeg var dem, vil jeg tage imod den pose penge de får med og rejse tilbage med deres værdighed hvis de overhovedet har sådan en tilbage. ”

    DEN sad !! Disse klynkende, nassende parasitter der har PÅTVUNGET os danskere deres tilstedeværelse ejer ikke hverken værdighed, ære eller anstændighed.

    Iøvrigt typisk for alle disse tilvandrede parasitter der har så travlt med deres ære og skam.

    Kommentar by Danskeren — 27. april 2021 @ 06:51

  4. Når man tænker på hvor få fly, der flyver, er det bemærkelsesværdigt, hvor mange der flyver til disse lande.
    Det er jo normalt ikke mange danskere der tager på ferie til Bagdad, Beirut,
    x-Jugoslavien mfl.
    Men der flyver en del fly til disse områder. Hver dag.

    Kommentar by Hema — 27. april 2021 @ 05:30

    Værsgo, her dokumentation: https://ibb.co/KKZ1rQk, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 27. april 2021 @ 08:16

  5. Ja det siger jo bare alt til De syrere, som Venstrefløjen og diverse uddannelsesinstitutioner åbenbart kæmper for at blive i Danmark. Men hverken DR eller TV2 gider at informere om den slags….Så derfor boykot dem, og hjertelig tak til Kim, Nye Borgerlige på youtube o.a der kæmper imod. Støt SIAD, og frafalden.

    http://www.siaddk.wordpress.com og http://www.frafalden.dk
    mch Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 27. april 2021 @ 09:27

  6. Jeg er ufatteligt træt af naive danske politikere og myndigheder, som ikke fatter eller vil fatte, at vi IKKE kan eller skal have tillid til de fremmede, da de selvfølgelig er klar til at gøre alt for at kunne fortsætte deres behagelige tilværelse i vores land.

    Kommentar by Peter Nielsen — 27. april 2021 @ 09:58

  7. Egentligt har vi vist i årevis at syrer og for den sags skyld de arabere der kalder sig palæstinensere har rejst hjem på ferie. Det stod såmænd også på mens borgerkrigen rasede på fuld tryk!
    *Hena 05:30
    Ja vidste man ikke bedre ville man tro at mellemøsten var danskernes foretrukne rejsemål!
    Men helt ærligt jeg kan simpelthen ikke tilgive de politikere, venligboere og ansatte i det flygtningeindustrielle kompleks, som gør asylansøgere til indvandere!
    For det første kunne vi hjælpe langt langt flere hvis flygtningene blev dernede! Danmark bruger 35 mia. netto årligt på indvandere og vi bruger 17 mia. på u-landsbistand der for det meste går i diverse diktatores lommer, det ville stort set kunne dække hele FN udgift til flygtninge i hele verden! I mine øjne er det en forbrydelse at hjælpe så relativt få for så mange penge, og så lade Fanden tage resten!
    For det andet accepterer man at danskerne bliver ofre for den voldsomme overkriminalitet indvandrene begår! Husk på at for hvert tal i statistikken er der et offer!
    For det tredje intimiderer og udskammer man kritiske røster, dem der taler om befolkningsudskiftning bliver dæmoniseret! Men de taler jo sandt, i følge de officielle tal er der ca. 1/2 mio. indvandere fra tredjeverden, det er 5-6% af befolkningen, og det tal stiger frem til 2050 til mellem 7,6 til 16% af befolkningen! Og alle tidligere beregninger har skudt i den lave ende! I 2008 lavede Danmarks Statistik en beregning for antallet af indvandere 2050. Det tal blev nået i 2018 altså allerede efter 10 år og 32 år før beregnet! Moralen må tilsyneladende være, at i følge parnasset, er en befolkningsudskiftning ikke en befolkningsudskiftning hvis den foregår over længere tid!
    Men hvis de 5-6% tredjeverdensindvandrere giver anledning til så mange problemer, hvordan vil Danmark så se ud om 30-50 år? Ok jeg lever nok ikke mere, men det gør mine børn formodentligt og i alle tilfælde mine forhåbentligt kommende børnebørn!
    Husk lige på hvad de venstreradikale sagde om Eyvind Vesselbo’s forudsigelser, det var vildt overdrevet, problemet for venstrefløjen er bare at hans forudsigelser har ramt plet!

    Kommentar by Den Nervøse — 27. april 2021 @ 12:13

  8. I 2008 lavede Danmarks Statistik en beregning for antallet af indvandere 2050. Det tal blev nået i 2018 altså allerede efter 10 år og 32 år før beregnet!” Kommentar by Den Nervøse

    STOL ALDRIG på officielle forudsigelser. Jeg downloadede den i 2008, fordi de har taget fejl så mange gange, derfor de mange opdateringer af indvandrersegmentet. Som der selvfølgelig aldrig bliver eksponeret så kraftigt. De statsstøttede medier ved godt, hvilken hånd der holder deres hensygnende branche i live.

    Kommentar by tavsen — 27. april 2021 @ 12:59

  9. Arabiske diktatorer er en konsekvens af en generel morderisk og kriminel mentalitet i en lav-IQ befolkning, det er ikke et hønen eller ægget spørgsmål, men den eneste måde at opretholde bare nogenlunde ro og orden i en muslimsk befolkning.

    De skaber selv de samfund de flygter fra, helt bortset fra den Islamiske indflydelse, fordi skabelsen af konflikt og splid er deres hoved motivation, i det meste af det de foretager sig.

    Og flytter man dem andetsteds hen, så fortsættes adfærdsmønstret fuldstændigt uanfægtet af de nye omgivelser og forhold, for efter 1400 års indavl og konstante interne klankrige, er det det eneste de forstår og kan.

    Hykleriet og den totale mangel på selv-reflektion fra Chadi El-Cheikh Hassan er helt oppe i højeste gear, mens han selv flintrer fra og til Libanon.

    Det kunne da være umådeligt interessant og få at vide, hvor tit det sker, og specielt hvorfor?

    Er der nogle danske skattekroner, der lige skal smugles ud af landet under myndighedernes radar dér, så resten af klanen af indavlede sjakaler kan flyttes til landet.

    Eller er det bare nemmere at støtte IS, når man er så meget tættere på begivenhedernes centrum, og lovens håndhævere på stedet er nøjagtigt lige så bundkorrupte som man selv er?

    Kommentar by Kimski — 27. april 2021 @ 14:45

  10. Hykleriet og den totale mangel på selv-reflektion fra Chadi El-Cheikh Hassan er helt oppe i højeste gear, mens han selv flintrer fra og til Libanon.

    Kommentar by Kimski — 27. april 2021 @ 14:45

    Middle East Airlines flyver ME226 direkte fra Kastrup til Beirut cirka hver 3. dag, dokumentation: https://ibb.co/zmrr9fm, forbyd islam i Danmark ✈️

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 27. april 2021 @ 18:50

  11. Kommentar by Jens-Erik Andersson — 27. april 2021 @ 18:50.

    Ja, der er sgu ikke meget “lockdown” at finde lige dér, hva’be’har?

    Der må da vist være tale om en “tjenestemands-forseelse” fra den minkefjendske, lokale underafdeling af rødfascisternes retur fra historiens rædselskapitler.

    De kan jo nok godt selv se hykleriet, men er bare fantastisk gode til at skjule det, under foregivende af et være “omsorgsfulde over for profi…æhh, mennesker i nød”.

    “Insh Allah, kan jeg få en dobbelt whiskey mere til sæde 21, stewardesse!”

    Kommentar by Kimski — 27. april 2021 @ 22:40

RSS feed for comments on this post.